…Het zien van het gebouw dat op de grond is ontstaan, een minimum particulier of openbaar voordeel voor zover hij het zag . Misschien was de interpretatie van de constructie het bouwen van een man met zijn gezin, dus als hij iets bouwt, duidt dit op de kwestie van de vrouw . Als hij ziet dat zijn huis een bekend aantal heeft uitgebreid, dan is het zijn wereldse capaciteit, en als de breedte de omvang ervan overschreed, zal een volk dat huis zonder toestemming betreden in een ramp, huwelijk of paniek . En er werd gezegd : wie ziet dat hij een gebouw aan het bouwen is, zal zijn familieleden, vrienden en soldaten verzamelen . Als hij een heerser is, is dat de terugkeer van zijn staat, de volledigheid van zijn geluk en de hoogte van zijn zaken in overeenstemming met de dikte en strakheid van het gebouw . Als hij het ontwortelde en verwijderde, dan scheidde hij de verzameling van zijn familieleden, metgezellen, vrienden en soldaten, en zijn staat was verdwenen . Als hij ziet dat het een oude structuur van een wereld vernieuwt, dan is het een vernieuwing van het leven van die wereld. Als het gebouw voor een farao of een onrechtvaardig persoon is, dan is het een vernieuwing van zijn leven . Als hij zag dat hij was begonnen met bouwen, dan groef hij het vanaf de fundering en bouwde het vanaf zijn beslissing, totdat hij het bouwde, dan is hij op zoek naar kennis, staat of ambacht, en hij zal krijgen wat hij wil . En wie ziet dat hij bouwt in een stad of dorp van Bunyana, dan zal hij daar met een vrouw trouwen, en als hij van klei bouwt, dan versiert hij en versiert hij een huichelarij, als hij bouwt uit klei, dan verdiende hij van toegestaan, en als het is gegraveerd dan is het kennis of staat, met zuiverheid en vreugde . Als hij ziet dat hij een gebouw van gips heeft gebouwd en er een schilderij voor heeft betaald, dan gaat hij de leugen in, want bouwen met stucwerk en het loon is huichelarij, en huichelarij is bouwen met stucwerk en loon . En er werd gezegd : wie pleisterwerk doet, doet wat hem niet mag . En wie ziet dat hij in vervreemding bouwt, dan trouwt hij met een vrouw wiens naam hem niet genoemd is, of dat hij in vervreemding verblijft en sterft . Bouwen met klei is religie en zekerheid . En droge modder is een gruwel van geld . En wie ziet dat het modder is in het graf van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, dan moet hij de hadj verrichten . En wie ziet dat zijn huis modderig is en een ton nat, dan is hij goed . En wie ziet dat hij het eet, eet evenveel geld als hij at . En de prachtige constructie duidt op intimiteit, liefde, nageslacht, levensonderhoud, eerbiedwaardige kleding en de eerstgeborene van vrouwen . En misschien duidde de strakke constructie op kracht en intensiteit, of steun en hulp, en misschien duidde het visioen van het gebouw op een lang leven, en misschien duidde het gebouw op de bouwer ervan, en als het een kerk was, werd het aangeduid door een christen, en of het was een moskee, het werd aangeduid door een moslim, en als het een school was, werd het aangeduid door zijn jurist, of werd Ribat aangeduid door een ascetische aanbidder . En wie in een droom een moskee bouwde of een plaats dicht bij de Almachtige God, of hij een koning was die de waarheid bevestigde en het goede oplegde en het kwade verbood, en als hij een geleerde was die een boek samenstelde dat mensen baat hadden bij zijn kennis of fatwa’s , en als hij geld had, betaalde hij de zakaat van zijn geld . Als hij alleenstaand was, trouwde hij . Als hij getrouwd was, zou hij een zoon hebben, en een goede man zou zich naar hem verspreiden . En als hij arm was, zou hij rijk zijn, anders zou hij mensen met goeden bijeenbrengen en hen helpen de Almachtige God te gehoorzamen, anders zal hij berouw tonen tot de Almachtige God voor wat hij heeft begaan, of zich bekeren tot de islam, of als martelaar sterven . Als hij bouwt door wat niet is toegestaan om te bouwen, of afwijkt van de mihrab, of het afleidt naar een andere richting dan zijn richting, duidt dit op het tegenovergestelde van goed en kwaad. Als hij koepels ziet of ze in een droom bouwt , duidt dit op het verhogen van zijn status of het toetreden tot de mensen van het lot . En wie ziet dat hij een koepel boven de wolken heeft gebouwd, zal autoriteit en macht krijgen voor zijn heerschappij . En wie zag dat hij bouwwerken had boven de hemel en de aarde van groene koepels, zijn daden waren goed, en hij stierf op het getuigenis . En wie ziet dat hij een badkamer bouwt, bouwt die samen met een vrouw . Als hij de patiënt ziet alsof hij zijn huis aan het bouwen was en niet weet wanneer hij het verwoestte, dan is zijn lichaam weer gezond en is de ziekte waarin hij is vertrokken van hem teruggekeerd . En wie ziet dat zijn vader een structuur heeft gevestigd en zijn vis fokt, dan zal hij de daden van zijn vader voltooien, die hij had in een religie of een wereld . En wie ziet dat de arbeiders in zijn huis werken, zal ruzie maken met zijn vrouw of een vriend van hem en dergelijke verlaten ….
Dromen over Koe na het afkalven
(70 betekenissen van dromen over Koe na het afkalven )…Er werd in sommige boeken vermeld dat een van de etiquette van een visioen is om het niet aan een vrouw te vertellen of na het ochtendgebed? Is dit correct? Ja, dit werd in sommige boeken genoemd, maar het is een onjuiste specificatie, dus het is toegestaan om de visie aan vrouwen te vertellen. Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath in het hoofdstuk : De uitdrukking van het visioen na het ochtendgebed (12/439): Het geeft de zwakheid aan van wat Abd Al-Razzaq op gezag van Omar op gezag van Saeed Ibn Abd al-Rahman, volgens sommige geleerden, was gebaseerd op enkele misvattingen, zoals de urgentie die van de vrouw komt en hun angst dat het visioen verkeerd geïnterpreteerd zal worden, of het was gebaseerd op enkele van de korte blikken van vrouwen, en de fout van deze blikken is niet verborgen, en het is bewezen dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, enkele van zijn visioenen over vrouwen zoals Aisha en Khadija heeft overgeleverd, moge God tevreden met hen zijn onder zijn vrouwen, en zoals een moeder verboden, en het verhaal van Ibn Omar en hij wenste dat God hem een visioen zou laten zien, en toen hij haar zag, vertelde hij het aan zijn zus Hafsa, moge God tevreden zijn met hen allemaal, al deze overleveringen zijn voldoende om breng dit gezegde in diskrediet, en we zeggen dat het op dat moment juist is ….
…Koeien duiden koeien aan in een droom over de jaren, dus een zwarte of gele koe is een jaar waarin vreugde en vruchtbaarheid heerst, en de afscherming van de koeien is intens aan het begin van het jaar, en de koeien aan hun zijde zijn streng in het midden van het jaar, en het wonder in zijn wonder is de strengheid aan het eind van het jaar, en de kwartelkoeien . Jaren van vruchtbaarheid en magere koeien zijn jaren van onvruchtbaarheid en dorheid . Rundvlees eten in een droom is het voordeel van halal geld in het jaar . En er werd gezegd : de koe is hoog, en het raakt geld van een mooie vrouw . Het raakt geld van een mooie vrouw ….
…Als hij het ziet alsof hij bloed heeft vergoten na de aderlaten, dan heeft hij berouw van zonde, want het bloed dat eruit komt, is berouw . Als het bloed zwart is, dan is het vastbesloten een grote zonde te begaan, omdat het bloed een zonde is, en het is berouw . Als hij ziet alsof hij een vagina heeft gepakt en zijn vrouw het een tijdje heeft opgemerkt, dan is ze aan het bevallen van een meisje . En als hij haar per ongeluk oversteekt, zal hij haar van haar familieleden scheiden . Als hij ziet dat hij van plan is ader te worden, wil hij berouw tonen ….
…Wat betreft de koeien, wie ziet dat hij op een os of zijn koning rijdt en zijn gereedschap bij zich heeft, dan zal hij een daad van gezag en veel geld plegen en de beste stieren om te berijden is dat wat zwart is en als het is geel of rood en heeft geen boot, dan is het ziek voor zijn berijder en zit er niets goeds in. Als hij het niet uit zijn positie verwijdert, zal hij een hekel hebben aan en niet geïsoleerd. Degene die ziet dat een onbekende groep stieren of koeien zonder kop is gekomen of beheerd of hun plaats is binnengegaan of verlaten, en als hun kleuren nul zijn, dan zijn dit ziekten die op die plaats die locatie voorkomen, zelfs als hun kleuren anders zijn Het zijn evenveel vruchtbare jaren als de kwartel en de mazil, de kwartelkoeien zijn jaren van ongeluk, en de mazil zijn jaren van gekmakende jaren. En wie ziet dat hij een koe bezit met haar kalf, trouwt met een vrouw van karakter en religie, en wie denkt dat hij een berijder is, zijn vrouw sterft en erft het. Haar magerheid en wie ziet dat hij rundvlees eet of drinkt van haar melk, dan zal hij meer macht, geld en instinct in schulden hebben, en als hij ziek is, zal God hem genezen en wie ziet dat hij koeienvet eet zal vruchtbaar en gezegend zijn, en wie ziet dat hij koeien-ghee eet, dan is het een verhoging van zijn geld en is het beter dan schapenvet…
…De opluchting na leed en nood 99 – – Op gezag van Khalid bin Yazid Al-Azdi vertelde Abdullah bin Yaqoub bin Dawood me, hij zei : Mijn vader zei dat de Mahdi me opsloot in een put en er een koepel over bouwde, en Ik bleef daar vijftien pelgrims tot de opvolging van al-Rasheed voorbij was, en elke dag werd mij een brood en een beker water gegeven. Hij leerde de tijden voor gebed. Toen het hoofd van het hoofd van dertien pelgrims in mijn slaap naar me toe kwam en zei : We zijn op Joseph, Heer, dus bracht hij hem uit de bodem van een holte en een wolk om hem heen. Hij zei : ik dankte God en zei : De vagina is gekomen. Hij zei : ik bleef in de buurt en ik zag niets, dus toen het hoofd van het jaar kwam, kwam dat. De volgende zei tegen mij : Moge God hem naar Faraj brengen dat hij elke dag iets heeft in zijn schepping. Hij zei : toen zette ik een cirkel op en ik zie niets. Toen kwam dat na een jaar en zei : Moge het leed waarin ik ben gegaan een relatieve opluchting zijn, dus hij is bang, en de vreemdeling komt. : toen hij Naudet werd, dacht ik dat ik Oozn bid Vdly Li zwart touw en vertelde me : ik zal zijn midden verharden, en ik deed Vokhrgeony toen ik de licht syncope optische Vantlgulwa Pei ontmoette die een compliment over het goede introduceerde en werd verteld : vrede op de commandant van de gelovigen, zei ik : Gegroet de commandant van de gelovigen en Gods genade en zegeningen zijn met jullie , Mahdi zei : ik ben er niet in. Ik zei : Vrede zij met jou, Commandant der Gelovigen, en Gods genade en zegeningen zijn met jou. Oh, Al-Hadi zei : ik ben niet met hem. Ik zei : Vrede zij met u, de Leider van de Gelovigen, en de genade en zegeningen van God. Hij zei : Al-Rasheed, dus ik zei : Al-Rasheed. Hij zei: Ja Jacob, de zoon van David, God kwam voor niemand tussenbeide, behalve dat ik vanavond een meisje voor me op mijn nek droeg, en ik zei dat ik me op je nek droeg en ik viel voor je vanuit de plaats waar ik was. en ik heb je eruit gehaald. Hij zei : eerde me en liep naar mijn stoel. Hij zei : Toen vermomde Yahya bin Khaled me alsof hij bang was dat hij de Commandant van de Gelovigen zonder hem zou overwinnen, dus ik was bang voor hem, dus ik vroeg om de hadj, dus hij gaf me toestemming, en hij woonde nog steeds in Mekka tot hij stierf daar (1)….
…En wie veel koeien, mannetjes en vrouwtjes van verschillende kleuren zag lopen en waden op die plaats, het geeft het voorkomen van ziekte in dat jaar op die plaats aan, vooral als het mager was en als het dik was, dan geeft het de goedkoopheid en vruchtbaarheid van het jaar ….
…Waarom zijn dromen overvloedig na ruqyah? Gewoonlijk gaat iemand die de Koran over zichzelf leest of opstaat uit iemand anders vergezeld van enkele visioenen, en het kan worden voorgesteld door het zien van slangen en katten, roofzuchtige dieren, die van hoogte vallen, het lezen van magische verzen en het zien van vlammen, en dit zijn naar mijn mening alle pijpdromen die niet betrouwbaar zijn, noch de betekenis ervan . De oversteek verwachtte een waanvoorstelling en denkt dat het komt van wat werd gezien in een natuurlijke omgeving, maar de kwestie is niet zonder de aanwezigheid van enkele patiënten die tijdens de ruqyah veelbelovende visioenen van genezing zien, en dit is uitgedrukt en betrouwbaar, en is bewezen op gezag van Ali bin Abi Talib : Er is geen visie voor angst tenzij hij ziet wat hij liefheeft…
…Ibn Sirin zei: Wie een koe zag die zijn eigendom was en dik was, geeft de grote zegen in dat jaar aan, en als het onbekend was, dan geeft het aan dat de zegen werd verkregen voor de mensen van die plaats in dat jaar, en als het karig was, dan is zijn interpretatie ertegen en het rundvlees is geld in dat jaar en zijn huid geeft de munitie in dat geld aan ….
…En wie ziet dat hij een koe aan een koning heeft gegeven, zoekt een volk onder zijn gezag. Als het geschenk wordt geaccepteerd, is zijn streven acceptabel, en als het niet wordt geaccepteerd, anders ….
…En wie zag dat de koe met hem sprak, het geeft de breedte van het leven voor hem aan, zodat mensen zich over hem verwonderen ….
…En wie ziet dat de zon is opgegaan nadat hij is ondergegaan, en als het een onduidelijke zaak is, zal het aan hem worden geopenbaard of zijn goederen en industrie zijn opgebruikt na zijn depressie, of hij zal zijn vrouw herzien ….
…Abu Sa’id, de prediker en al-Karmani, zei: ~Wie zag dat hij een wilde koe had geslagen en het vlees ervan had opgegeten, zou geld van een mooie vrouw krijgen .~…
…En wie zag dat een koe hem beet of schopte, wijst op het verraad van zijn kinderen met hem ….
…En wie een slaaf een koe ziet melken, dan trouwt hij met een vrouw, en wie een stier uit een kamer ziet komen en er vervolgens in wil terugkeren, kan niet, dan interpreteert hij een woord dat uit iemands mond komt, dus hij is van plan het terug te geven, maar hij is niet in staat ….
…En wie een vette koe ziet, het is een vruchtbaar jaar, vooral als ze drachtig is, dan is ze volwassener, en als ze baart, is ze vruchtbaarder ….
…En wie ziet dat hij de castratie of de huid van een koe heeft geslagen, dan is het een geldwonde van een eerbare man ….
…Evenzo, als hij ziet dat hij de kop van een koe, een os of een mens of iets anders eet, behalve wat van elkaar onderscheiden is . Het menselijk hoofd is beter in de breedte van de wereld ….
…En wie een koe zag, ik keerde me van hem af, het duidt op de ongelukkige Sunnah ….
…Als hij zag dat hij uit het graf kwam nadat hij was begraven, dan wordt hem verzocht zich te bekeren ….
…En als hij ziet dat hij na zijn verovering is teruggekeerd van de indringers, geeft hij gezondheid en veiligheid aan en verkrijgt hij het gewenste, vreugde en plezier. Als hij afwezig is, zal hij met goed en veilig terugkeren, en als hij ziek is, zal de Almachtige God hem genezen ….
Het komt zelden voor dat hij vertelde dat een man in een droom zag na zijn dood, en de visionair zei tegen hem: Wat heeft God met je gedaan, mijn broer? Hij zei: bid
…En wie ziet dat hij de grond ploegt met een koe, geeft aan dat de grote zegen is bereikt ….
…En wie ziet dat hij ruzie heeft met een koe, geeft aan dat hij ruzie heeft gemaakt met een sterke vrouw met een lange tong ….
…Er werd gezegd dat wie ziet dat hij een koe met zijn kop of zijn koning in algemene termen vasthoudt, hij zal trouwen met een vrouw van karakter en religie ….
…En wie zag dat hij op de rug van een koe viel, geeft aan dat de Sunnah voor hem veranderd is ….
…En wie zag dat de koe naar hem toe kwam, geeft aan dat de Sunnah voor hem gezegend is ….
…En wie ziet dat hij een koe gooit en geen monster raakt, zal wat hij hoopt niet voor hem worden gedaan ….
…En wie ziet dat hij een andere koe gooide dan jagen, dan gooit hij een vrouw, en als hij hem gooit om te jagen, krijgt hij geld en een prijs ….
…En wie ziet dat hij een vet, koe of ram heeft geofferd, dan zal hij zijn nek vrijmaken ….