Wat betreft de navel, het is de behandeling van een persoon en zijn plezier en zijn vrouw, en wie erin ziet iets siert of schande, dan is zijn interpretatie daarin

…Wat het schrijven betreft, het wordt geïnterpreteerd door de manier waarop de staat gaat en de nood verlicht, en wie denkt dat hij aan het schrijven is en het effect van zijn schrijven verschijnt niet. Als hij een werkgever is, wordt hij ontslagen, vooral als schrijven een punt heeft ….

…Wat de patrijs betreft, het wordt op zijn gezicht geïnterpreteerd en Al-Kirmani zei dat Al-Hijjah een mooie vrouw of een mooie meid is ….

…Wat is de mening van de auteur over degene die een beroep doet en vervolgens een visie heeft? Gezien het grote aantal vragenstellers over deze onderwerpen , vooral meisjes die worden benaderd door indieners , vragen ze God om hunentwil en vragen ze God om hun een visie te laten zien die hen helpt te weten of deze sollicitant goed voor hen is, en sommige van hen kunnen de visioenen die onder deze omstandigheden worden gegenereerd een basis maken voor antwoord of acceptatie. Deze vrijer !!! En voor degenen die verbaasd zijn over de acties van de vrouwen, voeg ik eraan toe en zeg dat er enkele vaders zijn die hem benaderen en zijn dochter aanspreken, en hij schrijft naar mij en vraagt ​​me, na Istikharah, naar dromen die hij zag, en zij kunnen visioenen zijn, terwijl hij voor haar in de war is. Brengt hij de preek door of reageert hij op de vrijer? Ik heb hier verschillende pauzes. Ik hoop erover na te denken en erover na te denken voor iedereen die onder de vorige beschrijving valt : 1 / Wie haar een vrijer voorstelt, zij moet het pad van kennis volgen, niet dromen !! 2 / Aan degene die haar voorlegde, richt de vraag over zijn religie, karakter en trouw, en dit wordt meestal gedaan door de voogd, van een vader, broer of iets dergelijks, en na de vraag neemt hij het pad van Istikharah en er is geen bezwaar om het te herhalen, en daarna kijkt hij naar de mening van het meisje, en na de juridische visie wordt het beslist en beslist. Haar bevel, en dus is haar beslissing geïnformeerd en wijs, en niet over dromen of visioenen . 3 / Het viel me op dat veel vrouwen die naar mij schrijven, vooral vrouwen, degenen die haar vroeg aanvragen enorm accepteren en onlogische argumenten aanvoeren, waaronder : studie, jonge leeftijd, ietwat ouderdom van de verloofde, gebrek aan financieel, werk of stamboom, en sommige. Deze meisjes weigeren zonder reden, maar omdat ze niemand vond die haar adviseerde of haar aanspoorde om te accepteren, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over de maagd : en haar oren zijn haar stilte … als bewijs van bescheidenheid, of het onvermogen om goedkeuring uit te spreken, dus de mensen om haar heen denken dat ze het afwijst. Dit nodigt me uit om te zeggen dat de voogd een grote taak heeft om het huwelijk te beheren en te ondertekenen, of te belemmeren – als je wilt . 4 / De voogd van een vrouw of een meisje mag dromen of visioenen niet meenemen in zijn besluitvorming, met of zonder toestemming, en de meeste dromen die in dergelijke omstandigheden worden gezien en gegenereerd, zijn als de frustraties die uit het gesprek voortkomen van de ziel . 5 / Meisjes moeten hun eerste leeftijd niet opgeven, en om te weten dat hoe eerder de leeftijd van het huwelijk, hoe beter voor hen, en met liefde, gezelschap, compromissen en begrip met de echtgenoot, ze elk onderwerp kan bespreken. Om te studeren, haar studie af te ronden of te werken … enz. 6 / De ervaring heeft geleerd dat een vrouw liever trouwen, of zwanger worden en kinderen krijgen dan studeren of werken, en daarom zie ik geen reden waarom een ​​meisje dat zou doen haar huwelijk uitstellen onder het voorwendsel haar studie af te ronden, en wat doet ze? Dat iemand het zal aanvragen? En hoe weet je dat de toespraak bij haar blijft kloppen? Vraag het veel van degenen die het huwelijk hebben gemist of de gouden eeuw van het huwelijk hebben gemist, en hun weigering was te wijten aan werk, zelfvorming of studie, en u zult merken dat de meesten van hen, en de meesten van hen, wensen dat ze getrouwd en hebben een gezin en kinderen . 7 / Het is geen vereiste dat degene die Gods dochters, vaders of moeders aanroept, een goed visioen ziet, en wat als hij zo’n goed visioen zou zien; Het is geen vereiste dat hij haar juiste interpretatie kent, of erover geïnformeerd wordt vanaf de kruising. De uitdrukking kan in strijd zijn met de situatie, of afwezig in de waarheid – en dit is mogelijk door de uitdrukkers – het zijn mensen die fouten maken en lijden, en er is geen onfeilbaarheid behalve een profeet . 8 / De meeste dromen die na Istikharah werden gezien, hebben weinig, zo niet onbestaande, ruimte voor eerlijkheid. Dus wie het aanroept, of die iets vraagt, dan is het denken erop gericht, in de staat van ontwaken en voor het slapen, en dit zorgt ervoor dat de persoon die istikhaarah zoekt iets ziet dat verband houdt met het onderwerp van zijn Istikharah, en het komt door erover na te denken, terwijl de eigenaar denkt dat het een oprecht visioen is en dat het uitgedrukt moet worden. En een beslissing nemen op basis van het licht, maar wat ik zie is een droom . 9 / De abstractie kan een visioen zien waarin er geen directe symbolen van het onderwerp zijn die omwille van het onderwerp worden aangeroepen, want hier kan het een betekenis hebben in zijn visie die een betekenis kan hebben voor het extractieve, en dit alles is in overeenstemming met de uitdrukking van degene die de visie uitdrukt . 10 / Er kan een soort visie zijn die een sterke betekenis heeft voor de extractieve; En dat is als de ziener een persoon was die ver verwijderd was van de gezochte, en hij wist niet van zijn nieuws dat werd vernieuwd en werd teruggevorderd omwille ervan, en toen zag hij een visioen dat rechtstreeks hiermee verband houdt en wordt gezocht, en wat hij aanriep ter wille van hem, en dit wordt beantwoord en gebeurt heel vaak, en in dit soort visioen is er een grote mate van waarachtigheid, vooral als de ziener bekend staat om zijn eerlijkheid en gerechtigheid . 11 / Misschien is een van de grappige dingen aan wat hier wordt gezegd, wat er wordt gezegd over de oude Indianen, dat ze zeiden : de nacht geeft ons advies, en dat is dat ze via hun dromen een indicatie ontdekken van hun goede of slechte geluk, en deze betekenis is aanwezig in de betekenis van een goede visie en de legitimiteit om ernaar te zoeken, te informeren en te wachten op de realisatie ervan ….

…Haat : Het is dus niet prijzenswaardig, want liefde is een zegen van de Almachtige God, en haat is ertegen, en het is tegen genade . En de Almachtige God heeft gezegd dat de gelovigen de voortdurende vijandschap tussen hen hebben opgeheven met de liefde van de islam, dus de Almachtige zei : ~ Als u vijanden bent, wikkel dan uw hart onder uw harten en u bent broeders geworden door Zijn genade .~…

…En wie ziet dat zijn benen vier kettingen hebben, dan krijgt hij vier kinderen ….

Hebben visioenen iets met magie te maken? En kunnen we , om u het onderwerp uit te leggen , de magie afleiden en wie het formuleert? En wanneer? Waar? Wat is de behandelingsmethode? Door middel van visioenen? Veel mensen die naar het visioen werden gevraagd, zagen haar , je merkt dat nadat je het visioen hebt afgesneden , het je vertelt . . Wetende dat ik betoverd ben . Of : ik zie Mnamat dromen en legde me uit dat ik de charme en het werk van mijn werk heb ; Het is bekend dat de betoverde vergezeld gaat van enkele dromen . Of : ik ben al heel lang een besmet oog , ik heb geen remedie gevonden . Of : ik vertelde dat ik Maaon of Maaonh ben , en vertelde me dat mensen betrouwbaar zijn ! ! Of : weten wanneer ik zo en te lezen , zodat de duur van die en die , en ik begon beter te voelen . En anderen . . . . ~ Dit , broeders en zusters, zijn voorbeelden en voorbeelden van sommige communicaties of sommige geschreven berichten die van tijd tot tijd worden ontvangen , en hier zijn mijn pauzes . . Ik hoop dat u het met belangstelling zult lezen, zodat uw oordeel correct kan zijn, zo God het wil . Ten eerste : magie bestaat , het beïnvloedt de werkelijke menselijke invloed , evenals het rechteroog en het heden , kwam het recht om de woorden te spreken, vrede zij met hem : ‘ Als het iets eerder was, ging Qadr aan het oog ‘ (1), en de woorden evenals het ~ rechteroog ~ (2). Ten tweede : onoplettendheid om God te noemen bestaat en escaleert onder de mensen om vele redenen en de bekende liefde voor de wereld en hun fascinatie en de verspreiding van zonden en de toegeeflijkheid , toegeven aan het eten van moslims . Ten derde : de afschaffing van de Koran en de hoek op de schappen in de moskeeën , of huizen , en heeft uitgegroeid tot een heleboel van ons niet gelezen door slechts een paar keer , en sommige lees het alleen in Ramadan, en een aantal op vrijdag , niet dit feit . . . En wat een feit ! ! Sommigen hangen zelfs gewoon aan de muur zonder het te lezen . Ten vierde : meer ouders voor zijn kinderen, geen vervuilende stoffen terug op dhikr en een andere legitimiteit die wordt gezegd in de ochtend en avond en voor het slapengaan en bij het betreden van het huis, het toilet betreden en eten en nieuwe dragen . . . En anderen . Dingen die ons allemaal elke dag overkomen . Ten vijfde : verspreid onwetendheid, laten we zeggen, wetenschap, en hier bedoel ik dat de legitieme en veel van de wetenschap wetenschap wordt genoemd, die Lifton-mensen zonder kennis en zonder curriculum of functionaris vinden, en Hola vindt dat ze de taak van een perversie van Ahdaah doen, en Ocefathm klaar om worden besteed aan degenen die hen bezoeken, soms zeggen ze : daar heb je charme, andere : daar heb je een oog, en je moet bijwonen en blinde sessies van behandeling, en jij en jij, en deze mensen aarzelen niet om te onthullen het lichaam van de patiënt, zelfs als het een vrouw is, en het blazen in haar lichaam, en ik vraag hier of dit werk legaal is? Laten we goed nadenken voor het antwoord, en we bieden het Shara categoriseren . Dit is wat nodig is . ___________________________________ (1 ) overgeleverd door Imam Muslim als in de nucleaire uitgelegd in het boek van vrede deur geneeskunde, ziekte en verfijning (16 \ 171 ) 0 vervolg gesprek : ~ Als Astgseltm Vagsilwa ~ – op – en Tirmidhi in de overgeleverd boek van de geneeskunde de deur van wat er in de spreuk van al-Ain en Bab Ma Jah kwam in die zin dat het oog goed is en haar wast – vorige referentie – en het werd overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de Musnad al-Qabail . De hadith van Asma bint Umais, moge God tevreden zijn met haar – vorige referentie -. (2 ) Overeengekomen vanuit de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn, zie Fath al – Bari boek medicijndeur rechteroog (203 \ 10 ) – op • Nucleair en om een moslim uit te leggen in het boek van geneeskunde, ziekte en Alrqi (14 \ 170 ) – Vorige referentie -. ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Het visioen van Al-Mobtan op gezag van Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi op gezag van zijn vader – en er zijn honderdvijftig jaar voorbijgegaan – zei hij : Wanneer de nacht waarop de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, werd geboren, een gebroken iwan schudde en veertien balkons vielen er vanaf, en het vuur van Perzië was gedoofd en doofde niet duizend jaar daarvoor , en het meer daalde neer. Saveh , en mening Mobman Ebla moeilijkheden bij het leiden van de paarden peetvader werd afgesneden van de Tigris en verspreid in haar land , toen hij een fractie met afschuw vervulde welke mening Vsber zou aanmoedigen , en dan de mening die het niet verhult voor zijn ministers en Mrasbeth Hij zette zijn kroon en ging op zijn bed zitten en legde ze aan hem voor toen ze hem ontmoetten, vertelde hun over hem die hen erin had gestuurd en hen uitnodigde En terwijl ze zo zijn, toen er een boek aan hem werd genoemd bij het uitsterven uit het vuur , nam hij toe van zijn nood , en de afvalligen zeiden : En ik hervormde God de koning , ik zag op deze avond – en vertelde hem het visioen in kamelen – toen zei hij : Wat is deze Yamauban en hij wist dat bij zichzelf – toen zei hij : Ongeval Het komt van de Arabieren , dus schreef hij daarover : Hij die de koning der koningen brak aan Nu’man ibn al-Mundhir , maar nadat hij naar een man had verwezen die wist wat hij hem wilde vragen , en hij richtte zich tot hem Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem : Weet je wat ik je erover wil vragen? Hij zei : Laat de koning me vertellen of ik kennis van hem heb. Anders heb ik hem verteld wie hij kent . Ze vertellen je wat de mening is , hij zei : me ervan bewust dat ik gratis woonde in de buitenwijken van al – Sham zei tegen hem Facet , zei : dood vraag hem wat ik hem vroeg en ik miste zijn antwoord , hij reed Abdul Christ-kameel zelfs gepresenteerd op Facet heeft toezicht gehouden op de dood en begroette hem en het leven niet Ihr Facet Gowaya hij schiep Abdul Christus Hij zegt een dove moeder die de samenkomsten van Jemen hoort en zeven verzen van poëzie noemde . Toen Satih zijn haar hoorde, hief hij zijn hoofd op en zei : De dienaar van Christus op een kameel viel op het dak en hij heeft het graf vervuld. De vallei van Ashawah en het meer van Sawa stroomden over, en het vuur van Perzië was gedoofd, dus de Levant is niet voor de oppervlakte van Shama, van wie er koningen en koninginnen zijn volgens het aantal balkons en alles wat komt. Toen bracht Satih zijn plaats door, dus ging Abd al-Masih op reis en hij zei – en hij noemde hem zeven verzen van poëzie. Toen Abd al-Masih naar Kashri kwam, werd mij verteld door te zeggen dat Suatih zei totdat hij veertien koningen onder ons had, wat zaken en zaken waren. Tien van hen regeerden over vier jaar, en de rest aan de opvolging van Othman bin Affan – moge God tevreden met hem zijn – en op basis van het visioen dat plaatsvond, wat werd bevolen door Abdul-Muttalib bin Hashem, de grootvader van de profeet, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die Zamzam naar Anders groef op zijn locatie en gratie voor het effect ervan. Ibn Ishaq vertelde me Yazid bin Abi Habib al-Masri, op gezag van Murthad bin Abdullah al-Yazni, op gezag van Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, dat hij hoorde over Ibn Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – de hadith van Zamzam vindt plaats toen hij Abdul Muttalib opdracht gaf om het te graven, dus Abd al-Muttalib zei dat ik uitslaap. Toen de steen naar me toe kwam, zei hij : ik graaf goed. Hij zei : ik zei: wat heb je eraan? Hij zei : Toen vertrok hij van mij. Toen ik de volgende dag terugkeerde naar mijn bed en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Graaf een put . Hij zei : Dus ik zei : het klopt niet . Hij zei : toen ging hij weg . Toen het morgen zover was , keerde ik terug naar mijn bed en sliep erin , dus hij kwam naar me toe en zei : Graaf de gek , hij zei : Dus ik zei : wat is degene die gek is? Hij zei : toen verliet hij me . Toen ik de volgende dag naar mijn bed terugkeerde en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Dig Zamzam , hij zei : Ik zei : Wat is Zamzam? Hij zei : Bloed nooit en rouw nooit , de grootste pelgrims krijgen water , en het is tussen het graan en het bloed , in de put van de machtige kraai , in het dorp van mieren . Ibn Ishaq zei : Toen tussen hem dat aangegeven door de plaats en wisten dat hij morgen had bekrachtigd Bmaolh en zijn zoon Harith bin Abdul Muttalib niet hem die dag werd geboren andere haf toen hij aan Abdul verscheen grote vraag Quraish vouwen wist dat toen hij besefte dat zijn nodig hebben en ze tegen hem en ze zeiden : O Abdul Muttalib het goed Onze vader Ismaël, en dat we er recht op hebben . Dus we waren met jou erin . Hij zei : ik doe deze kwestie niet. Deze zaak werd er zonder jou aan toegewezen en ik heb het uit jullie midden gegeven . Dus zeiden ze tegen hem: zo doen we recht aan hem , want ik verlaat je niet voordat we er ruzie over hebben . Hij zei : Dus maak tussen mij en jou wie je wilt, ik veroordeel je aan hem , ze zeiden : Priesteres Bani Saad bin Hudhaim? Hij zei : Ja , hij zei : En het was onder toezicht van de Levant, dus Abd al-Muttalib reed met een groep van zijn vaders zonen van Bani Abd Manaf en reed van elke stam uit de Quraysh van Nafar. Hij zei : En het land is dan een contingent . Hij zei : Dus ze gingen uit, zelfs als er enkele van deze verschuivingen waren tussen de Hijaz en de Levant. De Muttalib en zijn metgezellen hadden dorst totdat ze zeker werden van de dood, dus zochten ze bij de Quraysh-stammen met hen, en ze weigerden en zeiden : We zijn in een metafoor en we zijn voor onszelf bang zoals wat er met jou is gebeurd . Toen Abdul Muttalib zag wat de mensen deden en wat hij vreest voor zichzelf en zijn metgezellen, zei hij : Wat zie je? Ze zeiden : we hebben niets anders gezien dan je mening volgen, dus we hebben doorgenomen wat je wilde . Hij zei : ik zie dat ieder van jullie het voor zichzelf graaft als je nu veel kracht hebt. Telkens wanneer een man sterft, duwen zijn metgezellen hem in zijn kuil en laten het hem zien totdat de laatste van jullie één man is, het schandaal van één man , een gevangene van een dorp waar hij allemaal samen op reed . Ze zeiden : Ja, wat ik besteld heb . Dus elk van hen stond op, groef het en zat toen te wachten op de dood van de dorst . Bovendien zei Abd al-Muttalib tegen zijn metgezellen : Bij God, als we ons in onze handen werpen, is de dood dat ook. We slaan niet op de grond en zoeken niet zelf vanwege onmacht. Hopelijk zal God ons in sommige landen van water voorzien. uitgezonden door de uitbarsting van Takht Khvha werd aangesteld als zoet water, vergroot Abdul Muttalib en de grootte van zijn metgezellen kwam toen naar beneden en dronk en dronk zijn metgezellen en trok zelfs Osagathm gevuld toen riep de stammen van Quraish : Kom naar het water dat God ons heeft gegeven om Vacherboa en Astqgua te drinken kwamen ze Fsharbwa en Astqgua zeiden toen : moge God je aan ons hebben besteed , o Abdul Muttalib, bij God, we maken nooit ruzie met je in Zamzam . Het water dat je gegeven wordt om dit te drinken in deze wildernis, wat een gegeven is dat je Zamzam drinkt, verwijst naar de Sagaatk-volwassene , en hij kwam terug en keerde met hem terug en bereikte de priesteres niet en stierf tussen hem en hen . Ibn Ishaq zei : Dit is degene die mij bereikte vanuit de hadith van Ali bin Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – in Zamzam . In de roman Bayhaqi is de context de context waarin het voorgaande en waarin hij zei : hij heeft zelfs Fajrgaha water toevertrouwd in de beslissing en dan bloeden Tbhrha niet eens en toen bouwde hij een zwemmende Vtefq hij en zijn zoon Bntzaaan. Ze vullen dit bassin, dit resulteert in hem Haj Vixrh-mensen apart van de Quraish-nacht Faisalha Abdul Muttalib wanneer het wordt , wanneer hij zijn corruptie at genaamd Abdul Muttalib Rabbo Vari in een droom die tegen hem werd gezegd : Zeg : O Allah, ik doe het niet los het op voor bader maar is Sharp oplossing Lobel , dan Kvihm , dus hij Abdul Muttalib toen Quraish het niet eens was in de moskee riep met hem dat ik toen besteedde niet zijn bekken bedierf door een van de Quraish Behalve een ziekte in zijn lichaam gooien totdat ze vertrokken zijn bekken en water geven ….

Hebben cijfers enige betekenis? De kwestie van de semantiek van getallen hield me vaak tegen , en ik werd er vaak naar gevraagd , God zij geprezen en met succes, en ik heb het veel ontcijferd, maar het is hier noodzakelijk om te weten dat het visioen of de droom voor mij is een blok en geen woord , zodat het werd genomen uit het zicht door het symbool van het getal , bijvoorbeeld , en het kan in het zicht zijn er sterker symbolen, zodat hen, maar er is geen twijfel dat deze symbolen zijn met elkaar verweven, en de betekenis van sommigen versterkt de betekenis van anderen. Voorbeelden van de connotaties van sommige getallen zijn : Hedendaagse termen – getallen…

…Een man kwam naar Ibn Sirin, moge God genade met hem hebben, en hij zei tegen hem: Ik zag alsof ik dronk van een paar die twee zoute koppen en een zoete kop hadden. Hij zei tegen je een vrouw en je bent het niet eens met haar zus. Vrees God, hij zei dat ik getuig dat je gelijk hebt, en een ander kwam naar hem toe, en hij zei dat ik zag alsof ik dronk uit een klein aantal mensen. Hij zei dat een vrouw zichzelf zocht…

…Jaber al-Maghribi zei dat als hij denkt dat zijn ouders hebben geleefd of niet hoopvol zijn, hij in zijn eigen belang tekort schiet ….

…V : Hebben afbeeldingen en symbolen die mensen in hun dromen zien, als ze op elkaar lijken, één enkele uitdrukking? A : Deze vraag wordt vaak gesteld , dus heeft wat een persoon in zijn slaap ziet één uitdrukking die niet verandert , wat betekent dat een man bijvoorbeeld de zon en de maan zag, zodat ze een symbool zouden zijn van zijn ouders , een slaaf en een vader , analoog aan Jozefs visioen , en wie een koe zag, duidt de Sunnah aan zoals Jozef die overstak , enzovoort . . Het antwoord : Nee , de visioenen verschillen in hun uitdrukking van persoon tot persoon , en van tijd tot tijd, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, door zijn visioenen toen hij de koeien zag die werden geslacht , door hun metgezellen op een zondag, moge God tevreden met hen zijn, en Jozef, vrede en zegeningen zij met hem, door de vette koeien in de vruchtbare jaren waarin ze overvloedig aanwezig zijn. Levensonderhoud en magere koeien, in jaren van droogte waarin het levensonderhoud en de regen afnemen . De verwijzing naar de kruising in dit visioen, en hoopt toe te voegen aan hun bewoordingen, en hoopt in het geval van de eigenaar en de tijd van Openbaring, en dit alles trekt hem aan het kruisen van de uitdrukking , de zon heeft bijvoorbeeld meerdere aspecten in termen van expressie en in deze verwijzing naar de kruising . Ten eerste werd er gezegd : ik zag de zon en de maan het grondwater binnendringen, zei sterven, en protesteerde, zeggende de Almachtige : { Als bliksem (7) en verduisterde maan (8) en verzamel de zon en de maan (9 ) De mens zegt dat dag waar te vluchten (10) ( opstanding : 10 – 7). Hij zei dat Habis bin Saad al- Tai de heersers waren van het tijdperk van de rechterlijke macht , o Commandant van de Gelovigen : ik zag de zon en de maan Aguettlan, en de sterren tussen de twee helften . Umar zei : met welke jij ook? Hij zei : met de maan tegen de zon . Omar zei : ik was met een vers Geprezen, ga, ik werk niet voor mij werk, niet alleen doden door het te dragen . . Het was zoals Omar, moge God tevreden met hem zijn, zei, dus hij werd gedood op de dag van Safeen ( 1` ) , en Jozef toen hij zijn visioenen over de zon en de maan zag met zijn ouders . De zon en de maan als je erover nadenkt , er was niemand in de zin in deze visioenen, en daarom laat het je diffuse dwaling zien tussen mensen – en vooral – het publiek van hen, wanneer ze bijvoorbeeld de doden zien , denken dat het zo is een metafoor voor de korte termijn, of indicator van de boodschap of zal niet worden geïmplementeerd, en wanneer ze in Dreams huilen, zeggen ze : Hij is vreugde, en dit is niet correct zoals het ons door eerder bewijs leek ….

…En wie ziet dat de engelen zijn hand naar de hemel hebben gebracht, hij zal zich tot God bekeren en zal spoedig de wereld verlaten ….

…En wie ziet dat de mensen van die plaats de feniks hebben gedood, duidt op het isolement of de vernietiging van de autoriteit van die plaats ….

…Wat betreft lichaamshaar : het planten voor een man baarde zijn vrouw . De overvloed aan lichaamshaar voor de leed vergroot zijn leed, en zijn verlies is de verlossing van zijn leed . En de overvloed aan lichaamshaar voor de blije mensen, de toename van plezier en rijkdom, en voor zijn verlies gaat de rijkdom weg . Verhogen van het lichaamshaar voor de rijken is geld, en de armen hebben een schuld . En wie rijk is in een oven, zijn geld wordt uitgegeven door te stelen . En als hij arm was, dan zou hij zijn schuld serieus, uitgeput en veeleisend moeten uitgeven . Als hij ziet dat zijn lichaamshaar wit is, dan verlies je zijn geld als hij rijk is en zal hij toezicht houden op de dood . En als hij arm is, dan is het een schuld die hij kan afbetalen . Wat betreft de onmogelijkheid van zijn lichaamshaar, het haar van een beest of zeven, dit duidt op zijn val in tegenspoed . Smalle waanvoorstelling op de borst . Als mijn dhimmi zag dat zijn borst krap was, zou hij zijn geld verliezen . Er werd gezegd dat de borst van de mens vrijgevigheid is, en zijn bekrompenheid met zijn gierigheid . De overvloed aan haar op de borst is een schuld die hij berijdt, en als hij ziet dat zijn borst in een steen verandert, zal hij een hardvochtig hart hebben . Ibn Sirin kwam, een man zei : ik zag veel haar groeien in mijn borst, en ik was geknoopt . Hij zei : ik heb een trust gemaakt en ik heb het betaald . En de kistcapaciteit geeft ook de vlag aan . Wat betreft de borsten, de vrouw van de man en zijn dochter, want zijn schoonheid is haar schoonheid, en zijn verderf is haar verderf . Wie een vrouw aan haar borst zag hangen, pleegde vervolgens hoererij en baarde een kind van overspel, want de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei: “In de nacht van mijn gevangenschap zag ik een vrouw aan haar hangen. borst, dus ik zei: O Gabriël, wie is dit? Hij zei dat ze uit overspel was geboren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof ik een grote borst had die het woud had bereikt, dat je overspel pleegt met een verboden borst . Dit komt omdat de borst er van en van zijn huid is, en dat is verboden . De gerechtigheid van dit visioen is eerder een verboden huwelijk . En er werd gezegd dat als een man melk in zijn borsten zag, als hij celibatair was, hij zou trouwen en hem zou baren, en als hij rechtvaardig was, wees hij links van hem aan, en als hij een jonge man was, gaf hij aan zijn lange levensduur . Wat de jonge vrouw betreft, als ze dit ziet, duidt dit op haar zwangerschap en bevalling, en wat de oude vrouw betreft, als ze het ziet, duidt het op haar armoede en het verlies van haar geld, voor een maagd, als ze ziet, duidt het op haar huwelijk, en de jonge vrouw als ze het ziet, duidt op haar dood . En de lengte van de borst van de man totdat ze zijn borst raakten , is het bewijs van een gril die niet tevreden is met de Almachtige God, en er werd gezegd dat het een bewijs is van de stem van een kind . Als hij geen zoon had, duidt dit op armoede en verdriet . En de lengte van de borst van de vrouw is buiten de limiet, een bewijs van het doel van verdriet . Als vrouwen met verdriet werden gekweld, zouden ze aan hun borsten trekken en krabben . En wie het ziet alsof hij een vrouw verzorgt, hij zal ziek worden, tenzij zijn vrouw zwanger is, dan zal zij een zoon baren . Als de visionair een vrouw is, zal ze een meisje baren . De buik : wie is zichtbaar en van binnenuit de eigenaar van de man en zijn zoon, of een familielid van zijn clan, of zijn kast en de beschutting van zijn kinderen . En de kleinheid van de weinige hiervan, en het grote aantal hiervan . En zijn kleinheid zonder honger is een gebrek aan geld, en als hij ziet dat hij honger heeft, dan is hij voorzichtig en haalt hij geld uit dat gelijk is aan de hoeveelheid honger die eruit voortvloeit . Er werd gezegd dat het buikbeen woeker at, en het lopen op de buik raakte gewend aan geld . Als hij ziet dat zijn maag klein is geworden, dan zal hij veel bagage zijn . Verzadiging is een rijkdom aan geld, en dorst is slecht in zijn religie, en irrigatie is goed in zijn religie ….

De melk van de tijger geeft de overwinning van de vijand aan, en een vijand kan aan hem verschijnen ….

Wat betreft de dumplings, hun visie wordt met ijver geïnterpreteerd tot het einde van wat er gevraagd wordt, en het verwerven van overvloedig geld, overvloed, plezier, levendigheid en vreugde ….

En de essentie wordt geïnterpreteerd door een man van religie, kennis, ascese en aanbidding ….

…En wie ziet dat een koning of matriarch heeft geleefd en de macht heeft overgenomen zoals hij was, dan duidt dit op de opvolging van iemand uit zijn clan, zijn naam of zijn tegenhanger, en misschien is het leven van degene die over hen is aangesteld, verbeterd. ….

…En wie een bekende jonge persoon het ziet spelen, is Mahmoud niet, en als hij dat ziet, leert hij wat er met hem gebeurt als hij weigert dit te doen ….

…En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met zijn overleden familieleden, dan zal er grote bezorgdheid ontstaan ….

En wie een dode ziet, heeft hem iets uit de Koran en boeken van jurisprudentie en dergelijke gegeven, dan is dit een bewijs van succes in gehoorzaamheid en goede daden ….

…Voordeel: als een persoon een eerlijk visioen wil zien dat laat zien wat er in zijn geweten leeft, slaapt hij op de wassing aan zijn rechterkant, herinnert hij zich God en roept hij deze smeekbede op, overgeleverd op gezag van Jaafar al-Sadiq, en dit is : God, Ik gaf mijn ziel aan jou over en richtte mijn gezicht op jou, en ik vertrouwde jou mijn bevel toe, en ik nam mijn toevlucht tot jou met verlangen en angst tot jou, geen toevluchtsoord.En er is geen ontsnapping aan jou dan aan jou. Ik heb geloofd in uw boek dat ik heb geopenbaard en uw profeet die u hebt gestuurd. Gezegend zij onze Heer en Verheven bent u rijk en wij, de armen, zoeken uw vergeving en bekeren ons tot u, o Heer, ik vlucht van u naar u.O God, toon mij een waar visioen dat niet vals, goed, aangenaam, ongelukkig is, gunstig, niet schadelijk . En als hij wakker wordt, herinnert hij zich de almachtige God en vertelt hij een visioen over een bepaalde passage, en waar hij ook doorheen gaat, hij is van hem afhankelijk ….

…En wie denkt dat de dode persoon gemeenschap heeft met iets van het dode dier, dan is hij in twee opzichten goed en een voordeel of iets onaangenaams. Een korte vermelding van de omgang met de doden is gepresenteerd in het hoofdstuk over omgang, zodat de scheiding deze betekenis niet verliest ….

…Dromen dieren? Het is bekend dat de Almachtige God de mens onderscheidt van dieren met rede, en de rede zoals bekend is van waarop het is gebaseerd op de opdracht, en daarom heeft God de pen van de krankzinnigen opgewekt, en als we hebben besloten dat dromen over hen zijn geen goed nieuws voor hun eigenaar of waarschuwen hem, en dit is onmogelijk voor het dier omdat het niet de aanwezigheid van haar geest is; Wat het onderwerp is van de opdracht, zoals we al zeiden, we besluiten hier dat het dier niet de visioenen heeft die vervat zijn in de betekenis van het goede nieuws of de waarschuwing, maar het kan het vermogen hebben om enkele van de dromen te zien waarvan de gebeurtenissen geleefd, maar waar is de machine die deze dromen naar ons laat uitkomen in het licht van zijn onvermogen om te spreken en dialoog en begrip? Ik heb veel specialisten en fokkers van huisdieren gevraagd, en ze besloten dat hun dieren ‘s nachts veel onrust, beweging, verandering in mondbewegingen of geschreeuw hebben, wat het resultaat is van dromen van deze dieren . De studie vond een van de instituten in de Verenigde Staten namens : (MIT News) De studie getiteld : Animals have Complex dreams MIT-onderzoeker bewijst uitgegeven in de geschiedenis van 24-1-2001 en die bewees dat deze studie omvat : dat dieren dromen , en elke eigenaar van de dieren kan dit feit zien en ontdekken, en dit lijkt misschien vreemd, maar het is de waarheid. De geest van het dier is actief tijdens de slaap, net als tijdens het werken, en de slaap van het dier verschilt tussen diepe slaap en gewone slaap, en er zijn veel experimenten uitgevoerd op muizen waardoor is bewezen dat muizen in hun slaap van het stadium naar een en uit wat bekend is dat dromen bij mensen voorkomen tijdens de fase van diepe slaap, en hetzelfde gebeurt met muizen . Dieren hebben complexe en complexe dromen – zoals de studie bewijst – en ze dromen over specifieke gebeurtenissen die hen overkomen tijdens het wakkere leven . En de conclusie die ik kom is : 1_ dat dieren het vermogen hebben om te slapen en het op te nemen . 2_ Dieren zien enkele van de dromen waarin ze hun evenementen of hun evenementen beleven . 3_ Er zijn geen eerste en tweede soorten dierendromen, en dan bedoel ik veelbelovende visioenen of waarschuwende dromen . 4_ Het dier kan de droom niet vertellen vanwege zijn onvermogen om te spreken, maar het bereikt eerder het optreden van zijn dromen door de uitdrukkingen van zijn gezichten tijdens de slaap . 5_ De reden voor de onmogelijkheid van de eerste en tweede soorten dromen bij dieren is de afwezigheid van de geest, en daarom wordt het vergeleken met de gek die uit de opdracht werd gehaald en niet verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn daden, in plaats daarvan mag hij niet voel wat hem omringt of voor hem van plan is, zo valt bijvoorbeeld op Eid al-Adha op dat de dieren die gevangen zaten De nacht van Eid laat haar onnatuurlijke emoties niet zien tijdens haar slaap, ook al zal ze ‘s ochtends wel worden afgeslacht, en dit is te wijten aan haar gebrek aan bewustzijn en bewustzijn vanwege het gebrek aan haar verstand, en hetzelfde geldt voor het kind dat niet is opgemerkt en voor de krankzinnigen, ze kunnen met hun ogen slapen, zelfs als de ochtend is de aankondiging van hun executie !! En God weet het het beste ….

…Behoefte Als je droomt dat je in nood bent, dan betekent dit dat je helaas de feiten van het leven niet kent en dat je op dwaze wijze naar het bolwerk van zijn verdriet en rampspoed wordt geleid . Als je merkt dat je tevreden bent in een situatie van nood, dan zul je de heldhaftigheid van het ongeluk dragen die je bedreigt, en zul je de wolken van ellende zien verdwijnen. Als u ervan droomt hulp in nood te zoeken, geeft dit aan dat u gerespecteerd zult worden vanwege uw oprechte vriendelijkheid, maar dat u zich niet gelukkig zult voelen als u dat doet . Als je droomt dat je in nood bent, betekent dit dat je verdrietig en angstig zult zijn vanwege het trieste nieuws dat je hoorde over een afwezige vriend . En als u anderen in nood ziet, geeft dit aan dat uw relaties met anderen verslechteren als gevolg van problemen…

…En wie ziet dat de hoofden van mensen worden afgesneden in een land, of een map, of een huis, of bij een poort, de hoofden van de mensen zullen naar die plaats komen en zich daarin verzamelen ….

…Hel : een teken van autoriteit voor zijn essentie en autoriteit over wat eronder is, met zijn schade en voordeel, en misschien duidt het op de hel zelf, en de straf van God, en het kan wijzen op zonden, zonden en verboden, en alles wat leidt eraan toe en brengt het dichterbij . Van zeggen of doen . Misschien duidde het op leiding, de islam, kennis en de koran, omdat het daarmee geleid wordt in de duisternis, samen met de woorden van Mozes , vrede zij met hem : ~ Of vind leiding in vuur ~, en hij vond en hoorde de woorden van God Almachtig met leiding . Misschien duidt het op levensonderhoud, voordelen en rijkdom, omdat het goedheid in het pensioen voor de reiziger en het heden bevat, zoals de Almachtige God zei: ~ We hebben er een herinnering van gemaakt en een genoegen voor de gelovigen .~ Er wordt tegen hem die arm is of sterft gezegd, zijn vuur is gedoofd . Omdat de Arabieren als geschenk werden aangeboden aan Ibn al-Sabil en de stopgezette gast, zodat ze voor haar zou worden geleid en beschermd, zodat ze met haar aanwezigheid vrijgevigheid en rijkdom zouden uiten, en haar passiviteit van gierigheid en armoede . Misschien duidde het op de djinn omdat ze zijn gemaakt uit giftig vuur . En het kan duiden op het zwaard en opruiing, als het geluid, donder, tongen en rook heeft . Misschien duidde het op de kwelling van de autoriteit, want het is de kwelling van God en hij is de autoriteit van de twee werelden . Misschien duidde het op de onvruchtbaarheid en sprinkhanen . En het kan wijzen op ziekten, pokken en pest . Wie een vuur uit de lucht ziet vallen in huizen en winkels, en als het tongen en rook heeft, dan is het oproer en een zwaard die daar woont, vooral als het in de huizen van de rijken en de armen is, en minnaar gooit het op de mensen, vooral als het in de huizen van de rijken in het bijzonder is, en als het kolen zijn zonder tongen. Het zijn ziekten, pokken of epidemieën, vooral als ze algemeen zijn in het mengen van mensen . Maar als het vuur naar beneden gaat in de duinen en feddans en plaatsen van cultivatie en planten, dan is het een onvruchtbaarheid die planten of sprinkhanen verbrandt die ze verbranden en vangen . Wat betreft degene die een vuur ontsteekt op een pad dat loopt, of dat mensen erdoor geleid worden als hij het vindt wanneer hij het nodig heeft, dan is het kennis en leiding die hij verkrijgt, of hij zendt het uit en publiceert het als hij dat is. waardig, anders krijgt hij gezag, gezelschap en voordeel, en de mensen profiteren samen met hem . Als het vuur zich op een andere weg bevindt dan de weg, of het verbrandt iemand die er langs passeert of het doet vonken of hem pijn doet met zijn rook, of het verbrandt zijn kledingstuk of zijn lichaam of schaadt zijn gezichtsvermogen, dan is het een ketterij dat hij maakt of overziet, of een onrechtvaardige autoriteit die zijn toevlucht bij hem zoekt of hem onrechtvaardig is volgens de omvang van zijn dienst eraan of zijn ontsnapping aan hen . Maar als het een groot vuur was dat niet op het vuur van deze wereld leek, werd het voor hem ontstoken om erin te worden geworpen, dan wilden veel van zijn vijanden hem plagen, zodat hij de overwinning over hen zou behalen en superieur zou zijn aan hen , en als ze hem erin hadden gegooid, zou hij Ibrahim hebben gered, vrede zij met hem . En dat alles als degenen die het pleegden zijn vijanden waren, of het voorwerp in hem een ​​rechtvaardig man was . Maar als hij ziet dat zij hem in het bijzonder bedreigt, of degenen die de verlichting ervan hebben overgenomen, met hem uitgaan, laat God dan zijn Heer vrezen en wegnemen van wat hij is van de daden van de mensen van de hel voordat hij naar haar toe komt, dan hij berispte haar omdat hij haar vreesde . Wat betreft degene die met hem vuur ziet in een oven, oven, kanon of iets dergelijks van de plaatsen waar hij wordt verbrand, het is rijkdom en voordelen die hij verkrijgt, vooral als zijn levensonderhoud omwille van vuur is, vooral als dat ook in de winter is . En als hij ziet dat zijn vuur gedoofd of gedoofd, of in as verandert, of water of regen het heeft gedoofd, dan zal het hem ontbreken en worden opgehangen aan zijn werk en nijverheid . En als iemand die er op zulke plaatsen niet van leeft om in voedsel te passen, dan zou hij geld of levensonderhoud willen hebben om een ​​heerser of zijn gezag en hulp te dienen, of door rechtszaken, rentmeesterschap, strijd en makelaardij, anders zal hij worden aangevallen door woorden en slechte en slechte woorden . Wat betreft degene die het ziet, het wordt verbrand met voedsel, olie of iets van de verkoop, dan overdrijft hij, en misschien zal de sultan naar hem vragen en zullen de mensen zijn geld meenemen . Wat betreft de dood van het eten van vuur, het is verboden geld en een schadelijk levensonderhoud dat hij eet, en misschien is het van het geld van wezen, vanwege wat er in de Koran staat. Als hij vuur zag spreken in een pot of een zak of een kom met andere vaten die zowel mannen als vrouwen aanduidden, dan zal wat aan dat vat wordt toegeschreven de djinn en zijn ingangen raken, totdat hij op zijn tong spreekt . Sommigen van hen zeiden : Vuur is oorlog als het een vlam en een geluid heeft, en als de plaats waar je het ziet geen oorlogsland is, dan is het daar een plaag, pijn, pokken of dood . Abu Amr Al-Nakha’i zei tegen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ik zag een vuur dat uit de aarde kwam en zich tussen mij en een zoon van mij keerde, en ik zag het zeggen : A Vlam van het zicht en een blinde, voed me dat jullie allemaal je familie en je geld opeten, dus zei hij, vrede zij met hem : dit is een beproeving die aan het einde der tijden zal plaatsvinden , waarbij mensen voor hun ogen worden gedood, dan maken ze ruzie met gerechten en ruzie tussen zijn vingers, en de overtreder denkt dat hij een filantroop is, en het bloed van de gelovigen is beter voor de gelovigen dan het drinken van water . En wie een vuur aansteekt om het te verbranden, hij woedt een bevel om zijn armoede te vullen, want de kou is armoede . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die een lamp op zijn duim zag en zei : Dit is een blinde man geleid door een van zijn zoons . Als ik het roer om er vlees mee te braden, verlicht ik iets waar mensen last van hebben . Als ik de barbecue raakte, zou ik met verdriet een beetje in mijn levensonderhoud kunnen voorzien . Als hij het roerde om een ​​pot met voedsel erin te koken, kweekte hij iets dat zou profiteren van de waarde van zijn huis . Als er geen voedsel in de pot zit, moet hij een man met woorden aanvallen en hem iets onaangenaams laten doen . Wat het vuur ook raakt en verbrandt door het lichaam of de kleding, het is schade en calamiteiten . En wie in brand vliegt, krijgt verboden geld van Sultan . En wie wordt geraakt door de gloed van vuur, mensen zullen hem roddelen ….

Wie een deugd in zijn lichaam ziet, dan is hij zijn kracht in zijn kracht ….

…Daniël zei dat eenieder die zag dat een dode hem iets van eten en drinken gaf en het niet at, dan vermindert hij zijn geld met het bedrag daarvan, en als hij het eet, dan is het goed en een voordeel, en als hij geeft hem iets van wereldse goederen, dan zal het goede gebeuren en zal er hoop komen ….