Hebben cijfers enige betekenis? De kwestie van de semantiek van getallen hield me vaak tegen , en ik werd er vaak naar gevraagd , God zij geprezen en met succes, en ik heb het veel ontcijferd, maar het is hier noodzakelijk om te weten dat het visioen of de droom voor mij is een blok en geen woord , zodat het werd genomen uit het zicht door het symbool van het getal , bijvoorbeeld , en het kan in het zicht zijn er sterker symbolen, zodat hen, maar er is geen twijfel dat deze symbolen zijn met elkaar verweven, en de betekenis van sommigen versterkt de betekenis van anderen. Voorbeelden van de connotaties van sommige getallen zijn : Hedendaagse termen – getallen

En wie ziet dat de engelen zijn hand naar de hemel hebben gebracht, hij zal zich tot God bekeren en zal spoedig de wereld verlaten ….

…Jaber al-Maghribi zei dat als hij denkt dat zijn ouders hebben geleefd of niet hoopvol zijn, hij in zijn eigen belang tekort schiet ….

En wie ziet dat zijn benen vier kettingen hebben, dan krijgt hij vier kinderen ….

En wie ziet dat de mensen van die plaats de feniks hebben gedood, duidt op het isolement of de vernietiging van de autoriteit van die plaats ….

Hebben visioenen iets met magie te maken? En kunnen we , om u het onderwerp uit te leggen , de magie afleiden en wie het formuleert? En wanneer? Waar? Wat is de behandelingsmethode? Door middel van visioenen? Veel mensen die naar het visioen werden gevraagd, zagen haar , je merkt dat nadat je het visioen hebt afgesneden , het je vertelt . . Wetende dat ik betoverd ben . Of : ik zie Mnamat dromen en legde me uit dat ik de charme en het werk van mijn werk heb ; Het is bekend dat de betoverde vergezeld gaat van enkele dromen . Of : ik ben al heel lang een besmet oog , ik heb geen remedie gevonden . Of : ik vertelde dat ik Maaon of Maaonh ben , en vertelde me dat mensen betrouwbaar zijn ! ! Of : weten wanneer ik zo en te lezen , zodat de duur van die en die , en ik begon beter te voelen . En anderen . . . . ~ Dit , broeders en zusters, zijn voorbeelden en voorbeelden van sommige communicaties of sommige geschreven berichten die van tijd tot tijd worden ontvangen , en hier zijn mijn pauzes . . Ik hoop dat u het met belangstelling zult lezen, zodat uw oordeel correct kan zijn, zo God het wil . Ten eerste : magie bestaat , het beïnvloedt de werkelijke menselijke invloed , evenals het rechteroog en het heden , kwam het recht om de woorden te spreken, vrede zij met hem : ‘ Als het iets eerder was, ging Qadr aan het oog ‘ (1), en de woorden evenals het ~ rechteroog ~ (2). Ten tweede : onoplettendheid om God te noemen bestaat en escaleert onder de mensen om vele redenen en de bekende liefde voor de wereld en hun fascinatie en de verspreiding van zonden en de toegeeflijkheid , toegeven aan het eten van moslims . Ten derde : de afschaffing van de Koran en de hoek op de schappen in de moskeeën , of huizen , en heeft uitgegroeid tot een heleboel van ons niet gelezen door slechts een paar keer , en sommige lees het alleen in Ramadan, en een aantal op vrijdag , niet dit feit . . . En wat een feit ! ! Sommigen hangen zelfs gewoon aan de muur zonder het te lezen . Ten vierde : meer ouders voor zijn kinderen, geen vervuilende stoffen terug op dhikr en een andere legitimiteit die wordt gezegd in de ochtend en avond en voor het slapengaan en bij het betreden van het huis, het toilet betreden en eten en nieuwe dragen . . . En anderen . Dingen die ons allemaal elke dag overkomen . Ten vijfde : verspreid onwetendheid, laten we zeggen, wetenschap, en hier bedoel ik dat de legitieme en veel van de wetenschap wetenschap wordt genoemd, die Lifton-mensen zonder kennis en zonder curriculum of functionaris vinden, en Hola vindt dat ze de taak van een perversie van Ahdaah doen, en Ocefathm klaar om worden besteed aan degenen die hen bezoeken, soms zeggen ze : daar heb je charme, andere : daar heb je een oog, en je moet bijwonen en blinde sessies van behandeling, en jij en jij, en deze mensen aarzelen niet om te onthullen het lichaam van de patiënt, zelfs als het een vrouw is, en het blazen in haar lichaam, en ik vraag hier of dit werk legaal is? Laten we goed nadenken voor het antwoord, en we bieden het Shara categoriseren . Dit is wat nodig is . ___________________________________ (1 ) overgeleverd door Imam Muslim als in de nucleaire uitgelegd in het boek van vrede deur geneeskunde, ziekte en verfijning (16 \ 171 ) 0 vervolg gesprek : ~ Als Astgseltm Vagsilwa ~ – op – en Tirmidhi in de overgeleverd boek van de geneeskunde de deur van wat er in de spreuk van al-Ain en Bab Ma Jah kwam in die zin dat het oog goed is en haar wast – vorige referentie – en het werd overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de Musnad al-Qabail . De hadith van Asma bint Umais, moge God tevreden zijn met haar – vorige referentie -. (2 ) Overeengekomen vanuit de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn, zie Fath al – Bari boek medicijndeur rechteroog (203 \ 10 ) – op • Nucleair en om een moslim uit te leggen in het boek van geneeskunde, ziekte en Alrqi (14 \ 170 ) – Vorige referentie -. ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Haat : Het is dus niet prijzenswaardig, want liefde is een zegen van de Almachtige God, en haat is ertegen, en het is tegen genade . En de Almachtige God heeft gezegd dat de gelovigen de voortdurende vijandschap tussen hen hebben opgeheven met de liefde van de islam, dus de Almachtige zei : ~ Als u vijanden bent, wikkel dan uw hart onder uw harten en u bent broeders geworden door Zijn genade .~…

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

En wie ziet dat hij eten kookt met saffraan, duidt op ziekte ….

En wie ziet dat hij iets van de natuur doodt, zal worden geïnterpreteerd door de vermindering van zijn geld en fatsoen ….

En wie een bekende jonge persoon het ziet spelen, is Mahmoud niet, en als hij dat ziet, leert hij wat er met hem gebeurt als hij weigert dit te doen ….

En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met zijn overleden familieleden, dan zal er grote bezorgdheid ontstaan ….

…Voordeel: als een persoon een eerlijk visioen wil zien dat laat zien wat er in zijn geweten leeft, slaapt hij op de wassing aan zijn rechterkant, herinnert hij zich God en roept hij deze smeekbede op, overgeleverd op gezag van Jaafar al-Sadiq, en dit is : God, Ik gaf mijn ziel aan jou over en richtte mijn gezicht op jou, en ik vertrouwde jou mijn bevel toe, en ik nam mijn toevlucht tot jou met verlangen en angst tot jou, geen toevluchtsoord.En er is geen ontsnapping aan jou dan aan jou. Ik heb geloofd in uw boek dat ik heb geopenbaard en uw profeet die u hebt gestuurd. Gezegend zij onze Heer en Verheven bent u rijk en wij, de armen, zoeken uw vergeving en bekeren ons tot u, o Heer, ik vlucht van u naar u.O God, toon mij een waar visioen dat niet vals, goed, aangenaam, ongelukkig is, gunstig, niet schadelijk . En als hij wakker wordt, herinnert hij zich de almachtige God en vertelt hij een visioen over een bepaalde passage, en waar hij ook doorheen gaat, hij is van hem afhankelijk ….

…Wie een deugd in zijn lichaam ziet, dan is hij zijn kracht in zijn kracht ….

En wie een dode ziet, heeft hem iets uit de Koran en boeken van jurisprudentie en dergelijke gegeven, dan is dit een bewijs van succes in gehoorzaamheid en goede daden ….

…Behoefte Als je droomt dat je in nood bent, dan betekent dit dat je helaas de feiten van het leven niet kent en dat je op dwaze wijze naar het bolwerk van zijn verdriet en rampspoed wordt geleid . Als je merkt dat je tevreden bent in een situatie van nood, dan zul je de heldhaftigheid van het ongeluk dragen die je bedreigt, en zul je de wolken van ellende zien verdwijnen. Als u ervan droomt hulp in nood te zoeken, geeft dit aan dat u gerespecteerd zult worden vanwege uw oprechte vriendelijkheid, maar dat u zich niet gelukkig zult voelen als u dat doet . Als je droomt dat je in nood bent, betekent dit dat je verdrietig en angstig zult zijn vanwege het trieste nieuws dat je hoorde over een afwezige vriend . En als u anderen in nood ziet, geeft dit aan dat uw relaties met anderen verslechteren als gevolg van problemen

…Daniël zei dat eenieder die zag dat een dode hem iets van eten en drinken gaf en het niet at, dan vermindert hij zijn geld met het bedrag daarvan, en als hij het eet, dan is het goed en een voordeel, en als hij geeft hem iets van wereldse goederen, dan zal het goede gebeuren en zal er hoop komen ….

En wie ziet dat de hoofden van mensen worden afgesneden in een land, of een map, of een huis, of bij een poort, de hoofden van de mensen zullen naar die plaats komen en zich daarin verzamelen ….

En wie ziet dat een koning of matriarch heeft geleefd en de macht heeft overgenomen zoals hij was, dan duidt dit op de opvolging van iemand uit zijn clan, zijn naam of zijn tegenhanger, en misschien is het leven van degene die over hen is aangesteld, verbeterd. ….

En wie ziet dat zijn grootvader, grootvader, grootmoeder of grootvader heeft geleefd, dan is dit een leven voor hem, integriteit in de zaken van zijn grootvader en het verlangen naar tijd voor hem, en de visie van het leven van de moeder is sterker dan het leven van de vader, en beiden zijn prijzenswaardig ….

En wie denkt dat de dode persoon gemeenschap heeft met iets van het dode dier, dan is hij in twee opzichten goed en een voordeel of iets onaangenaams. Een korte vermelding van de omgang met de doden is gepresenteerd in het hoofdstuk over omgang, zodat de scheiding deze betekenis niet verliest ….

…Dromen dieren? Het is bekend dat de Almachtige God de mens onderscheidt van dieren met rede, en de rede zoals bekend is van waarop het is gebaseerd op de opdracht, en daarom heeft God de pen van de krankzinnigen opgewekt, en als we hebben besloten dat dromen over hen zijn geen goed nieuws voor hun eigenaar of waarschuwen hem, en dit is onmogelijk voor het dier omdat het niet de aanwezigheid van haar geest is; Wat het onderwerp is van de opdracht, zoals we al zeiden, we besluiten hier dat het dier niet de visioenen heeft die vervat zijn in de betekenis van het goede nieuws of de waarschuwing, maar het kan het vermogen hebben om enkele van de dromen te zien waarvan de gebeurtenissen geleefd, maar waar is de machine die deze dromen naar ons laat uitkomen in het licht van zijn onvermogen om te spreken en dialoog en begrip? Ik heb veel specialisten en fokkers van huisdieren gevraagd, en ze besloten dat hun dieren ‘s nachts veel onrust, beweging, verandering in mondbewegingen of geschreeuw hebben, wat het resultaat is van dromen van deze dieren . De studie vond een van de instituten in de Verenigde Staten namens : (MIT News) De studie getiteld : Animals have Complex dreams MIT-onderzoeker bewijst uitgegeven in de geschiedenis van 24-1-2001 en die bewees dat deze studie omvat : dat dieren dromen , en elke eigenaar van de dieren kan dit feit zien en ontdekken, en dit lijkt misschien vreemd, maar het is de waarheid. De geest van het dier is actief tijdens de slaap, net als tijdens het werken, en de slaap van het dier verschilt tussen diepe slaap en gewone slaap, en er zijn veel experimenten uitgevoerd op muizen waardoor is bewezen dat muizen in hun slaap van het stadium naar een en uit wat bekend is dat dromen bij mensen voorkomen tijdens de fase van diepe slaap, en hetzelfde gebeurt met muizen . Dieren hebben complexe en complexe dromen – zoals de studie bewijst – en ze dromen over specifieke gebeurtenissen die hen overkomen tijdens het wakkere leven . En de conclusie die ik kom is : 1_ dat dieren het vermogen hebben om te slapen en het op te nemen . 2_ Dieren zien enkele van de dromen waarin ze hun evenementen of hun evenementen beleven . 3_ Er zijn geen eerste en tweede soorten dierendromen, en dan bedoel ik veelbelovende visioenen of waarschuwende dromen . 4_ Het dier kan de droom niet vertellen vanwege zijn onvermogen om te spreken, maar het bereikt eerder het optreden van zijn dromen door de uitdrukkingen van zijn gezichten tijdens de slaap . 5_ De reden voor de onmogelijkheid van de eerste en tweede soorten dromen bij dieren is de afwezigheid van de geest, en daarom wordt het vergeleken met de gek die uit de opdracht werd gehaald en niet verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn daden, in plaats daarvan mag hij niet voel wat hem omringt of voor hem van plan is, zo valt bijvoorbeeld op Eid al-Adha op dat de dieren die gevangen zaten De nacht van Eid laat haar onnatuurlijke emoties niet zien tijdens haar slaap, ook al zal ze ‘s ochtends wel worden afgeslacht, en dit is te wijten aan haar gebrek aan bewustzijn en bewustzijn vanwege het gebrek aan haar verstand, en hetzelfde geldt voor het kind dat niet is opgemerkt en voor de krankzinnigen, ze kunnen met hun ogen slapen, zelfs als de ochtend is de aankondiging van hun executie !! En God weet het het beste ….

…De namen van paarden zijn de paarden, waarvan er één het paard, de merrie, het paard en het veulen is, en onder hen zijn de kaddisj, de kooi en de steen . Wie een paard met hem in een droom ziet, geeft de breedte van zijn levensonderhoud aan, en zijn overwinning op zijn vijanden . Als hij zag dat hij op een paard reed en hij geschikt was om op een paard te rijden, ontving hij eer en geld, en misschien raakte hij bevriend met een man als paard, en misschien reisde hij en die reis is afgeleid van de Perzen . Als een paard beschermd was tegen zijn vijand, en als het een bruidsschat was, werd er een mooie jongen gegeven, en als hij een barzone was, leefde hij noch rijk noch arm, en als hij een steen was, trouwde hij, als hij een alleenstaande vrouw was met geld en nakomelingen, en het origineel is eerbaar voor niet-raszuivere . Misschien wezen de Perzen op de verblijfplaats van de bouw . En de meteoren worden verheerlijkt en triomferen over de vijanden omdat ze tot de paarden van de engelen behoren, en het belangrijkste zijn zorgen, en de blonde, gesluierde is kennis, vroomheid en religie, en wie op een dode rijdt, mag wijn drinken omdat het is een van hun namen . En wie een boot berijdt naar iemand anders die zijn status of het werk van zijn jaar heeft bereikt, zeker als hij een bekende boot is en geschikt is voor zijn berijder . En de steen is zijn vrouw. Of breng aan op de maat van de tweede verbinding . En als hij stierf toen hij naar beneden kwam, hij haar vervreemdde, liep of verwelkt in het geval dat hij met bloed op de grond kwam, dan pleegde hij overspel met haar . De steen staat voor de knoop van geld en opbrengsten, en de afgebroken steen is een religieuze vrouw die rijk is aan reputatie en herinnering . En de ontmoetingsvrouw staat bekend om haar schoonheid en geld . En de blonde met vreugde en activiteit . En de meteoor heeft een schuld, en wie ziet dat hij erop reed zonder zadel of teugel, hij trouwt met een vrouw zonder onfeilbaarheid, en de Amerikaanse zeearenden van het paradijs en de merrie van autoriteit . De blondine is een oorlog, en wie een gezadeld paard zonder ruiters ziet, het zijn vrouwen die samenkomen voor een begrafenis of een bruiloft . Een Perziër in een droom is een man of een kind van een ridder, een koopman of een arbeider die een ridder heeft in zijn werk en handel . En de merrie is een partner, dus wie ziet dat hij een paard heeft dat in zijn huis stierf, is de vernietiging van de man . Als hij ziet dat hij een berijder is op een merrie die een moedjahid lokt, en langzaam op hem loopt in kleding die geschikt is om te rijden, dan treft hij eer, macht, autoriteit en ridderlijkheid onder de mensen, en de vijanden bereiken hem niet slecht, en als hij een handelaar is, dan is hij een betrouwbare en heeft hij een comfortabel leven . Als hij Adham is, dan is hij het grootste van het lot en de eer, want hij is geld, autoriteit en rentmeesterschap . Als het dood is, dan is het meer in vermaak en vervoering, en meer in vechten en bloedvergieten . En wie ziet dat hij zijn paard heeft verkocht, dan verlaat hij zijn baan naar eigen keuze . En wie ziet dat hij zijn paard slacht en zijn vlees niet wil eten, bederft zijn levensonderhoud door autoriteit . En wie ziet dat een onbekende merrie een land of huis binnenkomt dat zijn eigenaar niet kent, dan komt een eerlijke man die plaats binnen, die evenveel gevaar in mensen heeft als het gevaar van de merrie . En wie ziet dat de onbekende merrie zijn positie verlaat, laat een oude man achter met de dood of op reis . En wie die cavalerie in de ronde ziet rondrennen en ook een land of een kamp binnengaat, het zal regen en stortregens zijn die die plaats treffen . En wie ziet dat hij een metgezel is van een bekende man, dan zal hij die man bereiken voor wat er van een religieuze of wereldse kwestie wordt verlangd, of die man zal een volgeling, partner of opvolger na hem hebben . Als hij een onbekende is, dan is hij toch een vijand . En wie ziet dat een paard vertrapt of erop gelopen heeft, dan is hij geïsoleerd van zijn autoriteit of zijn werk, of hij krijgt iets verkeerds en vernederd, en mensen bijten hem met hun tong . En wie op een kruiwagen rijdt, of het bezat, of het kocht, en een alleenstaande vrouw was, trouwde met een eerbare, gezegende vrouw, als ze een bruidsschat had, dan zou een zoon van haar worden geslagen . Als de man getrouwd is, of iemand die niet wacht om te trouwen, dan slaat hij een dorp of een landgoed aan, wat hem in zijn levensonderhoud ten goede zal komen . En wie ziet dat zijn wiel dood, gestolen of verloren is, dan is die gebeurtenis met zijn vrouw . En wie ziet dat zijn zegen het resultaat is, zal in zijn levensonderhoud voorzien en meer geld verdienen . En wie ziet dat hij de melk van de wasbeer drinkt, de sultan zal het dichter bij zichzelf brengen en het goede van hem krijgen . En wie het haar van zijn paard veel ziet, zijn rijkdom en zijn kinderen zullen toenemen, en als hij een heerser is, zal zijn leger toenemen . Een eunuch duidt een bediende aan . En de beer zonder keten is een overspelige vrouw, want ze liep zoals ze wilde . En het postpaard staat dicht bij degenen die erop reden in een droom . Zwakte van de merrie kan duiden op een zwak prestige ….

…Vraag : Is het toegestaan ​​dat de Aanklager de visie afsnijdt? Aanklagers in Cut Vision verwelkomen als de vloeibare vrouw een gesprek beschaamd vindt bij de kruising . En de vraagsteller had een goed visioen gezien waarin er duidelijk goed nieuws voor hem was, dus wendde hij zich tot anderen en maakte een buiging om de uitdrukking ervan te kennen . Volgens om de hadith van Ibn ‘ Umar zei : Ik zag in een droom Ka n in de handen van een stuk Aestbrq – waarvan de Brocade dikker – en niet een plek waar ik wil in het Paradijs niet vloog naar hem , hij zei : Vqsstha Hafsah , Vqstha de Profeet vrede zij met hem zei de Profeet, vrede zij met hem : ~ Ik zie Abdullah, een goede man ,~ Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih (1) , zoals ook werd overgeleverd door Ibn Umar, zei hij : de man in het leven van de Profeet vrede zij met hem als hij een visioen voor de Boodschapper van Allah zag, vrede Moge God hem zegenen en vrede schenken, dus ik wilde een visioen zien dat ik aan de Profeet zou vertellen, moge God hem zegenen en schenk hem vrede . Hij zei : ik was een jongen, jonge Azba , en ik sliep in de moskee ten tijde van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) en zag slapen alsof twee koningen Okhmana waren, ze gingen me naar het vuur , als Kti goed is opgevouwen , en als je hebt twee horens Kqrna goed , en als de mensen ze kunnen weten dat ze gemaakt zeg ik : ik zoek mijn toevlucht in God van het Vuur ( drie ). . Hij zei : Vlekayama koning zei dat de Profeet vrede zij met hem : ~ Ja Man Abdullah als hij de nacht bad ~ . Salem zei : Abdullah sliep ‘s nachts niet, behalve een weinig overeengekomen woord van de stoom (2). Deze hadith, zoals Ibn Hajar zei in Al-Fath, bevat de legitimiteit van de Aanklager bij het vertellen van het visioen, en Ibn Umar’s beleefdheid met de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zijn angst voor hem zoals hij niet vertelde. zijn visioenen zelf , alsof wanneer zijn aura hem niet beïnvloedde het zelf te vertellen , dus vertelde hij het aan zijn zus om het te bewijzen (3), evenzo Niet zeker bij het uiten , en Al-Tabarani bracht met zijn keten van vertellers naar buiten op de autoriteit van Abu Bakr dat Aisha zei : O Boodschapper van God, ik zag drie manen van Hein in mijn kamer . Hij zei tegen haar : “ Als je je visioen gelooft, zal hij in jouw huis worden begraven als de beste mensen van het paradijs. “ Toen greep de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zijn beste manen, toen werd Abu Bakr gevangengenomen, toen werd Omar meegenomen en ze werden begraven in haar huis (4). De Sunnah voor de oversteek als je begint te zeggen : goed , of goed of zag goed , en dit optimisme . Er werd overgeleverd als te stellen dat meer dan één van de metgezellen van de Boodschapper van Allah, deze Abu Bakr zei toen de uitdrukking : dat uw visie bekrachtigde en voordat de Profeet vrede zij met hem , prijzen heeft in Snih overgeleverd door Umm Fadl zei : O Boodschapper van Allah ik zag Ka n In mijn huis een lid van je leden . Hij zei : ~ Ik heb het goede gezien . Fatima baart een jongen en geeft hem borstvoeding ~ (5). Nou of zij heeft Hasina gebaard » Vordath melk haar zoon Qtm zoon van Abbas bin Abdul Muttalib . Het is overgeleverd dat de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ Laat hem vanuit het visioen dat hem werd aangeboden , zeggen tegen degenen die hem aanboden : goed ~ . Aldus liepen de rest van zijn metgezellen op deze benadering , was Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , als hij het visioen vertelde , zei : Oh God, als het goed is, hebben we dat , en dat was het slechte Vltna . Hij zei dat Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin zei : Abu Bakr als hij Alraia wilde uiten , zei hij : zowel bekrachtigd worden als uw visie, evenals (6). Evenals de oversteek om onderscheid te maken tussen wat lof in een droom en kleineren in waakzaamheid , zoals dit drag-shirt voor mannen , ze is in een droom die Mahmoud heeft meegemaakt de Profeet vrede zij met hem tot het tijdperk van religie, maar in het kielzog van God heeft Almspl een kledingstuk gezworen , en deze priester . Ik benadruk hier dat het erg belangrijk is, niet te hopen op een volgorde van herhaling , dat het visioen dat meer heeft doorstaan ​​dan het gezicht ervan is gelokaliseerd volgens de woorden van de eerste voorbijgaande persoon die toesloeg , en het geen pijn deed voor degenen die daarna geïnfecteerd waren , omdat het is niet alleen een baan op het letselrecht in de uitdrukking van een droom , om dit te bereiken naar Gods verlangens in wat hij als een spreekwoord stelde, zoals Ibn Hajar en anderen zeiden (7). Als hij werd geraakt, zou hij het niet aan iemand anders moeten vragen , en als hij dat niet was, dan zou hij naar de tweede moeten vragen , en de vraagsteller zou hem moeten vertellen wat hij heeft . Sommige geleerden hebben een deel van de andere literatuur verklaard dat er geen bewijs is, inclusief : dat weerspiegelt niet de visioenen bij zonsopgang en zonsondergang en ‘s middags en ‘ s nachts , wat – naar mijn mening – er geen bewijs is dat het geen zonde is voor degenen die anders werken , is er niets mis met degenen die bij zonsopgang of bij zonsondergang of ‘s nachts overstaken , en wat er werd gemeld over de zonsondergang tussen de hoorns van Satan houdt geen verband met de uitdrukking van visioenen, en God weet het het beste . __________________ (1 ) Overgeleverd door Bukhari als in de verovering van de uitdrukking in het boek van de deur Alaestbrq en de hemel binnengaan in een droom (12 \ 03 4 ) – op – en moslim verteld in het boek van de deugden van de zoon van de deugden van de bewoners van Ibn Omar, zoals in de kern (16 / 38 ) – op -. (2 ) al ontladen , p. 33 (3 ) Open ( 12/437 ) – op -. (4 ) vond hem niet in de negen boeken die door al . (5 ) Overgeleverd door Ibn Majah in het boek Openbaring uitdrukking – de deur van de uitdrukking van Openbaring – 0 en overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Ansar – de hadith van Umm al- Fadl ibn Abbas, een zuster van veelbelovende Allah wees tevreden met hen allen 0 en veroordeeld om de Albanees zwak te markeren . (6 ) Ibn Jawziyyah – verhoogd opnieuw – een verwijzing eerder . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Zie Ibn Hajar . Vorige referentie . ( 12/396 – 432 ). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…De kanun, als in een droom, is gemaakt van ijzer, verwijst het naar een vrouw uit een huishouden van rechtschapen en machtige mensen . En als het vanaf nul komt, dan komt het uit het huishouden van de eigenaren van de bezittingen van de wereld en hun versieringen . En als het van hout is, dan komt het uit het huishouden van de bagagebezitters bij wie hypocrisie is . En als het van gips was gemaakt, dan is het een huishouden van mensen die de farao’s imiteren . Als het van klei is, dan is het een huishouden van religieuze eigenaren . En de Canon geeft de staat aan . En wie een vuur ziet branden in een kanon of een oven, dit duidt op de kinderen van de visionair . En het kanon geeft de waarden van het huis aan, dus wie ziet dat hij een vuur aan het aansteken is in een kanon zonder voedsel, irriteert een man met woorden van roddel of ruzie . Als het lot de waarde van het huishouden is, dan is de vrouw haar echtgenoot . De Kanun kan verwijzen naar de vrouw en het lot naar de echtgenoot, terwijl ze het verbrandt met haar woorden terwijl het frituurt en fluctueert tijdens het koken . Als het kanon geen vuur meer heeft, duidt dit op zorgen en angst, en als er vuur in is, dan is het de vervulling van behoeften en levensonderhoud . En de Kanun kan verwijzen naar de lamp, de preekstoel en de postpartumstoel, en duiden op de voltooiing van dingen en het faciliteren van de moeilijke, en misschien op de vader of de moeder of de zwangere vrouw, of het huis voor wie dan ook . Misschien verwijst de Canon naar de maand van Canon . Hij die een kanon bezit of hem ziet trouwen als hij celibatair is, en als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, en als hij een immoreel persoon is, zal hij berouw tonen omdat hij de plaats van vuur is en het vuur intimidatie en begeleiding ….

…Al-Bateia : een sluw, ongebruikelijk dienstmeisje . El Baramah : Een man die zijn genade toont aan zijn buren . Het lot zou de waarde van het huis zijn . En de Kanon : haar man die slapeloze onder ogen ziet en de vermoeidheid van winst bidt, terwijl hij haar in huis behandelt met een gebrouwen sjaal . De Kanun kan verwijzen naar de vrouw en het lot van de echtgenoot, want ze verbrandt het nooit met haar woorden en vereist het in haar levensonderhoud, en hij frituurt en fluctueert in haar koken van binnen en van buiten . En wie een vuur aansteekt en de pot erop zet, en er zit vlees of voedsel in, hij beweegt een man om een ​​voordeel te zoeken . Als hij ziet dat het vlees is gerijpt en gegeten, dan krijgt hij er voordeel en geld van dat is toegestaan, en als het niet gerijpt is, is het voordeel verboden, en als er geen vlees of voedsel in de pot zit, dan het kost een arme man iets dat hij niet kan verdragen en er geen baat bij heeft ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…Slijm : in slib en modder zit daar niets goeds in . Als hij ziet dat een patiënt wiens ziekte heeft geduurd, tenzij hij ziet dat hij uit hem is, want hij is uit de ziekte en zijn herstel, en de patiënt is niet als hij erin loopt of erin vervalt, dan gaat hij binnen tot opruiing, verdrukking en benauwdheid, of gevangenschap, en de hand van een heerser, als hij van hem wordt gered in zijn slaap of zijn kleed en lichaam afstaat. Van hem in die modder, was hij veilig voor wat hem overkwam in termen van zonde in schuld en schade in deze wereld, anders zal het net zoveel zijn als hij heeft geleden . Hoe meer het zijn modder losmaakt of zijn bodem verdiept, hoe harder en harder het in zijn bewijs is . Hoe meer de geur ervan bederft en zwart wordt, hoe meer het aangeeft dat het verboden is, en hoe groter het aantal zonden en slechte bedoelingen . Evenzo, door de klei te kneden en er met melk op te slaan, zit er niets goeds in, omdat het duidt op strijd en strijd, totdat de melk opdroogt of vuil wordt, en dan geld teruggeeft dat hij ontvangt van na de ontbering, de misleiding, strijd en ellende ….

En wie ziet dat zijn tulband contact heeft gemaakt met de ander, en als hij een koning is, dan is het een verhoging van de koningin en wat meer is dan de tulband wordt beschouwd als het een enkel bedrag is, dan is de verhoging meer dan dat bedrag en het wordt als iets meer dan dat of minder beschouwd, en als hij een heerser is, dan is het een toename van zijn heerschappij, en als hij van de hoogste rang is, vereenvoudig zijn taak ….

…Wat betreft het zien van walvissen en waterbeesten, wie ziet dat hij een vis of iets dergelijks heeft gevangen, hij zal worden geslagen met geld, buit en goedheid in overvloed en grootsheid, en als de walvissen jong zijn, dan zijn het zorgen en verdriet dat kwellen hem bij het zoeken naar zijn levensonderhoud, en als ze oud en jong zijn, dan is het hetzelfde als voor volwassenen en iedereen die ziet dat hij op een verse walvis met helder water jaagde, dus at hij ervan, en toen raakte het een oogje, en als het water donker en verdrietig was, werd hij door hen getroffen en verdrietig, en als hij op jonge mensen jaagde van wat mensen haten, dan zou er tussen hem en zijn schoonfamilie een stevige rivaliteit zijn, en een grote vis vangen van een diepe rivier is het beste voor zijn eigenaar, en wie ziet dat hij een of twee vissen heeft geraakt, dan treft het een vrouw of twee, en wie ziet Hij sloeg een zoute walvis, dus het werd overkomen door de koningen, en er is niets goeds in de zoute walvis. En als hij zag dat hij om een ​​walvis vroeg in een poel of een vijver, en die ontsnapte uit hem, laat zijn tegenstander het initiatief nemen, hij wil zijn geld ontkennen, en wie een grote walvis ziet en zijn bek vrijmaakt, dan zal hij gevangen zit voor hem en wie ziet dat hij de buik van een parelvis of twee of meer parels heeft geraakt, het valt een vrouw op die het als een jongen of twee jongens of meer beschouwt, naargelang het aantal parels, en als hij slaat een ring in haar maag, dan is het een erestaat voor de visionair, en wie een vis ziet die uit zijn plasbuis komt, hij zal een dienstmeisje hebben