…En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

…En wie ziet dat hij een tand heeft laten groeien op een plaats waar hij niet zou mogen groeien, dan geeft het aan dat er iets is gebeurd dat niet Mahmoud is, en als hij ziet dat hij zijn tanden of een paar ervan heeft ingeslikt, dan eet hij wat wel is. geld is voor hem niet toegestaan, of het nu voor hem is of voor iemand anders ….

…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

Het wordt geïnterpreteerd in negen aspecten zoals verborgenheid, uitkering, geld, kleding, waardigheid, prestige, religie, goedheid en een goed bevel ….

…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….

…En onpartijdigheid : tijdens het werken op het werk, bewijs van geslagen en nagelen door zijn eigen wil . Wie zichzelf naakt ziet en ontdaan van zijn kleed, hij heeft vijanden op de plaats waar hij zag, en hij overwint ze . Als zijn naaktheid niet wordt ontmaskerd, overwint hij ze niet . Als hij zijn geslachtsdelen met iets of met zijn hand bedekt, dan wordt hij ernaartoe geleid en ontsnapt hij eraan . Als hij alleen in het midden een lendendoek ziet, streeft hij ernaar om te aanbidden . Als hij ziet dat hij onpartijdig iets zoekt, bereikt hij dat ding evenzeer als onpartijdig. Wat betreft naaktheid, als hij geen werk met hem heeft, dan is het een beproeving en het opgeven van gehoorzaamheid en een onfatsoenlijke aanval . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat een man die in het midden van de moskee stond de Basra-moskee betekent, nauwelijks, met een zwaard in zijn hand dat op een rots slaat en het breekt, dus Ibn Sirin zei tegen hem : Deze man zou Hassan Al Basri moeten zijn . De man zei : Hij en God is hij . Ibn Sirin zei : ik wist dat hij die geabstraheerd was in religie, de locatie van de moskee bedoelde, en dat zijn zwaard waarmee hij zijn tong sloeg, die met zijn woorden de steen van de waarheid in religie breekt ….

…En wie ziet dat een hond op zijn schip springt, dan zal een vijand van een magiër zijn vrouw volgen ….

…En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

…Varkensmelk duidt op zijn verwarring en gebrek aan geest en kan duiden op de consumptie van verboden geld en kan duiden op het optreden van leed en ongeluk ….

…En wie zag dat de leeuw waarop hij reed, hem niet gehoorzaam was, en als hem dat overkwam, lieten de koningen en oudsten het hem niet zien ….

…En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

…En het wiel draait op zijn kop, en wie ziet dat hij op een wiel rijdt terwijl het ermee rijdt, geeft aan dat hij eer en verheffing heeft bereikt ….

…En wie ziet dat hij aanbidt op een plaats waar aanbidding niet is toegestaan, duidt op hypocrisie ….

…En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….

…En wie ziet dat de doden zijn opgestaan ​​uit hun graven en zijn teruggekeerd naar hun rol, dan zal degene die in de gevangenis zit de planten laten vrijgeven, of God zal de planten doen herleven na hun dood op die plaats ….

…En wie ziet dat hij in een boot zit terwijl de boot op zee vaart en hij is bang voor hem, hij geeft aan dat hij net zo dicht bij de koning is als de boot, en als hij ziet dat hij daar tegen is, zijn uitdrukking is tegen hem ….

…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…

…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij een gebroken bot trok, omdat het pompeus en sterk was en het bot verbrijzelde, er is onenigheid tussen hen die zeiden dat hij Mahmoud was en sommigen die iets anders zeiden .~…

…En wie zag dat hij een tros druiven plukte, zou een som geld krijgen van een vrouw, en de druiven kregen een erfenis van geld van zijn vrouw, en wat een tros druiven betreft, duizend dirham ….

…En wie ziet dat hij zingt op een plaats waar er vals of kwaadaardig gepraat is dat geliefden scheidt, want de eerste die de duivel zong, moge God hem vervloeken, en wat poëzie betreft, het heeft gezichten, en als er wijsheid is, vermaning , en dergelijke, dan is het goed en een beloning en beloning ….

…En wie ziet dat hij op een kleed zit, zal troost en verhoging ontvangen ….

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…

…Weide Als je droomt dat je op een goed onderhouden weiland loopt, duidt dit op gelegenheden van vreugde en groot succes . Als je je bij een vrolijke groep mensen op een weiland aansluit, duidt dit op veel wereldse bezigheden en zal je verloving succesvol blijven werken . Als een meisje zorgt voor een groene weide ter voorbereiding op de komst van een vriend of geliefde, geeft dit aan dat haar meest vurige verlangens met betrekking tot rijkdom en huwelijk zullen worden vervuld . Als het gras dood is en de weide drassig, kunnen ruzies en scheiding worden verwacht . Als je slangen voor je in het gras ziet rollen, zullen ze worden gevuld met harde hints en frauduleuze wanhoopsdaden . Als je een weiland in een droom ziet, voorspelt dit dat je gelukkig zult zijn, gefeliciteerd en een toekomst zonder leed zult leiden . Als je een groene weide ziet bedekt met gras en bloemen, voorspelt dit vreugdevolle gebeurtenissen die je hart gelukkig zullen maken . Een kale weide voorspelt een verloren gevoel en verdriet over het verlies van een vriend . Als je droomde dat je verdwaald was in een kale weide, voorspelt dit een ellendig en verdrietig geluk ….

…Het visioen van beschrijvend gebouwd verlegen van de profeet – vrede zij met hem – om met 60 te trouwen – vertelde haar verhaal Mohammed bin Saad in (( klassen )) en Tabarani in (( groot )) , ofwel Ibn Sa’d vertelde in de genoemde invasie van Khyber van het aantal metgezellen – moge Allah tevreden zijn Op hun gezag – dat de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – Safiye koos op de dag van Khyber en dat hij in haar gezicht een spoor van groen dicht bij haar zag oog, dus hij zei : (( Wat is dit )) ? En ze zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom een ​​maan komen naar iemand die aan het verdrinken was totdat hij in mijn steen viel, en ik vertelde dat aan mijn man Kenana, en hij zei : Je wilt onder deze koning zijn die komt uit Medina, en hij sloeg mijn gezicht . Wat betreft Al-Tabarani, het werd overgeleverd op gezag van Ibn Omar – moge God tevreden met hem zijn – die zei : Safiyyah had groen in mijn ogen, dus de Profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – zei tegen haar ( ( Wat is dit voor groen met je ogen )) ? Ze zei : ik zei tegen mijn man dat ik zag toen de slaper een maan zag die in mijn schoot viel, dus hij sloeg me en zei : wil je een koning die aan het keffen is ?…

…Het visioen van de koning van Egypte, God is genoemd – de Almachtige – genoemde interpretatie hiervan is de eerste door Jozef – vrede zij met hem – zei hij – de Almachtige -: ( En de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat eten. O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als je een visioen ziet Je passeert , zeiden ze pijpdromen , en we interpreteren geen dromen in twee werelden , en hij zei dat hij die eraan ontsnapte en onthoud na zijn moeder, ik vertel je door zijn interpretatie , dus zullen ze sturen , Jozef , o vriend, we hebben zeven vette koeien, ze eten zeven magere koeien en zeven spikes van groen en de andere droog, zodat ik kan terugkeren naar de mensen zodat ze het zouden weten , zei hij dat je zeven jaar zult planten die je altijd hebt geoogst en het in het graan ervan strooit, behalve een klein beetje van wat je eet , daarna zullen er zeven mannen komen die zullen eten wat je gegeven hebben, behalve voor een beetje van wat je hebt versterkt , dan daarna komt er een jaar waarin de mensen zullen helpen en waarin ze knijpen ). Surah Yusuf verzen 43-49. En hij – de Almachtige – zei : ( Ze zeiden pijpdromen ) Ibn Jarir zei : Ze bedoelen dat het een mengeling is van een valse visie die geen waarheid heeft , en het is een verzameling van stress , en stress heeft zijn oorsprong in een bundel van hasj die lijkt op gemengde dromen die geen interpretatie hebben . Al-Mawardi en Al-Qurtubi vermeldden op gezag van Abu Ubaidah dat hij zei : Al- Adghat is een onverklaarbaar visioen van het visioen , en Ibn Jarir vertelde ook op gezag van Qatada in het gezegde: (Onze fatwa is in zeven vetten koeien die worden opgegeten door zeven magere dieren ). Hij zei : Wat kwartels betreft, de jaren ervan zijn vruchtbaar , en de zeven magere jaren zijn onvruchtbare jaren waarin niets groeit , en hij zei : ( Zeven spikes zijn groen en de andere is droog .) Wat betreft het groen, ze zijn de vruchtbare jaren , wat het droge land betreft , de droge zijn de getransformeerde , en de magere zijn de Almazel . En zeggende : ( hij zaait zeven jaar harder ), zei het vers : Toen ik het visioen ken dat hem uitgelegd moest worden , zei hij : zeven van de koeien, kwartels en Alsnblatt greens zeven jaar, kunstmest , en de koeien mager en Alsnblatt hoger landt Vsba jaar Magdbat zegt het 🙁 cultiveer zeven jaar harder ). Elke opeenvolgende reeks . Al-Qurtubi zei : Dit vers is gebaseerd op de geldigheid van het visioen van de ongelovige, en dat het eruit komt in overeenstemming met wat hij zag . En hij zei : ~ Dan komt er een jaar daarna, waarin mensen zullen helpen en ze zullen knijpen .~ Ibn Jarir zei : Dit is een rapport van Yusef – vrede zij met hem – aan de mensen over wat niet in de visie van hun koning was, maar vanuit de kennis van het onzichtbare dat God een indicatie van zijn profeetschap werd en een bewijs van zijn waarheidsgetrouwheid , dan vertelde hij op gezag van Qatada dat hij zei dat God hem kennis van een Sunnah verschafte waar ze hem niet naar vroegen, dus zei hij : ( Daarna zal er een jaar komen waarin mensen verlichting vinden en knijpen .) Betekent zeggen : ( het zijn Agat-mensen ) regen en Ghaith , ook overgeleverd van Ibn ‘ Greg zei : Ibn Abbas – God zegene hen -: (en kwam dan na dat jaar ), hij vertelde hen dat iets hem niet vroeg God had hem een jaar geleerd waarin Agat-mensen regenden . En Al-Qurtubi vermeldde op gezag van Qatada dat hij zei : God heeft hem een ​​Sunnah-kennis gegeven waar ze hem niet naar vroegen om zijn deugd te tonen en om zijn plaats van kennis en zijn kennis te informeren ….

…Houten poot Als je jezelf over twee houten poten ziet lopen, voorspelt dit dat de omstandigheden je rijkdom en je levensonderhoud bedreigen . Als u er tijdens het lopen van valt of onder u breekt, geeft dit aan dat uw toestand getemperd zal zijn omdat u anderen uw zaken laat regelen ….

…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…Onder de dromen van koningen is ook het visioen van Ibn Bakhtasar . Ibn Jarir noemde het in zijn interpretatie in een lang verhaal, verteld op gezag van Sa’id Ibn Jubayr, waarin Ibn Bakhtasar zei dat het genoeg was. Ze ging tussen twee panelen door en schreef toen twee regels, dus belde hij de priesters en geleerden, maar ze vonden daarin geen kennis voor hen, en zijn moeder zei tegen hem : Als je naar Daniël terugkeerde, de status die hij had van je vader Hij vertelde het je , en hij had het opgedroogd, dus belde hij hem en zei : ik kom terug van mijn vader, dus vertel me wat zijn deze twee regels? Hij zei : Wat jou betreft om mijn positie van je vader terug te geven, ik heb het niet nodig , en wat betreft deze twee lijnen, je zult vanavond worden gedood , dus ik ga het hele paleis uit en beveel het op slot te doen, dus de deuren zijn voor hem gesloten, en de veiligheid van de mensen van het dorp kwam zelf binnen met een zwaard en hij zei : wie van achter God naar je toe kwam, dood hem en als hij zegt dat ik zo en zo , en God stuurde zijn buik naar hem , dus begon hij te lopen tot het halverwege de nacht was, en hij viel en viel in slaap, toen waarschuwde de buik hem, dus ging hij lopen en de ander sliep, dus keerde hij terug en werd samen met hem wakker en zei tegen hem : Ik ben zo-en-zo ….