…De deugd van Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, die een van degenen was die met vroomheid, ascese en starheid in het naleven van de Sunnah en Al- Hakim zei : (( Wat betreft zijn hoorzitting en zijn vrouw en leden van zijn toespraak, het is te veel om op te noemen )) en Abu zei Abd al-Rahman al -Nahawadi : Ik hoorde Yaqoub bin Sufyaniol : (( ik schreef ongeveer duizend sjeiks, en ze hebben allemaal het vertrouwen geschonden )). En Yaqoub zei ook: (( ik ging dertig jaar op reis )) en Abu Zar’ah al-Dimashqi zei : (( Twee mannen van nobele mensen kwamen naar ons toe, een van hen en ze werden gedeporteerd door Yaqoub bin Sufyan, de mensen van Irak konden het niet zien )) Hij stierf in het jaar zevenenzeventig en tweehonderd . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi zei : (( Ik zag Yaqoub bin Sufyan in slaap, en ik zei : Wat heeft de Almachtige God met je gedaan? Hij zei : Hij vergaf me en beval me naar de hemel te komen zoals ik op aarde was )) . En vanuit Gods zorg over deze imam in zijn verzoek om een ​​hadith, die hij over zichzelf vertelde, gebruikten we het als een les voor studenten van kennis. * Muhammad bin Yazid al-Attar zei : ik hoorde Yaqoub bin Sufyan zeggen : (( Ik was op reis en bracht mijn leven door, dus ik raakte ‘s nachts verslaafd aan schrijven, en ik las overdag. de lamp, en het was winter, en het water daalde in mijn ogen, en ik zag niets, en ik huilde voor mezelf omdat ik was afgesneden van mijn land en wat ik had gemist door kennis, dus mijn ogen overwonnen me, dus ik sliep en zag de profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – , in slaap riep ik : ( Oh Jacob, waarom huilde je? )) Ik zei : O Boodschapper van God ging Bosra Vthsart over wat ik miste . Hij zei tegen me : (( Aden Mona )) Phinot hem en gaf zijn hand op mijn ogen als het lezen van Alihaa, en daarna werd ik wakker Vobesrt, nam ik cursief en ging het schrijven van (1). Het is overbodig om het onderwijs en de deugden 97 – I weet, o man, een moslim om deel te nemen aan Balnavlh van de beste wetenschap door zich bezig te houden met Balnavlh van aanbidding en dat de imams van de vier vier zeiden : Shafie : vroeg de beste wetenschap van gebed Vasten . Imam Ahmad ibn Hanbal – Gods genade en zegende ons met zijn kennis – wat ik vandaag bad, is niet verplicht, gerekend tot Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Het kwam binnen ((The Order of Perception )) door Rechter Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 in de vertaling van Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi van Egypte ), de metgezel van de imam Malik Al-Layth, Al-Thawri en anderen, die stierven in het jaar 197 AH, moge de Almachtige God hem genadig zijn, waarin werd gezegd dat Sahnoun zei : (( Ibn Wahb had zijn leven in drie Een derde is in Rabat, een derde kent Egypte, en een derde is op de hadj, en hij zei dat het een zesendertig hadj. Zijn neef zei : ik was met hem in Alexandrië, en het volk verzamelde zich bij hem en vroeg hem om kennis te verspreiden, dus zei hij tegen mij : Dit is een land van aanbidding, en zijn moeder gaf mezelf er zelden in met het werk van de mensen, dus ging hij voor hen zitten op de momenten dat hij zittend, en aanvaardde aanbidding en bewaking . Na twee dagen kwam een ​​persoon naar hem toe en vertelde hem dat hij zichzelf in een grote moskee had gezien in de richting van de Grote Moskee, en de profeet – moge God gebeden en vrede zij met hem – daarin en Abu Bakr aan zijn rechterkant, en Amr aan zijn linkerkant, en jij was tussen zijn handen, en in de moskee bloeiden lampen in de beste en helderste van hen. Toen werd het uitgeschakeld, toen zei de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – tegen je , o Abdullah, verbrand het en steek het aan, stel het dan uit, daarna bleef ik dagenlang en ik zag dat alle lampen waren zal worden gedoofd, dus zei Abu Bakr : O Boodschapper van God, zie je deze lampen? Hij zei – moge God hem zegenen en vrede schenken – Dit is Abdullah’s werk, hij wil het doven ! Ibn Wahb huilde, en de man zei tegen hem : Ik ben gekomen om je goed nieuws te brengen, en als ik wist dat hij je vertroebelde, zou ik niet zijn gekomen . Hij zei : Het is goed, dit is een visioen waarin ik predikte, ik dacht dat aanbidding beter was dan het verspreiden van kennis, dus liet hij veel ( tijd ) en zijn werk achter voor kennis, en hij beperkte zich ertoe dat ze hem en vroeg hem * Ibn Wahb zei : ik was in de handen van de koning die ik schreef, toen werd het gebed opgericht – en in een andere term gaf de muezzin toestemming – Er waren gepubliceerde boeken in zijn handen en ik nam het initiatief om ze te verzamelen, dus zei de eigenaar tegen mij : voor uw boodschappers is wat u doet niet beter dan waarin u zich bevindt ….

…Fitna create Qur’an 71 – mening Shafie Ahmed Satn beweert te zeggen dat de schepping van Alorteuran was overgeleverd dat Ibn al – in (de deugden van Imam Ahmad ) was overgeleverd aan de zoon van Salomo, zei : Hij vertelde me Shafei : Aarabie Neem mijn boek en knipperende hem en gaf hem aan Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel I in reactie , zei hij Al-Rabee’, en ik kwam Bagdad met het boek en ontmoette Ajmad bin Hanbal in het gebed’ s ochtends, en ik bad met hem in het gebed ‘s ochtends. Toen hij van de mihrab wegging, overhandigde ik hem het boek en zei tegen hem : Dit is het boek van je broer Al-Shafi’i uit Egypte , dus Ahmed zei : Heb je er naar gekeken? Ik zei : Nee , en Ahmed brak de ring en las het boek, en zijn ogen vulden zich met tranen , en ik zei tegen hem : Waar gaat het over, O Abu Abdullah? Hij zei : Hij herinnert zich dat de profeet ( vzmh ) in een droom zag , dus zei hij tegen hem : Schrijf aan mijn vader, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, en lees vrede over hem en zeg dat je op de proef zult worden gesteld en bid tot de schepping van de Koran, dus verplicht hen niet. God zal kennis voor u doen opstaan ​​tot de Dag der Opstanding . Spring zei : Ik zei : de Annunciatie trok zijn shirt uit na de wimpers Vdfh naar Vokzth en ging naar Egypte en nam het antwoordboek en overhandigde het aan Shafie en zei tegen mij : Aarabie, wat is er aan jou betaald ? Ik zei : het hemd dat zijn huid volgt , toen zei Al-Shafi’i tegen mij : we helpen je er niet mee, maar slecht, en betalen ons het geld om je ermee te associëren . En vertellers vertelden ook op een andere manier op gezag van Rabi` bin Sulaiman en zeiden daarin : dat Al-Shafi’i schriftelijk vermeldde dat hij de Profeet ( vzmh ) in zijn slaap zag en tegen hem zei : O Ibn Idris, dit is de fatwa van Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal dat hij zal worden onderzocht in de religie van God en tot mij zal bidden om te zeggen dat de Qur’an is gemaakt, dus het is niet zo, en het zal worden geslagen met een zweep, en dat God – de Almachtige – zal voor hem een ​​jaar publiceren waarin de Dag der Opstanding niet valt, en hij noemde de rest van het verhaal op de hierboven vermelde manier ….

…En hij vertelde dat een vrouw zag dat haar man van een reis met een struisvogel kwam, dus vertelde ze haar visioen aan sjeik Yusef al-Karbooni, en hij zei: Je man zal naar je toe komen met een zegen en zo was hij. Toen reisde hij weer en ze zag dat hij met twee struisvogels was gekomen, dus vertelde ze dat visioen aan de sjeik, dus hij zei tegen haar: Je man komt wel goed en hij heeft twee genaden, en hij kwam snel en hij is gekomen. ging ook aan haar over en reisde toen een derde keer, en zijn vrouw zag ook dat hij van zijn reis was gekomen met drie struisvogels, dus zocht ze advies daarvoor en ze kwam bij de sjeik denkend aan hem zoals hij eerder had gepresenteerd, en hij sprak haar visioenen voor haar uit, in tegenstelling tot wat eerder werd genoemd, en hij zei tegen haar: hij is gestorven en hij nam van haar het uitspreken van struisvogels rouw en zijn dood. Een uiting hiervan werd gepresenteerd door enkele van de eerdere sjeiks. ….

…De ezel : de persoon vindt hem zoals hij hem dik of uitgemergeld ziet, en als de ezel groot is, dan heeft hij hem grootgebracht, en als hij goed gelopen heeft, is dat het voordeel van de wereld, en als hij mooi is, dan is het schoonheid voor zijn eigenaar, en als het wit is, dan is het de religie van zijn eigenaar en zijn pracht, en als het karig is, dan is het de armoede van zijn eigenaar . En vet is het eigendom van zijn eigenaar, en als het zwart is, dan is het zijn cipres en soevereiniteit, en het is koning, eer, prestige en macht . En groen is vroom en religie . Ibn Sirin gaf de voorkeur aan ezel boven andere dieren en koos er leeuwen uit . En het ezelzadel werd geboren in de glorie . En de lengte van zijn schuld, het voortbestaan ​​van zijn staat in zijn obstakel . En de dood van een ezel duidt op de dood van zijn eigenaar . En de ezel groef de basis van zijn geld, en er werd gezegd dat wie zijn ezel sterft, zijn geld weg zal zijn, anders wordt zijn verbinding verbroken of vallen zijn ruiters of hij vertrok, of zijn dienaar die hem bediende stierf, of zijn vader of grootvader die hem diende stierf, of anders stierf zijn meester die onder hem stond, verkocht hem of reisde rond . Als het een vrouw was, scheidde haar man van haar, stierf voor haar of reisde van haar plaats af . Wat betreft de ezel die zijn Heer niet kent, als hij niet langer op zijn kop staat, dan is het een onwetende man of een ongelovige, vanwege zijn stem, omdat de Almachtige God zegt : ~Hij ontkent de geluiden .~ En het duidt ook op de Jood, want de Almachtige zei : ~ Zoals een ezel boeken draagt .~ Als hij over de moskee of op de minaret dobberde, riep hij een ongelovige tot zijn ongeloof en vernieuwde hij tot zijn ketterij . En als de oproep tot gebed voor de islam was, dan omhelsde een ongelovige de islam en riep op tot de waarheid, en er zat een teken en een les in . En wie ziet dat hij ezels heeft, dan zal hij een onwetend volk vergezellen, want de Almachtige zegt : ~ Alsof ze rood geworden zijn .~ En wie op een ezel rijdt of ermee loopt, loopt met goede instemming, beaamt zijn grootvader, is goed . En wie ezelvlees eet, krijgt geld en grootmoeder . Als hij ziet dat zijn ezel alleen loopt door geslagen te worden, dan wordt hij beroofd en wordt hij alleen gevoed door smeking . En als zijn ezel vereerd zijn huis binnengaat, dan is hij zijn grootvader en zal hij zich met goedheid tot hem wenden over de essentie van wat het draagt . En wie ziet dat zijn ezel in een muilezel verandert, dan zal zijn levensonderhoud van kracht zijn . Als hij zeven wordt, dan zijn zijn grootvader en zijn levensonderhoud afkomstig van een onrechtvaardige heerser. Als hij in een ram verandert, heeft zijn grootvader eer of discriminatie . En wie ziet dat hij zijn ezel droeg, dat is een kracht die de Almachtige God aan zijn grootvader schenkt, zodat hij zich over hem kan verwonderen . En wie de hoeven van dieren hoort vallen tijdens de ronde zonder ze te zien, het is regen en een stortvloed . De ezel voor de reiziger is beter met traagheid, en zijn reisomstandigheden zullen net zo goed zijn als zijn ezel . En door het verzamelen van ezelsmest, zal zijn geld toenemen . Degene die met een ezel worstelde, stierven enkele familieleden . Wie trouwt met een sterke ezel tegen zijn grootvader . En wie ziet alsof een ezel seks met hem heeft, heeft rijkdom en schoonheid verworven die vanwege de overvloed niet kan worden beschreven . De gehoorzame ezel zal zijn eigenaar wakker maken voor goed, geld en beweging . En wie een ezel bezit of hem vastgebonden heeft en in zijn huis heeft gebracht, God zal het allemaal goed leiden en het overhandigen aan degenen die het zijn, en als het wordt vereerd, dan is het goede beter . En wie zijn ezel slacht, is arm, en als de ezel voor iemand anders is, wordt hij ervan afgesneden, wordt hij afgesneden tussen hem en zijn eigenaar, zijn naam of zijn tegenhanger . En wie een ezel koopt en er een dirham voor betaalt, zal betere woorden hebben . Als hij ziet dat hij een geblinddoekte ezel heeft, dan heeft hij geld waarvan hij niet weet waar het is . En niets wordt door de ezel gehaat behalve zijn stem, en het is de oorsprong van de grootvader van de man en zijn geluk ….

…Wat betreft de parel, deze wordt geïnterpreteerd als de zoon van een jongen van Nafaa, wie een parel ziet die uit zijn handen is gevlogen, het geeft aan dat een jongen naar hem toe reisde of dat zijn dienaar reisde ….

…Kruis Als je ervan droomde een kruis te zien, duidt dit op een probleem om de hoek of onder je . Organiseer uw zaken . Als u ervan droomde iemand een kruis te zien dragen, zullen de zendelingen u oproepen om bij te dragen aan liefdadigheid ….

…Vlieger Als je ervan droomde om te vliegeren, dan betekent dit een grote manifestatie van rijkdom of werk, maar met weinig stabiliteit . Zie je een vlieger op de grond vallen, dan voorspelt dit teleurstelling en mislukking . Als je ervan droomde een papieren vliegtuigje te maken, zul je op kleine manieren een groot risico nemen en je zult proberen de persoon van wie je houdt te bezitten door feiten te verdraaien . Als je kinderen ziet vliegeren, dan betekent dit leuk en licht werk. Als de vlieger boven het gezichtsveld uitkomt, zullen de hoge verwachtingen en aspiraties zichzelf veranderen in teleurstellingen en verliezen ….

…1 – Tijd voor expressie : merk op wanneer sommige van de kruisingen die na de uitdrukking van een visioen zeggen : dit visioen na dat en dat zal vallen, in dagen of maanden of jaren, en sommige overdrijven totdat je vindt, zeggen soms vergelijkbare data , bijvoorbeeld : zal uw visie vallen op de derde dag van de maand De derde is na drie jaar, en sommigen van hen zeggen : het zal op zo’n datum vallen maanden ervoor of maanden erna, dus het begint niet zoals de vorige . Na mijn onderzoek voor dit onderwerp en vond een aantal vaste teksten, ik laten zien en commentaar op wat God opent en zeggen : De eerste directory : In het verhaal van Jozef , ascites zag Bosevh vrede zij met hem Rabah en snee in zijn vader zei tegen zijn vader : Toen Jozef tegen zijn vader Aaopt zei, zag ik een planeet van tien a en de zon en de maan zag ik ze buigen ( Yusuf : 4 ). De geleerden zeiden : Dit visioen werd bereikt na veertig jaar , toen God Jozef zijn ouders en zijn broers, elf , herenigde en al zijn begroeting en verering aanbad toen de Koran zijn verhaal sneed . Hij zegt : zijn ouders op de troon en vielen ter aarde en zeiden: O mijn vader, deze interpretatie van mijn visioen kan ervoor zorgen dat mijn Heer mij werkelijk beter heeft gemaakt, aangezien het mij uit de gevangenis heeft gehaald en daarna naar u is gekomen van de bedoeïen met verwijderbare duivel tussen mij en mijn broers, mijn Heer mooi wat hij wil, Hij is de Alwetende, de Wijze ( Yusuf : 100 ). Als dit visioen van Jozef, een jonge jongen van zeven jaar oud, letterlijk in Egypte is bereikt , zat Jozef op zijn troon, boog zijn ouders en zijn broers voorover buigend en merkt op dat het visioen van Jozef visioenen waar is die je niet hoeft uit te drukken , maar er werd ook een val gezien , en het is hier belangrijk dat de interpretatie van het visioen veertig jaar vertraging heeft opgelopen, zoals blijkt uit een interview met de Perzische Salman zei : ~ onder het visioen van Jozef en zijn uitdrukking veertig jaar ~ , zei Ibn Hajar na hem . De vertellers van al-Tabari , al-Hakim en al-Bayhaqi met een geldige keten van vertellers (1). Tweede gids : In het verhaal van Jozef ook , nadat hij de gevangenis was binnengegaan , zag de koning een visioen hem alarmeren en vroeg Aoolha hem wanneer wetenschappers en de staat om hem heen en het houden van bijeenkomsten E en zei tegen hen : ~De koning zei , Ik zie zeven vette koeien die hij zou eten zeven magere en zeven Snblatt Khader En de laatste, knapperige, o publiek, geef me alstublieft advies over mijn visioen, als je het visioen wilt zien uitdrukken (43). ( Ze zeiden pijpdromen, en wij interpreteren dromen niet in twee werelden. ”(44) ( Joseph 44 43) De waarheid is dat het antwoord hiervan vergelijkbaar is met het antwoord van sommigen van het publiek die niet aarzelen om de uitdrukking van visioenen te beantwoorden. voor bijvoorbeeld : dood, lang, het leven , en huilen lachte en dit kan zeggen tegen God zonder medeweten van , of ze vinden als deze voetnoot Badan het antwoord vroeg het hen draaide rechts en links om te ontsnappen, of op zoek naar die hem de verzonden vraag . wat betreft dat Jozef, terwijl aan de overkant van de visie beantwoord en selecteer de tijd te zeggen Hij was zeven jaar moeilijker te cultiveren wat geoogst Vdhiroh piek in slechts een beetje van waar u eet) 47 () tm er nadien zeven harde eten wat je ze alleen een gaf weinig dan Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , herinnerde T die visie zal worden bereikt binnen een periode van vijftien jaar , droom, die is blij educe Jozef van hen veertien jaar zeggen dat de koning van zeven vette koeien , en zeven koeien leunen , en de geleerden hebben gezegd : De woorden van Joseph : ) tm komt na een jaar waarin Agat-mensen en het Aasron ( ( Yusuf : 49 ) hem het visioen niet lieten zien , maar het is wat God Yusuf en goede expressie leerde (2). Derde gids : Anas bin Malik, moge Allah zijn tevreden met hem dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem werd ingevoerd of meisje is haram Milhan , Vttamh , en de moeder is verboden onder stille aanbidding en ging de Boodschapper van Allah binnen, vrede zij met hem dag Votamth en ging toen zitten Tvla hoofd – inspecteer wat het doodt luizen – Vnam de Boodschapper van Allah vrede zij met hem en werd toen lachend wakker , ze zei : ik zei : wat Idgk O Boodschapper van Allah? Hij zei : ~ Mensen uit mijn natie, boden indringers aan in de naam van God die Thbj deze zee berijdt . En Thbj zee elke rit terug o r de middelste – koningen over het gezin of als koningen over het gezin , ~ zei : zei : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om van mij een van hen te maken, hij riep haar, stak toen zijn hoofd en hij sliep en toen werd ze lachend wakker, ze zei : ik zei : wat Idgk O Boodschapper van God, zei : ~ mensen uit mijn natie, aangeboden ter wille van de indringers Alte God, ~ zei hij in de eerste, ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God die mij van hen maakt, zei : je bent van de eerste twee ~ , Frckpt of haram meisje Milhan de zee ten tijde van Sid Vsrat voor Daptha toen ik uit de zee kwam Vhlkt . overeengekomen woord van een moslim (3). Na het zoeken langdurig in dit verhaal blijkt dat de visie van de tijd was na afscheid Hajj, en het optreden van visie was op het moment van Othman bin Affan, zodat ze de geïnstalleerde zee in successie Othman, op weg naar Cyprus Vsrat voor Daptha Kathy en begraven daar, en dat was als een steen zoon zei dat bij het openen van het twintigste jaar – acht . tijd is tussen het visioen en de uitdrukking achttien jaar, God ik weet het . Let op deze tijd tussen het optreden van zicht en uitdrukkingsafstand . vertel me dan dat je denkt dat degene die om een visioen vraagt Vtakbrh haar gezichtsuitdrukking zag, en hem daarna verraste na een periode van s. Een nacht zegt hij tegen je : ik zei : zo-en-dat zal gebeuren, en nu een maand, twee maanden of een jaar zullen voorbijgaan, en het is niet vervuld alsof zijn staat is : je hebt het mis ! ! ! Ja . . De lijn komt van de kruising, maar het zicht kan vertraagd zijn. ~En als het ding wordt genoemd, zeg ik hier : de poging van de oversteek om een ​​tijd vast te stellen voor het tijdstip waarop het visioen optreedt, moet worden onderzocht en het werk van de geest en vermoeidheid, wat heeft een tijd nodig te komen, maar de visionair kan soms aandringen op het vragen naar tijd, en als ik het hem dan vertelde en ik hem vertelde : God weet zelfs buiten jezelf de schaamte van dwaling, wees verrast door Antqsk zegt : hij vertelde me de oversteek en kreeg het niet Nou ja , en sommigen van hen spotten door te zeggen : wat heeft het bovenstaande . Na deze presentatie zeg ik : wie heeft er naar jouw mening gelijk? ________________________________________ (1 ) Zie : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Algerijnse : Acer ‘s grote interpretaties van de woorden van de Allerhoogste en Bhamch River Good Acer exegese, ik 4 /1420 van – , bibliotheek wetenschap en governance . ( P. 578 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek Openbaring expressie deur tijdens de dag op twee plaatsen (11 /72 ) , (391/12 ) – op – en verteld door Muslim, zoals in de kern (13 /58 ) in het boek van de deur van het emiraat. Hij gaf de voorkeur aan de invasie op zee – vorige referentie -. ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

Surat Al-Rahman duidt op het uit het hoofd leren van de Koran, het begrijpen van religie en het verwerven van veel kennis, genade en genade van God, zelfs als de visionair vijanden heeft die hem geen kwaad kunnen doen, en het kan duiden op de woonplaats van Egypte. , Jeruzalem of de Haram

…Abu Al-Hassan Muhammad bin Ahmed bin Al-Abbas Al-Akhmimi vertelde het ons in Egypte. Hij zei : Abu Jaafar Muhammad bin Salama al-Tahawi vertelde het ons , hij zei : Muhammad bin Ibrahim bin Janad vertelde het ons . En Ibrahim bin Abi Dawood en Abu Umayyah zeiden : Sulayman bin Harb vertelde het ons, en de bewoordingen waren van Ibn Janad. Hij zei : Hammad bin Zaid vertelde ons op gezag van Al-Hajjaj Al-Sawwaf, en Abu Al-Zubayr op gezag van Jaber, dat Al-Tafil bin Amr naar de Profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, en hij zei : O Boodschapper van God, bent u U bent in het fort van zijn fort en verhindert dat het versterkt wordt, hij werd vertrapt in de Jahiliyya, dus de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die de Almachtige God noemde aan de Ansar emigreerde toen naar Medina, de parasiet bin Amr migreerde naar hem, en een man van zijn volk migreerde met hem, en hij bevatte Medina. Dus hij werd ziek en ging naar buiten en nam de haken en sneed er zijn knokkels mee, en zijn handen werden bijgesneden totdat hij stierf . Al- Tafil Bin Amr zag hem in goede vorm en zei : Wat heeft jouw Heer jou aangedaan? Hij zei : Hij vergaf me mijn immigratie naar Medina naar zijn Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei : Wat zie ik als je je handen bedekt? Hij zei : mij is verteld dat wat je hebt bedorven, niet bij je past . Hij zei zijn verhaal tegen de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan zei de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken : O God, zijn twee zonen, vergeef zo ….

…Zelden vertelde hij dat een man de pelgrimstocht van de profeet miste, moge God hem zegenen en vrede schenken, en zijn borstkas werd strak zodat hij de profeet zag, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en zei : Als je de bezoek, bezoek het graf van Abdullah bin Ahmed Tabataba . De eigenaar van het visioen was van het volk van Egypte, moge God hem genadig zijn ….

…En wie Jezus ziet, vrede zij met hem, zijn visioenen geven aan dat hij een gezegende, welwillende man van grote goedheid is, die veel reist, en wordt geëerd met kennis van medicijnen en andere wetenschappen . Sharif Abu al-Qasim Jaafar bin Muhammad vertelde ons in Egypte, hij zei dat Hamza bin Muhammad al-Kinani ons vertelde, hij zei Abu al-Qasim Issa bin Suleiman al-Baghdadi ons vertelde, hij zei dat Dawood bin Amr al-Dhbi ons vertelde, hij zei dat Musa bin Jaafar al-Ridha ons vertelde over zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei Al-Hassan bin Ali, moge God tevreden zijn met hen beiden : ik zag Jezus, zoon van Maria, vrede zij met hem om te slapen, ik zei, o geest van God, ik wil graveren op wat Khatami graveren? Hij zei: ~Er is geen god dan God, de waarheid en het meest duidelijke~, zei hij . Er werd gezegd dat een vrouw die zwanger was van Jezus bin Mary, vrede zij met hem, een wijze zoon baarde ….

…En ik sloot dit boek af met het voordeel van zijn legitimiteit en bruikbaar in het visioen, dat is verteld op gezag van Abd al-‘Ala ibn al-Najm, die zei dat een nacht in de dagen van Harish en Ibn Khalaf al- Ma’afari in Egypte en het was een vrijdagavond. hij zegt dat de koran het woord van God is toen het wezen UIT naar mijn bed kwam en ik zag dat een telefoon gegroeid naar me toe kwam en zei, toen zei hij tegen mij dus ik zei wel ik zei en wat ik zeg zeg zei in vers : ( Glorie is om de hemel op te tillen … zonder Imad te overwegen ) ( de schepping zei door te scheppen vol … Hij zag dat hij niet ongelovig was . ( Maar de woorden van een huis … van de scheppers van de mensheid ) en hij zei tegen mij: schrijf het. Toen stak ik mijn hand uit naar een van mijn boeken en schreef het erin. Toen ik wakker werd, vond ik het in het boek geschreven, en God weet wat het goede is en er is geen kracht of kracht. behalve in God Almachtig en God zegene onze meester Mohammed en zijn familie En zijn metgezellen, lof zij alleen God . Het boek was voltooid, lof en dank zij God )…

…Verkoop : verschilt in interpretatie volgens het verschil in verkoop . En wie het ziet alsof het wordt verkocht of opgeroepen, want als de koper een man is, zal hij het bereiken, en als een vrouw hem koopt, zal hij gezag of eer en waardigheid verwerven . Hoe hoger de prijs, hoe genereuzer . In plaats daarvan zeiden we dat verkopen in een visioen het eren van de verkochte vereist, omdat de Almachtige God in het verhaal van Yusef zei: vrede zij met hem : “ Degene die het uit Egypte kocht, zei tegen zijn vrouw: “ Wees geëerd . ” En wat slecht was voor de verkoper, was goed voor degene die het kocht . Wat goed is voor de verkoper, is slecht voor degene die wordt gekocht . Er werd gezegd dat de verkoop de ondergang is van het onroerend goed, de verkoper een koper en de koper een verkoper . De verkoop is een opwinding over wat er wordt verkocht, dus als hij verkoopt wat het bewijs van deze wereld is, zal hij het Hiernamaals kiezen, en als hij verkoopt wat het bewijs is van het Hiernamaals, zal de wereld er de voorkeur aan geven . Vervang anders onmiddellijk volgens de verkoopwaarde en prijs . De verkoop van de gratis vernedering en goede gevolgen, volgens het verhaal van Jozef, vrede zij met hem ….

…De Nijl delegeert de koning van Egypte ….

…Het visioen van Jozef, vrede zij met hem . Het visioen van Jozef – vrede zij met hem – Allah heeft het genoemd – de Almachtige – door te zeggen : ( zoals Jozef tegen zijn vader zei, o mijn vader, ik zag een van de elf sterren en de zon en de maan zag ze zich voor mij neerknielen. , zei hij, mijn zoon, doe geen visioen aan je broers, jij Vicdwa Kida Satan is om een ​​uitgesproken vijand te bemannen , en zo Ijetbik jouw Heer en leer je de interpretatie van gesprekken en is Zijn genade op hem en Jacob als de meest compleet over je ouders door Abraham en Isaac dat je Heer Weten, wijs is ) uit Surat Yusuf verzen 4-6. De interpretatie van dit visioen vond plaats na veertig jaar, en er werd gezegd : na tachtig jaar, de eerste authentieke . Het zijn de woorden van Salman de Perzische – moge Allah tevreden met hem zijn – en Abdullah bin Shaddad , vertelden God – de Almachtige – voor een interpretatie door te zeggen : ( toen ze naar Jozef kwamen om te gaan en zijn ouders zeiden: Ga Egypte binnen, wills , en voedde zijn ouders op tijdens de show en viel op de grond en zei: had deze interpretatie van mijn visioen het niet echt mijn Heer gemaakt ). Surah Yusuf Al-Eitan 99-100….

Als hij het ziet alsof hij het wil binnengaan, dan wordt hij verhinderd, dan wordt hij beperkt in genezing en jihad, nadat hij zich met hen bezighoudt, of wordt verhinderd zich te bekeren van een zonde die hij met Egypte te maken heeft. wil, heeft berouw van hem

…Hiërogliefen Het zien van hiërogliefen in een droom voorspelt dat een aarzelend oordeel over een essentiële kwestie je grote tegenslagen en financiële verliezen kan veroorzaken . Als je droomt dat je het kunt lezen, duidt dit op je succes bij het overwinnen van het kwaad . ~ Hiërogliefen zijn de figuurlijke geschriften van de oude priesters van Egypte .~…

…Wat betreft de jeugd, het is prijzenswaardig aan de grote koningen als het voor hem wordt gebracht, omdat de sultan van Egypte dat zou doen, en ook de plaatsvervanger van het eervolle sultanaat in de bres van Alexandrië, en daaruit blijkt in de processies grote pracht, en wat niet-koningen betreft, ze zijn niet lovenswaardig ….

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…En wie zag dat hij uit een put daalde, zou worden opgesloten of gedood, en als hij in een beschadigd schip zat, en als hij op het land reisde, zou hij van de weg worden afgesneden ….

…Wie ziet dat hij op zijn tapijt in een moskee zit, geeft aan dat hij naar de Hijaz Al-Sharif reisde omdat de Almachtige zei, en ze namen het heiligdom van Ibrahim als gebedsplaats, vooral als hij zichzelf zag als een toevluchtsoord in de moskee ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat de duivel hem heeft ingeslikt of in zijn mond is gekomen, en als hij op zee reisde, verdronk hij, en als hij van plan was dat te doen, dan moet hij een bepaalde tijd blijven .~…

…Hut : een functie van de vrouw, de herberg door een niet gebogen of opstijgen om Jammeha te rijden of ontslagen, zijn vrouw gescheiden . En als hij naar haar terug zou gaan, maar hij werd neergezonden voor een kwestie van eer of nood, en als ze op dat moment in haar zadel zat, dan zou zijn vrouw misschien menstrueren, dan greep hij haar vast, en als dat zo was. hij ging op een ander rijden, trouwde met haar of het was op dezelfde schaal als de tweede boot, en als hij weg was toen hij van haar afstapte, reisde ze te voet of zonder haar. Terwijl hij met bloed op de grond komt, is hij bezig met haar wegens overspel, want de aarde is een vrouw, urine is huwelijk en bloed is verboden . De kamer duidt ook de knoop van geld, opbrengsten en kwartjes aan, omdat de prijs ervan in haar nek is geknoopt met het voordeel van haar maag, en ze is een eerbare en nuttige vrouw, en haar dood is even gunstig als in een droom ….

…De vrouw spinnen : We rapporteerden van Ibn Sirin dat een vrouw naar hem toe kwam en zei : Ik zag een vrouw teer spinnen, en ik was verbaasd over haar . Hij zei : wat vind je hier leuk aan en ontkennen dat het gemakkelijker is dan af te sluiten? Hij zei: ~Dit is een vrouw die recht had, dus liet ze het over aan de eigenaar en keerde toen terug .~ Ze zei : ik geloofde : ik had een bruidsschat op mijn man, dus ik verliet hem tijdens zijn leven, en toen hij stierf, nam ik het uit zijn erfenis . Als de vrouw ziet alsof ze aan het ronddraaien is en aan het draaien is, dan wordt aangeboden wat er voor haar ontbreekt . En als ze zag dat ze langzamer draaide, zou ze reizen en haar man reisde . Als de spindelring breekt . Travel maatregel ingetrokken en afwezig maatregel voor terugkeer . Als het wordt gezien als draaiende wolken, dan probeert het wijsheid te verzamelen . Als ze ziet dat ze katoen spint, verraadt ze haar man . En als een man het ziet alsof hij katoen en linnen spint, en doordat hij vrouwen imiteert, dan zal hij vernedering verkrijgen en geoorloofd werk doen . Als het spinnen nauwkeurig was, gebeurde het spaarzaam . En als het zwaar was, is het een reis in monument en uitputting ….

…Pantoffels duiden in een droom de bediende, geld en bescherming tegen ongeluk aan . En wie zag dat hij twee pantoffels droeg, reisde in de zee . Het dragen van smalle pantoffels duidt op angst, angst en een vraag naar schulden, en misschien duidt smalle pantoffels op beperkingen bij mannen . Ze zagen nog steeds dat het zijn zorgen en verdriet wegnam . Het dragen van pantoffels met pallets duidt op een toename van het prestige en de breedte van het levensonderhoud . En er werd gezegd : het visioen van de pantoffels tijdens de komst van de winter geeft goed aan, en in het beheer ervan, of in de zomer geeft het hun bezorgdheid aan . En wie zag dat zijn pantoffels in een put vielen of werden verbrand, zijn vrouw stierf . En de nieuwe pantoffels als het smal is, dan is het een religie die wordt geëist, en als het breed is, dan zijn zij het . De pantoffels zijn een niet-mahram-persoon die aan het vasten of reizen is, en als hij een khuff ziet en deze niet draagt, zal hij geld krijgen van de niet-Arabische mensen . Hij die eenvoudige pantoffels draagt, reist ver of dichtbij, of trouwt met een maagd . Als de pantoffels kapot waren, zou de vrouw een kledingstuk zijn . Als de slipper in een put valt of verloren gaat, laat hij hem los en als hij hem verkoopt, gaat hij dood . Als hij de sandalen van hem stal, kreeg hij twee tegenslagen, en als een wolf of een vos op zijn pantoffels sprong, waren ze immoreel en volgden ze zijn vrouw . Als hij loszittende pantoffels draagt, wordt hij door zijn vrouw meegenomen . Als hij pantoffels draagt ​​met een patch aan de onderkant, dan trouwt hij met een vrouw die een zoon heeft . En wie zijn oude pantoffels is kwijtgeraakt, de schuld wordt van hem verwijderd . En pantoffels passeren vee, dus elk ongeluk dat met pantoffels gebeurt, komt voor bij zijn vee . En wie één muiltje heeft, is de helft van zijn geld kwijt . En als hij het samen ging verstoppen, is al zijn geld op . En er werd gezegd : de oude khuff is een schuld en gevangenisstraf, en de slaaf is een vrouw, en als hij ziet dat hij een khuff heeft gevonden, geeft hij aan dat hij in zijn lichaam werkt voor het hiernamaals, of dat hij zijn verplichting en maakt het voor velen gemakkelijker . En de kameel was lichter in een droom, met kracht en reizen, en misschien duidde de traagheid van de kameel op zijn beurt bij volle maan of pijn, of de voorbereiding op zaken en een goede vooruitgang . Zie ook de schoenen, zie de zeppelin en zie de zool ….

…Een weide is in een droom een ​​levensonderhoud zonder vermoeidheid, of een vrouw met weinig spullen, of voortdurende naastenliefde . De weide is de wereld, zijn versiering, zijn rijkdom en zijn versiering . En de weide duidt op de islam . En wie ziet dat hij in een weiland is en arm was, zal rijk worden, en als hij rijk is, zal hij rijk zijn . Als hij in deze wereld een asceet was, zou hij ernaar terugkeren, en als hij van een weiland naar een weiland verhuisde, reisde hij op zoek naar deze wereld, van markt naar markt en van industrie naar een andere ….

…De tent geeft in een droom een ​​reis, graf, echtgenote of huis aan . En de vele tenten zijn wolken . En wie zag dat er een tent op hem werd geslagen, als hij een sultan was, zou hij aan Sultan hebben toegevoegd, en als hij een soldaat was die het mandaat overnam, en als hij een koopman was die reisde en goed en eer verdiende en een mooie slavin . Als hij een witte tent naast zijn tent ziet, dan is hij een man die het goede voorschrijft , het kwade verbiedt en berouw heeft van een grote zonde . En wie de maan in zijn tent zag, hij zou zijn naaste liefhebben vanuit het huis van de sultan . De tent in een droom is van degene die erin is binnengegaan of voor hem is geslagen, en als hij incompetent is voor de koning, wordt hij geëerd door de sultan . En de tent en de koepel zonder de tent . De witte tenten zijn de graven van de martelaren, net als de greens van de tenten . En wie een paradoxale uitgangstent verlaat, wordt van zijn autoriteit verwijderd en geïsoleerd van zijn assistenten . En wie ziet dat zijn tenten worden opgevouwen, dat is zijn leven en zijn autoriteit . En de koepel is een vrouw . Zie ook Al-Fustat ….

…Het zoekt in dienst van Sadat van de geleerden en rechtvaardigen . Misschien reisde hij naar die bestemming en bereikte hij zijn bestemming . Als hij zag dat de berg werd geramd, zou hij sterven of geïsoleerd worden, en kan de ziener eerbied en discipline hebben ontvangen . Bergen duiden op koningen, prinsen, rechtvaardige mensen en geleerden . En misschien wees de berg naar de eigenaar van een religie en religie . En wie een put in een berg graaft of stenen ervan naar een andere plaats verplaatst, hij vecht tegen een hardvochtig persoon, en hij probeert iets goeds, ontberingen en vermoeidheid . En als hij de bergen met hem ziet wandelen, dan duidt dat op een oorlog waarin de koningen naar elkaar toe trekken, of dat er een verschil of onrust zal plaatsvinden tussen de wetenschappers van de aarde in een beproeving en ontbering waarin de gewone mensen komen om . En wie in een droom ziet dat hij van een schip naar een berg is gevlucht, dan zal hij bedorven zijn en omkomen vanwege het verhaal van Ibn Noah, vrede zij met hem, of dat hij in tegenspraak is met de mening van de groep, en is alleen met hartstocht en ketterij. En ophouden met ketterij als hij voor zoiets vluchtte, of zijn val was van een moskee of een kleuterschool en dergelijke . En als de berg in de lucht werd opgeheven op de hoofden van wezens, dan is het een grote angst die van de kant van de eigenaar bij de mensen blijft hangen, en de kinderen van Israël werden de berg boven hen geheven als een paraplu om vrees de Almachtige God voor hen, en een bedreiging voor ongehoorzaamheid . Het lopen van een berg kan duiden op een plaag, en wat betreft de berg die tot as of stof terugkeert, er zit niets goeds in . En wie ziet dat hij op een berg staat, vertrouwt op een grote man, die eer, goedheid en rang op zijn handen zal krijgen, en wie ziet dat hij aan hem gehecht is, klampt zich ook aan een man vast . En wie ziet dat hij een berg heeft afgebroken, een mens zal evenzeer omkomen als de berg, en er werd gezegd : zijn leven zal worden vernietigd . En wie zag dat hij zich van de berg wierp, voerde zijn woorden met kracht uit die hem overkwamen . En wie ziet dat hij een berg op gaat met een zwaard in zijn hand, en hij draagt ​​daar een kleed, of iemand met gezag bij hem, hij zal gezag verwerven of het goede en eer verwerven . En wie ziet dat hij de berg op wil, dan vleit hij een hardvochtige man die vergezocht is . En wie ziet dat de berg in het land zinkt, dan zal de autoriteit van dat land sterven ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij een berijder was op een muilezel en bewijs had dat hij reisde, het is een reis voor de eigenaar, en het kan een lang leven zijn dat in zijn levensonderhoud voorziet en winst oplevert omdat de muilezel lang leeft zonder beesten. , en veel mensen geven er winst aan . ~…