En wie ziet dat hij zijn penis heeft uitgetrokken, hem vervolgens op zijn plaats heeft gezet en terugkeert zoals hij was, dan zal hij een kind laten sterven en zal God hem voorzien van iemand anders die zijn plaats inneemt ….

Wie zichzelf ziet als een duiker in de zee om parels te halen : hij zoekt een schat of geld van een koning…

En wie een oog ziet dat open is en er komt water uit totdat het het huis vult, dan komt het uit alle zorgen, en misschien kunnen de corrupte mensen verdriet hebben vanwege de gezondheid van dit lichaam als ze geen dienstmeisje is, en als ze een dienstmaagd is, dan is het goed en een zegen omdat de Almachtige God zegt: ~Er loopt een oog in .~…

…En wie ziet dat de Koran uit zijn hand is gevallen of van hem is afgenomen. Als hij een geleerde was of een baan had, dan werd die eraf gehaald, en als dat niet zo was, dan zit er niets goeds in ….

En wie een parel ziet die uit hem of zijn rug komt, wordt geïnterpreteerd door de komst van een kind en hij spreekt slechte woorden over hem, en er wordt gezegd dat de parel op vier manieren wordt uitgelegd door een man die aanbidt: ijverig en eerlijk gesproken, het pad bewandelen van goed en welbespraakt

En wie ziet dat de aarde uiteen is gespleten en er een engerd uit is gekomen en mensen praten, dan zal hij er een wonder van zien waar mensen zich over zullen verwonderen. Misschien gaf ze aan dat zijn deadline aanstaande zou zijn, omdat de Almachtige God zei: “ En als het gezegde van hen valt op hen, brengen we ze uit de aarde te spreken om ze , ” en misschien had de ziener twijfels over de opstanding in orde om het vers af te maken ~ dat de mensen niet zeker waren van onze openbaringen .~…

En wie een vis uit hem ziet komen, dan komt er een meisje naar hem toe, en er werd gezegd dat als hij uit zijn plasbuis kwam, ze een dochter was, en als hij uit zijn mond kwam, het een woord was dat was onmogelijk, en als het uit zijn anus kwam, zit er niets goeds in ….

Op gezag van Khalid bin Maadan op gezag van de metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , dat ze hem vertelden : Vertel ons over jezelf . Hij zei : Ja, ik ben de roeping van Abi Ibrahim en goed nieuws. Mijn moeder zag toen ze me droeg dat er een licht uit haar kwam dat de paleizen van de Levant verlichtte . Op gezag van Abu Umamah – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Ik zei: O Profeet van God, wat was het begin van uw bevel? Hij zei : De roep van Abu Ibrahim en Bushra Issa, en mijn moeder zag dat er een licht uit haar kwam dat de paleizen van de Levant verlichtte . Al-Haythami zei ook : De transmissieketen is goed en heeft bewijs om dit te ondersteunen ….

…En het hoofd is op een speer of een hout van een hooggeplaatst opperhoofd, en wie het ziet alsof een van de hoofden van mensen in een vat zit met bloed erop, dan is hij een hoofdman die tegen hem liegt . En wie zag dat zijn nek was geslagen en zijn hoofd van hem was afgewend, als hij ziek was, zou hij worden genezen, of hij had schulden, of hij had zijn schuld betaald, of dat de hadj nodig was . En als hij in nood of oorlog verkeerde, zou hij opgelucht zijn, en als hij wist wie hem pijn had gedaan, dan zou dat gebeuren door de handen van degene die hem sloeg, en als degene die hem sloeg een jongen was die dat niet had gedaan. maar toch de puberteit bereikte, dan was dat zijn opluchting en bevrijding van zijn lijden of ziekte, wat in dat geval zijn dood is . Evenzo, als hij ziet terwijl hij ziek is, zijn ziekte heeft verlengd, zijn zonden van hem zijn gevallen, of hij staat bekend om zijn goedheid, dan zal hij God in zijn beste toestand ontmoeten en hem vrijlaten . Hetzelfde geldt voor de vrouw die is bevallen, en de patiënt die wordt gestaakt, of wie zich ook in de zee van de vijand bevindt, en wat blijkt uit getuigenissen . Als hij ziet dat de nek wordt geslagen door iemand die geen leed heeft of iets van wat u hebt beschreven, dan wordt wat in hem van gelukzaligheid is afgesneden, en wordt hij van hem gescheiden door de verdeling van zijn leider, en zijn gezag is verwijderd van hem, en zijn toestand verandert in al zijn zaken ….

Wie ziet dat hij een gat aan het graven is om iemand of een put te ontmoeten, dan bedriegt hij en keert zich tegen hem als hij onder de mensen loopt van het gezegde: Wie heeft voor zijn gelovige broer een put gegraven die God erin heeft geworpen ….

Herfst Als een vrouw droomt van de herfst, geeft dit aan dat ze eigendom zal verwerven door de strijd van anderen . Als u overweegt om in de herfst te trouwen, zult u waarschijnlijk een gunstig huwelijk hebben en een huis vol vreugde en vreugde bezitten ….

…En wie ziet dat hij van de preekstoel is gevallen, of hij nu een wetenschapper was of een onwetende, dan heeft hij geen gelijk, want het is de val van heiligheid en het optreden van vernedering ….

En wie zag dat de ongelovigen de verblijfplaats van de islam binnenvielen, de uitdrukking ervan is tegen hem ….

En wie ziet dat hij uit de hemel viel, is dit een hekel aan in de religie, omdat de Almachtige God zegt: ~ Wie associeert met God is alsof hij uit de hemel viel ~ vers ….

En er werd gezegd dat degene die zag dat iets daarvan was weggenomen en dat er iets uit kwam, hij werd verlost van verdriet en waanideeën, en dat hij misschien verlichting had van vermoeidheid en angst ….

En wie ziet dat hij in een kuil zit en er niet naar afdaalt, dan zullen ze ruzie maken, dan verzoenen ze zich ….

…Als de hemel op hem of zijn familie viel, gaf hij aan dat het dak van zijn huis op hem was gevallen, omdat de Almachtige God de hemel een beschermd plafond noemde, en als hij die in zijn karakter op hem viel ziek was in zijn waakzaamheid, stierf en werd op zijn rug in zijn graf gegooid, als hij er niet in een droom onder vandaan kwam . En wie dan ook opstijgt en het binnengaat, zij zal gemarteld worden en de waardigheid van God en Zijn naastenleven verwerven, en daarmee zal hij eer en nagedachtenis ontvangen ….

…En wie ziet dat hij van het pad in de hel is gevallen, hij zal actie ondernemen van de koning, en veel onrecht en vele zonden zullen op hem rusten ….

…En wie ziet dat de mensen van dat land binnenvallen, geeft de glorie en het prestige aan en het verkrijgen van wat gewenst is, overwinning en overwinning op de vijanden ….

…En wie ziet dat hij van een merrie is gevallen, op hem is neergedaald of hem bovenop heeft gedood, dan wordt dit geïnterpreteerd door de achteruitgang van zijn gestalte of zijn isolement van zijn gezag, en misschien duidt dit op de dood van zijn vrouw, en of zijn epilepsie was op een markt of onder mensen, dan staat hij bekend om de val van zijn toestand in zijn gezicht, en het kan zijn afkomst zijn geweest als de oud zijn geld heeft uitgegeven totdat het voorbij is, en er werd gezegd dat de de materie die hij zocht is niet compleet, vooral als hij niet van plan is terug te gaan ….

En wie ziet dat hij staat en zit met de christenen, dan zal hij hen liefhebben en neigen naar hen allen, en er werd gezegd dat wie een christen zag en in oorlog was, hij zou winnen ….

…En als hij ziet dat zijn hand tekortschiet in wat hij wil door ermee te werken en onderdrukking of verdorren, dan krijgt de interpretatie ervan in dezelfde hand en bekwaamheid niet wat hij wil, en wordt hij in de steek gelaten door degenen die zijn hulp zoeken . En als hij in zijn hand de deugd ziet van kracht en ontspanning bij onderdrukking, dan is zijn interpretatie in zijn hand en zijn vermogen om te doen wat hij wil, en de hulp van degenen die hulp bij hem zoeken, en er zit nog een ander aspect in , dat zijn lengte, kortheid, kracht en zwakte een product is van zijn eigenaar, aan wie de hand wordt, en een hand van goede handen.Volgens hem, zoals het gezegde van Abu Bakr en Saeed bin Al-Musayyib, gebruikten ze de uitdrukking ~visie~ met namen en hun betekenissen, en vertrouwde op die visie . Als hij ziet dat zijn hand is verzwakt, geopend, opgedroogd of zijn wind stinkt : anderen uitsluiten van de prooi, dan is dit een verbastering van het werk van de eigenaar, tot wat het is geworden, of hij heeft de voltooiing ervan aan hem overgelaten , of een zwakte van zijn macht over hem . Als hij ziet dat zijn hand de hand van een profeet heeft afgewend van onder de profeten of een van de rechtvaardigen, kijk dan hoe die profeet of die rechtvaardige was als in degene die God op hun handen leidde van misleiding, of die hem redde van verderf, en hoe zijn bestemming was onder zijn volk, wat hij van hen leed aan schade, en hoe het was. Het gevolg van hun bevel en bevel, zo leidt God ook een volk door de hand van de visionair, en het is de hand die is beschreven, en waardoor God een volk verlost van misleiding naar leiding, en welke schade daarin ook wordt veroorzaakt, vergelijkbaar met wat de profeet in God ontmoette, dus zijn toestand en zijn daden zijn als gevolg daarvan, zoals de ambachten die profeet, en dit is een eervolle visie die alleen mensen met deugdzaamheid en die ze ontmoetten nauwelijks zien . En wie zo’n visie in het bijzonder ziet zonder de mensen van deugd, vroomheid en bekwaamheid, en wat het ook wordt beschreven, kan onmogelijk worden geaccepteerd en afgewezen ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij een rauwe oudh had, of iemand hem die gaf, het duidt op de connectie van een koning, en hoe meer ( hoe ruikend ) hoe slimmer hoe malser .~…

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…Regen Als je jezelf in een droom onder de regen ziet, voorspelt dit dat je veel plezier zult oogsten in je contemplatie van de omstandigheden van het universum en hoe je de geneugten en behoeften van het lichaam op de juiste manier onder ogen kunt zien . Als er regen in je droom valt, zul je genieten van je jeugd en je genoegens, en zullen je omstandigheden voorspoedig zijn . Als het regent van donkere zwarte wolken, zul je rouwen en je zorgen maken over je slechte projectkeuze . Als je regen hoort en ziet vallen terwijl je er nat voor wegrent, voorspelt dit succes op het werk en de vervulling van verlangens en ambities . Als u in uw huis zit en vanuit het raam kijkt hoe de regen naar buiten komt, voorspelt dit veel geluk, rijkdom en ontmoeting met degenen van wie u houdt . Als je regen op het dak hoort vallen, voorspelt dit vrede, tevredenheid en vreugde voor het gezin . Je krijgt behoorlijk wat geluk . Als je huis verschrompelt tijdens de stortbui en het water zuiver en niet troebel is, zul je onverwachts in verboden genoegens vervallen . Als het water vuil of troebel is, verwacht dan dat het tegenovergestelde gebeurt . Als je er spijt van hebt dat je niets hebt gedaan en naar het geluid van regen luistert, zul je je genoegens zoeken ten koste van het gevoel van eigenaarschap en rechtvaardigheid van anderen . Als u regen op andere mensen ziet vallen, voorspelt dit dat u uw vertrouwen van vrienden zult intrekken . Als een vrouw A droomt, zijn haar kleren vies en nat vanwege de regen, dan zal ze plezier hebben met iemand zonder voorbehoud, en haar vrienden zullen haar ervan verdenken de dwaze geneugten te ontvangen . Als je regen op landbouwgewassen ziet vallen, voorspelt dit een verlies aan zaken en handel en een sombere sfeer op maatschappelijk niveau . Het zien van een regenbui is altijd een slecht voorteken ….

…En wie Jozef ziet, vrede zij met hem, hij zal onrecht, gevangenschap en vervreemding van zijn familieleden ondergaan, en hij wordt beschaamd, dan zal hij bij een koning komen en de vijanden onderwerpen zich aan hem . Er is in de uitdrukking gezegd dat de broeder een vijand is, en dit is een bewijs van de overvloed aan naastenliefde voor de eigenaar, want de Almachtige zei : ~En geef ons aalmoezen .~ Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof Yusef, vrede zij met hem, hem een ​​van zijn slaven had gegeven, en hij merkte dat hij expressief was geworden . Er werd overgeleverd dat Ibrahim bin Abdullah al-Karmani zag alsof Yusef, vrede zij met hem, tot hem sprak, dus hij vertelde hem me te leren wat God je had geleerd, dus drapeerde hij zijn eigen shirt, dus werd hij wakker en hij was een van de uitdrukkers . Op gezag van Ibn Sirin zei ze : ik zag in een droom alsof ik de moskee was binnengegaan, dus ik was met drie sjeiks, en een jonge man had een goed gezicht naast hen, dus ik zei tegen de jonge man : Wie bent u, moge God u genadig zijn? Hij zei : ik ben Youssef. Ik zei : zijn dit sjeikdoms? Hij zei : Mijn vaders Abraham, Isaak en Jacob, dus ik zei dat hij me leerde wat God jou had geleerd. Hij zei het, hij opende zijn mond en zei : kijk wat je ziet, dus ik zei dat ik je tong zie, toen opende hij zijn mond en zei : kijk wat je ziet, dus ik zei tegen je wangen, toen opende hij zijn mond en zei : Kijk wat je ziet, ik zei dat ik je hart zie. Toen zei hij: ~Wees niet bang~, en wat ze me vertelde werd een visioen, behalve alsof ik ernaar keek in mijn hand ….

…** Het visioen van de profeet, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, dat hem de sleutels tot de schatten van de aarde zijn gegeven . Op gezag van Uqbah bin Amer – moge God tevreden met hem zijn – dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op een dag naar buiten ging en bad voor de familie van een van zijn gebeden tijdens de overnachting en daarna ging naar de preekstoel en zei : ( Ik ben over u en ik ben een martelaar tegen u en ik, bij God, kijk nu naar mijn bassin en dat ik de sleutels heb gegeven tot de schatten van de aarde. Of de sleutels van het land, en Ik, bij God, ben niet bang dat je me na mij zult voegen, maar ik ben bang dat je erin zult strijden .) Abu Hurairah – moge Allah tevreden met hem zijn – zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( Nusrat verschrikking en gezien de beknoptheid van spraak en terwijl ik slaap als Ji-toetsen grondkasten in mijn handen heeft geplaatst ), zei Abu Hurairah – moge Allah tevreden met hem zijn -: De Boodschapper van Allah is vertrokken Allah zegene vrede zij met hem, terwijl je haar optilt . Al-Hafiz ibn Hajar zei in ( Fath al-Bari ): De mensen van expressie zeiden : De sleutel is geld, eer en macht . Als hij ziet dat hij een deur opent met een sleutel, zal hij in zijn behoefte voorzien met de hulp van iemand die in de problemen zit, en als hij ziet dat hij sleutels in zijn hand heeft, raakt hij een grote autoriteit . Al-Khattabi werd overgeleverd dat hij zei : Wat wordt bedoeld met de schatkamers van het land is wat voor de natie werd geopend uit de munitiebuit van Khosrau en Caesar en anderen, en het is mogelijk dat de mineralen van de aarde goud en zilver . Anderen zeiden : het wordt eerder algemeen gedragen dan dat. Al-Hafiz zei : De sleutels tot de schatkist van het land die bedoeld zijn, zijn wat voor zijn ummah na hem wordt geopend vanuit al-Futuh, en er werd gezegd : mineralen . Ik zei : Dit is identiek aan de realiteit in onze tijd, zoals zal worden uitgelegd door God Almachtig . En Al-Hafiz zei in zijn toespraak over zijn gezegde, en je trekt het uit de nosel door de non en de driehoek, wat betekent dat je het eruit haalt, je zegt : je snijdt de put als je de grond eruit haalt . De authenticiteit van de twee overleveringen van Uqba en Abu Huraira – moge God ermee tevreden zijn – verscheen in onze tijd, toen bronnen van olie en water ver in de diepten van de aarde verschenen, en wat ook verscheen uit goudmineralen en andere schatten van de aarde die mensen alleen in deze tijden konden bereiken ….

…Berijd een dier : hij rijdt vaak . En er werd gezegd dat al het paardrijden de Nijl van Glorie en Murad is . Als het niet goed rijdt, geeft het het volgen van de verlangens aan . Als hij beter rijdt en rijdt, en het dier beheerst, zal hij veilig zijn voor de verleiding van liefde en zal hij zegen ontvangen . Als hij het ziet alsof hij om iemands nek knielt, zal hij sterven en zal de boot zijn begrafenis dragen . Er werd gezegd dat het berijden van iemands nek duidt op een moeilijke zaak . Als hij het bij de nek laat vallen, is de zaak waarom hij verzocht niet vervuld . Wat betreft de terugkeer van een reis, het duidt op de vervulling van een recht waartoe hij verplicht is . En er werd gezegd dat het duidt op verlichting van zorgen, ontsnappen aan het ergste en genade verkrijgen , omdat de Almachtige God zegt : ~ Dus werden ze omvergeworpen met een genade van God en een gunst die hen niet raakte .~ Misschien geeft dit visioen aan dat de visionair zich van zonden heeft bekeerd, omdat de Almachtige God zegt : ~ Misschien zullen ze terugkeren .~ De betekenis van bekering is terugkeren van zonde ….

…Sommige sprekers zeiden dat ik het visioen van de beperking vele malen heb geprobeerd, en ik zag er niets dan goeds uit, en hoe zwaarder de beperking, hoe groter de stabiliteit en hoe fijner ….

…Wat is de mening van de auteur over degene die een beroep doet en vervolgens een visie heeft? Gezien het grote aantal vragenstellers over deze onderwerpen , vooral meisjes die worden benaderd door indieners , vragen ze God om hunentwil en vragen ze God om hun een visie te laten zien die hen helpt te weten of deze sollicitant goed voor hen is, en sommige van hen kunnen de visioenen die onder deze omstandigheden worden gegenereerd een basis maken voor antwoord of acceptatie. Deze vrijer !!! En voor degenen die verbaasd zijn over de acties van de vrouwen, voeg ik eraan toe en zeg dat er enkele vaders zijn die hem benaderen en zijn dochter aanspreken, en hij schrijft naar mij en vraagt ​​me, na Istikharah, naar dromen die hij zag, en zij kunnen visioenen zijn, terwijl hij voor haar in de war is. Brengt hij de preek door of reageert hij op de vrijer? Ik heb hier verschillende pauzes. Ik hoop erover na te denken en erover na te denken voor iedereen die onder de vorige beschrijving valt : 1 / Wie haar een vrijer voorstelt, zij moet het pad van kennis volgen, niet dromen !! 2 / Aan degene die haar voorlegde, richt de vraag over zijn religie, karakter en trouw, en dit wordt meestal gedaan door de voogd, van een vader, broer of iets dergelijks, en na de vraag neemt hij het pad van Istikharah en er is geen bezwaar om het te herhalen, en daarna kijkt hij naar de mening van het meisje, en na de juridische visie wordt het beslist en beslist. Haar bevel, en dus is haar beslissing geïnformeerd en wijs, en niet over dromen of visioenen . 3 / Het viel me op dat veel vrouwen die naar mij schrijven, vooral vrouwen, degenen die haar vroeg aanvragen enorm accepteren en onlogische argumenten aanvoeren, waaronder : studie, jonge leeftijd, ietwat ouderdom van de verloofde, gebrek aan financieel, werk of stamboom, en sommige. Deze meisjes weigeren zonder reden, maar omdat ze niemand vond die haar adviseerde of haar aanspoorde om te accepteren, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over de maagd : en haar oren zijn haar stilte … als bewijs van bescheidenheid, of het onvermogen om goedkeuring uit te spreken, dus de mensen om haar heen denken dat ze het afwijst. Dit nodigt me uit om te zeggen dat de voogd een grote taak heeft om het huwelijk te beheren en te ondertekenen, of te belemmeren – als je wilt . 4 / De voogd van een vrouw of een meisje mag dromen of visioenen niet meenemen in zijn besluitvorming, met of zonder toestemming, en de meeste dromen die in dergelijke omstandigheden worden gezien en gegenereerd, zijn als de frustraties die uit het gesprek voortkomen van de ziel . 5 / Meisjes moeten hun eerste leeftijd niet opgeven, en om te weten dat hoe eerder de leeftijd van het huwelijk, hoe beter voor hen, en met liefde, gezelschap, compromissen en begrip met de echtgenoot, ze elk onderwerp kan bespreken. Om te studeren, haar studie af te ronden of te werken … enz. 6 / De ervaring heeft geleerd dat een vrouw liever trouwen, of zwanger worden en kinderen krijgen dan studeren of werken, en daarom zie ik geen reden waarom een ​​meisje dat zou doen haar huwelijk uitstellen onder het voorwendsel haar studie af te ronden, en wat doet ze? Dat iemand het zal aanvragen? En hoe weet je dat de toespraak bij haar blijft kloppen? Vraag het veel van degenen die het huwelijk hebben gemist of de gouden eeuw van het huwelijk hebben gemist, en hun weigering was te wijten aan werk, zelfvorming of studie, en u zult merken dat de meesten van hen, en de meesten van hen, wensen dat ze getrouwd en hebben een gezin en kinderen . 7 / Het is geen vereiste dat degene die Gods dochters, vaders of moeders aanroept, een goed visioen ziet, en wat als hij zo’n goed visioen zou zien; Het is geen vereiste dat hij haar juiste interpretatie kent, of erover geïnformeerd wordt vanaf de kruising. De uitdrukking kan in strijd zijn met de situatie, of afwezig in de waarheid – en dit is mogelijk door de uitdrukkers – het zijn mensen die fouten maken en lijden, en er is geen onfeilbaarheid behalve een profeet . 8 / De meeste dromen die na Istikharah werden gezien, hebben weinig, zo niet onbestaande, ruimte voor eerlijkheid. Dus wie het aanroept, of die iets vraagt, dan is het denken erop gericht, in de staat van ontwaken en voor het slapen, en dit zorgt ervoor dat de persoon die istikhaarah zoekt iets ziet dat verband houdt met het onderwerp van zijn Istikharah, en het komt door erover na te denken, terwijl de eigenaar denkt dat het een oprecht visioen is en dat het uitgedrukt moet worden. En een beslissing nemen op basis van het licht, maar wat ik zie is een droom . 9 / De abstractie kan een visioen zien waarin er geen directe symbolen van het onderwerp zijn die omwille van het onderwerp worden aangeroepen, want hier kan het een betekenis hebben in zijn visie die een betekenis kan hebben voor het extractieve, en dit alles is in overeenstemming met de uitdrukking van degene die de visie uitdrukt . 10 / Er kan een soort visie zijn die een sterke betekenis heeft voor de extractieve; En dat is als de ziener een persoon was die ver verwijderd was van de gezochte, en hij wist niet van zijn nieuws dat werd vernieuwd en werd teruggevorderd omwille ervan, en toen zag hij een visioen dat rechtstreeks hiermee verband houdt en wordt gezocht, en wat hij aanriep ter wille van hem, en dit wordt beantwoord en gebeurt heel vaak, en in dit soort visioen is er een grote mate van waarachtigheid, vooral als de ziener bekend staat om zijn eerlijkheid en gerechtigheid . 11 / Misschien is een van de grappige dingen aan wat hier wordt gezegd, wat er wordt gezegd over de oude Indianen, dat ze zeiden : de nacht geeft ons advies, en dat is dat ze via hun dromen een indicatie ontdekken van hun goede of slechte geluk, en deze betekenis is aanwezig in de betekenis van een goede visie en de legitimiteit om ernaar te zoeken, te informeren en te wachten op de realisatie ervan ….