En wie ziet dat hij een noot in zijn hand heeft, maar als hij een noot gooit, is zijn verdriet minder
Dromen over Kat bijt in mijn hand
(112 betekenissen van dromen over Kat bijt in mijn hand )…En wie ziet dat er iets op zijn hand is ontsproten terwijl hij wakker is, dan is het niet prijzenswaardig ….
…En wie ziet dat hij een zwaar zwaard in zijn hand heeft dat hij niet kan dragen, dan is het een toespraak waar hij geen macht mee heeft, en als er een inkeping in zit, dan is hij niet in staat tot wat hij bedoelt door te spreken wat hij wil ….
…En wie ziet dat hij een noot in zijn hand heeft terwijl hij ermee rammelt, dan duidt dit op het conflict, en als het hart van de noot verrot is, dan is het verboden ….
…En wie ziet dat zijn hand van hem is gezuiverd, dan is hij arm aan geld, kennis, zoon of broer ….
…En wie zag dat zijn hand zonder pijn was afgehakt, legde uit dat hij lief zou hebben en zich aan zijn hart zou hechten met de liefde van iemand, omdat de Almachtige God zei: ~En zij sneden hun handen .~…
En wie ziet dat een ezel hem gebeten heeft, geeft aan dat er een gebrek is aan zijn trots ….
Degene die ziet dat de Almachtige God hem aanspoort om een werk te doen waarin God tevreden is met Zijn uitspraak: ~Hij spoort je aan, misschien zul je het je herinneren ~….
…Visions in termen van de definitie van de term ** Ten eerste : de definitie van visioenen wanneer moslimgeleerden : moslimgeleerden uiteengezet in de definitie van de visie van een bijzondere legitimiteit van die teksten die Vq Guet tussen visie en andere dan de mens ziet in zijn droom en E van deze teksten, die wetenschappers begonnen met hun definities waarmee de moderne Abu Qatada het eens was : ( ware dromen van God en de droom van de duivel ) (1) en de leer van het jaar in die visie : een reeks overtuigingen en INGEVOEGDE Kat God bevrijd in het hart van de slaaf door de handen van een koning of een demon . Ofwel bij hun naam elke waarheid . Of we hebben het bedoeld, of het is verkeerd . Ibn al- Arabi zei : Dit is vergelijkbaar in het geval van waakzaamheid, bevat gedachten over het menselijk hart en dacht dat het E ) T was over het formaat . Dat wil zeggen op één systeem . Anders kan het in een niet-opgehaald uittreksel komen . En naar voren gedefinieerd , zei ze al-maziri : de leer van de soennieten in de waarheid van Openbaring . Dat de Almachtige God overtuigingen schept in het hart van de slapende persoon, net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, en Hij, geprezen zij Hem, doet wat Hij wil dat hem niet belet te slapen of te ontwaken, dus als Hij schiep deze overtuigingen is het alsof Hij er een wetenschap van maakte over andere dingen . Hij schiep ze in het tweede geval, of Hij schiep ze . En ik wist dat ze zijn : overtuigingen die God schept in het hart van de slaper – net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, dus als hij ze schept, is het alsof hij ze een vlag op andere dingen heeft gemaakt, dan hij schept ze in het tweede geval, en die overtuigingen vallen soms in de aanwezigheid van de koning, en dan valt wat gemakkelijk is na . En soms is de duivel in de aanwezigheid van vallen die verder gaan dan wat pijn doet . (2) In feite merkt de mediteerder in tarief op dat ze in grote mate vergelijkbaar zijn met het waargenomen signaal om onderscheid te maken tussen de twee typen van wat de mens in zijn dromen ziet . Waar ik het in de volgende paragraaf over zal hebben . Anne Alhadit merkte Acar ook op door te zeggen : ( ware dromen van God , en de droom van de duivel ) dat God de visie en overtuigingen schept die hen blij maken om dat op te merken zonder de aanwezigheid van de duivel . En hij creëert wat kennis is over wat de aanwezigheid van Satan schaadt, dus schrijft hij een beloning toe aan Satan voor zijn aanwezigheid bij haar, zelfs als hij geen echte actie onderneemt . Dit is de betekenis van zeggen ( vrede zij met hem ) (( Openbaring van God en de droom van de duivel )) is niet aan de duivel om iets te doen . Sommige wetenschappers : dat de duivel heeft gedaan en de impact van direct bewijs van de h’adieth Jaber moge Allah tevreden met hem zijn zei : Een man kwam naar de profeet, vrede zij met hem, zei : (( ik zag alsof mijn nek raakte, hij zei : ( een van jullie Btalb de duivel is niet gebeurd? ) Verteld door Muslim en Imam Ahmed, en deze term van Imam Ahmad . in het woord toen Imam Muslim : hij zei: O Boodschapper van God : ik zag in een droom als als mijn hoofd Vtdhrj Vachtddt raakte over zijn impact . de Boodschapper van God inflectional : ( niet sprekende mensen Btalb de duivel om te gaan slapen ) Jabir zei : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem na een preek zei hij : Hala maakt een van u Btalb de duivel in zijn slaap . (3) Imam Muhammad Safaareeni genade van God zei : naar zijn Btalb de duivel dat hij ziet in zijn dromen wat bedroeft hem . het gaat zorgen en woede en verwarring hem in zijn gezicht . hij manipuleerde 0 zei voor elke actie die niet werkt, is het nuttig : maar je bent een speler . hij zei in een interview, istinja zei, pe ace zij op hem ( dat Satan de stoelen in de zonen van Adam speelt ) (4) dwz het gaat naar de locaties, istinja en bewaakt pijn en corruptie? omdat het verlaten plaatsen waar Allah onthult waar hij awrahs Bstrha beval en zich te onthouden van blootstelling aan de ogen van kijkers en Mohab de wind en Rchata-urine . dit alles speelde Satan en deze mening is correct, dus de droom van Satan wordt werkelijkheid . Hij is degene die hem afbeeldt als een realiteit, niet als een beloning . Dit komt door zijn permanente en verklaarde vijandigheid jegens mensen . De daad van de duivel als Napata een feit is . Geen metafoor . Sayyid Qutb, moge Allah hem genadig zijn, zei hij : boven alles . We besluiten dat het kennen van de aard ervan of het niet weten ervan niets te maken heeft met het bewijzen van het bestaan en de waarachtigheid van een deel ervan . . . Tot hij zei . . . We zien de aard van deze visioenen op deze manier dat de barrières van tijd en ruimte ervoor zorgen dat dit menselijke wezen niet ziet wat we het verleden en de toekomst noemen . Of het verborgen cadeau . En dat wat we het verleden of de toekomst noemen, wordt verduisterd door de factor tijd . Het verre heden verduistert ook de plaatsfactor . En dat het gevoel van wat er in een persoon is, we kennen de aard ervan niet, wordt gewekt of versterkt, dus het overwint de barrière van de tijd en ziet wat erachter zit in een dubbelzinnige vorm . Geen wetenschap, maar een spoor . Enz. Zijn woorden . Toen zei hij : En ik kan alles liegen voordat ik lieg, een ongeluk dat bij me opkwam terwijl ik in Amerika was en mijn familie in Caïro . En ik zag toen de slaper de zoon van een zuster voor mij zag als een jonge man, met bloed in zijn oog dat haar ervan weerhield te zien . Dus schreef ik mijn familie om te vragen naar zijn eigen oog . De reactie kwam bij mij dat zijn oog inwendige bloedingen had en dat hij werd behandeld . Het valt op dat de inwendige bloeding niet van buitenaf te zien is . Het was een voorbeeldweergave van degenen die met het blote oog normaal werden gezien, maar was aan het zicht van inwendige bloedingen onderaan verborgen , beide visies hebben onthuld dat Mahjoub-bloed binnenin zit (5) ** Ten tweede : de definitie van visioenen wanneer wetenschappers niet – Moslims : voor wetenschappers, niet- moslims. Er zijn veel verwerpelijke verhalen over dit onderwerp, en de reden hiervoor is dat ze probeerden feiten te vinden die zich niet bewust zijn van de geest waarop ze een beroep doen in deze en vele andere aspecten . Ze geloven of geloven ook niet in openbaring of gehoor, en daarom waren hun woorden verstoord . Degene die tot de geneeskunde behoort, schrijft al het zicht toe aan de vier mengsels, die bijvoorbeeld slijm, gal, bloed en zwart zijn : Ze zeggen dat wie overweldigd wordt door sputum, ziet dat hij in water zwemt, omdat het water geschikt is voor de aard van het sputum, en wie door geel wordt overweldigd, ziet de vlammen, en dit wordt er niet door bewezen, noch wordt het gewoonlijk gedaan. En wat ze zeiden is een soort visioen en het visioen is er niet toe beperkt , want we weten dat een deel ervan uit de ziel komt , een deel van Satan en een deel van de Meest Barmhartige . En filosofen beweren dat de foto’s van wat er gaande is in de aarde is ‘s werelds top Kalnicoh wat sommige van grenzen aan hen Antakec in het hart van de slaap , en dit Plato ‘s theorie bekend als de theorie van de idealen die de meeste mening corrupt dan zijn voorganger , omdat Alantqash van de eigenschappen van objecten en wat er gaande is in de bovenste symptomen van de wereld , en symptomen bespreek het niet . Sommige niet- moslimgeleerden moeten proberen het mysterie van dromen en de toegang te ontrafelen waardoor ze de menselijke psyche, motieven en tendensen en trends kunnen beoordelen en zelfs vasthouden . Hij heeft de wereld van Sigmund Freud met de naam auteur ( analyse van dromen ) gepubliceerd in 1899 na Christus , en ziet dat als de ( ego ) in geval van waakzaamheid degene is die de kracht van de beweging controleert, deze functie tijdens de slaap wordt verstoord , en dan vervaagt een grote censuur die wordt opgelegd aan de kant. Het ( is ) of onderbewustzijn zei : Het terugtrekken van psychologische zendingen die de functie van controle of verzwakking toestaat nu enige vrijheid lijkt . Beoogde droomtoestand • Onschadelijk . Het is gebruikt ‘ Freud’ – analyse van dromen als een middel om de diepten van het onbewuste te bereiken en Akoshvh voor zijn geheimen . Freud ‘s Anne is dromen als een ‘ koninklijke weg ‘( naar het onderbewustzijn met daarin het contract en de motieven en onderdrukte verlangens . En de zorgzame wetenschapper ‘ Karen Horney ‘ analyseert dromen . Ze zien dat dromen het inzicht in de situatie vergroten en enkele trends onthullen. van de patiënt in de richting van de wereld . het wordt geloofd ~ Aaark uit ~ dat de dromen weerspiegelen de redelijke elementen en elementen onredelijk persoonlijk op hetzelfde moment . (6) het is merkbaar van deze korte presentatie om hun punt van mening dat deze onder andere : _ focus op het gebruik van dromen als een middel om de patiënt in te voeren wereld en het vinden van de oorzaak van zijn ziekte , of conditie . . ze alleen richten op het zo – genaamd Bodgat dromen , die denkt over de man voor zijn slaap en dan zien na zijn slaap , of focus op iets dat niets met dromen te maken heeft , maar is wat ze doen met patiënten in psychiatrische klinieken nadat ze het in de kliniek hebben laten ontspannen en laat praten over zichzelf en voor zijn werk en zijn vrouw en die ar Laat hem , en de dokter, toezien op dit gesprek , en binnenkomen via deze persoonlijke patiënt , en dit is heel anders dan de visioenen die de mens ziet in een droom van de koning van het visioen . Sayyid Qutb zegt : zegt een school voor psychoanalyse over de aard van het zien : het ademt opgekropte verlangens in bij afwezigheid van bewustzijn, en dit vertegenwoordigt een deel van dromen . Maar niet allemaal vertegenwoordigd . En Freud zelf . Ondanks al zijn onwetenschappelijke controle over zijn theorie, besluit hij dat er profetische dromen zijn . (7) zegt Mohammed Ali Qutb supporter van Sayyid Qutb : Ik heb aangenomen ~ Ofroed ~ in meer analyse en conclusies over Alrai en vervolgens zat waardoor de regels en de fundamenten waarop hij zijn theorieën gebouwd in de psychologie , maar • helaas – het was fysiek in de richting van symbolen en betekenissen gaan, of het is een decadent dier, dus de persoon doet geen recht aan zijn menselijkheid , en de visie is – ongetwijfeld – gedeeltelijk in het dagelijkse leven van een persoon , maar het is in een kader van de occult uit de wereld van openbaring, naast elkaar bestaan en zintuiglijke beoefening , een visie die geen visie is maar een inzicht , en een beweging die niet met de ledematen en organen is, maar alleen in emotionele zin . (8) Misschien wel de beste van ons om de reden voor deze tekortkoming van de psychologen bij het begrijpen van de visioenen uit te leggen en het het recht van Imam al- Qurtubi te geven, zei : verwarring veroorzaken onwettige tegenzin van wat profeten van het rechte pad kwamen en genoeg opmerkingen in reactie (9). ________________________________________ (1 ) Akkoord , Al – Bukhari heeft overgeleverd als Fath al – Bari (369 \ 12 ) Ibn Hajar . Riyadh publiceerde een moderne moslimbibliotheek zoals in de nucleaire verklaring (17 \ 15 ) de Egyptische drukpers en Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni publiceerde . Uitleg van de drieling Musnad Ahmad (1 /169 ) om Zuhair Shawish i te bereiken : Office of Islam 1392 e . (3 ) Verteld mm zoals in de nucleaire verklaring ( 15/27 ) in het boek Openbaring – op. Cit. ) En overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Almktherin 0 in de palm Jaber bin Abdullah moge Allah tevreden met hem zijn, publiceerde de Cordoba Foundation in Egypte . (4 ) Overgeleverd door Abu Dawood in het Boek der Zuiverheid . Bab-occultatie van de open publicatie van Dar dacht dat de prestatie van Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid was . En prijzen in het boek Purity and Sunnahs door Alarataad van urine en uitwerpselen . Publishing House of Thought . Bereik Mohamed Fouad Abdul Baki en Ahmed in de rest van de palm Almktherin in de palm Jaber bin Abdullah – op – en zie de woorden van Imam Safaareeni om de trio’s Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – in de schaduwen van de Koran – gepubliceerde Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) uitbreiding zie : Dr . Hamed Zahran . Mental Health en psychotherapie . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran-gids voor het interpreteren van dromen – Uitgegeven door de Koranbibliotheek – Caïro, p.5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie ) (12/353) * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Usaimi ….
…Abu Sahl Bishr bin Ahmad al-Mahrajani vertelde ons, hij zei: Jaafar bin Muhammad al-Ara’i vertelde ons, Muhammad bin al-Hussein al-Balkhi vertelde ons op gezag van Abdullah bin al-Mubarak, op gezag van Abu Bakr bin Abi Maryam al-Ghassani, op gezag van Atiya bin Qais, op gezag van Awf bin Malik al-Ashajai, dat hij de broederschap was van een man uit Qais die hem een dromer noemde, en dat een dromer werd bijgewoond door de dood , dus Auf kwam naar hem toe en zei : Oh droom, als je kwam, ga dan terug naar ons en vertel ons wat je gemaakt heeft . Hij zei dat als dat was zoals ik, ik deed . Hij ving een dromer, toen bleef Auf een jaar later, en hij zag hem in een droom, dus hij zei : Oh droom, wat heb je gedaan en wat is er met je gedaan? Hij zei : En in ons is ons loon allemaal van ons, behalve degenen die zijn omgekomen in het kwaad waarnaar de vingers verwijzen, en God heeft al mijn loon afbetaald totdat ik de beloning betaalde van een kitten dat eerder in mijn familie was afgedwaald. Ik stierf een nacht . Hij werd Auf, dus ontmoette hij morgen een vrouw die een droom had, en toen hij binnenkwam, zei ze tegen hem: ‘Welkom. Ten onrechte, ”voegde er na een dromer aan toe. Auf zei : Heb je na zijn dood een natte droom gezien? Ze zei : Ja, ik zag hem en mijn dochter vond het niet leuk dat ik met hem mee ging, dus vertelde Auf haar over degene die het zag en wat hij vertelde over het kitten dat op een dwaalspoor was geraakt . Ze zei: ik weet niet of mijn dienst dat weet . Dus belde ze haar bedienden en vroeg hen naar het nieuws, en ze vertelden haar dat er een kat was afgedwaald voor zijn dood de avond ervoor ….
…As-Sahab : duidt de islam aan die het leven en de verlossing van mensen is, en het is de reden voor de genade van de Almachtige God voor het dragen van het water waarin het leven van de schepping zich bevindt, en misschien duidt dit op kennis, jurisprudentie, wijsheid en uitleg, omdat het bevat de zachte wijsheid als het met een korreltje water door de lucht stroomt, en als er water uit wordt geperst . Misschien duidde het op soldaten en kameraden, voor het dragen van water dat duidt op schepping uit water . Misschien duidde het op de komende kamelen die ontsproot met water, zoals voedsel en linnen, toen er werd gezegd dat ze naar wolken wijzen, omdat de Almachtige God zei : ~ Kijken ze niet naar de kamelen, hoe ze zijn gemaakt ~. Misschien wees ze op schepen die in water varen in een ander land dan op het land of in de lucht, met een stromende wind met winden, en ze kan verwijzen naar een vrouw die zwanger is, omdat ze allebei water dragen en het in hun maag brengen, tenzij haar Heer haar toestaat het eruit en gooi het, en misschien duidt ze de regen zelf aan, omdat het van haar en vanwege haar is, en misschien duidde het op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen, en of ze daar zwart waren of met hen was het bewijs van marteling, toen er bliksemschichten en stenen erin zaten, samen met wat er was neergedaald door de mensen van de duisternis toen ze dachten dat ze regenden en hen tot pijniging brachten, en op dezelfde manier als de mensen van de hel, wie wolken in zijn huis Of daalde als moslim op zijn schoot als hij een ongelovige was, en hij verkreeg kennis en een uitspraak als hij een gelovige was, of hij droeg zijn vrouw als hij dat wilde, of bood zijn kameel en zijn schip aan als hij daar iets van had . Als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, of hij ziet haar als een slavin, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of reist of hadj als hij dat hoopt, of anders kondigt hij kennis en wijsheid aan als hij zoekt, anders hij wordt geleid door een soldaat of een compagnie, of hij komt in gezelschap als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders voedde de sultan hem op met een eerbaar dier als hij een van degenen was die zijn toevlucht bij hem zochten en te voet was, of anders zou hij hem als boodschapper naar Naguib sturen . En als hij opeenvolgende wolken naast hem ziet komen, en de mensen daarom wachten op zijn wateren, en het is vanuit de wolken aan de hemel die geen tekenen van kwelling bevatten, presenteer dan dat aspect wat mensen verwachten en wat ze verwachten van het goed dat wordt aangeboden, of het gezelschap dat komt, of soldaten die terugkeren, of konvooien die binnenkomen . En als hij zag dat het op de grond viel, of het was neergedaald op huizen, in hectares, of op bomen en planten, dan is het stortregens, sprinkhanen, een kat of een vogel . En als er enig teken van bezorgdheid en haat in zit, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen, dan is het een inval die hen verandert en hen op hun plaats slaat, of een karavaan die de dood van de meesten van hen die stierven in hun misdrijf, of een fond en een abces opgelegd door de sultan aan hen, of sprinkhanen en een beer die hun planten schaadt En hun coëxistentie, of doctrines en ketterijen verspreiden zich over hun toppen en kondigen ze aan op hun hoofden, en sommigen van hen zeiden dat de wolken een barmhartige koning of een meedogende kracht zijn, dus wie wolken mengt, mengt zich met mannen onder hen, en wie wolken eet, profiteert van een man met toegestaan geld of wijsheid . En als zijn combinatie wijsheid kreeg van een man als hij, dan kreeg zijn koning wijsheid en een koning, en als hij zag dat zijn wapen van marteling was, dan is hij een man in nood . Als hij ziet dat hij een huis op wolken bouwt, zal hij met wijsheid en verheffing een eerbare, wettige wereld bereiken . Als hij een paleis op wolken bouwt, vermijdt hij zonden met een wijsheid die hen ten goede komt en verkrijgt hij goede dingen die hij weet . Als hij wolken in zijn hand ziet regenen, verwerft hij wijsheid en laat hij wijsheid op zijn hand glijden . Als hij zag dat hij wolken liet regenen op mensen, zou hij geld krijgen en mensen kregen er geld van . En de wolken als er geen regen in is, en als hij een van degenen is die aan de staat worden toegeschreven, dan doet hij door God geen recht en doet hij geen recht, en als hij wordt toegeschreven aan handel, doet hij dat niet. vervullen wat volgt of wat wordt gegarandeerd . Als hij wordt toegeschreven aan een wetenschapper, staat hij sceptisch tegenover zijn werk . Als hij een vakman is, dan is hij een wijze meester in de industrie en hebben de mensen hem nodig . En wolken zijn sultans die een hand over mensen hebben, en mensen hebben geen hand over hen . En als een wolk met donder en bliksem opkomt, is het de verschijning van een majestueuze heerser die de waarheid bedreigt . En wie wolken uit de lucht ziet neerdalen en een algemene regen regent, dan dringt de imam die plaats binnen als een schone imam in hen, of de wolken nu wit of zwart zijn, en wat de rode wolken op andere momenten betreft, het is leed, opruiing of ziekte . Sommigen van hen zeiden: ~Degene die wolken zag die van de aarde naar de hemel rezen terwijl ik een land bleef, dan duidt het op goedheid en zegen, en als de visionair een reis wil, is het voor hem gedaan en keert hij veilig terug, en als hij is niet verborgen, hij reikt naar wat het kwade zoekt, en sommigen van hen zeiden dat de wolken die opstijgen van de aarde ‘Naar de hemel duidt het op reizen en het geeft aan wie terugkeerde van zijn reis . En een donkere wolk duidt op somberheid, en zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet ….
En wie een oog ziet dat open is en er komt water uit totdat het het huis vult, dan komt het uit alle zorgen, en misschien kunnen de corrupte mensen verdriet hebben vanwege de gezondheid van dit lichaam als ze geen dienstmeisje is, en als ze een dienstmaagd is, dan is het goed en een zegen omdat de Almachtige God zegt: ~Er loopt een oog in .~…
En wie een helder oog in een vloeibaar ding ziet rennen, drukt het uit als een uitdrukking van wat werd gepresenteerd in de scheiding van rivieren ….
En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….
En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….
En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….
…Kat : is een kat, een kat, verschilde in zijn interpretatie, zou de server bewaken , en er werd verteld dat het de dief is van de mensen van het huis, het vrouwtje en vertelde hem dat een vrouw ziek was – bedrieglijk schaamteloos, en toegeschreven aan beide cruisen Palmra en bewaakt en Echtlsh en stelen, het zal hem pijn doen en hem helpen, de gebeten of gekrast Hij werd verraden door iemand die hem bedroog, of het zou hem ziek maken . Ibn Sirin zei altijd : het is een Sunnah-ziekte . En als de katachtige wild is, dan is het ernstiger, en als het een stille cent is, dan is het Sunnah waarin het comfortabel en vreugdevol is, en als het wreedheid en veel kwaad is, dan is het een jaar van ergernis, en het zal vermoeidheid en angst in zich hebben . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een cent zijn hoofd in de maag van mijn man steken, dus nam hij er iets uit en at het op, en hij zei tegen haar : Als je je visioen gelooft, ze zullen vanavond de winkel van je man binnengaan en driehonderdzestien dirham van hem stelen. Als neger namen ze hem mee en eisten de diefstal, dus namen ze die van hem terug . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe wist je dat en waar heb je het vandaan gehaald? Hij zei : De katachtige is een dief, de buik is de schatkist, en het eten van de katachtige daarvan is een koopje. Wat betreft de hoeveelheid geld, ik haalde het van de rekening van de kameel, en dat zijn : de zesenzestig, de middag vijftig, de waw zes en de r’s tweehonderd, dus dit is de som van de katachtige ….
…Bijten is een boosaardigheid of boosaardigheid in een droom . En er werd gezegd : bijten duidt op buitensporige liefde voor iedereen die wordt gebeten, en het kan duiden op angst . En wie een persoon in zijn vingertoppen ziet bijten, dan is hij wraakzuchtig, want de Almachtige God zegt : ( Bijt in je vingertoppen van woede ). En wie zag dat hij in zijn vingers had gebeten, hij zou er spijt van krijgen, en er werd gezegd : het is onrechtvaardig omdat de Almachtige God zei : (En op de dag dat de onderdrukker in zijn handen bijt ). En de beet als het eruit komt . Bloed is een beproeving in zonde, en bijten is buitensporige woede . En wie ziet dat iemand hem bijt, zal in zijn vroege leven plezier en vreugde ontvangen ….
…En er werd overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag en neerdaalde in Taif, alsof hij een mok melk had meegebracht en die tussen zijn handen had geplaatst, dus zette hij de mok op . Dus Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : O Boodschapper van God, ik denk niet dat je gelijk hebt met de Ta’if in je jaar, dit is alles. Hij zei : Ja, hij gaf me er geen toestemming voor, dan vertrok hij, moge God hem zegenen en vrede schenken . En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : Ik zag een melk van melk die werd binnengebracht totdat hij werd geplaatst, en toen kwam een andere en deed het erin . Hij breidde het uit, dus ik maakte mijn vrienden en ik at van het schuim, draaide toen de kop van een kameel om en liet ons het eten met honing . Hij zei : Wat betreft melk, het is fitrah, en wat betreft degene die het erin goot, hij zette het uit, zodat er niets in de fitrah kwam, en wat betreft degene die jou met zijn schuim verteerde, de Almachtige God zei : ~ Wat betreft de boter, die gaat verloren . ~ Wat een kameel betreft, het is een Arabische man, en er is niets in een kameel dat groter is dan zijn kop, en het hoofd van de Arabieren is de bevelhebber van de gelovigen, en jij bijt hem en eet zijn vlees. Wat betreft honing, het is iets waarmee je je woorden versiert . En dat was in de tijd van Omar bin Abdul Aziz, moge God tevreden met hem zijn . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik borstvoeding gaf, en hij zei : Wat doe je? Hij zei : ik zal bij mijn Heer in de winkel zijn. Hij zei : Vrees God met het geld van uw Meester . Uday ibn Arta’t zag een slet die hem passeerde terwijl hij aan de deur van zijn huis stond, en hij bood hem haar melk aan, maar hij accepteerde het niet . Toen kreeg hij een tweede keer aangeboden, maar hij accepteerde het niet . Hij werd hem opnieuw aangeboden , dus hij accepteerde het, dus Sirin zei : Het is een omkoping die hij niet accepteerde. Toen kwam hij terug en nam het aan en nam het aan . En de Commandant van de Gelovigen zag Harun al-Rashid, alsof hij in de Haram rustte van de sekten van een hinde . Al-Kirmani vroeg mondeling naar haar interpretatie, en hij zei : O Commandant van de Gelovigen, borstvoeding geven na het spenen zit in de gevangenis en de gelijkenis van jou zit niet gevangen, maar je zit gevangen met de liefde van een dienstmeisje dat verboden is . Het was zo . Met betrekking tot neusbloedingen : als het veel dun is, duidt dit op blijvend geldletsel . En als het dik was, duidt dit op een val die eraan zal worden geboren . Als hij ziet dat zijn neus trilt en zijn geweten is dat de Heer hem goed doet, dan zal hij hem goed slaan bij zijn baas . Als zijn geweten is dat hij hem kwaad doet, dan slaat hij het kwaad van zijn baas, en hij zal een gesel voor hem zijn, en na hem zal hij schade lijden . Als hij het hoofd is, dan kan hij met zijn lichaam evenveel zien als kracht en zwakte, en de overvloed aan bloed en zijn weinige . Als je een paar druppels schudt , is dat een voordeel . Als hij een pond of twee pond ziet en zijn geweten is dat het een voordeel voor zijn lichaam is, dan is de gezondheid van het lichaam de geldigheid van de religie, dus het komt voort uit de zonde en zijn religie is correct . Als het in zijn geweten is dat hij hem in zijn lichaam schade toebrengt, dan is de schade aan het lichaam schade aan de schuld of het verwerven van een zonde . Als zijn kracht weg is nadat het bloed eruit is, dan ontbreekt het hem, en als hij sterk is, dan is hij rijk, want kracht is de rijkdom van de man . Als hij zijn kleren bevlekt met zijn bloed, zal hij daardoor in een kwaaddoen vervallen . Als u niets bevlekt, is degene die het doet vrij van zonde . Als hij bloedneuzen op de weg ziet druipen, dan betaalt hij zakaatgeld en liefdadigheid het op straat . Er werd gezegd dat de bloedneus een schatkist is, en het niezen is zeker ….
…Slangen : het zijn vijanden, omdat de vervloekte Satan Adam smeekte: vrede zij met hem . En de vijandschap van elke slang volgens de omvang van zijn verdrukking, zijn botten en zijn merkteken, en het kunnen ongelovigen zijn, en de eigenaren van ketterij, vanwege het gif dat het heeft . Misschien duidde het op de overspeligen, hun beten en hun karakter, en misschien was het leven afgeleid van de naam, zoals zien in de hectares of stromend onder bomen, met water en stortregens, en ze vergeleken het met het water blazen . De slang kan een heerser zijn, of ze kan een vrouw en een kind zijn, want de Almachtige God zegt : „ Een van uw vrouwen en uw kinderen is uw vijand, dus pas voor hen op. ” En wie een slang doodt of bestrijdt, bestrijdt een vijand . En eet zijn vlees, geld van een vijand, plezier en opgetogenheid . En als je hem in twee helften bijt, neem dan gerechtigheid van zijn vijand . En uit zijn levende woord met zachte en vriendelijke woorden, trof hij een goed dat mensen aan hem zouden willen, en als hij een dode slang zag, dan is hij een vijand dat God toereikend is voor zijn kwaad zonder kracht en kracht . En haar eieren zijn de moeilijkste vijanden, en hun zwarten zijn het moeilijkst . Als hij zag dat hij een koning was van de grote zwarten des levens in een groep, zou hij de legers leiden en een grote koning krijgen . Als hij een gladde slang treft die hem gehoorzaamt, en noch een sportschoen noch goedheid doet pijn, dan trof hij een schat van de schatten van de koningen, en het kan zijn grootvader zijn geweest als het in deze hoedanigheid was . En wie een slang vreest en hem niet ziet, dan is het veiligheid voor hem tegen zijn vijand, en als hij het ziet en vreest, dan is het zowel angst als alle angst, en evenzo alles wat er bang voor is en niet zie het, en de uitgang van de slang uit de urinebuis is geboren, en wie een slang een huis binnengaat bedrogen door zijn vijand, wie ziet dat hij het heeft ingenomen, dan krijgt hij geld van een vijand die veilig is, omdat de Almachtige God zegt : ~ Neem het en wees niet bang .~ Er werd een kleine slang geboren . En als hij de slangen op de markt zag vechten, zou er oorlog plaatsvinden en zou hij de overwinning op de vijanden behalen . En de slang is de autoriteit van een stille vijandschap, en als hij ziet dat een slang eenmaal uit zijn herinnering komt en eenmaal naar hem terugkeert, dan verraadt hij hem . En de slang is een vrouw, dus wie ziet dat hij een slang op zijn bed heeft gedood, zijn vrouw sterft, en als hij een slang in zijn nek ziet en die in drie stukken snijdt, dan scheidt hij drie keer van zijn vrouw, en die van de slang benen en hoektanden zijn de kracht van de vijand en de strengheid van zijn sluwheid . En wie een slang verandert, verandert hij van de ene staat in de andere, en wordt een vijand van de moslims, en als hij zijn huis vol slangen ziet, vreest hij niet, dan herbergt hij in zijn huis de vijanden van de moslims, de bezitters van hartstochten, en de waterwezens met geld, en als hij in zijn zak of zijn mouw een kleine witte slang ziet, is hij niet bang. Omdat het zijn grootvader is, en als hij een slang achter zich ziet lopen, dan wil zijn vijand hem bedriegen, en als het tussen zijn handen loopt of om hem heen draait, dan zijn het vijanden die zich met hem mengen en hem geen kwaad kunnen doen, en als hij ziet dat een leven zijn huis binnenkomt en zonder schade weggaat, dan zijn zij zijn vijanden van zijn huishouden en zijn verwanten, als hij het ziet. Niet in zijn huis, vijanden zijn vreemden . En het vlees en het vet van de slang is het geld van een vijand, en een tegengif voor een vijand. Als hij aan alle kanten slangen ziet vechten, dan een grote slang van hen doodt, dan is hij de eigenaar van die stad . Als de gedode slang was zoals alle andere slangen, dan werd een van de soldaten van de koning gedood , en als de slang op een hoogte steeg, werd hij comfortabel, blij en gelukkig, en als hij een slang van een hoogte zag neerdalen, een leider stierf op die plaats . Als hij een slang uit de aarde ziet komen, wordt hij daar gekweld . Als hij zijn tuin vol leven ziet, dan is het de tuin die groeit en de plant erin groeit en leeft . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof een slang hem achtervolgde en ik volgde hem, dus ging hij een hol binnen, en in mijn hand werd een deksel op het hol gelegd . Hij zei : ben je verloofd met een vrouw? Hij zei : Ja . Hij zei : Je zult met haar trouwen en haar erven, dus trouwt hij met haar en zij stierf voor zevenduizend dirham . Een ander zag alsof zijn huis vol leven was, dus vertelde hij zijn visioenen aan Ibn Sirin en zei : Vrees God en herberg de vijand van moslims niet . Een vrouw kwam naar hem toe en zei : O Abu Bakr, een vrouw zag twee holen waaruit walvissen kwamen. Toen kwamen twee mannen naar hen toe en namen melk van hun hoofd, dus Ibn Sirin zei : De slang melkt geen melk, maar straalt eerder gif uit . En dit is een vrouw met wie twee van de leiders van de Kharijites binnenkomen, die haar uitnodigen voor hun leer, maar ze nodigen haar uit om de twee sjeiks te beledigen, moge God tevreden met hen zijn . Wat het leven van de buik betreft, het zijn familieleden en het verlaten van de man is een ongeluk voor de buurman van de man ….
…Wat betreft de cent, het is een dief, en wie een katachtige een huis ziet binnenkomen, dan komt daar een dief binnen. Als de kat ergens mee weg is, gaat de dief daar met iets mee, en wie ziet dat hij een slak heeft geslacht of hem doodt, slaat een dief of overwint hem, en wie ziet dat hij uit het vlees en het vet van de katachtige, dan slaat hij het geld van de dief of van wat hij heeft gestolen En wie ziet dat hij een cent slaat totdat hij het krabt of het inslikt, dan zal hij een langdurige ziekte lijden, dan geneest hij of is hij ernstig, dan wordt hij vrijgelaten. En als de katachtige de verslagenen is, is hij eerder onschuldig aan zijn ziekte of zijn bezorgdheid en als de kat wild is, is hij ernstiger in ziekte en bezorgdheid…
…Hond Als je droomde van een wilde hond, dan betekent dit vijanden en constant ongeluk . Als je droomt dat een hond je het hof maakt, dan betekent dit overvloedige winst en loyale vrienden . Als je ervan droomt een hond met goede eigenschappen te bezitten, betekent dit dat je een stabiel vermogen zult hebben . Als je droomt dat een politiehond je volgt, dan is het mogelijk dat je wordt blootgesteld aan een verleiding die je ineenstorting riskeert. Als je van kleine honden hebt gedroomd, betekent dit dat je fundamentele gedachten en geneugten tot een triviaal soort behoren . Als je ervan droomt dat honden je bijten, voorspelt dit een lastige metgezel in het huwelijk of op het werk . Magere en vuile honden betekenen mislukking in het bedrijfsleven en betekenen ook ziekte bij kinderen . Als je gedroomd hebt van een hondenbeurs, betekent dit dat geluk je veel en gevarieerde diensten zal dienen . Als je honden in een droom hoort blaffen, voorspelt dit nieuws van een deprimerende aard, en dat is meer dan alleen de mogelijkheid dat de droom zal worden gevolgd door moeilijkheden . Als je honden op vossen en andere grote prooien ziet jagen, betekent dit in alle gevallen buitengewone activiteit . Het zien van schattige, verwende honden duidt op een voorliefde voor show, en dat de dromer egoïstisch en bekrompen is . Wat meisjes betreft, deze droom voorspelt de brutaliteit van de geliefde . Als je je doodsbang voelt bij het zien van een enorme waakhond, betekent dit dat je ontberingen zult lijden door pogingen om boven het gemiddelde uit te stijgen . Als een vrouw hiervan droomt, zal ze trouwen met een wijze en humane man . Als je honden hoort brullen en brullen, betekent dit dat je overgeleverd bent aan sluwe mensen en je in een verontrustende thuisomgeving zult wensen . Als je een eenzaam geblaf van een hond hoort, voorspelt dit de dood of een lange scheiding van vrienden . Als je honden hoort brullen en worstelen, voorspelt dit dat vijanden je zullen overwinnen en dat je leven vervuld zal zijn van wanhoop . Als je honden en katten ziet met een ogenschijnlijk akkoord, en plotseling keert elk van hen zich tegen elkaar, terwijl ze hun tanden ontvouwen en er ontstaat een openbare ruzie, dan zul je een ramp in liefde en wereldse geneugten tegemoet treden, tenzij je erin slaagt de situatie te kalmeren . Als je droomde van een vriendelijke witte hond die hem naderde, voorspelt dit zegevierend werk, of het nu op carrièreniveau is of verliefd . Voor een meisje luidt deze droom een vroeg huwelijk in . Als je droomt van een meerkoppige hond, zul je proberen om veel takken tegelijk te laten opereren . Succes komt altijd door energieën te concentreren, en deze droom zou een waarschuwing moeten zijn voor iemand die ergens in wil slagen . Als u droomde van een hondsdolle hond, zullen uw inspanningen u niet de resultaten opleveren die aanwezig zijn, en kan er een ernstige ziekte uitbarsten in uw vitale organen . Als een gekke hond je bijt, is dat een indicatie dat jij of iemand van wie je houdt op het punt van waanzin staat . Er kan zich een vreselijke tragedie voordoen . Als je droomt dat je alleen reist en dat een hond je volgt, voorspelt dit trouwe vrienden en succesvolle projecten . Als u droomt van het zwemmen van honden, betekent dit voor u een gemakkelijke uitbreiding van geluk en geluk . Als je droomde dat een hond een kat heeft gedood in jouw aanwezigheid, duidt dit op winstgevende transacties en onverwacht plezier . Als een hond in uw aanwezigheid een slang doodt, luidt dit veel geluk in ….
…Slang Als je ervan droomt een slang te zien bijten, en een dode vriend die lijkt te liggen en ademt, stijgt dan naar een zittende positie wanneer de slang hem aanvalt, en dan verdwijnen ze samen in enkele nabijgelegen struiken, dit geeft aan dat je zult diep bedroefd zijn over het ongeluk van vrienden en het verlies dat je zelf bedreigt . Als je een meisje met een slang ziet, voorspelt dit dat een bedrieglijk persoon haar problemen zal bezorgen . Als de slang eraan ontsnapt, kan hij zijn karakter beschermen tegen aanvallen ertegen . Als een vrouw droomt dat een dode slang haar bijt, zal ze lijden onder de intriges van een valse vriend . Als je ervan droomde slangen te zien, dan kan al het kwaad, de ellende en het slechte geld worden geïnterpreteerd . En als je droomt van slangen die vechten en over elkaar vallen, is de interpretatie ervan een bittere strijd met pech, verdriet en pijn . Als je een slang in het vlees doodt, is de interpretatie ervan dat je het gevoel hebt dat je elke mogelijke gelegenheid hebt gebruikt en benut om je belangen te bereiken of de belangen van anderen te respecteren . U zult zich verheugen over uw overwinning op de vijanden . Als je in de droom op slangen liep, leg het je dan uit dat je in constante angst voor ziekte zult leven, aangezien egoïstische mensen zullen proberen met je te concurreren om je positie in de samenleving . Als de slang je bijt, betekent dit dat je je overgeeft aan de touwen van Satan en dat de vijanden je verliezen in je vak zullen bezorgen . Als je gedroomd hebt dat een gespikkelde slang je nadert buiten een groene jungle, maar je springt ervan weg toen hij op je sprong, en nadat je het incident bent vergeten, zie je hem weer naderen en in omvang toenemen als hij je nadert en dan verschijnt in de vorm van een rustige slang in grootte, als je er na grote inspanning aan hebt kunnen ontsnappen, dan is het voor je verdwijnen, dit alles wordt verklaard door het feit dat je je voorstelt dat anderen je verraden en tegen je in opstand kwamen en dat dingen zullen van kwaad tot erger gaan . Je zult steeds meer geobsedeerd raken door ziekte en angst, maar nadat je je hebt losgemaakt van angstige illusies en agressief taken hebt uitgevoerd, zul je je tevreden en vredig voelen . Als je droomt dat een slang zich om je heen wikkelt en zijn tong naar je uitstrekt, zijn interpretatie dat je een positie inneemt waarin je machteloos en speels zult zijn in de handen van de vijanden en dat je ziek wordt . Als je in een droom ziet dat het haar van het hoofd in slangen is veranderd, de interpretatie van het optreden van ongelukken die je verdriet en angst bezorgen . Als slangen in een droom onnatuurlijke vormen aannemen, zullen ze tegen problemen en gevaren aanlopen die verdwijnen als je er niet op let en ze confronteert met wilskracht en zelfbeheersing . Als je droomde dat je op een slang stapte of een slang zag plukken of baden, zijn interpretatie van in de problemen komen in een tijd dat je gelukkige gebeurtenissen verwachtte . Als je de slang een andere persoon ziet bijten, is zijn verklaring dat je een paar vrienden aanvalt en hen kwaad doet . Als je kleine slangen ziet, zijn interpretatie dat je iemand zult eren en verbeteren, dan beledigt hij je opzettelijk, brengt je in diskrediet en schaadt hij je . Als je kinderen met slangen ziet spelen, leg dan uit dat je je vrienden niet meer van de vijanden kunt onderscheiden . Als een vrouw droomt dat een kind een slang achter haar hoofd heeft geplaatst en dat ze het geritsel en de ademhaling van de slang hoort, is de interpretatie ervan dat ze zal worden overgehaald om een deel van wat ze bezit voor haar voordeel op te geven, maar ze zal later ontdekken dat ze is in een complot gevallen waar de vijanden haar kwaad doen . En als je ziet dat slangen hun hoofd boven het hoofd van je vriend heffen, is zijn interpretatie dat je een complot zult ontdekken om jou en je vriend kwaad te doen . Als je een vrouw in een droom ziet en de slang in slaap is gevallen, is de interpretatie dat iemand je rechten zal overnemen, maar de wet en invloedrijke vrienden zullen je beschermen ….
…Bijten : Kid, kwaadaardigheid werd gezegd . En er werd gezegd dat bijten duidt op overmatige liefde voor een mens of iemand anders . Als iemand bijt en er bloed uit hem komt, zal liefde in zonde zijn . Als hij in zijn vinger bijt, riskeren ze zijn religie ….
…Het duidt in een droom de islam aan waardoor mensen in leven en gered zijn . Het is de oorzaak van Gods genade om het water te dragen waarin de schepping leeft . En misschien duidden de wolken op kennis en jurisprudentie, wijsheid en verduidelijking vanwege de vriendelijkheid van wijsheid die het bevat . En misschien wees hij de soldaten aan die water droegen, wat de schepping aangeeft, die uit water zijn gemaakt . En het kan verwijzen naar schepen die in water varen op andere dan land . En misschien aangegeven zwangere vrouwen . Misschien duidt het daardoor op regen . En als de wolken zwart waren, of als hij bliksemschichten had, wees hij op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen . En wie wolken in zijn huis zag, werd moslim als hij een ongelovige was, of hij kreeg een zegen als hij een gelovige was, of zijn vrouw werd zwanger als hij dat wilde doen . En als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of hij verricht de hadj als hij daarop hoopt, anders staat hij bekend om kennis en wijsheid als hij een student is . Als hij duidelijke opeenvolgende wolken ziet aankomen en mensen wachten op hun wateren, presenteer dan die kant van wat de mensen verwachten en waar ze op wachten . Als een persoon ziet dat er wolken op een land zijn gevallen, dan zijn het stortbuien en regens of jongen of een kat of een vogel, en als er aanwijzingen zijn van bezorgdheid en haat, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen , dan is het een inval die bij hen komt, of sprinkhanen of een epidemie die hun planten schaadt, of doctrines en ketterijen die onder hen verspreiden . En er werd gezegd : As- Sahab is een grote koning of een medelevende, meedogende autoriteit of een geleerde of een wijs man . Als iemand wolken eet, heeft hij baat bij een man met toegestaan geld of wijsheid . Als hij op de wolken rijdt, zal zijn bevel worden verheven en verheven in zijn wijsheid . Als hij ziet dat zijn wereld uit wolken bestaat, dan zijn grootvader en zijn zoektocht naar wijsheid . En als de wolken zwart zijn, dan is het wijsheid met strengheid, ridderlijkheid en vreugde . En als er een verschrikking is met wolken, dan zal het verschrikking ontvangen van een wijs en sterk man . En als hij ziet dat hij een huis op wolken heeft gebouwd, dan bereikt hij een eerbare wereld met wijsheid en verheffing . Als hij ziet dat er wolken in zijn hand zijn waaruit het regent, dan verkrijgt hij wijsheid en de wijsheid stroomt op zijn tong . En als hij een wolk ziet die opstijgt en er goud op regent, dan zal hij leren van de etiquette van een wijze man uit de materie van deze wereld . Als er geen regen in is, en als er geen regen in is, en hij behoort tot degenen die aan de staat worden toegeschreven, dan doet het geen recht of eerlijkheid, en als het wordt toegeschreven aan handel, dan wel niet vervullen wat hij verkoopt, en als hij een wetenschapper is, is hij gierig met zijn kennis, en als hij een ambachtsman is, dan beheerst hij zijn fabricage en adviseert, en de mensen hebben het nodig . En wolken zijn voor hen meer sultans dan mensen . En wie zag dat wolken uit de lucht neerdaalden en een algemene regen regenden, dan stuurt de imam een rechtvaardige prins naar die plaats, en als de wolken zwart waren, dan regende het, dan is de gouverneur rechtvaardig, en als de wolken wit waren, dan is het regende, dan zou hij een gezegende en rechtvaardige heerser zijn . En er werd gezegd : als hij op zijn tijd wolken ziet, dan zal hij goed, zegen, genade en geld verwerven, en als hij op zijn tijd wolken ziet regenen, dan vergroot de Almachtige God het levensonderhoud in die stad, en als ze in droogte, Hij breidt ze uit en verwijdert ze eruit . Als hij zwarte wolken zonder regen ziet, krijgt hij er baat bij, en dat kan een teken zijn van ernstige kou of verdriet . Als hij op een ander tijdstip een rode wolk ziet, zullen de mensen van die stad leed, verdeeldheid of ziekte lijden . Als hij wolken van de grond naar de lucht ziet stijgen, duidt hij op goedheid en zegen. Als de visionair een reis wil, wordt dat voor hem gedaan . En als hij een donkere wolk ziet, zal hij bedroefd zijn en zijn al zijn zaken voor hem gesloten . En de witte wolken in het visioen zijn het bewijs van werk . En de wolken die een persoon van de aarde naar de hemel ziet stijgen, duiden op reizen . En geeft aan wie er op reis was bij zijn terugkeer van zijn reis en geeft aan dat er verborgen dingen opduiken . En de rode wolken duiden op werkloosheid . En de donkere wolken duiden op een wolk . En zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet . Misschien wezen de rode wolken op een soldaat die dat land binnenkwam en een complot . En wie ziet dat hij iets uit de wolken heeft gehaald, zal met wijsheid iets groots aandoen, of veel ploegen en cultiveren . En wie ziet dat hij op de wolken heeft gereden of erop heeft gelopen, hij zal alle wijsheid beseffen . En wie de wolken de zon ziet bedekken, de koning wordt ziek, onderworpen of geïsoleerd van zijn gezag . Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Wie zijn hemd uit de wolken ziet, het is bedekt door God, een zegen . En de wolken duiden op het verdwijnen van zorgen, bitterheid, angst en de manifestatie van waardigheid, en dat is wat de bewakers zien als er water regent , en misschien duiden de wolken op vertrouwdheid met de Almachtige die zegt : ( Heb je niet gezien dat God wolken en stelt ze vervolgens samen )….
…Het duidt in een droom de islam aan waardoor mensen in leven en gered zijn . En het is de oorzaak van Gods barmhartigheid, omdat hij het water draagt waarin de schepping leeft . En misschien duidden de wolken op kennis en jurisprudentie, wijsheid en verduidelijking vanwege de vriendelijkheid van wijsheid die het bevat . En misschien wees hij de soldaten aan die water droegen, wat de schepping aangeeft, die uit water zijn gemaakt . Misschien verwijst het naar schepen die in water varen op andere dan land . En misschien aangegeven zwangere vrouwen . Misschien duidt het op regen omdat het de oorzaak is . En als de wolken zwart waren, of als hij bliksemschichten had, wees hij op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen . En wie wolken in zijn huis zag, werd moslim als hij een ongelovige was, of hij kreeg een zegen als hij een gelovige was, of zijn vrouw werd zwanger als hij dat wilde doen . En als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of hij verricht de hadj als hij daarop hoopt, anders staat hij bekend om kennis en wijsheid als hij een student is . Als hij duidelijke opeenvolgende wolken ziet aankomen en mensen wachten op hun wateren, presenteer dan die kant van wat de mensen verwachten en wachten . Als iemand ziet dat er wolken op een land zijn gevallen, dan zijn het stortbuien en regen of pups of een kat of een vogel, en als er aanwijzingen zijn van bezorgdheid en haat, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen , dan is het een inval die bij hen komt, of sprinkhanen of een epidemie die hun planten schade toebrengt, of doctrines en ketterijen die onder hen verspreiden . En er werd gezegd : As- Sahab is een grote koning of een medelevende, meedogende autoriteit of een geleerde of een wijs man . Als iemand wolken eet, profiteert hij van een man met toegestaan geld of wijsheid . Als hij op de wolken rijdt, zal zijn bevel worden verheven en verheven in zijn wijsheid . Als hij ziet dat zijn wereld uit wolken bestaat, dan zijn grootvader en zijn zoektocht naar wijsheid . En als de wolken zwart zijn, dan is het wijsheid met strengheid, ridderlijkheid en vreugde . En als er een verschrikking is met wolken, dan zal het verschrikking ontvangen van een wijs en sterk man . En als hij ziet dat hij een huis op wolken heeft gebouwd, dan bereikt hij een eerbare wereld met wijsheid en verheffing . Als hij ziet dat er wolken in zijn hand zijn waaruit het regent, dan verkrijgt hij wijsheid en de wijsheid stroomt op zijn tong . En als hij een wolk ziet die opkomt en er goud op regent, dan zal hij leren van de etiquette van een wijze man uit de materie van deze wereld . Als er geen regen in is, en als er geen regen in is, en hij behoort tot degenen die aan de staat worden toegeschreven, dan doet het geen recht of eerlijkheid, en als het wordt toegeschreven aan handel, dan doet het dat wel niet vervullen wat hij verkoopt, en als hij een wetenschapper is, is hij gierig met zijn kennis, en als hij een ambachtsman is, dan beheerst hij zijn fabricage en adviseert, en de mensen hebben het nodig . En wolken zijn voor hen meer sultans dan mensen . En wie zag dat wolken uit de lucht neerdaalden en een algemene regen regenden, dan stuurt de imam een rechtvaardige prins naar die plaats, en als de wolken zwart waren, dan regende het, dan is de gouverneur rechtvaardig, en als de wolken wit waren, dan is het regende, dan zou hij een gezegende en rechtvaardige heerser zijn . En er werd gezegd : als hij op zijn tijd wolken ziet, dan zal hij goed, zegen, zegen en geld verkrijgen, en als hij op zijn tijd wolken ziet regenen, dan vergroot de Almachtige God het levensonderhoud in die stad, en als ze in droogte, Hij vergroot ze en haalt ze eruit . Als hij zwarte wolken zonder regen ziet, krijgt hij een uitkering, en dat kan een teken zijn van ernstige kou of verdriet . Als hij op een ander tijdstip een rode wolk ziet, zullen de mensen van die stad leed, onenigheid of ziekte lijden . Als hij wolken van de aarde naar de hemel ziet stijgen, duidt hij op goedheid en zegen. Als de visionair een reis wil, wordt dat voor hem gedaan . En als hij een donkere wolk ziet, zal hij bedroefd zijn en zijn al zijn zaken voor hem gesloten . En de witte wolken in het visioen zijn het bewijs van werk . En de wolken die een persoon van de aarde naar de lucht ziet stijgen, duiden op reizen . En geeft aan wie er op reis was bij zijn terugkeer van zijn reis en geeft aan dat er verborgen dingen opduiken . En de rode wolken duiden op werkloosheid . En de donkere wolken duiden op een wolk . En zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet . En misschien wezen de rode wolken op een soldaat die dat land binnenkwam en een complot . En wie ziet dat hij iets uit de wolken heeft gehaald, zal met wijsheid iets groots aandoen, of veel ploegen en cultiveren . En wie ziet dat hij op de wolken heeft gereden of erop heeft gelopen, hij zal alle wijsheid beseffen . En wie de wolken de zon ziet bedekken, de koning wordt ziek, onderworpen of geïsoleerd van zijn gezag . Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Wie zijn hemd uit de wolken ziet, het is bedekt door God, een zegen . En de wolken duiden op het verdwijnen van zorgen, bitterheid, angst en de manifestatie van waardigheid, en dat is wat de bewakers zien als er water regent , en misschien duiden de wolken op bekendheid met de Almachtige die zegt : ( Heb je niet gezien dat God wolken en stelt ze vervolgens samen )….
…Het is de hulp voor de mens in zijn wereldse industrie . De vinger in de hermeneutiek is kinderen, echtgenoten, vaders en moeders, geld en een koning . Wie zag dat zijn vingers een goede toevoeging waren, duidt op de toename van wat we hebben genoemd, en het tekort is een afname bij degenen die het aangaven . En misschien wordt het afgesneden of wordt het nut ervan in een droom opgeschort vanwege het onvermogen om de vaders, moeders of kinderen ten goede te komen, of als zijn geld weggaat, of zijn dieren sterven, of zijn bezittingen worden opgeschort, of zijn industrie is uitgeput . Vingers kunnen verwijzen naar de vertegenwoordigers van de koning, die verschillen in hun rangorde en voordelen . En wie ziet dat hij in een droom op zijn vingertoppen bijt, als hij ziek is, gaat hij dood . En iedereen die zag dat zijn vingers waren afgehakt, of dat er een vloek van zwakte op hen neerdaalde bij zijn soldaten, kinderen, familieleden of kennissen . Vingers kunnen verwijzen naar de vijf dagelijkse gebeden, dus de duim is voor het gebed, de wijsvinger is voor de rug, het midden is voor de middag, de ringvinger is voor Maghrib, de pink is voor het avondeten en het midden is voor het gebed omdat het is wenselijk voor het verlengen, de ring voor de rug en de pink voor de middag omdat het aan het einde van de dag is . Als de vingers geld zijn, dan zijn de nagels zakat, en als de vingers een soldaat zijn, zijn de nagels hun wapen en hun aantal . De knopen van de vingers zijn het contract van geld, en de vingers zijn dagen, maanden of jaren . Vingers kunnen verwijzen naar de kinderen van de broer, en degene die wordt geschouderd is broer, en de vingers zijn als kinderen, wat geld is . En wie iemand ziet, snijdt een vinger voor hem af, hij beledigt hem met zijn geld . En wat er met de vingers van goedheid of corruptie is gebeurd, houdt verband met de verplichte gebeden of met de broeder . De lengte van de vingers duidt op een toename van hebzucht, en als hij een vinger ziet die met zijn vingers groter is geworden, is dat een toename in zijn verwantschap of in zijn gebed of in zijn kennis, en als hij ziet dat een van zijn vingers verhuisd naar een andere locatie, dan stelt hij het gebed uit tot de tijd van de andere . En wie zag dat hij zijn vingers in elkaar verstrengelde, verzamelde zijn gebeden in één keer, en misschien kwamen zijn familieleden bijeen voor overleg en samenwerking . En er werd gezegd : de vingers verstrengelen zonder met strakke hand te werken . En er werd gezegd : het duidt op gemeenschap of gemengde huwelijken en samentrekking, en misschien duidt dit op vernietiging van bewegingen en afleiding van het gebed, en er werd gezegd : de vingers van de rechterhand zijn de vijf dagelijkse gebeden, en hun kortheid duidt op tekortkomingen en luiheid in hen, en hun lengte geeft aan dat ze de gebeden onderhouden, en de val van een van hen geeft aan dat ze het gebed verlaten . En wie zag alsof hij een mens aan het bijten was, dit duidt op de slechte manieren van het gebeten . En wie ziet alsof er melk uit zijn duim komt uit zijn duim en bloed aan zijn wijsvinger terwijl hij ervan drinkt, dan moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op het voorkomen van lelijke woorden van zijn familieleden . Als de imam een toename in zijn vingers ziet, duidt dat op een toename van zijn hebzucht, zijn onderdrukking en zijn gebrek aan eerlijkheid . En de vingers van de linkerhand zijn de kinderen van de broer en zus . Het verven van mannenvingers met henna is een bewijs van veel lof, en het verven van de vingers van een vrouw met henna is een teken van de vriendelijkheid van haar man voor haar ….
…Wat betreft het zien van slangen en schorpioenen, wie ziet dat hij een slang bevecht, dan behandelt hij een vijand, en de overwinnaar over hen is de overwinnaar van zijn eigenaar, en het leven van gerechtigheid is sterker dan het leven van water, en zijn zwartheid. is sterker dan zijn eieren. En wie ziet dat een slang erin bijt, zijn vijand krijgt hem evenzeer met haat als een angel, en wie ziet dat hij een slang heeft gedood, hij zal een vijand winnen. Hij is dood, omdat God aan zijn bevel voldoet, en wie ziet dat hij de koning van een slang is, vreest hij niet, dan treft hij evenveel kracht als die slang in slangen, en als de slang van goud is of afbeeldingen erop heeft , dan heeft hij grote autoriteit, en als het klein wit is en hij bezit het, dan is hij zijn grootvader die hem zoekt, en als hij het niet bezit, dan is hij een zwakke vijand En de kleine slang is een vijand van de familie en anderen, en wie een slang in zijn handen ziet zoeken en die in zijn hand vangt, hij is veilig voor wat hij vreest en wie ziet dat hij een slang vreest en deze niet ziet, dan is dit voor hem veilig voor zijn vijand. Als hij het inspecteert, zal hij worden beïnvloed door angst voor zijn vijand en zonder schade van hem. Hij ziet iets dat wonderbaarlijk over hem is en krijgt veel goeds, en wie het leven in de holtes van huizen ziet, ze zijn vijanden van vrouwen en familieleden, en als hij slangen buiten de huizen ziet, zijn ze vijanden van ver weg, en wie ziet een slang in zijn huis of op zijn bed, dan zijn vrouw is een vijand van hem, en wie ziet dat een slang komt uit zijn neus of zijn rug of zijn urinebuis, het geeft geboorte aan een jongen en ik als het komt uit zijn oor, buik of anus, dan is er een vijand in zijn familie die uit hem komt….
…Schorpioen is in een droom duidt op de zorgen en het leed van de roddelende persoon . En de schorpioen is een roddel onder mensen . Een schorpioen bijt een deugd die een persoon wordt, en als een schorpioen hem slaat, zal de vijand hem aanklagen of ontdekken dat er iets mis is . En het verbranden van schorpioenen in zijn huis, de dood van zijn vijanden . Als het een gekookt of gegrild schorpioenvlees eet, zal het geld verdienen van de vijand van een roddel, zoals een toegestane erfenis, en als het rauw is, dan is het verboden . Als hij een schorpioen in zijn hemd of in zijn winkel ziet, dan is het een vijand en een zorg voor zijn levensonderhoud en verdiensten, en als hij het op zijn bed ziet, dan is het een vijand terwijl ze in zijn familie zijn . Als hij schorpioenen in zijn maag ziet, dan zijn ze zijn vijanden van zijn arbeiders . En als het uit zijn anus komt, dan zijn het zijn vijanden van zijn nakomelingen, of een vijandschap tussen hen . En wie een rauwe schorpioen eet, hij zal een losbandige rug bijten . En de schorpioen duidt een man aan die zijn vriend niet van zijn vijand kent . De schorpioen is een zwakke vijand . En wie ziet dat hij een schorpioen heeft gedood, zal zijn vijand winnen . En wie ziet dat hij een schorpioen in zijn hand heeft die mensen steekt, dan is hij een persoon die mensen lastert en elkaar tegen elkaar irriteert . En wie de gelijkenis van een schorpioen ziet en niet van een schorpioen, dan is het een man die denkt dat het zijn vijand is en niet een vijand . En de doorn van de schorpioen is de tong van de roddelende man ….
…Knuffelen Als je droomt dat je bij iemand op schoot zit, geeft dit aan dat Sarah beschermd is tegen vervelende gehechtheden . Als een meisje droomt dat ze iemand op haar schoot legt, zal ze aan ongepaste kritiek worden blootgesteld . Als hij een slang op zijn schoot ziet, voorspelt dit dat hij door zijn vijanden met schaamte en vernedering wordt bedreigd . Als ze een kat op haar schoot ziet, zal een verleidelijke vijand haar in gevaar brengen ….