…Ervaar mijn keel Het zien van deze ziekte in een droom geeft aan dat u een beetje ziek wordt en in de nabije toekomst moeilijkheden zult ondervinden . En als je ziet dat anderen er ziek van worden, dan betekent dat dat je van streek raakt door de vele verzoeken om hulp en donatie aan anderen ….

…En wie ziet dat hij met een pen schrijft terwijl hij mijn moeder is, er zit niets goeds in, en het kan duiden op zijn aanstaande dood ….

…En wie ziet dat hij op mijn kraan rijdt, dat duidt op zijn armoede en zijn ballingschap ….

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

En wie ziet dat hij de wassing doet met wat niet is toegestaan ​​om de wassing uit te voeren op dezelfde manier als hij die zijn wassing niet uitvoert, en er werd gezegd dat hij die de wassing doet met melk of honing goed is in religie ….

…En wie ziet dat hij zich heeft gewassen met emotie of iets daarvan, en als hij een minnaar heeft, neemt zijn liefde toe, en als de minnaar vervreemd is, dan vergroot hij zijn afkeer en neemt het gebruik van zeep toe in reinheid ….

…En als hij zag dat hij zich waste en een doek aantrok, dan zou hij van die verwarring afkomen en zijn doel bereiken, en als hij zich niet volledig waste, zou hij niet hebben bereikt wat hij wilde ….

…En wie ziet dat hij ghusl heeft gedaan op vrijdag en de twee Eids, dan zal hij de graden in het Hiernamaals verhogen, met de voorgaande uitleg daarvan ….

…Wie het ziet alsof hij een wassing doet of zich in een kudde wast, hij krijgt iets dat voor hem is gestolen . En wie ziet alsof hij de wassing verricht en in gebed gaat, zal zijn zorgen achterlaten en de Almachtige God danken voor verlichting ….

…En wie zag dat hij werd gebaad en nieuwe kleren aantrok, als hij geïsoleerd was van de staat, krijgt hij die terug . Als hij arm, rijk en rijk is, als hij gevangen zit, wordt hij vrijgelaten, en als hij ziek is, is hij vrij, en als hij een handelaar is wiens beroep uitgeput is, of een ambachtsman die niet in staat is geweest om te produceren, hun zaken worden rechtgezet en er wordt een order voor hen vernieuwd in de meest complete staat, en als hij verplicht is om de hadj te verrichten, en als hij bezorgd is, dan wil God zijn bezorgdheid, zelfs als hij schulden had, heeft God zijn schuld afbetaald, want toen Job werd gewassen, trok hij nieuwe kleren aan, en God gaf hem zijn gezin en evenzo met hen, en zijn zorgen waren weg en zijn lichaam was correct ….

…En wie ziet dat zijn maag is doorgesneden, schoongemaakt en gewassen en weer is teruggekeerd zoals het was, geeft het plezier en het succes van God aan, zijn gedrag op de goede manier, de gerechtigheid van zijn zaken en zijn veiligheid tegen het kwaad van de vervloekte Satan ….

…En wie denkt dat hij wast wat niet mag worden gewassen, dan heeft hij betrekking op een zaak waarvan hij gelooft dat deze rechtvaardig is, en de zaak is daarvan anders ….

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) kleding, omdat het het goede van deze wereld en het hiernamaals aangeeft . De beste kleding is cool en verward, en ze zijn sterker in hermeneutiek dan wol . En koud gestreept in religie is beter dan in deze wereld . En koudheid van Albrism is verboden geld . De twee wezens zijn gewolkte kledingstukken, dus wie ziet alsof hij twee scheppingskledingstukken droeg die over elkaar waren uitgesneden, geeft zijn dood aan . De jurk werd nonchalant gescheurd, de breedte was eraf . En een gescheurde jurklengte is het bewijs van vulva, zoals overleven en trouwen . Als een vrouw haar shirt met korte kleding ziet, wordt ze opgesloten en wordt haar sluier geschonden . En wie zijn hemd aan zichzelf scheurt, hij maakt ruzie met zijn familie en maakt zijn levensonderhoud ongeldig, als hij over elkaar gescheurde hemden draagt, dan is dit zijn armoede en de armoede van zijn zoon . Als je de schepping over de ongelovige heen ziet, dan is het zijn slechte toestand in zijn wereld en in het hiernamaals . En de lelijke patchworkkleding zou duiden op verlies en werkloosheid . Vuil is of het in de kleding, het lichaam of het haar zit . En vuil in kleding zonder vet duidt op corruptie van religie en de overvloed aan zonden, en als het met vet is, dan is het de corruptie van de wereld, het wassen van vuil is berouw, het wassen van sperma is berouw van hoererij, het wassen ervan van bloed is berouw van moord, en het wassen van maagdelijkheid is berouw van onrechtmatig gewin . En verwijder de vuile kleren, het verwijderen van zorgen, en verbrand ze ook . Wat betreft nat worden in een kledingstuk, het is een obstakel om te reizen, of van hun bevel ernaar toe, en het is pas voltooid als het kledingstuk opdroogt . En wie zag dat hij nieuwe lompen had, zou geld hebben gebroken ….

…En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….

…En wie een oog ziet dat open is en er komt water uit totdat het het huis vult, dan komt het uit alle zorgen, en misschien kunnen de corrupte mensen verdriet hebben vanwege de gezondheid van dit lichaam als ze geen dienstmeisje is, en als ze een dienstmaagd is, dan is het goed en een zegen omdat de Almachtige God zegt: ~Er loopt een oog in .~…

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

…En wie een helder oog in een vloeibaar ding ziet rennen, drukt het uit als een uitdrukking van wat werd gepresenteerd in de scheiding van rivieren ….

…En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….

Het huwelijk is in een droom duidt op een geweldige positie . Elk huwelijk waarin sperma wordt gezien in een droom totdat het nodig is om het wakker te wassen, is ongeldig en wordt niet geïnterpreteerd omdat het een natte droom is . En wie zijn vijand trouwt, hij zal hem verslaan . En wie met een van zijn vrouwelijke familieleden trouwt, zal het heiligdom binnengaan . En wie ziet dat hij met zijn moeder in het graf trouwde, zal sterven . Als je een vijand uit de ongelovigen ziet trouwen met een moslimvrouw, dan is dat een bewijs van een inval . Het huwelijk duidt op het elimineren van religie en het wegnemen van zorgen . Degene die een naakte vrouw neukte, ontsnapte aan hen . En wie ziet dat hij met een overspelige vrouw trouwt, zal worden gekweld door een heilige wereld . En wie ziet dat hij trouwt met de vrouwen van de hemel, zal lijden onder godsdienstige zaken . Wie ziet dat hij naar een naakte vrouw kijkt zonder het te weten, zal een fout maken . Zie ook het geheim, zie geslachtsgemeenschap en zie compositie ….

…En wie ziet dat hij junub is en geen water heeft gevonden om het te wassen, dan wordt het moeilijk voor hem om te doen waar hij om vraagt ​​vanuit de materie van deze wereld en het Hiernamaals, en wie ziet dat hij heeft gewassen van onreinheid en voltooid heeft zijn wassen, dan zal de zaak die hij wil voor hem worden afgehandeld, en als het niet wordt gewassen, is zijn opdracht niet vervuld. En wie ziet dat hij heeft gewassen en kleren heeft gedragen, dan is hij veilig voor alle ellende en ziekte, en als de kleren nieuw waren, was hij beter geïnformeerd, en als hij zag dat hij zich waste en niet droeg, dan is een deel van zijn leed zal van hem worden ontheven en zijn bestelling voldoet niet aan hem volgens wat met hem overeenkomt en als hij ziet dat hij zijn handen en gezicht heeft gewassen, is er niets mis mee…

…Donder : Het kan een aanwijzing zijn voor het feest van de sultan, hem bedreigen en bedreigen, en daaruit wordt gezegd dat het dondert en schijnt . Misschien gaf hij goede beloften en korte bevelen aan, omdat hij de koning van de wolken beveelt om op te staan ​​en vrijgevig te zijn naar wie ze ook werden gestuurd . Donder duidt ook op de trommels van kruipen en wedergeboorte, wolken op soldaten, bliksem op pijlpunten en kleurrijke gepubliceerde items en vlaggen, regen op bloedvergieten en bliksemschichten over de dood . Wie de donder in de lucht ziet, het zijn bevelen die van de sultan komen, en als hij dat vanuit zijn goedheid in de regen ziet en de mensen hem nodig hebben, duidt dit op de regen of de beloften van de goede sultan, en hij kan naar de twee gezichten wijzen en de twee dingen prediken, zelfs als de persoon met het visioen iemand is die door de regen zal worden geschaad, zoals de reiziger, de minderjarigen en het wassen en bouwen en oogsten, en degene die hun gang gaat, Ofwel regen doet hem pijn en doet het en bederft wat hij heeft gedaan, en ze hebben het geautoriseerd voor het ochtendgloren, zodat ze waarschuwen om het geschenk te nemen en zich voor te bereiden op de regen, en ofwel de bevelen van de sultan, ofwel een misdrijf daarvoor is schadelijk . En als de regen op dat moment net zo schadelijk was als zomerregen ? En als hij donder met bliksem ziet, dan wordt de betekenis van de belofte bevestigd in wat hij aangeeft . En als de zon daarbij prominent aanwezig was en er was geen regen, dan kwamen trommels en voorwerpen die uit de sultan kwamen om het te openen naar hem toe, en het goede nieuws werd aan hem gepresenteerd, of om het contract van enkele van zijn heersers te leiden, of om hem op pad te sturen of het te ontvangen van enkele van zijn pooiers . En als er regen, duisternis en bliksemschichten zijn, dan komen ofwel plagen uit de lucht, zoals hagel, wind, sprinkhanen en beer, of pest en dood, of strijd of oorlog als het land een land van oorlog is, of mensen verwachten dat van een vijand . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder regen van angst. Als hij donder ziet, dan zal hij een schuld afbetalen, en als hij ziek is, is hij onschuldig, en als hij gevangen zit, zal hij worden vrijgelaten . Wat betreft de donder, bliksem en regen, het is een eer voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner . Thunder was de eigenaar van een grote politiemacht . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder bliksem duidt op moord, bedrog, leugens en leugens, omdat het donder verwacht na bliksem . Er werd gezegd dat het geluid van de donder duidt op ruzie en controverse . Bliksem : duidt op angst voor de heerser, zijn dreiging en zijn belofte, het mes van de messen en het slaan van de zwepen, en misschien de autoriteit die daartegen wordt aangegeven, de goede belofte, het gelach, het plezier, het verlangen en de hebzucht van verlangen en hoop, vanwege wat hij heeft van kwelling, kwelling en steen, genade en regen, want volgens wat de mensen van het nieuws beschrijven, de koning van de wolken aan wie haar zweep is toevertrouwd, en zijn stem dondert eroverheen met de woorden van de Almachtige : ~De bliksem toont je met angst en hebzucht .~ Het werd gezegd uit angst voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner, de boer, vanwege de regen die bij hem zou zijn . Elke keer dat de bliksem het aangeeft, is het snel en urgent vanwege de snelheid waarmee het vertrekt en het gebrek aan transmissie . Wie bliksem ziet zonder mensen, of ziet dat de lichten hem raken of zijn ogen grijpen, of zijn huis binnendringen, als hij op reis is, zal hij in vakantie zijn, hetzij door regen of op bevel van een heerser, en als hij een boer wiens land is opgedroogd en de dorst heeft om het te planten, zal hij prediken tot kuisheid en barmhartigheid, en als zijn meester, vader of autoriteit verontwaardigd op hem is. , En lachte hem uit . En dichters vergeleken lachen met bliksem en huilen met regen, want lachen onder de Arabieren is de vertoning van verborgen dingen en het verschijnen van verhullingen, dus worden ze pollen genoemd als ze aan het ooglid genezen als gelach, en als er regen mee valt. , het geeft de lelijkheid aan van wat hem verschijnt dan waar hij om huilt, dan is het ofwel bliksem . Treurende woorden, of een zweep die hem roept, en de regen zal zijn bloed zijn of een zwaard dat zijn ziel wegneemt . En als hij ziek is, glanst zijn gezichtsvermogen en tranen in zijn ogen, en zijn familie huilde en zei dat zijn volharding en het versnellen van zijn dood snel waren, en wie ziet dat hij de bliksem heeft opgegeten of erop heeft geslagen, dan dringt een persoon aan hem om iets rechtvaardigs en goeds te doen . En bliksem wijst op angst met voordeel . En er werd gezegd dat bliksem het voordeel van een verre plaats aangeeft . En wie bliksem zag, verbrandde zijn kleren, zijn vrouw zou sterven als ze ziek was ….

…Al-Ashnan: Wie in zijn droom ziet dat hij zijn handen waste met tandenstokers, wanhoopt aan wat hij vraagt . En er werd gezegd : tenzij het een uitademing of een stank is, is het een bewijs van het verdwijnen van zorgen en gal, en het verlichten van de behoefte . En er werd gezegd : Handen wassen met korstmos duidt op een breuk in de vriendschap . En geeft de stopzetting van de rechtszaak aan . Er werd gezegd : het is een ontsnapping aan angst . En er werd gezegd : het is berouw van zonden ….

…Wie ziet dat zijn gebed zijn bestemde tijd heeft gepasseerd, of geen invloed heeft op een plaats waar hij het bidt, dan is dat een moeilijkheid in zijn zaak waar hij om vraagt ​​in termen van religie of wereld . Als hij ziet dat hij een gebed heeft gemist en de wassing niet heeft voltooid of niet in staat was om dat te doen, vervult hij zijn gebod waar hij om vraagt ​​niet, tenzij hij ziet dat hij zijn wassing eerder heeft voltooid . En als hij ziet dat hij zijn wassing heeft voltooid zonder wat is toegestaan ​​om de wassing uit te voeren, dan is het als degene die zijn wassing niet uitvoerde . Evenzo wordt het rituele wassen van onreinheid als het wordt gedaan voor hem gedaan, en als het niet wordt gewassen, wordt zijn bevel niet vervuld . Als hij tayammum ziet en hij is niet in staat om water te bereiken, dan is het toegestaan ​​en zal de loop van wat we hebben genoemd volgen ….

Een voordeel vertelde dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Als een van jullie wakker wordt uit zijn slaap, dan moet hij zijn handen wassen, of zeggen dat zijn handen drie zijn voordat hij ze in het vat gaat, omdat hij weet niet waar zijn hand van zijn lichaam komt, dus twijfelde iemand dat, en hij werd wakker en merkte dat zijn hand zijn anus was binnengegaan en een van zijn vingers werd gezegd ….

…Onreinheid is degene die in een droom ziet dat hij onreinheid heeft, en hij heeft een aanbetaling, vertrouwen, getuigenis, schuld of iets anders dan dat als hij niet teruggeeft, het is zondig, dus het wassen van die onreinheid zal daaruit voortkomen door zijn vertrouwen terug te geven, en als hij wordt gereinigd en de onzuiverheid wordt gewassen, dan komt hij uit de zonde en blijft de schuld bij hem, en hij streeft ernaar om in zijn behoeften te voorzien, zijn schuld en vertrouwen af ​​te betalen of zijn aanbetaling terug te geven, en zijn schuld en vertrouwen zullen bij hem blijven. hem zonder zonde . Zie ook Vuil ….

En wie ziet dat hij de wassing doet op een plaats waar geen water is, en hij voltooit dat, dan is zijn uitdrukking als een volledige uitdrukking van wassing en wassen, en wie ziet dat hij de wassing doet en dat water aanwezig is, geeft aan dat hij afwijkt van de sharia, laat hem dan berouw tonen tot de Almachtige God