Als hij het ziet alsof hij zittend bidt zonder excuus, accepteert hij zijn handeling niet

Als hij ziet alsof hij zichzelf een kenmerk noemt, dan zal hij een zoon baren, want de Almachtige God zegt : ~ Toen zijn Heer een verborgen oproep deed .~ Als hij zijn Heer in duisternis roept, zal hij van benauwdheid worden gered, omdat de Almachtige God zegt : ~ Toen riep hij in de duisternis .~ Een goede smeekbede is een bewijs van goede religie, Qunoot is een bewijs van gehoorzaamheid, en de veelvuldige herinnering aan de Almachtige God is een bewijs van de overwinning, want de Almachtige zegt : ~ Gedenk God veel en zegevierend na wat hun is aangedaan .~…

…Interpretatie van het visioen van de hel, we zoeken er toevlucht bij God voor Abu Amr Muhammad bin Jaafar bin Matar vertelde ons : Hamad bin Saeed bin Muhammad vertelde ons , hij zei : Muhammad bin Yaqoub al-Karabsi vertelde ons, Muhammad bin Abi Bakr al-Muqaddami vertelde ons al-Hakam bin Zuhair, Thabet bin Abdullah bin Abi vertelde ons. Op gezag van zijn vader, op gezag van zijn grootvader, zei hij : Wie ziet dat hij wordt verbrand, hij is in de hel . Als hij het ziet alsof een koning zijn leiding nam en hem in het vuur gooide, dan maakten zijn visioenen zijn vernedering noodzakelijk . Als de eigenaar van de vuurwachter een giftig schot zag, zou hij de politieagent, de beul of degene die de sultan kwelde . Als hij vuur van dichtbij ziet , valt hij in nood en ongeluk waaruit hij niet kan ontsnappen, omdat de Almachtige God zegt : “ En de misdadigers zagen het vuur, dus dachten ze dat ze het meenamen en vonden ze er geen uitweg uit. . ~ En hij leed een immoreel verlies, want de Almachtige zei: ~ Haar kwelling was een last .~ Zijn visioenen waren voor hem een ​​voorproefje om zich van zijn zonde te bekeren ….

En wie ziet dat hij in de herfstdagen een tuin is binnengegaan, en het valt erop van de bladeren van de bomen, het geeft aan dat ze lijden, leed en ellende van het leven hebben ….

En wie onze ogen ziet op een plek die is opgedroogd, dan is die plek achterhaald ….

…Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih vertelde ons in Mekka, op gezag van Ibrahim bin Al-Arar, op gezag van Ibn Abi Al-Dunya, op gezag van Muhammad bin Al-Hussein, op gezag van Saeed bin Khalid bin Zaid Al-Ansari, op gezag van een man uit Basra die de graven bijwoont, zei hij : Ik woonde op een dag een graf bij en legde mijn hoofd dicht bij hem, toen kwamen twee vrouwen naar me toe in mijn slaap, en een van hen zei : O Abdullah, God smeekte je om ons niet van deze vrouw af te leiden en niet met haar naast ons te gaan zitten . Hij zei, ik werd wakker in paniek, en toen werd de begrafenis van een vrouw gebracht, dus ik zei dat het graf achter je ligt, dus stuurde ik ze naar dat graf . Toen het nacht was, zie, de twee vrouwen waren in mijn droom, een van hen zei : Moge God je voor ons belonen, want je hebt een lange tijd bij ons doorgebracht . Ik zei : wat is er met je vriend aan de hand? Praat niet met me zoals je met me praat. Ze zei : Deze stierf zonder een wil, en het recht van degenen die stierven zonder wil om niet te spreken tot de Dag der Opstanding ….

…Het visioen van Al-Mobtan op gezag van Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi op gezag van zijn vader – en er zijn honderdvijftig jaar voorbijgegaan – zei hij : Wanneer de nacht waarop de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, werd geboren, een gebroken iwan schudde en veertien balkons vielen er vanaf, en het vuur van Perzië was gedoofd en doofde niet duizend jaar daarvoor , en het meer daalde neer. Saveh , en mening Mobman Ebla moeilijkheden bij het leiden van de paarden peetvader werd afgesneden van de Tigris en verspreid in haar land , toen hij een fractie met afschuw vervulde welke mening Vsber zou aanmoedigen , en dan de mening die het niet verhult voor zijn ministers en Mrasbeth Hij zette zijn kroon en ging op zijn bed zitten en legde ze aan hem voor toen ze hem ontmoetten, vertelde hun over hem die hen erin had gestuurd en hen uitnodigde En terwijl ze zo zijn, toen er een boek aan hem werd genoemd bij het uitsterven uit het vuur , nam hij toe van zijn nood , en de afvalligen zeiden : En ik hervormde God de koning , ik zag op deze avond – en vertelde hem het visioen in kamelen – toen zei hij : Wat is deze Yamauban en hij wist dat bij zichzelf – toen zei hij : Ongeval Het komt van de Arabieren , dus schreef hij daarover : Hij die de koning der koningen brak aan Nu’man ibn al-Mundhir , maar nadat hij naar een man had verwezen die wist wat hij hem wilde vragen , en hij richtte zich tot hem Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem : Weet je wat ik je erover wil vragen? Hij zei : Laat de koning me vertellen of ik kennis van hem heb. Anders heb ik hem verteld wie hij kent . Ze vertellen je wat de mening is , hij zei : me ervan bewust dat ik gratis woonde in de buitenwijken van al – Sham zei tegen hem Facet , zei : dood vraag hem wat ik hem vroeg en ik miste zijn antwoord , hij reed Abdul Christ-kameel zelfs gepresenteerd op Facet heeft toezicht gehouden op de dood en begroette hem en het leven niet Ihr Facet Gowaya hij schiep Abdul Christus Hij zegt een dove moeder die de samenkomsten van Jemen hoort en zeven verzen van poëzie noemde . Toen Satih zijn haar hoorde, hief hij zijn hoofd op en zei : De dienaar van Christus op een kameel viel op het dak en hij heeft het graf vervuld. De vallei van Ashawah en het meer van Sawa stroomden over, en het vuur van Perzië was gedoofd, dus de Levant is niet voor de oppervlakte van Shama, van wie er koningen en koninginnen zijn volgens het aantal balkons en alles wat komt. Toen bracht Satih zijn plaats door, dus ging Abd al-Masih op reis en hij zei – en hij noemde hem zeven verzen van poëzie. Toen Abd al-Masih naar Kashri kwam, werd mij verteld door te zeggen dat Suatih zei totdat hij veertien koningen onder ons had, wat zaken en zaken waren. Tien van hen regeerden over vier jaar, en de rest aan de opvolging van Othman bin Affan – moge God tevreden met hem zijn – en op basis van het visioen dat plaatsvond, wat werd bevolen door Abdul-Muttalib bin Hashem, de grootvader van de profeet, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die Zamzam naar Anders groef op zijn locatie en gratie voor het effect ervan. Ibn Ishaq vertelde me Yazid bin Abi Habib al-Masri, op gezag van Murthad bin Abdullah al-Yazni, op gezag van Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, dat hij hoorde over Ibn Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – de hadith van Zamzam vindt plaats toen hij Abdul Muttalib opdracht gaf om het te graven, dus Abd al-Muttalib zei dat ik uitslaap. Toen de steen naar me toe kwam, zei hij : ik graaf goed. Hij zei : ik zei: wat heb je eraan? Hij zei : Toen vertrok hij van mij. Toen ik de volgende dag terugkeerde naar mijn bed en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Graaf een put . Hij zei : Dus ik zei : het klopt niet . Hij zei : toen ging hij weg . Toen het morgen zover was , keerde ik terug naar mijn bed en sliep erin , dus hij kwam naar me toe en zei : Graaf de gek , hij zei : Dus ik zei : wat is degene die gek is? Hij zei : toen verliet hij me . Toen ik de volgende dag naar mijn bed terugkeerde en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Dig Zamzam , hij zei : Ik zei : Wat is Zamzam? Hij zei : Bloed nooit en rouw nooit , de grootste pelgrims krijgen water , en het is tussen het graan en het bloed , in de put van de machtige kraai , in het dorp van mieren . Ibn Ishaq zei : Toen tussen hem dat aangegeven door de plaats en wisten dat hij morgen had bekrachtigd Bmaolh en zijn zoon Harith bin Abdul Muttalib niet hem die dag werd geboren andere haf toen hij aan Abdul verscheen grote vraag Quraish vouwen wist dat toen hij besefte dat zijn nodig hebben en ze tegen hem en ze zeiden : O Abdul Muttalib het goed Onze vader Ismaël, en dat we er recht op hebben . Dus we waren met jou erin . Hij zei : ik doe deze kwestie niet. Deze zaak werd er zonder jou aan toegewezen en ik heb het uit jullie midden gegeven . Dus zeiden ze tegen hem: zo doen we recht aan hem , want ik verlaat je niet voordat we er ruzie over hebben . Hij zei : Dus maak tussen mij en jou wie je wilt, ik veroordeel je aan hem , ze zeiden : Priesteres Bani Saad bin Hudhaim? Hij zei : Ja , hij zei : En het was onder toezicht van de Levant, dus Abd al-Muttalib reed met een groep van zijn vaders zonen van Bani Abd Manaf en reed van elke stam uit de Quraysh van Nafar. Hij zei : En het land is dan een contingent . Hij zei : Dus ze gingen uit, zelfs als er enkele van deze verschuivingen waren tussen de Hijaz en de Levant. De Muttalib en zijn metgezellen hadden dorst totdat ze zeker werden van de dood, dus zochten ze bij de Quraysh-stammen met hen, en ze weigerden en zeiden : We zijn in een metafoor en we zijn voor onszelf bang zoals wat er met jou is gebeurd . Toen Abdul Muttalib zag wat de mensen deden en wat hij vreest voor zichzelf en zijn metgezellen, zei hij : Wat zie je? Ze zeiden : we hebben niets anders gezien dan je mening volgen, dus we hebben doorgenomen wat je wilde . Hij zei : ik zie dat ieder van jullie het voor zichzelf graaft als je nu veel kracht hebt. Telkens wanneer een man sterft, duwen zijn metgezellen hem in zijn kuil en laten het hem zien totdat de laatste van jullie één man is, het schandaal van één man , een gevangene van een dorp waar hij allemaal samen op reed . Ze zeiden : Ja, wat ik besteld heb . Dus elk van hen stond op, groef het en zat toen te wachten op de dood van de dorst . Bovendien zei Abd al-Muttalib tegen zijn metgezellen : Bij God, als we ons in onze handen werpen, is de dood dat ook. We slaan niet op de grond en zoeken niet zelf vanwege onmacht. Hopelijk zal God ons in sommige landen van water voorzien. uitgezonden door de uitbarsting van Takht Khvha werd aangesteld als zoet water, vergroot Abdul Muttalib en de grootte van zijn metgezellen kwam toen naar beneden en dronk en dronk zijn metgezellen en trok zelfs Osagathm gevuld toen riep de stammen van Quraish : Kom naar het water dat God ons heeft gegeven om Vacherboa en Astqgua te drinken kwamen ze Fsharbwa en Astqgua zeiden toen : moge God je aan ons hebben besteed , o Abdul Muttalib, bij God, we maken nooit ruzie met je in Zamzam . Het water dat je gegeven wordt om dit te drinken in deze wildernis, wat een gegeven is dat je Zamzam drinkt, verwijst naar de Sagaatk-volwassene , en hij kwam terug en keerde met hem terug en bereikte de priesteres niet en stierf tussen hem en hen . Ibn Ishaq zei : Dit is degene die mij bereikte vanuit de hadith van Ali bin Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – in Zamzam . In de roman Bayhaqi is de context de context waarin het voorgaande en waarin hij zei : hij heeft zelfs Fajrgaha water toevertrouwd in de beslissing en dan bloeden Tbhrha niet eens en toen bouwde hij een zwemmende Vtefq hij en zijn zoon Bntzaaan. Ze vullen dit bassin, dit resulteert in hem Haj Vixrh-mensen apart van de Quraish-nacht Faisalha Abdul Muttalib wanneer het wordt , wanneer hij zijn corruptie at genaamd Abdul Muttalib Rabbo Vari in een droom die tegen hem werd gezegd : Zeg : O Allah, ik doe het niet los het op voor bader maar is Sharp oplossing Lobel , dan Kvihm , dus hij Abdul Muttalib toen Quraish het niet eens was in de moskee riep met hem dat ik toen besteedde niet zijn bekken bedierf door een van de Quraish Behalve een ziekte in zijn lichaam gooien totdat ze vertrokken zijn bekken en water geven ….

…Abu Al-Hassan Muhammad bin Ahmed bin Al-Abbas Al-Akhmimi vertelde het ons in Egypte. Hij zei : Abu Jaafar Muhammad bin Salama al-Tahawi vertelde het ons , hij zei : Muhammad bin Ibrahim bin Janad vertelde het ons . En Ibrahim bin Abi Dawood en Abu Umayyah zeiden : Sulayman bin Harb vertelde het ons, en de bewoordingen waren van Ibn Janad. Hij zei : Hammad bin Zaid vertelde ons op gezag van Al-Hajjaj Al-Sawwaf, en Abu Al-Zubayr op gezag van Jaber, dat Al-Tafil bin Amr naar de Profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, en hij zei : O Boodschapper van God, bent u U bent in het fort van zijn fort en verhindert dat het versterkt wordt, hij werd vertrapt in de Jahiliyya, dus de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die de Almachtige God noemde aan de Ansar emigreerde toen naar Medina, de parasiet bin Amr migreerde naar hem, en een man van zijn volk migreerde met hem, en hij bevatte Medina. Dus hij werd ziek en ging naar buiten en nam de haken en sneed er zijn knokkels mee, en zijn handen werden bijgesneden totdat hij stierf . Al- Tafil Bin Amr zag hem in goede vorm en zei : Wat heeft jouw Heer jou aangedaan? Hij zei : Hij vergaf me mijn immigratie naar Medina naar zijn Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei : Wat zie ik als je je handen bedekt? Hij zei : mij is verteld dat wat je hebt bedorven, niet bij je past . Hij zei zijn verhaal tegen de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan zei de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken : O God, zijn twee zonen, vergeef zo ….

…En wie ziet dat hij in het vuur van de hel is, dan wordt hij bestraft voor zijn zonden die hij erop aandringt, en als hij rechtvaardig is, zal hij verhit worden of in rampspoed of gevangenschap vallen, en als hij uitgaat, zal hij zal er vanaf komen. Hij at iets van haar eten, want dat is een van de daden van de zondaar, en als een vrouw ziet dat ze het vuur is ingegaan, duidt dit op haar scheiding. Als de scheiding haar schaadt, en degene die haar ziet en geen schade van haar lijdt, dan is dat een van de zorgen en smarten van de wereld die hem zo erg kwellen als hij ontving van haar hitte en degene die haar op een aangegeven plaats zag dat er een bedrieglijke sultan of een dominante man is die noch toelaat noch verboden verboden is, en op die plaats zal er oorlog of honger zijn en hoge prijzen en goederen…

…En wie Jezus ziet, vrede zij met hem, zijn visioenen geven aan dat hij een gezegende, welwillende man van grote goedheid is, die veel reist, en wordt geëerd met kennis van medicijnen en andere wetenschappen . Sharif Abu al-Qasim Jaafar bin Muhammad vertelde ons in Egypte, hij zei dat Hamza bin Muhammad al-Kinani ons vertelde, hij zei Abu al-Qasim Issa bin Suleiman al-Baghdadi ons vertelde, hij zei dat Dawood bin Amr al-Dhbi ons vertelde, hij zei dat Musa bin Jaafar al-Ridha ons vertelde over zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei Al-Hassan bin Ali, moge God tevreden zijn met hen beiden : ik zag Jezus, zoon van Maria, vrede zij met hem om te slapen, ik zei, o geest van God, ik wil graveren op wat Khatami graveren? Hij zei: ~Er is geen god dan God, de waarheid en het meest duidelijke~, zei hij . Er werd gezegd dat een vrouw die zwanger was van Jezus bin Mary, vrede zij met hem, een wijze zoon baarde ….

…Zeldzaam, zei sjeik Nasrallah de adviseur van de industrie, en hij was een van de betrouwbaarste soennieten. Ik zag in een droom Ali bin Abi Talib, moge God zijn gezicht vereren. Ik zei tegen hem: ~Commandant van de Gelovigen, je opent Mekka~, en je zegt: ~Degene die het huis van Abi Sufyan is binnengegaan is veilig, dan zal het op je zoon Hussein worden voltooid op de dag van de tufsteen. Ibn al-Saifi hierover en ik zei nee, dus hij zei dat ik het van hem moest horen, dus werd ik wakker en rende naar het huis van Ibn al-Saifi, dus hij ging naar mij toe, en ik vertelde hem het visioen, en hij barstte in tranen uit en barstte in tranen uit, en zwoer bij God of het uit mijn mond kwam of een handschrift aan iemand, en als het georganiseerd was behalve op deze avond, dan zong hij me : ( Onze koning, dus de vergeving van ons was een teken van schaamte … toen je het bezat , werd het met bloed uitgegoten . () En je gaf toestemming om de gevangenen te doden, en zolang … we bij de gevangenen kwamen, dus vergeven en vergeven we ons . ((En je telt deze ongelijkheid tussen ons … en elk vat erin straalt uit. )…

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – Op gezag van Muhammad bin Ishaq zei hij : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr en Yazid bin Roman vertelden me op gezag van Urwa bin al- Zubayr en andere geleerden op gezag van Ibn Abay – moge God tevreden met hen zijn – elk van hen vertelde me dat deze lezing bijeenkwam om te praten terwijl ze gevoed werden door de hadith van Badr, zei : tegen Masama de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem – Abu Sufyan kwam van Sham littekens moslims naar hen toe en zei : deze Ir Quraish waar hun geld vandaan kwam moge God Infelkmoha Vantdb mensen bang zijn voor sommigen van hen en het gewicht van sommigen van hen en dat ze dat niet deden Ze dachten dat de Boodschapper van God – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – gooit een oorlog, en Abu Sufyan, toen hij naderde vanuit de Hijaz, was gevoelig voor het nieuws en vroeg diegenen die elkaar ontmoetten vanuit de Rukban uit angst voor de zaken van het volk totdat hij nieuws hoorde van enkele van de Rukban die Mohammed had een beroep gedaan op zijn metgezellen voor jou en voor je smaad, dus waarschuwde hij dat hij Dhamdam bin Amr Al-Ghafari inhuurde, hem naar Mekka stuurde en hem beval naar de Qoeraisj te komen, en hij zou ze uitschakelen voor hun geld, en hij vertelde dat Mohammed het aan zijn metgezellen had aangeboden, dus ging Dhamdham bin Amr snel naar Mekka . Ibn Ishaq zei : Dus vertel me wie ik niet beschuldig, op gezag van Ikrimah op gezag van Ibn Abbas, en Yazid bin Roman op gezag van Urwa bin Al-Zubayr, die zei : Atika, de dochter van al-Muttalib , zag de komst van de annexatie van Mekka in drie nachten, een visioen dat me bang maakte en vreesde dat uw volk er kwaad en ongeluk van zou binnenkomen, dus verborg hij wat hij u vertelde. Hij zei tegen haar : wat heb je gezien? Ze zei : ik zag een passagier naar een kameel komen voor hem totdat hij in de kom stond en toen met luide stem zei : vervreemd je niet, o familie van verraad aan je worstelaar in drie keer, dus ik zie mensen verzamelde zich om hem, toen ging hij de moskee binnen en de mensen volgden hem, terwijl ze om hem heen waren zoals hij met zijn kameel op de achterkant van de Kaaba en toen riep hij zo: vervreemd je Al Treachery niet voor je worstelaar in drie keer, toen vertegenwoordigde hij zijn kameel op het hoofd van Abu Qubays, toen schreeuwde hij zoals het, toen nam hij een steen en stuurde het, en het kwam te vallen, zelfs als het op de bodem van de berg was, zou het worden afgewezen . Al-Abbas zei : Bij God, dit is een visioen, en dat bent u, dus verberg het en vertel het aan niemand . Toen kwam Al-Abbas naar buiten en ontmoette Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a en hij had een vriend . Al-Abbas zei : Dus ik ging het huis rond, en Abu Jahl bin Hisham in Rahat van Quraish Qud sprak met een somber visioen, en toen Abu Jahl me zag zei hij : O Abu Al-Fadl, als je klaar bent met je rondgang, dan kom bij ons, dus toen je klaar was, kwam je bij hen zitten. Abu Jahl zei tegen mij : Oh Bani Abdul Muttalib Wanneer is deze profetes met jou overkomen? Hij zei : wat is dat? Hij zei : Dat visioen dat ze zag, is onfatsoenlijk. Hij zei : Dus ik zei : wat heeft ze gezien? O zoon van Abd al-Muttalib, accepteerde u uw mannen niet om te profeteren zodat uw vrouwen zouden profeteren, en Atika beweerde in haar visioen dat hij zei: ~Ga je voor over drie, en we zullen op je wachten deze drie. Als je echt bent wat je zegt, dan zal het zijn dat als de drie slagen en daar niets van is, we een boek over je schrijven dat je liegt tegen de mensen van het Arabische huis. Abbas zei : zeker van wat het was van mij voor hem een groot ding, maar ik Jehdt het en Ankkrt om iets gezien te worden, hij zei : verdeel ons dan als ik niet langer een vrouw ben van de zonen van Abdul Muttalib kwam alleen naar mij , zei ze : Oorteurtm deze verworpen kwaadaardige die zich in je mannen bevindt en vrouwen mogen je opeten hoor je dan heb je er niet, iets wat ik hoorde, hij zei : ik zei : moge God deed wat ik had van mij tot hem van een grote HEM God Otardhan hem de teruggekeerde Okwilkenh, zei : Vdot op de derde dag van het visioen van Atika en Onaa ijzer geïrriteerd Ars ik ze hadden gemist het is alsof hij hem vangt, hij zei : ik ging de moskee binnen Ik zag hem ik zweer het Ik loop naar hem toe Otardh terug naar een deel van de deur van de moskee wordt intenser , hij zei : ik zei tegen mezelf : wat tegen hem over God, eet dit verschil met mij op dat Ohatmh, hij zei : als hij heeft gehoord wat ik niet heb hoorde, De stem van het toetreden tot Bin Amr Al-Ghafari die in de buik van de vallei schreeuwde, staande op zijn kameel, had zijn kameel en rond zijn reis en scheurde zijn shirt terwijl hij zei : Oh, leef Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, je geld met Abi Sufyan. Mohammed bood het aan aan metgezellen waarvan ik niet zie dat jullie het zullen beseffen. Opluchting is opluchting, zei hij : Dus hij leidde me van hem af en wat uit het bevel kwam, nam van me af (1). * En in een verhaal : ik werd afgeleid door wat er van het bevel kwam, en het was niets anders dan het apparaat totdat we vertrokken, en het raakte Quraish met wat er gebeurde op de dag van Badr, door hun edelen te doden en hun keuze vast te leggen . Atika bint Abdul-Muttalib zei over wat ze zag, en wat de Qoeraisj daarover zei : was het visioen niet waar en kwam hij naar je toe om het te geloven, omdat een van de mensen voortvluchtig is, dus je zei, en ik niet liegen, maar wie een leugenaar is, vertelt het ons naar waarheid….

…En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt ​​in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….

…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

…Onze boodschap Walid bin Ahmed Alzzouzna, zei hij, vertelde ons Abdul Rahman bin Abi Hatim, zei vertelde ons Mohammed bin Yahya Wasti, zei tegen ons Mohammed bin Hassan Alberglana, Yahya bin Bassam, zei vertelde me Omar bin Sabih al – Saadi zei : ik zag Abdul Aziz bin Suleiman Abed in een droom, en het was Khader’s kleren, met een krans van parelmoer op zijn hoofd, dus zei ik Abu Muhammad, hoe was je na mij? Hoe heb je de smaak van de dood gevonden? Hoe heb je de dingen daar gezien? Hij zei : Dood, vraag niet naar de ernst van zijn smart en zijn smart, behalve dat de genade van God alle smet van ons is verdwenen, die we hebben verkregen behalve door Zijn, de Allerhoogste ….

…Leidt de zoektocht naar droominterpretatie tot wat wordt genoemd anticiperende angst en leidt vervolgens tot wanen, wanen en pessimistisch denken? Dit is een standpunt, en ik hoor het vaak van sommige beroepen in de psychiatrie, en de waarheid is dat dit waar kan zijn voor een groep patiënten, en dat zijn er maar weinig, maar velen van degenen die herhaaldelijk visioenen hebben gehad, hebben hun betekenis indicatief voor goed nieuws of goed nieuws, en herhaalde dromen kunnen een zonde voorspellen die is opgetreden Met de dromer, en dan is de uitdrukking van deze droom een ​​reden voor de eigenaar van deze droom om de zonde op te geven, en het kan zijn een grote zonde . Samenvattend : deze hypothese heeft enkele therapeuten, psychologen geloven over het algemeen niet en zouden niet gegeneraliseerd moeten worden voor iemand met herhaalde visioenen of dromen . Deze aanname kan de reden zijn voor de vijandigheid van een grote groep van hen tegenover het uiten van visioenen, maar hier moet een onderscheid worden gemaakt tussen visioenen, dromen en dromen, en veel van de woorden van psychiaters zijn van toepassing op de zogenaamde pijpdromen. , die verschillen van het visioen dat van God komt en niet de droom van Satan, dus laat hem dat weten . Concluderend : ik merk hier op dat de aspecten van de visie niet gescheiden zijn en geen relatie tussen hen hebben, maar met elkaar in verband staan ​​in de zin dat degene die zich uitspreekt een ervan niet mag weglaten, dus het zien van datums en het eten ervan, bijvoorbeeld is niet aanbevelenswaardig tenzij het wordt ondersteund door het taalkundige en tijdelijke aspect, en het zien van vuur is niet altijd verwerpelijk als het winter is Het werd ondersteund door de afgeleide kant van het visioen, en we kunnen zeggen dat de volgende figuur ons de aspecten van de visie overlapt : deze cirkel draait in de geest van de persoon die de visie uitdrukt wanneer hij de visie hoort, en in een zeer korte tijd; Hij probeert de visie te verbinden met een van de aspecten om vreedzaam aan de oever van de verlossing te komen, wat de uitdrukking is, en daarom werd de interpretatie een uitdrukking genoemd, hier bied ik wat begeleiding aan degenen die wilden zeggen : 1_ Bewapening met het wapen van juridische kennis uit de Heilige Koran, de Sunnah van de Profeet en de Arabische taal en hun synoniemen en bewoordingen, de tijd van het visioen kennen en de eigenaar onderzoeken . 2_ rekening houden met de legitieme literatuur wanneer de uitdrukking, en om de fijne manieren en vrede zij met hem te volgen . 3_ Om mensen niet bang te maken en hen te terroriseren met de verkregen resultaten – denkend – aan de visioenen . 4_ Om niet zeker te zijn over de uitdrukking door degenen die de uitdrukking uiten of er bij zweren, dus de uitdrukking van visioenen is te wijten aan gissingen zoals het ons duidelijk wordt . 5_ Om dit soort kennis niet bij elke sessie of lezing te vergroten; Omdat dit leidt tot clementie in de uitdrukking door de beperkingen die ik noemde in de aspecten van de uitdrukking van de visie niet in acht te nemen, net zoals hij die meer in de kunst is erin is verbrand, en dit is bekend . 6_ kruist zichzelf om niet te zeggen dat degenen die uiting geven aan welk inzicht of inspiratie in deze aanbeveling van zichzelf, ons hebben bevolen onszelf niet te prijzen . 7_ Dat degene die uitdrukt – wat hij in staat was – zou proberen visioenen naar het goede te leiden, en als hij daar geen manier voor kon vinden, zou hij ze niet moeten uitdrukken en ervoor oppassen . 8_ Niet vertrouwen op dromen en illusies, dus hoeveel mensen werken er in dit tijdperk met deze wetenschap, en de velen die eraan beginnen en ernaar informeren, behalve dat één teken, hoewel triest, aangeeft dat we een droomnatie zijn geworden, de bittere en droevige realiteit ervan, van dromen, en dan paleizen bouwen en realiseren De overwinningen, het gebed in Jeruzalem en de nederlaag van de legers en de soevereiniteit over de naties, niet door actie maar door te dromen, en dit is onze bittere realiteit , en het moet eerst worden herkend om het te corrigeren en te behandelen, en dan komen we van deze zwakheid en onzedelijkheid af . 9_ Degene die zich uitspreekt , moet de geheimen bewaren van de mensen die hem naar hun visioenen vragen, en ze niet met trots of spottend onthullen . Ja, we moeten ons aansluiten bij de gelederen van de ontwikkelde landen in termen van wetenschap, macht en economie, een realiteit en geen droom, tenzij ze God bereikten, getuigenis afleggen ….

…Abu Ali al-Hasan bin al-Hasan bin Shizhim al-Balkhi vertelde ons : Hij vertelde ons : Al-Hassan bin Muhammad vertelde ons : Ahmed bin Abi Saleh al-Karabisi vertelde ons : Ik hoorde Ibrahim al-Dalal, de zoon van mijn broer, Makki bin Ibrahim, zeggende : Ik hoorde Ibn Ayaynah zeggen : ik zag Sufyan al-Thawri in slaap, dus ik zei wat God van jou maakte? Hij zei en zei iets . Zei je dat God je redde? Hij zei mijn gebrek aan kennis van mensen . Hij zei, dus ik zei hem, beveel me aan . Hij zei : ik verminder de kennis van mensen ….

…Al-Hasan bin Bakir vertelde ons over Akka. Hij zei : Abu Ya’qub Ishaq bin Ibrahim al-Azra’i vertelde ons op gezag van Abd al-Rahman bin Wasel, op gezag van Abu Ubayd al-Tastari, hij zei : ik zag alsof de opstanding was opgestaan, en de mensen hadden zich verzameld, dus de beller riep : O mensen, die een van de hongerige mensen in House of the world was, laat hem gaan lunchen . Dus de mensen stonden een voor een op, toen belde ik O Abu Ubayd Qom, dus ik stond op met gedekte tafels en ik zei tegen mezelf : wat ik blij ben, is gekomen . Toen vertelde Abu Al-Hassan Al-Hamdhani ons over Mekka dat God bewaakte. Hij zei dat Muhammad bin Jaafar ons, op gezag van Ahmad bin Masruq, in het veld vertelde : ik zag in een droom alsof de opstanding was opgestaan, en de schepping was bijeengekomen, toen de beller samen riep voor het gebed, en de mensen stonden in rijen opgesteld, en een koning kwam naar me toe met een gezichtsbreedte van een mijl. Zo’n lengte. Hij zei: ~Een hoofdstuk over de vooruitgang van de mensen~, dus ik dacht na over zijn gezicht. Tussen zijn ogen zat Gabriël, de secretaris van God, geschreven ….

…Abu al-Hasan Ahmad bin Muhammad al-Ghasani vertelde het ons in Saida. Hij zei : Abu Muhammad Jaafar bin Muhammad bin Ali al-Hamdani vertelde ons, hij zei Ibrahim bin al-Hussein bin Ali al-Hamdani, op gezag van Abu Muammar Abdullah bin Omar al-Maqri, op gezag van Abd al-Warith bin Said, op gezag van al-Hasan bin Dhakwan al-Muallem, Dat Yahya bin Katheer hen vertelde, dat Ikrimah bin Khalid hem vertelde, dat Omar Ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag, en hem werd verteld om naastenliefde te geven aan uw land, daarna kreeg hij te horen dat drie keer, en de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, kwam en vertelde hem daarover, en hij zei : O Boodschapper van God We hadden geen geld dat werd ons daaruit beschreven, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Geef naastenliefde en bepaal het ….

…Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih vertelde ons in Mekka, hij zei dat Ibrahim bin Muhammad ons vertelde, hij zei: Abu Bakr bin Abi al-Dunya vertelde ons, hij zei : Mohammed zei dat Malik bin Dhigham me vertelde, hij zei: Ik hoorde Bakr bin Muadh zeggen over Anbasah al-Khawas, dat een man uit de eerste kist de graven binnenging, hij passeerde een schedel die uit sommige graven te zien was, en hij werd erg verdrietig en begroef hem, daarna sloeg hij rechtsaf en linksaf , en hij zag niemand en zag alleen een graf . Hij zei, en hij sprak in zichzelf en zei : Als hij er een paar aan mij onthulde, zou ik hem vragen wat ik zie . Hij zei, toen kwam hij in zijn slaap, en er werd tegen hem gezegd : Laat je niet misleiden door de bouw van graven erboven, want de mensen hebben hun wangen in het vuil laten slijten, en onder degenen die gelukkig zijn, wachten op de beloning. van God, en onder degenen die bedroefd zijn, zal hij van zijn straf worden genezen, dus pas op dat u niet vergeet wat u hebt gezien . Toen werkte de man ijverig tot hij stierf ….

…Dood Als u droomt dat u een van uw kennissen dood ziet, wordt u gewaarschuwd voor aanstaande ellende of verdriet . Dergelijke dromen worden altijd gevolgd door teleurstellingen . Als je hoort dat een vriend of familielid is overleden, ontvang je slecht nieuws van hem . Dromen over dood of sterven zijn misleidend en verwarren zelfs de beginnende vertolker van dromen wanneer hij ze probeert te interpreteren . De persoon die intens denkt, vult de aura die hem omringt in gedachten, of met zelfbeelden die levendig in wisselwerking staan ​​met de emoties die ze hebben gecreëerd . Door op andere gebieden te denken of te werken, kan een persoon deze afbeeldingen vervangen door andere afbeeldingen van een andere vorm en aard . Hij kan deze afbeeldingen zien sterven of sterven, en door hun dood of begrafenis kan hij ze aanzien voor afbeeldingen van vrienden of vijanden . In dit geval kan hij zichzelf of zijn naaste familielid zien sterven als hij slaapt, terwijl dit in werkelijkheid een waarschuwing voor hem is dat een slecht idee of een slechte handeling een goed idee of handeling zal vervangen . Ter verduidelijking : als hij een goede vriend of een van zijn familieleden in de dood ziet, dan is dit een waarschuwing tegen een immoreel idee of actie, maar als hij een vijand of iets hatelijks ziet op het moment van sterven, kan hij zijn slechte methoden overwinnen. en zo zichzelf of zijn vrienden een reden tot vreugde geven . Dromen van deze aard duiden vaak op het einde of begin van intense angst of angst . Deze dromen komen ook weer voor wanneer iemand bezeten is door illusoire staten van goed en kwaad . En de mens is in dit geval niet hetzelfde . Het is wat de dominante invloeden ervan maken . Hij kan waarschuwen voor het naderen van bepaalde situaties of hem uit deze situaties bevrijden . In onze dromen ben je dichter bij onszelf dan dat we wakker zijn . De vreugdevolle of vreugdevolle gebeurtenissen in onze dromen, zichtbaar of hoorbaar, hebben we allemaal zelf gemaakt, omdat ze de toestand van onze ziel en ons lichaam op de grond weerspiegelen, en we kunnen ze niet vermijden tenzij we ze uit ons bestaan ​​verwijderen door de gebruik van goede ideeën en glorieuze daden, dat wil zeggen door middel van energie. De ziel die in ons op de loer ligt ….

…Abu Saeed Abdullah bin Muhammad bin Abd al-Wahhab al-Razi vertelde ons, Muhammad ibn Ayyub al-Razi vertelde ons, hij zei dat moslim bin Ibrahim het ons vertelde. Koran zei, wat zei de koran dat het beste is? Kursiy zei: hij hoopt mensen? Hij zei: ~Ja, je weet het niet, en we weten het niet en werken ook niet .~…

…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun vertelde ons, op gezag van Abu Muhammad al-Marashi, op gezag van Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, die zei : ik begreep het meest correcte van al-Shafi’i , Malik en Ahmad bin Hanbal, moge God tevreden zijn met hen, en al degenen die tot jurisprudentie leiden, dus ik was het oneens over hun uitspraken en hun verschillen in zaken, dus ik vond het leuk om de meest correcte te nemen. Hun woorden, ik vroeg God de Almachtige om me de profeet te laten zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in slaap, dus hij viel in mijn gedachten dat je vrijdagavond zou zien, dus toen vrijdagavond in magie was en ik mijn roos op had, en ik op mijn terug wachtend op de muezzin, mijn ogen overweldigden me en ik viel in mijn gedachten dat de profeet bad dat God hem zegene en vrede schenkt naar me toe komt, dus kwam er een man bij me met pallets en witte kleren, en hij groette en ging zitten, toen kwam de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hem begroeten en kuste hem tussen zijn ogen en aw hem op het epitheton dat bij mij was, en op de kwaliteit die bij mij was, en met een groep van zijn metgezellen, dus hij zat en zat tussen zijn handen Dus ik vroeg hem over problemen, toen eindigde ik met wat ik had in jurisprudentie, dus ik vroeg hem naar een kwestie en hij zei : ik ben naar wat hij zegt, en hij knikte naar binnen voor hem . Toen vroeg ik hem naar een andere, en hij zei : volgens wat hij dit zegt, toen vroeg ik hem naar de kwesties van onenigheid, en hij was elke dag in zijn hand en hij zegt wat hij dit zegt, dus het viel in ik denk dat hij Ahmed bin Hanbal was . Ik zei: O Boodschapper van God, je bent op de proef gesteld . Hij was geduldig en zei tegen mij : Kijk wat God hem heeft aangedaan, toen wendde hij zich tot mij en zei : Bid de volgende dag met ons, dus ik zei: O Boodschapper van God, dat heb ik niet nodig . Toen werd het gebed gevestigd en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam naar voren en bad met ons en zei : Vrede zij met u en de genade van God . Dus ik ging naar rechts, en toen realiseerde ik me dat ik tegenover de qiblah stond ….

…In de interpretatie van het visioen van de moskee, de mihrab, de vuurtoren en de herdenkingsraden, vertelde Abdullah bin Hamid al-Faqih ons: hij zei: Ibrahim bin Muhammad al-Harawi vertelde ons, hij zei: Abu Shakir Maysara bin Abdullah vertelde ons, op gezag van Abu Abdullah al-Ajli, op gezag van Amr bin Muhammad, op gezag van al-Aziz bin Abi Dawud, zei hij : Het was een man in de woestijn die een moskee had ingenomen, en hij maakte stenen in zijn hart, dus toen hij klaar was met zijn gebed, zei hij: O stenen, ik getuig tot jullie dat er geen god is dan God . Hij zei, toen werd de man ziek en stierf, en hij draaide zijn ziel om, en hij zei, en ik zag in mijn droom dat hij me had verteld om naar de hel te gaan, en ik zag dat een van die stenen van been was, en een van de poorten van de hel was voor mij geblokkeerd, zei hij totdat de rest van de stenen de poorten van de hel blokkeerde ….

…Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt ​​naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt ​​u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt ​​u naar uw teken … en andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan ​​tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een ​​van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…