…De maag duidt op iemand die met hem slaapt of hem in een droom achterlaat . En duidt op gevangenis, graf, geheim, gezondheid, ziekte en vriend . En wie in een droom van maag is afgeweken en er bezit van heeft, zijn voordeel ervan wordt opgeschort en zijn geheim kan worden onthuld . Of hij verloor zijn vrouw, en als ze een zwangere vrouw was, werd haar zwangerschap van haar ontheven, en als er iets verscheen of uit zijn ingewanden kwam, zou zijn gevangene worden vrijgelaten . En als hij zijn buik verliest, zal zijn vriend, voogd of heerser over zijn geld sterven, en misschien zal zij zich onthouden en aanbidden en eten en drinken achterlaten . Als er een vuur uit zijn maag kwam, gaf dat aan dat hij berouw had van het eten van het geld van weeskinderen, en als hij een van degenen was die van de verboden gebruiksvoorwerpen at, geeft hij aan dat hij zich in hen onthoudt . En buikdal . Misschien is de buik in de interpretatie het bewijs van wat werd aangegeven door het been van de clan en stam . En misschien aangegeven door de bunnah . En om de maag, reis of gevangenis binnen te gaan . En als hij pus of een steenpuist in zijn maag ziet, geeft dat aan dat hij wordt blootgesteld aan iets dat niet is toegestaan ​​om met hem te eten of te slapen . Als hij een goede maag heeft, of als hij opgroeit, is hij niet weerzinwekkend voor een lichaam dat wijst op kennis en leiderschap . En misschien duidt de buik op het verborgene in religie, de verhulling, haat en hypocrisie van het schijnbare en de ondergrond van geld en een kind . Dus wie ziet dat zijn maag klein is geworden, zijn geld of zijn zoon zal minder zijn . En wie ziet dat er veel in hem is, zijn geld of zijn zoon zal toenemen . En wie zag dat zijn maag leeg was, ontbrak zijn geld of zijn zoon . En er werd gezegd : hij is vrij van de verboden maag . De buik kan een mensenschip zijn, dus wat hij zag van een ongeval daarin, is een ongeval op zijn schip . En wie zag dat hij in de baarmoeder van zijn moeder was, dan was hij in een ander land, keerde terug naar zijn plaats en geboorteplaats, en als hij ziek was, werd hij in de grond begraven, en als het waar was, werd hij veroordeeld tot gevangenisstraf . En de buik duidt op iemands huis en zijn vee, zijn lever is zijn zoon, zijn hart is zijn zoon, de long van zijn dienaar of dochter, zijn poot is zijn tas en zijn keel is zijn leven . En wie zag dat zijn huis was verwoest en hij ziek in de maag was, stierf . Als hij zag dat hij was begonnen met het bouwen of repareren ervan, zou hij van zijn ongeluk herstellen als hij de constructie had voltooid, anders zou hij evenveel van de dagen van zijn leven overblijven als wat er van het gebouw over was . De menselijke buik is zijn schip, zijn hoofd is zijn hart, en zijn keel is zijn mast, en zijn ribben zijn zijn muren . En wie zag dat zijn maag verscheurd was en zijn ingewanden vloeiden, zijn schip was beschadigd . En er werd gezegd : het bot van de buik at woeker en het lopen op de buik is afhankelijk van geld ….

…Soms zie ik een goed visioen in een droom en ben ik er blij mee , maar ik heb er geen bewijs voor als ik wakker ben. Dus wat geeft het aan? De geleerden zeiden dat als wat een persoon soms ziet, hij het niet vindt terwijl hij wakker is, en niets vindt om het aan te duiden, het wordt opgenomen in de pijpdroomsectie, en dit is meestal te wijten aan de actie van de geest vóór Als iemand ermee slaapt, kan hij, als hij slaapt, iets zien dat erop duidt, en dit kan noch kwaad noch voordeel opleveren (3)….

…Nek is de plaats van vertrouwen in een droom . Als hij ziet dat zijn nek dun is, dan is hij onrechtvaardig en niet in staat om datgene te vertrouwen dat hij heeft . En wie een slang om zijn nek gevouwen ziet, betaalt geen zakaat over zijn geld . En als de imam een ​​doorn in zijn nek ziet, dan is hij zwak in zijn gerechtigheid en onderdrukking van zijn vijanden . En wie pijn in zijn nek heeft gezien, heeft misbruik gemaakt van geslachtsgemeenschap of heeft misbruik gemaakt van zijn vertrouwen . En wie ziet dat zijn nek door het zwaard wordt geraakt, hij zal genezen als hij ziek is, en als een opstandige jongen zijn nek slaat, dan sterft hij, omdat de opstandige jongen als een koning is . En wie zijn nek slaat terwijl hij bezorgd is, dan zal God met hem bezig zijn, en als hij eigendom is, zal hij worden vrijgelaten, en als hij schulden heeft, zal hij sterven, en de gevangene zal ook uit de gevangenis worden vrijgelaten . En de nek is de plaats van voogdij, getuigenis, wil, zakat en religie . En wie ziet dat zijn nek glad, dik en passend in zijn lichaam is, geeft een eervolle positie aan, en als hij een getuige is, dan is hij onschuldig, en als hij een aanbetaling heeft, kan hij zijn schuld kwijtraken of afbetalen. . En als hij steenpuisten, etter of vloeibaar bloed in zijn nek ziet, geeft dit aan dat zijn verantwoordelijkheid werkt . Als hij een boek om zijn nek ziet, geeft dat aan dat hij bezig is met de verplichting tussen hemzelf en de Almachtige God . En als hij een veer in zijn nek ziet, dan duidt dat op het vuur . Een goede nek van de overledene wordt onschuldig getoond . Ook de goede nek van de reiziger is het bewijs van zijn komende geluid . En wie een touw of draad van juwelen of parels om zijn nek ziet, is het bewijs van deugd, kennis en waarachtigheid . En als de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, zag dat zijn nek geknepen werd, dan berispte hij hem van zijn slechte verzorging, en het kan duiden op de rest van de schuld en de genezing van ziekte . Hij die zijn nek van gemiddelde lengte ziet, heeft een goed karakter, en als hij dapper is, neemt zijn moed toe, en als hij een zwak karakter heeft, dan is hij vrijgevig . En de nek van de secretariaten van vrouwen en de nek van de secretariaten van mannen . En wie een vogel in zijn nek ziet en hij is wit, dan is het een goede daad, en als hij zwart is, dan is het een lelijke daad . En wie een Koran om zijn nek ziet, hij is de vervulling van de waarheid en het verbond en de recitatie van de Heilige Koran ….

Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….

…De strijd van de zon gaat uit tegen de koning, en de vermindering van de zonnestralen zal het prestige van de koning verlagen . Als hij de zon in twee helften ziet splitsen, dan blijft de helft over en de andere is weg, dan komt hij naar buiten naar de koning buiten, en als de overgebleven helft de gouden helft volgt en zich aansluit en terugkeert naar een gezonde zon, dan komt de buitenkant neemt het hele land in beslag, en als de lopende helft terugkeert naar de overgebleven helft en de zon terugkeert zoals het vroeger was, keerde zijn koning terug naar hem en won hij de buitenkant . Als elk van de twee helften op zichzelf de zon wordt, dan bezit de buitenkant wat er bij de koning van de koning is, en wordt hij zijn tegenhanger, en neemt de helft van zijn koninkrijk in beslag . Als hij de zon ziet vallen, is dat een ramp voor de waarden van de aarde of voor de ouders . Als hij zag alsof de zon in een huis was opgekomen en het hele huis verlichtte, zouden de mensen van het huis heerlijkheid, waardigheid en voedsel hebben . En wie zag dat hij de zon had ingeslikt, zou in een zwaar leven leven . Als hij dat zag, zou de koning sterven . En wie door zonlicht wordt geraakt, God zal hem een ​​grote schat en geld geven . En wie de zon op zijn bed ziet komen, zal ziek worden en zijn lichaam ontsteken . Als hij ziet alsof hij goed voor hem is, geeft hij vruchtbaarheid aan en vertrok, en geeft bij veel mensen de gezondheid aan . En wie de zon ook iets van hem afneemt of hem iets geeft, het is Mahmoud niet . Een van de aanwijzingen voor goede daden is dat een persoon de zon in zijn normale vorm en gewoonte ziet, en een toename of afname ervan kan schadelijk zijn . En wie de hitte van de zon vindt en zijn toevlucht zoekt in de schaduw, hij zal van verdriet worden gered . En wie het koud vindt in de schaduw en in de zon zit, zijn armoede is weg, want de kou is armoede . En wie in staat is om de zon te zien als deze zwart en warrig is, de koning is hem in elk geval verplicht . En er is overgeleverd dat de rechter van Homs zag alsof de zon en de maan werden gedood, en de planeten uit elkaar gingen, dus werd het gespleten met de zon en het werd gespleten met de maan . Hij vertelde zijn visioenen over Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Hij zei tegen hem : Met welke was je? Hij zei : met de maan . Umar las : ~ Dus we wisten het vers van de nacht uit en lieten ons het vers van de dag zien .~ En hij leidde hem af van het werk van Homs, dus oordeelde hij dat hij met Muawiya naar twee rijen ging en hij werd gedood . En wie de zon, de maan en de sterren op één plaats ziet samenkomen en hun koning, en ze hebben licht en stralen, dan is het gezegde aanvaardbaar voor de koning, de minister en de presidenten . Als het niet licht is, dan zit er niets goeds in voor de ziener . Als hij de zon en de maan op hem ziet neerkijken, zijn zijn ouders tevreden over hem . Als ze geen straal hebben, zijn ze boos op hem . Als hij rechts en links een zon en een maan ziet, voor of achter hem, dan zal hij worden gekweld door angst of rampspoed en nederlaag, en wordt hij gedwongen ermee te vluchten, omdat de Almachtige God zegt : “En de zon en de maan zijn samengekomen en de persoon zal zeggen wat de dag van ontsnapping is . ~ En de zwartheid van de zon, maan en sterren en hun rotatie, veranderen de zegeningen in deze wereld . En er gebeurde een zonsverduistering met de koning . En wie wolken ziet die de zon bedekken totdat het licht weg is, de koning zal ziek worden . Als hij ziet dat het niet beweegt in de wolken of eruit komt, dan zal de koning sterven, en kan de zon een wetenschapper zijn geweest die weet hoe de wolken geëvacueerd zijn, dan zal verdriet van hem verdwijnen . Maan : Oorspronkelijk de minister van de grootste koning, of een sultan zonder de grootste koning, en de sterren om hem heen zijn soldaten . En zijn huizen en woningen, of zijn vrouwen en dienstmaagden . En misschien geeft hij de geleerde en de jurist aan en al het bewijs dat hij leidt, omdat hij wordt geleid in de duisternis en straalt in het publiek . Het duidt op de jongen, de man en de meester, en de vrouw en zoon, vanwege zijn schoonheid en licht, hem vergeleek met de schoonheid van vrouwen en mannen, dus er wordt gezegd alsof de volle maan was alsof het een maanmaan was. . Vervolgens worden zijn ongevallen geïnterpreteerd en geoefend als vergelijkbaar met wat eerder in de zon werd genoemd, en het kan wijzen op een toename of afname, omdat het toeneemt en afneemt, zoals geld, werken en lichamen, samen met de eerdere aankondiging van verkeer, zoals als een patiënt die aan het begin van de maand ziet, op hem neergedaald is of hem bij hem gebracht heeft, dan zal hij ontwaken uit zijn probleem. Hij wordt gespaard van zijn ziekte . En als het een maand te kort is, dan is de ouderdom ervan voorbij en nadert de deadline het resterende aantal van de maand, het kan dagen zijn, en het kan een verzameling, maanden of jaren zijn, met bewijs dat daaraan in een droom is toegevoegd of in het wakkere leven . Als hij aan het begin van de maand neerdaalt, of als hij afwezig lijkt van zijn plaats, heeft hij zijn plaats verlaten en is hij van zijn reis gekomen . En als dat aan het einde van de maand was, na reizen en het verlaten van zijn vaderland . En wie hem bij zich ziet of in zijn schoot of in zijn hand, hij zal met een man trouwen naar zijn licht en licht, of hij nu een man of een vrouw is . Aisha, moge God tevreden met haar zijn, zag drie manen die in haar kamer vielen. Ze vertelde haar vader over haar visioen, moge God tevreden met hem zijn, en zei tegen haar : Als je visioen waar is, liggen er drie begraven in je kamer, ze zijn de beste van de mensen op aarde ….

…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een ​​vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….

En de jonge man : in interpretatie de vijand van de man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand . Als het zwart is, dan is het een rijke vijand, en als het blond is, dan is het de vijand van een oude man . Als hij een Dilmun was, dan is hij een trouwe vijand . Als hij een Rustaq was, is hij een grove vijand . Als hij sterk is, dan is hij de intensiteit van zijn vijandschap, en als hij onbekend is, en als hij bekend is, dan is hij de zijne . Wie ziet dat een jonge man hem volgt, dan is hij een vijand die hij zal winnen . Als hij een ouderling ziet die toezicht op hem houdt, stelt hij hem in staat goed te doen . En als hij een jonge man is die toezicht op hem houdt, dan is hij een vijand die tot hem in staat is, omdat hij boven hem staat . En als hij een oude man zag alsof hij een jonge man was geworden, verschilde hij in de interpretatie van zijn visioen, en sommigen zeiden dat hij een hernieuwd genoegen had, en sommigen zeiden dat hij in zijn religie of zijn wereldse tekortkoming verscheen, en sommigen zei dat hij stervende was, en sommigen zeiden dat zijn visioenen zijn scherpzinnigheid aantonen, omdat het hart van de sjeik jong is van bezorgdheid en hoop . Als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, dan lijkt het hem dat hij een hatelijke vijand voor de mensen heeft . Als hij van hem houdt, lijkt hij hem een ​​geliefde vijand ….

…De ogen zijn in een droom de religie en het inzicht van een man waarmee hij leiding en misleiding ziet . En wie veel ogen in zijn lichaam ziet, dit is een toename in religie en gerechtigheid . En als hij ziet dat hij een slechte man opmerkt, dan bedriegt hij hem en haat hij hem . Als hij ziet dat zijn ogen van ijzer zijn, dan zal hij zijn bedekking verwoesten en zullen ze het ontvangen . En als zijn maag zich splitst en hij ziet ogen in zijn maag, dan is hij een ketter, want de Almachtige God zegt : ( God heeft geen man gemaakt met twee harten in zijn maag ). En als hij op zijn schouder het oog van een man of een oog van een dier ziet, dan raakt hij een onzichtbaar geld . Het zwarte oog is een religie, het nobele oog is in strijd met religie, het blauwe oog is een religie in ketterij en het groene oog is een religie die religies schendt . Basra’s eenheid is goed voor alle mensen, en de zwakte ervan duidt op zijn behoefte aan geld, want geld is als een oog . En als hij ziet dat zijn ogen verdwenen zijn, zullen zijn kinderen sterven . Als hij onderworpen is, zal hij iemand vinden om hem bij de hand te nemen . En als iemand die wil reizen het ziet of iemand die op reis is, geeft dat aan dat hij niet terugkeert naar het vaderland . En wie ziet dat zijn ogen de ogen van een ander zijn, geeft aan dat zijn ogen verdwenen zijn en dat iemand anders hem de weg wijst . En wie zag dat zijn ogen in zijn schoot vielen, zijn broer, zoon en dergelijke zouden sterven . En de mens heeft zijn zoon, minnaar of religie aangesteld, dus wie met zijn ogen as ziet, is een tekortkoming in zijn religie, en blindheid is groter bij tekortkoming . En de koning stelde zijn spion aan, en het oog kruiste de wacht, en het oog uitgedrukt met het oog van water, en wie zag dat hij zijn ogen genas, zou zijn religie of zijn geld herstellen . En wie ziet dat zijn gezichtsvermogen groter en sterker is dan hij denkt, dan is zijn slaap in zijn religie beter dan zijn openheid . En wie ziet dat zijn ogen wit zijn, zal door verdriet worden gekweld, of hij zal wijken van degenen die hem dierbaar zijn, en als hij bedroefd is, zal God zijn zorgen en verdriet verlaten, en wie ziet met zijn ogen blauw , hij is crimineel . Wie ziet dat hij het oog van een mens eet, eet zijn geld, en wie ziet dat zijn ogen geen franjes hebben, mist de wetten van God en religie, en als iemand ze plukt, stelt zijn vijand hem bloot . En als hij ziet dat het vlees van zijn ogen wit wordt, duidt dat op een ziekte . Misschien duidde het visioen van het zoete oog op magie, dood en leven, of op het hele gezin, familieleden of kinderen . En het overlijdensbericht van het oog van het overlijdensbericht van het oog . Als hij een kind, vrouw of minnaar had die ziek was en herstelde van ziekte, en als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij arm was, zou hij rijk moeten zijn . Misschien gaven ziende personen de ernst aan . Als het oog naar een andere locatie dan het lichaam beweegt, duidt dit op de laesie . Het wazig worden van de ogen is een bewijs van de kwelling van de Almachtige God . Het rechteroog geeft de zoon aan, het linker het meisje, en het gladde oog duidt op laat opblijven . En als hij een rood oog zag, zou hij geïrriteerd of boos zijn, hij zou een gebeurtenis met zich meebrengen . En wie ziet dat zijn oog is uitgestoken en van hem is afgesneden, dat is zijn oogappel . En het oog in een droom is een lang leven . Misschien trok het oog een ongeluk ….

…De twee winden verschillen in een droom door hun geur en gebruik, aangezien ze duiden op het verlichten van zorgen, goede daden en een oprechte belofte . Als de overledene de levende basilicum geeft of het bij hem ziet, geeft dat aan dat hij in de hemel is . En basilicum voor de single is een vrouw, en de vrouw heeft een zoon, of een kennis die hem kenmerkt, of een mooie lof . Misschien duidt de introductie van basilicum aan een persoon in een droom op zorgen en verdriet, en misschien op ziekte omdat het aan de patiënt wordt aangeboden . De ontmoeting van water en groen in een droom is het bewijs van het verdwijnen van zorgen . En de duif heeft er geen zin in om het te zien als het de patiënt binnenkomt, omdat het zijn dood aangeeft omdat hij een bad en vlees heeft . Evenzo wijzen alle winden erop dat de dood op handen is, en kunnen ze wijzen op een epidemie . En Al-Basil Al-Sattari geeft aan wat een persoon nodig heeft, geschreven . En als basilicum op zijn plaats ontspruit, dan is het een mooie mannelijke en aangename toespraak . En de zoethout van basilicum werd als een mannetje geboren . En wie een krans van basilicum op zijn hoofd ziet, zal uit zijn ambt worden verwijderd als hij een heerser is . De verkoper van de twee winden maakt zich zorgen . Als de twee winden worden afgesneden, duidt dit op alle angst en verdriet, en als ze op hun plaats worden gezien, duidt het op troost, een echtgenoot of een kind . En wie Rehana aan de ene kant van de aarde naar de hemel ziet opstaan, dat is de dood van de geleerde van die kant . Basilicum geeft eerder een kind aan als het in de tuin groeit . En het geeft de vrouw aan of het in een bundel was verzameld . En het geeft de ramp aan als het van zijn plaats werd afgesneden als het geen geur had . En er werd gezegd : Basilicum is een vrouw, zijn goedheid is goed, en het ruikt naar zijn liefde voor haar . Als basilicum plat in het huis van een man wordt gezien, dan is het een lof voor hem . Als iemand een andere persoon met twee manden gooit, zal een andere man hem tegenhouden, en degene die tussen hen verzameld is, raakt verdrietig . En wie iemand anders in een moskee en rond een bassin ziet zitten, dat is zijn afwezigheid en herinnert hem aan iets dat er niet in zit . En Rihani in een droom is een man die tevreden is met calamiteiten, geduldig over het lot ….

Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…In een droom is het de wereld van een man, dus wie ziet dat hij een nieuw huis heeft dat solide en vol faciliteiten is, want als hij arm is, is hij welgesteld en als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten. , en als hij een arbeider is die een staat bereikt die zo goed is als het huis, en als hij ongehoorzaam is, bekeert hij zich, en dat de capaciteit van het huis de capaciteit is van zijn wereldse leven en zijn kennis en zijn vrijgevigheid . Ze was bedroefd door zijn gierigheid, en ze vond haar om zijn werk te vernieuwen en haar religie te bevestigen, en haar regels waren om hem te besturen, en haar huizen waren zijn vrouwen . En het huis van ijzer heeft een lang leven voor zijn eigenaar . Als hij een onbekend huis binnengaat en er dode mensen in ziet, dan is het het hiernamaals, en als hij ziet dat hij het is binnengegaan en niet kan vertrekken, dan zal hij sterven. Als het huis solide is, is dat zijn toestand in het hiernamaals . Als het van gips en bakstenen was, duidt dit op een slechte staat erin . Als hij het binnenkomt en verlaat, houdt hij toezicht op de dood, en dan zal hij worden gered . En als het huis alleen is en het ziet de doden erin, dan zal iedereen erin sterven . Als hij boos zijn huis verlaat, wordt hij opgesloten . Als hij ziet dat een man zijn huis binnenkwam, gaat hij zijn geheim binnen . Als hij immoreel is, wordt hij verraden door zijn vrouw of door zijn levensonderhoud . Voor imam al-Adel is het huis een van de monden van moslims . Wie ziet dat zijn huis is ingestort, en als het het huis was van de rechtvaardige imam, dan is dat een inkeping in de monden van moslims . De bouw van het huis is op een onbekende of bekende locatie als een vrouw celibatair is . En wie een huis van veraf ziet, het is een verre wereld die hij kan bereiken, en als zijn inkomen uit modder is opgebouwd, en het staat niet los van de dawr, dan is het een wereld die het toelaatbaar is . Als het van gips is gemaakt, dan is het een verboden wereld, en zijn vertrek uit deze gebouwen is zijn vertrek uit deze wereld of van wat hij bezit . Als hij ziet dat hij een modern huis is binnengegaan en hij is rijk, dan zal hij in rijkdom toenemen, en als hij arm is, wordt hij rijk als de eigenaar of bewoner ervan het huis beheerst . En wie ziet dat hij in zijn oude huis is en het wordt vernietigd, dan zal hij een erfenis erven van een familielid . En er werd gezegd : wie een huis bouwde, sommige van zijn familieleden of een van zijn kinderen stierven . Degene die zijn huis verkocht, scheidde van zijn vrouw . Als hij voor zichzelf een goed huis ziet, dan is het zijn rechtvaardige daad, en als het bekrompen en lelijk is, duidt het op slechte daden . Misschien duidde het huis op beleefdheid en misschien op de fluctuatie met de rotatie van de leeftijd . Het huis van een man duidt op zijn lichaam, ziel en persoonlijkheid omdat hij erdoor wordt gekend en gekend, en het is zijn glorie, zijn ijver en het verbergen van zijn gezin . En misschien duidde het op zijn rijkdom, wat zijn kracht is . Misschien gaf ze zijn kleed aan om bij hem binnen te komen, als zijn lichaam haar deur en zijn gezicht was, en als zijn vrouw haar deur was, dan was het zijn privédeel . En wie zag dat hij zijn huis aan het vegen was, werd plotseling door geld geslagen . En er werd gezegd : het huis vegen zal het wegnemen van verdriet zijn . Er werd gezegd : de sloop van het huis is de dood van de eigenaar . En wie zag dat hij een nieuw huis aan het slopen was, werden door hen getroffen en kwaad . Wie een huis bouwt of koopt, wordt heel goed . En wie ziet dat de tuin van zijn huis of zijn dak groter is geworden dan zijn bekende bestemming, dan is dat een capaciteit in zijn wereld en heeft hij geluk in zijn leven . En als de patiënt ziet dat hij zijn huis heeft verlaten terwijl hij zwijgt en niet spreekt, duidt dat op zijn dood ….

…Hij is in een droom de vertaler van zijn eigenaar en zijn manager . En de tong is het voorwerp van zonde . Als hij in zijn tong een toename in lengte of breedte ziet, dan is het zijn kracht en won hij zijn tegenstanders, of het duidt op een smerige tong of welsprekendheid en etiquette . Als de tong met elkaar verbonden is, is het ook een belemmering voor het bedrijfsleven en armoede . En als er zwart haar op de tong groeit, is het een dringend kwaad . En als het wit is, dan is het een toekomstig kwaad . En de tong is Kamal en Hajjah en wordt genoemd . En als de sultan zag dat zijn tong werd afgesneden, zou zijn vertaler sterven . En wie de tong van zijn vrouw afgesneden ziet, is kuis en verborgen . En als een arme ziet dat hij de tong van een arme heeft afgesneden, zal hij die verslaan . En wie zijn tong aan zijn gehemelte ziet plakken, ontken hem en de essenties die hij heeft toevertrouwd . En wie ziet dat hij zijn tong eet, hij heeft spijt van wat hij spreekt, en als het van de gouverneurs is, dan eet hij het geld van mensen met zijn tong . En er werd gezegd : wie zijn tong eet, hij is veel stilte, een woede-onderdrukkend persoon, een heer . En wie zijn tong zwart ziet, dan heeft hij de overhand over zijn volk met zijn tong, en als hij een slechterik is, dan is hij een leugenaar of een dichter . En wie op zijn tong bijt, zal zijn woede onderdrukken en kan wijzen op zijn eetaanvallen . En wie zijn tong in tweeën ziet splijten, zal een leugenaar zijn . En wie ziet dat hij veel tongen heeft, zal kinderen krijgen . En wie ziet dat mensen zijn tong likken, zoeken zijn kennis . De taal kan verwijzen naar de koning naar zijn plaatsvervanger, zijn conciërge, zijn minister of zijn klerk, en misschien verwijst hij naar opgepot geld, prestige en kennis . Het kan verwijzen naar de politieagent of de dienaar van de gevangenen . Als de koning ziet dat zijn tong is afgesneden, duidt dat op de verwijdering van zijn plaatsvervanger, zijn conciërge, zijn minister of zijn griffier, en misschien heeft hij veel geld verloren . En als de wetenschapper zou zien dat zijn tong was afgesneden, zou hij verslagen worden in zijn argumentatie en debat, en misschien stierf zijn dienaar, student of zoon . En misschien duidt het verlies van de tong op de leedvermaak van de vijanden van zijn familie of zijn buren of de dood van degenen van wie hij houdt . Misschien de tong verliezen en de echtscheiding afsnijden, of zijn toespraak afgesneden van de plaats waar hij is, of zijn levensonderhoud voor hem teniet gedaan . En als hij een doorgesneden tong zag, wees hij op de dood van een wetgever, een straatveger, de straf van een verrader, een man die caches tevoorschijn haalt of een slechte man . En als hij ziet dat hij een tong met zijn tong heeft, duidt dat op roddel en spraak onder mensen, want er wordt gezegd : Zo en zo met twee tongen en twee gezichten. Als de extra tong spraak of voordeel niet verhindert, dan duidt het misschien op waarachtigheid en verkering, want de Almachtige God zegt : (En geef mij een tong van waarheid in anderen ). En wie poëzie op zijn tong ziet ontspruiten, en zijn woordgebruik, zijn systeem bederft hem . En misschien wees de tong naar de gevangene of de slang in haar schoot ….

…In een droom is ze de gestalte van een man, en de twee mannen zijn zijn kracht in goede en slechte tijden . Als hij zag dat zijn voeten naar de hemel stegen en van hem weg bewogen, dan sterft zijn vader . Als hij zag dat ze werden gebracht, zou hij in de steek gelaten worden . Als hij ziet dat hij overspel pleegt met zijn been, dan loopt hij achter de vrouwen aan . En als hij ziet dat hij op blote voeten loopt, dan zal hij moe en geobsedeerd zijn, en als hij ziet dat hij een man eet, zal hij nabijheid en middelen verwerven bij de Almachtige God, en zijn zaken zullen succesvol zijn, en al zijn behoeften. worden vervuld vanuit de kwestie van zijn religie en wereld . En wie ziet dat zijn voeten branden, wat hij bezit, zal veranderen en veranderen . En wie ziet dat hij veel benen heeft, dan is het goed en een voordeel voor de reiziger, en voor degenen die leiderschap verdragen, en voor de zeelieden een reis met veel voordeel, voor de armen zijn er dingen voor degenen die van goede dingen hopen , voor de rijken, ziekte en ziekte, voor de zieken van het oog, verdwijnt zijn gezichtsvermogen, en voor de goddelozen gevangenschap, verdriet en schuld . En wie een van zijn voeten als een steen ziet, hij droogt op en profiteert er niet van . Hij voelde dat Das koning, het treft twee mannen twee mannen, lopende dinars een foto van de koning . En wie zag dat zijn been de helft van zijn geldgoud sneed . En de twee mannen zijn vader . En wie een gestrekt been of veel tenen in zijn been heeft, hij zal troost, meedogenloosheid en kracht ontvangen . En wie zag dat twee mannen zijn goud afsneden, duidt misschien op zijn dood . En wie ziet dat zijn been gebroken is, kom dagenlang niet in de buurt van de sultan, laat hem zijn land verlaten en God om gezondheid vragen . Er werd gezegd : als hij ziek is, is dat zijn dood . En wie ziet dat een van zijn benen langer is dan de andere, zal reizen en hulp halen . En als hij rijk is, zal hij ziek worden, omdat de rijken iemand nodig hebben om in zijn zaken te lopen . En de man van de koning duidt zijn mannen aan, en als een koning ziet dat hij de man van een andere koning heeft afgesneden, neemt hij slaven van zijn mannen . En wie ziet dat hij vier benen heeft, als hij arm is, reist hij en krijgt hij hulp, en als hij rijk is, wordt hij ziek, en dat kan duiden op zijn lange levensduur en ouderdom, en het geeft de patiënt aan dat hij dat is. stervend, en wie ziet dat hij op één been loopt, geeft aan dat de helft van zijn geld of de helft van zijn leven is verdwenen . En wie ziet dat hij op drie benen loopt, sterft pas als hij met de stok loopt, hetzij vanwege zijn hoge leeftijd, een lang leven, of vanwege een ziekte die hem overkomt . En als de rechter en de gouverneur zien dat hij veel benen heeft om mee te lopen, dan is hij geïsoleerd en loopt hij alleen met agenten . En wie ziet dat zijn voeten van ijzer zijn, geeft aan dat zijn lange levensduur, goed geld in zijn levensonderhoud en geld, en als hij ze van glas ziet, duidt op zijn gebrek aan leven en zwakte van zijn bekwaamheid . Als hij ze van goud ziet, zal hij ze voor hem in goud zoeken, met een boete . En als hij ze van zilver ziet, zal hij ze zoeken bij het zoeken naar vrouwen . En als hij ze van koper zag, zocht hij ze failliet . Als hij ze vanuit lood ziet die duiden op gevoelloosheid of verlamming, tenzij er bewijs is in het visioen dat op goedheid duidt, dan streeft hij met hen naar het genoegen van de Almachtige God, of staat hij bij hen ter wille van de Almachtige God . En als hij ziet dat het vlees van zijn voeten verdwenen is, duidt dat op zijn gerechtigheid . En de tenen van zijn voeten duiden op de daden van gerechtigheid . En wie ziet dat zijn benen pijnlijk zijn, heeft tegenslagen nagestreefd en hem wordt straf opgelegd . En er werd gezegd : hij die aan zijn been lijdt, verandert van de ene toestand in de andere ….

…Zeldzaam, en met een verwante transmissieketen naar Salim bin Issa, zei hij dat ik Hamza bin Habib Al-Zayyat binnenging, moge God tevreden met hem zijn, en vond hem met zijn wangen op de grond rollen en huilend, dus hij zei: God zegene jij, wat is dit huilen. Alleen degenen die aan de Koran werkten, kwamen binnen, dus ik keerde terug naar de kreet, dus chantte hij in mijn naam. Waar is Hamzah ibn Habib al-Zayyat, dus ik zei tegen je, bid tot God? Toen wijdde een koning me aan, en hij zei: ~Zeg tegen God, God zegene u.~ Dus als ik op een preekstoel van witte parels en een tent van rode saffier en een tent van groene aquamarijn, en er werd gezegd, ik zou mager moeten zijn en lezen, dus ging ik weg, en hij zei tegen mij: ik reciteer Surat al- An’am, dus ik lees en ik weet niet wie ik moet lezen totdat ik de top van zestig verzen heb bereikt, en hij is de overwinnaar over zijn dienaren. Lees en lees de normen totdat ze het einde ervan bereikten, dus ik ging neerknielen, dus hij zei: ~Ga gewoon, werp niet neer, o Hamzah.~ Degene die je deze lezing heeft voorgelezen, zei ik dat Suleiman de waarheid zei van wie Suleiman reciteert. Ik zei Yahya zei Yahya zei: Wie Yahya reciteert, zei ik tegen Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s De neef van uw profeet, Ali bin Abi Talib, zei: “Degene die mij voorleest, dus ik zei uw profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei de waarheid van mijn profeet. Degene die mijn profeet reciteert, ik zei Gabriël, vrede zij met hem, hij zei degene die Gabriël reciteert en hij zweeg en zei: Hamzah, zeg je, dus ik zei dat het niet beter voor mij is om te zeggen dat hij zei dat je bent, dus ik zei je Hij zei: “Je hebt gelijk gehad, Hamza, en de waarheid van de Koran, om de mensen van de Koran te eren, vooral omdat ze handelden met de Koran, O Hamza, de Koran. Mijn woorden: ik heb nog nooit van iemand gehouden zoals mijn liefde voor de mensen van de Koran, kom dicht bij mij, Hamzah. Boven jou en zonder jou, en degene die de Koran leest zoals ik heb gelezen, niemand dan ik zal antwoorden, en wat ik voor jou verborgen heb met mij of meer, dus ik weet dat je metgezellen van wat was van mijn liefde voor de mensen van de Koran. Zij zijn de rechtvaardige mensen, Hamza, mijn glorie en mijn majesteit. Dus hij zei: O Hamzah, waar zijn de opzichters van de Korans? Ik zei, o Heer, dat is hun behoud. Hij zei dat ze dat zijn, maar ik zal voor ze zijn totdat ze me werpen tot de Dag der Opstanding. Als ze mij ontmoeten, voed ik ze op bij elk vers, een graad. Beschuldig je mij ervan te huilen en mijn gezicht in het vuil te drenken ….

…Ibrahim, vrede zij met hem, zijn visioen in een droom duidt op goedheid en zegen, aanbidding en soevereiniteit, levensonderhoud en altruïsme, zorg voor het rechtvaardige nageslacht, het goede opleggen en het kwaad verbieden, kennis en leiding, en het op volgorde achterlaten van familie en verwanten om God Almachtig te gehoorzamen . God Almachtig . Zijn visie geeft ook de medelevende vader aan, en dat Abraham, vrede zij met hem, de vader is van de islam, en hij is degene die ons vergiftigde met moslims . Misschien gaf zijn visioen aan dat hij in tegenspoed zou komen en er veilig voor zou zijn . Het kan ook aangeven . Hem zien op wat hij hoopt op goed of wetgeving, of het goede behouden, en de slechte broeders in de steek laten . Wat een persoon zag dat hij hem aanraakte, duidt op de liefde van God de Almachtige, net zoals zijn visioen de hadj aangeeft . En als een vrouw Ibrahim ziet, vrede zij met hem, in haar slaap, zal ze ontberingen lijden voor sommige van haar kinderen, maar de Almachtige God spaart hem van haar . En wie in een droom Abraham wordt, vrede zij met hem, duidt de rampspoed van de vijanden aan, maar hij overwint . En hij kan een staat of zijn imam aannemen en er rechtvaardig in zijn, of hij zal in wanhoop leven, en misschien brachten de boodschappers van de ouderlingen hem goed nieuws . En wie Abraham ziet, vrede zij met hem, hij overwint zijn vijanden, of hij krijgt een gelovige vrouw, of wordt onderworpen aan ontberingen en verdriet van een koning en ontsnapt daar vervolgens aan . En wie hem zag, nodigde hem uit en antwoordde hem met de Talbiyah, en hij haastte zich naar hem toe, zijn status zou stijgen . Als hij hem zag, riep hij hem maar gaf hem geen antwoord, of hij zag dat hij hem bedreigde, of hem bedreigde, of een frons zag, dan zou hij achter de hadj kunnen staan ​​met de mogelijkheid van hem, of hij zal een het gebed, of een steekpartij tegen de imam, of een huichelaar, en als hij hem als een ongelovige ziet, omarmt hij de islam, of een zondaar die berouw toont, of hij is een nalatiger. Om te bidden keerde hij ernaar terug . En wie verandert naar het beeld van Abraham, vrede zij met hem, of zijn kleed legt, hij zal worden gekweld . Misschien gaf zijn visioen aan dat verdriet en angst verdwenen waren en dat goedheid en leiding hem overkwamen . En er werd gezegd : Abraham ziende, vrede zij met hem, hinderde de vader ….

…De moskee duidt in een droom aan de koning aan omdat hij religieuze zaken doet, en de heerser die onderscheid maakt tussen de zaak en het verboden, en de markt waarin mensen van plan zijn te profiteren, en elke persoon komt eruit met winst op basis van zijn lot en zijn werk . En het geeft al diegenen aan die gehoorzaamd moeten worden door een vader, een leraar, een beleefde en een wetenschapper . En duidt op gerechtigheid voor degenen die erin zijn binnengekomen in een droom die onrecht is aangedaan . En duidt de Heilige Koran aan voor het grote aantal dat het bevat . Het geeft de begraafplaats aan, een plaats van eerbied, wassen, parfum, stilte en richting de qiblah . En het geeft aan wat door de vijanden wordt gebruikt als bolwerk voor beveiliging tegen angst . De daken van de moskee zijn eigendom van de koning en degenen die bekend zijn met zijn omstandigheden . En burgemeester, senior staat en zijn vorsten . En hem beperken tot de breedte van gerechtigheid en geleerden die onder zijn gehoorzaamheid zijn . En de deuren zijn bedekt . De minaret is zijn plaatsvervanger of de eigenaar van zijn nieuws . En als hij de heerser aangeeft, dan zijn zijn pilaren van zijn tijd, zijn lampen, de verdiensten van zijn tijd en zijn jurisprudentie, en zijn beperking tot de vereenvoudiging van zijn uitspraken of wat hij erop werpt vanuit de wetenschappen, en zijn plafond is zijn boeken die hem bedekken en naar hen verwijzen, en zijn minaret is degene die mensen verzamelt voor wat hij hun van de verdienste geeft, en de preekstoel van de slaaf, en de mihrab van zijn vrouw, of wat duidt op levensonderhoud. De toegestane, de vuurtoren is een minister en de imam, en misschien geeft de vuurtoren zijn muezzin aan, de koran is zijn reciteerder, de preekstoel is zijn preek, de deur is bij zijn poort, en de curator staat op zijn lampen en borstels . Wat betreft de moskee die de koningen van de islam op hun reizen voortzetten en de feestelijke gebeden en andere dingen verrichten, het duidt op de oprichting van de religie, de suprematie van het woord van moslims, de overwinning op hun vijanden en de uitspraak over interpretatie is de regel van wat ze oprichten vanuit de legitieme gangen die de kastelen uitdrukken . En de moskee van Medina duidt zijn mensen aan, zijn leiders, zijn leiders, zijn lagere en zijn meesters, de mensen van herinnering, de peetvader van de imam van het volk, de preekstoel van hun autoriteit of hun prediker, en zijn lantaarns zijn de mensen van kennis, welwillendheid, jihad en voogdij in de ribat. Begeleiding en het volgen van zijn leiding en het uitvoeren van zijn bevelen, en gelooft in zijn smeekbede, en wat betreft de deuren zijn arbeiders, secretarissen en politie-eigenaren ….

Watervogel : de beste vogel in de hermeneutiek, omdat ze vruchtbaarder en minder productief zijn . En wie het vangt, krijgt geld en bederft, want de Almachtige God zegt : “Het vlees van een vogel is iets dat het begeert. ‘En de vogel is een man van mensen, zoals die vogel in vogels is in zijn kracht, wapen, voedsel, kracht, veren, vlucht en hoogte in de lucht. En hij heeft een rijke vrouw, want eenden zijn zijn schuilplaats en water, en er wordt gezegd dat eenden mannen zijn van gevaar, vroomheid, discipline en kuisheid . En uit zijn woord, de eend, kreeg hij eer en verheffing door een vrouw . Er werd overgeleverd dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veel watervogels nam, dus ik maakte de eerste slachting, daarna de eerste, en hij zei : Als je geen water ziet, zijn het veren. dat raakte het . En wie de vogel om zijn kop ziet slaan, hij verkrijgt de staat en heerschappij, want de Almachtige God zegt : “En de vogel zit propvol, en iedereen heeft een tak. ‘ Als hij vogels in zijn plaats ziet vliegen, dan zijn ze jaloers op de engelen . En hij vertelde dat sommige van de indringers zagen alsof de kapper zijn hoofd schoor en de vogel groen geschoren in de lucht verliet , alsof hij terugkeerde in de baarmoeder van zijn moeder , ‘ die we creëerden en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm andere keren ~ Vqsa op zijn metgezellen, en toen tot zichzelf, zei hij : met betrekking tot het scheren van mijn hoofd sloeg mijn nek, wat betreft de vogel, mijn ziel en zijn opstijging, naar de hemel, en wat betreft mijn terugkeer, mijn moeders buik tegen de aarde, hij werd gedood op de tweede dag van zijn visioen . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag alsof er een vogel uit de lucht kwam en tussen mijn handen viel en zei : Het is goed nieuws waar je blij mee zult zijn ….

…Het komt zelden voor dat hij vertelde dat een man een bedrag had dat op een plaats werd begraven, dus hij was zwak in zijn reizen en hij had een deel van zijn schuld, dus denkt hij aan zichzelf om zijn metgezellen te informeren over het begraven bedrag en wat hij is verschuldigd uit de schuld. Religie is van mij op die en die plaats, begraven in het bedrag van zijn dij en veel daarvan is mijn schuld, dus zei zijn zoon tegen enkele van zijn metgezellen het visioen dat hij zag, en hij zei dat dit mythen zijn, en hij passeerde het een tijdje, toen zag hij het weer, dus hij zei dat ik je vertelde over iets waarin je een uitkering hebt waarin een voogd redding heeft, dus wat ik deed, dus werd hij wakker en ging naar die plek en groef en ontdekte dat hij er voordeel uit haalde en de schuld van zijn vader vervulde ….

Wat vind je van iemand die een visioen zag , toen wakker werd , weer in slaap viel en de voltooiing zag? Ik zie dat het eerste visioen waar en waar is , op voorwaarde dat het niet wordt voorafgegaan door erover na te denken , en wat betreft het laatste visioen dat er een aanvulling op is geworden , het is een pijldroom ….

Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt ​​naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt ​​u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt ​​u naar uw tekenen andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan ​​tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een ​​van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…

En sommige van de sprekers zeiden: Wie zag dat hijzelf in een fort is en zij een weldoener is, en zijn groep is met hem en zijn vermeerdering, dan is hij veilig voor zijn vijanden en heeft hij gewonnen wat nodig is, is gerechtigheid in zijn religie, en is afdwingbaar in zijn zaak, en in ieder geval ziet iemand zichzelf op wat voor manier dan ook in een kasteel, dan is het prijzenswaardig als hij niet bezit wat verwerpelijk is in kennis Uitdrukking ….

…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan ​​van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….

Een vogel is in een droom een ​​man met plezier en verhalen, mensen lachen hem uit, en het duidt op een mannelijke jongen . En wie ziet dat hij een vogel heeft geslacht, zal een zwakke zoon hebben waarvan hij bang is voor de dood . En er werd gezegd : de vogel duidt een twistzieke man aan, die veel geld heeft en die in zaken de leiding heeft van een fraudeur . En de vogel duidt een mooie vrouw aan . En de geluiden van de vogels duiden op goede woorden of een wetenschappelijke studie . En de vele vogels zijn geld zonder vermoeidheid voor degenen die van ze houden in een droom . En de vogel is een groot man, dus wie ziet dat hij een vogel of zijn koning heeft geraakt, dan zal hij een groot man kunnen doen, en wie ziet dat hij het heeft geslacht, zal van die man krijgen wat hij wilde . Als hij ziet dat hij van zijn veren heeft geplukt of van zijn vlees heeft gegeten, dan zal hij met zijn geld worden geslagen . En wie ziet dat er een vogel in zijn hand of in zijn kooi zit, vliegt en keert er niet naar terug, dan sterft zijn kind . En wie ziet dat hij de ogen van vogels naait, bedriegt de jongens en bedriegt ze . En wie ziet dat een vogel in een ring komt, en als hij een kind heeft, valt het in een put . En wie zag dat hij de koning van vele vogels was, hij zou een mandaat financieren en opvolgen over een volk met gevaren . En vogels duiden op ontmoeting, vertrouwdheid en liefde met familie en familieleden in vreugde of zonden, nederlaag en scheiding . Zie ook de vogel ….

En wie ziet dat zijn vader heeft geleefd toen hij de voorouder van de kleding was, hij was gescheiden, dan is het het optreden van een staat, veel trots, een gewin en een regelmaat van werk ….

…Er werd verteld dat een man zei : ik zag mijn hoofd geschoren en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte, en ik zag dat mijn vader me dringend eiste, en toen sloot hij me op. . Dus hij vertelde het aan zijn metgezellen, en hij zei dat ik het had genomen, en wat betreft de vogel die uit mij kwam, mijn ziel, en de vrouw die me in haar vagina bracht, de aarde graaft voor mij en ik ben afwezig erin, en wat betreft mijn vader die mij vraagt ​​en hem vervolgens voor mij opsluit, hij streeft ernaar om geraakt te worden door wat mij is overkomen . Toen werd de visionair als martelaar gedood . En een ander zag alsof hij zijn hoofd met zijn hand schoor, dus sneed hij het op een kruising en zei : Je betaalt je schuld af ….

…** Ik vervulde zijn wil in een droom op gezag van Ataa al-Khorasani die zei : ik kwam naar Medina en vroeg naar iemand die me vertelde over de hadith van Thabit bin Qais bin Shammas, en hij leidde me naar zijn dochter, en Ik vroeg haar en daarin stond : Toen Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, de moslims een beroep deden op de mensen van afvalligheid en al-Yamamah en Muslima de leugenaar, liep Thabit Ibn Qais naar degene die wandelde toen ze Musaylimah ontmoetten en Bani Hanifa versloeg moslims driemaal, zei vast en Salem Mwale Abi Hudhayfah : wat Hzka we vochten met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Fjala voor zichzelf een struikelblok waar Vqatla zelfs doodde, zei : Warri, een man van de moslim vaste bin Qais in zijn droom, zei hij : ik ben wat gisteren vermoordde fokkers man Van de moslims nam hij een waardevol schild van mij, en zijn huis is aan het uiteinde van het leger, en bij zijn huis steekt een paard in zijn lengte. van geld ook en zo van Rqiqi oud en jij om deze droom te doen Vtadhaah zei : kwam Khalid bin Walid zijn regiment om Fujdha te beschermen zoals genoemd en presenteerde aan Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn en vertelde hem Abu Bakr geïmplementeerd, moge Allah wees tevreden met hem en zijn wil na zijn dood, we weten niet dat iemand zijn testament groen licht gaf na zijn dood, een No Thabit bin Qais bin Shammas, moge God tevreden met hem zijn . In de roman, Anas moge Allah tevreden met hem zijn dat bin Qais, moge Allah hem repareren, kwam op de dag van Al – Yamamah heeft gemummificeerd en gepubliceerd Okfanah zei : Oh God, ik heb jou genezen dan hem deze en verontschuldig me dan dat het zijn zijn schild Vsergt Farah, een man die ziet slapen, hij zei : De DERI in Hij schatte het onder de canon op die en die plaats en gaf hem geboden, dus zochten ze het schild, en ze vonden het, en ze leverden de geboden….

…Zelden, zeiden sommigen van de sprekers, zag ik alsof een man stond met zijn oog vastgebonden met een blauwe doek, dus vroeg ik hem naar mijn vader en hij vertelde me dat hij was overleden en hij bracht me naar zijn graf. uitdrukking van het graf, huilen en schreeuwen vertelde een paar meter, en mijn vader veilig Varafna die sidekick, die erdoorheen als hij het terug legde was verrast dat toen reisde gpt want toen ik terugkwam ging ik langs aarde voor ons en als de deur is de lijst van een vrouw en haar oog vastgebonden blauwe doek Vastvhmt van hen over ) voorwaarden om bodemwaarde te zijn en markeer onze zaken antwoordde Je hebt een lang leven, je vader is overleden, dus ik kwam naar het graf en ik omhelsde hem en huilde met een schreeuw zoals ik zonder extra zag, en het visioen kwam er niet uit zoals het door die vriend aan mij werd doorgegeven, daar hij daar geen hand in had ….

…De begrafenis is degene die in een droom ziet dat hij bidt op een begrafenis, dan frustreert hij mensen in de Almachtige God en er werd gezegd : De begrafenis is een hypocriet man, slechte mensen komen om door zijn hand . Als hij ziet dat het op de kist is geplaatst en niemand het draagt, wordt hij gevangen gezet, en als het wordt gedragen, volgt hij de eigenaar van de autoriteit, krijgt geld van hem en profiteert ervan . Als hij een begrafenis volgt, volgt hij een corrupte autoriteit . En wie ziet dat hij op een kist ligt, zijn geld zal toenemen . En wie ziet dat hij op de schouders van mensen wordt gedragen, zo treft hij zijn hoogheid en autoriteit, overwint mensen en controleert hen, en als ze om hem huilen, is zijn gevolg prijzenswaardig, en als ze niet om hem huilen en de schuld geven. hem is het gevolg van zijn affaire niet prijzenswaardig . En als ze goed voor hem bidden en hem goed prijzen, dan wordt zijn straf geprezen . Als hij ziet dat hij op een begrafenis op de grond is, dan vaart hij in een schip, en als hij een begrafenis in de lucht ziet, dan sterft een heerser of een geleerde, of sterft een groot man in vervreemding of op de weg naar de hadj of jihad . Als iemand ziet dat er veel begrafenissen op een bepaalde plaats worden gehouden, dan is zijn gezin rijk aan hoererij en hoererij . En wie zag dat hij een begrafenis droeg, zou onwettig geld hebben . Als een vrouw ziet dat ze is overleden en zwanger is, dan gaat ze trouwen, en als ze een man heeft, is haar schuld verlost. Als hij een begrafenis op de markt ziet, dan is de bagage daar hypocriet . Het dragen van de kist in een droom is gebaseerd op zijn bestemming, of reizen over land of zee . En wie ziet dat hij een begrafenis bijwoont, betekent dat hij afscheid moet nemen van de reiziger, of de zoeker in de comfort van zichzelf door degene die de overledene naar hem toe leidt, want de rouwende begrafenisondernemer krijgt één karaat van de beloning, en als hij woont de begrafenis bij, twee karaat zal worden geteld, en alleen de Almachtige God telt de grootte van de karaat en zijn grootheid niet ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

En wie ziet dat hij op een weg liep en een pracht ziet en terugkeert vanwege hem, dan begaat hij wat hem overkomt als een tekortkoming in zijn religie ….