…Als een vrouw ziet dat een dode man met haar is getrouwd en haar in huis of bij haar brengt, dan is dat een vermindering van haar geld, een verandering in haar situatie en een scheiding van haar zaken . Als de overledene het in het huis van de doden is binnengegaan, is het onbekend, omdat het sterft . Als het huis bij de doden bekend is, wordt het beschreven als een afname van het geld ….

En wie ziet dat hij met de kalief in een kom eet of hem iets te eten geeft, zal evenveel verdriet lijden als hij at ….

En wie ziet dat een man hem buigt, geeft aan dat er een zoon of een broer is gebeurd ….

…En wie ook zag dat hij zwijgt over het vragen om vergeving, hij wees op zijn huichelarij, want de Almachtige zei: ~ En als het hun werd verteld: Kom, de Boodschapper van God zou om vergeving voor je vragen, ze verdraaiden hun hoofd .~…

…Al-Kirmani zei dat als een vrouw zag dat ze viooltjes uit zijn zweet plukte en het aan haar man gaf, dit duidt op zijn scheiding ….

En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

En als hij zwart wordt, zal hij problemen en angst hebben ….

…Al-Salmi zei : het zien van de stoel is in ieder geval goed, tenzij er iets is dat wordt ontkend in de sharia, en als er iets is dat wordt ontkend, dan is het niet goed in het recht van de zoeker, noch in religie, noch in iets dat hij vraagt ​​in wereldse zaken ….

…En wie het ziet alsof hij brood met kaas eet, zijn levensonderhoud wordt gewaardeerd, en er werd gezegd : wie brood met kaas eet, wordt plotseling ziek . En er werd gezegd dat het serum een ​​schuld was die de zuurgraad overheerst, en er werd gezegd dat het geld is dat in slaap is gevallen, een klein bedrag neemt de plaats in van veel geld dat het ontvangt na hard werken . En de pick-up is een heerlijk gekoesterd geld ….

Wie ziet dat hij de ‘aqeeqah heeft gegeven, zal door zo iemand worden vergezeld en zijn verlies is tegen hem ….

…En wie ziet dat de olifant tot hem spreekt, wordt op twee manieren geïnterpreteerd: ofwel als hij een buitenlandse man vergezelt of iets ziet waar hij genoeg van heeft ….

…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een ​​visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….

…Sommigen uiten misschien Albasagh goed bloeiende boom toonde een goed woord, en de boom dat het een kwaadaardig woord van het vers, ~ God gaf het voorbeeld van een goed woord ~ vers ~ zoals het woord kwaadaardige kwaadaardige boom ~ vers ….

…De definitie van visioenen en dromen in termen van de taal van visioenen is een meervoud van visioenen en kan worden uitgesproken zonder te neuriën op het werkelijke gewicht . Het is in de taal wat wordt gezien tijdens de slaap, afgeleid van het werkwoord zagen . Het is oorspronkelijk een bron zoals links . Toen ik een naam maakte toen de slaper het zich voorstelde, werd het verloop van namen en visies gemaakt met een afleiding om de tijd met het gezichtsvermogen waar te nemen . En voor degenen wier visioenen overvloedig aanwezig zijn : ( zie ). De droom van het annexeren van ha en rustgevende lam . Het is toegestaan ​​om je bij hen aan te sluiten, dus wordt er gezegd : Droom . Een droom is afgeleid van een droom en de betekenis ervan is een visioen in zijn slaap . Zei : de droom van iets dat hij in zijn slaap zag en de droom van een droom en de betekenis ervan van achteren in zijn visioen zou Balhi dromen, elke gespot in zijn droom, elke mening over zijn visioen vervloeken en combineren : dromen, vraag hier hoeveel keer ontving het woord dromen in de koran ontving dit woord tweemaal in de koran : 1 – het vers ( ze zeiden dromen en wat we interpreteren dromen Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – het vers ( maar ze dromen maar vervalsten het is een dichter Vlaotna-vers stuurde de ouden als ) [ profeten : 5] het eerste vers betreffende Jozef met koning . En de tweede in het verhaal van de Arabische polytheïsten die Mohammed bespotten, moge God hem zegenen en vrede schenken (1), moge God hem zegenen en hem vrede schenken . En ook de vraag woord kreeg een visioen in de Koran? Ontving het woord van Openbaring in de Koran ) vier keer zijn als volgt : A – vers : O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als jullie visioen voorbijgaat [ Yusuf : 43] 2 – het vers : En we maakten het visioen dat Orinacc alleen een verzoeking voor mensen en de boom vervloekt in de Koran en ze alleen maar vergroten Nkhuvhm wat een grote tirannie [ Isra : 60] 7 – vers : Openbaring heeft ook bekrachtigd Voorwaar Wij belonen weldoeners ( Saaffaat : 105 ). 4 – de Almachtige zeggen : De oprechtheid van God, Zijn Boodschapper, de visie van rechts ( open : 27 ). (1) Het eerste vers betreffende de koning met Jozef en het tweede vers dat door het visioen van de profeet moet worden aangewezen, tonen haar vrede zij met hem de nacht van de familie naar het heilige huis waar . Hij wilde afslachten, en de vierde was de kwestie van het zien van de Boodschapper toen hij dacht dat hij Mekka zou binnengaan en Umrah zou verrichten . ___________________________________ (1 ) Zie : Concordantie van woorden Koran • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beiroet – Libanon – Geen geschiedenisartikel ( Daghth ) p. 421 * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Zijn woord is het land ten goede, hij won het goede in deze wereld en religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed . Op de grond, of als hij zijn hand van het vuil afstoot, wordt hij arm, en als hij ziek was, stierf hij en werd het vuil . En wie ziet dat hij afwezig is op de aarde en daar geen gat ziet, dan is dat een reis op weg naar de wereld, hij zal op die reis sterven . En wie ziet dat de aarde voor hem is gevouwen, zal snel sterven . En wie zag dat hij van land naar land verhuisde om te gaan en terug te keren, ging om zijn vrouw of zijn dienstmeisje heen . En wie de aarde ziet, heeft het verzwolgen en losgemaakt, en als hij slecht is, dan is dat een straf voor hem . En wie ziet dat de aarde het heeft verzwolgen zonder ontbinding, zal ver reizen . En wie ziet dat de aarde schudde en haar een klap geeft, dan is dat een ramp die dat land treft vanuit zijn gezag, of dat het kou, hitte, droogte of grote angst is . En wie ziet dat de aarde is gespleten en een engerd eruit is voortgekomen en mensen praten, dan zal hij iets zien waar hij zich over verwondert, en misschien geeft dit aan dat zijn leven nabij is, en misschien was dat een groot algemeen vers dat naar mensen om in overweging te nemen . En de aarde duidt de wereld aan volgens de omvang van haar breedte, haar grootheid, haar bekrompenheid en haar kleinheid . Het bekende land geeft de stad aan waarin het zich bevindt, zijn mensen en zijn inwoners . En als hij ziet alsof de aarde is gespleten, dan komt er een jonge man uit tevoorschijn, verscheen er vijandigheid onder de mensen, en als een oude man naar buiten kwam, zouden ze gelukkig zijn en vruchtbaarheid hebben bereikt, en als het splitste en er kwam niets eruit, en er kwam niets binnen, een kwaadaardig ongeluk gebeurde op de grond, en als er zeven uitkwamen, duidde het op de verschijning van een onrechtvaardige heerser. Het leeft en het is een constante kwelling in dat gebied. Als de aarde zich splitst met vegetatie, zullen de mensen vruchtbaarheid krijgen. Als hij ziet dat hij de aarde aan het graven is en ervan eet, zal hij door bedrog geld verdienen , en het graven is bedrieglijk . En wie het land met zijn eigen handen vouwt, hij zal koning zijn . Er werd gezegd : The Collapse landt tot de erfenis van letsel . Een smal land, smal leven . En van zijn woord het land met het goede, hij bereikte het goede in de wereld en de religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed ….

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…Visioenen van enkele van de metgezellen : Misschien wel een van de meest prominente visioenen van het visioen van de grote metgezel Abdullah bin Zaid Al- Ansari en de legitimiteit van gebed en detail van dit visioen in het volgende verslag : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid van zijn vader zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, ze mogen trompetteren en bevalen Bnaqos die hij uithakte , Varta Abdullah bin Zaid zei in een droom : Ik zag een man die hem droeg Thawbaan Akhaddran een bel , ik zei tegen hem : O Abdullah verkoopt bel? Hij zei : wat doe je ermee? Ik zei : Roep hem op tot gebed . Hij zei : moet ik je niet beter laten zien dan dat? Ik zei : wat is het? Hij zei : zegt : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Ik getuig dat er geen god is dan God . Ik getuig dat Mohammed de boodschapper van God is. Ik getuig dat Mohammed de boodschapper van God is . Kom om te bidden . Kom om te bidden . Leef van de boer . God is groot , God is groot , er is geen god dan God . Hij zei : ging Abdullah bin Zaid uit totdat hij bij de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) kwam en hem vertelde wat hij zag »Hij zei : O Boodschapper van Allah, ik zag een man die Thawbaan Okhaddran een bel droeg . . . Vertel hem het nieuws . De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: “ Je vriend zag zijn visioenen , dus ging hij met Bilal naar de moskee en wierp het naar hem toe en riep Bilal , want hij . Hij liet een stem van jou horen. ”(1) Wat wordt bedoeld met een stem van jou is : sterker en beter in staat dan jij om te stemmen , en de panda is nadat de stemming voorbij is , en ik geef er de voorkeur aan . Om terug te gaan naar het verhaal . . Zei Abdullah bin Zaid, dus ik ging met Bilal naar de moskee en liet me het naar hem gooien terwijl hij erom riep . Hij zei : hoorde Omar ibn al- Khattab klinken , ging naar buiten, hij zei : O Boodschapper van Allah, en Allah ik heb gezien zoals degene die hij zag . Het geheim van deze metgezel veel van wat hij daarin zei : Ahmed God De glorie en de glorie Prijs de software zo veel als het mij kwam door al – Bashir van God Vokrm hem Ik heb blijde tijdingen in de nachten en voor hen nog drie maakte me uit beleefdheid kwam ( b – 2 ) evenals voorbeelden visioenen metgezellen wat kwam van Abdullah ibn Umar, moge Allah tevreden met hem zijn : de man in het leven van de Profeet vrede zij met hem als hij een visioen zag Oqsa de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zei : ik was een jongen, een jonge Azba – en eenzaam van had geen paar wordt gezegd Hem : celibatair en vrijgezellen vrijdag – zei hij . . Ik sliep in de moskee op het moment dat de Boodschapper van Allah hem kent en ik zag in slaap ka n koningen Okhaddana Ze gingen me naar het vuur , als het land Kti goed is en als je twee horens Kqrna goed hebt en de betekenis hiervan : eeuwen de putaspecten die voortbouwen op de stenen die op de galg zijn geplaatst waaraan de haspel is bevestigd , en meestal heeft elke put twee horens , en we gaan terug naar de hadith. Ibn Umar zei : En als het twee horens heeft zoals de twee van de put, en als er mensen in zijn die ik ken, dan heb ik gezegd : ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur , ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur , Ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur . Hij zei : Toen ontmoette een koning hen, dus hij zei tegen mij : Je hebt niet geteisterd zodat er geen angst voor je is of kwaad . Haar verhaal over Hafsa . Vqstha de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zei de Profeet, vrede zij met hem : Ja Man Abdullah als hij de nacht bad . Salem zei : Abdullah sliep ‘s nachts niet, behalve een beetje ( afgesproken , en het woord voor vrede ). In de roman Bukhari : zei : ik zei tegen mezelf : als je goed bent om te zien wat ik zo zag , toen hij ‘s nachts in elkaar hurkte, zei ik : Oh God, als je Varney goed kunt zien . . . Overeengekomen gesprek en woord van de stoom . (2) Deze korte voorbeelden van enkele van de visioenen van de Boodschapper van Allah en de beste van de schepping achter hem aan en ze zijn metgezellen E en in het openbaar na deze korte presentatie , wenden wij ons tot de secties van de visies die we over in het zal praten volgende deel van dit boek . _______________________________________________________ (1 ) Overgeleverd door Ibn Majah in zijn Sunan in het Mobile Book , en het woord , de deur van het begin van Mobile – op – en Tirmidhi vertelden in het boek van de gebedsdeur wat er kwam om Mobile – op Abu Dawood te starten in de gebedenboekdeur : How Mobile – Vorige referentie – en het werd door Ahmad opgenomen in het begin van de Musnad al-Madani, moge God tevreden met hen zijn, de hadith van Abdullah bin Zaid, moge God tevreden met hem zijn, en het was opgenomen door al-Darami in het Book of Prayer, hoofdstuk over het begin van de oproep tot gebed – vorige referentie -. (2) Zie Fath Al-Bari (12/418) – vorige referentie – en Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – vorige referentie ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…De boom Bomen duiden vrouwen en mannen met een verschillende moraal aan . Het zien van bomen is een teken van ruzie, en onbekende bomen zijn een teken van zorgen en verdriet, vooral als hij ze ‘s nachts in een droom ziet . Als het een ketterij is, dan houdt het op, of als hij een ongelovige is, wordt hij moslim . Als de ziener een ongelovige is, wordt hij moslim of een zondaar, dan heeft hij berouw . Welke bomen ook specifiek zijn voor mashmum, zoals henna- en rozenbomen, duidt op de meesters van goedheid en kennis zonder actie of zeggen zonder actie . Zien wat specifiek is voor mashmum en citroensap, zoals sinaasappel en citroen, is specifiek voor mashmoum, en het restaurant, zoals sinaasappel en citroen, en actie, en woord en daad . Zien wat specifiek is voor de mutam, niet voor de mot, zoals de palm en walnoten, duidt op de heren die niet nemen wat ze hebben, behalve door inspanning en vermoeidheid . Zien wat geen restaurant is of snuffelt, zoals populier en cipres, duidt op gierigheid en gierigheid . Elke boom waarvan de bladeren vallen, duidt op armoede en rijkdom, behoud en vergeetachtigheid, vreugde en verdriet . En elke boom die zijn bladeren niet laat vallen, is een teken van een lang leven, eeuwig levensonderhoud, rijkdom en standvastigheid in religie . En wie zag dat hij op bomen lag, zijn kinderen namen toe . En wie een boom plant die wordt opgehangen, dan huwt hij met een volk en komt hij eer toe . En een boom zonder vrucht duidt op harde, enorme mannen, die noch rijkdom noch goed hebben . En de boom met de doornen is een moeilijke man . En wie zag dat hij een boom omhakte, zijn vrouw stierf, en als een boom verdroogde, zou daar een ziek persoon sterven . En boomschors is een vijver . En wie ziet dat hij bomen plant in een bos, hij zal kinderen krijgen . En wie zag dat bomen een berg omsingelden, de nakomelingen van die stad zouden zich vermenigvuldigen . En de boom voor het huis geeft de loyaal aan . De boom waarmee de Almachtige God tot Mozes sprak, vrede zij met hem, duidt op de nabijheid van de Almachtige God . De boom duidt op de genade van de Almachtige God, en de droge boom is leiding en onderhoud . Met mensen onder een boom zitten is een bewijs van de goedkeuring van de Almachtige God. Als de zoeker een ongelovige, een moslim of een ongehoorzame is, zal hij berouw hebben, en een gezegende boom in een droom duidt op een goede terugkeer, en een goede boom als een palmboom is een goed woord, en een slechte boom is als een meloen , een kwaadaardig woord . En wie ziet dat hij van een andere boom oogst dan zijn vrucht, dan neemt hij geld zonder oplossing . Er werd gezegd : het kappen van bomen is een ziekte die de kotter en zijn mensen treft ….

…Als iemand in een droom in verschillende talen spreekt, geeft hij aan dat hij het verhaal van Salomo in grote mate in bezit heeft, vrede zij met hem . Evenzo, de woorden van vogels tot de zoeker, die aankondigingen zijn van het bereiken van een grote koning, en welbewust en precies . En de woorden van de vogel zijn allemaal goed en goed, en wie ziet dat de vogel sprak, zijn status zal worden verhoogd, en wie ziet dat de slang zijn woord sprak met vriendelijke woorden, hij zal tevreden en goed zijn bij een vijand . En wie ziet dat een dier zijn woord is, dan zal hij sterven, want de Almachtige God zegt : ( En als de woorden op hen vallen, zullen we ze uit de aarde halen om met hen te spreken ). En wie ziet dat zijn hoofd of neus heeft gesproken, wat aan dat orgaan wordt toegeschreven, ontbreekt of er wordt een zware klap aan gegeven, en zijn woord is een boom die aangeeft dat hij iets heeft verworven waar mensen zich over afvragen . En de woorden van het kind, wat hij ook zei in een droom, is waar . Misschien wees het horen van de woorden van het kind erop dat hij in het verboden viel . En de woorden van levenloze voorwerpen, vrede of preek . En de toespraak van het dier zou marteling en vloek kunnen zijn . En de bomen zijn hoog . De woorden van de doden zijn beproeving, en de woorden van de prooi, verdriet van het gezin en het plegen van zonde . En over alles gesproken, als het Boek van God of de Soenna van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, akkoord gaan of redelijk zijn, acceptabel is en onderhevig aan interpretatie, en het is goed voor de eigenaar en moet worden opgevolgd. , en wat in strijd is met het Boek van God of de Sunnah van Zijn Boodschapper, vrede zij met hem, is verboden en moet worden vermeden . En als iets van zijn leden tot hem spreekt, dan is het advies dat door zijn familie en verwanten moet worden aanvaard, omdat zij de martelaren zijn op de Dag der Opstanding met de Almachtige God tegen de ontkenning van zijn actie met hen . De woorden van de muur waarschuwen voor afscheiding en de mensheid met de gevolgen ervan, omdat de gelovige zich zorgen maakt over hen als iemand die over hen spreekt en praat . De woorden van de bomen zijn het bewijs van een ruzie . De woorden van de vijand in een droom duiden op het verstrijken van de periode van desertie, en de vorige werd voorafgegaan door woorden . En de woorden van de Almachtige God tot de dienaar in zijn slaap op de Dag der Opstanding, in het bijzonder, duiden op het verhogen van de status, de nabijheid van de heersers van zaken, rechtvaardige daden en goed gedrag, en duiden op de aandacht van de koning voor de onderdanen met genade en eer . Als de ziener een van de mensen van abstractie is, wordt hij van de wereld ontdaan en omarmd het Hiernamaals ….

…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan ​​van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….

…En wie ziet dat een woord van het wilde dier een woord is, zal het bereiken van eer en rang uitleggen ….

Het is verboden geld in een droom . Wie ziet dat hij wijn drinkt, zal worden gekweld door grote zonde en overvloedig levensonderhoud . En wie zag dat hij het dronk en geen twist had in de beker, hij zou onwettig geld hebben, en er werd gezegd : het is eerder toegestaan ​​geld . Als hij een deelnemer had, zou hij met hem discussiëren in woorden en ruzies . Als hij ziet dat hij een rivier van wijn heeft geslagen, dan zal hij door beproeving in zijn wereld worden gekweld, en als zijn inkomen evenveel in een fitnah valt als hij van hem heeft verkregen . En alcohol zien voor iemand die wil delen of trouwen is een goedkeuring vanwege de vermenging ervan . En wijn drinken om de gouverneur te isoleren . En het drinken van wijn vermengd met water duidt op geld, waarvan een deel is toegestaan ​​en een deel verboden . En er werd gezegd : geld in een bedrijf . En wie ziet dat hij wijn perst, zal de autoriteit dienen en er zullen grote dingen met zijn handen gebeuren . En wie ziet dat hij geroepen is voor een wijnbijeenkomst waar veel vrucht is, dan wordt hij geroepen tot de jihad en het martelaarschap daarin . En wijn in een droom duidt op opruiing en kwaad, vijandschap en haat . Misschien duidde het drinken van wijn op een remedie voor de ziekte, en misschien was de geest gek geworden of was hij afwezig . En als de ziener twistziek is, dan is hij zijn tegenstander met onwaarheid vanwege de brutaliteit die op zijn tong gebeurt . En als hij werkloos was, diende hij iemand anders, of hij was arm, of hij was alleenstaand, getrouwd of ziek die van zijn ziekte was genezen . Hoewel de snor onder de mensen in de rivier en het plezier aangegeven werden geslagen, en Nkthm Covenant voogd of ze bevechten en hun eden breken . Als de alcoholdrinker een wetenschapper is, neemt zijn kennis toe door de gedachte die aan iemand wordt gepresenteerd tijdens het drinken . En hij overwoog wat hij van de wijn dronk : als de wijn van druiven was, zou de ziener op een verkeerde tijd druiven kunnen hebben gegeten, of hij verviel in een smet omdat het woord ‘defect’ wordt gecorrigeerd door het woord ‘druif’, en misschien is zijn voorziening geoorloofd . En als er alcohol werd gekocht, of hij nam zijn sap over, dan is hij misschien in iets verkeerds gevallen dat een vloek op hem vereist . En wijn duidt op liegen en geklets in het spreken, het onthullen van het geheim en hoererij . En hoe het werd genoemd werd beschouwd : alcohol is een zonde, en misschien dat verwijst naar een overspelige vrouw, die de drug, en het drinken van het in een droom kan ongehoorzaamheid aan de ouders, of de verkoop van iets van het geneesmiddel, dat is de Slaven aan te geven . Misschien duidt het drinken ervan in een droom op religie en vooruitgang, wat de geest is . Misschien duidde haar drinken op de geest van geld of de jongen, en zou haar drinker verlichting kunnen vinden, zelfs als hij moe was . En zij is de oude vrouw, dus de ziener kan gedronken hebben met een oude vrouw, of hij trouwde ook met een vrouw . En het drinken van wijn duidt op de domheid en onwetendheid van de drinker . En als men een dode wijn ziet drinken, dan zal hij in het Hiernamaals gezegend worden, omdat alcohol een drank is van de mensen van het Paradijs, tenzij hij stierf terwijl hij erop stond, of hij was in zijn leven die het zou beschouwen toelaatbaar . En wijn duidt op goed voor iemand die wil trouwen, omdat er water mee wordt gemengd en ermee gemengd ….

…En wie ziet dat hij op zijn handen loopt, dan is hij afhankelijk van enkele van zijn familieleden, en wie ziet dat zijn hand goed zijn woord is, dan zal zijn levensonderhoud verbeteren, en als zijn woord slechte woorden zijn, zal hij dat tegengaan ….

…En Al-Sayrafi : een wetenschapper die niet profiteert van zijn kennis behalve voor het doel van de wereld, en hij is degene die de artefacten heeft gemaakt van spraak, controverse, ruzie, vraag en antwoord, voor wat er in de dinars en dirham zit die hij neemt en geeft uit de ingeschreven toespraak, zoals de rechter, zijn evenwicht, zijn oordeel en zijn gerechtigheid, en misschien zijn evenwicht, zijn tong, zijn handen, zijn oren, zijn cimbalen en zijn gewichten Zijn rechtvaardigheid en uitspraken, dirham en dinars zijn de kortingen van mensen, en er werd gezegd dat hij de jurist is die een vraag beantwoordt en een rechtvaardig en evenwichtig antwoord geeft, en hij is ook de oversteekplaats omdat er wordt gekeken naar wat hem wordt gegeven, zijn gewicht en zijn zin , dus neemt hij een contract zoals dinars en geeft een woord uitgegeven als dirham, of hij neemt een apart woord als een dirham, en geeft de zin een groep als een dinar, Degene die in zijn slaap een dinar heeft uitgegeven van een bankier en een dirham heeft genomen van hem, ik keek naar zijn situatie, en of het in h is tegenstanders, is het afgenomen . En als hij een handelswaar had dat hij verkocht en zijn bezit verliet, deed zich anders een incident voor waarbij hij het aan een jurist moet vragen, of hij ziet een visioen waarin hij een uitdrukkelijke vraag nodig heeft, en wat hij haat en treurt, zal hem overkomen in de gevolgen van wat we hebben genoemd, voor wat hij haat en treurt, voor het nemen van hem de dirhams, omdat het de verblijfplaats is van zorgen met zoete harten en bezorgdheid . Het is afgeleid van de naam, behalve dat hij de goede gewoonte heeft om dirham te zien die hij in al zijn dagen en in zijn leven heeft gebruikt . Evenzo, als hij goud ontvangt en dirham betaalt, omdat er een hekel aan goud is en een boete in de interpretatie van zijn naam, en zijn voordeel daar niet bij past, en zo is de gewoonte van wat hij zag ….

…Wat de vermaning betreft, het duidt op liefde omdat alleen degenen die liefhebben worden berispt omdat sommigen van hen zeggen : er is geen smaad behalve voor degenen van wie ik hou en niet voor degenen die niet van smaad houden ….

…Werd er bijvoorbeeld voor iemand die een goed visioen wilde zien, voor het slapengaan wat manieren gedaan of wat rare dingen mee te nemen? Het is reeds vermeld dat sommige van de zieke mensen hebben een dergelijke fout gemaakt , want het is als hij zelf een bepaald persoon , bijvoorbeeld , en zijn toestand verslechtert door de woorden van degenen die de ziekte te verhogen met hun beschrijvingen aan hem, zoals hun gezegde : Ma’oun , met een ziel . . . Enz. , Want deze situatie kan de eigenaar ervan duwen totdat hij een godin begint te vragen een droom te zien waardoor hij weet wat zijn toestand is , en hij kan denken aan degene die hem in deze situatie heeft veroorzaakt , of aan heksen , of aan een puber , en hij ziet in slaap , en vaak ziet hij het als pijpdromen – en dit is het geval – maar we kunnen een persoon hebben die niet lijdt aan enig pathologisch symptoom , zo noemden de geleerden van meningsuiting in een zaak die hij heeft moraal, waaronder : waarheidsgetrouw zijn in spraak en accent , slapen in een licht , aan de rechterkant , en een soera reciteren tijdens het slapen : (En de zon verduidelijkt het ) (1), en soera ( en de nacht als wazig ) (1), Soera : vijgen , oprechtheid en Almaoztin , dit met betrekking tot de Koran , ik vond geen bewijs voor deze toewijzing van dit hek , en gaf opdracht tot een andere oproep voor deze smeekbede : ( O Allah, ik zoek toevlucht bij u tegen slechte dromen En ik zoek mijn toevlucht bij u tegen de manipulatie van de duivel bij het waken en slapen , o God , Ik zoek je een visie van goed, oprecht, nuttig en onvergetelijk . Oh God , laat me zien waar ik van hou in mijn droom ) ‘1’. Er is geen twijfel dat de pure smeekbede van een persoon ligt in de buurt te worden beantwoord , vooral als hij dingen die de oproep beantwoord, waaronder doet : om heerlijk in voedsel, niet te drinken of eten alles maar goed , aan te dringen op God in smeekbede , en om Hem te smeken met honderd recepten, dit is passend voor hem om te antwoorden – vooral – als er een lange reis was die een overdrijving in kleding en vorm nodig had , en ik vond niets uit de Sunnah om deze smeekbede te ondersteunen dat Ibn Hajar gaf tijdens de verovering , dan is het niets meer dan een gebed , en een persoon roept God waarmee . God opent het, misschien wat Ibn Hajar van deze deur ademt ….

…Sommige van de sprekers zeiden, zoals Ibn Sirin zei, ik hou ervan om uit de dood te nemen en ze niet te geven, en in de zin wanneer iemand ziet dat een dode hem iets geeft, is het beter als dat ding niet van het soort is. van stekend ongedierte, en wat het geven betreft in alle opzichten, het is niet prijzenswaardig tenzij hij het haat en het is van het soort dat hierboven is genoemd. Het is de ondergang van zorgen en leed ….

…Liefde is een ramp in een droom, dus wie zichzelf als minnaar ziet, wordt gekweld . De minnaar is degene die naar gerechtigheid of immoraliteit verlangt . Liefde in het hart is een beproeving voor de eigenaar, en als hij een fitnah in zijn hart ziet, dan is het liefde . En als hij een man ziet, zegt hij tegen hem : ik hou van je, dan haat hij hem . Liefde is een kwestie van verdriet, want wie ziet dat hij een minnaar is, heeft verdriet en droefheid, en dat minnaars bezorgd en verdrietig zijn . Liefde is een beproeving tijdens het ontwaken en roem vereist de sympathie van de mensen ervoor, en liefde duidt op armoede en dood voor de zieke . Misschien duidde de dood in een droom op liefde . Strijken en branden in een droom is een passie . De hemel binnengaan in een droom heeft te maken met de geliefde, net zoals het betreden van het Hellevuur een verdeeldheid is, en hartstocht en liefde nalatigheid en een gebrek aan religie zijn . Zie ook liefde ….

…Bespreking van de betekenissen van incest. Heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je moeder? Of heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je vader? Heb je gezien dat jij Tjama-dochter bent? Of heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je broer, oom of oom? Hebben sommigen van u gezien dat hij gemeenschap heeft met zijn broer? Het is vreemd dat we de andere partij soms blij zien met wat ze ermee doen ! Misschien zie je zelfs iemand die je nooit kent en heb je seks met hem, dus wat is de verklaring voor deze kwestie? Zijn dit visioenen die je meer of minder ziet? Vertel je erover of zwijg je erover en ben je er bang voor? Heeft u iets toe te voegen aan deze thema’s, door persoonlijke ervaringen of gespecialiseerde lectuur? Zijn er gebeurtenissen die verband houden met het zien van dergelijke visioenen in jou? En nog veel meer vragen? Dit ding heeft geen hoop om het te herhalen, en daarom verschilt geslachtsgemeenschap, het kan van een prettige en vreugdevolle betekenis zijn, en het kan het tegenovergestelde zijn, maar ik hou niet van angst en verlegenheid bij het zien van dergelijke dingen, en dit is het punt van het paard, en dit is wat me ertoe aanzette om er hier over te schrijven . Sommige mensen hebben omgang met incestueuze mensen als gerechtigheid en verbondenheid met hen, en sommigen zijn vijandig en oneens, en sommigen zijn het bewijs van hun huwelijk, en sommigen zijn een evangelie van het bezoeken van Mekka … En dus zijn de betekenissen niet hetzelfde, en we vinden sommigen die zulke dromen uitleggen in een extreme uitleg van pessimisme , dus Jeddah scheidt van een vrouw , of twijfelt aan Unleashed , of twijfelt aan de eer van zijn zus ! En zulke mensen als er werd gezegd : hoe kunnen we ze ervan overtuigen dat ze het bij het verkeerde eind hebben? We overtuigen hen ervan dat de persoon verwijst naar kennis en niet naar onwetendheid , en door hem te vertellen : dat visioenen niet breken met een oordeel , ze zijn vermoedelijk en geen zekerheid van betekenis , en we vertellen hem ook dat de betekenis van jouw visie is niet noodzakelijkerwijs zoals u het hebt begrepen , aangezien het een heel andere betekenis kan hebben ….

…In het visioen van de engelen, vrede zij met hen, hoorde ik Abu Al-Fadl Ahmed bin Imran Al-Harawi in Mekka, die de Almachtige God bewaakte . Hij zei: ik hoorde Abu Bakr bin al-Qari zeggen : ik hoorde Abu Bakr Jaafar bin Al-Khayyat, Sheikh Al-Saleh zeggen : ik zag de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, terwijl hij met hem in slaap zat, een groep arme mensen, vol mystiek. Ze gieten water over de handen van de armen en wassen hun voeten. Toen ze bij mij kwamen, strekte ik mijn hand uit, en sommigen van hen zeiden tegen elkaar : Giet geen water over zijn handen, want hij is niet bij hen. Ik zei: O Boodschapper van God, als ik niet onder hen ben, dan heb ik ze lief, dus de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei dat de gelovige bij degene is van wie ik hou. Op mijn handen tot ik ze waste . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het zien van de engelen in slaap als ze bekend en opgewekt zijn, duidt op de opkomst van iets voor de visionair, trots, kracht, goed nieuws en overwinning na een onrechtvaardigheid, of genezing na ziekte of zekerheid na angst, of plezier na ontbering, of rijkdom na armoede of Faraj na nood . En het vereist dat de eigenaar de hadj verricht of binnenviel, en hij wordt gemarteld ….