…Als een van de sterren groter is dan de andere . Wat betreft de val van de sterren op de aarde of in de zee, of hun verbranding met vuur, of het vangen van de vogels, dit is een indicatie van de dood die onder mensen voorkomt, of werd gedood volgens het aantal mensen en de weinigen, en dit kan gebeuren bij een geslacht zonder geslacht, als het geslacht van de gevallenen bekend is van de planeten, en van de koning van de sterren In zijn schoot, of hij weidde het in de lucht, of draaide het in de lucht , als hij de sultan waardig was, zou hij het verkrijgen, en hij was een heerser over het volk, een rechter of een moefti . En als het lager was, zou hij misschien astrologie overwegen . Wat betreft het vallen op hem of op zijn hoofd, als hij ziek was, stierf hij . En als hij werd voorgelogen door schulden van astrologen, of hij was een slaaf van ambten, vielen zijn sterren en werd hem gevraagd wat hij verschuldigd was . Evenzo, als hij zijn lichaam zou zien, zou hij terugkeren naar de sterren . Of zijn hoofd, en als de sterren astrologen voor hem waren boven de mensen, bereikten ze hem en verzamelden zich voor hem, en evenzo als hij ze van de grond of uit de lucht plukte, zouden ze hen van hem naderen . En als de ster valt op degene die afwezig is, zal hij die aan hem geven, en als hij op een zwangere vrouw valt, zal zij een jongen baren die eerbaar wordt genoemd, tenzij het van de tijdelijke sterren komt, zoals de dochters van een vrouw. doodskist, de dichters en de bloem, dus de meester is een slaaf volgens de vermelding van de ster, zijn schoonheid en essentie . Het kan wijzen op het overlijden van de zwangere vrouw, indien bevestigd door een getuige bij wie hij van het overlijden getuigt . Wat betreft het zien van de planeten gedurende de dag, dit is een bewijs van schandalen en laster, zware ongelukken, tegenslagen en tegenslagen . En volgens de omvang van de visie, de algemene en specificiteit, en de overvloed van sterren en hun vervagen, Al-Nabigha Al- Dhubiani noemde een dag van de oorlog : De sterren en de zon stijgt … noch het licht is licht noch de duisternis is duisternis. Al Sarr . Als het geen licht heeft, dan is het een ramp die de nobelste mensen verenigt . Als hij ziet dat hij de sterren volgt, dan is hij in de religie van de Boodschapper van God, vrede zij met hem en zijn metgezellen, en met de waarheid . Als hij ziet dat hij een ster uit de lucht steelt, dan steelt hij iets gevaarlijks van de koning en zoekt hij een eervolle man . En wie ziet dat hij een ster is geworden, zal worden gekweld door eer en prestige . En wie zag dat hij een planeet had ingenomen, zou een geweldige eerbare zoon hebben . Als hij zag dat hij zijn hand naar de hemel uitstak en de sterren nam, zou hij autoriteit en eer verwerven ….
Dromen over Interpretatie dat je blootsvoets het huis uit bent gelopen
(196 betekenissen van dromen over Interpretatie dat je blootsvoets het huis uit bent gelopen )…De deuren : De deuren die openstaan, zijn de poorten van het levensonderhoud, en de deur van het huis zijn zijn waarden, dus wat erin gebeurde, zijn de waarden van het huis . Als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is dat een hekel aan, omdat hij de mensen van de schande binnengaat, en hij zal dat huis binnengaan om zijn vrouw te verraden . De betekenis van de deuren van huizen valt op vrouwen, en als ze nieuw zijn, zijn ze maagd, en als ze vrij zijn van sluitingen, dan zijn ze maagd . En als hij ziet dat de deur van een huis is gevallen, verscheurd, verbrand of gebroken, is dat een ramp voor de waarde van het huis . Als de deur van zijn huis groot of verbreed en sterk is, dan is het de goede staat van de waarden, en als hij ziet dat hij om de deur van zijn huis vraagt, dan vindt hij die niet, dan is hij in de war over een wereldse zaak . En wie ziet dat hij door een poort is binnengegaan, en als hij in ruzie is, dan overwint hij, want de Almachtige God zegt : ~ Ga de deur bij hen binnen en als je die binnengaat, zul je de overwinning behalen .~ Als hij deuren ziet die zijn geopend vanuit bekende of onbekende plaatsen, dan worden de deuren van deze wereld voor hem geopend, tenzij hij zijn bestemming overtreft, en als hij verder gaat, dan verstoort hij dat huis en ruïneert het . Als de poorten naar de weg zijn, gaat wat uit deze wereld komt naar vreemden en het gewone volk . En als het werd geopend voor een huis in het huis, werd het aan de mensen van zijn huis gegeven . Als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van een volk boven hem zonder toestemming bij een calamiteit, en misschien was de ondergang van de deur van het huis vanaf zijn locatie de ondergang van de huiseigenaar over zijn creatie en zijn verandering van de mensen van zijn huis . Als hij ziet dat hij van een smalle poort naar een brede poort is gegaan, dan is hij zijn uitgang van smal naar breed, en degenen die in een vagina zitten . En als hij ziet dat zijn huis twee deuren heeft, dan is zijn vrouw corrupt, en als hij twee ringen in het vruchtvlees ziet, dan is hij een schuld aan zichzelf verschuldigd, en als hij ziet dat hij zijn deurbel heeft weggetrokken, gaat hij binnen in ketterij . En de blokkering van de deur van het huis is een groot ongeluk voor de mensen van het huis . De drempel : een vrouw : Er is overgeleverd dat Ibrahim al-Khalil, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen de vrouw van zijn zoon Ismael zei : Zeg hem dat hij niet de drempel van je deur is, en zij vertelde hem dat, dus hij scheidde van haar, en er werd gezegd dat de drempel de staat is, en de lijkwade de vrouw, en de pilaar het hoofd van het huis en haar waarden, dus ontwortelde hij haar voor de waarden van het huis na de glorie en haar afwezigheid Vanuit het oogpunt scheidt de dood van de waarden, net zoals de verwijdering van de zonden van de vrouw . Er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag in een droom dat de bovenste bovendorpel van mijn deur op de onderste viel, en ik zag de twee deuren vallen, en de ene viel buiten het huis en de andere binnen het huis. . Hij zei tegen haar : heb je een afwezige man en zoon? Ze zei ja . Hij zei: Wat betreft de val van de bovenste dorpels, je man zal snel komen, en wat betreft het luik dat naar buiten valt, je zoon trouwt met een vreemde vrouw . Al snel, totdat haar man en zoon een vreemde bijeenkomst presenteerden ….
…En als hij ziet dat zijn hand tekortschiet in wat hij wil door ermee te werken en onderdrukking of verdorren, dan krijgt de interpretatie ervan in dezelfde hand en bekwaamheid niet wat hij wil, en wordt hij in de steek gelaten door degenen die zijn hulp zoeken . En als hij in zijn hand de deugd ziet van kracht en ontspanning bij onderdrukking, dan is zijn interpretatie in zijn hand en zijn vermogen om te doen wat hij wil, en de hulp van degenen die hulp bij hem zoeken, en er zit nog een ander aspect in , dat zijn lengte, kortheid, kracht en zwakte een product is van zijn eigenaar, aan wie de hand wordt, en een hand van goede handen.Volgens hem, zoals het gezegde van Abu Bakr en Saeed bin Al-Musayyib, gebruikten ze de uitdrukking ~visie~ met namen en hun betekenissen, en vertrouwde op die visie . Als hij ziet dat zijn hand is verzwakt, geopend, opgedroogd of zijn wind stinkt : anderen uitsluiten van de prooi, dan is dit een verbastering van het werk van de eigenaar, tot wat het is geworden, of hij heeft de voltooiing ervan aan hem overgelaten , of een zwakte van zijn macht over hem . Als hij ziet dat zijn hand de hand van een profeet heeft afgewend van onder de profeten of een van de rechtvaardigen, kijk dan hoe die profeet of die rechtvaardige was als in degene die God op hun handen leidde van misleiding, of die hem redde van verderf, en hoe zijn bestemming was onder zijn volk, wat hij van hen leed aan schade, en hoe het was. Het gevolg van hun bevel en bevel, zo leidt God ook een volk door de hand van de visionair, en het is de hand die is beschreven, en waardoor God een volk verlost van misleiding naar leiding, en welke schade daarin ook wordt veroorzaakt, vergelijkbaar met wat de profeet in God ontmoette, dus zijn toestand en zijn daden zijn als gevolg daarvan, zoals de ambachten die profeet, en dit is een eervolle visie die alleen mensen met deugdzaamheid en die ze ontmoetten nauwelijks zien . En wie zo’n visie in het bijzonder ziet zonder de mensen van deugd, vroomheid en bekwaamheid, en wat het ook wordt beschreven, kan onmogelijk worden geaccepteerd en afgewezen ….
…Interpretatie van het visioen van de hel, we zoeken er toevlucht bij God voor Abu Amr Muhammad bin Jaafar bin Matar vertelde ons : Hamad bin Saeed bin Muhammad vertelde ons , hij zei : Muhammad bin Yaqoub al-Karabsi vertelde ons, Muhammad bin Abi Bakr al-Muqaddami vertelde ons al-Hakam bin Zuhair, Thabet bin Abdullah bin Abi vertelde ons. Op gezag van zijn vader, op gezag van zijn grootvader, zei hij : Wie ziet dat hij wordt verbrand, hij is in de hel . Als hij het ziet alsof een koning zijn leiding nam en hem in het vuur gooide, dan maakten zijn visioenen zijn vernedering noodzakelijk . Als de eigenaar van de vuurwachter een giftig schot zag, zou hij de politieagent, de beul of degene die de sultan kwelde . Als hij vuur van dichtbij ziet , valt hij in nood en ongeluk waaruit hij niet kan ontsnappen, omdat de Almachtige God zegt : “ En de misdadigers zagen het vuur, dus dachten ze dat ze het meenamen en vonden ze er geen uitweg uit. . ~ En hij leed een immoreel verlies, want de Almachtige zei: ~ Haar kwelling was een last .~ Zijn visioenen waren voor hem een voorproefje om zich van zijn zonde te bekeren ….
…Wat vind je van degenen die erop staan dat je enkele angstaanjagende dromen interpreteert? Ik behandel ze met wat ik heb geleerd van de Sunnah op gezag van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, door zulke dromen niet te uiten en er over te waken volgens wat er staat . Het is een feit dat ik verdrietig ben omdat velen dit standpunt niet begrijpen, maar ik zou graag willen dat ze weten dat het goede voor hen is om het niet uit te drukken, en ze zoeken niet naar iemand die het voor hen doorkruist , zoals hij kan het op een haastige en beangstigende manier oversteken, en op dat moment kan het vallen, zo God het wil, en op dat moment heeft spijt misschien geen nut ….
…Wat betreft het aanbod, het is de vraag naar de kost en het bereiken van wat gewenst is. En wie ziet dat de inkt zijn kleed heeft geraakt, geeft aan dat hem schade is toegebracht. Maar als hij een schrijver is, kan het hem geen kwaad en er werd gezegd dat het visioen van de inktpot als het vol materiaal zit, het wordt geïnterpreteerd door een vrouw die weet hoe ze er voordeel uit moet halen, en als hij ziet dat er iets is geschreven op hem van haar, dan zal hij beter zijn dan dat. De vrouw ….
…En de man : de kracht, het geld en het levensonderhoud van de man waarvan hij afhankelijk moet zijn, en het been kan de leeftijd hebben van de eigenaar . Als hij ziet dat zijn been van ijzer is, zal zijn leven lang zijn en zal zijn geld blijven . En als hij ziet dat zijn been van kolven is gemaakt, zal hij spoedig sterven en zijn geld en kracht zijn op, want de flessen overleven het niet . De zaag . Zijn been was afgehakt, de helft van zijn geld was op . Als ze allemaal zijn rijkdom en macht zouden afsnijden, of alles wat eruit werd gelaten, zou sterven . Er werd gezegd dat de twee mannen ouders zijn, en blootsvoets lopen duidt op vermoeidheid en ontbering, en er werd gezegd dat iemand die hem zag veel benen had, en als hij op reis was, was het gemakkelijk voor hem om te reizen en kreeg hij goede resultaten . En als hij arm is, krijgt hij rijkdom, en als hij rijk is, is hij ziek . En het zien van de twee mannen Mkhadfin gegraveerd, voor de man de dood van het gezin, en de vrouw de dood van haar man . En wie het ziet alsof hij een been heeft opgetild en een been heeft uitgestrekt, en dan een van zijn benen naar het andere heeft gedraaid, het is dicht bij hem en het is moeilijk om hem te ontmoeten . En het geeft aan dat de persoon van het visioen een leugenaar is . Het zien van het been van een man van een vrouw is een bewijs van een huwelijk . De vrouw legde haar been te goeder trouw bloot en haar verwonding was beter dan het was ….
…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…
…Ash : valse spraak die er geen baat bij heeft . En wie een vuur aansteekt bij de poort van de sultan, hij zal bezit en macht verkrijgen . Als hij een hoog, helder vuur ziet dat een groot licht geeft ten behoeve van de mensen, dan is hij een koninklijke man van voordeel . Als hij ziet dat hij zit met een gezegde over een vuur dat zijn inwoners redt, dan is dat een zegen, een zegen en een kracht, want de Almachtige God zegt : ~ Gezegend zijn zij die in het vuur zijn en degenen eromheen .~ En als hij een vuur zag, werd je uit zijn huis gehaald, hij zou een staat, handel of macht in een handel krijgen. Als hij een vuur zag dat van zijn hoofd viel of uit zijn hand kwam en licht en stralen had, en zijn vrouw was zwanger, dan beviel ze van een jongen, en hij zou geweldig nieuws hebben . Als hij een vlam van vuur bij de deur van zijn huis ziet en er is geen rook in, dan moet hij de hadj verrichten . Als hij haar in zijn huis ziet, is hij in dat huis aan het trouwen . Als hij in een donkere nacht een vuur bederft, verkrijgt hij kracht, overwinning, plezier, genade en autoriteit, volgens het verhaal van Mozes, vrede zij met hem . En wie in zijn rok een brandend vuur ziet, zijn vrouw zal het dragen als hij fit is . Als hij vuur uit de lucht zag neerdalen en het verbrandde en het branden had geen invloed op hem, dan zouden de soldaten zijn huis afdalen . Als hij vuur uit zijn vinger ziet komen, dan is hij een onrechtvaardige schrijver, en als het uit zijn mond komt, dan is het een kuiltje . Als het uit zijn hand komt, is hij een onrechtvaardige maker . En wie een vuur in puin verbrandt en mensen er toe roept, hij roept hen op tot dwaling en ketterij, en hij beantwoordt hem van zijn verwonding . En wie zijn huis in brand ziet staan, zijn huis zal op korte termijn worden vernietigd . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik aan het bidden was met mijn angst met vuur, dus een van hen viel in het vuur en het werd verbrand, en het vuur sloeg van een ander . Ibn Sirin zei : Je hebt vee op het land Perzië, en de helft ervan is veranderd en verdwenen, en een klein deel van de andere helft is geraakt . Het was zo . En wie ziet alsof hij in vuur is en zijn vrijheid niet vindt, zal volgens het verhaal van Abraham naastenliefde, een koning en overwinning op zijn vijanden verkrijgen . En wie een dovend vuur of vlammen of kwaad ziet, hij zal in rellen, strijd en ellende leven op de plaats waar het wordt gedoofd . En wie een vuur ziet worden aangestoken in zijn huis, zijn mensen zullen erdoor worden aangestoken, het wordt gedoofd, want de waarden van het huis zullen sterven, en als dat in een land is, dan is het de dood van zijn wereldleider. . Als het in zijn tuin wordt gedoofd, is het zijn dood of de dood van zijn familie . Als de wind gaat liggen en er staat een wind in zijn huis en steekt hem aan, dan komen de dieven zijn huis binnen . Als hij zag dat hij een vuur aanstak en wakker was in oorlog, dan als hij werd geblust, onderdrukking, en als hij een handelaar was, won hij niet ….
…Wat het hart betreft, het is de geest van een persoon, zijn intellect, zijn geest en zijn religie. Wat hij er ook in ziet van Zayn of Shin, dan zijn interpretatie daarin en sommigen van hen zeiden dat als een persoon een hart ziet, het goed is in zijn religie en een goed gevoel voor rede, en wie zijn hart ontvoerd ziet en weggaat daaruit gaat het over vier aspecten van ernstige angst, waanzin, corruptie van religie en het optreden van calamiteiten. Zwart en bedekt met een sluier, is hij verloren van de waarheid en vele zonden…
…Interpretatie van Abu Bakr Al-Siddiq op gezag van Ibn Abbas, moge God tevreden met hen zijn – dat een man naar de Boodschapper van God kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en zei : ik zag vanavond in een droom een baldakijn dat boter en honing morst, dus ik zie mensen ervoor terugdeinzen, zo onhandig en onafhankelijk, en als er een reden van de aarde naar de hemel gaat, dan pakte ik het en nam het. een man na jou eigenlijk toen meegenomen door een andere man eigenlijk toen meegenomen door een andere man Vangta hem kwam toen bij hem aan eigenlijk Abu Bakr zei : O Boodschapper van God, de vader van jou en God laat me Vloabrnha De Boodschapper van Allah vrede zij met hem : ( Aarabha ) Abu Bakr zei : De baldakijn Fezlh Islam Wat betreft degene die gereinigd is van ghee en honing, de Koran is zoet en zacht, en wat betreft wat mensen aarzelen om te doen, het is degene die voldoende voorbereid is voor de Koran en is onafhankelijk. Dan pakt een andere man het en snijdt het af, bereikt het dan en tilt het op. O Boodschapper van God vertelde me mijn vader, heb je het bij het verkeerde eind? De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ( ik was sommigen en miste sommigen ) zei : ik zweer bij O Boodschapper van God, vertel me wat er mis was? Hij zei : ( Niet delen .)…
…Zelden, zeiden sommigen van de sprekers, zag ik het terwijl ik in Alexandrië was als plaatsvervanger in de dagen van de edele koning en de schijnbare koning. Dat is de prins van de islam, hij zat op de rang van de meest eervolle, dus ik ging hem binnen en accepteerde het land voor hem. Na een tijdje zat hij op de takht van de nobele koning, zoals ik hem zag, en ik zei dat dit de interpretatie is van mijn eerder visioen, het was echt mijn Heer ….
…Sommige sprekers zeiden: ik hoorde van sjeik Muhammad al-Qarouni, een van de sjeiks van de uitdrukking, dat sommige koningen in zijn slaap zagen alsof hij een zeemeermin had gegeten, dus hij vertelde het hem, dus zei hij tegen hem dat u in iets moet geloven dat het kwaad van u zal afweren. Commando en misschien wel duidelijk ….
…Wat betreft het zien van boeken en kranten, wie iets van de interpretatieboeken van de Koran in zijn hand ziet, zijn zaken zijn oprecht, en als hij ziet dat hij erover leest, doet hij problematische zaken en wie ziet uit de jurisprudentiebundels, dan is hij zal het pad van goede daden bewandelen en als hij ze leest, volgt hij de verboden, vermijdt hij de verboden, de keuze van het goede en wie zag uit de nieuwsberichten Of hij leest dat het dicht bij de koningen staat en wie het heeft gezien uit de boekdelen van oorsprong dan zoekt hij naar mysterieuze dingen en als hij er iets uit leest, werkt hij met iets dat er geen baat bij heeft en het kan gebeuren tussen hem en de mensen van controverse en het kan de opdracht zijn van iets dat ervoor verboden is en degene die het zag uit de spraakvolumes in het hoofdstuk over monotheïsme, logica en bewering of wat dat ook uitkomt, of hij leest er iets uit, hij houdt zich bezig met prachtige zaken, en wie ziet uit de delen van de deugden van lof en lof of iets uit hen voorleest, dan spreekt hij vloeiend de tong met goede daden en rechtvaardigheid is prijzenswaardig in zijn daden, vermijdt de wereld die het Hiernamaals zoekt en wie ziet uit boekdelen van gebeden en preken of leest er iets uit , God de Almachtige reageert. Zijn smeekbede wordt aan hem meegedeeld door iemand die veilig is en wie uit boekdelen ziet of er iets uit leest, dan geven mensen hem de schuld van zijn daden. Iets, het is de gerechtigheid van zijn wereldse werken en wie een van de dichtbundels ziet of er iets uit leest. Als hij poëzie heeft met deugden en monotheïsme, dan komt hij goed en voordelen tegen, en als het lof of vastberadenheid is, dan werkt hij door een daad te doen die hem de schuld geeft en mensen neerstrijkt, en hij heeft er geen interesse in in zijn religie en wereld, en wie boekdelen van expressie ziet of Hij leest er iets uit, dan komt er een hadith tot hem van een persoon met een grote bestemming, en hij krijgt daar goed en eer van. En wie de boekdelen van het verslag ziet of er iets uit voorleest, hij zal zich zorgen maken over de zoektocht van de wereld, en wie de boekdelen met anekdotes, lacht en gebreken van mensen ziet en ze verheerlijkt en wat er geen nut aan heeft of leest iets daaruit, dan wordt het uitgegeven. Hij deed een lelijke daad, en er werd gezegd dat als je het boek zag als het niet werd geopend en niet wist wat erin zat, het in elke situatie een goede zaak is….
…Een huis binnengaan en andere mensen die in een droom zagen dat hij het huis van een man binnenging, omdat hij overweldigd is door zijn wereldse leven . En wie ziet dat hij het huis van de imam is binnengegaan, erin is gevestigd en gerustgesteld is, zal bij hem binnengaan in de eigenschappen van zijn bevel . En het binnentreden van Imam al-Adl tot een plaats geeft de afdaling van zegen en gerechtigheid aan . En als hij een oneerlijke imam is, dan is zijn binnenkomst corruptie en rampen, en als hij die plaats betrad, kan dat hem geen kwaad . En wie ziet dat hij de hemel is binnengegaan, zal die binnengaan, zo God de Almachtige wil, en dat is een goed nieuws voor hem over wat hij voor zichzelf deed of wat hij aanbiedt . En wie ziet dat hij de hel is binnengegaan en vervolgens heeft verlaten, dit wordt gezien door de bezitters van zonden en grote zonden, en het is een waarschuwing voor hem om zich te bekeren en terug te keren . En er werd gezegd : wie de hel binnengaat, of hij nu een ongelovige of een gelovige is, zal worden getroffen door koorts, armoede en gevangenschap, en als hij een vulgair is, komt hij groot, of binnen de ongelovigen en de goddelozen, en er werd gezegd : het paradijs binnengaan voor de pelgrim is het bewijs dat hij zijn hadj verricht en de Kaaba bereikt, en als hij een ongelovige is, is hij moslim, en als hij dat is, is een zieke gelovige genezen van zijn ziekte, en als hij dat is een ongelovige, doet hij zijn ontrouw af, en als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij arm is, wordt hij rijk en kan hij een erfenis erven . En wie een huis betreedt waarvan de constructie, grond, locatie en familie onbekend is, en het staat los van de rol, vooral als hij daarin dode mensen ziet die hen kennen, en het is het hiernamaals, dan sterft hij, en als hij binnenkomt het en verlaat het, hij zal de dood overzien en dan worden gered . En wie zichzelf ziet in het hiernamaals en ziek was, leidt er vredig naartoe, vrij van de verleidingen en het kwaad van deze wereld, en als hij niet ziek is, dan is het een goed nieuws naar de omvang van zijn werk, zoals pelgrimsreizen. , jihad, ascese, aanbidding, kennis, naastenliefde, verbinding of geduld voor een calamiteit . En wie ziet dat hij het hiernamaals binnengaat en ziet wat erin is, want de visie van iemand die goed en effectief was, doet het met kennis en bekwaamheid, en wijst op werkloosheid en schade, en wie bang, bezorgd of overweldigd was, zijn angst , waanideeën en verdriet zijn verdwenen, en wie ziet dat hij is teruggekeerd uit het Hiernamaals nadat hij het is binnengegaan, keert van vervreemding terug naar zijn land . En als na verloop van tijd zou blijken dat hij vervreemd zou blijven . En als de ongehoorzame in een droom Mekka binnengaat, heeft hij berouw, de ongelovige heeft de islam en de alleenstaande heeft een vrouw, zelfs als de ziener een ruzie is, geeft dit zijn overwinning aan in zijn ruzie, en zijn binnenkomst in Mekka duidt op veiligheid uit angst . En wie het heiligdom van Abraham betreedt, moge zegeningen en vrede met hem zijn, en was bang voor veiligheid, en misschien duidt het betreden van het heiligdom op het aannemen van de eervolle positie als koning, of het confronteren van het voordeel van kennis, of erven van zijn vader of moeder . En als je het huis en de Grote Moskee binnengaat, is dat het bewijs dat je het huis binnengaat met een bruid . En het betreden van de Grote Moskee duidt op veiligheid van angst en oprechtheid van belofte . En het betreden van de markt is ijver bij het zoeken naar levensonderhoud . Het huis betreden geeft de intentie van het huwelijk aan . En het betreden van de moskee berusting van zonden . En het betreden van de kerk corruptie van religie ….
…Lopen Wie in een droom ziet dat hij plat loopt, zoekt de wetten van de islam en zorgt voor een goed leven, en als hij op de markten loopt, heeft hij een testament in zijn hand . En als hij blootsvoets loopt, zal hij depressief zijn en te goeder trouw zijn . En de bedoeling bij het wandelen is nederigheid jegens God Almachtig . En wandelen duidt op een verzoek om levensonderhoud, want de Almachtige zegt : ( Loop dus in zijn sporen en eet van Zijn voorziening .) Loop hard en overwin de vijand . Achterwaarts lopen duidt op een omkering van een aangelegenheid die is begonnen, of van corruptie in de religie van de zoeker en een verandering in zijn toestand, en wie ziet dat hij in zijn gang loopt, geeft de lelijkheid van zijn toestand en de corruptie van zijn toestand aan. conditie . En als hij zag dat hij liep en op zijn gezicht liep, zou hij de wereld en het hiernamaals verliezen, omdat de Almachtige God zei : ( Keert zich om, hij zal de wereld en het hiernamaals verliezen ). Als hij een man vindt, geeft hij de belediging van de vinder aan door de komst van de gehate . En wandelen als het zoeken duidt op een goede daad . En lopen duidt op gevaarlijke reizen . En wie met gebogen hoofd loopt, zijn leven zal worden verlengd, en dit kan zijn na een ziekte die hij heeft overleefd . Wie ziet dat hij op één been loopt, geeft aan dat de helft van zijn geld en de helft van zijn leven is verdwenen . Het lopen van een mens is als wandelen met een dier het bewijs is van het creëren van de moraal van de onwetende, tenzij het dier wordt gegeten, dan wandelt het met mensen met het goede, anders loopt het in mensen met hypocrisie en streeft naar wat het niet beseft ….
…Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : iemands huid en huid zijn zijn dekmantel . En het donker worden van de teint in de interpretatie zal het verlaten van de religie benadrukken…
…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….
…En als hij zag dat hij een huis aan het uitbreiden was, zou hij vertroebeld zijn en het huis van de Grand Imam vernielen, een onderbreking in de monden van de moslims, en het huis werd op wat voor manier dan ook afgebroken, het geluid van een sael ….
…Kan een niet-moslim? Zoals een jood of christen, om de visie uit te drukken of uit te leggen, of is deze kennis alleen specifiek voor moslims … ? Ons antwoord op deze vraag is dat we iets belangrijks moeten weten, namelijk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij zei in al-Sahih : { Er is niets over van het profeetschap behalve de herauten . Ze zeiden: Wat is O Boodschapper van God? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door een moslim wordt gezien of aan hem wordt gezien . } , De oorsprong van het visioen is gelegd, en het is voornamelijk religieus; Omdat degene die deze woorden heeft gezegd, heeft bewezen dat hij het visioen kruist met de hulp van de Edele Koran, en de Koran is het wonderbaarlijke woord van God in elke tijd en plaats, en daarom is het vaak in sommige visioenen enkele van de dingen die ontbreken, en als we de hulp van de Koran zoeken om ze te ontcijferen, zien we de waarheid en verifiëren ze . Het werd ook bewezen dat hij het visioen door de tweede openbaring heen kruist. Het is de gezuiverde Sunnah, die een referentie is geworden voor degenen die uitdrukken wat het bevat van de profetische spreuken, en de eigenaar beschreef het door God door te zeggen : [ Het is niets anders dan een geopenbaarde openbaring . Zijn kennis is erg sterk ]. En wie in zijn uitdrukking verwijst naar een van deze twee bronnen, dan blinkt hij uit in elke vaardigheid, maar er is een uitdrukking die andere dingen gebruikt of met behulp van andere dingen, zoals het gebruik van fysionomie of het kennen van de situatie van de ziener nauw, of hulp zoeken bij kennis van de omstandigheden in de samenleving, en dit kan worden gedaan door een niet-moslim, maar ik noem het niet graag een uitdrukking van een visie, maar eerder een analyse van de samenleving of persoonlijkheid, of een studie ervan, en dit is omdat de uitdrukking een fatwa is en de naam een koranische of religieuze premisse heeft, en niet-moslims er vrij van zijn, net zoals het niet is toegestaan voor niet-moslims om dat te durven doen, al was het maar de naam . Het is ook noodzakelijk om de belangrijkste uitdrukkingsinstrumenten te kennen, namelijk de Koran en de Sunnah in de eerste plaats. Deze zijn mogelijk niet beschikbaar voor niet-moslims, en niet-moslims zullen er niet naar verwijzen . Sommige referenties hebben het bestaan van enkele niet-islamitische uitdrukkingen genoemd en bewezen en deze onderverdeeld in onderverdelingen, waaronder : 1 / De uitdrukkingen zijn filosofen, zoals : Plato en Ptolemaeus . 2 / Uitdrukkingen van artsen, zoals : Galen en Hippocrates . 3 / Degenen die spreken van de Joden, zoals : Hayy bin Akhtab en Kaab bin al-Ashraf . 4 / De uitdrukkingen zijn christenen, zoals : Hunayn ibn Ishaq en Abu Mukhaled . 5 / Degenen die de koningen passeren, zoals : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur en Hormuz . 6 / De oversteek is een van de Arabische polytheïsten, zoals : Abu Jahl, Abu Talib en Abdullah bin Abi . 7 / De overtocht zijn onder de priesters, zoals : Sateh, Abu Zara en Awsajah . 8 / Degenen die spreken zijn onder magiërs, zoals : Abdullah bin Hilal, en Qurt bin Zaid al-Abli . Maar degenen die deze uitdrukkingen volgen, merken hun afhankelijkheid op van zaken die niets te maken hebben met de koran of de soenna in uitdrukking, maar je ziet eerder dat ze afhankelijk zijn van waarzeggerij, djinn of allerlei soorten magie, en andere methoden van proberen het onzichtbare verboden te kennen . Geven mensen met eerdere verveling zich om dromen? Ja, daar kwamen bewijzen van. En daaruit : het kwam in het boek Genesis : Hoofdstuk 8:40 , p. : 66 het volgende : Jozef zei tegen de gevangenis eigenaars : [ Is God niet uitingen kort van me? ]. In Jozefs uitdrukking aan de koning zei hij : [ De twee dromen zijn één . En het werd herhaald omdat de kwestie door God was beslist, en God haastte zich om het te maken. ] Genesis : Hoofdstuk 32: 41 , pag : 69. Er zijn veel andere verhalen, maar dit zijn voorbeelden, en God weet het het beste ….
…En wie ziet dat hij bidt terwijl hij dronken is, dan legt hij een vals getuigenis af voor de Almachtige door te zeggen: ~ Nader het gebed niet terwijl je dronken bent, totdat je weet wat je zegt .~…
…En wie ziet dat hij een huis, een huis, een oude winkel of iets dergelijks sloopt, dan krijgt hij veel goeds ….
…En wie ziet dat zijn huis geïsoleerd is en dat er geen huis om hem heen is, dan is hij niet prijzenswaardig ….
Wat betreft de navel, het is de behandeling van een persoon en zijn plezier en zijn vrouw, en wie erin ziet iets siert of schande, dan is zijn interpretatie daarin
…Zoals voor elk type vlees waarvan het vlees wordt gegeten, werd elk van hen gepresenteerd in het hoofdstuk en de interpretatie ervan, maar ik noem deze soorten vanwege het verschil in hen en hun relevantie. Wat betreft wat de voorbijgangers noemden, dat de details van elk dier en zijn geslacht verrijkt, en er werd gezegd dat al het dierlijk vlees afkomstig is van de zevende van monsters en prooivogels, ze worden overgedragen met verboden geld door de koningen ….
…Wie ziet dat hij uit een put heeft gedronken en de put uit een steen, dan krijgt hij geld van zijn vrouw, en een vrouw zal een familielid van Jah zijn ….
…En er werd gezegd dat wie een regenboog zag die uit de aarde opsteeg en zich vervolgens uitbreidde totdat hij de hemel bereikte, een kwestie aangeeft die verschijnt van de mensen van dat land, en als hij afwezig is, dan zal wat er uit hen verschijnt geen basis hebben, invloed of macht ….
…Wat betreft luizen, het is anders dan degenen die zeiden dat hun interpretatie hetzelfde is als de interpretatie van luizen, en sommigen van hen zeiden dat het luizen zijn ….
…Verwoesting duidt in een droom op de verstrooiing van het gezin en hun dood . De vernietiging van de stad duidt op de dood van de koning, of zijn onderdrukking, net zoals de dood van de koning duidt op de vernietiging van de stad . En wie zichzelf in puin ziet, zal worden gekweld door opstaan die ze niet kunnen hebben . En wie ziet dat een stad is verwoest door aardbevingen of iets anders, zal ter dood worden veroordeeld . En wie een welvarend dorp ziet verwoest en zijn boerderijen ontwricht, dan overkomt misleiding of ongeluk zijn eigenaars, en als hij het vol macht ziet, dan is het de gerechtigheid van de religie van zijn mensen . En wie de wereld verwoest ziet door boerderijen en woningen, en hij ziet zichzelf in puin, met een goede vorm van kleren en boten, dan is hij een wereld die haar op een dwaalspoor zal brengen . En wie ziet dat de muren van het huis verwoest worden door een stroom, dan is het de dood van zijn vrouw . En wie ziet dat zijn huis erop is gevallen en dat er stof is, dan zijn het de mazelen . Misschien was de val van het dak een ramp . En wie de ruïne ziet, zal terugkeren naar een waar gebouw, want dat is goedheid in de religie van de eigenaar, en zijn terugkeer van dwaling naar leiding . En wie iets van zijn huis, paleis of huis ziet vallen, en hij is afwezig, dan moet hij het betalen . En als de wind een huis neerhaalt, dan is het de dood op die plaats door toedoen van een onrechtvaardige heerser . En wie ziet dat hij een huis of oude bouwwerken vernietigt, dan zal het kwaad hem overkomen . En wie ziet dat zijn huis tegen hem is ingestort, en sommigen van hen zijn ingestort, dan sterft er een persoon in, of overkomt de eigenaar een ramp of een vreselijk ongeluk . Als een vrouw ziet dat het dak van haar huis is ingestort, dan is het de dood van haar man . En wie ziet dat de cilinder van zijn huis kapot of vernietigd is, dan zal hij of een deel van zijn familie die door hem geliefd zijn, sterven, en elke breuk of afbraak van een huis of muur is een ramp . En als Sultan zag dat zijn huis was verwoest, zou dat hem toch verwijderen ….
…Uitkleden van kleren Degene die zag dat hij van zijn kleren was ontdaan en niet wist of hij hem in gerechtigheid of in ongehoorzaamheid aan het uittrekken was, en of de plaats waar hij hem uitdeed een markt was of onder de mensen, en de ‘awrah prominent aanwezig was, en alsof hij er verlegen voor was, en hij heeft er wat kleren aan, dan wordt zijn dekking geschonden, en niet. Er is een angst in dat, en als de naaktheid niet prominent aanwezig is, en hij staat er niet op om er verlegen voor te zijn , en hij heeft geen kleren aan, dan is hij veilig voor iets waar hij een hekel aan heeft, en als hij ziek is, zal de Almachtige God hem genezen, en als hij schulden heeft, zal God zijn schuld uitgeven, en als hij is bang, God zal hem beveiligen. De Almachtige, als hij geen kleren aan had, dan wanhoopte hij aan een man die om hem smeekte, of hij was geïsoleerd van het gezag waarin hij zat, of hij maakte een bevel ongeldig door waaraan hij zich vastklampt, dat alles als zijn naaktheid zichtbaar was en hij is als degene die zich ervoor schaamt, en als het niet ap ouder dan verandert zijn geld in een staat. Veiligheid en gezondheid door zijn vijand te verknoeien . En er werd gezegd : de onpartijdigheid is onrechtvaardigheid, en het uitkleden van de doden in een droom duidt erop dat de zoeker gedwongen wordt om van een vrouw te scheiden, of te reizen, of zich te bekeren van het opgeven van zonden en zich tot de islam te bekeren ….