…Wat betreft de dirhams, ze worden op gezichten overgedragen volgens het verschil in temperament, omdat veel mensen, als ze dirhams in een droom zien, net zoveel bij hem komen als hij zag . En sommigen van hen zeiden dat als hij dirham ziet, hij goede woorden of eenwording van de Almachtige God hoort, vooral als de dirham nieuw wit is en als ze zwart zijn en afbeeldingen hebben, ze oorlog en rivaliteit aangeven ) en de juiste dirham geeft de waar nieuws en gebroken daarvan duidt op liegen . En wie ziet dat hij hem een ​​dirham heeft gegeven in een zak of buidel of in een bundel, dan spreekt hij met hem verborgen woorden en bewaart hij zijn geheim. Wat betreft de kleine dirham, ze duiden het jonge kind aan, en als hij ziet dat hij die kleine dirham van hem heeft verloren, dan zal hij verdriet en ontbering krijgen vanwege dat kind. Verdriet, als hij het niet vindt, verlaat het kind de wereld en de frauduleuze dirhams duiden op roddels ….

…Jaafar Al-Sadiq zei: De visie van de nieuwe grote arrogantie duidt op goedheid en voordeel, en de zwakke kleine duidt op het kleine goed, en het oude en gefragmenteerde geeft de schade, zorgen en leed aan, en er wordt gezegd dat gerechtigheid is afgeleid van gerechtigheid en gerechtigheid, en het is in elk geval prijzenswaardig ….

…Mier Iemand die van mieren droomt, kan gedurende de dag veel kleine verstoringen verwachten, omdat hij kleine zorgen opjaagt en algemene ontevredenheid in alle dingen vindt ….

En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

…Wat is de basis voor haar in het hart van de betekenis van de expressie , zoals huilen uiting van vreugde , en de dood in het leven? Wat gebruikelijk is bij uitdrukkingen van uitdrukkingsmethoden ; Uitdrukking in het hart van betekenis , zoals huilen dat overgaat van vreugde , en de dood die leven uitdrukt , en dit zie ik het nut ervan wanneer er een slechte betekenis is , het verandert in optimisme , en wat ik heb gevonden aan de hand van bewijs dat deze benadering ondersteunt in het gezegde van de Allerhoogste : ( Als God ze een beetje laat zien in je droom, en als hij ze veel laat zien, zou je falen en zou je onthecht zijn in de zaak. Maar God zegene je, Hij is zich bewust van dezelfde borsten (43), en zoals hij ze laat zien wanneer je elkaar even in je ogen ontmoette, en je in hun ogen verkleint, zodat God beslist over een zaak die van kracht was, en tot God zullen de zaken terugkeren (44) ( Al-Anfal : 43, 44) Mujahid zei : God toonde hun leven in een kleine slaap . Hij vertelde de profeet vrede zij met hem metgezellen die aan hen waren vastgemaakt . Sayyid Qutb zei : het visioen is oprecht in echte betekenis , een kleine profeet volgde hen en ze zijn veel nummers , maar weinig hun muziek , een beetje gewicht in de strijd … enz . Zoals de p arties gezicht correspondeert met gezicht herhaalde visie profetisch oprecht in het macroscopische beeld van de twee kanten , zodat de gelovigen de ongelovigen een paar zien , en de ongelovigen de gelovige weinigen , zodat beide teams Aggrey ten strijde trekken . de reden dat de ongelovigen de weinige getrouwen zien ; zoals Razi zei : ongelovigen niet voorbereiden Ka klaar , en Ajtraoa gelovigen Afhankelijk van mij vertelde ik hen , Toen verraste en verwarde de menigte hen . . . Totdat hij zei : Er is een oppositie in het minimaliseren van de twee partijen die bekend staan ​​als meditatie . Als de ongelovigen in feite veel waren , en de gelovigen waren weinigen , en het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een paar in het visioen had , kwam hij tot grote wijsheid , namelijk dat God de gelovigen uitdaagt tegen de ongelovigen op het slagveld , en dit is wat de gelovigen hielp de overwinning te behalen , en God weet het het beste . En er is een foto in de buurt hiervan , dus familieleden handelen soms namens elkaar in een droom , dus we kunnen de oom zien , en de betekenis is een andere oom , en we kunnen een van de broers zien , en de betekenis is besteed op een andere broer , enzovoort ….

…Vierkant of rechthoek : een van de belangrijkste betekenissen waarmee we uit deze vorm komen, is leven in dit wereldse leven en hard werken en het huis van werk en hoop aangeven. Dit is gebaseerd op wat er in de Sahih kwam dat de Boodschapper, vrede zij met hem, een lijn maakte met een vierkante lijn, dan een lijn daarbinnen buiten plaatste En hij plaatste kleine lijntjes rechts van deze lijn in het midden, en hij zei over deze lijn in het midden die een persoon vertegenwoordigt, en deze muraqa is zijn leven, en wat uit het vierkant komt, is hoop, en hij zei over de kleine lijnen dat ze de symptomen zijn. Als iemand het mist, zal een ander hem slaan , enzovoort ……

…Slap Als je droomt dat je mank loopt terwijl je loopt, betekent dit dat een kleine zorg je onverwachts zal confronteren, waardoor je plezier aanzienlijk wordt verminderd . Als je anderen ziet hinken, geeft dit aan dat het gedrag van een vriend van nature je gevoelens zal schaden . Kleine mislukkingen begeleiden deze droom ….

…Een bepaalde droom voorspelt succes in kleine zaken . Als een bepaalde vrouw haar at of gooide, voorspelt dit dat de jaloerse haar zal storen met kleine hapjes . ~ Aangewezen : een stuk CARAMEL omvat meestal klein medisch materiaal ~….

…Slangen : het zijn vijanden, omdat de vervloekte Satan Adam smeekte: vrede zij met hem . En de vijandschap van elke slang volgens de omvang van zijn verdrukking, zijn botten en zijn merkteken, en het kunnen ongelovigen zijn, en de eigenaren van ketterij, vanwege het gif dat het heeft . Misschien duidde het op de overspeligen, hun beten en hun karakter, en misschien was het leven afgeleid van de naam, zoals zien in de hectares of stromend onder bomen, met water en stortregens, en ze vergeleken het met het water blazen . De slang kan een heerser zijn, of ze kan een vrouw en een kind zijn, want de Almachtige God zegt : „ Een van uw vrouwen en uw kinderen is uw vijand, dus pas voor hen op. ” En wie een slang doodt of bestrijdt, bestrijdt een vijand . En eet zijn vlees, geld van een vijand, plezier en opgetogenheid . En als je hem in twee helften bijt, neem dan gerechtigheid van zijn vijand . En uit zijn levende woord met zachte en vriendelijke woorden, trof hij een goed dat mensen aan hem zouden willen, en als hij een dode slang zag, dan is hij een vijand dat God toereikend is voor zijn kwaad zonder kracht en kracht . En haar eieren zijn de moeilijkste vijanden, en hun zwarten zijn het moeilijkst . Als hij zag dat hij een koning was van de grote zwarten des levens in een groep, zou hij de legers leiden en een grote koning krijgen . Als hij een gladde slang treft die hem gehoorzaamt, en noch een sportschoen noch goedheid doet pijn, dan trof hij een schat van de schatten van de koningen, en het kan zijn grootvader zijn geweest als het in deze hoedanigheid was . En wie een slang vreest en hem niet ziet, dan is het veiligheid voor hem tegen zijn vijand, en als hij het ziet en vreest, dan is het zowel angst als alle angst, en evenzo alles wat er bang voor is en niet zie het, en de uitgang van de slang uit de urinebuis is geboren, en wie een slang een huis binnengaat bedrogen door zijn vijand, wie ziet dat hij het heeft ingenomen, dan krijgt hij geld van een vijand die veilig is, omdat de Almachtige God zegt : ~ Neem het en wees niet bang .~ Er werd een kleine slang geboren . En als hij de slangen op de markt zag vechten, zou er oorlog plaatsvinden en zou hij de overwinning op de vijanden behalen . En de slang is de autoriteit van een stille vijandschap, en als hij ziet dat een slang eenmaal uit zijn herinnering komt en eenmaal naar hem terugkeert, dan verraadt hij hem . En de slang is een vrouw, dus wie ziet dat hij een slang op zijn bed heeft gedood, zijn vrouw sterft, en als hij een slang in zijn nek ziet en die in drie stukken snijdt, dan scheidt hij drie keer van zijn vrouw, en die van de slang benen en hoektanden zijn de kracht van de vijand en de strengheid van zijn sluwheid . En wie een slang verandert, verandert hij van de ene staat in de andere, en wordt een vijand van de moslims, en als hij zijn huis vol slangen ziet, vreest hij niet, dan herbergt hij in zijn huis de vijanden van de moslims, de bezitters van hartstochten, en de waterwezens met geld, en als hij in zijn zak of zijn mouw een kleine witte slang ziet, is hij niet bang. Omdat het zijn grootvader is, en als hij een slang achter zich ziet lopen, dan wil zijn vijand hem bedriegen, en als het tussen zijn handen loopt of om hem heen draait, dan zijn het vijanden die zich met hem mengen en hem geen kwaad kunnen doen, en als hij ziet dat een leven zijn huis binnenkomt en zonder schade weggaat, dan zijn zij zijn vijanden van zijn huishouden en zijn verwanten, als hij het ziet. Niet in zijn huis, vijanden zijn vreemden . En het vlees en het vet van de slang is het geld van een vijand, en een tegengif voor een vijand. Als hij aan alle kanten slangen ziet vechten, dan een grote slang van hen doodt, dan is hij de eigenaar van die stad . Als de gedode slang was zoals alle andere slangen, dan werd een van de soldaten van de koning gedood , en als de slang op een hoogte steeg, werd hij comfortabel, blij en gelukkig, en als hij een slang van een hoogte zag neerdalen, een leider stierf op die plaats . Als hij een slang uit de aarde ziet komen, wordt hij daar gekweld . Als hij zijn tuin vol leven ziet, dan is het de tuin die groeit en de plant erin groeit en leeft . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof een slang hem achtervolgde en ik volgde hem, dus ging hij een hol binnen, en in mijn hand werd een deksel op het hol gelegd . Hij zei : ben je verloofd met een vrouw? Hij zei : Ja . Hij zei : Je zult met haar trouwen en haar erven, dus trouwt hij met haar en zij stierf voor zevenduizend dirham . Een ander zag alsof zijn huis vol leven was, dus vertelde hij zijn visioenen aan Ibn Sirin en zei : Vrees God en herberg de vijand van moslims niet . Een vrouw kwam naar hem toe en zei : O Abu Bakr, een vrouw zag twee holen waaruit walvissen kwamen. Toen kwamen twee mannen naar hen toe en namen melk van hun hoofd, dus Ibn Sirin zei : De slang melkt geen melk, maar straalt eerder gif uit . En dit is een vrouw met wie twee van de leiders van de Kharijites binnenkomen, die haar uitnodigen voor hun leer, maar ze nodigen haar uit om de twee sjeiks te beledigen, moge God tevreden met hen zijn . Wat het leven van de buik betreft, het zijn familieleden en het verlaten van de man is een ongeluk voor de buurman van de man ….

…Een kamer Stenen zien in een droom duidt op eindeloze problemen, zorgen en mislukkingen . En als je droomt dat je tussen rotsen of stenen loopt, betekent dit dat je een tijdje in nood en ontberingen zult leven . En als u een deal sluit in het land van zijn rotsen en stenen die rijk zijn aan mineralen, betekent dit uw succes en de welvaart van uw handel na een periode van stagnatie . En als je verliest van de deal, verwacht dan leed en zorgen . En als u droomt dat u zich grote zorgen maakt over het stoppen van de handel, dan geeft dit uw succes aan met het verkopen of kopen van dingen die u winst opleveren . Het zien van kiezelstenen of kleine stenen in een droom duidt op kleine zorgen en problemen . Als je droomt dat je met stenen gooit, betekent dit dat je iemand verwijten maakt . Als je ziet dat je kiezelstenen en stenen gooit naar een persoon met wie je vecht, betekent dit dat je aan angst en gevaar zult ontsnappen vanwege je zorg voor gezondheidsprincipes en -waarden ….

…Het oogsten van een droom op het moment van oogsten voorspelt succes en plezier . Als de oogsten overvloedig zijn, dan is dit een goed voorteken voor het land en de staat, aangezien het politieke mechanisme zijn uiterste best zal doen om alle situaties vooruit te helpen . Een kleine oogst duidt op kleine winsten ….

…Al-Muizz : Ashraf Al- Rijal . En wie het ziet alsof hij een schaap volgt terwijl hij loopt, hij volgt het niet, omdat zijn wereldse leven is opgeschort in zijn Sunnah en hij wordt beroofd van wat hij wenst . En het mechanisme is het geld van de vrouw en de geiten, een slavin of een corrupte vrouw, omdat ze zonder zonde wordt blootgesteld aan naaktheid . Het vet is rijk, en het magere is arm . En de woorden van geiten duiden op vruchtbaarheid en goedheid . En de poëzie van de geit is geld, de Steenbok wordt geboren en de knuffel is een Arabische vrouw . En het verzamelen van schapen op een plaats, misschien zouden mannen daar bijeenkomen over een kwestie, en wie de schapen weidt, is de bewaker van de mensen ….

…De knuffel Iemand die droomt dat hij een levend persoon omhelst, staat in nauw contact met hem zolang de omhelzing lang is . Als hij een dode omhelst of hem licht mengt, zal zijn leven worden verlengd . Als de doden hem omhelsden, zou hij sterven . En wie ziet dat hij een vrouw omhelst, omhelst zijn wereldse leven, wanhopig van zijn rug, zie ook omhelzen ….

Knuffel, zijn visioen in een droom duidt op een persoon die goed of kwaad betekent . En misschien het huwelijkscontract aangegeven . Als een onbekende Dalal een patiënt betreedt, duidt dit op het overlijden van de patiënt . Zie ook Slaver ….

…Het punt van de aanbidder is degene die in een droom ziet dat hij naar het oosten bidt, omdat hij een man is van slechte scholing, veel vervagende mensen, die tot zonden durft te komen omdat hij het met de joden eens was . En als zijn gezicht naar het oosten is gericht, dan is hij een man van de vernieuwer, en het oosten is de qiblah van de christenen, en als zijn gezicht van wat volgt de achterkant van de Kaaba is, dan verwierp hij de islam. door een grote zonde te begaan, of een valse eed . Of de laster van een vrouw die getrouwd is en immoraliteit niet vermijdt, en de magiërs hebben zichzelf toegestaan ​​elke verboden handeling te begaan . Als hij ziet dat hij de kus niet kent, dan is hij bevooroordeeld in zijn religie . Als hij ziet dat hij bidt naar de Kaaba, dan is zijn religie rechtvaardig ….

…Blindheid is in een droom een ​​illusie in religie, en blindheid is ook rijk. Wie ziet dat hij blind is, is rijk, en wie ziet dat hij blind is, vergeet de Koran . Als hij ziet dat een persoon hem heeft verblind, dan misleidt hij hem . Als een ongelovige ziet dat iemand door hem verblind is, zal hij zijn geloof veranderen . En de blinde is een arme man die dingen doet die hem opvallen in zijn religie . En als een ongelovige ziet dat hij blind is, dan zal hij worden gekweld door verdriet en kwaad, of een boete, of zorgen . En als hij ziet dat hij blind is, in nieuwe kleren gewikkeld, zal hij sterven . En wie ziet dat hij blind is, dan zal hij een strijd of een ruzie hebben, of hij zal oordeel en kennis verwerven over het verhaal van Izak en Jacob, vrede zij met hen beiden . En als een blinde man ziet dat hij de kus omdraait, dan vergist hij zich . En wie ziet dat zijn ogen blind zijn, zal de sluier tussen hemzelf en God worden vernietigd . En wie blind is, heeft zijn gezichtsvermogen in een droom, hij zal arm worden na zijn rijkdom, of rijk worden na zijn armoede, of hij heeft het geld of de zoon verloren die hij het meest dierbaar voor hem is . Blindheid kan duiden op doofheid, minachting voor de wereld of het verbergen van geheimen . Blindheid voor de vreemdeling is het bewijs dat hij niet terugkeert naar zijn vaderland . Blindheid voor de gevangene is een meningsverschil, en mensen tonen genade aan blinden en nemen zijn hand waar hij maar wil ….

…Jaafar al-Sadiq al-Hilwah zei: Er is veel geld en een oprechte schuld, en een stukje ervan duidt op de qiblah van zijn zoon en vriend of metgezel, en het stukje lössing is een mooi woord en het beste zoete is dat de kleur wit is, en er werd gezegd dat het visioen van droge zoetheid in termen van de zin is wat hij heeft verkregen van het gedrag van de koning jegens anderen, en als het geel is, is het Er zit wat droefheid in, en wat betreft de rotzooi en dergelijke, het is een geoorloofd levensonderhoud, en misschien het kussen van een vrouw en iemand die droog is, is geld dat moeilijk en vochtig is, is er anders in en sommigen haatten het omdat het gelig was, en er werd gezegd dat het aangeeft ziekte, en er werd gezegd dat het veel geld en een pure schuld is, en het stukje ervan is een kus van een kind of een minnaar, en er werd gezegd dat Al-Khabeesah een aardig en goed gesprek over de kwestie was van het pensioen, evenals het model en veel ervan duidt op veel levensonderhoud in macht en gezag y tenzij het wordt aangeraakt door vuur, dus aanraken duidt op een verbod, toespraak of sultanaat. Wat betreft wat in zoetheid wordt geplaatst, duidt op de toelaatbaarheid van Hassan Mlehat, en er werd gezegd dat alles wat gemaakt is van zoet, op welke manier dan ook, van welke soort dan ook, of het nu suiker, honing, melasse of johannesbroodstroop is, het is prijzenswaardig , levensonderhoud, goed en een voordeel, vooral voor degenen die het eten, wat melasse betreft, het is geld en voordeel ….

…Een kus is in een droom een ​​mooie, onbekende vrouw . Als een persoon veel water jaagt, profiteert hij veel van mannen die verbonden zijn met de sultan . En de cape is een man met veel vrouwen, en duidt op vrolijke mensen . Wie dood vlees eet, zal gekleed worden ….

…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

En wie denkt dat hij een man kust of gemeenschap met hem heeft of zich met hem vermengt, wordt vermengd met verlangen, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, behalve dat hij minder machtig is dan hij, en als de kus niet van verlangen is, dan degene die het effect doet, is goed ….

…Ibn Sirin zei dat het stuk suiker een mooie toespraak of een kus is ….

…Jaafar Al-Sadiq zei: Het drinken van pemphigus heeft vier aspecten: voordeel, service, kus, service aan de wortels en het wegnemen van leed en zorgen ….

…Al-Kirmani zei dat de pemphigus-drank de kus aangeeft ….

En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt ​​in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….

…Dr. Jaafar al-Sadiq zei: ~Suiker wordt op vijf manieren geïnterpreteerd als lieve woorden, een kus, uitkering, geld en kinderen, net als dronkenschap .~…

…De doden zagen dat trouwen bekend : het effect van de acteur raakt hem beter dan een gebed of een schakel . Als hij ziet dat hij gaat trouwen met de heiligheid van de doden, bereikt de persoon het object met goedheid, zoals naastenliefde, ritueel of smeekbede . En als hij een bekende dode levend ziet trouwen, komt hij in de geschudde buurt die beter is dan de erfenis van de overledene of zijn erfgenaam of zijn erfgenaam uit kennis of iets anders . De kus is het tegenovergestelde, omdat het subject erin treft en beter accepteert dan het object ….

En Jaafar al-Sadiq zei, de klomp komt in vijf aspecten: een kus, goede woorden, geld, voordeel en de hoeveelheid daarvan ….

…Hij is in een droom een ​​opluchting voor iemand die in nood verkeert, trouwde met een alleenstaande vrouw, op reis gaat, bedrijf houdt en geheimen onthult . Het privégedeelte geeft de gevangenis of de deur van het huis aan waar de Almachtige God hem heeft geboden vandaan te komen. God de Almachtige zei : (En huizen komen uit hun poorten ). En de vagina en de kus waarmee hij trouwt . En de vulva duidt het graf of de verlichting aan . En de vulva is bedrieglijke sluwheid ….

Als hij tegen zonsondergang bidt, wijst hij op de slechtheid van zijn leer en zijn moed voor zonden, want het is de kus van de joden, en zij durfden op hun sabbatten naar de walvissen te kijken.

…Een kus is in een droom een ​​mooie, onbekende vrouw . Als een persoon veel water jaagt, profiteert hij veel van mannen die verbonden zijn met de sultan . En de cape is een man met veel vrouwen, en duidt op vrolijke mensen . Wie dood vlees eet, zal gekleed worden ….