…Zijn woord is het land ten goede, hij won het goede in deze wereld en religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed . Op de grond, of als hij zijn hand van het vuil afstoot, wordt hij arm, en als hij ziek was, stierf hij en werd het vuil . En wie ziet dat hij afwezig is op de aarde en daar geen gat ziet, dan is dat een reis op weg naar de wereld, hij zal op die reis sterven . En wie ziet dat de aarde voor hem is gevouwen, zal snel sterven . En wie zag dat hij van land naar land verhuisde om te gaan en terug te keren, ging om zijn vrouw of zijn dienstmeisje heen . En wie de aarde ziet, heeft het verzwolgen en losgemaakt, en als hij slecht is, dan is dat een straf voor hem . En wie ziet dat de aarde het heeft verzwolgen zonder ontbinding, zal ver reizen . En wie ziet dat de aarde schudde en haar een klap geeft, dan is dat een ramp die dat land treft vanuit zijn gezag, of dat het kou, hitte, droogte of grote angst is . En wie ziet dat de aarde is gespleten en een engerd eruit is voortgekomen en mensen praten, dan zal hij iets zien waar hij zich over verwondert, en misschien geeft dit aan dat zijn leven nabij is, en misschien was dat een groot algemeen vers dat naar mensen om in overweging te nemen . En de aarde duidt de wereld aan volgens de omvang van haar breedte, haar grootheid, haar bekrompenheid en haar kleinheid . Het bekende land geeft de stad aan waarin het zich bevindt, zijn mensen en zijn inwoners . En als hij ziet alsof de aarde is gespleten, dan komt er een jonge man uit tevoorschijn, verscheen er vijandigheid onder de mensen, en als een oude man naar buiten kwam, zouden ze gelukkig zijn en vruchtbaarheid hebben bereikt, en als het splitste en er kwam niets eruit, en er kwam niets binnen, een kwaadaardig ongeluk gebeurde op de grond, en als er zeven uitkwamen, duidde het op de verschijning van een onrechtvaardige heerser. Het leeft en het is een constante kwelling in dat gebied. Als de aarde zich splitst met vegetatie, zullen de mensen vruchtbaarheid krijgen. Als hij ziet dat hij de aarde aan het graven is en ervan eet, zal hij door bedrog geld verdienen , en het graven is bedrieglijk . En wie het land met zijn eigen handen vouwt, hij zal koning zijn . Er werd gezegd : The Collapse landt tot de erfenis van letsel . Een smal land, smal leven . En van zijn woord het land met het goede, hij bereikte het goede in de wereld en de religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed ….

…Hel : een teken van autoriteit voor zijn essentie en autoriteit over wat eronder is, met zijn schade en voordeel, en misschien duidt het op de hel zelf, en de straf van God, en het kan wijzen op zonden, zonden en verboden, en alles wat leidt eraan toe en brengt het dichterbij . Van zeggen of doen . Misschien duidde het op leiding, de islam, kennis en de koran, omdat het daarmee geleid wordt in de duisternis, samen met de woorden van Mozes , vrede zij met hem : ~ Of vind leiding in vuur ~, en hij vond en hoorde de woorden van God Almachtig met leiding . Misschien duidt het op levensonderhoud, voordelen en rijkdom, omdat het goedheid in het pensioen voor de reiziger en het heden bevat, zoals de Almachtige God zei: ~ We hebben er een herinnering van gemaakt en een genoegen voor de gelovigen .~ Er wordt tegen hem die arm is of sterft gezegd, zijn vuur is gedoofd . Omdat de Arabieren als geschenk werden aangeboden aan Ibn al-Sabil en de stopgezette gast, zodat ze voor haar zou worden geleid en beschermd, zodat ze met haar aanwezigheid vrijgevigheid en rijkdom zouden uiten, en haar passiviteit van gierigheid en armoede . Misschien duidde het op de djinn omdat ze zijn gemaakt uit giftig vuur . En het kan duiden op het zwaard en opruiing, als het geluid, donder, tongen en rook heeft . Misschien duidde het op de kwelling van de autoriteit, want het is de kwelling van God en hij is de autoriteit van de twee werelden . Misschien duidde het op de onvruchtbaarheid en sprinkhanen . En het kan wijzen op ziekten, pokken en pest . Wie een vuur uit de lucht ziet vallen in huizen en winkels, en als het tongen en rook heeft, dan is het oproer en een zwaard die daar woont, vooral als het in de huizen van de rijken en de armen is, en minnaar gooit het op de mensen, vooral als het in de huizen van de rijken in het bijzonder is, en als het kolen zijn zonder tongen. Het zijn ziekten, pokken of epidemieën, vooral als ze algemeen zijn in het mengen van mensen . Maar als het vuur naar beneden gaat in de duinen en feddans en plaatsen van cultivatie en planten, dan is het een onvruchtbaarheid die planten of sprinkhanen verbrandt die ze verbranden en vangen . Wat betreft degene die een vuur ontsteekt op een pad dat loopt, of dat mensen erdoor geleid worden als hij het vindt wanneer hij het nodig heeft, dan is het kennis en leiding die hij verkrijgt, of hij zendt het uit en publiceert het als hij dat is. waardig, anders krijgt hij gezag, gezelschap en voordeel, en de mensen profiteren samen met hem . Als het vuur zich op een andere weg bevindt dan de weg, of het verbrandt iemand die er langs passeert of het doet vonken of hem pijn doet met zijn rook, of het verbrandt zijn kledingstuk of zijn lichaam of schaadt zijn gezichtsvermogen, dan is het een ketterij dat hij maakt of overziet, of een onrechtvaardige autoriteit die zijn toevlucht bij hem zoekt of hem onrechtvaardig is volgens de omvang van zijn dienst eraan of zijn ontsnapping aan hen . Maar als het een groot vuur was dat niet op het vuur van deze wereld leek, werd het voor hem ontstoken om erin te worden geworpen, dan wilden veel van zijn vijanden hem plagen, zodat hij de overwinning over hen zou behalen en superieur zou zijn aan hen , en als ze hem erin hadden gegooid, zou hij Ibrahim hebben gered, vrede zij met hem . En dat alles als degenen die het pleegden zijn vijanden waren, of het voorwerp in hem een ​​rechtvaardig man was . Maar als hij ziet dat zij hem in het bijzonder bedreigt, of degenen die de verlichting ervan hebben overgenomen, met hem uitgaan, laat God dan zijn Heer vrezen en wegnemen van wat hij is van de daden van de mensen van de hel voordat hij naar haar toe komt, dan hij berispte haar omdat hij haar vreesde . Wat betreft degene die met hem vuur ziet in een oven, oven, kanon of iets dergelijks van de plaatsen waar hij wordt verbrand, het is rijkdom en voordelen die hij verkrijgt, vooral als zijn levensonderhoud omwille van vuur is, vooral als dat ook in de winter is . En als hij ziet dat zijn vuur gedoofd of gedoofd, of in as verandert, of water of regen het heeft gedoofd, dan zal het hem ontbreken en worden opgehangen aan zijn werk en nijverheid . En als iemand die er op zulke plaatsen niet van leeft om in voedsel te passen, dan zou hij geld of levensonderhoud willen hebben om een ​​heerser of zijn gezag en hulp te dienen, of door rechtszaken, rentmeesterschap, strijd en makelaardij, anders zal hij worden aangevallen door woorden en slechte en slechte woorden . Wat betreft degene die het ziet, het wordt verbrand met voedsel, olie of iets van de verkoop, dan overdrijft hij, en misschien zal de sultan naar hem vragen en zullen de mensen zijn geld meenemen . Wat betreft de dood van het eten van vuur, het is verboden geld en een schadelijk levensonderhoud dat hij eet, en misschien is het van het geld van wezen, vanwege wat er in de Koran staat. Als hij vuur zag spreken in een pot of een zak of een kom met andere vaten die zowel mannen als vrouwen aanduidden, dan zal wat aan dat vat wordt toegeschreven de djinn en zijn ingangen raken, totdat hij op zijn tong spreekt . Sommigen van hen zeiden : Vuur is oorlog als het een vlam en een geluid heeft, en als de plaats waar je het ziet geen oorlogsland is, dan is het daar een plaag, pijn, pokken of dood . Abu Amr Al-Nakha’i zei tegen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ik zag een vuur dat uit de aarde kwam en zich tussen mij en een zoon van mij keerde, en ik zag het zeggen : A Vlam van het zicht en een blinde, voed me dat jullie allemaal je familie en je geld opeten, dus zei hij, vrede zij met hem : dit is een beproeving die aan het einde der tijden zal plaatsvinden , waarbij mensen voor hun ogen worden gedood, dan maken ze ruzie met gerechten en ruzie tussen zijn vingers, en de overtreder denkt dat hij een filantroop is, en het bloed van de gelovigen is beter voor de gelovigen dan het drinken van water . En wie een vuur aansteekt om het te verbranden, hij woedt een bevel om zijn armoede te vullen, want de kou is armoede . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die een lamp op zijn duim zag en zei : Dit is een blinde man geleid door een van zijn zoons . Als ik het roer om er vlees mee te braden, verlicht ik iets waar mensen last van hebben . Als ik de barbecue raakte, zou ik met verdriet een beetje in mijn levensonderhoud kunnen voorzien . Als hij het roerde om een ​​pot met voedsel erin te koken, kweekte hij iets dat zou profiteren van de waarde van zijn huis . Als er geen voedsel in de pot zit, moet hij een man met woorden aanvallen en hem iets onaangenaams laten doen . Wat het vuur ook raakt en verbrandt door het lichaam of de kleding, het is schade en calamiteiten . En wie in brand vliegt, krijgt verboden geld van Sultan . En wie wordt geraakt door de gloed van vuur, mensen zullen hem roddelen ….

…V : Is het mogelijk om de Boodschapper te zien, moge God hem zegenen en vrede schenken? Had degene die de Boodschapper zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op welke bladzijde dan ook, het als in de waarheid gezien? Ja , en misschien wel de belangrijkste voorbeelden van goede visie, de visie van de Profeet vrede zij met hem werd geleid door Imam Bukhari en het moslimwoord uit de hadith van Abu Hurayrah zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : ~ van Rani in een droom heeft Rani, de duivel is niet voor mij ~(1). In zijn roman, ~ van Rani in een droom wakker Vsarani of alsof Rani waakzaamheid niet voor de duivel mij is . In de roman zei hij vrede zij met hem :~ van Rani was de mening van rechts ~, zei Ibn Sirin : Als Rah naar zijn beeld (2 ). Het feit dat wetenschappers verschilden in de betekenis van vrede zij met hem : van Rani in een droom zag ze mij … ~ Ibn Albaqlani zei : betekent dat zijn visie correct is, niet Bodgat noch vergelijkingen de duivel , en ondersteund door te zeggen dat de roman ‘ was de mening van de juiste ‘ zucht visie is correct , en het was Ibn Sirin als hij door een man werd gesneden dat hij de profeet (vrede zij met hem) zag , zei : roei me dat ik zag als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is authentiek (3). Anderen zeiden : maar het moderne fenomeen betekende dat hij het had gezien, het maakt het niet uit, het verhindert het . Anderen zeiden : waarschijnlijk zeggende vrede zij met hem : ~ verloren Rani of de rechter zag de duivel is in beeld ~ te doen als de mening van de beschreven bekende hem in zijn leven, de achter het geschil was een visie-interpretatie van Araaa feit , en het is waar dat hij een feit ziet, of het nu op zijn bekende of andere capaciteit was . Sommige geleerden zeiden : aangeduid Nabih Almachtige God die mensen zien hem te corrigeren alle oprechtheid en te voorkomen dat de duivel me voorstellen dat in geschapen opdat liggend op zijn tong in slaap als een schending van God de gewoonte van de profeten, vrede zij met hen een wonder , en als onmogelijk dat de duivel verbeeldde zich in zijn beeld in de waakzaamheid , als hij getekend was, verdacht hij de waarheid met leugen en deed hij niet wat hij bracht angst voor deze waarneming Vhamaha Allah van Satan en Nzgh en Osuste en reciteerde en Kedah (4), zei Imam Ibn Hajar : het lijkt mij dat wat in een droom met Rani wordt bedoeld, elk recept Felictbhr was en wist dat hij de waarheid van de Openbaring had gezien die van God komt, niet de verkeerde, dat is de droom, de duivel is niet voor mij (5) ~ Maar de betekenis van ~ alsof Rani waakzaam is ~ is onderworpen aan de woorden : een van hen : dat wat wordt bedoeld met de mensen van zijn tijd en betekent dat Rah slaapt en niet was geëmigreerd, help hem de Almachtige God voor migratie en zie dan de apostel zichtbaar de tweede vraag : hij ziet th e bekrachtiging van die visie met waakzaamheid in het Hiernamaals ; omdat hij in het hiernamaals de hele natie van Rah in de wereld ziet en niet heeft gezien . III : hij ziet in het Hiernamaals visioen van zijn eigen in de nabijheid van en krijg Chweath en dus ________________________________ (1 ) Verteld door Bukhari Net als in de opening (12 /383 ) deur zag de Profeet vrede zij met hem in een droom , en als moslim in de nucleaire sector ( 15/24 ). (2 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/383 ) de Profeet vrede zij met hem in een droom zag , en als moslim in de nucleaire ( 15/26 ). (3 ) Zie : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) en nucleaire vorige referentie – (15/25). (5) Ibn Hajar – Vorige referentie – (12/389). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…** Ik vervulde zijn wil in een droom op gezag van Ataa al-Khorasani die zei : ik kwam naar Medina en vroeg naar iemand die me vertelde over de hadith van Thabit bin Qais bin Shammas, en hij leidde me naar zijn dochter, en Ik vroeg haar en daarin stond : Toen Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, de moslims een beroep deden op de mensen van afvalligheid en al-Yamamah en Muslima de leugenaar, liep Thabit Ibn Qais naar degene die wandelde toen ze Musaylimah ontmoetten en Bani Hanifa versloeg moslims driemaal, zei vast en Salem Mwale Abi Hudhayfah : wat Hzka we vochten met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Fjala voor zichzelf een struikelblok waar Vqatla zelfs doodde, zei : Warri, een man van de moslim vaste bin Qais in zijn droom, zei hij : ik ben wat gisteren vermoordde fokkers man Van de moslims nam hij een waardevol schild van mij, en zijn huis is aan het uiteinde van het leger, en bij zijn huis steekt een paard in zijn lengte. van geld ook en zo van Rqiqi oud en jij om deze droom te doen Vtadhaah zei : kwam Khalid bin Walid zijn regiment om Fujdha te beschermen zoals genoemd en presenteerde aan Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn en vertelde hem Abu Bakr geïmplementeerd, moge Allah wees tevreden met hem en zijn wil na zijn dood, we weten niet dat iemand zijn testament groen licht gaf na zijn dood, een No Thabit bin Qais bin Shammas, moge God tevreden met hem zijn . In de roman, Anas moge Allah tevreden met hem zijn dat bin Qais, moge Allah hem repareren, kwam op de dag van Al – Yamamah heeft gemummificeerd en gepubliceerd Okfanah zei : Oh God, ik heb jou genezen dan hem deze en verontschuldig me dan dat het zijn zijn schild Vsergt Farah, een man die ziet slapen, hij zei : De DERI in Hij schatte het onder de canon op die en die plaats en gaf hem geboden, dus zochten ze het schild, en ze vonden het, en ze leverden de geboden….

…Wat is de reden voor degenen die zeggen dat ik niet droom? Ik heb vaak een ontmoeting of een gesprek met iemand die me zegt : ik droom niet … en je ziet hem soms geïrriteerd ! En je ziet hem dit soms sarcastisch zeggen ! En een staatstaal; Ik ben niet iemand die om je majoor geeft ! Door een aantal persoonlijkheden te analyseren die in dit fenomeen leven, kunnen we zeggen dat dit fenomeen in het begin bestaat, en het is mij gebleken dat de belangrijkste redenen erachter de volgende zijn : 1 / Vergeetachtigheid . Velen die dromen of een visioen zien, kunnen het vergeten of vergeten, en dit is de wijsheid van de Machtige en Machtige . Daarom kan er iemand zijn die zich plotseling een droom herinnert die hij zag, of een oprecht visioen dat hij zag . 2 / De ernst van in slaap vallen voor iemand die aan een dergelijk fenomeen lijdt, en dus lijkt hij die te veel slaapt in zijn slaap op de doden, en dit soort kleine herinnert zich wat hij in zijn slaap ziet . 3 / Degene die soms overdag en soms ‘s nachts werkt, en soms’ s nachts en op andere tijden van de dag, enzovoort, en deze mensen herinneren zich hun dromen of visioenen vaak niet meer, en ik bereikte deze laatste categorie onlangs en daarna uitgebreid onderzoek en onderzoek, en ik heb het hier voor het eerst gepubliceerd. De reden waarom ze zich hun visioenen of dromen niet herinneren, is dat ze niet zo comfortabel zijn in hun slaap als degenen die ‘s nachts een vast slaapregime hebben, en degenen die’ s nachts slapen, degenen zijn die de grootste voordelen van slaap krijgen . 4 / Hij die vanwege enkele commentatoren een persoonlijke houding heeft tegen deze kennis, en of de reden nu juist of onjuist is, dan ziet hij hem op deze manier vijandig tegenover deze kennis, en hij zegt dat hij niet droomt of niet ziet de visie . 5 / Hij heeft echt een slecht zicht . Dit zijn enkele van de redenen voor dit fenomeen, en God weet het het beste ….

…De definitie van visioenen en dromen in termen van de taal van visioenen is een meervoud van visioenen en kan worden uitgesproken zonder te neuriën op het werkelijke gewicht . Het is in de taal wat wordt gezien tijdens de slaap, afgeleid van het werkwoord zagen . Het is oorspronkelijk een bron zoals links . Toen ik een naam maakte toen de slaper het zich voorstelde, werd het verloop van namen en visies gemaakt met een afleiding om de tijd met het gezichtsvermogen waar te nemen . En voor degenen wier visioenen overvloedig aanwezig zijn : ( zie ). De droom van het annexeren van ha en rustgevende lam . Het is toegestaan ​​om je bij hen aan te sluiten, dus wordt er gezegd : Droom . Een droom is afgeleid van een droom en de betekenis ervan is een visioen in zijn slaap . Zei : de droom van iets dat hij in zijn slaap zag en de droom van een droom en de betekenis ervan van achteren in zijn visioen zou Balhi dromen, elke gespot in zijn droom, elke mening over zijn visioen vervloeken en combineren : dromen, vraag hier hoeveel keer ontving het woord dromen in de koran ontving dit woord tweemaal in de koran : 1 – het vers ( ze zeiden dromen en wat we interpreteren dromen Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – het vers ( maar ze dromen maar vervalsten het is een dichter Vlaotna-vers stuurde de ouden als ) [ profeten : 5] het eerste vers betreffende Jozef met koning . En de tweede in het verhaal van de Arabische polytheïsten die Mohammed bespotten, moge God hem zegenen en vrede schenken (1), moge God hem zegenen en hem vrede schenken . En ook de vraag woord kreeg een visioen in de Koran? Ontving het woord van Openbaring in de Koran ) vier keer zijn als volgt : A – vers : O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als jullie visioen voorbijgaat [ Yusuf : 43] 2 – het vers : En we maakten het visioen dat Orinacc alleen een verzoeking voor mensen en de boom vervloekt in de Koran en ze alleen maar vergroten Nkhuvhm wat een grote tirannie [ Isra : 60] 7 – vers : Openbaring heeft ook bekrachtigd Voorwaar Wij belonen weldoeners ( Saaffaat : 105 ). 4 – de Almachtige zeggen : De oprechtheid van God, Zijn Boodschapper, de visie van rechts ( open : 27 ). (1) Het eerste vers betreffende de koning met Jozef en het tweede vers dat door het visioen van de profeet moet worden aangewezen, tonen haar vrede zij met hem de nacht van de familie naar het heilige huis waar . Hij wilde afslachten, en de vierde was de kwestie van het zien van de Boodschapper toen hij dacht dat hij Mekka zou binnengaan en Umrah zou verrichten . ___________________________________ (1 ) Zie : Concordantie van woorden Koran • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beiroet – Libanon – Geen geschiedenisartikel ( Daghth ) p. 421 * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Hij dacht dat hij een van de meest gedenkwaardige mensen zou zijn voor hadith, dus hij was ook voor jou. 101 – Imam Al-Hadith Al-Jahbadh Abu Zar’ah Al-Razi beschouwd als een van de hoeders van de wereld, dus wat is Gods zegen op hem daarin en wat zegt hij? Hij zei : ik zag wat de slaper zag alsof ik in de moskee van de profeet was – moge God hem zegenen en vrede schenken – en alsof ik mijn hand afveegde aan de preekstoel van de profeet – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – de stoel en de ernaast, die ik toen ving, dus zijn verhaal gaat over een man uit de mensen van Sijistan die bij ons in Harran was . Hij zei : Je bent bezorgd over de hadith van de profeet – moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – en de metgezellen en Taabi’een. Destijds leerde ik niet veel van de kwesties van Al-Awza’i, Malik, Al-Thawri en anderen uit mijn hoofd. Toen bedoelde ik het na (2). Het visioen werd vervuld en hij werd een van de meest memorabele mensen voor hadiths , totdat Imam Ahmad over hem zei : Hij memoriseerde meer dan zeshonderdduizend hadiths….

…De hoofden van de mensen werden afgehakt : in een land of een plaats zouden de hoofden van de mensen naar die plaats komen . En als hij ervan at of haar, botten, hersenen of ogen kreeg, zou hij geld uit de hoofden van mensen slaan ….

…En wie de hoofden van mensen ziet afhakken met zijn hand in zijn plaats, dan worden de mensen naar hem geleid, en ze zullen naar die plaats komen, en misschien zullen de mensen zich daar verzamelen ….

…Wat betreft de tanden : zij zijn de mensen van het huis van de man, dus de bovenste zijn de mannen van het huishouden, en de lagere zijn de vrouwen, de hoektand is de heer van zijn huis, de rechter is de vader, de linker is de oom, en als ze niet twee broers of zonen zijn, als ze niet twee broers zijn, is de vierde de neef, de meisjes, de moeders en de tantes En wie hun plaats inneemt in de raad, de kiezen van grootouders, jonge zonen, de rechteronderplooi van de moeder en de linkertante, zo niet er twee zussen of twee dochters of hun plaatsvervanger zijn, het onderste kwadrant zijn de dochters van de ooms en dochters van tantes, en de onderste hoektanden zijn de dochters van moederszijde en tantes En onderkiezen, het verst van het huishouden van de man, zijn vrouwen en jonge meisjes . De beweging van sommige tanden is het bewijs van iemand die wordt geïnterpreteerd in de ziekte, en zijn val en verlies is het bewijs van zijn dood of zijn afwezigheid van hem door de afwezigheid van iemand die niet naar hem terugkeert, en of hij hem sloeg na het verlies het, dan keert hij terug, en zijn erosie is het bewijs van een ramp die degenen treft die hem toebehoren . Tanden klapperen over een ruzie tussen zijn familie . Als hij een korstje in zijn tanden ziet, is het een defect in zijn huishouden, hij moet ernaar terugkeren . Stinkende tanden zijn de lelijkheid van lof voor het huishouden, en de vermoeidheid van de tanden is de zwakte van de mensen van zijn huishouden, en de zuivering van de tanden van de tandplak duidt op de financiële kosten bij het ontkennen van hun zorgen . En de witheid van de tanden, hun lengte en hun schoonheid, een toename in kracht, geld en prestige voor het huishouden . Als hij ziet alsof hij is opgegroeid met zijn plooien zoals deze, dan zal zijn huishouden toenemen . Als hij ziet dat opgroeien met haar schadelijk voor haar is, dan zal de extra in het huishouden een schande en een plaag voor hem zijn . Als hij zag alsof hij zijn tanden had getrokken, gaven zijn visioenen aan dat hij zijn baarmoeder had doorgesneden, of dat hij zijn geld zou uitgeven aan een hekel aan hem . Als hij ziet alsof hij zijn tanden met zijn tong gooit, worden de zaken van zijn huishouden bedorven door woorden die hij spreekt . Als hij ziet alsof zijn tanden van goud zijn, en als hij van de mensen van kennis en woorden is, worden zijn visioenen geprezen, anders worden ze niet geprezen, omdat ze duiden op ziekte of vuur in andere dan kennis en zijn volk, en als hij ziet alsof ze van zilver zijn, het duidt op geldverlies . Als hij het van glas of hout ziet, duidt dit op de dood . Als hij de kassen van zijn tanden ziet, vallen ze eruit en groeien ze op een andere plek, wat aangeeft dat zijn zaken en maatregelen zijn veranderd . En er werd gezegd dat wie zijn boventanden in zijn hand zag vallen, het geld van hem wordt . Als hij haar op zijn schoot zag vallen, dan is hij een zoon, want de Almachtige God zegt : ~ En hij spreekt tot mensen in de wieg .~ Ik bedoel in steen . Als hij haar op de grond zag vallen, is het de dood . Als hij zag alsof hij de gevallenen van zijn schapen ving en hem niet begroef, dan profiteert hij in plaats van iemand zoals hij in mededogen en advies, evenals interpretatie bij de rest van de leden als een plaag het kwelde en niet begroef het . Als hij ziet alsof er tanden in zijn hart zijn gegroeid, duidt dit op zijn dood, en er werd gezegd dat het vallen van de tanden duidt op een obstakel dat belemmert wat hij wil, en er werd gezegd dat het het bewijs is van het afbetalen van schulden. . Als hij ziet alsof al zijn tanden eruit zijn gevallen, en hij neemt ze in zijn mouw of in zijn steen, dan leeft hij een lang leven totdat zijn tanden eruit vallen en het aantal van zijn huishouden toeneemt . En als hij ziet alsof al zijn tanden zijn afgehakt en uit zijn zicht zijn verdwenen, dan zal zijn gezin voor hem sterven, en dat kan de dood van zijn eigen leeftijd zijn geweest . Van mensen en leeftijdsgenoten . En als hij ziet alsof mensen hem met hun kiezen wrijven of hem bijten, dan kan hij mensen nederig maken en niet vernederd worden, en er werd gezegd dat hij de mond moest maken als het huis, en de tanden zijn als de bewoners, dus wat er aan de rechterkant in zit, duidt op mannetjes, en wat van links staat op vrouwtjes. Alle mensen behalve een klein deel . En er werd gezegd dat wie zijn tanden zag breken, hij zijn schuld een beetje moest uitgeven . Als zijn tanden zonder pijn uitvallen, duidt dit op acties die ongeldig zijn . Als hij ziet dat het zonder pijn valt, geeft dat aan dat er iets in zijn huis is verdwenen . En als de tanden eruit vielen, verhinderden ze dat iemand iets deed door te spreken en te zeggen . Als er nog steeds pijn, bloed of vlees uitkomt, dan maakt dat de gewenste zaak teniet of bederft dat . Wat betreft de gezonde, vrije en reizende, als al hun tanden uitvallen, duidt dit op een langdurige ziekte en vervallen in tuberculose zonder dood te gaan, en dat is dat een persoon geen sterk voedsel kan krijgen zonder tanden, maar hij gebruikt bekers en sappen, maar eerder sterft niet omdat de doden hun tanden niet verliezen, en datgene wat Hij de doden niet aan de doden aanbiedt. Hij is een redder voor de zieken. Om deze reden werd hij prijzenswaardig door ziekte . En als al hun tanden eruit vallen, dan geeft het de snelheid aan waarmee ze van de ziekte overleven, en wat de reizende kooplieden betreft, het geeft de lichtheid van hun zwangerschap aan, vooral als hij ziet dat deze tanden bewegen, en als hij ziet dat als sommige van zijn tanden lang zijn geworden en meer bot zijn geworden, duidt dit op een ruzie en ruzie in een huis . En als zijn tanden zwart, verrot en krom waren, en hij hun val zag, zou hij van alle tegenspoed worden gered . Als hij ziet alsof zijn tanden eruit vallen terwijl hij ze in zijn hand of met zijn baard en op schoot neemt, geeft dit aan dat zijn kinderen zijn afgesneden, dus hij is niet voor hem geboren, en wat hij baart is noch links, noch verhoogd . En hij vertelde dat een man zag dat al zijn tanden eruit vielen, en hij was zo verdrietig, en hij vertelde zijn visioen op een kruising, en hij zei : Al je tanden zullen voor je afsterven, en het was zo . En een ander zag alsof hij drie tanden uit zijn mond had genomen in zijn handpalm, en hij bevestigde zijn vingertoppen eraan, dus vertelde hij hem dat hij anderhalve dirham had gevonden ….

…Hoe kom ik af van het probleem van het verwachten van kwaad om me heen , als ik er een hartverscheurende droom in zie? Dit is een voorbeeld van de vele vragen , heb ik altijd gezien , en ik heb je niet verbergen dat ik een van degenen die met dit probleem leefde , als ik zie wat er zal gebeuren met een aantal om me heen , en dan woon ik in angst en af te wachten wat er kan gebeuren, en dit probleem bestaat ook voor sommige mensen in een staat van waakzaamheid !! Vanuit mijn standpunt kan hun gevoel van iets voordat het zich voordoet, van het soort inspiratie zijn ; Het is dat iemand over iets praat en God herleeft de waarheid op zijn tong . De Koran werd op zes plaatsen goedgekeurd . Omar bin Al-Khattab was inspirerend. De waarheid wordt op zijn tong uitgevoerd en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Het kwam in Sahih Muslim via Abdullah bin Omar, moge God tevreden met hem zijn. Hij zei, Umar zei : [ Mijn Heer stemde in in drie : het heiligdom van Ibrahim, de sluier en de Asara Badr ]. Toen de vrouwen van de profeet uit jaloezie tegen hem protesteerden, zei hij ook : Moge zijn Heer, als hij van u scheidde, hem inruilen voor betere echtgenoten van u, en het vers werd daardoor geopenbaard . In een authentieke hadith volgens Muslim stemde hij in met het verbod om voor de hypocrieten te bidden [ zie Sharh Al-Nawawi over Sahih Muslim 15/167] En hij ging ook akkoord met betrekking tot het verbod op alcohol. Al-Nawawi zei : Dit zijn er zes, en er staat niets in de bewoordingen van de vorige hadith over Umar dat toenemende goedkeuring ontkent, en God weet het het beste. Ik keer terug naar het vorige onderwerp en zeg : het kan een andere reden zijn, namelijk het gevoelige gevoel voor anderen te voelen en met hun problemen om te gaan, zoals bijvoorbeeld bij sommige moeders of vaders met hun kinderen gebeurt. de vader of moeder kan het lijden van een van de kinderen voelen terwijl hij vervreemd is, of in nood verkeert . Hij kan bijvoorbeeld zeggen : ik heb het gevoel dat mijn borst is samengetrokken door zus-en-zo, en deze kwestie kan anderen overkomen die zich door deze kenmerken onderscheiden, van sommige groepen, zoals sommige veiligheidsmensen, doktoren, leraren of mannelijke en vrouwelijke verpleegsters, en anderen die een gevoel hebben over voor wie hij verantwoordelijk is . Dit probleem kan op twee manieren worden aangepakt : 1 / Als deze intuïtie door een droom kwam, dan duwde hij het met de genoemde voorzorgsmaatregelen tegen de gehate visie, en het duwt dit ding waarvan hij vreest dat het zal gebeuren, zo God wil . En hij die met deze eigenschap is gekweld, moet erop aandringen dat God bidt om deze zaak namens hem af te weren, en hij zal niets hiervan zien, zo God het wil . 2 / En als deze intuïtie door inspiratie kwam, dan duwde hij het door smeekbede dat God deze eigenschap van hem zou verwijderen, en God was in staat om de vraag van de dienaar te beantwoorden, vooral voor degenen die aandringen op smeking, en God weet het het beste ….

Een droom geeft in een droom aan dat een persoon het niveau verhoogt van wat hij in een droom heeft bereikt, maar als het niet gepast voor hem is, is het een bewijs dat hij zonde of zonde begaat, of een bewijs van een ernstige ziekte die hem overkomt ….

…Hij werd in een droom afgeslacht omdat hij de metgezellen beledigde 82 – Ibn al-Qayyim noemde ook op gezag van al-Qayrawani die hij noemde in ( Kitab al-Bustan ) op gezag van enkele van de voorgangers, hij zei : ik had een buurman die Abu Bakr en Omar vervloekte – moge God tevreden met hen zijn – toen hij hen op een dag meer dan beledigde, nam ik hem en at me op, en ik ging naar mijn huis terwijl ik was Ik viel in slaap en verdrietig, dus ik sliep en verliet het diner, en ik zag de Boodschapper van God ( PBUH ), in een droom, en ik zei : O Boodschapper van God vervloekt zo en zo je metgezellen, hij zei : ( Wie zijn mijn metgezellen ) ? Ik zei : Abu Bakr en Omar zeiden : ~ Neem dit mes en slacht het ermee .~ Dus ik nam het , en ik legde het en slachtte het, en ik zag alsof mijn hand het van zijn bloed sloeg , dus wierp ik het tij en ik bracht mijn hand naar de grond om het af te vegen, dus ik merkte toen ik de schreeuwend rond zijn huis, dus ik zei : Wat is dit geschreeuw : Ze zeiden : Zo en zo stierf plotseling toen We kwamen en naar hem keken, dus de lijn van de slachtplaats . 83 – Hij zei : Muhammad bin Abdullah al-Muhabili zei : ik zag in een droom alsof ik in de armen van de zoon van zus-en-zo was, en of de profeet ( vzmh ) op een heuvel zat met Abu Bakr en Umar die voor hem stond, zei Umar tegen hem : O Boodschapper van God, dit beledigt mij en beledigt Abu Bakr , en hij zei : Kom langs O Abu Hafs ), kwam er een man. Als hij Omani beroemd was, zei Bsabhma Profeet tegen hem ( r )) Addjah ), Faddjah zei toen ( Azbha ) Vzbha , zei : wat waarschuwde me, maar Siaha zei ik : wat ik hem niet vertel in de hoop berouw te tonen toen hij het hof maakte Ik hoorde veel huilen , dus ik zei : wat is dit huilen? Dus zeiden ze : De Omani is gisteren op zijn bed afgeslacht . Hij zei : ik kwam dicht bij zijn nek, dus van zijn oor tot zijn oor een rood pad als opgesloten bloed ….

…Wat is beter om te zeggen dat ik een visioen of een droom heb? Het adres van Bukhari is correct : de deur : het visioen van God , en dat betekent überhaupt en vermeld in de hadith : ~ Ware dromen van God en de droom van de duivel ~ en duidelijk dit om te zeggen : dat wat aan God wordt toegevoegd, is niet zei een droom te hebben die wordt toegevoegd aan de duivel wordt gezegd een visioen te hebben , een illegale daad is gebaseerd op optimisme en niet iedereen wordt een visioen genoemd, kwam als laatste in een interview ( Openbaring drie ) en noemde toen de moderne gelovigen genaamd elke soort visie van de naam , en ten gunste van optimisme de woorden vrede zij met hem ~ goede visie van God ~ in de roman : ~ goede visie ~ Dus hij noemde het Hassan…

…Wie haar in een droom in een prachtig handschrift ziet, geeft kennis, leiding en onderhoud aan met zijn zegen, en misschien verwijst de basmalah naar het kind en de kleinzoon om aan elkaar te hechten . En misschien gaf ze aan dat ze besefte wat er was gebeurd om haar brieven te herhalen . Het duidt op het nastreven van een huwelijk . En misschien gaf ze leiding aan na misleiding . Als je in een droom in een prachtig handschrift schrijft, zal de kijker voedsel en geluk verwerven in zijn fabricage of kennis . En als het dood is geschreven, is het een genade van God Almachtig . En misschien duidde het schrijven op winst bij het planten . Als het na het schrijven is gewist en een vogel gekaapt, del raakte de leeftijd van de ziener en vacuüm levend, en dit wordt gemeten aan de hand van de boeken op zijn handen iets uit de koran of iets anders, er werd gezegd dat Hassan bin Ali moge Allah tevreden zijn met hem zag in een droom geschreven op zijn voorhoofd ( en ochtend, en de nacht wanneer het donker wordt ). Dus bracht hij dat naar Saeed bin Al-Musayyib en zei : O zoon van de Boodschapper van God, adviseer en vraag om vergeving, dus verliet hij de wereld na een nacht . Als hij de Basmalah reciteert terwijl hij bidt, en zijn leer is om de Basmalah in gebed achter te laten, dan is zijn basmalah daarin een bewijs van het begaan van een religie die hij niet nodig had, en het kan duiden op een neiging tot de vader zonder de moeder, en de moeder boven de vader, of hij verkiest een Sunnah boven een fard, of naafil boven een Sunnah, of ketterij. Wenselijk . En wat ermee in een droom werd geschreven, wordt overwogen, als het in goud was geschreven, duidt het op levensonderhoud en interesse in gehoorzaamheid of de hervorming van goede tijden, en het kan wijzen op de prachtige herinnering en goede daden . En hij overwoog waarmee de pennen waren geschreven, dus de lijn van de tumar is vliegend geld, de lijn van de onderzoeker is een onderzoek naar wat hij wil, de lijn van de lijn is proportioneel, de lijn van kopiëren is geïsoleerd, en de regel van het wild omvat iets langs, en de regel van poëzie duidt op nalatigheid en aanbidding, en de regel van al-Rayhani is hypocrisie, en de stoflijn is een ziekte in het oog . En wat er anders op is geschreven, het schrijven in het handtekeninghandschrift van Ezz en Nasr en het schrijven in het handschrift van al-Waraqa wordt beschouwd als beproevingen, en als er niets duidelijk uit het schrijven blijkt, dan is het een bewijs van de kleuring in de leer of het geloof . Wat betreft de vreemde pennen waarmee werd geschreven, zoals Hebreeuws, Syrisch, Hindi en dergelijke, het is een bewijs van vreemde dinars, echtgenoten, slaven of slaven, of bekendheid met vreemden . Geschreven met een ijzeren pen duidde op kracht, levensonderhoud en standvastigheid in zaken . En als hij het schreef met een zilveren pen, en als het was zoals de gebruikelijke pen, geeft het de bemiddelende situatie aan, vooral als het werd geschreven met een pen die gedraaid of geknoopt was, en als de pen recht en fijn was, gaf dat aan de eervolle positie of kennis en werk van degenen die het in een droom deden. Als het in Kagd was geschreven, heeft hij misschien een goede daad verricht of gevolgd. Het is verplicht, en als het op perkament was geschreven, zocht hij een erfenis, en als het in rood, geel of wit geweven stof was, bereikte het vreugde en plezier, en als het van groen geweven stof was, zou het getuigenis krijgen van de Almachtige God . En schrijven met licht of goud is goed nieuws . De punten en vorm in de basmalah in een droom zien : als de basmalah verwijst naar de vrouw, dan verwijst het naar haar, de vorm van haar geld, haar apparaat, haar kinderen en haar onfeilbaarheid, en als dat het geld aangeeft, dit is zijn nuttige zakaat, en als het gebed aangeeft, is dat haar Sunnah, en als het het land aangeeft, was dat haar familie en notabelen van geleerden, deugden en meesters in het vak. Van de parochie en de winnende winkels . En de tekenen van meningsuiting werden overwogen en gezien in een droom : het accusatieve teken is de positie, het neerwaartse teken is isolatie, het verhoogde teken is hoogte, dood of werkruimte, het verbindingsteken is een link, het assertieve teken is assertief in zaken, en het stress-teken is beklemming in zaken en moeilijkheden, dus wat de basmalah van deze tekens binnenkwam, schreef het toe aan de religie van de ziener of zijn wereldse leven, en evenzo, als het tekortschiet, zag hij de basmalah in het tegenovergestelde orde, zoals iemand die de Meest Barmhartige de Almachtige een plaats van Bismillah maakt of de naam van God aan de naam van Bismillah geeft. Onder andere bekend . Als iemand anders het heeft geschreven en het zelf heeft gewist, duidt dit op een schending van het verbond, een afstand van de islam, of dat hij met wat hij heeft aan kennis en geld spaart . En als de zoeker dat deed in een droom terwijl hij ziek was, dan zou hij genezen zijn, en als hij een zondaar was, dan zou hij berouw tonen, en misschien trouwde hij en had hij goede kinderen of verdiende hij uit de handel . En wie ziet dat hij in zijn slaap reciteert in de Naam van God, de Genadigste, de Genadevolle, dan werpt de Almachtige God de zegen op zijn geld ….

…Is er een plek in de hersenen die de droom vervloekt? Wat betreft het visioen dat van God komt, het heeft niets te maken met het lichaam en de materie, zoals ik al zei, het is eerder gerelateerd aan de ziel, aangezien het een goddelijke openbaring is dat God leidt met zijn wil en wil als hij, glorie voor Hemzelf zijn, evenals voor de droom. Hij is van Satan, zoals we hebben besproken, een feit, geen metafoor . Dit standpunt is legitiem voor de mediteerder, maar er is een ander standpunt dat – na het uitvoeren van vele laboratoriumexperimenten – waarbij de hersenen werden onderzocht bij sommige dieren, zoals katten, de aanwezigheid van een groep neuronen ergens in de hersenen die de beweging van het dier, of zijn stijfheid tijdens de slaap, En omdat ervaringen elkaar versterken, en omdat men sommige dieren ziet slapen die enkele bewegingen maakt of huilt, waardoor deze geleerden de mogelijkheid van dromen bij deze dieren oordeelden, en dit kan acceptabel zijn. Ik bedoel de mogelijkheid dat ze droomt, en de mogelijkheid dat het uit sommige zenuwcellen komt, maar dan is het van het soort compote, zoals we besloten toen we het over hadden : dierendromen, wat betreft het visioen en de droom, hun plaats is wat we hebben besloten, en zijn uitgangspunt is legitiem voor de eerlijke mediteerder, en ik hoop dat ik deze informatie heb verduidelijkt . En God weet het het beste ….

…Wat betreft de Barathon, deze wordt geïnterpreteerd op een manier dat Abu Saeed, de prediker, de Barthon, zei dat het de ernst van de mens interpreteert ….

…En wie ziet dat hij is flauwgevallen en mensen hun gezicht van zijn urine vegen, dan zal er een kind naar hem toe komen waarmee mensen gezegend zullen worden door zijn goedheid ….

…En wie ziet dat de hoofden van mensen worden afgesneden in een land, of een map, of een huis, of bij een poort, de hoofden van de mensen zullen naar die plaats komen en zich daarin verzamelen ….

…Al-Wind : duidt de autoriteit op zichzelf aan vanwege zijn macht en autoriteit over de wezens zonder hen, met hun voordeel en schade . Misschien duidde het op de koning van de sultan, zijn soldaten, zijn bevelen, zijn ongelukken, zijn dienaren en zijn assistenten, en zij was een dienaar van Salomo, vrede zij met hem . Misschien duidde het op kwelling, ongedierte en ongedierte omdat ze optraden terwijl ze woedden, en de vele bomen die vielen en verdronken van schepen erin, vooral als het een wesp was, en omdat het de wind was die omkwam, keerde het mee terug , en omdat het een wind is die niet bestuift . En misschien duidde de wind op vruchtbaarheid, levensonderhoud, overwinning, overwinning en goed nieuws, omdat de Almachtige God hen door de handen van Zijn genade zendt en schepen spaart die op Zijn bevel lopen, dus hoe zit het met hen als ze van pollenwinden zijn, wanneer ze terugkeren van hen uit de goedheid van planten en vruchten, dat is de jeugd en hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei. : ~Ik overwon de jeugd en kwam om . Hij keerde terug met de horzel .~ En de Arabieren noemen acceptatie door jongens omdat het overeenkomt met de wesp, en als acceptatie en de horzel alleen door de naam werden afgeleid, is dat voldoende . Misschien duidt de wind op ziekten en aandoeningen en woeden bij mensen, zoals verkoudheid en hoofdpijn, en onder hen is wat mensen zeggen dat dit een woedende wind is, omdat het een ziekte is die door de Almachtige God is gecreëerd wanneer een wind waait en de lucht wordt veranderd of gescheiden . Wie een wind ziet die het draagt ​​en het zonder angst, angst, duisternis of mist draagt, dan bezit hij mensen als het gepast is om dat te doen, of hij gaat over hen heen en ze maken grapjes over zijn dienst met glorie, of hij reist ongeschonden in de zee als hij van de mensen van dat is of die hem hoopt, of zijn industrie is opgebruikt als het traag was . Of onder hem een ​​wind die hem draagt ​​en opricht, en voorziet in levensonderhoud als hij arm is, en als hij het opheft en ermee meegaat, wordt het weggetrokken en is hij bang en vreselijk ongerust . Of het had duisternis, stof, verstoring en gevoel, en als het zich in een schip bevond, werd het erdoor beschadigd, en als het ziek was, nam het erdoor toe, anders zal het worden getroffen door aardbevingen en ongelukken, of het zal erin uitgaan, of het bevel van de sultan of de heerser eindigt erin tot wat hij in een droom bereikte . Als dat allemaal niet zou worden getroffen door een stoffige opruiing met winden en verontrustende aardbevingen . Als hij in dat geval ziet dat de wind bomen ontwortelt en muren vernietigt, of vliegende mensen, dieren of voedsel, dan is het een algemene aandoening onder de mensen, ofwel een plaag, een zwaard, een opruiing, een overval, een gevangenschap, een affaire. , een onrechtvaardigheid en dergelijke . Als de algemene wind stil was of het was van pollenwinden, dan veranderden hun omstandigheden, als de mensen onrechtvaardig waren, angst, epidemieën of belegerden door een vijand, hun zaken bewogen en hun zorgen werden weggenomen . Gifwind is warme ziekten . En de wind met geel is een ziekte, en de wind met donder is onrechtvaardig kracht met kracht . En wie de wind van de ene plaats naar de andere bracht, hij sloeg een heerser of reisde een reis waarvan hij niet terugkeerde, omdat de Almachtige God zei : ~ Of de wind zal mee vallen op een plaats ver weg .~ De val van de wind op een stad of leger, en als ze in oorlog waren, kwamen ze om, en de zachte en heldere wind is goed en zegenend, en de stormachtige wind is de onderdrukking van de sultan, en de wind met stof is een teken van oorlog ….

…En wie sommigen van de rechtvaardigen uit de dood ziet, komt tot leven in zijn land, want die stad zal de vruchtbaarheid, verlichting en gerechtigheid van de bevolking van hun voogden krijgen, en de status van hun chef, Al-Hasan Al-Basri, moge God genade hebben. op hem, is fit alsof hij wol draagt, en in het midden ervan is een ketting en zijn benen zijn gebonden, en het heeft een pallet met honing, die op een vuilnisbelt staat Zijn hand was een tanbir die hem sloeg, terwijl hij was gebaseerd op de Kaaba, dus vertelde ik zijn visioenen over Ibn Sirin, en hij zei : Wat betreft zijn schild van wol, hij steeg op tot hem, en wat zijn jas betreft, zijn kracht ligt in de religie van God, en wat betreft zijn honing , zijn liefde voor de Koran en zijn interpretatie van mensen, en wat betreft zijn terughoudendheid in zijn vroomheid. Zijn voeten, en wat betreft het slaan van een tanaburah, het verspreiden van zijn wijsheid onder de mensen, wat betreft zijn vertrouwen in de Kaaba, hij wendt zich tot God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden ….

…En hij zag alsof mensen het met hun handen namen, het is een wetenschap die hij naar de mensen uitzendt, en als er bloed op hem was, mengde hij zijn kennis met een leugen ….

…De lafheid : duidt het Hiernamaals aan omdat het zijn passagiers zijn en naar het, degene die het heeft bereikt, gaat ernaartoe, en het is de opsluiting van degenen die het bereikten, en het kan duiden op de verblijfplaats van slavernij, ascese, aanbidding, verlaten van de wereld, huilend en preken, omdat de mensen die afstand nemen van de mensen een les is voor degenen die hen bezochten en een preek voor degenen die hen zagen en hun toestand en hun uitgeputte lichamen en hun verdeeldheid aan hem werden geopenbaard De verpletterden en de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde het toen hij het binnenkwam en begroette zijn inwoners : de verblijfplaats van een volk van gelovigen . Misschien duidt het op de dood omdat het zijn huis is, en het kan verwijzen naar het huis van de ongelovigen, de mensen van vernieuwing en de gemeenschap van de dhimmi’s, omdat degenen die er wonen dood zijn . De dood in interpretatie is de corruptie van religie, en het kan wijzen op de rol van degenen die worden onderschat door destructieve daden en corruptie, zoals de rol van overspelers en de rol van alcohol waarin de dronken worden weggegooid als de doden, en de rol van de achtelozen die niet bidden en de Almachtige God niet gedenken en hen niet tot daden opwekken, en het kan op gevangenschap duiden omdat de doden in zijn graf opgesloten zitten. Hij betrad een begraafplaats in een droom en was ziek terwijl hij wakker was, hij werd tegen haar en stierf aan zijn kwaal, vooral als er een huis of een huis in was, en als hij niet ziek was, kijk dan, en als hij in de tijd van zijn binnenkomst eerbied huilend in zijn ogen of het Boek van God Almachtig volgen of bidden tot de qiblah, dan is hij de ingang voor de mensen van goedheid, schoor de herinnering aan de dhikr, en hij ontving het rituele ritueel en profiteerde van wat hij zag of hoorde, en als het was toen hij het binnenkwam, lachend of blootgesteld aan de slechtheid of gejammer op de graven of wandelen met de doden, dan komt het de mensen van het kwaad, immoraliteit en corruptie van religie binnen door ze te mengen met wat ze zijn , en als hij het binnengaat met de adhaan, predikt hij degene die niet onderwijst en het goede beveelt. Hij die de daad niet verricht, staat op in waarheid en getuigt waarheidsgetrouw onder een onwetend, onwetend of ongelovig volk, en wat betreft degenen die zag de doden en stond op uit hun graven of keerde terug naar hun huizen onbekend onbekend, dan zal hij de gevangenis verlaten of de mensen van een stad aan polytheïsten overleveren of ontkiemen wat de mensen van liefde op de aarde hebben geplant van wat ze zo ellendig waren aan Forever a Om evenveel te verminderen als de toename van het visioen en de duidelijke bewijzen en overheersende zaken bij het ontwaken ….

…En wie een van de delen van de gebreken van mensen en hun idiotie ziet, en wat er geen nut aan heeft of er iets uit leest, dan wordt hij beledigd door de mensen en staat hij onder hen bekend om de schandelijke biografie. Een kwaadaardig ongeluk terwijl je wakker bent, is in ieder geval goed, en als iets wordt ontkend, dan is het Mahmoud niet ….

…En wie zijn gezichtsvermogen ziet zonder wat mensen denken, of hij ziet woorden of zwakte, en de mensen weten dat niet, dan zal zijn geheimhouding zonder zijn publiciteit zijn ….

…Het is in een droom goed nieuws en waarschuwing, oorlog en kwelling, macht en gevangenschap, verlies en zonden, en wie vuur ziet en vonken heeft en geluid en commotie heeft, het is een beproeving waarin een wereld van mensen omkomt . En wie een vuur in zijn hart ziet, dat is de liefde van de overwinnaar en de onderdrukking van degenen die zijn geliefde verlaten . En wie twee branden ziet, ze zijn militair . Hoe hoger het vuur is met luide rook, hoe groter de verschrikking en kwelling . Wie in een donkere nacht een vuur aansteekt om mensen naar de weg te leiden, zal een vlag ontvangen die mensen leidt, en wie het vuur zonder duisternis aansteekt, dan is hij een ketterij . En er werd gezegd : als je overdag vuur ziet, dan is dat een teken van oorlog en opruiing . En wie ziet dat hij vuur aanbidt, houdt van oorlog, en misschien gehoorzaamde hij Satan in zijn ongehoorzaamheid . En wie ziet dat hij in de winter met vuur vuurt, zal rijk worden . En wie ziet dat hij vuur eet, eet ten onrechte het geld van wezen of eet verboden geld . En wie ziet dat hij vuur heeft verkocht en een tuin heeft gekocht, dan verkoopt hij duiven en koopt hij een tuin, en vice versa . En wie een persoon het vuur ziet binnengaan en gemarteld wordt, dan verliest hij zijn geld of begaat hij zonden die het vuur noodzakelijk maken . En wie door het vuur is geraakt en hem niet heeft verbrand, houd zijn tijd . En wie het vuur iets van het graan ziet verbranden, de prijs is hoger . En het brandende vuur is een ramp van Sultan . En wie onder de gouverneurs ziet dat hij een vuur aansteekt terwijl het gedoofd is, hij zal geïsoleerd worden en zijn vuur gedoofd . En wie zonder rook een vlam van vuur op zijn deur ziet, duidt op de hadj . En het vuur in de vingers duidt op het onrecht van de schriftgeleerden . En vuur in de palm is een onrechtvaardigheid in vakmanschap . En wie een vuur ziet dat alles wat komt opeten . Op hem en het heeft een geweldige stem, want het is oorlog, pest, pokken of dood die daar plaatsvindt . En als hij zag dat het van een plaats naar de hemel is opgestegen, dan hebben de mensen van die plaats de Almachtige God met zonden bestreden . Wie een vuur ziet, verbrandt een deel van zijn kleren of een deel van zijn organen, en hem overkomt een ramp . En wie ziet dat hij wordt getroffen door een gloed van vuur, zal in de tongen van mensen vallen en zich aanvullen . En het nuttige, glanzende vuur is een zekerheid van de angstige en nabijheid van de sultan . En wie een brand vanuit zijn huis zag komen, zou een staat of een beroep krijgen . En wie zag dat een straal van zijn vuur van oost naar west scheen, dan zal hij weten dat hij in het oosten en het westen zal worden genoemd . En als hij een vuur uit zijn hoofd zag schijnen en het had licht en stralen, en zijn vrouw was zwanger, dan beviel ze van een jongen die zou zegevieren en een geweldige man zou krijgen . En wie ziet dat hij een vuur aansteekt op de top van een berg, hij zal dichter tot de Almachtige God komen of zijn behoeften vervullen, en als hij afwezig is, zal hij veilig terugkeren . En wie in zijn rok een brandend vuur ziet en getrouwd is, dan wordt zijn vrouw zwanger . En het vuur in de woestijn is oorlog . En als hij een kolen uit het midden van het vuur pakt, slaat hij verboden geld van de sultan . En wie mensen in brand steekt, ik zal vijandschap en afkeer onder hen veroorzaken . En wie een vuur uit zijn hoofd laat schijnen, wordt ernstig ziek . En wie ziet dat hij in het midden van het vuur is en zijn vrijheid niet vindt, dan zal hij waarachtigheid, zekerheid en overwinning over zijn vijanden verkrijgen . En wie vuur ziet, wordt gedoofd, en tweedracht leeft . Als het vuur in een land is, dan is het de dood van zijn heerser of zijn geleerde, en als het in zijn tuin wordt gedoofd, dan is het zijn dood . En het vuur kan een aanwijzing zijn voor de afrekening, omdat ze zijn ontstaan ​​uit het vuur van gifstoffen, en misschien duidde het op droogte en sprinkhanen . En wie vuur zag praten in een pot of in de buurt ervan, zou worden geslagen door een djinn . Schadelijk vuur duidt op onrechtvaardige autoriteit, en als mensen er baat bij hebben, duidt het op rechtvaardige autoriteit . En het vuur in de winter duidt de vrucht aan, zoals ze zeggen : vuur is de winterfruit . Vuur eten duidt op eten en drinken in verboden vaten, zoals goud en zilver . Misschien wees ze haar aanbidder aan . Evenals licht en duisternis ….

…Het voordeel van een duidelijke, correcte droom als aan de voorwaarden wordt voldaan volgens wat we hebben genoemd, en het onder andere betrouwbaar is dat de consumptie ervan matig en niet vol is, en het eten van knoflook de droom verstoort ….

…Hij vond het geld van zijn vader door middel van een droom 79 – en uit het visioen dat plaatsvond, zei Ibn al-Qayyim dat Umair bin Wahb – moge God tevreden met hem zijn – in zijn slaap kwam en hem werd verteld : Ga naar zo-en- zo en uit het huis, graaf dan om het geld van je vader te vinden en zijn vader had geld begraven en stierf en raadde het niet aan Toen Amir opstond uit zijn slaap en het graven, en je vindt het geld van je vader , en zijn vader had geld begraven en stierf en beval het niet aan, dus stond Amir op uit zijn slaap en verachtte hij hem zoals hij hem bevolen had, dus sloeg hij tienduizend dirham en verloochende veel, dus betaalde hij zijn schuld af en verbeterde hij zijn toestand en de toestand van zijn huishouden en dit was na zijn veiligheid, en de jongste van zijn dochters zei hem : O Vader van onze Heer, deze die ons liefhad vanwege zijn religie is beter dan Hubl en troost, en als het niet was dat hij dit geld van jou zou hebben geërfd , maar aanbad hem een ​​paar dagen. Ibn al-Qayyim zei : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani zei : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani zei : Deze hadith van Amir en de winning van geld in een droom is verbazingwekkend dan wat we hadden en we zagen in onze tijd in onze stad van mijn vader Muhammad Abdullah al-Baganashi was een rechtschapen man, beroemd omdat hij de doden zag en hen vroeg naar afwezigen en dit aan hun familie en hun familieleden overbracht, totdat hij daar beroemd om werd en velen van hem, zodat men naar hem en klaagt bij hem dat Hamima zonder wil stierf en geld heeft om hem niet naar zijn plaats te leiden, dus bereidt hij hem voor op het goede en roept God in zijn nacht om de beschreven doden te zien. En hij vraagt ​​hem over de kwestie Re ermee ….

…Wat is de uitspraak over het gebruik van de term ~belichaming van God~ bij de bespreking van de vraag : kan God in een droom worden gezien? Wanneer je deze kwestie bespreekt, zul je enkele beschrijvingen vinden die niet geschikt zijn voor Hem, de Almachtige, zei de rechter : De geleerden zijn het erover eens dat het toegestaan ​​is om de Almachtige God in een droom en de geldigheid ervan te zien. En andere dergelijke uitdrukkingen van de bijgewerkte uitdrukkingen die niet uit de woorden van God kwamen, noch de woorden van Zijn Boodschapper, en daarom worden ze niet ontkend en bevestigd pas na uitwerking, en als hun betekenis juist is, dan is het bewezen, anders het wordt ontkend . Daarom is het niet toegestaan ​​om te zeggen : zijn toestand is een van de kenmerken van de lichamen, en het is niet toegestaan ​​dat hij hem belichaamt. Omdat dit een van de bijgewerkte uitdrukkingen is ….

…Melk Melk drinken in een droom duidt op een overvloedige oogst voor de boer, vreugde thuis en een succesvolle reis voor de reiziger . Wat de vrouw betreft, deze droom is een goed voorteken . Het zien van grote hoeveelheden melk in een droom duidt op rijkdom en rijkdom . Wat betreft een droom dat u betrokken bent bij de melkhandel, dit betekent een toename van uw rijkdom . Als je droomde dat je gratis melk aan anderen uitdeelde, dan betekent dit dat je goed bent en zakaat voor het beste van je rijkdom . Als er melk wordt gemorst in een droom, betekent dit dat u een klein verlies en tijdelijke problemen zult lijden door uw vrienden . Maar als u droomt van vuile melk, betekent dit dat u eenvoudige problemen zult tegenkomen . Als de melk in de droom zuur was, betekent dit dat je je zorgen maakt en bang bent voor de problemen van vrienden . En als je in een droom tevergeefs probeert melk te drinken, betekent dit dat je het risico loopt iets waardevols te verliezen of dat je de vriendschap van een hooggeplaatst persoon verliest . Als je droomt van hete melk, betekent dit dat je een strijd aangaat, aan het einde waarvan je verlangens en aspiraties zullen worden vervuld . Wat baden met melk betreft, het betekent de vreugde en het gezelschap van goede vrienden ….