…De neus : het duidt op de waardigheid of vernedering van zijn metgezel, en al degenen die met hem pronken en pronken, omdat er arrogantie aan wordt toegevoegd, dus er wordt gezegd dat hij verheven is met zijn neus, en er wordt gezegd in vernedering ondanks zijn neus . En misschien wees hij op de jongen en de vader, en de vermelding van degene met het hoofd en zijn vagina, omdat het zich uitstrekt tot het slijm van mensen, en het is als een sperma, en heeft een gelijkenis in het spreekwoord, zo is het zei dat de hechting van zijn vader erop lijkt. Kattan, het mannetje van rechts en het vrouwtje uit het noorden . Wie zijn neus snijdt, ik zal naar zijn toestand kijken, als hij ziek is, zal hij sterven. Anders zal iemand uit zijn familie die naar de neus wijst, omkomen, als hij ziek is, en als hij niet ziek is, zal hij net als hij een schandaal hebben: armoede, vermoeidheid, verlatenheid of het scheren van een baard of schaamhaar ….

…Wie denkt dat hij kreupel is, heeft kennis en jurisprudentie verworven en zich verdiept in religie . En kreupelheid duidt op reizen . En wie ziet dat zijn rechterbeen ziek, gebroken of ontwricht is en er een wond in zit, dan is zijn zoon ziek, en als hij dat in zijn linkerbeen ziet en hij heeft een dochter die verloofd is, en als hij heeft geen meisje, een dochter is hem geboren, en als zijn been breekt en wil reizen, dan gaat hij niet weg, en als het ontwricht is, dan wordt zijn vrouw ziek . En als een van zijn benen over het andere wordt gestrekt, zal hij niet lang reizen voordat hij sterft . En wie ziet dat hij kreupel of kreupel is, of dat zijn benen zwaar zijn, of dat hij in liefde kruipt, dat is zijn zwakheid voor datgene waar hij om vraagt . Misschien duidt kreupelheid op een toename in leeftijd, religie en kennis . En als hij een eed zweert, dan is het rechtvaardig, want de Almachtige God zegt : ( En er is geen schuld voor de lamme .) En als hij ziet dat hij met de ene man wandelt en hij heeft een van hen op de andere gelegd, de helft van zijn geld wordt bespaard . Kreupelheid is een fraude en het ontstaan ​​van een excuus en een complot ….

…Hij is in een droom de vrouw en zoon van de man, zijn dood en zijn leven, zijn rijkdom en eer, zijn moeder en zijn dier, en zijn geheim. Als zijn winkel in een droom instort, scheidt hij van zijn vrouw, of is zijn zoon weg, of sterft hij als hij ziek is, of zijn geld kwijtgeraakt of zijn slaaf verkocht of stierf, of zijn geheim verscheen . En als hij zag dat zijn winkel fris en lekker rook, en als hij vrijgezel was, trouwde hij met een goede vrouw of had hij een zoon, en als hij ziek was, zou hij herstellen van zijn ziekte en zijn leven verlengen, en hij zou zijn waarde kunnen vergroten en zijn aanwezigheid verruimen, of hij kocht een prachtige natie of een luxueus dier . Misschien wees de winkel de vader en de moeder aan, omdat zij de reden waren om hem te vinden en te voeden . Wat in zijn winkel bekend was, of het nu een toename of een afname, een nieuwigheid of een sloop was, is te danken aan de persoon die het naar de winkel wees . En wie zag dat hij in een winkel zat, hij zou profiteren van het goede . En wie zag dat zijn winkel was verwoest en zijn vader, moeder of vrouw ziek was, dan zou de patiënt sterven . De winkel is het levensonderhoud van de man en zijn huwelijk . En wie zijn winkel wil vegen, gaat er weer uit . En wie ziet dat hij de deur van zijn winkel breekt, zal zich ervan afwenden . Als hij ziet dat de deuren van de winkels gesloten zijn, zal de recessie zich uitbreiden, en als hij ziet dat de deuren opengaan, zal God de handelspaden vergemakkelijken ….

En wie ziet dat hij in de hemel is, beveelt en voltooit . Er werd gezegd dat de lagere hemel een bediening is, omdat het de locatie is van de maan, en de maan een minister, en de tweede hemel is literatuur, wetenschap, intelligentie, leiderschap en toereikendheid, omdat de tweede hemel voor Mercurius is . En wie ziet dat hij in de derde hemel is, zal genade en plezier ontvangen, en mijn dienstmaagden, sieraden en beddengoed, en hij zal rijk en gezegend zijn, omdat het leven van de derde hemel van Venus . En wie ziet dat in de vierde hemel, hij een koning, autoriteit en prestige verkrijgt, of het werk van een koning of autoriteit aangaat, omdat het pad van de vierde hemel de zon is . Als hij ziet dat hij in de vijfde is, dan verkrijgt hij het mandaat van de toestand, of een gevecht of oorlog, of een vakmanschap dat aan Mars wordt toegeschreven, omdat de vijfde hemel voor Mars is, en als hij ziet dat hij in de zesde hemel, dan wordt hij beter dan kopen en verkopen, want de zesde hemel is voor de koper, als hij ziet dat hij in de zevende hemel is, zal hij bezit, land, keuzevrijheid, teelt, teelt en olie verkrijgen in een lange leger, omdat de zevende hemel voor Saturnus is, en als de persoon van dit visioen deze rang niet waardig is, dan is de interpretatie ervan naar zijn meerdere, zijn opvolger, zijn tegenhanger of zijn naam…

…Nummer drie 3: Het kan een reis aanduiden, een succesvolle reis, en de eigenaar winnen voor zijn uitspraak, moge God hem zegenen en hem vrede schenken (en drie ritten ), en het kan duiden op een gezegende deelname aan een commercieel bedrijf, omdat hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei ( ik ben de derde van de twee partners ) en kan gevaarlijke woorden aangeven vanwege ongeloof omdat de Almachtige God zei ( derde) Drie )…

…** Zijn visioenen, moge God hem zegenen en vrede schenken, voor de periode van Abu Bakr’s opvolging . Ibn Shihab zei : Profeet mening vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ( O Abu Bakr zag alsof ik je voorging en ik graad Vsbaktk Bmrqatin en een half ) goed O Boodschapper van God houdt je God zei, totdat je ziet wat juicht en erkent je oog zei : het was zo angstaanjagend. Drie keer en hij herhaalde het zo. Hij zei : Toen zei hij tegen hem in de derde : ( O Abu Bakr, ik zag alsof jij en ik een graad voor waren , en twee en een half gingen je voor. ) Hij zei : O Boodschapper van God, moge God grijp u aan voor zijn genade en vergeving, en ik zal na u tweeënhalf jaar leven ….

…Als je droomde dat je gekwelde mensen kalmeerde en troostte, dan wordt dit geïnterpreteerd : vrouwen zullen de tederheid en zoetheid van je aard bewonderen . En deze droom voor een meisje betekent dat ze een oprechte, liefhebbende echtgenoot of vriend zal vinden . De woede van anderen kalmeren symboliseert dat je met je hele hart zult werken voor de vooruitgang en goedheid van anderen . En als een man droomt dat hij zijn jaloezie en achterdocht jegens zijn geliefde met hem kalmeert, dan zal hij ontdekken dat hij een fout heeft gemaakt bij de keuze van zijn vrouw of vriendin ….

…Verlamming Als u droomt dat u verlamd bent, weet dan dat uw keuzes en stappen in evenwicht zijn . Als je droomt dat je vriend verlamd is, weet dan dat je zijn ziekte en ook zijn verlamming zult vermoeden . Als een minnaar droomt dat zijn vriendin verlamd is, betekent dit dat problemen over bepaalde zaken zijn geluk zullen verstoren en verstoren . Dromen over verlamming is een slecht voorteken en betekent terugtrekken en verlies in termen van geld en angst en leed op literair niveau . Wat de geliefden betreft, het voorspelt het einde van de relatie ….

…Als hij ziet dat een koning de nek van zijn kudde heeft geslagen, vergeeft hij de zondaars en bevrijdt hij hun nek . En raakte de nek in de Mamelukes, duidt op emancipatie . En er werd gezegd dat hij die zag dat zijn nek werd geslagen, hetzij door de uitspraak van de heerser, of door het afsnijden van de weg, of in oorlog of iets anders, omdat dat afkeurenswaardig is voor degenen wiens ouders waren achtergelaten, en hij had een zoon, en dat het hoofd op de ouders lijkt, omdat zij de oorzaak van het leven zijn, en het is ook gelijk aan de kinderen omwille van het beeld . Als hij ziet dat hij bang is, of degene die ter dood is veroordeeld, dan is hij prijzenswaardig, omdat een persoon één keer door een ramp wordt getroffen en hem geen tweede keer . Wat betreft de geldwisselaars en eigenaren van kapitaal, dit geeft aan dat hun kapitaal is verdwenen . En het geeft de reizigers aan, bij hun terugkeer, en bij de rechtzoekende, de overwinning . Omdat als het lichaam wordt afgesneden, het niet zal genezen ….

Ik heb een gebrek aan gezichtsvermogen, geeft dit iets aan? A : Deze vraag doet me denken aan de uitspraak van Ibn Omar, moge God tevreden zijn met hem, die zei : De man in het leven van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag een visioen dat hij vertelde aan de Boodschapper. van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan wenste ik een visioen te zien dat hij vertelde aan de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Ik heb eerder de hadith genoemd in het onderwerp van een vorige (1), en het antwoord op de vraag : Er zijn maar weinig visioenen van de mens die niets aangeven , aangezien het overvloedige niets aangeeft van Salah of corruptie zou niet menselijk moeten zijn. zo nerveus dat hij een visioen zag dat alarmerend was , Vidtrb en treurde en begon degenen die hem kruisten te onderzoeken . Integendeel, hij behandelt de zaak zoals vermeld in de Sunnah, dat als hij iets ziet dat hem verheugt, hij God dan laat prijzen. En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad, en het drie keer laten gaan en niemand overkomen, want het kan hem niet schaden . Bukhaari vertelde van Abu Qatada zei : Ik kon het visioen Vtmrdhana zien totdat ik de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) hoorde zeggen : ~ Openbaring goed van God. Als je zag wat hij liefheeft, gebeurt dat niet alleen door liefdes , en als hij zag wat hij haat Kulaitaoz Allah van het kwaad en spuugt Drie keer en praat met niemand, het zal hem geen kwaad doen . ~…

…De bakkerij : het bekende betekent de woonplaats van de eigenaar, zijn opbrengst en zijn verdiensten, zoals zijn bakkerij, zijn feddan en de plaats van zijn winkel, vanwege het voedsel waarin hij is ondergebracht, het heilzame vuur waarin hij wordt verbrand, de zakaat en de scheur van gemalen tarwe daarin verbouwd, het malen van dieren en de ezels en hun dienst en misschien heeft hij het zelf aangegeven. Van goed, kwaad, vermeerdering, tekort, leegte of architectuur keert hij ernaar terug of naar de plaats van zijn winst en zijn opbrengst . Wat betreft de onbekende oven, het kan verwijzen naar het huis van de sultan en het huis van de heerser, vanwege de vuurbeperkingen . En het vuur is de kracht van kwaad en voordeel, en het heeft woorden en tongen . Wat betreft het deeg en de tarwe die vanuit elke plaats en elk huis naar hem toekomen, ze zijn als de belastingen en erfenissen die worden geheven aan het huis van de sultan en aan het huis van de heerser, en ze geven ze terug als levensonderhoud . En dieren zoals kinderen, bedienden en agenten, evenals broodborden . En misschien wees hij op de markt, omdat het levensonderhoud van de schepping er ook in wordt gestort, en de winst erin is als geplette as, en verlies is als het tekort aan gebakken goederen, en het verboden en sprekend voor het vuur dat erin is Dus wie tarwe of gerst naar de onbekende oven stuurt, als hij ziek is, geeft hij zijn geld door aan de rechter . Als hij niet ziek is, en hij is tien verschuldigd aan de sultan of een huur of de rest van degene die verliefd is en dergelijke, dan zal hij betalen wat hij verschuldigd is, anders zal hij een waar naar de markt sturen . Als de grond en die naar de oven werd gestuurd van haar waren gemaakt, bracht hij hem in zijn waar dicht bij zijn hoofdstad . En als het tarwe was, dan kreeg hij een derde deel van de dinar, of een kwart of een half, al naargelang het bedrag van zijn zakaat, als hij het had gekocht, of als er iets in zijn geweten viel ….

…Vraag : Is er een naam voor de koning aan wie het visioen is toevertrouwd? C : het visioen dat we al kenden , en we hebben het uit de definitie ervan gehaald , het wordt vermenigvuldigd met de acties van de koning, die haar God sloeg en het hele visioen, bewezen door de ziener, inclusief het raken van zijn idealen, en naar zijn gelijkenis, en daarom een uitdrukking van interpretatie genoemd . Deze koning kreeg te horen : dat zijn naam ( Sidikon ) niet op het nieuws stond, is trouw aan dit label, maar zegt dat de koning van het visioen, of de koning zonder de toewijzing van de naam van het bewijsmateriaal, overgeleverd door Ahmad in Musnad, overgeleverd is van Jabir ibn Abdullah dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, hij zei: ~ Ik zag alsof ik met een dadelmis was gekomen en de stronk ervan was in mijn mond, en ik vond daarin een pit die me pijn deed, dus ik blies het , toen nam ik er nog een en ik vond het erin, en ik vond er een kern in, dus ik blies het, toen nam ik een derde, en ik vond er een kern in, dus ik blies het . Abu Bakr zei : Laat me Hij zei : Hij zei, steek het over . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het is uw leger dat u hebt gestuurd om te begroeten en te winnen, dus wierpen ze een man uit en hij zocht ze voor u uit en riepen hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht hen op voor jouw verantwoordelijkheid en riep hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht jouw verantwoordelijkheid en riep hem. De koning zei : Evenzo de koning zei . Wat me zorgen baart van de vermelding van de hadith is dat de nobele boodschapper hem de koning noemde, maar hij noemde hem niet, zelfs als hij een naam had om hem te noemen, zoals hij andere engelen noemde, zoals Gabriël, Israfil, Michael, en anderen . Er zijn enkele beschrijvingen genoemd over deze koning, wiens authenticiteit ik niet heb gevonden. Met inbegrip van dat wat er tussen zijn oorlellen en zijn schouder ligt, een reis is van zevenhonderd jaar . Ibn Hajar zei in Al-Fath : Al-Hakim zei : God vertrouwde het visioen toe aan een engel die op de hoogte was van de omstandigheden van de zonen van Adam van de bewaarde tablet, en hij kopieerde ze en gaf elk zijn verhaal een voorbeeld, en of als iemand sliep, zou de koning dingen met hem willen op het pad van wijsheid, zodat hij goed nieuws, een waarschuwing of smaad zou krijgen ….

…De oproep tot gebed in een droom duidt de bedevaart aan als de oproep tot gebed plaatsvindt in de maanden van de hadj, en het kan duiden op roddelen op een manier die beweging, mobiliteit en voorbereiding op oorlog stimuleert, en het kan duiden op diefstal, of de hoogte van de graad, de eervolle positie, de hoogte en het gehoorde woord, en de vrouw voor de single . Misschien gaf hij het juiste nieuws aan . En als de oproep tot gebed anders dan de qiblah, of de oproep tot gebed in een andere taal dan het Arabisch, of daarmee een zwart gezicht had, kan hij ons vertellen over liegen en roddelen . Misschien duidde dit op de Ba’a en de Kharijieten in dat land . De muezzin is de oproeper tot het goede, de makelaar of de huwelijkscontractant, de boodschapper van de koning of zijn wenkbrauw, of de oproeper in het leger, en als de vrouw toestemming gaf in een droom in de minaret van de moskee, verscheen er een grote innovatie in het land, en als de oren van de jonge jongens de koning overnamen, vooral als de oproep tot gebed op het verkeerde moment was . En wie zag dat hij een baken opriep en gekwalificeerd was voor de staat, hij verkreeg evenveel een mandaat als hij zijn stem bereikte en eindigde bij hem, en als hij de staat niet waardig was, werden veel van zijn vijanden president over hen, zelfs als hij een handelaar was die van zijn vak profiteerde . De oproep tot gebed kan duiden op smeking, gerechtigheid, gehoorzaamheid en goeddoen, of veiligheid en bevrijding van de samenzweringen van Satan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept in een bron, en als hij zich in een ongelovig land bevindt, roept hij mensen op tot de methode van religie, en als hij zich in moslimlanden bevindt, dan is hij een spion, en hij kan de eigenaar geweest van een ketterij waartoe hij mensen oproept . En wie ziet dat hij de oproep roept en moslim is, dan beveelt hij het goede aan . En wie ziet dat hij belt en niemand beantwoordt hem, dan komt hij uit een volk van boosdoeners . En wie zag dat hij op het dak van zijn buurman kwam, zou zijn buurman over zijn vrouw verraden . En wie ziet dat hij roept op het dak van de Kaaba, dan is hij een ketter of beledigt hij de metgezellen van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed reciteert terwijl hij ligt, dan provoceert zijn vrouw mensen en irriteert mensen met haar tong, zelfs als hij celibatair was, trouwde hij . En wie zag dat hij op de markt kwam, is een dievenspion . En wie zag dat hij bij de deur van de sultan aanriep, zou van de waarheid getuigen . De oproep tot gebed in de steegjes en markten duidt op een goed leven, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed in een karavaan oproept, wordt beschuldigd van diefstal . De oproep tot gebed kan ook het vertrek van de partner aangeven . En degene die zag dat hij naar een plaats riep waar de ouderdom van de plaats werd vernietigd en er waren veel mensen in . En wie zag dat hij in de badkamer belde, zou koorts hebben . De oproep tot gebed of het verheffen van de stem in de herinnering aan de Almachtige God duidt op de nabijheid van de oudsten, vooral als de oproep tot gebed met een prachtige stem is en mensen ernaar luisteren . Maar als de oproep tot gebed werd veranderd, of hij knoeide ermee, of hij veranderde de herinnering aan de Almachtige God, of als de awrah werd blootgesteld, duidt dit op een slechte roekeloosheid en leed . En wie ziet dat hij de oproep roept tot een bijeengekomen volk, dan roept hij mensen op tot de waarheid en zij zijn onrechtvaardig . En misschien duidt de oproep tot gebed op begrip in religie . De oproep tot gebed kan een gebed zijn voor een bevel op gezag van de sultan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed doet en de takbier en het gejuich niet uit zijn hoofd leert, zal spijt hebben van zijn vijand . En wie ziet dat hij roept in de lucht en dat mensen hem hebben geantwoord, dan roept hij mensen ten goede en zij antwoorden hem . En wie ziet dat hij de oproep een of twee keer heeft gegeven, en blijft en bidt volgens de verplichte gebeden, de Almachtige God zal voor hem zorgen voor de hadj en umrah . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept op een heuvel die is beïnvloed door het mandaat van een niet-Arabische man, en als hij niet gekwalificeerd is voor de staat, dan zal hij een winstgevend beroep of een groot ambacht uitoefenen. Hij roept mannen op tot verzoening . Als de toestemming voor een huis geldt, gaat zijn familie dood . En wie een jongen ziet roepen, dan zijn zijn ouders onschuldig aan leugens en leugens . En wie zag dat hij riep om plezier en spel, God beroofde hem van zijn verstand . Wie de oproep tot gebed op de markt hoort, duidt op de dood van een man van de markt . Hij die op een vuilnisbelt verdient, zal een dwaas persoon uitnodigen om zich te verzoenen, en een dwaas zal dat niet van hem accepteren ….

…De zandloper is een opstapelend uur, en het is een uur glas en er zit zand in. Het zijn twee individuen die verwijzen naar twee kinderen, twee broers of twee partners, en wie ziet dat er iets in hem is gebeurd, interpreteert het in termen van goed of kwaad . Minkam kan versiering en schoonheid aan de eigenaar aangeven . Een man vroeg me een keer, en hij zei : ik zag een nerts gemaakt van glas in een droom, dus ik vertelde hem : ik ben verloofd met een vrouw en ik wilde met haar trouwen, en dat de minka een echtgenoot is, dus de bovenste een deel is een man en de onderste is een vrouw ….

…Als je in je droom een ​​van de nachtliedjes hoort die geliefden gewoonlijk zingen onder de ramen van hun vriendinnen, dan hoor je goed nieuws van afwezige vrienden en zullen je verwachtingen je niet teleurstellen . Als jij degene bent die onder het raam van je vriendin zingt, zal je toekomst vol vreugdevolle dingen zijn ….

…De winkel Als een winkel in een droom aan de deur van het huis wordt gezien, dan is ze een vriendin van de vrouw van de huiseigenaar, oftewel de visionair . En wie ziet dat hij in een winkel zit, zal het mandaat, de eer, de rang en de genade ontvangen als hij daarvoor in aanmerking komt ….

…Astronomie: Wie in zijn droom ziet dat het de eerste astronomie is, wordt vergezeld door een onrechtvaardige prins of een valse minister . De tweede sfeer is de schrijver van de koning . En wie ziet dat hij in de derde ark is, trouwt . En wie de vierde ark ziet, vergezelt de kalief of een grote koning, en als hij daarvoor niet gekwalificeerd is, zal hij met een mooie vrouw trouwen . En wie de vijfde ark ziet, hij ziet de oorlogseigenaar van de koning of een vrome man . En wie de zesde astronomie zag, vergaarde kennis en verdiensten en was standvastig . En wie de zevende ark ziet, zal de eigenaar van de koning ontmoeten . En wie de achtste ark ziet, hij zal worden vergezeld door een grote koning . En wie de negende ark ziet, is een metgezel van een glorieuze man . En wie de tiende baan ziet, die de omringende sfeer is, hij ziet de grootste kalief of de grootste koning . En als hij de hele ark ziet, dan zal hij dicht bij de Almachtige God zijn en een gezicht krijgen of de grootste koningen van de aarde vergezellen . Als een vrouw ziet dat ze onder de lagere sfeer valt, zal ze trouwen met de klerk van de prins of met een aantal van zijn werknemers ….

…Wat betreft de onderzoeken, namelijk de vier cirkels, stof, water, lucht en vuur, wie het eerste type ziet, dat vuil is, dan zal hij interpreteren dat zwartheid over hem heerst, dus hij moet dat zelf beheren . En wie het tweede type ziet, namelijk water, wordt geïnterpreteerd dat sputum er de overhand heeft . En wie het derde type ziet, dat is lucht, er wordt geïnterpreteerd dat bloed het overwint . En wie het vierde type ziet, dat vuur is, wordt geïnterpreteerd dat geel overheerst over hem, en er werd gezegd dat als iemand in het grootste deel van zijn slaap de kleuren van zwartheid van alle dingen ziet, zwartheid over hem heerst. Geel is meer dan geel, en God weet het het beste ….

…Ze zijn van drie soorten, een onder de koningen, de tweede tussen de koning en de parochie, en de derde alleen onder de parochie ….

…Overwinning voor de onderdrukten 98. was de imam Laith bin Saad Al- Dar stad Qlqhandh Fahadmha Abdul Malik zoon Rvaap koppig hem Fmrha Laith Fahadmha Abdul Almellk Fmrha Fahadmha, toen hij in de derde was terwijl de leeuw slaapt als de telefoon hem aanmoedigt : Sta op, O Laith ( en willen worden geslapen over degenen die op aarde werden onderdrukt, en we maken ze tot imams en we maken ze erfgenamen )…

…Het offer in een droom is het bewijs van de vervulling van een gelofte, bevrijding van tegenspoed en veiligheid van de patiënt . Misschien duidt dit op het levensonderhoud en de voordelen van vee . Als hij in een droom een ​​kameel naderde, kwam het misschien in het eerste uur tot vrijdag, en als hij in de buurt van een koe was, zou het in het tweede uur tot vrijdag kunnen komen, en als hij een ram naderde, zou het in het eerste uur tot vrijdag kunnen komen. het derde uur, en als hij een kip in een droom bracht, zou hij in het vierde uur naar vrijdag kunnen komen, en als hij het dichterbij bracht. In een droom zou er een ei kunnen zijn gekomen tot vrijdag in het vijfde uur . En misschien duidde het offer op controle over de verdeling van geld . Wat betreft het offer, het is een goed nieuws dat het alle zorgen verlicht en de schijn van zegen geeft. Als de visionair een zwangere vrouw is, zal ze een goede zoon baren, en wie ziet dat hij een kameel, koe of ram heeft geofferd, laat dan een nek los . En wie ziet dat hij een offer is terwijl hij een slaaf is, zal worden vrijgelaten . Als de visionair een gevangene was, dan zou hij de families uit de weg ruimen . En als een schuldenaar hem ziet, zal zijn schuld worden betaald, en als hij arm is, zal hij rijk worden, en als hij bang is, is hij veilig . En wie het ziet alsof hij het vlees van zijn offer onder de mensen verdeelt, hij zal van zijn zorgen worden verlost en hij zal heerlijkheid en eer ontvangen . En wie het ziet alsof hij iets van het avondmaal heeft gestolen, dan liegt hij tegen de Almachtige God . Sommige sprekers zeiden : Als de patiënt ziet dat hij offert, duidt zijn visioen op zijn dood . Sommigen van hen zeiden : dat hij genezen is ….

…Kunnen de visioenen van de gek, de patiënt … worden uitgedrukt ? Kan de visies van de krankzinnige , de patiënt alvorens de operatiekamer, de neurologische patiënt , en ouderen worden uitgedrukt ? De volgende schrijver gelooft : 1) De krankzinnige kan ons vertellen over een visioen dat hij zag dat kan worden uitgedrukt, maar het lijdt geen twijfel dat krankzinnigheid gradaties is, aangezien sommigen van hen in staat zijn om naar voren te brengen wat ze zagen, en begrijp wie met hem praat, en wat de Mongoolse patiënten betreft, ze zijn vaak niet in staat om te communiceren wat ze hebben gezien. Het kan dus onmogelijk zijn om ze uit te drukken . 2) Patiënten die tekenen van goed nieuws zien voorafgaand aan operaties, dit gaat voorbij en de optimistische oversteek kan hen helpen bij het verlangen naar herstel en hun vastberadenheid versterken, en wat betreft wat er wordt gezien na de operaties en na de impact van anesthesie of tijdens het is geen hallucinatie, zoals degene die afwezig is. Moge God ons en jou beschermen vanwege bedwelmende middelen . 3) En wat in het derde deel werd genoemd, ze zijn als een gek die soms de oversteek begrijpt, zodat wat we zeiden dat er met hem wordt gedaan . 4) ouderen; Degenen die aan de ziekte van Alzheimer zijn getroffen, zijn onder de indruk van wat ze zeggen terwijl ze op momenten zijn dat ze in staat zijn om een ​​dialoog te voeren, ook als ze bijvoorbeeld een visioen vertellen ….

…Tayammum geeft in een droom de nabijheid van de vagina aan, dus wie ziet dat hij tayammum doet voor gebed of zuivering van onzuiverheid, heeft zijn vagina benaderd, en dat tayammum het bewijs is van een vagina dicht bij de Almachtige God . Tayammum in een droom is een bewijs van reizen of een waarschuwing voor ziekte waarbij de wassing nodig is . Misschien duidde het op het gebrek aan water van de reiziger, omdat hij wees was met zand, of met iets dat niet aan de handen was gehecht, wat een bewijs was van de onmogelijkheid van reizen, de beschikbaarheid van vergunningen en werken met plezier . En tayammum duidt op armoede na rijkdom, de ziekte van de gezonde, het welzijn van de zieken, en tayammum met water duidt op ongeldige daden . De opvatting dat de tayammum was met het gebrek aan water, wordt aangegeven nabij de vagina, en de ondergang van de intensiteit, zij het met de aanwezigheid van water, is onderhevig aan vijf uitspraken : één : om een ziener te zijn, zou je liever een concubinaat trouwen . De tweede : dat hij een van degenen is die liever over land reist dan op zee . En de derde : dat hij iemand is die op vergeving hoopt terwijl hij de schuld vasthoudt . En de vierde : om een ​​van degenen te zijn die deze wereld verkiezen boven het Hiernamaals . Ten vijfde : hij zou zijn religie moeten manipuleren en de concessies moeten volgen van de uitspraken van geleerden, en er werd gezegd : het duidt op ontsnapping aan ziekte of gevangenschap ….

…Passagiers van dit woord hebben drie concepten : Ten eerste : als hij alleen vanuit het zadel in een droom wordt gezien, dan is hij een jongen . En als hij wordt gezien met het zadel, dan is hij een jongen die hem wordt toevertrouwd, en ze zeiden : Het is de kracht van het huis . En het kan verwijzen naar wat er wordt vertrapt, zoals het loopvlak of de mat . En de twee passagiers hebben misschien de vrouwen, de twee jongens of de twee jongens aangegeven . En de passagiers zijn eervol geld en presidentschap . De passagiers duiden op een mooie slavin, en dat hij van ijzer was met kracht, en dat hij van lood was, duidt op de zwakheid van zijn bevel, en zijn wezen van verzilverd met goud duidt op het nabuurschap van Hassans jongens . En wie ziet dat hij een stijgbeugel of twee ruiters voor zijn zadel heeft, krijgt een knecht of twee bedienden . En wie zag dat zijn passagiers werden afgesneden of gestolen, zijn dienaar stierf of verkocht hem . De tweede : hem in een droom zien, duidt op beleefdheid en het bereiken van doelen met ernst en vermoeidheid . En de derde : passagiers in het huis van de koning, en zijn visioen in een droom duidt op reizen en verplaatsingen over land en zee, en genezing van ziekten ….

…Abu al-Hasan Ahmad bin Muhammad al-Ghasani vertelde het ons in Saida. Hij zei : Abu Muhammad Jaafar bin Muhammad bin Ali al-Hamdani vertelde ons, hij zei Ibrahim bin al-Hussein bin Ali al-Hamdani, op gezag van Abu Muammar Abdullah bin Omar al-Maqri, op gezag van Abd al-Warith bin Said, op gezag van al-Hasan bin Dhakwan al-Muallem, Dat Yahya bin Katheer hen vertelde, dat Ikrimah bin Khalid hem vertelde, dat Omar Ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag, en hem werd verteld om naastenliefde te geven aan uw land, daarna kreeg hij te horen dat drie keer, en de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, kwam en vertelde hem daarover, en hij zei : O Boodschapper van God We hadden geen geld dat werd ons daaruit beschreven, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Geef naastenliefde en bepaal het ….

…Surah Yaseen, degene die het voorleest of aan hem reciteert, de Almachtige God zal hem in de groep van Mohammed persen, moge God hem zegenen en hem vrede en zijn gezin schenken . En er werd gezegd : Hij verkrijgt een zegening van de zegeningen van deze wereld, en verbetert deze op de schepselen . En er werd gezegd : Hij is een van de gezuiverden en zijn religie is zonder hypocrisie . En er werd gezegd : Hij wordt uit de beloning gegeven door een aantal van degenen die de verzen van de Edele Koran twaalf keer reciteren, omdat het hart van de Koran dat niet is ….

…Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….

…Een koning is moe, of hij is verlost van de nood die van een koning kwam, dus als hij een ring leent, heeft hij iets dat niet kan overleven . En als hij ringen ziet die op de markt worden verkocht, dan koopt hij het eigendom van de hoofden van de mensen . Als hij ziet dat de lucht ringen regent, krijgt hij in dat jaar kinderen . Als de vrijgezel ziet dat hij een ring heeft omgedaan, zal hij trouwen met een rijke vrouw, een maagd . Als de ring van goud is, dan is ze een vrouw wiens geld op is . Als hij hem verzegelt met een ring om zijn pink, hem er dan uit haalt en hem in zijn overwinning plaatst, hem dan afneemt en in het midden legt, dan beledigt hij zijn vrouw . Als hij ziet dat zijn ring om zijn pink een keer in zijn overwinning zit en het is in het midden, dan verraadt zijn vrouw hem . Als hij zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, dan laat hij zijn vrouw achter met goede woorden of geld . En de lob was geboren . Als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het macht met prestige, pracht, veel geld en trots, en als het kruidnagel van zijn ring van aquamarijn is en hij een heerser is, dan is het een moedige en majestueuze sterke autoriteit, en als zijn kruidnagel een kracht is, dan is het een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel een groene saffier is, wordt hij geboren als een zoon van een gelovige en een begrip van wijsheid . De ring is gemaakt van het hout van een huichelachtige vrouw, en als een vrouw een ring krijgt, zal ze trouwen of baren . En wie een van de mannen met een gouden ring verzegelt, de heerser zal hem binden, of hij zal worden gekweld door angst, benauwdheid, vernedering of verdriet . Of iemand wordt boos op zijn zoon of zijn vrouw . En er werd gezegd : wie een ring ontvangt, krijgt een mooie vrouw en veel goeds, of hij hoort nieuws dat hij tevreden is . En wie een ring draagt ​​met twee lobben, een aan de onderkant van zijn handpalm, en de andere aan de achterkant van de handpalm, en hij breekt elk van hen is niet in tegenspraak met de andere, dan volgt hij twee staten, beide zichtbaar en naar binnen . En wie een gouden granaatring draagt, hij zal arm worden, en hij neemt de ring van de koning een huis om in te wonen, of zilver dat hij koopt of een vrouw met wie hij trouwt . De ring van God Almachtig nemen voor de asceet en aanbidder is de bescherming van de Almachtige God voor het kwaad . En het nemen van de ring van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, of van de wereld het goede nieuws van het verkrijgen van kennis, dit is als de ring van zilver is, en als het van goud is, is er niets goeds in. , en evenzo als het ijzer is omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, en evenzo als het koper is, vanwege de inhoud van slechte woorden . En de ring van leidende sultan erin en zo . En wie onder de koningen zag dat hij het zegel van Salomo in zijn hand had, vrede zij met hem, dit duidde op de uitbreiding van zijn koninkrijk, zijn verovering van streken en het bereiken van doelen, en hij had zijn bezit kunnen afnemen en daarna terug naar hem, zelfs als hij een van degenen was die leefden van de oproep van de elfen, die daar een groot inkomen uit hadden . En wie ziet dat hij zijn zegel naar zijn volk stuurt, dan geven ze hem terug, dan preekt hij tot een volk en zij geven hem terug . En wie ziet dat zijn ring hem ernstig is ontnomen, dan zal zijn autoriteit van hem worden verwijderd . En wie ziet dat zijn ring verloren is gegaan, treedt erin binnen in zijn macht of in wat hij bezit, iets dat hem haat ….

…Geeft in een droom zijn lange levensduur aan zonder zijn leeftijdsgenoten . Als hij ziet dat al zijn tanden eruit zijn gevallen, zal hij een lang leven leiden . En als hij ziet dat al zijn tanden eruit zijn gevallen en hij ze niet meer ziet, dan zal zijn gezin voor hem sterven of ziek worden . En wie ziet dat zijn boventanden in zijn hand zijn gevallen, dan is het geld dat van hem wordt, en als het op zijn schoot valt, dan is hij een mannelijke jongen, en als het op de grond valt, dan is het een pech van dood . En wie ziet dat zijn ondertanden zijn uitgevallen, zal pijn en pijn, illusie en angst lijden . En wie een schuld heeft als zijn tanden eruit vallen in een droom, geeft aan dat hij zijn schuld nakomt . En als hij ziet dat een van zijn tanden is uitgevallen, zal hij al zijn schulden in één keer afbetalen . En als al zijn tanden eruit vallen, zal iedereen in dat huis en zijn vrienden omkomen . En wie ziet dat zijn tanden eruit vallen terwijl hij ze in zijn hand neemt, duidt op de dood van kinderen . En er werd gezegd : wie zijn tanden eruit zag vallen, gaf aan dat sommige van zijn vrienden kwaad hadden gedaan . Als hij ziet dat zijn kudde is gevallen, dan profiteert hij van een zoon of een broer of een zus . En het verlies van een enkele tand als deze niet werd behandeld en hij nam hem bij de hand, en als hij zwanger was, kwam er een zoon naar hem toe, anders zou hij voorstander zijn van een broer of familielid die hem had doorgesneden . En er werd gezegd : het vallen van de tanden duidt op een obstakel dat hem verhindert van wat hij wil . Er werd gezegd : het is het bewijs van kwijtschelding van schulden . En als hij had genomen wat van zijn tanden was gevallen, zou hij misschien een fout hebben gemaakt en er spijt van hebben gehad en het geheim hebben gehouden . En misschien duidde het verlies van tanden de meesters van jihadisten op de noodzaak van het niets . En wie ziet dat zijn tanden zijn uitgevallen en hij niet kan eten, het zal hem ontbreken ….

…Degene die Abu Bakr Al-Siddiq zag, moge God tevreden met hem zijn, en hij was gelukkig en gescheiden, daarna was hij gelukkig en tevreden volgens de uitspraak van Ibn Sirin, en er werd gezegd dat iemand die hem op een bekende plaats zag terwijl hij hij was op deze manier goed voor de mensen van die plaats, en als hij hem zag terwijl hij fronste dan was hij daar tegen. De eerste keer zal hij een oprechte, eerlijke en zeer goede zijn ….