…Wat is de relatie tussen dromen en seks? En duidt het hebben van seks met een van de incest, zoals de omgang van een broer met zijn zus, of bijvoorbeeld voor een van de echtgenoten met een ander dan de ander, op een verboden relatie? Zijn dit soort dromen oprechte visioenen? Of is het een pijpdroom die niet voorbijgaat en er geen aandacht aan besteedt? Deze vraag is belangrijk in deze techniek, en ik vind bellers, of bellers, erg verlegen als ze me dit soort visies vertellen . De waarheid is dat verlegenheid hier normaal is. Omdat het moeilijk voor te stellen is dat dergelijke beelden voorkomen in conservatieve moslimgemeenschappen, en vanwege het ernstige taboe op deze handeling in alle hemelse wetten . Maar wat ik hier zou willen zeggen : De situatie in dromen is heel anders dan de situatie in de werkelijkheid, aangezien dromen hun eigen connotaties hebben, die totaal anders zijn dan de werkelijkheid. Daarom zie ik geen echte rechtvaardiging om me te schamen voor het vertellen van zulke dromen … In plaats daarvan kunnen sommige een indicatie zijn van liefde, gerechtigheid, vriendelijkheid of voordeel van de ene kant naar de andere, en maar heel weinig van deze dromen hebben een slechte connotatie, maar zelfs als de betekenis ervan slecht is, lijdt het geen twijfel dat het vertellen van zulke visioenen aan degenen die zijn liefde, advies of kennis vertrouwen, voldoende is om alle angst weg te nemen die gepaard gaat met het optreden van dergelijke visioenen, en het belangrijkste is is om deze visioenen in detail te vertellen, en geen informatie achter te houden die de kruising van de visie ten goede zou kunnen komen . . Misschien van de partij die hier vertelt dat een man van Arabische nationaliteit mij zijn sponsor noemde, en me vertelde dat zijn werknemer eerder naar zijn land wilde reizen, op basis van een visie die hij zag en belangrijk voor hem was, en ik zette hem aan het denken veel, en hij werd ontslagen in zijn werk, en de sponsor vertelde me dat hij twijfelde of hij iets van plan was, en vroeg of ik deze werknemer wilde ontmoeten en zijn visie wilde horen, op verzoek van de werknemer zelf. Ik ging naar de winkel waar de werker werkt, en de sponsor ontmoette me en stelde me voor aan de werker, die zodra Farah me zag, zei : ik heb een visioen waarvan ik hoop dat je het naar me toe kunt steken . Hij gaf de dokter geen gelegenheid om te accepteren of af te wijzen, en ging verder met het vertellen van zijn visioen dat hij had gezien, en nodigde hem uit om naar zijn land te gaan om zijn eer te wreken, zijn zuster te straffen die zijn reputatie had aangetast, en veranderde deze. beschrijvingen die ik van hem hoorde over zijn zus, en het visioen was : dat hij haar naakt zag op een van de plaatsen. Toen ze hem zag, voelde ze angst en rende van hem weg, en hij volgde haar, denkend dat ze een overspelige was . Hier was de man klaar met het afsnijden van zijn visioen en het zweet stroomde van hem, dus ik zei tegen hem : ik zag goed en genoeg kwaad, als je je visioen gelooft, zal ik je iets vertellen over je zuster, en dat doe ik niet ken haar, dus hij zei : ga je gang , dus ik zei tegen hem : wil je me geloven en laten wat je denkt? Hij zei : Als wat je zegt correct is, dan zal ik je geloven, anders zal ik je niet geloven . Ik zei : voordat je naar Saoedi-Arabië kwam, begon je zus niet religieus te worden? Hij zei : Ja . Dus ik zei tegen hem : was je niet verbaasd over haar plotselinge toewijding? Hij zei : Ja, dit is waar. Ik zei tegen hem : Want deze zuster van jou telt haar nu, en God is haar vriend onder de trouwe, conservatieve, kuise vrouwen die erin zijn geslaagd de zonden van haar jong en oud weg te nemen. Dit is de betekenis van haar volledig ontdaan van haar kleren. Wat betreft haar uitkleden voor mensen, dat betekent. Iedereen heeft gehoord van haar gerechtigheid, haar ascese in deze wereld, en haar afstand doen van vele daden die haar geloof verminderen, en hier begon deze man te huilen, en begon hij God vergeving te zoeken en zijn toevlucht te zoeken bij God tegen de vervloekte Satan, en hoe verbaasd ze was toen hij hem vertelde dat hij kwaad jegens haar had begaan en dat hij had besloten zijn idee zo snel mogelijk uit te voeren, en ik zeg hier : God zij geprezen die ons missionarissen heeft gemaakt en niet vervreemd heeft gemaakt ….

…Is wat we zien in een droom van visioenen , dromen , of Alodgat , in kleur , of zwart-wit? Als een van jullie over deze vraag nadenkt en er een antwoord op zoekt, dan kan hij op zoek gaan naar een antwoord erop door : te proberen terug te halen wat hij eerder in de slaap heeft gezien … en sommigen slagen er misschien in het zich te herinneren . Anderen kunnen mislukken . Maar zeer zeker zal zeggen dat we niet weten of wat we zien in kleur of in zwart-wit . Ik zeg hier mijn eigen mening door onderzoek en vragen, dat het meeste van wat we zien in zwart en wit is, en er zijn weinig visioenen in kleur, en op dat moment heeft de kleur die in de droom kwam zijn sterke betekenis en er zijn er veel voorbeelden die bij me opkwamen, of het nu tijdens de presentatie van het droomprogramma was, of tijdens mijn uitdrukking in Op maandag of vrijdag, waarin er een verwijzing is naar kleuren in visioenen, maar wat in de Koran of Sunnah wordt gevonden, is gebaseerd op het, en er is bewijs voor het bestaan ​​van kleuren in een droom, wat Al-Tirmidhi vertelde in het boek Openbaring, hoofdstuk over wat er in het visioen van de profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, in de weegschaal En Waterman, op gezag van Aisha, die zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd gevraagd naar een krant, en Khadija zei tegen hem : Hij geloofde je en dat hij stierf voordat je verscheen, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ( ik toonde hem in een droom met witte kleren aan, zelfs als hij van de mensen van Hellfire was. Hij zou zich anders gekleed hebben .) De aanwezigheid van kleuren wordt ook aangegeven door de hadith van Abdullah bin Salam, die Al-Bukhari vertelde in zijn Sahih, en hem zelfs de titel gaf door te zeggen : De deur van het groen in de droom en de groene tuin , en de hadith werd erin gepresenteerd, en daarin : Abdullah bin Salam passeerde een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Omar, en ze zeiden : dit is een man van de mensen van het Paradijs, ik zei : geen verteller zei: ze zeiden dat en dat, hij zei : Halleluja ! Ze hadden niet mogen zeggen waar ze geen kennis van hadden, maar ik zag alsof er een pilaar in een groene weide was geplaatst en er een lendenen in was opgericht, en in zijn hoofd was er een lendenen, en op de bodem ervan was een schoner, en hij was de bediende, of de bediende, en dat werd hem verteld, dus ik ging uit elkaar totdat ik de pijl nam . Ze vertelde het aan de Boodschapper van God, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: [ Abdullah zal sterven terwijl hij de meest betrouwbare pijl neemt ]. Dit bewijs bewijst wat u zei, en God weet het het beste ….

…Maakt mijn vaardigheid in het interpreteren van de visioenen en dromen van mijn familie mij representatief? Er is een man of vrouw die leest in de wetenschap van interpretatie van visioenen en dromen, en zijn liefde voor deze wetenschap ontwikkelt zich om te proberen zijn dromen te interpreteren, en dit kan zich ontwikkelen voor interpretatie aan degenen om hem heen, vooral voor degenen die dicht bij hem staan, en het kan hem lukken sommige of veel ervan te interpreteren, al naar gelang zijn vindingrijkheid, bezit en cultuur . Een meisje kan slagen als ze verschillende visioenen van haar moeder hoort en waarin het symbool van regen wordt herhaald, en dit is bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, weten wat juist is bij het bepalen van de betekenis ervan bij het zien van haar moeder in het bijzonder, en dit is mogelijk, maar mijn vraag is : zal het haar lukken als ze voor veel vrouwen zit en misschien Kent ze hen niet de betekenis van het symbool zelf kennen en verwachten dat het de juiste betekenis krijgt voor iedereen die het haar vraagt? Een van hen kan er misschien in slagen om zijn collega één keer naar analogie uit te drukken, bijvoorbeeld over de uitdrukking van een visie waardoor iemand die bekwaam is in deze techniek, maar hij zal niet in staat zijn soortgelijke visies te uiten aan anderen dan zijn vriend. Vanwege het verschil tussen zijn vriend en andere vragers, en dit lijkt sterk op iemand die zijn zoon medicijnen geeft om warmte te verlichten, maar hij is niet in staat en kan zelfs als een dader worden beschouwd als hij hem bij een andere ziekte een ander medicijn toediende, de kwestie is zeer ernstig, aangezien de visioenen niet tegen elkaar worden afgemeten in uitdrukking en hier Moeilijkheidsgraad; Daarom ligt het criterium niet in de vindingrijkheid van zo-en-zo, zijn succes in interpretatie is niet alleen voor zijn gezin en zijn gezin, maar de norm is breder en uitgebreider dan dit, en dus zei ik wat ik eerder zei. Wie een succesvolle expresser wil zijn, moet oefenen en dit is in het uitdrukken van visioenen voor veel monsters zonder diepgaande kennis ervan, en het ritme van de visie volgens de juiste bedoelde betekenis, gedetailleerd volgens de grootte van de eigenaar . Het succes van een persoon bij het uiten van de visioenen van zijn collega’s, en het succes van een persoon bij het uiten van de visioenen van zijn familie is niet voldoende om hem de titel [ expressief ] te geven , en wat er van tijd tot tijd wordt gepresenteerd over dit onderwerp van verhalen voor sommigen over hun succes bij het uiten van visioenen of dromen van familie of vrienden vallen onder deze sectie, let alstublieft op. Voor dat verschil…

…Is het tegenwoordig toegestaan ​​om een ​​wettelijke uitspraak te bewijzen door middel van visioenen en dromen, zoals iemand die de Boodschapper ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hem bevelen of hem iets verbieden? Ons antwoord op deze vraag is dat de visioenen en dromen niet door de persoon zelf worden uitgelegd en dat hun betekenis misschien niet aan de oppervlakte ligt . Dan zeg ik : het is nu niet toegestaan ​​om een ​​andere legitieme uitspraak te bewijzen dan de sharia en wat daarin wordt toegepast. Omdat de slaapstand is niet een toestand van controle en het bereiken van wat hij hoort de verteller – die hier deze dromer – is overeengekomen wetenschappers gewonden en de wijziging, en de wetenschappers van de roman die de voorwaarden van aanvaarding van de roman van de persoon : om wees een officier, onderhouden, en de slaper is niet in deze hoedanigheid . Maar als iemand een visioen ziet, waarin het gebod is om een ​​van de Sunnahs te doen of iets verkeerds of verboden te verbieden, en de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, kan hem hebben zien bevelen wat ik hierboven heb genoemd, is is het toegestaan ​​om ernaar te handelen? Het antwoord is ja, het is toegestaan ​​om te werken, en als je zegt : wat is de reden? Ik zeg de reden : dat dit niet alleen een oordeel is over het visioen ! In plaats daarvan met wat aan de wortel van de wet ligt . Imam Shatby besloot tot de genade van Almachtige God : dat de werkvereiste onder de visie, niet geperforeerde wettelijke bepaling, en de instemming van de schijnbare betekenis van de wet, en terwijl wat kwam van visioenen, en de overtreding van de wet, of het is een rechtsstaat : ofwel verbeelding ofwel illusie, of het is een droom van de Shaytaan, en dit kan niet worden overwogen, omdat hij zich verzet tegen wat vaststaat en legitiem is . Al-Baghawi zei in Sharh al-Sunnah [12/211]: Niet alles wat een persoon in zijn slaap ziet, is correct en kan worden uitgedrukt. Integendeel, de juiste is wat God de Almachtige brengt u door de koning van de visie van een kopie van de moeder van het boek, en al het andere is een utopie dat er geen interpretatie heeft ….

Interpretatie van het visioen van de hel, we zoeken er toevlucht bij God voor Abu Amr Muhammad bin Jaafar bin Matar vertelde ons : Hamad bin Saeed bin Muhammad vertelde ons , hij zei : Muhammad bin Yaqoub al-Karabsi vertelde ons, Muhammad bin Abi Bakr al-Muqaddami vertelde ons al-Hakam bin Zuhair, Thabet bin Abdullah bin Abi vertelde ons. Op gezag van zijn vader, op gezag van zijn grootvader, zei hij : Wie ziet dat hij wordt verbrand, hij is in de hel . Als hij het ziet alsof een koning zijn leiding nam en hem in het vuur gooide, dan maakten zijn visioenen zijn vernedering noodzakelijk . Als de eigenaar van de vuurwachter een giftig schot zag, zou hij de politieagent, de beul of degene die de sultan kwelde . Als hij vuur van dichtbij ziet , valt hij in nood en ongeluk waaruit hij niet kan ontsnappen, omdat de Almachtige God zegt : “ En de misdadigers zagen het vuur, dus dachten ze dat ze het meenamen en vonden ze er geen uitweg uit. . ~ En hij leed een immoreel verlies, want de Almachtige zei: ~ Haar kwelling was een last .~ Zijn visioenen waren voor hem een ​​voorproefje om zich van zijn zonde te bekeren ….

…De definitie van visioenen en dromen in termen van de taal van visioenen is een meervoud van visioenen en kan worden uitgesproken zonder te neuriën op het werkelijke gewicht . Het is in de taal wat wordt gezien tijdens de slaap, afgeleid van het werkwoord zagen . Het is oorspronkelijk een bron zoals links . Toen ik een naam maakte toen de slaper het zich voorstelde, werd het verloop van namen en visies gemaakt met een afleiding om de tijd met het gezichtsvermogen waar te nemen . En voor degenen wier visioenen overvloedig aanwezig zijn : ( zie ). De droom van het annexeren van ha en rustgevende lam . Het is toegestaan ​​om je bij hen aan te sluiten, dus wordt er gezegd : Droom . Een droom is afgeleid van een droom en de betekenis ervan is een visioen in zijn slaap . Zei : de droom van iets dat hij in zijn slaap zag en de droom van een droom en de betekenis ervan van achteren in zijn visioen zou Balhi dromen, elke gespot in zijn droom, elke mening over zijn visioen vervloeken en combineren : dromen, vraag hier hoeveel keer ontving het woord dromen in de koran ontving dit woord tweemaal in de koran : 1 – het vers ( ze zeiden dromen en wat we interpreteren dromen Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – het vers ( maar ze dromen maar vervalsten het is een dichter Vlaotna-vers stuurde de ouden als ) [ profeten : 5] het eerste vers betreffende Jozef met koning . En de tweede in het verhaal van de Arabische polytheïsten die Mohammed bespotten, moge God hem zegenen en vrede schenken (1), moge God hem zegenen en hem vrede schenken . En ook de vraag woord kreeg een visioen in de Koran? Ontving het woord van Openbaring in de Koran ) vier keer zijn als volgt : A – vers : O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als jullie visioen voorbijgaat [ Yusuf : 43] 2 – het vers : En we maakten het visioen dat Orinacc alleen een verzoeking voor mensen en de boom vervloekt in de Koran en ze alleen maar vergroten Nkhuvhm wat een grote tirannie [ Isra : 60] 7 – vers : Openbaring heeft ook bekrachtigd Voorwaar Wij belonen weldoeners ( Saaffaat : 105 ). 4 – de Almachtige zeggen : De oprechtheid van God, Zijn Boodschapper, de visie van rechts ( open : 27 ). (1) Het eerste vers betreffende de koning met Jozef en het tweede vers dat door het visioen van de profeet moet worden aangewezen, tonen haar vrede zij met hem de nacht van de familie naar het heilige huis waar . Hij wilde afslachten, en de vierde was de kwestie van het zien van de Boodschapper toen hij dacht dat hij Mekka zou binnengaan en Umrah zou verrichten . ___________________________________ (1 ) Zie : Concordantie van woorden Koran • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beiroet – Libanon – Geen geschiedenisartikel ( Daghth ) p. 421 * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Wat het hart betreft, het is de geest van een persoon, zijn intellect, zijn geest en zijn religie. Wat hij er ook in ziet van Zayn of Shin, dan zijn interpretatie daarin en sommigen van hen zeiden dat als een persoon een hart ziet, het goed is in zijn religie en een goed gevoel voor rede, en wie zijn hart ontvoerd ziet en weggaat daaruit gaat het over vier aspecten van ernstige angst, waanzin, corruptie van religie en het optreden van calamiteiten. Zwart en bedekt met een sluier, is hij verloren van de waarheid en vele zonden…

…De heuvel is in een droom een ​​grote gevaarlijke man, en de architectuur om hem heen is zijn familie . Wie een vlak land ziet met een heuvel of een schijnbare heuvel, dan is die heuvel een man die evenveel de capaciteit van de wereld heeft als hij van het vlakke land . Als hij ziet dat hij gebaseerd is op die heuvel of ongehoorzame positie en zich eraan heeft vastgeklampt, dan staat hij eenmaal op, of vertrouwt hij op een man en wordt hij vrijgelaten . Misschien was die heuvel waarop het werd gebouwd een structuur waarop de eigenaar bouwt en staat, en wie ziet dat hij op de heuvels loopt, zal worden gered . En wie zag dat hij een heuvel was beklommen, zou de leiding hebben over een religieus man . En wie ziet dat hij boven een hoge plaats staat, zal verheffing en autoriteit, leiderschap en een toename van zijn geld, eer en eer verwerven . En wie het ziet alsof hij van een hoge plaats afdaalt, hij zal gekweld, boos en vernederd worden . En wie zichzelf op een modderheuvel ziet, zal een koning, autoriteit en voordeel ontvangen . Als de aarde indicatief is voor mensen, aangezien het daaruit is dat ze zijn geschapen, dan duidt elke ontevredenheid, rouw en angst degene aan wiens vermelding werd genoemd . De heuvels en heuvels duiden de eervolle plaatsen, de hoge rangen en de goede boten aan . Wie zichzelf boven iets ervan ziet, als hij ziek is, dan is dat zijn kist, vooral als de mensen onder hem stonden, en als hij niet ziek was en een huwelijk zocht, trouwde hij met een eerbare en hooggeplaatste vrouw, die de capaciteit van de wereld evenveel als de hoop vuil en zand. Als hij ziet dat hij verloofd is met mensen boven de heuvel, of de oproep tot gebed, als hij de koning waardig was, kreeg hij die, of de rechterlijke macht, fatwa, oproep tot gebed of preek omdat het de heiligdommen van de nobelste mensen . En wie een vlak land ziet waar een heuvel is, dan is hij een man van aanzien onder de mensen tot aan het vlakke land om hem heen . En de heuvel voor degene waarop een positie is gezet, en als het een vuilnisbak is, dan is het de wereld waarin het van alles is, en het kan verwijzen naar de vrouw of de vrouw die het offer is . En als de heuvel geen vuilnisbak was, maar eerder een heuvel waarin geen stof was, dan geeft het de hoogte van de zaak aan met veiligheid tegen de gevolgen ….

…Leidt de zoektocht naar droominterpretatie tot wat wordt genoemd anticiperende angst en leidt vervolgens tot wanen, wanen en pessimistisch denken? Dit is een standpunt, en ik hoor het vaak van sommige beroepen in de psychiatrie, en de waarheid is dat dit waar kan zijn voor een groep patiënten, en dat zijn er maar weinig, maar velen van degenen die herhaaldelijk visioenen hebben gehad, hebben hun betekenis indicatief voor goed nieuws of goed nieuws, en herhaalde dromen kunnen een zonde voorspellen die is opgetreden Met de dromer, en dan is de uitdrukking van deze droom een ​​reden voor de eigenaar van deze droom om de zonde op te geven, en het kan zijn een grote zonde . Samenvattend : deze hypothese heeft enkele therapeuten, psychologen geloven over het algemeen niet en zouden niet gegeneraliseerd moeten worden voor iemand met herhaalde visioenen of dromen . Deze aanname kan de reden zijn voor de vijandigheid van een grote groep van hen tegenover het uiten van visioenen, maar hier moet een onderscheid worden gemaakt tussen visioenen, dromen en dromen, en veel van de woorden van psychiaters zijn van toepassing op de zogenaamde pijpdromen. , die verschillen van het visioen dat van God komt en niet de droom van Satan, dus laat hem dat weten . Concluderend : ik merk hier op dat de aspecten van de visie niet gescheiden zijn en geen relatie tussen hen hebben, maar met elkaar in verband staan ​​in de zin dat degene die zich uitspreekt een ervan niet mag weglaten, dus het zien van datums en het eten ervan, bijvoorbeeld is niet aanbevelenswaardig tenzij het wordt ondersteund door het taalkundige en tijdelijke aspect, en het zien van vuur is niet altijd verwerpelijk als het winter is Het werd ondersteund door de afgeleide kant van het visioen, en we kunnen zeggen dat de volgende figuur ons de aspecten van de visie overlapt : deze cirkel draait in de geest van de persoon die de visie uitdrukt wanneer hij de visie hoort, en in een zeer korte tijd; Hij probeert de visie te verbinden met een van de aspecten om vreedzaam aan de oever van de verlossing te komen, wat de uitdrukking is, en daarom werd de interpretatie een uitdrukking genoemd, hier bied ik wat begeleiding aan degenen die wilden zeggen : 1_ Bewapening met het wapen van juridische kennis uit de Heilige Koran, de Sunnah van de Profeet en de Arabische taal en hun synoniemen en bewoordingen, de tijd van het visioen kennen en de eigenaar onderzoeken . 2_ rekening houden met de legitieme literatuur wanneer de uitdrukking, en om de fijne manieren en vrede zij met hem te volgen . 3_ Om mensen niet bang te maken en hen te terroriseren met de verkregen resultaten – denkend – aan de visioenen . 4_ Om niet zeker te zijn over de uitdrukking door degenen die de uitdrukking uiten of er bij zweren, dus de uitdrukking van visioenen is te wijten aan gissingen zoals het ons duidelijk wordt . 5_ Om dit soort kennis niet bij elke sessie of lezing te vergroten; Omdat dit leidt tot clementie in de uitdrukking door de beperkingen die ik noemde in de aspecten van de uitdrukking van de visie niet in acht te nemen, net zoals hij die meer in de kunst is erin is verbrand, en dit is bekend . 6_ kruist zichzelf om niet te zeggen dat degenen die uiting geven aan welk inzicht of inspiratie in deze aanbeveling van zichzelf, ons hebben bevolen onszelf niet te prijzen . 7_ Dat degene die uitdrukt – wat hij in staat was – zou proberen visioenen naar het goede te leiden, en als hij daar geen manier voor kon vinden, zou hij ze niet moeten uitdrukken en ervoor oppassen . 8_ Niet vertrouwen op dromen en illusies, dus hoeveel mensen werken er in dit tijdperk met deze wetenschap, en de velen die eraan beginnen en ernaar informeren, behalve dat één teken, hoewel triest, aangeeft dat we een droomnatie zijn geworden, de bittere en droevige realiteit ervan, van dromen, en dan paleizen bouwen en realiseren De overwinningen, het gebed in Jeruzalem en de nederlaag van de legers en de soevereiniteit over de naties, niet door actie maar door te dromen, en dit is onze bittere realiteit , en het moet eerst worden herkend om het te corrigeren en te behandelen, en dan komen we van deze zwakheid en onzedelijkheid af . 9_ Degene die zich uitspreekt , moet de geheimen bewaren van de mensen die hem naar hun visioenen vragen, en ze niet met trots of spottend onthullen . Ja, we moeten ons aansluiten bij de gelederen van de ontwikkelde landen in termen van wetenschap, macht en economie, een realiteit en geen droom, tenzij ze God bereikten, getuigenis afleggen ….

…Dood Als u droomt dat u een van uw kennissen dood ziet, wordt u gewaarschuwd voor aanstaande ellende of verdriet . Dergelijke dromen worden altijd gevolgd door teleurstellingen . Als je hoort dat een vriend of familielid is overleden, ontvang je slecht nieuws van hem . Dromen over dood of sterven zijn misleidend en verwarren zelfs de beginnende vertolker van dromen wanneer hij ze probeert te interpreteren . De persoon die intens denkt, vult de aura die hem omringt in gedachten, of met zelfbeelden die levendig in wisselwerking staan ​​met de emoties die ze hebben gecreëerd . Door op andere gebieden te denken of te werken, kan een persoon deze afbeeldingen vervangen door andere afbeeldingen van een andere vorm en aard . Hij kan deze afbeeldingen zien sterven of sterven, en door hun dood of begrafenis kan hij ze aanzien voor afbeeldingen van vrienden of vijanden . In dit geval kan hij zichzelf of zijn naaste familielid zien sterven als hij slaapt, terwijl dit in werkelijkheid een waarschuwing voor hem is dat een slecht idee of een slechte handeling een goed idee of handeling zal vervangen . Ter verduidelijking : als hij een goede vriend of een van zijn familieleden in de dood ziet, dan is dit een waarschuwing tegen een immoreel idee of actie, maar als hij een vijand of iets hatelijks ziet op het moment van sterven, kan hij zijn slechte methoden overwinnen. en zo zichzelf of zijn vrienden een reden tot vreugde geven . Dromen van deze aard duiden vaak op het einde of begin van intense angst of angst . Deze dromen komen ook weer voor wanneer iemand bezeten is door illusoire staten van goed en kwaad . En de mens is in dit geval niet hetzelfde . Het is wat de dominante invloeden ervan maken . Hij kan waarschuwen voor het naderen van bepaalde situaties of hem uit deze situaties bevrijden . In onze dromen ben je dichter bij onszelf dan dat we wakker zijn . De vreugdevolle of vreugdevolle gebeurtenissen in onze dromen, zichtbaar of hoorbaar, hebben we allemaal zelf gemaakt, omdat ze de toestand van onze ziel en ons lichaam op de grond weerspiegelen, en we kunnen ze niet vermijden tenzij we ze uit ons bestaan ​​verwijderen door de gebruik van goede ideeën en glorieuze daden, dat wil zeggen door middel van energie. De ziel die in ons op de loer ligt ….

…Het visioen van de koning van Egypte, God is genoemd – de Almachtige – genoemde interpretatie hiervan is de eerste door Jozef – vrede zij met hem – zei hij – de Almachtige -: ( En de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat eten. O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als je een visioen ziet Je passeert , zeiden ze pijpdromen , en we interpreteren geen dromen in twee werelden , en hij zei dat hij die eraan ontsnapte en onthoud na zijn moeder, ik vertel je door zijn interpretatie , dus zullen ze sturen , Jozef , o vriend, we hebben zeven vette koeien, ze eten zeven magere koeien en zeven spikes van groen en de andere droog, zodat ik kan terugkeren naar de mensen zodat ze het zouden weten , zei hij dat je zeven jaar zult planten die je altijd hebt geoogst en het in het graan ervan strooit, behalve een klein beetje van wat je eet , daarna zullen er zeven mannen komen die zullen eten wat je gegeven hebben, behalve voor een beetje van wat je hebt versterkt , dan daarna komt er een jaar waarin de mensen zullen helpen en waarin ze knijpen ). Surah Yusuf verzen 43-49. En hij – de Almachtige – zei : ( Ze zeiden pijpdromen ) Ibn Jarir zei : Ze bedoelen dat het een mengeling is van een valse visie die geen waarheid heeft , en het is een verzameling van stress , en stress heeft zijn oorsprong in een bundel van hasj die lijkt op gemengde dromen die geen interpretatie hebben . Al-Mawardi en Al-Qurtubi vermeldden op gezag van Abu Ubaidah dat hij zei : Al- Adghat is een onverklaarbaar visioen van het visioen , en Ibn Jarir vertelde ook op gezag van Qatada in het gezegde: (Onze fatwa is in zeven vetten koeien die worden opgegeten door zeven magere dieren ). Hij zei : Wat kwartels betreft, de jaren ervan zijn vruchtbaar , en de zeven magere jaren zijn onvruchtbare jaren waarin niets groeit , en hij zei : ( Zeven spikes zijn groen en de andere is droog .) Wat betreft het groen, ze zijn de vruchtbare jaren , wat het droge land betreft , de droge zijn de getransformeerde , en de magere zijn de Almazel . En zeggende : ( hij zaait zeven jaar harder ), zei het vers : Toen ik het visioen ken dat hem uitgelegd moest worden , zei hij : zeven van de koeien, kwartels en Alsnblatt greens zeven jaar, kunstmest , en de koeien mager en Alsnblatt hoger landt Vsba jaar Magdbat zegt het 🙁 cultiveer zeven jaar harder ). Elke opeenvolgende reeks . Al-Qurtubi zei : Dit vers is gebaseerd op de geldigheid van het visioen van de ongelovige, en dat het eruit komt in overeenstemming met wat hij zag . En hij zei : ~ Dan komt er een jaar daarna, waarin mensen zullen helpen en ze zullen knijpen .~ Ibn Jarir zei : Dit is een rapport van Yusef – vrede zij met hem – aan de mensen over wat niet in de visie van hun koning was, maar vanuit de kennis van het onzichtbare dat God een indicatie van zijn profeetschap werd en een bewijs van zijn waarheidsgetrouwheid , dan vertelde hij op gezag van Qatada dat hij zei dat God hem kennis van een Sunnah verschafte waar ze hem niet naar vroegen, dus zei hij : ( Daarna zal er een jaar komen waarin mensen verlichting vinden en knijpen .) Betekent zeggen : ( het zijn Agat-mensen ) regen en Ghaith , ook overgeleverd van Ibn ‘ Greg zei : Ibn Abbas – God zegene hen -: (en kwam dan na dat jaar ), hij vertelde hen dat iets hem niet vroeg God had hem een jaar geleerd waarin Agat-mensen regenden . En Al-Qurtubi vermeldde op gezag van Qatada dat hij zei : God heeft hem een ​​Sunnah-kennis gegeven waar ze hem niet naar vroegen om zijn deugd te tonen en om zijn plaats van kennis en zijn kennis te informeren ….

Dromen dieren? Het is bekend dat de Almachtige God de mens onderscheidt van dieren met rede, en de rede zoals bekend is van waarop het is gebaseerd op de opdracht, en daarom heeft God de pen van de krankzinnigen opgewekt, en als we hebben besloten dat dromen over hen zijn geen goed nieuws voor hun eigenaar of waarschuwen hem, en dit is onmogelijk voor het dier omdat het niet de aanwezigheid van haar geest is; Wat het onderwerp is van de opdracht, zoals we al zeiden, we besluiten hier dat het dier niet de visioenen heeft die vervat zijn in de betekenis van het goede nieuws of de waarschuwing, maar het kan het vermogen hebben om enkele van de dromen te zien waarvan de gebeurtenissen geleefd, maar waar is de machine die deze dromen naar ons laat uitkomen in het licht van zijn onvermogen om te spreken en dialoog en begrip? Ik heb veel specialisten en fokkers van huisdieren gevraagd, en ze besloten dat hun dieren ‘s nachts veel onrust, beweging, verandering in mondbewegingen of geschreeuw hebben, wat het resultaat is van dromen van deze dieren . De studie vond een van de instituten in de Verenigde Staten namens : (MIT News) De studie getiteld : Animals have Complex dreams MIT-onderzoeker bewijst uitgegeven in de geschiedenis van 24-1-2001 en die bewees dat deze studie omvat : dat dieren dromen , en elke eigenaar van de dieren kan dit feit zien en ontdekken, en dit lijkt misschien vreemd, maar het is de waarheid. De geest van het dier is actief tijdens de slaap, net als tijdens het werken, en de slaap van het dier verschilt tussen diepe slaap en gewone slaap, en er zijn veel experimenten uitgevoerd op muizen waardoor is bewezen dat muizen in hun slaap van het stadium naar een en uit wat bekend is dat dromen bij mensen voorkomen tijdens de fase van diepe slaap, en hetzelfde gebeurt met muizen . Dieren hebben complexe en complexe dromen – zoals de studie bewijst – en ze dromen over specifieke gebeurtenissen die hen overkomen tijdens het wakkere leven . En de conclusie die ik kom is : 1_ dat dieren het vermogen hebben om te slapen en het op te nemen . 2_ Dieren zien enkele van de dromen waarin ze hun evenementen of hun evenementen beleven . 3_ Er zijn geen eerste en tweede soorten dierendromen, en dan bedoel ik veelbelovende visioenen of waarschuwende dromen . 4_ Het dier kan de droom niet vertellen vanwege zijn onvermogen om te spreken, maar het bereikt eerder het optreden van zijn dromen door de uitdrukkingen van zijn gezichten tijdens de slaap . 5_ De reden voor de onmogelijkheid van de eerste en tweede soorten dromen bij dieren is de afwezigheid van de geest, en daarom wordt het vergeleken met de gek die uit de opdracht werd gehaald en niet verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn daden, in plaats daarvan mag hij niet voel wat hem omringt of voor hem van plan is, zo valt bijvoorbeeld op Eid al-Adha op dat de dieren die gevangen zaten De nacht van Eid laat haar onnatuurlijke emoties niet zien tijdens haar slaap, ook al zal ze ‘s ochtends wel worden afgeslacht, en dit is te wijten aan haar gebrek aan bewustzijn en bewustzijn vanwege het gebrek aan haar verstand, en hetzelfde geldt voor het kind dat niet is opgemerkt en voor de krankzinnigen, ze kunnen met hun ogen slapen, zelfs als de ochtend is de aankondiging van hun executie !! En God weet het het beste ….

…Kan iemand zonder dromen leven? ! Om deze vraag te beantwoorden, moet ons een belangrijke kwestie duidelijk zijn. Wat is : Moeten we hier de visie bespreken die van God komt, of de droom die van Satan komt als een realiteit, niet als een metafoor, of een pijpdroom die van een persoon en zijn denken is ……. ? De waarheid is dat de onderzoeken die ik heb gezien en gevonden aangeven dat er medicijnen worden gebruikt om sommige gevallen te behandelen, zoals zenuwinzinkingen of depressie, en deze medicijnen helpen dromen te elimineren !!!!!! Inderdaad, sommige van deze gevallen werden geregistreerd tijdens het slapen zonder dromen gedurende een periode van zes maanden !! Maar er werd ontdekt dat toen deze procedure werd geannuleerd, de hersenen een compensatieproces uitvoerden. Op de eerste nacht waarin de hersenen terugkeren naar hun normale positie, dromen ze bijvoorbeeld van 250 minuten in plaats van 100 minuten, en uiteindelijk erkende de studie dat het niet in staat was de oorzaak van het fenomeen dromen te achterhalen . Maar de kwestie die deze westerse wetenschappers verbijsterde, kan eenvoudig worden opgelost als het onderwerp van de visie uit de biologische materiële mal wordt verwijderd. Omdat de visie van God is, gerelateerd aan de ziel, en niet gerelateerd aan het lichaam en de materie, en het buiten de grenzen van menselijk of laboratoriumgevoel en controle valt, en de nobele boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zegt in de overeengekomen hadith door Abu Qatada : [De rechtvaardige visie is van God en de droom is van Satan ]. Wat betreft dromen, ze zijn van Satan een realiteit en geen metafoor, en zijn vijandschap is permanent voor de mens, en hij heeft beloofd voor ons te zitten en ons van het rechte pad te weerhouden, en zijn oorlog is permanent, of het nu gaat om waken of dromen. , en deze aanval kan tijdens de slaap worden afgeweerd of verminderd door de wettige zaken te blijven volgen, de wetten van God te behouden en door je niet af te wenden van de herinnering aan Allah, en je zult de bevestiging daarvan vinden in de woorden van de Heer. Almachtige : [ en stel hem voor is een leven van ontbering en Nhacrh de dag van de opstanding blind, de Heer niet Hchertna blind zei, ik zag, hij ook ( heb je onze tekenen gekregen Vnciha zowel als vandaag gedenkwaardig ]! ( Plan 124 : 126)….

…Dit duidt op de woede van de Almachtige God, en wie een voorbeeld of een beeld ziet en hem wordt verteld : Hij is jouw God, en denkt dat hij zijn god is, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan houdt hij zich bezig met valsheid, denken dat het waar is . En wie de Almachtige God ergens ziet bidden, zijn genade en vergeving zullen komen op die plaats en plaats waar hij bad . Wie de Almachtige God ziet, accepteert hem, en als hij een van de mensen van gerechtigheid en goedheid is, dan accepteert hij zijn gehoorzaamheid aan de Almachtige en reciteert hij zijn boek of leert hij de Heilige Koran, en als het anders is, dan is hij een innovator . En wie de almachtige God ziet, heeft hem geroepen en geantwoord, dan zal hij de hadj verrichten, de almachtige wil van God, en wat betreft zijn manifestatie op de speciale plaats, hij kan de architectuur ervan aangeven als deze in puin lag, of de ruïne ervan als deze vol was. , en als de mensen daarvan onrechtvaardig waren en wraak op hen namen, en als ze werden onderdrukt, zou gerechtigheid over hen komen . Misschien duidt zijn visioen van de Almachtige op de specifieke plaats op een groot bezit waarin hij is, of een machtige machtige man neemt de leiding over hem, of een nuttige of wijze geleerde die deskundig is in remedies stijgt naar die plaats, en wat betreft angst voor God Almachtig in een droom, duidt het op rust en kalmte, rijkdom door armoede en een breed levensonderhoud . En wie ziet alsof de waarheid, de Almachtige, de goede is geworden, wordt op het rechte pad geleid . En wie ziet dat de Almachtige God hem leidt en bedreigt, begaat een zonde . Dit duidt op de woede van de Almachtige God, en wie een voorbeeld of een beeld ziet en hem wordt verteld : Hij is jouw God, en denkt dat hij zijn god is, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan houdt hij zich bezig met valsheid, denken dat het waar is . En wie de Almachtige God op een plaats ziet bidden, zijn genade en vergeving zullen komen op die plaats en plaats waar hij bad . Wie de Almachtige God ziet, accepteert hem, en als hij een van de mensen van gerechtigheid en goedheid is, dan accepteert hij zijn gehoorzaamheid aan de Almachtige en reciteert hij zijn boek of leert hij de Heilige Koran, en als het anders is, dan is hij een innovator . En wie de almachtige God ziet, heeft hem geroepen en geantwoord, dan zal hij de hadj verrichten, de almachtige wil van God, en wat betreft zijn manifestatie op de speciale plaats, hij mag de architectuur ervan aangeven als deze in puin lag, of de ruïne ervan als deze vol was. , en als de mensen daarvan onrechtvaardig waren en wraak op hen namen, en als ze werden onderdrukt, zou gerechtigheid over hen komen . Misschien duidt zijn visioen van de Almachtige op de specifieke plaats op een groot bezit waarin hij is, of een machtige machtige man neemt de leiding over hem, of een nuttige of wijze geleerde die deskundig is in remedies stijgt naar die plaats, en wat betreft angst voor God Almachtig in een droom, duidt het op rust en kalmte, rijkdom door armoede en een breed bestaan . En wie ziet alsof de waarheid, de Almachtige, de goede is geworden, wordt op het rechte pad geleid . En wie ziet dat de Almachtige God hem leidt en bedreigt, begaat een zonde ….

…Waarom zien sommige mensen angstaanjagende dromen? Vraag / Waarom zien sommige mensen angstaanjagende dromen, geen gelukkige en veelbelovende dromen, en heeft dit een wetenschappelijke verklaring? Bij deze vraag vind ik dat ik de aandacht moet vestigen op enkele belangrijke punten : 1) Dat de droom van Satan een realiteit is en geen metafoor, en deze mening werd door meer dan één imam geformuleerd en verklaard, inclusief de imam Muhammad al-Saffarini bij het uitleggen van de trilogie van Imam Ahmad’s keten van overlevering, die een daad van Satan is, evenals zijn daden. De andere, zoals : waswasah, verleiding, vasthouden aan het rijm van de slaper, huilen bij de neerknieling van de zoon van Adam, op de vlucht bij de oproep tot gebed, en vergeet hier niet dat de duivel de bloedbaan van een persoon stroomt, en kijk om hier zeker van te zijn met het gezicht van woede, hoe het verandert en rood wordt !!! 2) Er werd overgeleverd in de Sahih op gezag van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Satan breit op het rijm van een van jullie hoofd , als hij drie knopen sliep, raakte hij de plaats van elke knoop op je voor een lange nacht en viel hij in slaap . Als hij wakker wordt, zal de herinnering aan God een knoop oplossen en als hij de wassing verricht, zal een knoop worden losgemaakt. Als hij bidt, wordt een knoop losgemaakt . Al-Bukhari, moge God hem genadig zijn, had het recht door te zeggen : Hoofdstuk over het houden van Satan op het rijm van het hoofd als hij ‘s nachts niet bad, en wat ermee bedoeld wordt is het avondgebed, zoals Ibn Hajar zei in zijn commentaar op Al-Fath . Dus kijk, o God, zorg voor u, naar gebed, hoe u de eigenaar ervan beschermt , en het is de eerste verdedigingslinie – dat wil zeggen diner – tegen de vervloekte Satan en zijn wantrouwen en bedrog, en mediteer dan met mij, de Almachtige, die zegt : [ Mijn dienaren hebben geen autoriteit over hen, en uw Heer is voldoende als rentmeester ] Al-Isra : 65. En de Almachtige zei : [ Mijn dienaren hebben geen autoriteit over hen behalve degenen die u volgen onder de verzoekers ] Al – Hijr : 42. Degene die deze daden van herinnering, gebed en wirds verzaakt, heeft zijn forten laten vallen door zijn eigen keuze, en is tevreden met de invasie van zijn vijand, en daarom moet je de wirds reciteren, waarvan de belangrijkste de vers van de Heilige; Het is bewezen dat het de lezer bewaart totdat het wordt, en je moet je aan gehoorzaamheid houden, zodat je veilig bent voor de vervloekte Satan tijdens je ontwaken en in je slaap, en God weet het het beste ….

…Wat is uw standpunt over degenen die u vragen naar de betekenis van sommige symbolen in dromen of dromen, alsof iemand vraagt ​​naar de betekenis van : vuur , bijvoorbeeld , of djinn , of fruit , of slangen enzovoort? Hebben deze dingen een specifieke betekenis? Dit gebeurt veel van bellers . Mijn antwoord is dat deze vraag niet klopt, en ik ben niet met iemand die dromen op deze manier interpreteert. Omdat visioenen ( blokken ) misschien niet verdeeld of gescheiden zijn tussen hun symbolen, en het visioen misschien een slecht symbool heeft, maar het kan van goede betekenis zijn gezien de factor van de tijd waarin het visioen werd gezien. Als vuur bijvoorbeeld, is het aangenaam in de winter en verwoest in de zomer . De betekenis van een slecht symbool kan ook worden afgeleid door andere symbolen die een goede betekenis hebben in het visioen . Zo zie je dat de vraag op deze manier verkeerd is, en een enkel symbool kan vele connotaties hebben die van persoon tot persoon verschillen op basis van geslacht, beroep, burgerlijke staat of woonplaats; woont hij bijvoorbeeld in de zee of in de woestijn, of in steden of dorpen … … enzovoort ….

…** Een visioen waarin de vier achtergronden zijn gericht op de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, op gezag van Saqina Mawla van Umm Salamah – moge God tevreden met haar zijn – die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij ‘s ochtends bad, naar zijn metgezellen kwam en zei : ( Wat denk je dat vanavond een visioen is ) ? Hij zei : Hij bad, bad Fajr, accepteer dat zijn metgezellen zeiden : ( Wie van jullie ziet nachtvisie ) ? Hij zei : Hij bad op een dag en zei : ( Wie van jullie heeft een visioen gezien ) ? Een man zei : ik zag, o Boodschapper van God, alsof er een balans zichtbaar was vanuit de lucht, dus ik legde het aan de ene kant en zette Abu Bakr op een andere, dus ik sprong Abu Bakr en het sprong en liet Abu Bakr achter zijn plek. hef dan Omar Othman op en verhoog de balans zei : veranderend het gezicht van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) en zei toen : (een opeenvolging van profetie dertig jaar en dan koning worden ) Saeed bin Jhman zei : hij zei tegen mij schip : greep de jaren van Abu Bakr en tien jaar en twaalf Othman en zes later – Radhi God namens hen – en op gezag van Samra bin Jundub – moge God tevreden met hem zijn – dat een man zei : O Boodschapper van God, ik zag als als ze mijn gids in de lucht zouden drijven. Ali, hij nam haar Iraakse vrouw mee, en ze werd actief en er viel iets op hem ….

…De deugd van Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, die een van degenen was die met vroomheid, ascese en starheid in het naleven van de Sunnah en Al- Hakim zei : (( Wat betreft zijn hoorzitting en zijn vrouw en leden van zijn toespraak, het is te veel om op te noemen )) en Abu zei Abd al-Rahman al -Nahawadi : Ik hoorde Yaqoub bin Sufyaniol : (( ik schreef ongeveer duizend sjeiks, en ze hebben allemaal het vertrouwen geschonden )). En Yaqoub zei ook: (( ik ging dertig jaar op reis )) en Abu Zar’ah al-Dimashqi zei : (( Twee mannen van nobele mensen kwamen naar ons toe, een van hen en ze werden gedeporteerd door Yaqoub bin Sufyan, de mensen van Irak konden het niet zien )) Hij stierf in het jaar zevenenzeventig en tweehonderd . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi zei : (( Ik zag Yaqoub bin Sufyan in slaap, en ik zei : Wat heeft de Almachtige God met je gedaan? Hij zei : Hij vergaf me en beval me naar de hemel te komen zoals ik op aarde was )) . En vanuit Gods zorg over deze imam in zijn verzoek om een ​​hadith, die hij over zichzelf vertelde, gebruikten we het als een les voor studenten van kennis. * Muhammad bin Yazid al-Attar zei : ik hoorde Yaqoub bin Sufyan zeggen : (( Ik was op reis en bracht mijn leven door, dus ik raakte ‘s nachts verslaafd aan schrijven, en ik las overdag. de lamp, en het was winter, en het water daalde in mijn ogen, en ik zag niets, en ik huilde voor mezelf omdat ik was afgesneden van mijn land en wat ik had gemist door kennis, dus mijn ogen overwonnen me, dus ik sliep en zag de profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – , in slaap riep ik : ( Oh Jacob, waarom huilde je? )) Ik zei : O Boodschapper van God ging Bosra Vthsart over wat ik miste . Hij zei tegen me : (( Aden Mona )) Phinot hem en gaf zijn hand op mijn ogen als het lezen van Alihaa, en daarna werd ik wakker Vobesrt, nam ik cursief en ging het schrijven van (1). Het is overbodig om het onderwijs en de deugden 97 – I weet, o man, een moslim om deel te nemen aan Balnavlh van de beste wetenschap door zich bezig te houden met Balnavlh van aanbidding en dat de imams van de vier vier zeiden : Shafie : vroeg de beste wetenschap van gebed Vasten . Imam Ahmad ibn Hanbal – Gods genade en zegende ons met zijn kennis – wat ik vandaag bad, is niet verplicht, gerekend tot Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Het kwam binnen ((The Order of Perception )) door Rechter Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 in de vertaling van Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi van Egypte ), de metgezel van de imam Malik Al-Layth, Al-Thawri en anderen, die stierven in het jaar 197 AH, moge de Almachtige God hem genadig zijn, waarin werd gezegd dat Sahnoun zei : (( Ibn Wahb had zijn leven in drie Een derde is in Rabat, een derde kent Egypte, en een derde is op de hadj, en hij zei dat het een zesendertig hadj. Zijn neef zei : ik was met hem in Alexandrië, en het volk verzamelde zich bij hem en vroeg hem om kennis te verspreiden, dus zei hij tegen mij : Dit is een land van aanbidding, en zijn moeder gaf mezelf er zelden in met het werk van de mensen, dus ging hij voor hen zitten op de momenten dat hij zittend, en aanvaardde aanbidding en bewaking . Na twee dagen kwam een ​​persoon naar hem toe en vertelde hem dat hij zichzelf in een grote moskee had gezien in de richting van de Grote Moskee, en de profeet – moge God gebeden en vrede zij met hem – daarin en Abu Bakr aan zijn rechterkant, en Amr aan zijn linkerkant, en jij was tussen zijn handen, en in de moskee bloeiden lampen in de beste en helderste van hen. Toen werd het uitgeschakeld, toen zei de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – tegen je , o Abdullah, verbrand het en steek het aan, stel het dan uit, daarna bleef ik dagenlang en ik zag dat alle lampen waren zal worden gedoofd, dus zei Abu Bakr : O Boodschapper van God, zie je deze lampen? Hij zei – moge God hem zegenen en vrede schenken – Dit is Abdullah’s werk, hij wil het doven ! Ibn Wahb huilde, en de man zei tegen hem : Ik ben gekomen om je goed nieuws te brengen, en als ik wist dat hij je vertroebelde, zou ik niet zijn gekomen . Hij zei : Het is goed, dit is een visioen waarin ik predikte, ik dacht dat aanbidding beter was dan het verspreiden van kennis, dus liet hij veel ( tijd ) en zijn werk achter voor kennis, en hij beperkte zich ertoe dat ze hem en vroeg hem * Ibn Wahb zei : ik was in de handen van de koning die ik schreef, toen werd het gebed opgericht – en in een andere term gaf de muezzin toestemming – Er waren gepubliceerde boeken in zijn handen en ik nam het initiatief om ze te verzamelen, dus zei de eigenaar tegen mij : voor uw boodschappers is wat u doet niet beter dan waarin u zich bevindt ….

…Sommige sprekers zeiden: ik hoorde van sjeik Muhammad al-Qarouni, een van de sjeiks van de uitdrukking, dat sommige koningen in zijn slaap zagen alsof hij een zeemeermin had gegeten, dus hij vertelde het hem, dus zei hij tegen hem dat u in iets moet geloven dat het kwaad van u zal afweren. Commando en misschien wel duidelijk ….

…Maand Als het visioen in de maand Muharram is, dan is het correct en niet verkeerd . Hem in een droom zien, duidt op verlichting, redding uit de gevangenis en genezing van ziekten . En als de ziener zich had teruggetrokken uit zijn volk of zijn land, zou hij naar hen terugkeren volgens het verhaal van Yunus, vrede zij met hem, voor zijn vertrek in hem uit de buik van de walvis . Misschien was hij getuige van een grote fitnah, zoals de dood van een rechtvaardige imam of de opkomst van een geleerde, omdat de Almachtige God Adam en Eva in hem schiep, vrede zij met hen . En als de ziener ongehoorzaam is, zal hij zich bekeren tot God de Almachtige, omdat de Almachtige God zich in hem bekeerd heeft voor Adam, vrede zij met hem . En als de ziener een van degenen was die status en eer zochten, zou dat met hem gebeuren omdat de Almachtige God Idris, vrede zij met hem, hoog in hem opwekte . En als de reiziger in de zee het overleefde, hij en zijn metgezel, omdat het schip in hem werd bezet door de Judi . En als de ziener hoopte dat het kind een goede zoon zou hebben, omdat er de zoon van Ibrahim en Jezus was, vrede zij met hen beiden . En als de ziener in nood was, zou hij van hem worden verlost of ontsnapt aan zijn vijand, omdat de Almachtige God Abraham redde, vrede zij met hem, van het vuur van Nimrod . En misschien zal de ziener zich afkeren van zijn ketterij en misleiding en zich bekeren tot de Almachtige God en zijn zonden opgeven, omdat de Almachtige God zich in hem heeft bekeerd voor David, vrede zij met hem . En als de ziener uit zijn mandaat werd verwijderd, keerde hij terug naar zijn positie omdat de Almachtige God hem antwoordde aan Salomo: vrede zij met hem, en als hij arm of ziek was, werd hij genezen van zijn ziekte en verrijkte God de Almachtige hem omdat God de Almachtige openbaarde in hem de schade van Job, vrede zij met hem . Misschien stuurde de ziener boodschappers omdat de Almachtige God over Mozes sprak, vrede zij met hem, en misschien opende hij een land voor moslims uit de landen van ongeloof . En als het visioen in de maand Safar is, dan is het niet prijzenswaardig . Zijn visie op iemand die in nood verkeert, is niet schadelijk, en als hij ziek is, duiden zijn visioenen op genezing en gezondheid . En de maand Rabi` al-Awwal, als het visioen erin staat, dan zal hij profiteren van zijn vak en het zegenen en tevreden zijn en zich verheugen . Misschien had hij een rechtvaardige zoon, en als de mensen in nood waren, werden ze van hen verwijderd, en als ze onderdrukt werden, zouden ze winnen, dan in hem . De profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd geboren . Misschien hebben de mensen een gezegende aanval overwonnen, waarbij het de verovering van Dumat al-Jandal was . En de maand Rabi` al-Akhir, als zijn visioenen goedheid aangeven, zal langzamer zijn, en als ze op kwaad duiden, haast je . En daarin overwint een persoon zijn vijand, of baart een zoon met kennis van zaken, waarin Imam Ali werd geboren, moge God hem genadig zijn . En de maand Jumada al-Awwal, als het visioen erin staat, is niet wenselijk om te kopen of verkopen . En wie hem zag, verloor zijn dochter of vrouw. Fatima al-Zahra, moge God tevreden met haar zijn, stierf erin . En de maand Jumada al-Akhira zal, als zijn visioenen goedheid aangeven, langzamer verlopen . En wie de maand Rajab in een droom ziet, duidt op een verhoogde status, waarin hij opstijgt tot de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, naar de hemel . En de maand Sha`ban, als het visioen erin goed is, zal het geldig zijn, groeien en de goede wil vermenigvuldigen, en de heersers van zaken kunnen geïsoleerd zijn . En tijdens de maand Ramadan zijn de poorten van ontbering, immoraliteit en gierigheid gesloten, en het visioen van goedheid versnelt en vertraagt ​​niet, en het visioen duidt op zegen, goedheid, het goede opleggen en het kwade verbieden, en als hij op zoek is naar kennis , overkwam het hem omdat daarin de Edele Koran werd geopenbaard . Als een patiënt met epilepsie uit hem ontwaakt, worden de duivels vastgeketend . De maand Shawwal in een droom duidt op redding van tegenspoed, plezier en vreugde, omdat het begint met een feest en vreugde, en het omvat het bouwen van de Kaaba en de strijd om de loopgraaf . En de maand Dhul-Qi’dah, als het visioen erin op reizen duidt, dan zou hij niet moeten reizen, en als het ze aangeeft, laat hem het dan vermijden . En de maand Dhu al-Hijjah, als het visioen erin verwijst naar reizen, dan zou hij moeten reizen en tijd aan zaken moeten besteden, omdat het een gezegende maand is en het omvat de Eid en het offer, en daarin was de dood van Omar bin Al-Khattab en Othman bin Affan, moge God tevreden met hen zijn ….

Wat betreft de navel, het is de behandeling van een persoon en zijn plezier en zijn vrouw, en wie erin ziet iets siert of schande, dan is zijn interpretatie daarin

…V : Hebben afbeeldingen en symbolen die mensen in hun dromen zien, als ze op elkaar lijken, één enkele uitdrukking? A : Deze vraag wordt vaak gesteld , dus heeft wat een persoon in zijn slaap ziet één uitdrukking die niet verandert , wat betekent dat een man bijvoorbeeld de zon en de maan zag, zodat ze een symbool zouden zijn van zijn ouders , een slaaf en een vader , analoog aan Jozefs visioen , en wie een koe zag, duidt de Sunnah aan zoals Jozef die overstak , enzovoort . . Het antwoord : Nee , de visioenen verschillen in hun uitdrukking van persoon tot persoon , en van tijd tot tijd, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, door zijn visioenen toen hij de koeien zag die werden geslacht , door hun metgezellen op een zondag, moge God tevreden met hen zijn, en Jozef, vrede en zegeningen zij met hem, door de vette koeien in de vruchtbare jaren waarin ze overvloedig aanwezig zijn. Levensonderhoud en magere koeien, in jaren van droogte waarin het levensonderhoud en de regen afnemen . De verwijzing naar de kruising in dit visioen, en hoopt toe te voegen aan hun bewoordingen, en hoopt in het geval van de eigenaar en de tijd van Openbaring, en dit alles trekt hem aan het kruisen van de uitdrukking , de zon heeft bijvoorbeeld meerdere aspecten in termen van expressie en in deze verwijzing naar de kruising . Ten eerste werd er gezegd : ik zag de zon en de maan het grondwater binnendringen, zei sterven, en protesteerde, zeggende de Almachtige : { Als bliksem (7) en verduisterde maan (8) en verzamel de zon en de maan (9 ) De mens zegt dat dag waar te vluchten (10) ( opstanding : 10 – 7). Hij zei dat Habis bin Saad al- Tai de heersers waren van het tijdperk van de rechterlijke macht , o Commandant van de Gelovigen : ik zag de zon en de maan Aguettlan, en de sterren tussen de twee helften . Umar zei : met welke jij ook? Hij zei : met de maan tegen de zon . Omar zei : ik was met een vers Geprezen, ga, ik werk niet voor mij werk, niet alleen doden door het te dragen . . Het was zoals Omar, moge God tevreden met hem zijn, zei, dus hij werd gedood op de dag van Safeen ( 1` ) , en Jozef toen hij zijn visioenen over de zon en de maan zag met zijn ouders . De zon en de maan als je erover nadenkt , er was niemand in de zin in deze visioenen, en daarom laat het je diffuse dwaling zien tussen mensen – en vooral – het publiek van hen, wanneer ze bijvoorbeeld de doden zien , denken dat het zo is een metafoor voor de korte termijn, of indicator van de boodschap of zal niet worden geïmplementeerd, en wanneer ze in Dreams huilen, zeggen ze : Hij is vreugde, en dit is niet correct zoals het ons door eerder bewijs leek ….

…Ziet en ziet de blinde zijn dromen? De toespraak over deze kwestie varieert; Degene die met zien geboren werd en vervolgens zijn gezichtsvermogen verloor tijdens een van zijn levensfasen, hij zal in een droom duidelijk alles zien wat hij eerder had gezien . Wat betreft de personen, of dingen, die hij herkent nadat hij zijn gezichtsvermogen heeft verloren, hij ziet ze niet. Zoals iemand die is geboren zonder te zien, maar soms hebben sommige mensen een sterke fantasie, waarmee hij een foto kan maken van degene die voor hem spreekt, of een foto van wat hem omringt; En dan ziet hij haar in een droom op dezelfde manier als hij in zijn verbeelding trok, en het valt hier op dat de mate van visie, kracht en zwakte varieert naargelang de mate van zijn verbeelding in werkelijkheid . Wat betreft de kleuren, hij zal alles zien wat hij in zijn geheugen kon bewaren, en als hij het kan bewaren en het vergeet, zal hij het niet kunnen zien, en het hangt af van de leeftijd van de persoon, het belang van die kleuren voor hem, de nauwkeurigheid van zijn waarnemingen, de gebeurtenissen die verband houden met die kleuren, de kracht van zijn geheugen, en het is allemaal voor degenen die restjes hadden van de geboorte en ze later verloren . Wat betreft een persoon geboren met volledig gezichtsvermogen, hij kan nooit zien tijdens een droom, en zijn visie hangt af van zijn gevoel en de geluiden om hem heen . En er zijn enkele gevallen waarin ze stemmen hoort in een droom waarvan ze niet weet wat ze zijn, haar leidend naar wat ze graag zou willen weten en de waarheid van God die zegt in het schrijven van de Edele : ( En wat is gelijk aan blinden en zieners (19)) ( Fatir : 19)….

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…Wat is de reden voor zoveel uitdrukkingen die erop aandringen de namen te kennen van degenen die in het visioen reageren? Dit is een belangrijke vraag, die ook met de vraagsteller te maken heeft. Omdat sommige vragenstellers zich misschien schamen als ze naar namen vragen, en ik weet niet waarom deze verlegenheid en de kwestie niets meer is dan een droom? In termen van de reden, is de reden voor de vraag van de sprekers relevant voor de relatie van het antwoord op de uitdrukking, aangezien de namen een verband hebben en een negatieve of positieve invloed hebben op de uitdrukking van de visie, en de boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, hield van optimisme over de betekenis van sommige namen in werkelijkheid, maar hij gaf opdracht om sommige namen te veranderen in andere met een betere betekenis en betekenis, en dit werd genoemd vanuit authentieke manieren van hem, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en in termen van expressie, hij, vrede en zegeningen zij met hem, rapporteerde een zwakke keten van overlevering in de Sunnah van Ibn Majah met zijn ketting van overdracht op gezag van Anas ibn Malik zei : Hij , vrede en zegeningen zij op hem, zei : ((Ze beschouwden ze bij hun namen, en ze maakten ze naar hun betekenis, en het visioen voor de eerste voorbijgaande )) Ibn Majah vertelde het in het boek ‘De visie van het visioen’ hoofdstuk over wat het visioen drukt uit en wat wordt er bedoeld met te zeggen : ze worden beschouwd met hun namen, dat wil zeggen om hun interpretatie af te leiden van de namen die in het visioen worden genoemd. Moe, dan begint hij moe te worden, of hij ziet een Westen, dan beschouwt hij de immorele man om hem in de h’adieth te noemen, enzovoort . Wat wordt bedoeld met te zeggen : (( Kanawha Pkinaha )) , die haar een voorbeeld gaf als via Tamoha, is afgeleid van het gezegde : Knyt erover en Knut hem als een over iemand anders schrijft, en deze hadith noemde de geleerde Shaykh al – Albaani Almachtige God ‘s genade in een zwakke Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] en hij gesymboliseerd door te zeggen : zwakke en Sjeik Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq van Sunan Ibn Majah – nadat hij het aan Ibn Majah’s transmissieketen, in Zuaid : In zijn transmissieketen zit Yazid ibn Aban al-Raqashi, en hij is zwak, en in ieder geval hebben we geen geluk in onze bespreking van voorbeelden van enkele van de visioenen die de Heilige Profeet, moge God zegen hem en schenk hem vrede, stak enkele visioenen over, gebruikmakend van de aanduiding van namen in sommige visioenen, wat de juistheid bevestigt van de benadering van sommige van de uitdrukkers als ze soms naar namen vroegen, en uit die hadith : Anas bin Malik zei : De Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : (( I zag op een nacht dat de slaper ziet alsof ik in het huis van Uqba ibn Rafi ben ). We misten Ratab Ibn Tab – een man uit Medina – en ik noemde de tekst van de hadith en zijn afstuderen in ( p. 50), en ik legde uit dat de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, het eerste obstakel is voor de straf en hief de verhoging , En het is van de afleiding van de namen zoals het tussen is ….

…Zelden, zeiden sommigen van de sprekers, zag ik het terwijl ik in Alexandrië was als plaatsvervanger in de dagen van de edele koning en de schijnbare koning. Dat is de prins van de islam, hij zat op de rang van de meest eervolle, dus ik ging hem binnen en accepteerde het land voor hem. Na een tijdje zat hij op de takht van de nobele koning, zoals ik hem zag, en ik zei dat dit de interpretatie is van mijn eerder visioen, het was echt mijn Heer ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: Wat betreft de molen die op het water draait, het duidt op een man met een goede politieke mening. Zijn hand bevat veel geld en de omzet ervan duidt op reizen en een ontmoeting van levensonderhoud, en misschien duidden zijn visioenen op oorlog en het breken van de molenstenen. Ze verschilden in hun interpretatie. Sommigen van hen zeiden dat ze de dood van de eigenaar hadden aangegeven ….

…** Een visioen waarin de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, stierf . Op gezag van Al-Abbas bin Abdul-Muttalib zei hij : ik zag in een droom alsof een shmiya of een maan op aarde door Ashtant Shaddad naar de hemel werd verheven, dus zei hij dat tegen de profeet, moge God zegene hem en schenk hem vrede, en hij zei : ( Dat is uw neef ) betekent de boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem zelf . En in een verhaal : ik zag in een droom alsof de aarde zich met grote afstanden naar de hemel bewoog ….

…En wie ziet dat een markt veel variëteiten heeft, geeft aan dat dat product op is ….

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….