…Poëzie, dat is de samengestelde toespraak. Wie denkt dat hij poëzie zegt en daarmee verdient, getuigt van onwaarheid . Als de dichter het hoort, zit hij in vergaderingen waar de waarheid niet wordt gezegd . Poëzie in een droom is vals . Misschien duidde het poëziewerk op de teloorgang van de positie en het gebrek aan religie . Als hij in een droom obscene poëzie uitvoert, zoals een menselijke spelling, dan duidt dat op laster, en als het lof is, ontbreekt het hem als hij rijk is . De dichter in een droom zien, duidt op verzinsels van spraak, het bevelen van het verkeerde en het verbieden van wat bekend is, en duidt op liegen in de rechtszaak, of overspel en het drinken van alcohol . En als de visionair een dichter in een droom wordt, zal hij kennis, begeleiding en een geweldige positie verwerven . En de dichter in een droom is een gao-man die zegt wat hij niet doet . En poëtisch, wat alles is dat aan poëzie wordt toegeschreven, duidt op een man die zijn wereldse aangelegenheden verkoos boven zijn religie ….
Dromen over Interpretatie van overspel met zijn dochter
(144 betekenissen van dromen over Interpretatie van overspel met zijn dochter )…Wat betreft de lijkwade : er werd gezegd dat het het bewijs is van een neiging tot overspel, en als het wordt gezien alsof het niet is gedragen, dan wordt het tot overspel geroepen en wordt er geen antwoord op gegeven….
…Abu Saeed, de predikant, zei dat als hij een levend persoon zag die een lijkwade droeg, hij de neiging zou hebben overspel te plegen, en als hij die niet had gedragen, hij zou uitnodigen tot overspel en geen antwoord zou geven ….
…Wat betreft de honderd, zegevierde hij over de vijanden, en Murad verkregen van de Almachtige zei: ~ Honderd patiënt, zullen zij tweehonderd verslaan , ~ en misschien de beschuldiging van overspel wordt aangegeven door de Almachtige te zeggen: ~ Dus ze flog elk van ze honderd zwepen . ~ En wie denkt dat een honderd pillen worden gegeven aan hem, zodat hij goedheid, zegen, comfort en levensonderhoud ontvangt, omdat de Almachtige God zegt: ~ In elke spike honderd pillen , ~ en er werd gezegd dat hij moet worden gegeven aan een groep . Wat betreft de tweehonderd, het is een onvermogen om de overwinning op de vijand te behalen, omdat de Almachtige God zegt: ~Zij zullen er tweehonderd verslaan .~ Wat betreft de driehonderd, het is een bedoelde gebeurtenis binnen een lange periode waarin de Almachtige zei: ~En zij bleven driehonderd jaar in hun grot .~ Wat betreft de vierhonderd, hij zegevierde over de vijanden omdat de profeet, vrede zij met hem, zei : De beste van de brigades is vierhonderd en het beste van de legers is vierduizend . Wat betreft de vijfhonderd, het stopt ….
…En wie ziet dat hij hertenvel heeft gevild, pleegt overspel met een westerse vrouw ….
…Mangoest is een mangoest die meestal een slang doodt . Wie haar in een droom ziet, duidt op overspel, want de fret steelt kippen en kippen zijn als vrouwen ….
…En er werd overgeleverd dat een jonge man zag dat zijn gezicht rood gekleurd was als vrouwen, alsof hij op het vrouwenverblijf zat, dus stelde hij hem voor dat hij overspel had gepleegd, en hij openbaarde het ….
…De dief is in een droom een ziekte en een ziekte, als de dief zwart is, duidt dit op zwart, als rood is het bloed, als geel geel aangeeft en als wit sputum aangeeft . Een dief vermoordt een persoon en doodt hem als hij ziet dat hij iets heeft gestolen . De dief is de koning van de dood en de komst van de reiziger en de vrijer . En wie een dief ziet die zijn huis binnenkomt en een zieke heeft, dat is de dood van de patiënt . Wie een dief doodt, zal een ziekte overleven . En als de dief een huis binnengaat waar een alleenstaande vrouw is, zal hij zich richten om haar ten huwelijk te vragen . De dief is een bedrieglijke en bedrieglijke man, en hij is een man van overspel omdat hij zichzelf vermomt zoals hij een overspeler verbergt . Misschien wees de dief naar de zeven, de slang, de duivel en de ziel ….
…En degene die zijn linkerbeen zag, was gewond, gebroken of ontwricht, en als er een wond was en hij had een dochter, verloofde ze zich . En als hij geen dochter heeft, zal hem een dochter worden geboren,…
…En wie ziet dat zijn oog vol tranen is en niet naar buiten komt, dan krijgt hij wettig geld, en wat betreft de koude tranen, hij komt vrij uit de wolk en het hete is tegen hem, en als zijn rechteroog is gescheurd en hij gaat links in, dan trouwt hij met zijn dochter of zoon, hij trouwt met zijn dochter ….
…Als iemand zijn gezicht zwart ziet en hij draagt witte kleren, geven zijn visioenen aan dat hij een dochter baart, want de Almachtige God zegt : ~ En als een van hen tot het vrouwtje predikt, zal zijn gezicht zwart blijven .~ De Commandant van de Gelovigen zag de Mahdi, moge God genadig met hem zijn, in zijn slaap, alsof zijn gezicht zwart was, dus keek hij in paniek toe en riep Ibrahim bin Abdullah al-Kirmani, dus hij stond op vanuit de Sherjan, en hij vertelde hem zijn visioenen, en hij zei : Je zult een dochter krijgen, en hij reciteerde dit vers, en zij baarde hem een dochter op die avond, dus hij was blij van dat en zijn beste prijs ….
…Wat betreft het slijm : wie het ziet alsof hij slijm heeft . Omdat hij zijn schuld nakomt, of van hen spaart, of hij toestaat dat een volk iets doet wat ze hebben gedaan . Er werd gezegd dat het slijm de gids van de jongen was, evenals het bewijs dat het poesje werd gegenereerd uit het slijm van de leeuw . En wie ziet dat hij op de grond wordt gereden, hem zal een dochter worden geboren . Als hij zag alsof hij zijn vrouw overtrad , zou ze zwanger worden en een zoon baren . En als hij ziet dat zijn vrouw een miskraam bij hem heeft, zal ze een zoon baren of een jonge zoon spenen, en wie seks heeft in het huis van een man, trouwt met een vrouw uit dat huis, of het nu is toegestaan of verboden . Als hij in het bed van een man blijft steken, dan verraadt hij zijn vrouw. Als hij in zijn zakdoek steekt, verraadt hij hem in zijn knecht. Als hij ziet dat hij rouwt, en een vrouw neemt zijn snot, dan bedriegt ze hem en draagt ze het . Als hij ziet alsof hij het slijm van iemand anders wast, dan bedriegt een man zijn vrouw en streeft hij ernaar hem te bedekken en niet te verbergen . Als hij ziet dat hij zijn eigen snot at, eet hij het geld van zijn zoon . En als hij het slijm van iemand anders at, at hij het geld van de zoon van een ander . Als hij ziet alsof hij in zijn neus snot, dan duiden zijn visioenen op het koord van zijn vrouw . En als hij zag alsof hij niesde en een dier uit zijn neus kwam, wordt er een ander kind aan toegeschreven . Als de buitenkant een leeuw was, dan was hij de zoon van een dief . Als het een duif was, dan een geliefde dochter . Als hij zijn slijm ziet stromen, sloeg hij kinderen zoals hij, en als hij een persoon met een steek in zijn kledingstuk ziet, zal hij het met een huwelijk verbinden ….
…Met betrekking tot al-Damlaj zei al-Kirmani, als het van goud was, dan was er angst en haat, en als het van zilver was, zou het lichter zijn, en als het van zilver was in zijn bovenarm, dan was het duidt op het huwelijk van zijn dochter of de dochter van zijn broer, en als hij een vrouw voor hem zag, dan geeft dit aan dat geld en versiering werden verkregen en als het van metaal was, geef dan zoveel aan als het mineraal aan hem wordt toegeschreven . Abu Saeed, de predikant, Damalj zei: “Kracht is van de hand van een broer, omdat de bovenarm een broer is, en dat geldt ook voor de onderarm, en een vrouw heeft een echtgenoot, dus het wordt gezien vanuit het metaal en de kleur. wordt geïnterpreteerd als betekenis . ~…
…Het komt zelden voor dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en ze zei: ~Ik zag een dochter van mij die stierf, dus ik zei tegen haar, mijn dochter, welke werken beter zijn.~ Ze zei : O moeder, je hebt noten en zweer het bij de armen. Ibn Sirin zei: Als je je visioen geloofde, dan heb je een schat bij je begraven, dus haal hem eruit en geef de armen hun deel ervan, en ze zei: Je begraaft hem in de dagen van de pest. ….
…En wie ziet dat hij een schaar in zijn hand greep, of iemand gaf hem die, of kocht een schaar, als hij een zoon had, zou hij ook een zoon hebben zoals hij, en als hij een dochter had, hij zou een dochter hebben zoals zij, en als hij geen vrouw of zoon had, zou de Almachtige God hem een andere broer geven ….
…Als hij ziet dat hij een draad heeft gedraaid en in de nek van een persoon steekt en eraan trekt of eraan trekt, roept hij op tot corruptie, en evenzo als hij ziet dat hij een kameel met een draad heeft geslacht . Wat betreft de ingewikkelde snaren, ze duiden op magie . En wie ziet dat hij aan een touw of touwtje draait of het aan zichzelf of aan een riet of een stok of andere dingen draait, dan is het in ieder geval een reis . Als hij ziet dat hij wol, haar of geit spint, die mannen spinnen zoals hij, dan zal hij goed op reis gaan . Als hij ziet dat hij katoen, linnen of zijde spint, en doordat hij vrouwen imiteert, dan bereikt hij dat en doet hij een wettig werk dat niet wordt aanbevolen voor mannen, dus als een vrouw ziet dat ze daar iets van spint, als hij dan bij haar afwezig is, wordt hij van een reis gepresenteerd . Als ze zag dat ze een spil had geraakt, als ze zwanger was, beviel ze van een slavin, anders sloeg ze een zus, en als er in de spil zat, trouwde haar dochter of zus, dan als de spindel was afgesneden, bleef de reiziger op haar zitten, en als ze zag dat haar hoofddoek van haar af was gehaald, zou haar man sterven of van haar scheiden . Een deel ervan is verbrand . De echtgenoot was gekwetst en vreesde Sultan . Evenzo, als ze zag dat haar ruggengraat van haar spil viel, scheidde haar dochter van haar of haar zus . Als haar sluier van haar is gestolen en de khimar in interpretatie wordt toegeschreven aan een man of een vrouw, dan vermoordt iemand haar man in zichzelf, zijn geld of een deel van zijn familie . Als de dief aan een vrouw wordt toegeschreven, slaat haar man een andere vrouw, al dan niet geoorloofd, en evenzo de loop van falaka 0…
…Als hij een dochter heeft en hij ziet alsof zijn geheugen wordt afgesneden en op zijn oor wordt gelegd, dan baart zijn dochter een meisje, niet van haar man . En hem afsnijden tot de gouverneur is geïsoleerd, en de krijger heeft een nederlaag ….
…De koe : Een jaar, en Ibn Sirin zei altijd dat de kwartel van de koe is voor degene die hem bezat, mij dierbaarder dan de Mahazel, omdat de kwartel vruchtbare jaren is en de mazel jaren van vruchtbaarheid, volgens het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . Er werd gezegd dat de koe hoog is en geld heeft, de dikke is een rijke vrouw, de magere is arm, de koe is goed en nuttig, en de gehoornde vrouw is een uitgestoten vrouw . Wie denkt dat hij haar wilde melken en ze verbiedt hem met haar hoorn, ze is boos op hem . Als hij zag dat iemand anders haar melkte en hem niet belette, dan verraadde de urineleider hem bij zijn vrouw . En haar stapel is waardeloos geld . De opvatting van zijn vrouw over haar en haar verlies duidt op de corruptie van de vrouw . Sommigen van hen zeiden dat de uitsluiting tegenover een koe een ontbering is aan het begin van het jaar, en dat het midden in het jaar slecht is, en dat het wonder aan het eind van het jaar ernstig is, en de het slachten van de koeien is een ramp onder familieleden, en de helft van het geslacht is een ramp voor een zuster of dochter, omdat de Almachtige God zegt : ~ En als het er een is, dan heeft het de helft ~. Een kwart van het vlees is een ramp voor een vrouw, en een klein deel ervan is een ramp die zich elders voordoet . Sommigen van hen zeiden dat het eten van rundvlees halal geld is in het jaar, omdat de koe Sunnah is . Koehoorns zouden vruchtbare jaren zijn . Wie koopt een vette koe zal de wilaya van de stad Amra slaan als hij daarvoor gekwalificeerd is . En er werd gezegd dat degene die een koe sloeg een landgoed van een groot man sloeg, en als hij celibatair was, trouwde hij met een gezegende vrouw, en iedereen die het zag alsof hij op een koe had gereden en zijn huis was binnengegaan en het had vastgebonden, zou hij rijkdom, plezier en verlichting van zorgen krijgen es . En als hij ziet dat ze hem met haar hoorn slaat, geeft hij een verlies aan, en zijn familie en verwanten zijn niet veilig . En als hij zag dat hij gemeenschap met haar had, zou hij zonder haar gezicht een vruchtbaar jaar zijn geworden . Als de kleuren van de koe worden toegeschreven aan vrouwen, dan zijn ze als de kleuren van het paard . Evenzo, als het aan jaren wordt toegeschreven, en als hij in een draaide een koe melk van haar kalf ziet zuigen, dan is het een vrouw die over haar dochter leidt . En als hij een slaaf een koe van zijn meester ziet melken, dan trouwt hij met de vrouw van zijn meester, en wie ziet dat hij een koe of een stier heeft gekrabd, zal evenveel ziekte krijgen als gekrast wordt . En wie een koe of een os tegen zich heeft, hij zal ontbering en straf ontvangen en ik ben bang om gedood te worden . En de koe zou een goed teken van de bal zijn, en degene die het samen zag, gaf een storing aan . Wat betreft de koeien die de stad binnenkomen, als sommigen van hen elkaar volgen en hun aantal begrijpelijk is, dan zijn het jaren die de mensen binnenkomen, als ze dik zijn, dan zijn ze welvaart, en als ze mager zijn, dan zijn het ontberingen, en als ze daarin verschillen, dan is de gevorderde dik, de welvaart vordert, en als hij mager is, neemt de nood toe, en als ze samen kwamen of ongelijk, en de stad was een stad van de zee, en dat was tijdens de reis en schepen werden gepresenteerd volgens hun aantal en toestand, anders was het een synonieme verleiding, alsof ze de gezichten waren van koeien en in goedheid die op elkaar leken, behalve dat ze allemaal nul zijn, omdat het ziekten zijn die mensen binnendringen . Als de hoorns verschillende kleuren hebben, of ze zijn er vies van, of als er vuur of rook uit hun mond of neus komt, dan is het een leger, overval of vijand die hen treft en op hun erf neerdaalt . Een drachtige koe is een vruchtbaar jaar . En wie ziet dat hij een koe melkt en de melk ervan drinkt, hij zal rijk zijn als hij arm is, en hij zal trots zijn op zijn status, en als hij rijk is, zullen zijn rijkdom en trots toenemen . En wie hem een klein kalfje of vaars geeft, hij sloeg een kind . En elke minderjarige van de rassen, waarvan de belangrijkste in interpretatie wordt toegeschreven aan een man en een vrouw, dan is een kind een kind . En rundvlees is geld, evenals vlees . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een koe of een os aan het slachten was . Hij zei : ik ben bang dat je een man zult vee, en als je ziet dat er bloed uitkomt, is het ernstiger. Ik ben bang dat het de doden zal bereiken . Als u geen bloed ziet, is het gemakkelijker . Aisha zei : ik zag alsof ik op een heuvel om me heen koeien slachtte, dus Stolq zei tegen haar : als je je visie gelooft, zal er een epos om je heen zijn . Het was zo ….
…En het uiterlijk van de darm of iets erin, het uiterlijk van zijn gespaarde geld, of iemand uit zijn huishouden lijkt te zegevieren, of hijzelf . En de man at zijn eigen darm, het bewijs dat hij zijn eigen geld at . Evenzo, als hij ziet dat hij de ingewanden van iemand anders eet, of iets in de ingewanden van iemand anders, dan slaat hij van dat bespaarde geld en eet het op . Er werd gezegd dat de uitgang van de darm aangeeft dat zijn dochter aan het trouwen is, en wie ziet dat zijn maagdarm of de rest van zijn maag naar buiten kwam, waste zijn maag en werd naar hem teruggebracht of niet, dan is het zo zijn dood in het genoegen van de Almachtige God . Als er iets uit zijn buik komt, dan heeft hij een testament voor een man en een dochter voor degene die de wil heeft en hij zal met haar trouwen . En er werd gezegd dat wat er in de maag uitkwam, de onfatsoenlijkheid van de sluier aangaf . Als hij ziet dat hij een koning is die de magen van zijn kudde heeft gespleten, doorzoeken ze hun magen, en als hij neemt wat in hun maag zit, neemt hij hun geld . Wie ziet alsof hij zijn maag en darmen snijdt op hun bekende locatie, dan is dat lovenswaardig voor degene die geen kinderen heeft, en voor de armen, omdat het aangeeft dat hij die geen kind heeft, hem zal worden geboren en het geeft aan dat de armen dat ze rijk zullen zijn . Omdat kinderen als lef zijn . En het meten van de ingewanden in de buik als maat voor huishoudelijke artikelen thuis . En als een persoon ziet alsof iemand anders zijn ingewanden blootlegt en ze laat zien, dan is dat een slechte zaak, wat aangeeft dat ze naar geschillen gaan en dat hun aangelegenheden aan het licht komen . En bij de patiënt wordt gezegd dat hij sterft ….
…Wie denkt dat hij kreupel is, heeft kennis en jurisprudentie verworven en zich verdiept in religie . En kreupelheid duidt op reizen . En wie ziet dat zijn rechterbeen ziek, gebroken of ontwricht is en er een wond in zit, dan is zijn zoon ziek, en als hij dat in zijn linkerbeen ziet en hij heeft een dochter die verloofd is, en als hij heeft geen meisje, een dochter is hem geboren, en als zijn been breekt en wil reizen, dan gaat hij niet weg, en als het ontwricht is, dan wordt zijn vrouw ziek . En als een van zijn benen over het andere wordt gestrekt, zal hij niet lang reizen voordat hij sterft . En wie ziet dat hij kreupel of kreupel is, of dat zijn benen zwaar zijn, of dat hij in liefde kruipt, dat is zijn zwakheid voor datgene waar hij om vraagt . Misschien duidt kreupelheid op een toename in leeftijd, religie en kennis . En als hij een eed zweert, dan is het rechtvaardig, want de Almachtige God zegt : ( En er is geen schuld voor de lamme .) En als hij ziet dat hij met de ene man wandelt en hij heeft een van hen op de andere gelegd, de helft van zijn geld wordt bespaard . Kreupelheid is een fraude en het ontstaan van een excuus en een complot ….
…Oorbel in het oor : Wat betreft de oorbel voor mannen, het doet een daad van horen, en het plezier van het oor past niet behalve voor vrouwen, zoals zingen en de das slaan, anders doet hij wat hij niet zou moeten doen, en hij verrijkt de Koran, en als er niet zoiets is, kijkt ze naar de zwangere vrouw uit zijn familie, wat betreft zijn vrouw of dochter, het is Ze baart een jongen als de oorbel van goud is, en als de oorbel is zilver, en ze baart een vrouwtje . En wie een vrouw of een dienstmeisje in haar oren, een oorbel of een shanf ziet, dan zal hij een handel zien in een druk land, een picknick waar slaven zijn, en er zijn vrouwen die versierd zijn, omdat de vrouw en de dienstmaagd is een beroep, en het oor waarop de oorbel wordt geplaatst, zijn slaven en vrouwen. De wereld en haar schoonheid, omdat de schoonheid van alles parel is, en de koran en religie zijn gezegend, een goede stem en perfectie in haar zaken . En als hij toch een schoener was, zou hij een dochter hebben . Als een zwangere vrouw dit ziet, krijgt ze een mannelijke zoon . De oorbel en de sjaf zijn gelijk voor mannen en vrouwen, en als de oorbel van goud is, dan een zanger, en als het van zilver is, dan redt het de helft van de Koran . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof er een oorbel in een van mijn oren zat, dus hij zei tegen hem : Hoe zong je? Hij zei dat ik een goede stem heb ….
…Al- Mallah : een overwinning in interpretatie . Het verlies : schuldgevoel . Verraad : overspel ….
…En wie ziet dat onze lasteraar of iemand anders naar de put van een dode man gaat, pleegt overspel ….
…Zigzag is in een droom een teken van de kom van de droom of geld . Overspel in een droom is een gemene man, dus wie ziet dat hij een stokje honing heeft geslagen, zal worden geraakt door een buit van een gemene man, en als hij een stokje olie raakt, zal hij verboden geld van een slechte, ongelovige man . Wie ziet dat hij in een vervelling is ingeademd, krijgt een zoon ….