…Als hij de maan zag verdwijnen, dan is de zaak die hij zocht in goed of kwaad voorbij en voorbijgegaan . Als hij het ziet, staat de zaak aan het begin . En wie de volle maan in zijn plaats aan de hemel ziet schijnen, de minister van de koning zal de mensen van die plaats ten goede komen . En wie naar de maan kijkt en er een voorbeeld van zijn gezicht in ziet, zal sterven . En wie het zag alsof hij zich aan de maan vastklampte, hij zou de sultan goed ontvangen . En wie ziet alsof de maan donkerder is en de zoeker koning is, zijn kudde zal hem kwaad doen en zijn bevel ontkennen . En wie de maan ziet, wordt de zon, want de zoeker zal worden gekweld door goeds, eer en geld van de kant van zijn moeder of zijn vrouw . Hij die de maan ziet, is het met de maan eens, en hij wijst de reizigers, de navigator en de astroloog aan vanwege het vocht en de beweging ervan, en omdat de astroloog weet wat de maan nodig heeft . Er werd overgeleverd dat Ibn Abbas, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag alsof een maan met twee strengen van de aarde naar de hemel was opgekomen, dus vertelde hij het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en hij zei : Dat is je neef, hij bedoelt voor hem het beste gebed en de beste groeten . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam terwijl hij werd gevoed, en zei : Ik zag alsof de maan de kroonluchters was binnengekomen, en een beller riep naar Ibn Sirin, dus vertel hem je visioen . Toen pakte hij zijn hand van het eten en zei tegen haar : Wee je, hoe heb je het gezien? Toen keerde ze terug naar hem, en hij veranderde zijn kleur, en hij stond op terwijl hij zijn maag nam, en zijn zus zei Malik? Toen zei hij: ik beweerde dat ik zeven dagen dood was, dus stierf hij op de zevende . En een man zag alsof hij naar de lucht had gekeken en naar de maan had gekeken, maar hij zag het niet, en hij keek naar de aarde en zag dat de maan was vervaagd . Hij vertelde zijn visioen op een kruising en zei : als de persoon die dit visioen had een man was, dan had hij chemie en goud, dus zijn geld zou verloren gaan, en als hij arm was, zou hij in verval raken . En als een vrouw dat zou zien, zou haar man worden vermoord . En Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof de maan in ons huis was . Hij zei : de sultan daalt af in jouw Egypte . En de occultatie van de maan in de sluier loopt in de loop van de zon . Halve maan : duidt ook de koning, de gevangene, de leider, de presentator en de pasgeborene aan die uit de baarmoeder komt en begint met het geschreeuw en het dringende nieuws, de volgende verovering van de kant waaruit het opkwam, en de rebel en de buitenkant als het van buiten zijn plaats oprijst, of als er duisternis bij hem is, en het regent met bloed of goten die stromen zonder regen . En bij de komst van de afwezigen en bij de opkomst van de muezzin boven de minaret, hebben 262 schrijvers hun mannen verminderd , en als het een bruid is, dan zijn de sterren haar vrouwen . Wie twee manen aan de hemel ziet vechten met elk van die sterren, dat is een verschil of een oorlog tussen twee koningen of twee ministers of twee grote mannen, en de afwezige een van hen wordt verslagen, dat blijkt uit zijn zijde in de horizon en zijn plaats in de lucht, dus het wordt toegevoegd aan de koning van die koning op aarde . Evenzo, als hij twee planeten ziet vechten met sterren die elk van hen volgen . Als er geen sterren bij zijn, en hij ziet dat in zijn karakter of in zijn huis, en hij heeft twee vrouwen of partners, is het verschil tussen hen met de tong of met de hand . En als een vrouw of een slaaf dat ziet, of als hij ze boven zijn hoofd ziet vechten of valt, dan vecht de echtgenoot of de meester ook om hen met zijn broer of met een eerbare man van zijn soort . Dit kan bij de bediende duiden op een ruzie die plaatsvindt tussen zijn verkoper en zijn koper, en het kan bij een vrouw duiden op een kwaad dat gaande is tussen haar twee zonen of tussen haar twee dochters of tussen haar vader en haar echtgenoot, of tussen haar man en haar zoon…

…Wat betreft de laesies van de hand : de laesie aan de hand geeft het leed van de broers aan . Met haar vingers wijst ze naar de kinderen van de broederschap . En wie ziet dat hij geen handen heeft, zal vragen wat hij niet bereikt . En wie het ziet alsof hij een moslimman de hand schudt en zijn hand afneemt, betaalt hem een ​​trust en betaalt die niet . En wie ziet alsof zijn recht nog steeds is afgesneden, dan is hij een man van vloeken, en wie ziet alsof zijn recht wordt afgesneden en voor hem wordt geplaatst, zal geld uit zijn verdiensten halen . Het ontbreken van een hand is een indicatie van een gebrek aan kracht en assistenten, en misschien betekent het afsnijden van de hand het verlaten van een baan die in de pijplijn zit . Als hij ziet alsof zijn hand is afgesneden van de handpalm, dan zal het hem niet overkomen, en als hij uit het gewricht wordt gesneden, dan beïnvloedt het de onrechtvaardigheid van een liniaal, en als hij van de bovenarm is afgesneden en verdwenen, stierf zijn broer, als hij een broer had . Want God Almachtig zegt : ~ Wij zullen uw arm versterken met uw broeder .~ Als hij geen broer of iemand heeft om zijn plaats in te nemen, dan wordt zijn geld verminderd, en als hij ziet dat een gouverneur de handen en voeten van zijn kudde afsnijdt, dan neemt hij hun geld en bederft hij hun inkomen en pensioen . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die zag alsof zijn hand was afgehakt, en hij zei : Dit is een man die een klus doet en zich tegen hem wendt tot iemand anders . Als timmerman stapte hij over naar een andere baan . Een andere man kwam naar hem toe en zei : Ik zag dat een man zijn handen en voeten had afgehakt, en een ander werd gekruisigd . Hij zei : Als je je visie gelooft, verwijder dan deze prins en de voogd van iemand anders . Dus isoleerde hij zich van zijn dagelijkse slimme bin Madrak en de bewaker van Jarrah bin Abdullah . Als hij zag alsof een heerser zijn eed afsneed, legde hij met geweld een valse eed af . Als hij ziet alsof hij zijn linkerhand heeft afgesneden, dan is dat de dood van een broer of zus, de onderbreking van de intimiteit tussen hem en hen, of het doorsnijden van een baarmoeder, de scheiding van een partner of de scheiding van een vrouw . Als hij zag dat zijn hand was afgehakt bij de deur van de sultan, dan verliet de koning zijn hand . Wat betreft het korter worden van de hand, het is een indicatie van het missen van wat wordt bedoeld en niet kunnen doen wat wordt bedoeld, en het falen van de agenten en broers . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die zag dat zijn rechterhand langer is dan zijn linkerhand, en hij zei : Dit is een man die de gunst doet en de baarmoeder bereikt . En wie zag dat hij korte onderarmen en onderarmen had, zijn visioenen gaven aan dat hij een dief, een verrader of een onderdrukker was . Als hij zijn armen en armen langer ziet dan ze waren, dan is hij een dappere, genereuze boef . Wat betreft verlamming van handen en gewrichten: wie ziet alsof zijn handen verlamd zijn, is schuldig aan een ernstige zonde . Als hij ziet dat zijn eed verlamd wordt, slaat hij een onschuldige toe en onderdrukt hij de zwakke . Als hij zag dat zijn linkerhand kreupel was, stierf zijn broer of zus, en als zijn duim uitgedroogd was, stierf zijn vader, en als zijn wijsvinger droog was, stierf zijn zus, en als zijn middel uitgedroogd was, stierf zijn broer . En als de ring uitgedroogd was, sloeg hij zijn dochter . En als de pink opdroogde, raakte hij gewond door zijn moeder en zijn familie . Als hij een kromming achter zijn hand ziet, vermijdt hij zonden . En er werd gezegd dat hij een grote zonde verdient, waarvoor God hem zal straffen . En wie zijn handen en voeten afgesneden ziet van onenigheid, dan zal hij de corruptie vergroten of de autoriteit verlaten . Voor de Almachtige heeft gezegd : “De beloning voor degenen die God vechten en Zijn boodschapper is de beloning ” vers . En er werd gezegd dat degene die zijn eed zag, werd afgesneden, en toen stal hij, omdat de Almachtige God zei : ~ Dus hak hun handen af .~ Een man zag alsof zijn hand was afgehakt, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Een broer, vriend of partner is van hem afgesneden, dus vertelde hij hem dat een vriend van hem was overleden . Een man zag dat zijn hand was afgehakt door een bekende man, dus hij zei : je krijgt vijfduizend dirham op zijn hand als je verborgen bent, anders eindigt je met iets verkeerds aan zijn hand ….

…Wat is de reden voor degenen die zeggen dat ik niet droom? Ik heb vaak een ontmoeting of een gesprek met iemand die me zegt : ik droom nieten je ziet hem soms geïrriteerd ! En je ziet hem dit soms sarcastisch zeggen ! En een staatstaal; Ik ben niet iemand die om je majoor geeft ! Door een aantal persoonlijkheden te analyseren die in dit fenomeen leven, kunnen we zeggen dat dit fenomeen in het begin bestaat, en het is mij gebleken dat de belangrijkste redenen erachter de volgende zijn : 1 / Vergeetachtigheid . Velen die dromen of een visioen zien, kunnen het vergeten of vergeten, en dit is de wijsheid van de Machtige en Machtige . Daarom kan er iemand zijn die zich plotseling een droom herinnert die hij zag, of een oprecht visioen dat hij zag . 2 / De ernst van in slaap vallen voor iemand die aan een dergelijk fenomeen lijdt, en dus lijkt hij die te veel slaapt in zijn slaap op de doden, en dit soort kleine herinnert zich wat hij in zijn slaap ziet . 3 / Degene die soms overdag en soms ‘s nachts werkt, en soms’ s nachts en op andere tijden van de dag, enzovoort, en deze mensen herinneren zich hun dromen of visioenen vaak niet meer, en ik bereikte deze laatste categorie onlangs en daarna uitgebreid onderzoek en onderzoek, en ik heb het hier voor het eerst gepubliceerd. De reden waarom ze zich hun visioenen of dromen niet herinneren, is dat ze niet zo comfortabel zijn in hun slaap als degenen die ‘s nachts een vast slaapregime hebben, en degenen die’ s nachts slapen, degenen zijn die de grootste voordelen van slaap krijgen . 4 / Hij die vanwege enkele commentatoren een persoonlijke houding heeft tegen deze kennis, en of de reden nu juist of onjuist is, dan ziet hij hem op deze manier vijandig tegenover deze kennis, en hij zegt dat hij niet droomt of niet ziet de visie . 5 / Hij heeft echt een slecht zicht . Dit zijn enkele van de redenen voor dit fenomeen, en God weet het het beste ….

…Visioenen van enkele van de metgezellen : Misschien wel een van de meest prominente visioenen van het visioen van de grote metgezel Abdullah bin Zaid Al- Ansari en de legitimiteit van gebed en detail van dit visioen in het volgende verslag : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid van zijn vader zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, ze mogen trompetteren en bevalen Bnaqos die hij uithakte , Varta Abdullah bin Zaid zei in een droom : Ik zag een man die hem droeg Thawbaan Akhaddran een bel , ik zei tegen hem : O Abdullah verkoopt bel? Hij zei : wat doe je ermee? Ik zei : Roep hem op tot gebed . Hij zei : moet ik je niet beter laten zien dan dat? Ik zei : wat is het? Hij zei : zegt : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Ik getuig dat er geen god is dan God . Ik getuig dat Mohammed de boodschapper van God is. Ik getuig dat Mohammed de boodschapper van God is . Kom om te bidden . Kom om te bidden . Leef van de boer . God is groot , God is groot , er is geen god dan God . Hij zei : ging Abdullah bin Zaid uit totdat hij bij de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) kwam en hem vertelde wat hij zag »Hij zei : O Boodschapper van Allah, ik zag een man die Thawbaan Okhaddran een bel droeg . . . Vertel hem het nieuws . De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: “ Je vriend zag zijn visioenen , dus ging hij met Bilal naar de moskee en wierp het naar hem toe en riep Bilal , want hij . Hij liet een stem van jou horen. ”(1) Wat wordt bedoeld met een stem van jou is : sterker en beter in staat dan jij om te stemmen , en de panda is nadat de stemming voorbij is , en ik geef er de voorkeur aan . Om terug te gaan naar het verhaal . . Zei Abdullah bin Zaid, dus ik ging met Bilal naar de moskee en liet me het naar hem gooien terwijl hij erom riep . Hij zei : hoorde Omar ibn al- Khattab klinken , ging naar buiten, hij zei : O Boodschapper van Allah, en Allah ik heb gezien zoals degene die hij zag . Het geheim van deze metgezel veel van wat hij daarin zei : Ahmed God De glorie en de glorie Prijs de software zo veel als het mij kwam door al – Bashir van God Vokrm hem Ik heb blijde tijdingen in de nachten en voor hen nog drie maakte me uit beleefdheid kwam ( b – 2 ) evenals voorbeelden visioenen metgezellen wat kwam van Abdullah ibn Umar, moge Allah tevreden met hem zijn : de man in het leven van de Profeet vrede zij met hem als hij een visioen zag Oqsa de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zei : ik was een jongen, een jonge Azba – en eenzaam van had geen paar wordt gezegd Hem : celibatair en vrijgezellen vrijdag – zei hij . . Ik sliep in de moskee op het moment dat de Boodschapper van Allah hem kent en ik zag in slaap ka n koningen Okhaddana Ze gingen me naar het vuur , als het land Kti goed is en als je twee horens Kqrna goed hebt en de betekenis hiervan : eeuwen de putaspecten die voortbouwen op de stenen die op de galg zijn geplaatst waaraan de haspel is bevestigd , en meestal heeft elke put twee horens , en we gaan terug naar de hadith. Ibn Umar zei : En als het twee horens heeft zoals de twee van de put, en als er mensen in zijn die ik ken, dan heb ik gezegd : ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur , ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur , Ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur . Hij zei : Toen ontmoette een koning hen, dus hij zei tegen mij : Je hebt niet geteisterd zodat er geen angst voor je is of kwaad . Haar verhaal over Hafsa . Vqstha de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zei de Profeet, vrede zij met hem : Ja Man Abdullah als hij de nacht bad . Salem zei : Abdullah sliep ‘s nachts niet, behalve een beetje ( afgesproken , en het woord voor vrede ). In de roman Bukhari : zei : ik zei tegen mezelf : als je goed bent om te zien wat ik zo zag , toen hij ‘s nachts in elkaar hurkte, zei ik : Oh God, als je Varney goed kunt zien . . . Overeengekomen gesprek en woord van de stoom . (2) Deze korte voorbeelden van enkele van de visioenen van de Boodschapper van Allah en de beste van de schepping achter hem aan en ze zijn metgezellen E en in het openbaar na deze korte presentatie , wenden wij ons tot de secties van de visies die we over in het zal praten volgende deel van dit boek . _______________________________________________________ (1 ) Overgeleverd door Ibn Majah in zijn Sunan in het Mobile Book , en het woord , de deur van het begin van Mobile – op – en Tirmidhi vertelden in het boek van de gebedsdeur wat er kwam om Mobile – op Abu Dawood te starten in de gebedenboekdeur : How Mobile – Vorige referentie – en het werd door Ahmad opgenomen in het begin van de Musnad al-Madani, moge God tevreden met hen zijn, de hadith van Abdullah bin Zaid, moge God tevreden met hem zijn, en het was opgenomen door al-Darami in het Book of Prayer, hoofdstuk over het begin van de oproep tot gebed – vorige referentie -. (2) Zie Fath Al-Bari (12/418) – vorige referentie – en Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – vorige referentie ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – Op gezag van Muhammad bin Ishaq zei hij : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr en Yazid bin Roman vertelden me op gezag van Urwa bin al- Zubayr en andere geleerden op gezag van Ibn Abay – moge God tevreden met hen zijn – elk van hen vertelde me dat deze lezing bijeenkwam om te praten terwijl ze gevoed werden door de hadith van Badr, zei : tegen Masama de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem – Abu Sufyan kwam van Sham littekens moslims naar hen toe en zei : deze Ir Quraish waar hun geld vandaan kwam moge God Infelkmoha Vantdb mensen bang zijn voor sommigen van hen en het gewicht van sommigen van hen en dat ze dat niet deden Ze dachten dat de Boodschapper van God – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – gooit een oorlog, en Abu Sufyan, toen hij naderde vanuit de Hijaz, was gevoelig voor het nieuws en vroeg diegenen die elkaar ontmoetten vanuit de Rukban uit angst voor de zaken van het volk totdat hij nieuws hoorde van enkele van de Rukban die Mohammed had een beroep gedaan op zijn metgezellen voor jou en voor je smaad, dus waarschuwde hij dat hij Dhamdam bin Amr Al-Ghafari inhuurde, hem naar Mekka stuurde en hem beval naar de Qoeraisj te komen, en hij zou ze uitschakelen voor hun geld, en hij vertelde dat Mohammed het aan zijn metgezellen had aangeboden, dus ging Dhamdham bin Amr snel naar Mekka . Ibn Ishaq zei : Dus vertel me wie ik niet beschuldig, op gezag van Ikrimah op gezag van Ibn Abbas, en Yazid bin Roman op gezag van Urwa bin Al-Zubayr, die zei : Atika, de dochter van al-Muttalib , zag de komst van de annexatie van Mekka in drie nachten, een visioen dat me bang maakte en vreesde dat uw volk er kwaad en ongeluk van zou binnenkomen, dus verborg hij wat hij u vertelde. Hij zei tegen haar : wat heb je gezien? Ze zei : ik zag een passagier naar een kameel komen voor hem totdat hij in de kom stond en toen met luide stem zei : vervreemd je niet, o familie van verraad aan je worstelaar in drie keer, dus ik zie mensen verzamelde zich om hem, toen ging hij de moskee binnen en de mensen volgden hem, terwijl ze om hem heen waren zoals hij met zijn kameel op de achterkant van de Kaaba en toen riep hij zo: vervreemd je Al Treachery niet voor je worstelaar in drie keer, toen vertegenwoordigde hij zijn kameel op het hoofd van Abu Qubays, toen schreeuwde hij zoals het, toen nam hij een steen en stuurde het, en het kwam te vallen, zelfs als het op de bodem van de berg was, zou het worden afgewezen . Al-Abbas zei : Bij God, dit is een visioen, en dat bent u, dus verberg het en vertel het aan niemand . Toen kwam Al-Abbas naar buiten en ontmoette Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a en hij had een vriend . Al-Abbas zei : Dus ik ging het huis rond, en Abu Jahl bin Hisham in Rahat van Quraish Qud sprak met een somber visioen, en toen Abu Jahl me zag zei hij : O Abu Al-Fadl, als je klaar bent met je rondgang, dan kom bij ons, dus toen je klaar was, kwam je bij hen zitten. Abu Jahl zei tegen mij : Oh Bani Abdul Muttalib Wanneer is deze profetes met jou overkomen? Hij zei : wat is dat? Hij zei : Dat visioen dat ze zag, is onfatsoenlijk. Hij zei : Dus ik zei : wat heeft ze gezien? O zoon van Abd al-Muttalib, accepteerde u uw mannen niet om te profeteren zodat uw vrouwen zouden profeteren, en Atika beweerde in haar visioen dat hij zei: ~Ga je voor over drie, en we zullen op je wachten deze drie. Als je echt bent wat je zegt, dan zal het zijn dat als de drie slagen en daar niets van is, we een boek over je schrijven dat je liegt tegen de mensen van het Arabische huis. Abbas zei : zeker van wat het was van mij voor hem een groot ding, maar ik Jehdt het en Ankkrt om iets gezien te worden, hij zei : verdeel ons dan als ik niet langer een vrouw ben van de zonen van Abdul Muttalib kwam alleen naar mij , zei ze : Oorteurtm deze verworpen kwaadaardige die zich in je mannen bevindt en vrouwen mogen je opeten hoor je dan heb je er niet, iets wat ik hoorde, hij zei : ik zei : moge God deed wat ik had van mij tot hem van een grote HEM God Otardhan hem de teruggekeerde Okwilkenh, zei : Vdot op de derde dag van het visioen van Atika en Onaa ijzer geïrriteerd Ars ik ze hadden gemist het is alsof hij hem vangt, hij zei : ik ging de moskee binnen Ik zag hem ik zweer het Ik loop naar hem toe Otardh terug naar een deel van de deur van de moskee wordt intenser , hij zei : ik zei tegen mezelf : wat tegen hem over God, eet dit verschil met mij op dat Ohatmh, hij zei : als hij heeft gehoord wat ik niet heb hoorde, De stem van het toetreden tot Bin Amr Al-Ghafari die in de buik van de vallei schreeuwde, staande op zijn kameel, had zijn kameel en rond zijn reis en scheurde zijn shirt terwijl hij zei : Oh, leef Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, je geld met Abi Sufyan. Mohammed bood het aan aan metgezellen waarvan ik niet zie dat jullie het zullen beseffen. Opluchting is opluchting, zei hij : Dus hij leidde me van hem af en wat uit het bevel kwam, nam van me af (1). * En in een verhaal : ik werd afgeleid door wat er van het bevel kwam, en het was niets anders dan het apparaat totdat we vertrokken, en het raakte Quraish met wat er gebeurde op de dag van Badr, door hun edelen te doden en hun keuze vast te leggen . Atika bint Abdul-Muttalib zei over wat ze zag, en wat de Qoeraisj daarover zei : was het visioen niet waar en kwam hij naar je toe om het te geloven, omdat een van de mensen voortvluchtig is, dus je zei, en ik niet liegen, maar wie een leugenaar is, vertelt het ons naar waarheid….

En met betrekking tot de baard : wie ziet dat hij te lang is geworden, zijn visioenen duiden op schulden en leed . Als het doorgaat totdat het op de grond valt, duidt het op de dood, omdat de Almachtige God zegt : ~Daaruit hebben wij u geschapen en daarin zullen wij u teruggeven .~ Als het duurde tot het aan zijn maag bleef plakken, sloeg hij geld en het gezicht waarmee hij net zo moe zou worden als op zijn buik . Als hij inzag dat haar lengte van een goede maat was, zou hij geld, waardigheid en een goed leven hebben verdiend . En er werd gezegd dat als het werd verlengd tot het de navel bereikte, het aangaf dat het niet in gehoorzaamheid aan God was . Als hij zag dat de zijkanten lang waren zonder middel, dan zou hij geld krijgen waar anderen van zouden genieten, en Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard mijn navel bereikte en ik keek ernaar . Hij zei : je bent een muezzin die naar de rol van de buren kijkt . De baard wordt niet geprezen in de interpretatie van de jongen die geen volwassene is, en als hij ziet dat hij een andere baard dan hij in zijn hand nam en eraan trok, dan erft hij zijn geld en eet het op . Het verlies van de baard als deze niet toeneemt, is een bewijs van gemak en het wegwerken van schulden en vagina . En als de afname groter is, duidt dit op vernedering en geld en prestige . Als hij ziet alsof een kussen tegen zijn vrouw spreekt, wordt zijn zaak in de war gebracht door zijn bestemming, en maakt hij een scheiding tussen hem en zijn geliefden, omdat de duivel, God hem vervloekte, tot Eva sprak in de vorm van een cosmetisch middel . En de zwartheid van het haar van de baard duidt op uitgifte als het donker was, dus als het zwart werd tot groen, zou hij veel bezit en geld verwerven, maar hij zou een tiran zijn, omdat het een kenmerk is van Farao’s baard . Zijn gelige kleur is een teken van armoede en schaarste, en de rode is een teken van vroomheid . En als hij zag dat hij zijn baard pakte en haar haar in zijn hand had verspreid . Hij greep het en gooide het niet naar hem toe, want geld gaat uit zijn hand en keert er dan weer naar terug. Als hij ziet alsof hij het heeft gegooid, is er geld van hem weggegaan en wordt het niet aan hem teruggegeven . Meer snorhaar is verfoeilijk . En de onvolledigheid ervan is prijzenswaardig, en de interpretatie van het plukken van de baard voor de rijke man is zijn buitensporigheid van zijn geld, en voor de armen geeft aan dat twee mensen hem samen ontmoeten, en geeft aan dat hij iets van een persoon leent en het aan een ander leent . En het scheren van de baard, geld en prestige gaan . Als hij ziet alsof hij zijn baard heeft afgeknipt wat er nog over is van zijn hand, dan betaalt hij zakaat over zijn geld . En grijze haren in de baard en waardigheid en prestige . En hemoglobine : Lester, als Hb Balhina, gaf zijn toewijding aan het jaar aan . Als hij zag alsof hij zijn hoofd had geschoren zonder zijn baard, zou hij het geheim van zijn baas bewaren . Als hij ziet alsof hij ze allemaal heeft gekweld, dan probeert hij zijn armoede te verbergen en zoekt hij het lot bij de mensen . En als poëzie zijn pigmentatie accepteert, zal het terugkeren naar zijn richting en niet veel blijven . Als hij ziet alsof hij sterft met modder of gips, dan vraagt ​​hij om winkels en zijn zaak is algemeen bekend . De baard van een vrouw geeft aan dat ze nooit bevalt, en er werd gezegd dat het haar ziekte aangeeft. Er werd gezegd dat het werd geïnterpreteerd als de toename van het geld van haar man en van haar zoon en de eer van haar zoon, en er werd gezegd dat als ze getrouwd was, ze de laster van haar man aangaf . Als ze ziet dat ze zwanger is, zal ze een zoon baren en zijn zijn zaken vervuld . En er werd gezegd dat hij met een lange baard en veel haar een lang leven en meer geld zal hebben . En er werd gezegd dat iets dat vóór zijn tijd gebeurt, op kwaad duidt, zoals wanneer mannelijke jongens een baard of wit in het gevoel zien, en vrouwelijke jonge jongens een bruiloft of een zoon hebben . Evenzo is alles wat buiten zijn tijd valt behalve spreken, want spreken is een goede gids, omdat de mens van nature een pratend dier is . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet, en dat komt omdat de tijd is verstreken waarop hij een baard had moeten hebben . Als de jongen niet ver verwijderd is van de tijd van de baardplant, dan is dat een bewijs dat hij alleen is en zijn eigen ding doet . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn baard langer werd en Sabalai niet lang werd, dus hij zei : je hebt geld geslagen waarmee anderen kunnen feliciteren . En de haak is de hulp van de man die ermee pronkt en ermee samenleeft onder de mensen, dus wat hij erin zag gebeurde, dus interpreteerde hij het zoals je zei . En wie de helft van zijn baard geschoren ziet, dan ontbreekt hij en gaat hij ernaar toe, dus als hij het een onbekende jongeman schoor, ging hij naar de hand van een vijand die hij kende, of zijn naam of zijn tegenhanger . Als een sjeik het scheert, gaat hij met zijn geschatte limiet, en als het onbekend is, gaat hij in zijn richting door de handen van een onderdrukkende uitbuitende chef, die geen basis heeft, en als hij ziet dat het wordt afgesneden, dan moet hij van zijn geld worden afgesneden en evenveel van zijn zijde gaan als van zijn baard . Als hij ziet dat ze zijn gevlogen, gaat hij naar zijn familie, en zijn vermogen komt van zijn geld . Scheren is gemakkelijker dan epileren, en epileren kan goed zijn voor sommige van zijn aangelegenheden als het gezicht niet achterdochtig is, maar die goedheid is moeilijk voor hem ….

En wie ziet dat hij stierf en werd begraven, en niemand rouwde om hem, en niemand volgde zijn begrafenis en werd niet gewassen, het geeft aan dat hij niet gebouwd was in iets van wat van zijn huis verwoest was, tenzij het iemand was anders dan hij, dan kan hij het bouwen ….

…Een aardbeving is in een droom een ​​angst voor autoriteit . En er werd gezegd : een aardbeving is een ongeval dat plaatsvindt door de grootste koning, en als het algemeen is, dan is het ongeval algemeen . Als de aanblik van een berg schudde of schudde, of van zijn plaats werd verwijderd en zich vervolgens op zijn plaats vestigde, dan is het de heerschappij van die plaats . En wie een land ziet dat geschud is en de ene sekte erin wordt verwoest en een andere groep wordt overgeleverd, dan zou de sultan dat land neerdalen en zijn mensen martelen . Er werd gezegd : het duidt op een ernstige ziekte . En als de aardbeving een land treft, onderdrukt de koning zijn onderdanen . En wie de aarde ziet schudden en de lucht is verstoord, dan zullen de mensen van die stad met gezag worden gestraft en zullen ze ziekte en kwalen ondergaan in zichzelf en in hun rijkdom . En als een persoon ziet dat de aarde beweegt in een droom, dan geeft dat de beweging en het leven van de visionair aan . En wie ziet dat de aarde heeft geschud, dat is een ramp die dat land vanuit zijn gezag treft, of dat de regio wordt blootgesteld aan sprinkhanen, hagel, droogte of grote angst . En als je een aardbeving in een droom ziet, duidt dat op paniek, angst en verontrustend nieuws . En als een zwangere vrouw haar zag, beviel ze . De aardbeving kan erop wijzen dat mensen verstoord zijn, en als de muren instorten, zal er een echte dood plaatsvinden, en het kan erop wijzen dat de zoeker op sterven ligt . En de vibratie van het dorre land is het bewijs van zijn aanbeveling en groei door cultivatie . Misschien duidde het op de heropleving van de doden . De aardbeving duidt op reizen op zee, of dansen en vreugde, of verstoring van reizen op zee . Misschien duidde de aardbeving op het leed van de echtgenoten . Als de aardbeving in een boomgaard plaatsvond, duidde dat op de overvloed aan planten en de overvloed aan zomerfruit, en het duidde op de opruiing van de mensen in de dorpen . Als hij haar in een droom zag, en het visioen was in mei, duidt dat op een gevecht tussen mensen en voortdurende strijd . En als hij het in een droom zag, en het visioen was in juni, was dat een bewijs van de vernietiging van de goddelozen, en als het dag was, duidde dat op de vernieuwing van de posities van geleerden . Als hij haar zag en dat was in juli, betekende dat de dood van een groot man . En als hij het zag en dat was in augustus, duidde dat op een vijand die naar dat land kwam . En als hij het zag en dat was in september, dan duidt dat op een vreemde man die naar dat land komt, en hij krijgt pijnen die gevolgd zullen worden door de dood . Als hij haar zag en dat was in oktober, dan duidt dat op de ziekte en de veiligheid van zwangere vrouwen . Als hij haar zag en dat was in november, dan duidt dat op de val van zwangere vrouwen . Als hij het zag, en dat was in december, duidde het op het optreden van ernstige ziekte en de dood met zekerheid van de vijand . Als hij haar zag, en dat was in januari, duidde dat op de dood van de jeugd . Als hij haar zag en dat was in februari, duidde dat op honger en de val van zwangere vrouwen . En als hij het zag en dat was in maart, was dat een bewijs van welvaart ….

…Na die koning . En wie de rechtvaardige autoriteit een plaats ziet binnenkomen, de genade van de Almachtige God onderdrukt die plaats, en als de plaats iets is dat de toegang tot de waakzaamheid ontzegt, dan is het een ramp . En wie ziet dat hij verschilt van de poorten van koningen, zal de overwinning behalen door te geven . Als hij ziet dat hij een koning is binnengegaan, zal hij eer en genoegen ontvangen . En wie zag dat hij met een koning twistte, hij verkreeg genade van oog, plezier en goedheid, en toen hij de dode koningen zag, gaf hij aan wat ze na hen achterlieten . Het visioen van de koning duidt op overwinning op vijanden en immoraliteit . Het zien van de onbekende sultan duidt op vuur, zee en slaap . Als hij zag dat de koning van slechte kwaliteit was, was dat een bewijs van zijn slechte beheer in de parochie . Misschien wees het zien van de koning op de munt van dirhams of dinars . En wie in een droom een ​​prins of sultana ziet, misschien overziet hij de symptomen van mensen . Wie ziet dat hij de sultan omhelst of hem de hand schudt, zal zijn toestand met hem regelen . En wie ziet dat hij ruzie heeft met een sultana, dan maakt hij ruzie met de koran, omdat de autoriteit in de taal van het argument is . En als de patiënt ziet dat een onbekende sultan in zijn verzoek is gestuurd, zijn dat de boodschappers van de Engel des Doods, en God is de Sultan . En wie zag dat de sultan zijn kappen afnam, zou zijn geld aannemen . En wie ziet dat de sultan in nood verkeert, dan is hij van streek . En wie ziet dat de sultan gek is, maakt zich zorgen . En wie denkt dat de sultan zich heeft teruggetrokken uit zijn raad, dat is de vermindering of ondergang van zijn gezag . En wie zag dat de preekstoel van de sultan ermee werd gebroken, of dat hij zijn gebed niet voltooide, of dat zijn zwaard van hem werd afgenomen, of zijn huis werd verwoest, of een stier hem doodschoot, of dat hij vertrapt werd door een dier , dat alles verwijderde hem van zijn gezag . De zwarte kledingstukken van de sultan verhoogden de kracht, de blanken verhoogden de pracht en het loslaten van zonde, de katoenen kledingstukken de schijn van vroomheid en bescheidenheid, en de kleding van wol was een overvloedige zegen . Als de spion ziet dat hij een heerser is geworden, wordt zijn toestand duidelijk, en als de vrouw ziet dat ze een heerser is, wordt ze onthuld, en als ze ziek is, sterft ze . Als hij de blindheid van de sultan ziet, zal ik hem blind maken voor het nieuws van zijn volk . Die koning . En wie de rechtvaardige autoriteit een plaats ziet binnenkomen, de genade van de Almachtige God onderdrukt die plaats, en als de plaats iets is dat de toegang tot de waakzaamheid ontzegt, dan is het een ramp . Wie ziet dat hij verschilt van de poorten van koningen, zal de overwinning behalen door te geven . Als hij ziet dat hij een koning is binnengegaan, zal hij eer en genoegen ontvangen . En wie zag dat hij met een koning twistte, hij verkreeg genade van oog, plezier en goedheid, en toen hij de dode koningen zag, gaf hij aan wat ze na hen achterlieten . Het visioen van de koning duidt op overwinning op vijanden en immoraliteit . Het zien van de onbekende sultan duidt op vuur, zee en slaap . Als hij zag dat de koning van slechte kwaliteit was, was dat een bewijs van zijn slechte beheer in de parochie . Misschien wees het zien van de koning op de munt van dirhams of dinars . En wie in een droom een ​​prins of sultana ziet, misschien overziet hij de symptomen van mensen . En wie ziet dat hij de sultan omhelst of hem de hand schudt, zal zijn toestand met hem regelen . En wie ziet dat hij ruzie heeft met een sultana, dan maakt hij ruzie met de koran, omdat de autoriteit in de taal van het argument is . En als de patiënt ziet dat een onbekende sultan in zijn verzoek is gestuurd, zijn dat de boodschappers van de Engel des Doods, en God is de Sultan . En wie zag dat de sultan zijn kappen afnam, zou zijn geld aannemen . En wie ziet dat de sultan in nood verkeert, dan is hij van streek . En wie ziet dat de sultan gek is, maakt zich zorgen . En wie denkt dat de sultan zich heeft teruggetrokken uit zijn raad, dat is de vermindering of ondergang van zijn gezag . En wie zag dat de preekstoel van de sultan erdoor werd gebroken, of dat hij zijn gebed niet voltooide, of dat zijn zwaard van hem werd afgenomen, of zijn huis werd verwoest, of dat een stier hem doodschoot, of dat hij werd vertrapt door een dier, dat alles verwijderde hem van zijn gezag . En de zwarte kledingstukken van de sultan verhoogden de kracht, de blanken verhoogden de pracht en het loslaten van zonde, de katoenen kledingstukken de schijn van vroomheid en bescheidenheid, en de kleren van wol waren een overvloedige zegen . En als een spion ziet dat hij een heerser is geworden, wordt zijn toestand duidelijk, en als een vrouw ziet dat ze een heerser is, wordt ze onthuld, en als ze ziek is, sterft ze . Als hij de blindheid van de sultan ziet, zal ik hem blind maken voor het nieuws van zijn volk ….

…Heb je een dode ontmoet en heeft hij je uitgenodigd om hem te bezoeken? Er zijn veel concepten die door sommigen op het gebied van deze wetenschap als vanzelfsprekend worden beschouwd , en ik zal het hebben over een van deze zaken , en de betekenis is erg beangstigend . En dat is het zien van de doden , voor veel mensen zullen ze, wanneer ze de doden zien , niet de moeite nemen om ze alleen maar te zien , en sommigen verheugen zich als ze de doden in een goede staat zien , en dit is goed als we samen zijn , en de evangelisatie die we hebben gevolgd bij het uiten van visioenen en dromen is compatibel . Maar het symbool dat alles wat hem beangstigt in paniek raakt , en bijna iedereen verenigt hem ; Het zien van een van de doden die u belt , of het nemen van u met hem !! Heeft dit de betekenis van de dood? Sommigen zeggen : Ja , en helaas zie je dat sommige van de uitdrukkingen of uitdrukkingen deze golf van intimidatie hebben veroorzaakt , dus vroeg hij de eigenaren van dit soort visies om goed te werken en zich voor te bereiden op het vertrek , maar sommige mensen werden naar soortgelijke visies gevraagd stak ze niet over , en zweeg een tijdje , toen zei hij tegen de eigenaar ervan : Vrees God en pas op voor je hiernamaals !! En de persoon van het visioen achterlatend in een staat die alleen God kent , zodat hij het niet aan het goede doorgeeft , noch beveelt hij u om ervoor te waken zoals gezegd . Een keer belde een senior medewerker in een zeer grote krant me , en hij vertelde me dat hij in een droom had gezien dat hij een man in een droom vroeg naar het tijdstip van zijn dood , en de ambtenaar zweeg en sprak niet , en de vraagsteller zegt dat hij het visioen spoedig aan hem heeft uitgelegd , en hier zeg ik : Waarom passen we niet op voor de gruwelijke visioenen en we zwijgen erover , nadat we de voorzorgsmaatregelen hebben genomen die in de Soenna worden genoemd , en laten we ons de consequentie daarvan herinneren. uit het gezegde van de profeet, vrede en zegeningen van God zij met hem : ~Want het kan geen kwaad .~ Ik zou hier willen benadrukken , dat er geen duidelijke indicatie en een van het gezichtsvermogen , en weet dat de visie niet gemeten , lezen de expressie aldus een beeld van de omgeving – termijn voor bijvoorbeeld de eerste twee , en als net zoveel als hij om hetzelfde visioen of vergelijkbaar met haar te zien ; Hun betekenis is niet hetzelfde , omdat de omstandigheden van elk van de twee visioenen verschillend zijn , dus laat hem gerustgesteld zijn van de mening van zo’n visioen , dus hij zag een dode die riep of een hand nam , of hem vertelde dat hij hem mist. hem , bijvoorbeeld , dat hij de dood er niet alleen uit begrijpt , en ik verzeker me nog een laatste ding om niet een duistere gedachte aan jou achter te laten , of uit enkele van de uitdrukkingen die je leven op jou richten , of je naar een isolement en verdriet, dit alles komt door de daden van de vervloekte Satan , en het is bewezen op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dat hij zei : ‘ Niemand van jullie zou zeggen : als je zoiets deed –en-dat, het was zo-en-dat , en laat hem zeggen : God besliste en wat Hij wilde dat hij deed , Van als je het werk van de duivel opent , ‘ en het werk van de duivel fluistert en Althuzein en wanhoop . en ik fluisteren in het oor van een aantal ouderlingen of oude mannen, bijvoorbeeld, die er doorheen gaat om kinderen of passeert t o haar kinderen , of die door oefening en het niet uiten van kennis doorgaat naar mensen, bijvoorbeeld of privé-buren , dat de uitdrukking niet gegeneraliseerd zal worden , zodat het de connotaties van sommige visies op elkaar meet , zodat ze altijd een klaar antwoord voor iedereen die zag Een dode roept of neemt een hand naar een plaats , en het antwoord is : Moge God je zelf belonen !! Moge God u genadig zijn . . . ! Of zeg tegen mensen : hij zal spoedig sterven !! En ik zeg : Vrees God, o kruisers !! Terroriseer mensen niet , en ik zeg tegen degenen die een dergelijk visioen hebben gezien, op te passen als hij bang is hem te zien , of op zoek te gaan naar een geliefde om het door te geven aan hem , of een geleerde of raadgever . Om deze reden zei de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen ons : “ Vertel het visioen alleen aan een geleerde of raadgever. ~. En in een roman :~ Of Ali Wade … ~….

…Vraag : Is het toegestaan ​​dat de Aanklager de visie afsnijdt? Aanklagers in Cut Vision verwelkomen als de vloeibare vrouw een gesprek beschaamd vindt bij de kruising . En de vraagsteller had een goed visioen gezien waarin er duidelijk goed nieuws voor hem was, dus wendde hij zich tot anderen en maakte een buiging om de uitdrukking ervan te kennen . Volgens om de hadith van Ibn ‘ Umar zei : Ik zag in een droom Ka n in de handen van een stuk Aestbrq – waarvan de Brocade dikker – en niet een plek waar ik wil in het Paradijs niet vloog naar hem , hij zei : Vqsstha Hafsah , Vqstha de Profeet vrede zij met hem zei de Profeet, vrede zij met hem : ~ Ik zie Abdullah, een goede man ,~ Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih (1) , zoals ook werd overgeleverd door Ibn Umar, zei hij : de man in het leven van de Profeet vrede zij met hem als hij een visioen voor de Boodschapper van Allah zag, vrede Moge God hem zegenen en vrede schenken, dus ik wilde een visioen zien dat ik aan de Profeet zou vertellen, moge God hem zegenen en schenk hem vrede . Hij zei : ik was een jongen, jonge Azba , en ik sliep in de moskee ten tijde van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) en zag slapen alsof twee koningen Okhmana waren, ze gingen me naar het vuur , als Kti goed is opgevouwen , en als je hebt twee horens Kqrna goed , en als de mensen ze kunnen weten dat ze gemaakt zeg ik : ik zoek mijn toevlucht in God van het Vuur ( drie ). . Hij zei : Vlekayama koning zei dat de Profeet vrede zij met hem : ~ Ja Man Abdullah als hij de nacht bad ~ . Salem zei : Abdullah sliep ‘s nachts niet, behalve een weinig overeengekomen woord van de stoom (2). Deze hadith, zoals Ibn Hajar zei in Al-Fath, bevat de legitimiteit van de Aanklager bij het vertellen van het visioen, en Ibn Umar’s beleefdheid met de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zijn angst voor hem zoals hij niet vertelde. zijn visioenen zelf , alsof wanneer zijn aura hem niet beïnvloedde het zelf te vertellen , dus vertelde hij het aan zijn zus om het te bewijzen (3), evenzo Niet zeker bij het uiten , en Al-Tabarani bracht met zijn keten van vertellers naar buiten op de autoriteit van Abu Bakr dat Aisha zei : O Boodschapper van God, ik zag drie manen van Hein in mijn kamer . Hij zei tegen haar : “ Als je je visioen gelooft, zal hij in jouw huis worden begraven als de beste mensen van het paradijs. “ Toen greep de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zijn beste manen, toen werd Abu Bakr gevangengenomen, toen werd Omar meegenomen en ze werden begraven in haar huis (4). De Sunnah voor de oversteek als je begint te zeggen : goed , of goed of zag goed , en dit optimisme . Er werd overgeleverd als te stellen dat meer dan één van de metgezellen van de Boodschapper van Allah, deze Abu Bakr zei toen de uitdrukking : dat uw visie bekrachtigde en voordat de Profeet vrede zij met hem , prijzen heeft in Snih overgeleverd door Umm Fadl zei : O Boodschapper van Allah ik zag Ka n In mijn huis een lid van je leden . Hij zei : ~ Ik heb het goede gezien . Fatima baart een jongen en geeft hem borstvoeding ~ (5). Nou of zij heeft Hasina gebaard » Vordath melk haar zoon Qtm zoon van Abbas bin Abdul Muttalib . Het is overgeleverd dat de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ Laat hem vanuit het visioen dat hem werd aangeboden , zeggen tegen degenen die hem aanboden : goed ~ . Aldus liepen de rest van zijn metgezellen op deze benadering , was Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , als hij het visioen vertelde , zei : Oh God, als het goed is, hebben we dat , en dat was het slechte Vltna . Hij zei dat Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin zei : Abu Bakr als hij Alraia wilde uiten , zei hij : zowel bekrachtigd worden als uw visie, evenals (6). Evenals de oversteek om onderscheid te maken tussen wat lof in een droom en kleineren in waakzaamheid , zoals dit drag-shirt voor mannen , ze is in een droom die Mahmoud heeft meegemaakt de Profeet vrede zij met hem tot het tijdperk van religie, maar in het kielzog van God heeft Almspl een kledingstuk gezworen , en deze priester . Ik benadruk hier dat het erg belangrijk is, niet te hopen op een volgorde van herhaling , dat het visioen dat meer heeft doorstaan ​​dan het gezicht ervan is gelokaliseerd volgens de woorden van de eerste voorbijgaande persoon die toesloeg , en het geen pijn deed voor degenen die daarna geïnfecteerd waren , omdat het is niet alleen een baan op het letselrecht in de uitdrukking van een droom , om dit te bereiken naar Gods verlangens in wat hij als een spreekwoord stelde, zoals Ibn Hajar en anderen zeiden (7). Als hij werd geraakt, zou hij het niet aan iemand anders moeten vragen , en als hij dat niet was, dan zou hij naar de tweede moeten vragen , en de vraagsteller zou hem moeten vertellen wat hij heeft . Sommige geleerden hebben een deel van de andere literatuur verklaard dat er geen bewijs is, inclusief : dat weerspiegelt niet de visioenen bij zonsopgang en zonsondergang en ‘s middags en ‘ s nachts , wat – naar mijn mening – er geen bewijs is dat het geen zonde is voor degenen die anders werken , is er niets mis met degenen die bij zonsopgang of bij zonsondergang of ‘s nachts overstaken , en wat er werd gemeld over de zonsondergang tussen de hoorns van Satan houdt geen verband met de uitdrukking van visioenen, en God weet het het beste . __________________ (1 ) Overgeleverd door Bukhari als in de verovering van de uitdrukking in het boek van de deur Alaestbrq en de hemel binnengaan in een droom (12 \ 03 4 ) – op – en moslim verteld in het boek van de deugden van de zoon van de deugden van de bewoners van Ibn Omar, zoals in de kern (16 / 38 ) – op -. (2 ) al ontladen , p. 33 (3 ) Open ( 12/437 ) – op -. (4 ) vond hem niet in de negen boeken die door al . (5 ) Overgeleverd door Ibn Majah in het boek Openbaring uitdrukking – de deur van de uitdrukking van Openbaring – 0 en overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Ansar – de hadith van Umm al- Fadl ibn Abbas, een zuster van veelbelovende Allah wees tevreden met hen allen 0 en veroordeeld om de Albanees zwak te markeren . (6 ) Ibn Jawziyyah – verhoogd opnieuw – een verwijzing eerder . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Zie Ibn Hajar . Vorige referentie . ( 12/396 – 432 ). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Als een vrouw ziet dat een dode man met haar is getrouwd en haar in huis of bij haar brengt, dan is dat een vermindering van haar geld, een verandering in haar situatie en een scheiding van haar zaken . Als de overledene het in het huis van de doden is binnengegaan, is het onbekend, omdat het sterft . Als het huis bij de doden bekend is, wordt het beschreven als een afname van het geld ….

En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : ik zag alsof ik een neger had genomen, dus spreidde ik het zwaard over hem totdat ik bij zichzelf kwam . Hij zei : Dit is een verkeerde daad, dus wees blij dat hij je zijn smaad zal verwijten ….

…Hoe kom ik af van het probleem van het verwachten van kwaad om me heen , als ik er een hartverscheurende droom in zie? Dit is een voorbeeld van de vele vragen , heb ik altijd gezien , en ik heb je niet verbergen dat ik een van degenen die met dit probleem leefde , als ik zie wat er zal gebeuren met een aantal om me heen , en dan woon ik in angst en af te wachten wat er kan gebeuren, en dit probleem bestaat ook voor sommige mensen in een staat van waakzaamheid !! Vanuit mijn standpunt kan hun gevoel van iets voordat het zich voordoet, van het soort inspiratie zijn ; Het is dat iemand over iets praat en God herleeft de waarheid op zijn tong . De Koran werd op zes plaatsen goedgekeurd . Omar bin Al-Khattab was inspirerend. De waarheid wordt op zijn tong uitgevoerd en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Het kwam in Sahih Muslim via Abdullah bin Omar, moge God tevreden met hem zijn. Hij zei, Umar zei : [ Mijn Heer stemde in in drie : het heiligdom van Ibrahim, de sluier en de Asara Badr ]. Toen de vrouwen van de profeet uit jaloezie tegen hem protesteerden, zei hij ook : Moge zijn Heer, als hij van u scheidde, hem inruilen voor betere echtgenoten van u, en het vers werd daardoor geopenbaard . In een authentieke hadith volgens Muslim stemde hij in met het verbod om voor de hypocrieten te bidden [ zie Sharh Al-Nawawi over Sahih Muslim 15/167] En hij ging ook akkoord met betrekking tot het verbod op alcohol. Al-Nawawi zei : Dit zijn er zes, en er staat niets in de bewoordingen van de vorige hadith over Umar dat toenemende goedkeuring ontkent, en God weet het het beste. Ik keer terug naar het vorige onderwerp en zeg : het kan een andere reden zijn, namelijk het gevoelige gevoel voor anderen te voelen en met hun problemen om te gaan, zoals bijvoorbeeld bij sommige moeders of vaders met hun kinderen gebeurt. de vader of moeder kan het lijden van een van de kinderen voelen terwijl hij vervreemd is, of in nood verkeert . Hij kan bijvoorbeeld zeggen : ik heb het gevoel dat mijn borst is samengetrokken door zus-en-zo, en deze kwestie kan anderen overkomen die zich door deze kenmerken onderscheiden, van sommige groepen, zoals sommige veiligheidsmensen, doktoren, leraren of mannelijke en vrouwelijke verpleegsters, en anderen die een gevoel hebben over voor wie hij verantwoordelijk is . Dit probleem kan op twee manieren worden aangepakt : 1 / Als deze intuïtie door een droom kwam, dan duwde hij het met de genoemde voorzorgsmaatregelen tegen de gehate visie, en het duwt dit ding waarvan hij vreest dat het zal gebeuren, zo God wil . En hij die met deze eigenschap is gekweld, moet erop aandringen dat God bidt om deze zaak namens hem af te weren, en hij zal niets hiervan zien, zo God het wil . 2 / En als deze intuïtie door inspiratie kwam, dan duwde hij het door smeekbede dat God deze eigenschap van hem zou verwijderen, en God was in staat om de vraag van de dienaar te beantwoorden, vooral voor degenen die aandringen op smeking, en God weet het het beste ….

…Medina : duidt zijn mensen en zijn inwoners aan, en duidt de ontmoeting en de grotere massa, veiligheid en versterking aan, want toen Mozes Middin binnenging, zei Shuaib tegen hem : Wees niet bang, ik heb het overleefd, en misschien duidt het dorp de wereld aan, en de stad duidt het Hiernamaals aan, omdat de gelukzaligheid belangrijker is, en de mensen soepeler zijn en de woningen groter zijn . En de stad kan verwijzen naar de wereld, en het dorp naar de berg, omdat het er prominent en geïsoleerd van is door de nalatigheid van de mensen . Misschien duidde de bekende stad de verblijfplaats van de wereld aan, en de onbekende stad van het hiernamaals . Misschien betekent de prachtige onbekende stad het paradijs, en het gehate zwarte dorp in brand vanwege de gelukzaligheid van de mensen van steden en de ellende van de mensen van Mour . Als iemand in zijn slaap ook van een onbekend dorp naar een stad verhuist, kijk dan naar zijn toestand. Als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, en als hij een zondaar is, heeft hij berouw, en als hij goed, arm en veracht is, dan is hij rijk en trots, en als hij bij zijn goedheid is uit angst voor veiligheid, en als de eigenaar van een geheim getrouwd is, en als hij met zijn goedheid een zieke man is, stierf hij, en als dat voor een overleden persoon was, is zijn toestand veranderd en is zijn huis veranderd, maar er zijn twee huizen, een waarvan beter is dan de andere, dus iedereen die van het lelijke huis naar de mooie goede daad verhuist, ontsnapte uit het vuur en ging de hemel binnen, zo God het wil . Maar wie ongeïdentificeerd uit de stad naar het dorp kwam, in tegenstelling tot de eerste, maar waar Marovin hun namen en Jawaharhama in acht nam, zal heersen over Relocated betekenissen, dus als de buitenkant van Bagaah naar de stad Egypte, concludeert het uit de punk van vragen en stel zijn angst veilig, het vers : ~ Ga Egypte binnen, als God het wil, Amenin .~ Als zijn vertrek was van het geheim van degene die Khurasan zag, dan ging hij gelukkig naar een slechte tijd, zijn tijd was gekomen . Evenzo de buitenkant van Mahdia en het binnenland naar Sousse, buiten Huda en recht op kwaad en corruptie, op deze manier en de gevolgen daarvan in alle bekende dorpen en steden . Wat betreft de bekende poorten van de stad, hun bewakers of hun heersers en degenen die ze bewaken en behouden . Wat betreft zijn rol, zijn mensen behoren tot de hoofden en oudsten van zijn plaats, en elk pad is indicatief voor degenen die eraan grenzen, en degenen die de mensen van die plaats nodig hebben bij hun taken en aangelegenheden, en hun ongelukken zullen van hen worden teruggegeven met zijn verdienste en gezag, of met zijn kennis en geld . Sommigen van hen zeiden : Medina is een man van kennis, als je het van een afstand ziet, en er werd gezegd : Medina is een religie, en het verlaten van Medina is angst, omdat de Almachtige God zei : ‘ Hij ging er met angst uit en wacht . ”En Medina binnengaan is een verzoening tussen hem en de mensen, ze roepen hem op tot de waarheid. God Almachtig zei : ~ Treed binnen in alle vrede ~ , de stad, de stad zag dat de vintage, het ruïneerde het toont oud of er geboren een geleerde of imam, gebeurt daar vrome en Nasca . En wie zag dat hij een land was binnengegaan en zag een verwoeste stad zonder muren, gebouwen of monumenten, want als er op die dag geleerden waren die stierven en gingen studeren, en geen van hen of hun nageslacht overbleef, en als hij zag dat hij ouder werd, dan zou worden geboren uit de afstammelingen van de overgebleven geleerden, een zoon zal in hem verschijnen. die wetenschappers, en zag de stad of de leegstaande landen van de sultan, de voedselprijs ging daar tot het uiterste, het zag een stad of een land onbevrucht goed geplant het is beter als de mensen, en zei dat sommige van hen : Als de steden rustig statisch, ze zijn in de vruchtbare ‘s nachts over de hongersnood, en in Fecundity is een gids voor de vruchtbaarheid . het is beter voor een persoon om de rijken te zien en vruchtbare steden, want ze duiden op een hoge en vruchtbare, en als hij weinig ferti ziet lity, de familie duidt op het gebrek aan goedheid en de stad van de mens duidt op de vaders, bijvoorbeeld : dat een man zag alsof zijn stad was gevallen door aardbevingen, dus veroordeelde hij zijn vader ter dood . En vertelde dat Kie was met wat Koutaiba liep van irrigatie naar Khorasan, hij zag Wakee in een droom zoals het slopen van Sharif, zijn stad en opgeblazen , hij vroeg de oversteek, hij zei : het toezicht op de val Jaham op jouw hand en Aosmon, was ook ….

En sommige van de sprekers zeiden: Wie zag dat hijzelf in een fort is en zij een weldoener is, en zijn groep is met hem en zijn vermeerdering, dan is hij veilig voor zijn vijanden en heeft hij gewonnen wat nodig is, is gerechtigheid in zijn religie, en is afdwingbaar in zijn zaak, en in ieder geval ziet iemand zichzelf op wat voor manier dan ook in een kasteel, dan is het prijzenswaardig als hij niet bezit wat verwerpelijk is in kennis Uitdrukking ….

En wie een dode ziet, kent hem en begroette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf, en het duidt op zijn goedheid en de goedheid van de doden ….

En wie een boom ziet en de eigenaar kent, dan ziet hij hoe hij van de ene plaats naar de andere wordt overgebracht, dan wordt het geïnterpreteerd door de vervreemding van die man, en als hij de eigenaar niet kent, kruist het hem ….

…Er werd gezegd van de mening dat het geautoriseerd is en beoordeelt het gebed en de mensen zijn verenigd niet komen tot gebed, het roept op tot het recht van een volk ​​Viobon en ze zijn onrechtvaardig aan het vers ~ Hij gaf hen een muezzin waarop Gods vloek de onderdrukkers . ~…

…Daniël zei: Degene die zag dat hij was gestorven en de mensen om hem huilden, ze rouwden om hem, wasten hem en wikkelden hem in de lijkwade, droegen hem op de kist en begroeven hem in het graf, dat alles wijst op de corruptie van zijn religie, en als hij niet werd begraven, dan duidt dit op de goedheid van zijn zaken ….

…Opstanding is in een droom een ​​waarschuwing en een waarschuwing voor degenen die het zien vanwege de zonde erin . En de opstanding is eerlijker om recht te doen aan de onderdrukten dan aan de onderdrukker . En wie ziet dat de opstanding alleen op hem is gevestigd, zal sterven . En wie ziet dat hij in de opstanding staat, zal reizen . En wie zag dat hij alleen was gepropt en zijn vrouw met hem, dan is hij onrechtvaardig, want de Almachtige God zegt : ( Breng degenen die onrecht zijn aangedaan, en hun vrouwen, en zij werden niet aanbeden ). En het land van de opstanding is een eerbare vrouw of een eerbare man . Het opblazen van de foto’s redde de rechtvaardige . En wie de opstanding in zijn droom zag, gaf de opkomst van enkele van zijn tekenen aan, zoals bloedvergieten en de opkomst van kwaad . En wie de graven zag splijten, en dat de doden de rekken van gerechtigheid zouden tevoorschijn halen . En wie zag dat de opstanding was opgestaan ​​en de verschrikkingen ervan zag, toen zag hij dat de wereld was teruggekeerd naar zijn staat, dit geeft aan dat gerechtigheid zal worden gevolgd door onrecht . En wie denkt dat hij dicht bij de afrekening, zijn visie geeft zijn verwaarlozing van goed en zijn zich afkeren van de waarheid, omdat de Almachtige God zegt : ( Draw in de buurt van mensen hun rekening, terwijl ze in nalatigheid worden blootgesteld .) En wie zag dat hij een zware berekening had, zijn visioenen wezen op een verlies voor hem . Als hij ziet dat de Almachtige God hem verantwoordelijk houdt en zijn daden op het spel worden gezet, dan wegen zijn goede daden zwaarder dan zijn slechte, dan is hij in grote gehoorzaamheid en heeft hij een grote beloning bij God, en als zijn slechte daden zwaarder wegen dan die van hem. goede daden, de kwestie van zijn religie wordt voor hem gevreesd . En er werd gezegd : wie ziet dat de opstanding is opgestaan, hij zal worden gered van het kwaad van zijn vijanden, of er zal strijd zijn onder de mensen . En wie zoiets ziet waaien op de foto’s, de graven uitspreiden, of de zon die opkomt na zonsondergang, dan is de interpretatie ervan als een interpretatie op de Dag der Opstanding, en het uit de Antichrist komen is een man van vernieuwing en misleiding . Op de foto’s blazen is een plaag, een epidemie en een waarschuwing van de sultan . En wie zag dat hij zijn boek met zijn rechterhand nam, won goedheid, rijkdom en heerlijkheid, en als hij het met zijn linkerhand nam, zou hij omkomen in zonde, armoede en nood . En wie zag dat hij op het pad van een gezonde was, zou worden gered van ontberingen, opruiing en ellende . Zie ook Al-Ghashiyah, en zie Wederopstanding ….

…De pen : geeft aan wat een persoon zich herinnert, en de uitspraken worden daardoor uitgevoerd, zoals de heerser, de geleerde, de heerser, de tong, het zwaard en het mannelijke kind . En misschien aangegeven door de dhikr, en de voorraad is zijn sperma en wat erin staat . Misschien wees hij het spoor, de vingers van zijn echtgenoten en zijn levering van zijn zaad aan, maar het leidt tot de waarheden van zijn interpretatie met de feiten van de schriftgeleerden en de toename van visioenen en gewetens, en wat er op het punt staat hoop te wekken . En er werd gezegd dat de pen kennis aangeeft . Wie ziet dat hij een pen heeft geraakt, zal een vlag raken die overeenkomt met wat hij in zijn dromen zag dat hij ermee aan het schrijven was . En er werd gezegd dat het een garantie en een garantie vormt, omdat de Almachtige God zei : ~ En u had ze niet toen ze hun pennen wierpen, welke dan ook de garant van Maria zou zijn .~ En er werd overgeleverd dat een man tegen Ibn Sirin zei : ik zag alsof ik met een pen naast me zat, dus ik nam hem, dus ik schreef ermee en ik zag een andere pen aan mijn rechterkant, dus ik nam hem en schreef met beiden en hij zei : Ben je afwezig? Hij zei ja . Hij zei : Het is alsof je hem aangeboden krijgt . Als een schrijver ziet dat hij een pen of een pen in zijn hand heeft, dan verzekert hij armoede voor zijn vak . Als hij ziet alsof hij geprofiteerd heeft van het hele schrijfinstrument, dan lijdt hij aan het schrijven met een inclusief leiderschap dat zijn collega’s uit het boek overtreft . En zo was iedereen die zag dat hij baat had gehad bij één stuk gereedschap van zijn vak, veilig voor armoede . Als hij ziet dat hij een universitair beroep heeft uitgeoefend, krijgt hij daar een universitaire leiding . En de spoorlijn waarmee de pen wordt doorgesneden, duidt de zoon van de benijdde tas aan . En er werd gezegd dat iedereen die een ijzeren mes in zijn hand zag, zou terugkeren naar een vrouw die eerder was vertrokken . Want de Almachtige God zegt : ~ Zeg:~ Wees steen of ijzer, of een schepping van dingen die in je borst zullen groeien, en ze zullen zeggen: Hij die ons terugbrengt, zeg wie je vasten de eerste keer verbrak . ~ De pen is het bevel en het verbod en de voogdij over elk vaartuig, en de pen waardeert alles . Er werd gezegd dat de pen als schrijver was geboren . En toen een man zag alsof hij een pen had gekocht, vertelde hij zijn visioen op een kruising, en er werd tegen hem gezegd : een jongen die goede kennis leert, is bij jou geboren . De Aldoah : Fajadmh en voordeel van een vrouw, en zoals eerder werd geboren . Wie ziet dat hij van een trommel schrijft, koopt een dienstmeisje en heeft gemeenschap met haar, en hij heeft geen traagheid en staat niet, en er wordt gezegd dat hij die zag dat hij op een trommel sloeg, ruzie zal maken met zijn vrouw of iemand anders . Als hij toen een goede getuige was, trouwde hij met een familielid van hem . En er werd verteld dat een man zag alsof hij geschikt was voor een tredmolen, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising en ze zei : Dit is een man die naar de mannen komt . De meeste commentatoren zeiden dat de dawat een vrouw en een geschokte vrouw is, evenals de inktpot . De pen wordt genoemd, zelfs als zijn vrouw haar geld of uitkering was, of haar bezorgdheid en haar kwelling, vooral als zijn gezicht of zijn kleren zwart waren . De plug kan de zweer, de pen op het strijkijzer en de tijdsduur aangeven, want wie ziet dat zijn lichaam een ​​ring heeft, en hij er met de pen uit voortkomt, en wie ziet dat hij in een krant schrijft, hij erft een erfenis . God Almachtig zei : ~ Dit staat in de eerste kranten, de papieren van Abraham en Mozes .~ Als hij ziet dat hij in Papyrus schrijft, dan is dat de ondankbaarheid tussen hem en de mensen . En als hij zag dat de imam hem briefpapier gaf, dan vervult hij een behoefte aan hem, dan brengt hij het naar hem toe . Al-Qurtas wijst op een dubbelzinnige kwestie, want de Almachtige zegt : ~Je zult het Qratis duidelijk maken .~…

…Wie in een droom ziet dat hij vanuit Al-Madaen een stad is binnengekomen, is veilig voor wat hij vreest . En Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, hield ervan steden binnen te gaan, en hij hield er niet van om ze te verlaten, omdat de Almachtige God zei : ( Dus ging hij uit angst weg en wachtte. Hij zei : Heer, red mij. van de onrechtvaardige mensen ). En er werd gezegd : De stad wordt uitgedrukt door een man van kennis , want hij, vrede zij met hem, zei : ( Ik ben de stad van kennis en ik ben bij de poort ). En wie een stad binnengaat en die in puin vindt, de geleerden hebben haar verloren . En er werd gezegd : De stad is de dood van haar koning of zijn onderdrukking erin . In elke stad die wordt gezien en er is geen autoriteit in, is eten er te duur in . De bekende stad is de wereld en de onbekende is het hiernamaals . En wie een stad heeft verwoest, de religie van de mensen is verdwenen . De stad van de mens die aan zijn vader wordt toegeschreven, wordt uitgedrukt door zijn vader, dus wie zag dat een stad verwoest was door aardbevingen, stierf zijn vader door moord . En wie ziet dat hij in het land van Opper-Egypte is, zijn levensonderhoud zal moeilijk en ellendig zijn, of zijn vertrouwen zal toenemen . En wie dat in het land van Nubië zag, zou een zegen hebben . En wie zag dat in Abessinië zijn prestige afnam . En wie ziet dat hij in Egypte is, God zegent zijn leven en verlengt zijn leven . En wie ziet dat hij in het land van El-Arish is, het goede zal overvloedig zijn . En wie dat in Constantinopel zag, verloor zijn geld . En wie ziet dat hij in het land Jeruzalem en de berg Tur Sinaï is, dit is een jaar voor hem . Wie ziet dat hij in Bethlehem is, zijn soliditeit zal toenemen en zijn religie zal worden versterkt . En wie zag dat hij in de landen van het Oosten was, zou goed worden . Degene die zag dat hij toezicht hield op Bagdad, kwam naar de heerser omdat Bagdad het huis was van de imam . En wie ziet dat hij in de Jordaan is, zal een reis of vernedering ontvangen . En wie ziet dat hij in Damascus is, God zal voor hem zorgen . Wie denkt dat hij in het land van de Romeinen is, dan heeft hij vertrouwen in de Almachtige God, evenals in de landen van Armeniërs . En wie ziet dat hij in de landen van de Franken is, zijn hart wordt blind . En wie ziet dat hij in het land van de niet-Arabieren is, leert onbeschoftheid . Wie ziet dat hij in het land India is en zijn vijanden overwint en zijn afgunst overwint . En wie ziet dat hij in puin ligt, hij zal gekweld worden door een volk dat geen macht over hen heeft . En wie ziet dat hij in gezouten of zwavelhoudend land is, zal ziek worden . En het land is een eed, omdat de almachtige God zegt : ( ik zweer niet bij dit land ). Het land is veilig voor angst . Misschien duidde het land in een droom op berouw en vergeving . De regio kan verwijzen naar zijn heerser, autoriteit, heerser of geleerde . Als een persoon in een droom een ​​land bezat, kreeg hij een koning of voogdij, en als hij celibatair was, trouwde hij, of werd een zieke genezen van zijn ziekte, of een overspelige die berouw had, of een verloren man, dan werd hij geleid . En het zien van de doden in een droom in een stad kan in de hemel zijn geweest, net alsof hij in een dorp werd gezien, geeft aan dat hij in de hel is, voor de mensen die lijden en hun ellende . Als de stad een naam heeft voor Saleh, zoals Sana’a, wat duidt op de fabricage, of Dhofar van de overwinning van de vijand, en het geheim van wie het ziet, is van plezier . En wie een zondaar verlaat, hij zal van een zondaar worden gered . En de poorten van de bekende stad zijn de gouverneurs, heersers en bewakers . En wie ziet dat hij in een onbekende stad is, dat is het teken van de rechtvaardige . En wie zag dat de stadsmuur werd afgebroken, de arbeider stierf of werd ontslagen van zijn werk . En wie zag dat hij een inkeping in de stadsmuur had, totdat een leeuw, stroom of dief Medina binnenkwam, waardoor het bevel van de islam erin verzwakte of de markt van kennis blokkeerde . Zie ook The Village ….

…** Zichzelf niet aanbevelen . Op gezag van Yahya ibn Abd al-Rahman ibn Hatib zei hij : Een van de vrouwen van de gelovigen verzameld met Aisha, de moeder van de gelovigen, moge God tevreden met haar zijn, en een van hen zei : Bij God, God kwelt mij nooit, maar beloofde trouw aan de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op voorwaarde dat ik niets met God associeer, noch steel, overspel pleeg of Mijn zoon dood, en ik kom niet met een leugen dat ik ongehoorzaam ben tussen mijn handen en mijn voeten en ik niet ongehoorzaam aan hem ben en ik ben gestorven. Hij zei : ik ging terug naar haar huis en ik kwam in haar slaap en er werd haar gezegd : jij bent degene die naar de almachtige God komt om je niet te kwellen, dus zorg ervoor dat je iets zegt dat je niet aangaat en wat voorkwam dat je je niet verrijkte. Hij zei : Dus keerde ze terug naar Aisha, moge God tevreden met haar zijn. Tot haar : ik kwam in mijn droom, en mij werd zo-en-dat verteld en dat ik God om vergeving vraag en berouw voor Hem heb ….

…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

…Psychotherapie Sommige slaapstoornissen, zoals nachtmerries, storende dromen, lopen tijdens de slaap en praten tijdens de slaap, worden veroorzaakt door onopgeloste problemen en conflicten en omringende ervaringen. Daarom moet het individu een psychologische behandeling ondergaan, zoals het wordt gedaan door het proces van emotionele ontlading en vrije associatie om dergelijke conflicten te identificeren en te proberen ze aan de patiënt uit te leggen en vervolgens Astbesarh te verhogen, waardoor hij terug kan keren naar de normale slaap en ziet : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – Deel I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Gedragsstoornissen en hun behandeling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : De Jathoom : Het is afgeleid van ons gezegde : de persoon of het dier zat hoog neergestreken , en de betekenis bleef op zijn plaats en ging niet weg , of wat het betekent is : aan de grond kleven, dus hij neergestreken . Een nachtmerrie en genaamd Word in Jathaam of al Koran 🙁 ze werden in hun huis Jtman ) ( gebruik : 78 ) Dit Arabische woord heet barok Alnidlan , kan zich bevinden in een druk op de borst van de slaper die niet kan bewegen met hem (1). Om dit te illustreren , leg ik je uit of hij een man zag in een droom van zogenaamde Paljathom beschreven om te voelen dat de slaper Bshi E zichzelf dempt , noch kan redding , en proberen wakker te worden , niet alleen na zware pogingen , Vistiqz heeft zijn vermoeidheid bereikt, ernstige hoeveelheid zweet en hand , en maakte zich zorgen , en het gevoel van deze zaak kwam naar hem toe voordat hij Kalmchlol wakker werd , en hoopt dat een glijbaan , ongetwijfeld deze zaak die man in de slaap van paniek raakte . De vrede zij met hem weten wanneer zijn metgezellen dit gebed vrezen : ~ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God, vol woede en tegen het kwaad van Zijn slaven en tegen de boze demonen Bibliografie , en woon het bij ~ (2). Zoals vermeld in de isti’aadhah van intimidatie in een droom die werd verteld door Malik, zei hij : Khalid bin Walid zei in de uitverkoop! : O Boodschapper van Allah , ik ben in een droom . Hij zei vrede zij met hem : ~ Zeg : ik zoek toevlucht bij Allah’s volmaakte Ichaelmat tegen het kwaad van woede en kwelling en kwaadaardige cultus , en Bibliografie van demonen , en woon het bij ~ (3). Hier mediteerde in deze gesprekken dat de profeet vrede zij met hem de dienaar leidde wanneer je zulke verontrustende dromen , nachtmerries ziet , geleid door de toevlucht tot God en bij hem toevlucht zoekt tegen het kwaad van woede en angst , en een bibliografie van demonen en ergernis , om hem niet bij te wonen , en organiseerde een sit-in God Esme God . Het lijdt geen twijfel dat de weerspiegeling van de toestand van de mensen tegenwoordig opmerkt wanneer de meesten van hen weg zijn van God en vertrouwen op de wereld en de genoegens en afstand van het Boek van Allah en vreemde uitspraken , en deze vervangen door te luisteren naar muziekinstrumenten en liedjes, zodat sommige jonge mensen slapen en koptelefoonmuziek in zijn oren en of die hem Moellah Ikh bijwonen en op hem neerdalen? Maar vandaag dat moskeeën zijn geteisterd door muziek , werden net als zij ontbering ; Dit komt door de mobiele apparaten, waarvan de meeste tonen muziekstukken zijn geworden die het gehoor van de aanbidders tijdens hun gebeden schaden , en waarvan de eigenaren de afdaling van genade en de aanwezigheid van de engelen kunnen voorkomen , aldus Abu Bakr bin Musa, die zei : ik was bij Salem bin Abdullah bin Omar , dus ik passeerde het gezelschap van de moeder van de jongens in de klokken , Salem kwam langs zijn vader van de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ engelen begeleiden hen niet Rkpo jingle , ~ en Algelgel : kleine bel bevestigd aan de nek van dieren (4). Velen hebben gekozen voor mensen vandaag de dag zijn ver van God , en de afstand van de Koran , en de afstand van de man , en dus vervangen door de keuze van het goede gezelschap slecht Balrvqh , Is niet God in zijn boek zegt : ) omn levend vermelding Rahman antithese van zijn duivel is hij zijn echtgenote ) ( Zukhruf : 36 ). Wat wordt bedoeld : vertoningen voor Rahman en zijn vereniging In tegenstelling tot wat dan ook zijn metgezel van de duivel is, is hij zijn metgezel in deze wereld en in het vuur (5). En deze duivel siert hem met valsheid en kwaad , verveelde hem met dhikr en gehoorzaamheid, en maakt zijn gelukkigste tijden met amusement, muziek en zang , en op deze manier is het voor hem noodzakelijk om zichzelf verantwoordelijk te houden en ervoor te corrigeren , en te lijken op de rechtvaardig en de laatsten die zich God gedenken, staande en rustend en op hun zij , de herinnering is niet gescheiden van hun tong , mensen in Gflathm snijden Flathm . Het voelt ook alsof dit soort visioenen troosteloos en bang voor hen zijn , leg hem uit om bij hen toevlucht te zoeken , zei Stone Son in al- Fath werd genoemd in het recept om toevlucht te zoeken tegen het slechte visioen effect is waar , verteld door Sa ‘ eed ibn Mansoor en Ibn Abi Shaybah en Abdul Razak isnaads corrigeren Ibrahim Nakha’i zei : ~ Als je in een droom zag wat hij haat, laat hem dan zeggen als hij wakker werd : ik zoek toevlucht bij Aazt bij Gods engelen en boodschappers van dit kwaad dat me opvalt waar mijn visie Maol is in religieuze Dnaaa ”(6). Ik raad iedereen aan die hier wird wilde lezen voordat Sayings slapen en is gemakkelijker te vinden dan veel folders in moskeeën en bibliotheken , en de belangrijkste hiervan is : 1 – Staat van de stoel . 2 – ~ Zeg, Hij is God is één ~ 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ) , ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ). 4 – Ik zoek mijn toevlucht in de volledige woorden van God tegen het kwaad van wat Hij heeft geschapen . 5 _ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God vol van elke duivel en elk oog is belangrijk voor de natie . 6 _ In de naam van God, die niets doet met zijn naam op aarde noch in de hemelen en Hij is de Alhorende, de Alwetende . 7 _ Uw naam Lord zet mijn kant en uw Heer dragen up , als ik mezelf pakte Varahmha , en stuurde hem opslaat, waaronder reservering rechtvaardig slaven . 8 _ Oh God, ik onderwerp mijzelf aan u en stuurde mij naar u en machtigde mijn bevel aan u , en mijn rug naar u verlangt GATT en het ontzag voor u , geen toevluchtsoord noch u alleen aan u gespaard , uw boek veiliggesteld, dat werd onthuld en Npik die je stuurde . 9 _ in uw naam Oh God, ik sterf en leef . 10 – verzen van de drie dagen van Sura startvers . : ~ God is wat in de hemelen is en wat op aarde is, en dat je manifesteert wat in jezelf is …~ de verzen . Deze Awrad zijn – als God het wil – Caldra, die je beschermen tegen PROD, de vervloekte Satan en zijn kwaad , en dit is precies zoals de strijd die binnenkwam en de oorlogskleding.De komst van de speren en zwaarden voor hem hebben moeilijkheden , en tot hem en hem pijn doen om te voorkomen dat zij zich kleedt en zo ook, die slaapt en onderdak biedt voor het slapengaan deze wird. De legende bereikt Satan niet met de hulp van God (7). ________________________________ (1 ) lexicon bemiddelaar – op – r (107 ). (2 ) hasan h’adieth overgeleverd door Imam Tirmidhi in het boek roept de deur op van wat Gah met de hand ter ere hield – op – 0 overgeleverd door Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, moge Allah zijn tevreden met hen – op – En het is overgeleverd door Abu Dawood in het Book of Medicine, Bab How to Raqqa – vorige referentie -. (3 ) visioenen van de Profeet vrede zij met hem ( p. 19 ) – op – en overgeleverd door Imam Ibn Hajar in al- Fath (371/12 ) en toegeschreven aan Imam Malik en vrouwen, een andere Bosanao, zei oorspronkelijk Abu Dawood, Tirmidhi en geclassificeerd als heerser En corrigeer het . Zie : Zaad voor de zoon van waarden (2 /468 ) – op -. (4 ) Verteld door Imam Vrouwen in de deurversieringen Algela Gel boek , Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab moge Allah tevreden met hem zijn, een directeur in de rechterketen van Albany (4 \ 493 ) – een verwijzing eerder -. (5 ) interpretatie van Ibn Abbas – op – ( p. 413 ). (6 ) Zie : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Zie : Zaad Ibn waarden – op – (365 \ 2 ) , ik zei : bewezen dat veel wetenschappers het effect hebben van moderne djinn-mensen, en ze zeiden : is het echte effect als het fenomeen niet zichtbaar is ; En ze concludeerden het binnendringen van lucht, microben en anderen in het menselijk lichaam . Dit bevestigt de mogelijkheid van het invoeren van de dejinn het menselijk lichaam ook . ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

En wie het ziet alsof hij brood met kaas eet, zijn levensonderhoud wordt gewaardeerd, en er werd gezegd : wie brood met kaas eet, wordt plotseling ziek . En er werd gezegd dat het serum een ​​schuld was die de zuurgraad overheerst, en er werd gezegd dat het geld is dat in slaap is gevallen, een klein bedrag neemt de plaats in van veel geld dat het ontvangt na hard werken . En de pick-up is een heerlijk gekoesterd geld ….

En wie ziet dat Assa hem te pakken heeft en hem ontberingen bezorgt, geeft aan dat er schade is berokkend door de koningen ….

…Abu Sa’id, de prediker en al-Karmani, zei: ~Wie zag dat hij een wilde koe had geslagen en het vlees ervan had opgegeten, zou geld van een mooie vrouw krijgen .~…

…Als de vrouw ziet dat ze de preek leest en met kennis en wijsheid spreekt, wordt ze duidelijk ….