…En de jonge man : in interpretatie de vijand van de man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand . Als het zwart is, dan is het een rijke vijand, en als het blond is, dan is het de vijand van een oude man . Als hij een Dilmun was, dan is hij een trouwe vijand . Als hij een Rustaq was, is hij een grove vijand . Als hij sterk is, dan is hij de intensiteit van zijn vijandschap, en als hij onbekend is, en als hij bekend is, dan is hij de zijne . Wie ziet dat een jonge man hem volgt, dan is hij een vijand die hij zal winnen . Als hij een ouderling ziet die toezicht op hem houdt, stelt hij hem in staat goed te doen . En als hij een jonge man is die toezicht op hem houdt, dan is hij een vijand die tot hem in staat is, omdat hij boven hem staat . En als hij een oude man zag alsof hij een jonge man was geworden, verschilde hij in de interpretatie van zijn visioen, en sommigen zeiden dat hij een hernieuwd genoegen had, en sommigen zeiden dat hij in zijn religie of zijn wereldse tekortkoming verscheen, en sommigen zei dat hij stervende was, en sommigen zeiden dat zijn visioenen zijn scherpzinnigheid aantonen, omdat het hart van de sjeik jong is van bezorgdheid en hoop . Als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, dan lijkt het hem dat hij een hatelijke vijand voor de mensen heeft . Als hij van hem houdt, lijkt hij hem een ​​geliefde vijand ….

…En wie zag dat hij een slavin had uitgekozen, zou gezag en goed hebben gehad ….

…En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

…Al-Kirmani zei dat als een vrouw zag dat ze viooltjes uit zijn zweet plukte en het aan haar man gaf, dit duidt op zijn scheiding ….

…En wie zag dat hij twee maanden vastte, zou zich van zijn zonden bekeren ….

…Als hij twee hoorns van de imam ziet, dan bezit hij het oosten en het westen, volgens het verhaal van Alexander. Als de imam zijn verschijning als de marktplaats ziet, of hij ziet nederigheid alsof hij met anderen op de markt loopt, dan schendt dit zijn autoriteit niet, maar versterkt het hem eerder ….

…Jaafar al-Sadiq zei dat de visioenen van de twee mannen gebaseerd zijn op zeven aspecten van het leven, leeftijd, inspanning, geld, kracht, reizen en een vrouw ….

…Wat betreft de twee mannen, zij zijn de ouders, zijn zwangerschap, of waar iemand op staat in zijn plaats van bestaan, wat hij ook ziet in dat van Zein of Shein, hun interpretatie is in hen. Als hij ziet dat zijn ene been is doorgesneden of gebroken, dan geeft hij aan dat de helft van zijn geld op is of dat een van zijn ouders weg is, en als hij dat ongeluk in zijn benen ziet, duidt het op zijn reizen of het vertrek van zijn geld of zijn dood, en wie zijn voeten van ijzer of koper ziet, het duidt op een toename van zijn leven en geld, en wie ziet dat zijn voeten versuft zijn, het duidt op zijn korte leven en de afname van zijn geld en op wie ziet dat zijn been is in een man veranderd iets van de dieren is een teken van kracht…

…En wie ziet dat hij twee of drie hoofden heeft, dan zal hij de overwinning behalen over de vijanden, ook al is hij een zwaardvechter . Als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, krijgt hij kinderen die vrij zijn, en als hij alleenstaand is, trouwt hij en krijgt hij wat hij wil ….

…Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kleren gaf, dan zou hij rijkdom hebben vergaard ….

…En wie ziet dat hij op een merrie met twee vleugels rijdt, zal een groot bezit krijgen als het van zijn familie is, anders is het een verlangen en soevereiniteit ….

…Wat is de zetel van een persoon en zijn machine, dus verdiende hij geld en werkte hij een uitkering, en wie dat iets schandelijks of versierd zag, stak het over. Wat de man betreft, hij is een kind, geld, herinnering en reputatie. En wie ziet dat hij twee of meer mannetjes heeft, is meer dan dat. Als een kind hem zwak ziet en ik zeg zijn kracht, dan is het niet met Mahmoud, en wie ziet dat hij volwassen en enorm is, dan is hij een toename in zijn macht, geld en zijn zoon, en wie dat ook ziet, een persoon droomt over zijn herinnering of buigt hem, hij krijgt van hem een ​​uitkering en wie ziet dat iemand zijn herinnering slaat, er is niets goeds in hem voor de spits en wie ziet dat zijn vermelding gebonden is, hij verbergt zijn getuigenis en hij zag dat er iets uitkwam van zijn vermelding, dan is hij een jongen, en als hij geliefd was, de jongen goed of gehaat was, dan zou hij het hebben, en wie het ook zag tijdens zijn herdenkingsoperatie, dan is het een woord dat over hem wordt gezegd en wie het zag dat hij besneden was goed is in zijn religie en wie zag dat zijn herinnering zich verspreidde en rechtop werd, dan werd de behoefte die hij zocht vervuld en zei sommigen van hen de beweging van de man En zijn erectie duidt op een toename in geld, een groot aantal van kinderen, en wie denkt dat hij een tumor is, dus het equivalent daarvan is als er geen pijn in zit…

…En wie zag dat twee soldaten werden gedood, de meesten van hen zijn verslagen ….

…En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….

…Als hij ziet alsof hij twee rak’ahs bidt voor Zuhr, Asr of Atma, dan zal hij reizen . Als ze een vrouw zoals zij ziet, menstrueert ze vanaf haar dag ….

…Is het grote aantal of het ontbreken van visioenen gerelateerd aan menselijke goedheid of corruptie? De overvloed of het gebrek aan visioenen en dromen hebben geen bewijs van menselijke goedheid . Religie is voltooid , de openbaring is gestopt , en als iemand iets ziet dat gelukkig is, laat hem dan God prijzen en zijn werk vergroten en niet slapen van visioenen en dromen . En als hij niets doet zien , dan is hij moet niet worden gealarmeerd , en laat hem weten dat dit geen bewijs van alles wat samenhangt met goed of kwaad ….

…En Daniël zei dat de Vallei de Grote de minister van de koning uitlegde ….

…Wie ziet dat hij een grote misdaad heeft begaan, wordt op vier manieren geïnterpreteerd: het begaan van een verboden zaak, het voorkomen van iets dat ervoor verborgen is, een duel en niet het rechte pad volgen ….

…En wie een van de grote prinsen ziet, wordt een prins zonder zijn gestalte, er is niets goeds in die prins ….

…En wie ziet dat er grote rotsen zijn gevallen, dan verwachten mensen een oorlog en niet te vallen, en het kan in hitte of kou vallen, en zijn familie zal verliefd worden op of overvallen ….

…De grote rivier : de dominante man is een ondoordringbare man met gezag, en de toegang van de sultan tot hem en de helderheid van het water is de rechtvaardigheid van de sultan, en de terugkeer van het water achter het isolement van de sultan. De sultan is over hun geld heen, en hij gaat met de borstels in gevangenschap naar hun vrouwen, groef een rivier om geld te slaan, evenals water erin, en zag ook hoe een man water in zijn bos van levensonderhoud naar hem toe zag komen , want de Almachtige zei : ~We drijven water naar het schokkende land .~ Als hij ziet alsof hij in het water is gevallen en er vervolgens weer uit is gekomen, dan raakt hij verdrietig en komt hij er dan weer uit . Als hij zag alsof hij van de rivier naar de Shatta was gesprongen, dan zou hij ontsnappen aan het kwaad van de sultan en de overwinning behalen over de vijanden, want de Almachtige God zei : “ Toen hij en degenen die met hem geloofden, hem voorbijgingen . ~…

…En wie een grote parel ziet, het is dat er veel geld wordt verkregen en het wordt verkocht dat het zal worden geïnterpreteerd door het verwerven van kennis, en als het niet van zijn familie is, zal het leiden tot het verwerven van goed ….

En wie een mier iets uit zijn huis ziet verwijderen, er zit niets goeds in, en als het naar zijn huis wordt overgebracht, dan is het anders ….

Als een vrouw ziet dat een dode man met haar is getrouwd en haar in huis of bij haar brengt, dan is dat een vermindering van haar geld, een verandering in haar situatie en een scheiding van haar zaken . Als de overledene het in het huis van de doden is binnengegaan, is het onbekend, omdat het sterft . Als het huis bij de doden bekend is, wordt het beschreven als een afname van het geld ….

En wie denkt dat een mangat van hem is afgenomen, en als hij een vrouw had, dan is ze hem kwijt vanwege overlijden of scheiding, en als hij geen vrouw had, dan miste hij zijn recht, en het kan zijn een verduidelijking omdat het mangat werd vervangen door de jas, en er werd gezegd dat het verwijderen van de sluier of het achterlaten ervan aangeeft dat hij ziek was in het huis, het is zijn dood. En er werd gezegd dat de vrouw een man heeft, en de man is een vrouw, en de bestemming en het gezicht van hem, dus wat hij daarin ook ziet, Zayn of Shin kruist dat ….

En wie ziet dat hij op mijn kraan rijdt, dat duidt op zijn armoede en zijn ballingschap ….

En wie ziet dat hij een blanke slavin heeft gekocht, dan is zijn beroep winstgevend en vindt het goed, en wie ziet dat hij een gele slavin heeft gekocht, zijn nood zal moeilijk voor hem zijn, en er wordt gezegd dat hij ziek is ….

En wie ziet dat een gierst met geweld van hem werd afgenomen of een been gebroken, dan is het zijn dood, en als het van iemand anders is, zal het worden uitgelegd ….

En wie ziet dat hij iemand een long heeft gegeven, dan zal hij plezier aan zijn handen krijgen, en als hij hem niet kent, zal hij door mensen in de war raken ….

En wie ziet dat wat gegeten moet worden, uit de zee wordt gehaald, dan zal hij zijn brood verdienen met een oplossing ….