…En wie ziet dat iemand zonder pijn naar zijn baard grijpt, dan zal hij zich in al zijn zaken aan hem onderwerpen, en dat is de instelling van al zijn relaties, en sommigen van hen zeiden dat dit niet Mahmoud is ….

…Als je iemand in je droom pijn doet, doe je een lelijke daad zoals wraak en kwaad . Als je gewond raakt, heb je vijanden om je te verslaan ….

…Wat betreft de interpretatie van ziekte, het is niet prijzenswaardig, omdat het corruptie in religie is, en misschien gebruikte de zoeker om onwaarheden te vermenigvuldigen. Er werd gezegd dat hij die zag dat zijn ziekte al lang zijn zonden had verloren en God ontmoette in de beste van zijn toestand en sommigen van hen zeiden dat wie zag dat hij ziek was zonder pijn, hij de oogappel zou zien en niet zou sterf dat jaar, en als de patiënt zag dat het waar werd. Het lichaam terwijl hij buiten zijn huis is, is zijn dood, tenzij hij met mensen spreekt en met hen praat, want dit is een teken van zijn onschuld. En wie ziet dat de sultan ziek is, hij is niet prijzenswaardig in het recht van de zoeker, en als er tussen hem en een ruzie is, wordt hij verslagen. En wie ziet dat hij zwakte in zijn ogen heeft, dan ontbreekt het hem aan zijn levensonderhoud, verdriet, illusie en verdriet, en als hij iemand ziet die hem geneest of doodt, dan duidt hij op goedheid en gerechtigheid. Zijn waarheid kan een leugen zijn, en wie met zijn mond zwakte ziet terwijl hij hem pijn doet , omdat hij leed heeft gekregen van de kant van zijn familieleden, en wie pijn in zijn nek ziet, hij zal erop vertrouwen dat hij het negeert, en wie ziet dat zijn hart zwak is en pijn heeft, eet het verboden of wijst op zijn huichelarij. Daarin kan het worden aangegeven door de ouderdom van de mens en de buigende behoefte en de mening . Aan zijn zijde is hij echter pijnlijk, en het duidt op een onrustig hart, verdriet en beklemming op de borst. En wie ziet dat zijn lever ziek is, zal weinig medelijden hebben met zijn kinderen. En wie ziet dat zijn hand ziek is, dan verdroogt zijn broer, partner of vriend zijn broer of zijn partner of zijn vriend. Omdat dit een getuigenis is en degene die ziet dat hij pijn in zijn maag heeft die zwaarder is, geeft zijn liefde voor zijn familieleden aan en degene die zijn geheime pijn ziet, geeft aan dat hij vergeet met zijn vrouw om te gaan…

…Wat betreft de pijn van de lever : het is in interpretatie een belediging voor het kind . Hij, vrede zij met hem, zei : ~ Onze kinderen zijn onze levers .~ En de lever sneed de dood van de jongen af . En leverzweren overheersen hartstocht en hartstocht ….

…En wie zag dat zijn hand zonder pijn was afgehakt, legde uit dat hij lief zou hebben en zich aan zijn hart zou hechten met de liefde van iemand, omdat de Almachtige God zei: ~En zij sneden hun handen .~…

De roman en de rak : de gouverneur heeft een grote stad en de koopman heeft een eervolle handel ….

…Een zebra duidt zonde in een droom aan, dus wie ziet dat hij een knie heeft en van zijn rug valt, moet op zijn hoede zijn voor zonde . En de ezel van de zebra, indien gedomesticeerd, geeft goed aan . En als de slaper een tamme ezel ziet die wild is geworden, duidt dit op schade . En de ezel van de zebra duidt de vrouw of de jongen aan die koppig en wreed is, evenals de wilde koe, maar hij heeft veel genegenheid en mededogen voor de kinderen . En wie een ezel berijdt terwijl hij hem gehoorzaamt, dan duidt dit op ongehoorzaamheid, en als de ezel niet vernederd werd, en hij zag dat hij hem slachtte, of probeerde hem te forceren, dan werd hij ernstig in ongehoorzaamheid en angst . Als een zebra zijn huis binnenkomt, gaat een man die niets goeds heeft in zijn religie het binnen, en wie op een zebra rijdt, zal van de waarheid naar onwaarheid gaan en de moslimgemeenschap verlaten ….

…De neushoorn : een grote koning die niemand wil ontmoeten, en als een man ziet dat hij hem melkt, krijgt hij verboden geld van een grote autoriteit . Als zijn knie enkele koningen is ….

…Al- Arkan : een teken van alles wat erin is gered, wat duidt op verdrinking, omdat de Almachtige God Noach redde, vrede zij met hem, en degenen met hem van wat door de ongelovigen werd neergehaald van verdrinking en rampspoed . En duiden op de islam, waardoor het wordt gered van onwetendheid en opruiing . Misschien duidde het op de vrouw en de slavin die beschermt en gered wordt van vuur en verleiding, omdat de Almachtige God haar een slavin noemde . Misschien duidde het op de vader en de moeder die verlost waren van dood en nood, vooral omdat ze is als de moeder die haar zoon in haar baarmoeder draagt . Misschien gaf het het pad aan waarop de gelovigen aan het vuur zouden ontsnappen, en misschien duidde het op gevangenis, bezorgdheid en reden als het stagneerde, voor het verhaal van Yunus, vrede zij met hem . Wie ziet dat hij aan boord is gegaan van een schip in zee, kijk naar zijn toestand en de uitkomst van zijn zaken, en als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, vooral als hij er vanuit het midden van de zee naartoe is opgestegen nadat hij er zeker van was. van de dood, en als hij schuldig was, bekeerde hij zich van zijn zonde . En als hij arm was, zou hij zich na zijn armoede ontdoen . En als hij ziek is, is hij hersteld van zijn ziekte, tenzij zijn knie bij de doden is, en er is wat de dood bevestigt in het visioen, dus haar berijden is een redding van de verleiding van deze wereld . En als hij wakker was en een student van kennis was, vergezelde hij een wetenschapper of profiteerde hij van een vlag waarmee hij van onwetendheid zou worden gered, om Musa met de groenten te berijden, vrede zij met hem, in het schip . Als hij zag dat een schuldenaar zijn schuld had uitgegeven en zijn bezorgdheid wegnam . En als hij dat ziet, zal hij van zijn levensonderhoud worden beroofd . Moge God hem levensonderhoud schenken vanaf een punt waar het niet telt, als het met zich mee stroomt in zijn torus, geeft dit de wind van winst aan, en Tareus het verlangen . Als hij dit als een celibatair beschouwt, trouwt hij met een vrouw of koopt hij een dienstmeisje die hem kan beschermen en beschermen . En als hij een dode persoon in het Huis van de Waarheid ziet, zal hij ontsnappen en de genade van de Almachtige God winnen van het vuur en zijn verschrikkingen . Evenzo, ondersteboven, als hij iemand in de zee ziet alsof hij zich in de menigte bevindt en op het pad en zijn kortheid heeft gereden, dan ontsnapt hij in zijn schip en zijn doortocht aan de gruwel van zijn zee en zijn ongelukken, tenzij het in een droom zwaar door hem wordt getroffen als hij uit het vuur komt, dan krijgt hij het zo en zo in de zee . En als het gevangen was genomen, ontsnapte hij uit zijn gevangenschap en zorgde ervoor dat hij ontsnapte, en als hij de kust van de zee bereikte of aan land ging, zou dat sneller, sneller en beter zijn . En als hij het schip zag stagneren en de golven van de zee stormachtig waren, duurde zijn gevangenschap als hij gevangen zat en zijn ziekte werd verlengd als hij ziek was, en zolang hij niet in zijn levensonderhoud kon voorzien en hij niet in staat was te reizen als hij het probeerde dus, en hij kon zijn vrouw niet bereiken als hij haar bescherming had geboden, en hij stopte met het zoeken naar kennis als hij een student was. Zeker als het in de winter en in zee is . Dit kan duiden op gevangenschap, toen Yunus, vrede zij met hem, opgesloten zat in de buik van de walvis toen zijn schip stopte . De uitkomst van alles wat we hebben beschreven is echter goed, zo God wil, en de redding van de essentie van het schip en wat eraan werd gepresenteerd en daarin, zoals de redding van Noach, vrede zij met hen, en het voortbestaan ​​van het schip van de boze koning, omdat de groenten het verwijten en een plank van de planken haalden , met het goede gevolg van Yunus, vrede zij met hem. Na zijn toestand en wat hem werd geopenbaard . Daarom zeiden ze dat als het schip beschadigd of geopend zou worden, degenen erin zouden ontsnappen, tenzij de passagier naar buiten gaat om aan land te gaan of het te achtervolgen, en er zit niets goeds in . Als hij ziek was, stierf hij en werd hij in het vuil gedragen met een afschuwelijke lading, en als hij in de zee was, raakte hij beschadigd, en misschien zou zijn boot breken vanwege zijn andere stroming dan zijn koers . Als hij Tatarus naar het land duwt, is hij eerder gebroken en beschadigd door zijn gewoonte om wakker te zijn . En als een goed geïnformeerde zoeker zag dat zijn schip aan land ging en het op hem dreef, ging hij in zijn kennis en controverse uit tot ketterij, hypocrisie of hoererij, omdat losbandigheid een afwijking is van gehoorzaamheid, en de oorsprong van aanzien en onrechtvaardigheid en iets op zijn plaats verhinderen, dan het schip verlaten vanaf het water waarin het overleefde en het wordt beschermd Tot de grond waarop het niet gebruikelijk is om op te rennen, want de bewoner is ook afgeweken van de waarheid en de oude onfeilbaarheid . Als dat niet zo was, dan zou hij misschien breken met zijn vrouw en bij haar blijven volgens zijn toestand, of misschien zou hij zijn slavin vrijlaten en volharden in haar omgang met de koning, of misschien was zijn werk uitgeput en zou hij in zijn levensonderhoud kunnen voorzien. onmogelijk zijn, dus hij zou hem terug zoeken van waar hij niet zou moeten . En als zijn schip in de lucht op iets anders dan water werd gedreven, dan gaat alles wat erop wordt aangegeven verloren, ofwel een soldaat vanwege zijn dienst, veren en uitrusting, of het is geïnstalleerd vanaf de rest van de schepen, en het kan duid de kist aan van iemand die ziek was onder de sultans, heersers, geleerden en leiders, en sommigen van hen zeiden : Wie zag dat hij in een schip op zee was, in een grote koning of sultan . Het schip is een ontsnapping aan leed, angst, ziekte en gevangenschap, voor wie zichzelf als de eigenaar ziet . Als hij ziet dat hij erin is, is hij erin, tenzij hij ontsnapt en als hij het verlaat, zal zijn redding sneller zijn, en als hij erin is terwijl hij op het droge is . De zorg was intenser en de bevrijding was verder, en als de geïsoleerde muur zag dat hij aan boord was gegaan van een schip, dan zou hij het mandaat van de grootste koning volgen tot aan de zee, en de voogdij zou zijn in overeenstemming met de bepalingen. van het schip en zijn capaciteit, en na het schip van het land na hem uit isolement . En er werd gezegd dat het rijden op een schip in de zee een reis is van ernst en gevaar, en de afstand van het land, daarna van de vagina . En als hij in een zaak zit, dan neemt hij een risico, dan zal hij, als hij eruit gaat, ontsnappen en zijn Heer ongehoorzaam zijn, want de Almachtige zei : ‘ Als hij hen niet naar gerechtigheid leidde, dan zouden ze delen. . ~ Als de visionair zijn staat heeft verlaten, of hij is een koopman wiens handel verloren is gegaan, dan zal het schip terugkeren . Als het schip zonk en eraan werd gehangen met een plank, dan zou de sultan boos op hem zijn als hij een gouverneur was, dan ontsnapte hij en keert de staat naar hem terug . En als hij een handelaar was, dan verminderde hij zijn geld en compenseerde hij het, en als hij verdronk, dan is hij als een drenkeling . En wie ziet dat hij zich in een schip in het midden van de zee bevindt, dan zal hij in handen zijn van degenen die hem vrezen, en zijn dood zal een redding zijn van het kwaad van wat hij vreest . Zijn schip zonk en zijn panelen verspreidden het ongeluk voor hem in het schip dat hem dierbaar is . En er werd gezegd dat het schipbreuk een reis in veiligheid was, omdat de Almachtige God zei : ~De ark werd voor de gek gehouden om op Zijn bevel in de zee te rennen .~ Het met mensen beladen schip is veilig voor degene die er op reis in zit, want de Almachtige God zegt : ~We hebben hem en iedereen die bij hem is in de geladen ark bevrijd .~ En het nemen van riemen van het schip, de vlag raken of geld halen uit een klacht . En hij nam het touw van het schip, Hassan al-Din en de metgezellen van de rechtvaardigen zonder hen te verlaten, want de Almachtige God zei : ~En houd je vast aan de touwen van God en scheid je niet .~ En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik in een zwart schip zat met niets anders dan de touwen . Hij zei : Je bent een man wiens religie niets anders is dan oprechtheid, en de touwen van het schip zijn de eigenaren van religie ….

…Kameel : Wat kamelen betreft, als ze een stad binnenkomen zonder een apparaat, of op een andere manier lopen dan een paard, is het wolken en regen . Wat betreft degene die een kameel bezit, hij verslaat mannen van voorbestemming . Een enkele kameel is een man, en als het van de Arabieren komt, dan is het Arabisch, en als het een fortuin is, dan is het een niet-Arabier, en het antwoord daarop is een reiziger, een sjeik, een eunuch of een beroemde man . Misschien wees de kameel op Satan, toen werd gemeld dat Satan op zijn hoogtepunt is . Misschien duidde het op de dood vanwege zijn plechtigheid en de gruwel van zijn schepping, en omdat hij geliefden naar verre oorden smeekt . En misschien wees hij op de onwetende, hypocriete man, die tegen de Allerhoogste zei : ~ Ze zijn niets anders dan schapen .~ En het duidt op de zwangerschap van een geduldige man . Misschien wees hij het schip aan, want kamelen zijn landschepen . Het duidt op verdriet wanneer de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei: ~Het berijden van een kameel is verdriet en roem .~ Als de patiënt zag dat hij op een kameel reed om te reizen, stierf hij, en dat was zijn doodskist en zijn roem . En wie op een kameel rijdt en gezond is, hij reist, tenzij hij ermee rijdt in het midden van de stad, of ziet dat hij er niet mee loopt, want hij zal verdriet ervaren terwijl hij verhindert op de grond te komen, zoals opsluiting en ziekte als gevolg van de afstand van de aarde tot hem, en roem : als hij ziet dat het in opstand komen tegen de autoriteit of de schepping over de koningen zal voortduren, wordt Hij meegenomen en omgekomen, vooral als er iets is dat bijdraagt ​​aan zijn bekende kleding, tenzij hij het op een dragende of brancard legt, want hij kan de hulp van een grote man zoeken of daartoe in staat zijn . Als zijn knie een vrouw is die geen man heeft, is ze getrouwd, en als haar man afwezig is, zal hij het voor haar uitspreken, tenzij er in het visioen bewijs is dat wijst op kwaad en schandalen, want ze is daar beroemd om onder mensen . Wat betreft degene die een kameel zag die zijn keel binnenging, water gaf of gereedschap , hij is een djinn die erin komt of degene die aangeeft dat het vat van zijn familie en bedienden binnenkomt . En wie een kameel verminkt in een huis ziet, dan sterft de heer des huizes als hij ziek is, of sterft zijn dienaar, dienaar of meerdere, vooral als zijn vlees wordt gescheiden en zijn beenderen worden gescheiden, dit is zijn erfenis . En als hij hem afslachtte om ervan te eten en er is geen zieke, dan is dat een voorraadschuur die hij opent, of een wijziging die hem in staat stelt zijn beloning te verkrijgen . Maar als de kameel midden in de stad of tussen een groep mensen is, dan is het een man met een kiel die wordt gedood of sterft . Als hij werd afgeslacht, dan werd hem onrecht aangedaan, en als hij levend werd afgeslacht, was zijn autoriteit verdwenen of van hem verwijderd, of hij nam zijn geld aan, en wie een kameel vlees zag eten of de rol van mensen zocht, dan eet hij van het is vanuit elk huis een onbekende eter, dan is het een epidemie die bij mensen heerst, en als hij hen achtervolgt, dan is het een heerser of een vijand Of een stroom die mensen schaadt, dus wie het breekt, breekt een lid ervan of het opeet, zal hij zoveel schade oplopen als hij heeft ontvangen . Evenals de olifant, giraf en struisvogel in dit gezicht . Een trein kamelen in de winter is een sleepgids . Er werd gezegd dat het rijden op een Arabische kameel een pelgrimstocht is, en wie van een kameel valt, zal verarmd raken . En van zijn speer een zieke kameel . En wie op een kameel werd betrapt, hij werd getroffen door geld en verdriet, en er ontstond ruzie tussen hem en een man . Eden zag alsof hij hard voor hem was, bedroefd door een sterke vijand . Als hij de haak van de kameel pakt en hem naar een bekende locatie leidt, duidt dit op een verwende man naar goedheid . En er werd gezegd dat de kameel wordt aangedreven door zijn teugels, een bewijs van de onderwerping van enkele leiders eraan . En wie een peetvader-kameel verzorgt, zal voogdij krijgen over de Arabieren, en als het Bakhatti is over de niet-Arabieren, en wie ziet alsof hij uit zijn bronnen heeft gehaald, zal hij het geld over hebben, en als hij ziet dat twee kamelen vechten , zal er een oorlog plaatsvinden tussen twee grote koningen of twee mannen . En wie een rauwe kamelenkop eet, zal een groot man roddelen . Op een kameel rijden voor degenen die het zien, zullen ermee reizen, en als hij ziet dat hij kamelen melkt, zal hij verboden geld krijgen . En wie kamelenvlees eet, zal ziek worden . En wie van zijn vlees wordt geslagen zonder te eten, krijgt geld vanwege de reden dat kamelen in het visioen worden toegeschreven, en kameelhuiden zijn erfstukken ….

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…Al-Assad : Sultan Qahir is machtig vanwege de grootheid van zijn gevaar, de ernst van zijn moed, de gruwel van zijn schepping en de kracht van zijn woede . Het duidt de krijger aan, de dief, de verraderlijke arbeider, de eigenaar van de toestand en de roeping van de vijand . Misschien duidt het op dood en verdriet, omdat degene die ernaar kijkt geel wordt, verward en zwak wordt . En het gezag van de verduisterde man duidt op de onderdrukking van mensen, en de vijand en de heerser . Wie een leeuw zijn huis ziet binnenkomen, als hij daarin ziek is, zal hij omkomen, anders zal het worden veroorzaakt door een macht van autoriteit . Als hij hem stiekem beroofde en zijn geld plunderde, hem sloeg of doodde, als hij zijn ziel in een droom wakker had gemaakt , zijn hoofd had afgesneden of van hem gescheiden . Wat betreft de leeuw die de stad binnenkomt, het is een plaag, nood, macht, machtige of vijand die hen overvalt volgens het bewijs dat hij heeft bij het ontwaken en slapen, tenzij hij de moskee binnengaat en boven de preekstoel uittorent. is een macht die de mensen probeert en hen verdrukking en angst bezorgt . En wie de leeuw berijdt, berijdt een grote zaak en ernstig bedrog, hetzij als een geschil over de heerser en een durf over hem en zijn vervreemding, of hij berijdt de zee zonder uitdrukking, of hij zal gebeuren in iets dat hij niet kan bevorderen of vertraging, dus hij geeft de consequentie van zijn bevel aan, door zijn slaap en zijn bewijs te vergroten . Degene die een leeuw betwist, vecht tegen een vijand, autoriteit of wie de leeuw ook wordt toegeschreven . En wie een knie heeft terwijl hij vernederd of gehoorzaam is, hij zal een onderdrukkende en machtige macht kunnen overwinnen . En wie Al-Assad ontvangt of hem met hem ziet en niet met hem omgaat, een soort autoriteit zal hem treffen en het zal hem geen kwaad doen . Wie ontsnapt aan een leeuw en de leeuw zoekt hem niet, ontsnapt aan iets waarvoor hij waarschuwt . En wie het vlees van een leeuw eet, hij zal geld krijgen van een sultan en zijn vijand nagelen, en evenzo als hij de melk van een leeuwin dronk . Als hij het vlees van een leeuwin eet, zal hij een grote heerser en koning slaan . En de huid van de leeuw was het geld van een vijand, en de kop van de leeuw werd afgesneden om een ​​koning en macht te krijgen . En wie leeuwen sponsort, is waar, machtige koningen . En wie door een leeuw wordt geslagen, koorts zal hem nemen, want de leeuw is koortsig . En wie zich mengt met de leeuw en hem niet tegenspreekt, hij is veilig voor het kwaad van zijn vijand, vijandschap stijgt van hen op en vriendschap is bewezen . En wie voor hem knielt en bang voor hem is, hij zal door moeilijkheden worden gekweld . Een leeuwpuppy is een jongen . En er werd gezegd dat hij die zag alsof hij een leeuw had gedood, aan al het verdriet zou zijn ontsnapt . Wie een leeuw verandert, wordt volgens zijn toestand onrechtvaardig . En er werd gezegd dat de leeuwin de dochter van een koning was . En hij zei : Er kwam een ​​man naar Muhammad bin Sirin en zei : ik zag alsof er een leeuwenjong in mijn handen was, en ik omhelsde hem . Toen Ibn Sirin zijn slechte toestand inzag en hem niet als een waardig persoon zag, zei hij : Wat zijn uw zaken en de zaken van de prinsen? Toen hij zijn toestand zag, zei hij : Misschien geeft uw vrouw borstvoeding aan de zoon van een man uit de prinsen . Dus de man zei: bij God . En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : ik zag alsof ik een leeuwenjong nam en het in mijn huis bracht, dus hij zei dat sommige koningen overeenkwamen . Yazid bin Al-Muhallab zag dat hij op een leeuw in een brancard zat op de dagen van zijn vertrek uit Yazid bin Abdul-Malik, dus het visioen werd verteld aan een expressieve oude vrouw, en hij zei : hij rijdt een groot ding en is omringd door ….

…Wat betreft de paarden die tussen de rondes door rennen, het zal gieten en regenen als het Arabieren zijn zonder zadels of ruiters . En wie een groep paarden ziet met zadels zonder knieën, het zijn vrouwen die samenkomen op een begrafenis of bruiloft . Wie een aantal paarden bezit of ze graast, hij zal jurisdictie hebben over volkeren, of hij zal zegevieren in zijn gebied . En wie een paard met een zadel berijdt, hij zal eer, eer en autoriteit verwerven, want hij is van de wagens van koningen en van de wagens van Salomo, vrede zij met hem . En zijn sultan kan een vrouw zijn met wie hij trouwt of een slavin die hij koopt . Als zijn knie geen harnas heeft, zit er in al zijn gezichten niets goeds in, omdat het hoofdstel een teken is van vroomheid, religie, onfeilbaarheid en bekwaamheid, dus als het hoofdstel ervan wordt verwijderd, zal dat van zijn hand worden verwijderd. hand . En wie zijn beest ziet, zijn bevel is zwak en zijn toestand is bedorven, en zijn vrouw is verboden, en zij ligt zonder onfeilbaarheid onder hem . En wie een onbekende merrie in zijn huis ziet, als hij een zadel heeft, komt een vrouw hem binnen met een huwelijk of extra of gastvrijheid, en als deze naakt is, komt een man hem binnen met een huwelijk of iets dergelijks . Ibn Sirin zei altijd : Degene die een paard naar iemand anders brengt, hem onrecht aandoet met een paard of met een getuigenis, hij ontleende dat aan zijn naam, alsof hij hem doodt of een heerser of een dief of zo naar hem knipoogt . En rijden geeft de nagel aan en het uiterlijk en geheugen, voor het rijden op de rug . De rit van een persoon kan zichzelf aangeven, en als hij recht is en in goede staat verkeert, en als hij verzameld is of alleen is of verdwaald, dan zal hij verloren gaan en gespeeld worden, en misschien geeft zijn rit de tijd, dag en nacht aan . De reserve is aangesloten bij degene die vooruitgaat in alles wat wordt aangegeven door zijn boot, of zijn opvolger na hem, of zijn voogd en dergelijke ….

…Wat betreft de kus, wie ziet dat hij een versierde vrouw kust of seks met haar heeft, dan trouwt hij met een vrouw wiens echtgenoot is overleden, en hij profiteert van haar geld en een zoon, en hij wordt goed in dat jaar en er werd gezegd dat hij de wereld wil. En wie een man ziet kussen en seks met hem heeft en zich met hem vermengt, mengt zich met lust, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, en zo niet met verlangen, dan krijgt hij het effect goed.En wie ziet dat hij een dode accepteert , dan gaat de loop van het huwelijk verder in interpretatie en sommigen van hen zeiden dat degene die zag dat hij een dode met verlangen aanvaardt, hem vervolgens met het goede verbindt, en wie ziet dat de dode hem kust, komt naar hem toe uit het geld van dat dood of door zijn daden is beter, en wie ziet dat hij voor iemands hand is, dan wordt hij door hem vernederd, evenals het kussen van de knie. En een man en wie ziet dat iemand voor de aarde staat, dan is het beter en hoger voor de toekomst voor hem en wie ziet dat hij voor de hand van zijn geliefde staat, dan is hij onderworpen en vernederd aan hem…

…Wat betreft de ‘awrah : zijn uiterlijk is een onfatsoenlijke aanval en leedvermaak door de vijanden, die zich tussen de navel en de knie bevindt . Degene die ziet dat hij ermee is begonnen of ze heeft onthuld door zijn kleren of sommige daarvan, hij zal van hem verschijnen in overeenstemming met wat hij eruit zag . En als er iets kleins aan hem is dat het in het bijzonder verbergt, dan kan hij voorzichtig in een zaak worden uitgekleed . Als dat een aanwijzing is voor een schuld, bereikt het een bedrag dat onpartijdig is in religie en goedheid . En als dat in zonde was, dan heeft hij in zijn zonde een bedrag bereikt waar hij doorheen gaat . Wie in zijn slaap zijn ontkenning van religie of zonde niet kent, en de plaats waar hij wordt uitgekleed, is als de markt of te midden van het publiek, en het privégedeelte is prominent aanwezig, hij zal het met eigen ogen zien, alsof hij zich ervoor schaamt, en hij heeft wat van zijn kleren eraan, en hij ziet niets dat wijst op de daden van gerechtigheid, want hij beledigt zijn dekmantel, noch het goede erin . Als hij was ontdaan van wat ze beschreef, en hij zag de naaktheid niet prominent, en hij stond er niet op om zich ervoor te schamen, en er was niets van zijn kleren aan, dan is hij veilig voor iets waarin hij zich bevindt. benauwdheid, als hij ziek is, genas God, en als hij een schuldenaar is die zijn schuld heeft voldaan, en als hij bang is voor zekerheid, als hij geen kleren aan heeft, dan valt hij van de hoop van degene die smeekte hem, of hij is geïsoleerd van het gezag waarin hij zich bevindt, of hij overtreedt een zaak waaraan hij vasthoudt . En dat alles als zijn ‘awrah duidelijk zichtbaar is, en hij is als degene die zich ervoor schaamt . Als de naaktheid niet duidelijk is, en hij schaamt zich er niet voor, dan duidt de overdracht van zijn toestand die beschreven is op een staat van veiligheid, en geen enkele vijand zal hem aan de kaak stellen, zo God wil ….

…Er werd gezegd dat de oversteek iemand moet vragen die een visioen ziet en het vergat toen hij wakker werd uit zijn slaap, hoe hij aan zijn toestand kwam. Als hij zijn hand op zijn vingers vindt, dan zal hij kleine bomen hebben gezien en als hij ze op zijn rug vindt, dan zal hij een duidelijk hebben gezien, en als hij ze op zijn zij vindt, dan zal hij iemand hebben zien liggen. , en als hij ze op zijn ribben vindt, zal hij het hebben gezien.Als een vrouw het op zijn gezicht vindt, dan zal hij een vuilnisbak hebben gezien, en als hij het op zijn hoofd vindt, dan zal hij een enorme pilaar of een grote boom, en als hij die op zijn dij vindt, dan zal hij een hoge boom hebben gezien en als hij hem op zijn knie vindt, dan zal hij een rivier hebben gezien, en als hij hem op zijn tenen vindt, dan zal hij een klein bos gezien ….

…Hij is in een droom het hoofd van een volk en waarden van een huis, land of dorp . En een stier is een jaar aan de macht . Maar het is voor de sultan, de koopman en de arbeider, een soennitische handel . En wie ziet dat hij veel stieren heeft, dan neemt hij de staat aan als hij daarvoor gekwalificeerd is . Als hij zag dat hij er een stier vanaf reed, zal hem goed en vruchtbaar worden gebracht . En wie zag dat hij de kop van de stier at, zou het mandaat en de autoriteit krijgen, tenzij de stier rood was . En als de ziener een koopman was die handel zou slaan, en partners zouden onder zijn controle staan . Als het vulgair is, begrijp dan zijn daden . En de os is een arbeider, dus wie ziet dat hij op een stier reed, overwon een arbeider, en als de os een last draagt, zal de arbeider hem geld in rekening brengen op basis van het bedrag van de last . Als de stier rood was, stierf de ziekte van zijn zoon of zijn familie . De stier is koning of vijand . Als een stier wordt geslacht voor voedsel, is het vlees een geoorloofd bestaan . Het voelde dat hij Thura had gekocht, het overhalen van vrienden en de supervisie van de mensen de woorden van Lin Hassan, zei Ibn Sirin Almachtige Gods genade : stieren Ajam, en gestegen tot veertien in de koe is het een oorlog, wat niet zo was hij is een vete, en de stier grote man, voor hem evenzeer en onoverwinnelijkheid, en vlees En wie een witte stier zag die goed zou worden, als hij hem met zijn hoorn uithakte, wees op de toorn van God Almachtig, en wie het vlees at van een stier in zijn slaap zou onmisbaar zijn, en wie er met een lift op reed, als de knie van de os in een droom of zijn speer stierf in zijn jaar, en degene die erop beet werd geraakt door een ziekte of degene die hem uithaalde, God voorziet God Almachtig goede kinderen . En op wie de os ook valt, hij zal ver reizen . En wie de stier ziet terwijl hij gekooid of ziek is en in nood verkeert, moet hem wegdoen . En wie de os ziet alsof hij voor hem ploegt, of hij gecultiveerd of verveeld is door zijn cultivatie en zijn vruchtbaarheid vergroot, en als hij een koopman was, leed hij verlies en ging zijn handel achteruit, en of hij een jurist of een geleerde meer goed . En wie het ziet alsof de stier het heeft geslagen, dan staat het op het punt om te sterven of te sterven door de ziekte waarin het is . En de stier duidt op ernst, bedreiging en verdrijving van iemand die een hogere rang heeft dan die van een persoon als de persoon die droomt arm is en een slaaf . En wie een kudde koeien zag, hij zou ernstig worden getroffen in zijn zaken, en als de os op zijn hoogten reed en werd genoemd . Als de stier tegen hem sprak of de stier sprak, dan raakte hij vervreemd tussen hem en een andere man . En wie het ziet alsof een grote stier uit een klein hol kwam, dan wilde de stier terugkeren naar dat hol en verveelde zich erop, want het is het grote woord dat uit de mond van de man komt dat hij het terug wil draaien , maar hij kan het niet . En wie ziet dat hij een passagier is op een zwarte stier, en de os bijt en bedreigt hem en het gehate ding wil, dan loopt hij in de zee en wordt die getroffen door een pijnlijke aandoening, en hij wordt sterk met zijn schip totdat het bijna zinkt en dan daaruit ontsnapt . En wie stieren ziet die een stad binnenkomen, het zijn vijanden en onderdrukkers, en dieven zullen de stad binnengaan . En wie een stier ziet die hem aantrekt en hem van zijn plaats verwijdert, als hij een wali is, wordt hij verwijderd . En er werd gezegd : De stier duidt een man aan die in het donker is, want hij wordt gedood of afgeslacht, want de rebel en de dader komen om . En wie ziet dat hij op een stier reed, hij zal gekweld worden door een daad van zijn autoriteit, en hij zal er het goede in verwerven . En wie ziet dat hij op een zwarte stier heeft gereden, zal geld verdienen, en als hij ziet dat hij het in zijn huis heeft gebracht en ermee wordt vertrouwd, zal hij dat jaar verdienen . Als de stier veel horens heeft, dan zijn dat jaren volgens de weinige en de menigte . En de hoornloze os is een verachtelijke man, een arme spaniel, als een schaap, en in kracht is als een geïsoleerde arbeider en een arme leider . Misschien duidde de os op het huwelijk omdat hij te veel ploegde, en misschien duidde het op de rebel omdat hij de aarde in beroering bracht en de top naar beneden draait . En misschien wees hij de slaaf, de eigenaar en de broer aan om hem te helpen bij het ploegen en dienen van de mensen in de woestijn . Degene die in een droom een ​​stier bezit, en als het een vrouw is, wordt haar man voor haar vernederd, en als ze geen man heeft, is ze getrouwd, en als ze de dochter van haar vrouw heeft, en als iemand gezag heeft ziet dat hij hem zal overwinnen . Hij die een stier slacht, als hij een sultan is, doodt een arbeider, en als hij een gewone man is, dan is hij een persoon die zegeviert door degenen die hem vrezen . En wie op een rode of gele os rijdt zonder een rijmachine, wordt ziek . En misschien verwees de stier naar de mooie jongeman omdat het een van zijn namen is, en zijn visioen duidt op de uitbarsting van opruiing of het helpen overwinnen van moeilijke zaken, vooral voor de eigenaren van ploegen en landbouw . Misschien duidde zijn visie op saaiheid en verbazing . En de zwarte stier is vreugde en plezier . En de zwarte stier zal de patiënt verjongen en genezen ….

…En wie ziet dat hij voor iemands hand is, dan is hij vernederd, en geeft misschien ook aan dat hij zachter wordt en de knie kust zonder hem, en de man kust zonder dat ….

…Al-Karaki : Er werd gezegd dat een vreemde, arme persoon zwak is, en wie een karka sloeg die zijn krachten bundelde met slechte moraal, en sommigen van hen zeiden : wie Karaki zag reisde ver weg, en als hij op reis was, keerde hij terug naar zijn familie veilig, en er werd gezegd dat de Karaki mensen waren die graag ontmoeten en deelnemen. In dat jaar zal er sprake zijn van ernstige kou en een ondraaglijke stortvloedaanval . En wie de snoek in de winter samen zag, wees op dieven en bandieten . Het is een goede gids voor reizigers, voor degenen die willen trouwen en voor degenen die een kind willen . En er werd gezegd dat wie een krik sloeg, betaald zou worden, en wie een knie had, zou arm zijn ….

…En wie ziet dat hij met zijn knieën in een station is geland, dan krijgt hij rust, en als hij ziet dat de knie weg is terwijl hij achterblijft, wordt het op drie manieren geïnterpreteerd als een preek, verlangen en huilen ….

…Wat het schaap betreft, wie ziet dat hij een ram heeft geraakt, hij kan profiteren van een enorme, onneembare man die dierbaar is, en wie ziet dat hij rijdt en het uitgeeft zoals hij wil en de ram gehoorzaamt hem, dan zal hij overwint een enorme man en besteedt hem hoeveel hij liefheeft, en als de ram hem niet gehoorzaamt, dan volgt die man hem niet en wie ziet dat hij een ram op zijn rug draagt, draagt ​​hij de voorraden van een grote man en wie ziet dat hij tegen een ram vecht, dan vecht hij tegen een enorme man, dus wie hen verslaat is de overwinnaar, en wie een ram ziet die sterft of slacht en zijn vlees verdeelt, dan sterft een grote man en deelt zijn geld, en wie ziet dat hij een ram heeft geslacht voor iets anders dan om te eten of te doden, dan zal hij zijn vijand winnen en wie in zijn huis een geslachte ram ziet, dan is het een deel van zijn familie sterft, en wie ziet dat hij ramvlees eet, dan eet hij van het geld van een grote man, en wie ziet dat hij een ram aan het roosteren is, dan wordt hij ziek of gekweld. de nood, en wie ziet dat hij rammen van minder dan tien heeft geraakt of haar in zijn geld ziet, dan als hij iets volgt of als er een vrouw bij hem is, dan woont hij niet in dat werk En die vrouw blijft niet bij hem totdat ze sterft of haar verlaat, behalve met het aantal rammen dat hij zag, en als ze toenam en toenam tot tien, dan volgt hij een volk en krijgt hij een grote autoriteit. En wie ziet dat hij de koppen van rammen heeft meegebracht, zal worden meegebracht met de koppen van zijn vijanden, en wie ziet dat hij een ooi heeft geraakt, dan zal hij een eerbare vrouw van het lot treffen die bevrucht is. Melk een ooi, hij zal toegestaan ​​geld krijgen, en wie ziet dat hij een ooi heeft geslacht, dan yen Zoals een vrouw en wie ziet dat hij een lammetje laat grazen, dan volgt hij de mensen, en als hij ziet dat hij heeft geslagen haar of haar bezit, dan zal hij een groot deel van de buit aanrichten, en wie ziet dat hij hem sesam heeft gegeven, dan treft hij een gezegend en eerbaar kind, en wie ziet dat hij ander lam heeft geslacht dan vlees, dan sterft hij voor hem of een deel van zijn familie en wie het ziet Als hij een geit, zijn koning of zijn knie slaat, dan slaat het een hoge status op bij een grote man, en wie ziet dat hij een onbekende geit heeft gedood, of geslacht, of iets heeft gedaan ermee, of een groep ervan bezat, dan loopt de interpretatie van de ram en de geit de loop van de schapen, behalve dat het schaap eervoller is dan de geit en wie denkt dat hij een ernstig heeft geslagen Het slaat een jongen , en wie ziet dat hij grootvaders vlees eet, krijgt er een beetje geld van een jongen…