Parfum Als je een parfum in een droom inademt, zul je gelukkige gebeurtenissen tegenkomen . Als je jezelf en je kleding parfumeert, voorspelt dit dat je zult zoeken en plezier zult krijgen . Als je droomde dat je flauwviel vanwege de intensiteit en geur van het parfum, betekent dit dat je overmatige genot je bewustzijn en mentale kracht zal beïnvloeden . Als je parfum op de vloer giet, verlies je iets aangenaams en lekkers. Als je een parfumflesje breekt, zullen je verlangens en wilde verlangens je naar een ramp leiden . Als je droomt dat je parfum maakt en het laat druipen, dan zal geluk je bondgenoot zijn op het werk en zul je harmonie hebben in je relatie met vrienden. Als een meisje droomt dat ze haar badkamer aan het ruiken is, voorspelt dit dat ze verliefd zal worden . Als ze een parfum cadeau krijgt van een man, zal ze bezwijken voor de verleiding van genoegens en dat is gevaarlijk voor haar ….

…Ibn Sirin zei dat de visie van parfum: als de geur uit de wereld ruikt, dan wordt het geïnterpreteerd door kennis te vergroten en er iets aan te winnen, en als het rijk is, wordt het rijker en profiteren mensen ervan ….

…En wie ziet dat hij parfum heeft, geeft aan dat er in verhouding daarmee goed en voordeel is ….

…Jaafar Al-Sadiq zei dat de visie van parfum bestaat uit negen aspecten van goede lof, oprechtheid, nuttige wetenschap, prettige aard, een wetenschappelijke raad, een vrijgevige man, een man van fatsoen, waardigheid, waardevolle religie en goed nieuws ….

…Ismail bin Al-Ash’ath zei: ~Degene die zag dat hij eerlijk en geparfumeerd was, of zijn metgezel zodat ze samen op één plek zaten, het duidt op de goede lof van mensen voor hem en zijn roem onder hen voor goede en goede lof. Er werd gezegd dat het visioen van de geparfumeerde vrouw wordt geïnterpreteerd in vijf aspecten van de hoge opkomst van de wereld of een vrouw met prachtige lof, goedheid, gratie, plezier en parfum als een geheel. Het soort geld dat het toekomt aan wie dan ook verzameld, gezien of bewaard ….

…En wie veel parfum bij een vrouw ziet, hij zal uitleggen dat zij een schuldenaar is, en zijn schade daaruit zal voortkomen uit haar schuld ….

Al-Kirmani zei dat eenieder die zag dat hij op de heerschappij van Amoud vertrouwde, het kocht of aan hem werd gegeven, hij vertrouwde op een oude vrouw die met haar zou trouwen of met hem zou trouwen, en hij leidde daaruit af dat de regel op de oude man door te zeggen: ~De regels zijn vrouwen .~…

…En wie ziet dat hij een plein heeft gekocht, koopt een dienstmaagd slavin en krijgt goed en profiteert van haar ….

En wie ziet alsof hij een jongen heeft gekocht, zal hem slaan ….

Als hij zou zien dat hij een koran had gekocht, zou zijn kennis zich verspreiden over religie en mensen, en daar zou hij goed van profiteren ….

Wie denkt dat hij veel van mijn leren pantoffels heeft gekocht, of aan hem heeft geschonken, of ze heeft verworven aan welke kant hij ook was, dit geeft aan dat hij geld en gratie heeft verkregen zo goed als het is, en hij draagt ​​zo’n goed verzorgde pantoffels ….

En wie ziet dat hij vlees van een slager heeft gekocht en het niet naar zijn huis heeft gebracht, zal ziek worden en genezen ….

Jaber al-Maghribi zei: ~Wie denkt dat hij geparfumeerd is, dit duidt op goede lof voor hem van de mensen .~…

En wie denkt dat hij mensen iets frauduleus verkoopt, dan duidt dit op een goede datering, en dan leidt hij tot het geschil ….

…Perfectie is in een droom een ​​goed compliment, en als je rookt is het een lofprijzing met afschuw en gevaar . En goed voor de zieken duidt op hun dood . Als een vrouw ziet dat ze parfum is, gaat ze een goed werk aan, en als ze vrij is van een echtgenoot, zal ze trouwen . Evenals parfum voor mannen, is het goed en mooi mannelijk . En als de dief of bedrieger perfectie heeft, dan heeft hij berouw, en de goede geur duidt op zijn eigenaar ….

…Geeft in een droom de verlichting van haar familie aan van hun nood, of hun rijkdom na hun armoede, en de vrouw aan het celibatair en de echtgenoot aan de vrijgezellin, en het zien van de molenstenen in het huis die hen niet tot de gewoonte van hen brachten wijst op koppigheid, verovering en strijd, als het malen van brood, vlees of honing erin duidt op de corruptie van haar familie en hun hypocrisie . Het malen van tarwe of gerst of iets dat erin zit, duidt erop dat ze hun zaken vergemakkelijken, hun levensonderhoud genereren, hun ziekten genezen en degenen vernieuwen die hun belangen vervullen . En als de grote molensteen werd gezien in het stadscentrum of in de moskeeën en het land een ruïne was, dan was de molen een ruïne, vooral als het vuur of steen aan het malen was, anders was het een pest, vooral als wat je aan het malen was was rotte gerst, water, modder of mager vlees . Sommigen van hen zeiden : Als een molensteen plaatsvindt als een reis, als hij plaatsvindt zonder tarwe, dan is het vermoeidheid . En als de molen draait, gaat de prijs verder . En wie ziet dat er een molensteen in het wiel ronddraait, is overvloedig aanwezig voor degenen die het zien . En wie een molensteen ziet draaien zonder te malen, het is een reis . En als de molen zonder reden draait, duidt dat op de nabije toekomst . Wat betreft de palm van de hand, er zijn twee immorele mannen die partners zijn die niet op hun bestwil zijn voorbereid . En wie ziet dat hij de molensteen in zijn hand draait en ermee maalt, dan vertrouwt hij op zijn religie en zijn levensonderhoud van zijn hand, en krijgt hij evenveel geld als hij uit dat meel haalt . De molen wijst op slechte dingen en trouwe dienaren . En er werd gezegd : de slijpsteen duidt op bruiloften en zusters . En wie met zijn hand een molensteen zag, zou worden geslagen en gevangengezet . En wie een gebroken molensteen ziet en een gevangene is, zal aan zijn gevangenschap ontsnappen, en als hij van streek is, zal hij van zijn nood worden verlost, en als hij in gevaar is, zal hij overleven of sterven . En wie ziet dat hij een molensteen heeft die voedsel maalt met stromend water of zonder water, dan moet hij in zijn levensonderhoud voorzien door het werk van iemand anders . Als hij zag dat de molensteen gebroken was, zou de molensteen sterven . Als hij haar slijpstenen zag, werd hij bang . En milly duidt op angst . Wie een molensteen koopt, trouwt als hij celibatair is, of de echtgenoot van zijn zoon of dochter . Of koop een bediende, of reis als hij een reiziger is . De wind is een rivaliteit die niet kan overleven . En er werd gezegd : de breuk van de molensteen duidt op de leegte van de eigenaar van de zorgen, en er werd gezegd : de dood van zijn eigenaar, en wat betreft de saffraan-molensteen, het duidt op vreugde, vreugde, goedheid en goede lof . Misschien aangegeven door galziekte . Het water en de lucht waren de jonge mannen van de sultan of zijn poort . En misschien aangegeven door het vergemakkelijken van het moeilijke en de stroming van schepen en de regen van regen . De palm van de hand is een teken van troost en opluchting, en het kan duiden op kwaad, ruzie of slavin . Misschien duidde het op de vrouw, het leven en het levensonderhoud, en als ze volledig was voorbereid, duidde het op de voltooiing van dingen en op snelle reizen . En duidt de vrouw aan die veel kwaad eet ….

…Pauw : Het mannetje is een niet-Arabische koning, een Haseeb, en het vrouwtje is een niet-Arabische vrouw, die mooi is en geld en schoonheid heeft . En de verzamelaar tussen de pauw en de duif, een man van pooier over vrouwen en mannen . En de pauw zou verwijzen naar de ochtendmensen die lachten . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn vrouw me een pauw had gegeven, en ze zei tegen hem : Als je je visioen gelooft, koop je een slavin, en hij zal terugkeren naar u de prijs van dat slavin zesenzeventig dirham in schulden, en dat zal zijn met de toestemming van uw vrouw . De man zei : Moge God u genadig zijn. Gisteren was hetzelfde als wat je bent overgestoken, en ze hebben de schulden afgelost zoveel als je zei, hetzelfde. Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Waar wist je dat? Hij zei : De huidige Tawoos en de Tawoos van schulden met de woorden van de Nabateeërs, en het aantal dirhams uit de letters van de Tawa’s zijn afkomstig uit het verslag van de zinnen : de Taa is negen, de duizend een, de Waw zes, en de Gezien zestig ….

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…Ter afsluiting van dit boek en in reactie op de wens van velen, zijn dit voorbeelden van wat ik uitdrukte vanuit mijn visioenen : Veel verlangens kwamen met de vraag om enkele van de visioenen te noemen die ik uitsprak, en toen werden ze vervuld, en ik zou graag hier om degenen die deze verzoeken hebben niet teleur te stellen, maar ik wil ook graag iets verduidelijken dat ik graag geheimen wil.Daarom zal ik de namen van de zieners niet noemen, noch zal ik de visioenen noemen waarin er heel speciale dingen kunnen zijn, bijvoorbeeld, en ik bied bij voorbaat mijn excuses aan aan iedereen die dit onderwerp heeft gelezen en er onder de visionairs zelf bezwaar tegen heeft gemaakt . 1 / Een vragensteller zei dat haar tante ziet dat ze gouden armbanden om heeft en haar lastig viel, dus ik zei tegen haar : als je je visioen gelooft, kan het een simpele infectie in de luchtpijp zijn en het zal genezen met Gods hulp . En ze zei: ‘Glorie zij God, ik heb echt een tracheitis, moge God u belonen . 2 / Een beller zei dat ik een man zie die ik ken die op de deur klopt . Dus ik zei: hoe heet hij? Muhammad Al-Wahaibi zei, ik zei dat, als God het wil, hij een zoon zal hebben, dus zei hij: ik heb de genade van God gehad. Ik zei : ik noemde hem Mohammed? Hij zei ja, dan dank ik God . 3 / Een van de ondervragers vertelde me dat ik zie dat ik op geiten of eenden jaag, dus ik zei: ~Als God het wil, zal ze een aanzoek doen aan een braaf meisje, en haar vader zal een muezzin zijn. Hij vertelt me ​​later, toen ik me wilde aansluiten, ik een man ging zoeken die de oproep tot gebed deed in de moskee in de buurt waar het meisje woont, dus hij is de vader van de dochter . 4 / Een vragensteller zei tegen me dat ik zag dat ik een stoel zou betalen aan koning Fahd – moge God zijn leven zegenen – dus ik zei dat je een baan zou krijgen met een dergelijk salaris, zegt ze, en vanaf de volgende dag werd ze voor iets minder aangenomen, en ze geloofde niet dat ze in dienst zou komen . 5 / Een dokter vertelde me : Mijn man ziet dat hij nooit onder zijn auto vandaan komt . Ik zei: ga je reizen? Ze zei ja . Dus ik zei: ‘Geprezen zij God, voor de veiligheid, maar ik hoop de auto van onderaf te controleren, met name de kolom die onder de auto draait, en ik wist de naam niet, en ze vertelde me later dat mijn man in de auto ging. auto en vond een defect op de plaats die u ons heeft aangegeven . 6 / Een vrouw zei: ~Ik zie dat ik het haar van een jonge dochter van mij knip, en haar haar reikt tot haar heup, dus ik zei: Ben jij een van degenen die meisjes besnijden? Ze zei: ~Ja, dus ik zei, doe de Sunnah tijdens de besnijdenis, en verminder het niet meer dan de aangegeven limiet .~ 7 / A vader noemde Ali en zei dat zijn zoon ziet dat zijn rug kies doet hem pijn, dus ik zei dat uw zoon lijdt aan de wreedheid van de wetenschap leraar, dus ik kon hem vragen, en hij antwoordde ja, dus ik zei : Lof wees voor God, zie de leraar, en hij deed het . 8 / Een man vertelde me : ik zie dat ik het dak van het huis op ga, en ik zie een ladder, en ik ga omhoog . Ik vertelde hem dat iemand onderzoek doet en naar je vraagt, en misschien heb je zijn dochter aangesproken, en toen ik hem na een tijdje zag, vertelde hij me dat wat ik over hem zei, is gebeurd . 9 / Een vrouw zei dat ik zag dat ik een jongen borstvoeding gaf, en de hoeveelheid melk kwam met kracht uit mijn borsten en raakte de muur . Dus ik zei dat ik denk dat je een probleem hebt met het hormoon melk, en je zult herstellen en zwanger worden, als God het wil . Ze zei dat is wat je zegt, godzijdank . 10 / Een man vertelde me dat ik mijn zus zie, en ik zie de zon opkomen na zonsondergang . Ik zei, ik heb het haar beloofd en ik heb haar verlaten, dus ik zal nakomen wat ik haar beloofde . Hij zei, ik beloofde haar om umrah uit te voeren en dat kon ik niet . 11 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik een schaap slacht . Dus ik zei dat het een gelofte is die je niet bent nagekomen, dus doe het . En ze zei ja . 12 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik naar de Kaaba kijk en dat die wordt vernietigd . Ik zei: ‘Je bent in een westers land en je denkt er altijd over om het te verlaten, maar dat doe je niet . Ze zei dat is wat je zegt door God . 13 / Een man riep en zei dat ik zie dat ik op een vrije vogel jaag en ik heb een lieve kameel, en ik ging een berg op en vond mensen die aanboden om de vogel te kopen, dus ik zei dat het niet te koop is, en hij noemde de rest van het visioen . Dus ik zei dat je aan het jagen bent en bezig bent met jagen? En je bent de broer van een van de prinsen, en je hebt een landtoelage ingediend en de zaak zal naar je toekomen, en dan zullen sommigen je aanbieden om het te kopen, dus denk goed na voordat je het verkoopt . Hij zei: ‘Ik hou van jagen en ik ga naar hem toe en volg de tijd van de trek van vogels. Ik diende bij een van de prinsen een verzoek in voor een landtoelage en ben pas op dit moment vertrokken . ~ Dus ik zei: Geprezen zij God . 14 / Een van de bellers zag een vrouw naar haar toe komen en ze noemde haar naam . 15 / Een man belde me en zei dat ik Gabriël zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, vliegend . Dus ik zei: ~Werk je in een baan die verband houdt met de luchtvaart?~ Hij zei: ~Ja, ik studeer vliegen~, dus ik zei dat ik 600 vlieguren had afgemaakt en dat je half vertrokken was, dus noemde hij er heel snel een aantal, God zij geprezen . 16 / Continu: Ze zei dat ik zie dat ik twee witte en zwarte snaren uit mijn mond neem , dus ik zei tegen haar : Soms kom je van Satan met enige obsessie en twijfel over religie, dus vrees God . En ze zei: Bij God, dat ik soms de superogen observeer naast de verplichte gebeden, maar soms hoop ik en laat alles achter tot het gebed … bid dus voor haar dat God ze bevestigt op de religie 17 / Een man zei : Mijn overleden vader kwam naar mij toe en zei tegen mij : Vernietig de moskee bakens niet, dus ik zei : Ja, ik zei : Doe dit niet, het is niet toegestaan . 18 / Een man zei tegen mij : ik zie dat ik rondloop en niet compleet ben . Ik zei : je bent van plan je te vermenigvuldigen en het niet te doen? Hij zei : Ja . 19 / Een vragensteller belde en zei : ik zie dat ik in beweging ben en mijn geest is niet bij mij !! Ik zei : je kent een man die je geest maar manipuleert , dus pas op , en ze zei : het is wat je zegt , en moge God je goed belonen , en hier is het voordeel van te waarschuwen voor de slechte betekenis in sommige visioenen , en de impact ervan op het leven van de eigenaar . 20 / Een man zei : ik zie dat ik rijst eet en er zijn mensen die stelen !! Dus zei ik tegen hem : dit is jouw project en jij vertelt het idee van een oneerlijk man . Hij zei : Ja , wat je zei is gebeurd . 21 / man contact opnemen met het programma en vertelde me : Ik zag de zon en de maan in de aarde, en dit was voor de heilige maand Ramadan , in 1428 van , zei ik tegen hem : Dit is een verschil tussen de mensen van visie , en de mensen van de rekening bij het bepalen van de inschrijving van de maand , was wat ik kreeg van het gekibbel tussen de twee partijen ! 22 / Een man zei tegen mij : Ik zag dat ik zonder pijn een romp uit mijn mond haalde , dus ik zei : Dit is een kind dat je ergert , en hij zei : Ja, dat is het . 23 / Een vrouw zei : Ik zie een slang in de mond van een roos , dus ik zei : Je man belooft je en slaagt , en je bidt voor hem? Ze zei : Ja , dat is wat ik zei , dus ik waarschuwde haar en vreesde God ….

…Al-Jawalqi is in een droom een ​​man die elke persoon weet te kennen, en dat al-Jawalqi een container is voor alle bezittingen, dus ook in de interpretatie die Al-Jawalqi ziet met een obelisk in zijn hand de werper naaien en koop en verkoop dit geeft zijn beheersing van zijn kennis aan . Al-Jawalqi is een man die mensen aanzet tot reizen . En er werd gezegd : hij is een man aan wie mensen hun geheimen prijsgeven ….

Abeer Als een meisje droomt van een geurig parfum, betekent dit dat ze binnenkort wat plezier of een geschenk zal ontvangen

…Een schildpad is in een droom een ​​vrouw die parfum draagt, versiert en zichzelf voorstelt aan mannen . En er werd gezegd : de schildpad is de rechter van de rechters omdat hij de meest deskundige en briljante is van wat er in de zee is . Er werd gezegd : ze is een wetenschapper . Als hij een wijngaardschildpad in een land of dorp ziet, zijn de geleerden in die plaats dierbaar . Als hij het op een vuilnisbelt ziet, is er een wereld verloren onder de onwetenden . En er werd gezegd : ze is een aanbidder . En het eten van schildpadvlees is geld of kennis vanuit een oogpunt dat niet telt, of dat het goed of land, voordeel en geld overkomt . Wie ziet dat hij een schildpad bezit of deze in huis haalt, wint een wetenschapper . En als hij een schildpad op de weg zag liggen, ligt er een wetenschap op tafel . En als hij het verborgen ziet in een kom of in een kledingstuk, wordt de wereld daar opgetild lieverd . En er werd gezegd : De schildpad duidt in een droom het bedrog en bedrog, spionage en verdwijning, de bron en het bezit van wapens aan ….

…Al-Atraj verwijst naar de gezegende vrouw met kinderen in een droom . Misschien duidde het op de gelovige man of de reciteerder van de Heilige Koran . Het duidt ook op kennis, werk, mooie lof of vertrouwdheid en liefde . En er werd gezegd : Een van hen duidt het kind aan, en velen ervan zijn een goede zaak, en sommigen van hen haten het en zeiden : Het duidt op huichelarij en dat het uiterlijk in strijd is met het innerlijk . De groene laurier geeft de vruchtbaarheid van de sunnah en de gezondheid van het zienerlichaam aan als hij het plukt, en de gele lauriervrucht van de sunnah met ziekte . En er werd gezegd : Al- Atarajah is een rijke, eerbare, buitenlandse vrouw, en als hij het zag alsof hij haar doormidden had gesneden, zou hij een meisje en een zoon hebben die ziek zouden zijn . Als een vrouw een krans op haar hoofd ziet, zal een man van goede man en religie met haar trouwen, en als ze het op haar schoot ziet, zal ze een gezegende zoon baren . Als hij een man ziet alsof een vrouw hem parfum heeft gegeven, zal ze een zoon baren . En als een man een implantaat naar een andere man gooit, duidt dat op een verzoek om een ​​huwelijk . Als iemand cannabis eet en het is zoet, dan duidt dit op een som geld, en als het zuur is, duidt dat op een kleine ziekte ….

…In een droom duidt het op het teruggeven van deposito’s, of de redding van de patiënt van zijn ziekte, of de gevangene uit zijn gevangenis, en misschien duidt dit op een ontmoeting met de afwezigen . En de dood in een droom is een tekortkoming in religie, corruptie erin, en een hoogtepunt in de wereld als het gepaard gaat met huilen en schreeuwen, zolang het niet in het vuil is begraven, en als het begraven is, hoopt het niet op Salah . En wie zag dat hij stierf en er was geen dood lichaam, dit duidt op de sloop van een huis van zijn huis, en er werd gezegd : dat is eerder blind in zijn visie en lang in zijn leven . En er werd gezegd : de dood is een reis of armoede . Er werd gezegd : de dood is absoluut het huwelijk, omdat de overledene parfum en wassen nodig heeft als een getrouwde . En wie ziet dat hij stierf en zwanger is en niet begraven, zal zijn vijanden verslaan . En wie ziet dat hij leefde na zijn dood, hij zal na zijn armoede rijk worden of berouw hebben van zijn zonde . En wie dood is, vertelde hem dat hij niet gestorven is, hij is in het heiligdom van martelaren . En wie de dode ziet, is ziek, hij is verantwoordelijk voor zijn religie . Als de mensen van de graven naar buiten gaan en al het voedsel van de mensen eten, gaat de prijs van het voedsel omhoog . Wat de dode persoon in een droom over zichzelf of iemand anders vertelt, is waar en waar . En wie een dode in goede conditie ziet terwijl hij lacht, dit is zo . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, predikt tot een harteloze man . En wie ziet dat hij op het spoor van een dode loopt, moet zijn pad volgen . En wie zag dat de imam stierf, het land zou worden verwoest en vice versa . De dood is wroeging van een grote zonde . En wie ziet dat hij stierf terwijl hij naakt was, dan zal hij arm zijn, en als hij op een kleed ligt, zal de wereld voor hem vereenvoudigd worden . En wie ziet dat zijn zoon is gestorven, zal worden gered van zijn vijand . En wie zag dat hij was gestorven en begraven, dan gaf een slaaf aan dat hij was vrijgelaten, en als hij niet getrouwd was, gaf hij aan dat hij getrouwd was, en als de patiënt zag dat hij getrouwd was, zou hij sterven . En de dood is een goede gids voor degenen die bang of verdrietig zijn, en de dood van broers duidt op de dood van de vijanden . En wie ziet dat hij onder een volk van de doden is, dan is hij onder een volk van huichelarij . En wie ziet dat hij een dode vergezelt, zal ver reizen . En wie ziet dat hij in bad is, zijn bevel zal worden verhoogd en hij zal worden gered van zonden, zorgen en schulden . En wie een dode persoon ziet dat hij leeft, hij zal voor hem leven als een dode zaak . Als hij ziet dat de dode het druk heeft of moe is, dan leidt dat hem af met waar hij in zit, en als hij ziek is, is hij verantwoordelijk voor zijn schuld . En als hij zag dat zijn gezicht zwart was geworden, stierf hij door ongeloof . En wie ziet dat hij de doden heeft opgewekt, een Jood of een christen, of een ketterij, begroet hen met zijn handen . Als hij ziet dat hij de doden tot leven wekt, dan leidt hij een verloren volk . En wie levend wordt gezien, geeft de dode iets dat kan worden gegeten of gedronken, dus het is kwaad dat hem in zijn geld overkomt . Als hij de dode ziet en hem eten geeft, zal hij een eervol bestaan ​​verwerven . Als hij ziet dat de dode zijn hand heeft gepakt, zal geld van een hopeloze kant in zijn bezit vallen . Praten met de doden is een lang leven, en uit de doden nemen is een voorziening . En wie ziet dat hij met de doden spreekt, dan zal er ontkenning zijn tussen hem en de mensen . En wie ziet dat hij een bekende doden accepteert, profiteert van de overledene met kennis of geld die hij heeft achtergelaten . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij een dode ontvangt en de persoon van het visioen is ziek, dan duidt het op zijn dood . En wie ziet dat hij met een dode vrouw trouwt en ziet dat ze leeft, dan zullen de levenden sterven . En wie ziet dat de dode hem zijn versleten of vuile hemd geeft, dan zal hij arm zijn . En wie ziet dat de doden levend worden geslagen, de levenden hebben corruptie in zijn religie gebracht . En wie ziet dat een dode hem slaat, zal beter worden door te reizen . En wie een dode ziet slapen, zijn slaap zal rusten in het Hiernamaals . En als hij een levend persoon ziet slapen met een dode, zal zijn leven lang zijn . En wie ziet dat hij leeft onder de doden, hij reist ver weg en bederft zijn religie, en als hij ziet dat hij met de doden is terwijl hij leeft, dan vermengt hij zich met mensen in hun religie, corruptie . En wie de overledene onder de ongelovigen oude kleren ziet dragen, dan zal hij in het Hiernamaals in slechte staat verkeren . En wie een dode ziet en hem vertelt dat hij nooit sterft, dan is hij in het heiligdom van martelaren en wordt hij gezegend in het Hiernamaals . En wie ziet dat zijn moeder sterft, dan gaat zijn wereld weg en bederft hij zijn toestand . En wie ziet dat zijn broer is overleden en ziek is, dan is hij zijn dood . En wie ziet dat zijn vrouw sterft, zijn industrie waarin zijn levensonderhoud uitgeput raakt . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, zal tussenbeide komen voor een verdorven man . En wie ziet dat een dode verdrinkt in een zee, dan verdrinkt hij in zonden . En wie zag dat de doden uit hun graven kwamen, de gevangenen zouden worden vrijgelaten . Misschien gaf de dood plotseling de snelheid van rijkdom voor de armen aan . De dood van de profeten, vrede zij met hen, in een droom is een zwakte in religie, en hun leven is het tegenovergestelde . Misschien duidde de dood van de wetenschapper op de opkomst van een ketterij in de religie, de dood van schaarse ouders, de dood van de vrouw is een wereld die verdwijnt en de dood van het kind een mannelijke onderbreking . En de gebeden van de doden voor de doden zijn ongeldige daden . Het zien van de dode polytheïsten in een droom zijn vijanden ….

…De moskee duidt in een droom aan de koning aan omdat hij religieuze zaken doet, en de heerser die onderscheid maakt tussen de zaak en het verboden, en de markt waarin mensen van plan zijn te profiteren, en elke persoon komt eruit met winst op basis van zijn lot en zijn werk . En het geeft al diegenen aan die gehoorzaamd moeten worden door een vader, een leraar, een beleefde en een wetenschapper . En duidt op gerechtigheid voor degenen die erin zijn binnengekomen in een droom die onrecht is aangedaan . En duidt de Heilige Koran aan voor het grote aantal dat het bevat . Het geeft de begraafplaats aan, een plaats van eerbied, wassen, parfum, stilte en richting de qiblah . En het geeft aan wat door de vijanden wordt gebruikt als bolwerk voor beveiliging tegen angst . De daken van de moskee zijn eigendom van de koning en degenen die bekend zijn met zijn omstandigheden . En burgemeester, senior staat en zijn vorsten . En hem beperken tot de breedte van gerechtigheid en geleerden die onder zijn gehoorzaamheid zijn . En de deuren zijn bedekt . De minaret is zijn plaatsvervanger of de eigenaar van zijn nieuws . En als hij de heerser aangeeft, dan zijn zijn pilaren van zijn tijd, zijn lampen, de verdiensten van zijn tijd en zijn jurisprudentie, en zijn beperking tot de vereenvoudiging van zijn uitspraken of wat hij erop werpt vanuit de wetenschappen, en zijn plafond is zijn boeken die hem bedekken en naar hen verwijzen, en zijn minaret is degene die mensen verzamelt voor wat hij hun van de verdienste geeft, en de preekstoel van de slaaf, en de mihrab van zijn vrouw, of wat duidt op levensonderhoud. De toegestane, de vuurtoren is een minister en de imam, en misschien geeft de vuurtoren zijn muezzin aan, de koran is zijn reciteerder, de preekstoel is zijn preek, de deur is bij zijn poort, en de curator staat op zijn lampen en borstels . Wat betreft de moskee die de koningen van de islam op hun reizen voortzetten en de feestelijke gebeden en andere dingen verrichten, het duidt op de oprichting van de religie, de suprematie van het woord van moslims, de overwinning op hun vijanden en de uitspraak over interpretatie is de regel van wat ze oprichten vanuit de legitieme gangen die de kastelen uitdrukken . En de moskee van Medina duidt zijn mensen aan, zijn leiders, zijn leiders, zijn lagere en zijn meesters, de mensen van herinnering, de peetvader van de imam van het volk, de preekstoel van hun autoriteit of hun prediker, en zijn lantaarns zijn de mensen van kennis, welwillendheid, jihad en voogdij in de ribat. Begeleiding en het volgen van zijn leiding en het uitvoeren van zijn bevelen, en gelooft in zijn smeekbede, en wat betreft de deuren zijn arbeiders, secretarissen en politie-eigenaren ….

…Verdamping van een persoon in een droom met wierook duidt op een goede omgang met mensen . De wierookbrander is eigendom van Adib, en hij ontvangt goede lof van zijn eigenaar, en het goede is van goede oorsprong . En er werd gezegd : de patiënt heeft bewijs van overlijden . En voorzichtigheid, en roken met goedheid is een compliment voor het gevaar van de rook die erin zit . Wat barnsteen betreft, het is geld van een eerlijke man . Muskus en elke zwartheid van parfum, zoals kruidnagel, is een teken van plezier, en het poeder is een goede lof . En wie zag dat hij aan het ruiken was, hij zou een goede winst behalen, en aan de armen zou rijk zijn . En wierook kan verwijzen naar kennis en religie, of openbare naastenliefde, of gevaar, of verzoening met tegenstanders, of dienst aan helden, of geheimen tonen, onthullen wat er in het binnenste is, of mensen liefhebben en vleien, en misschien duidt het op liefde . En de wierook van vastberadenheid in een droom is dwang voor de vijand, overwinning op de jaloerse mensen, veiligheid voor angst, genezing van ziekten, vernietiging van magie en het brengen van voedsel ….

…En wie ziet dat hij zijn baard en zijn parfum heeft gekamd, het geeft gebeurtenissen aan dat hij over zijn interesse nadenkt en doorgaat met zijn zaken, en als iemand ziet dat hij dat met hem deed, dan is hij zijn tegenhanger, en als hij het deed anderen, dan is hij degene die denkt, en wat betreft het scheren van de baard tijdens de dagen van de hadj of tijdens de heilige maanden, de uitdrukking ervan is als het scheren van het hoofd zoals hierboven vermeld ….

…Saffraan is in een droom staat voor goede lof en een mooie herinnering als de kleur het lichaam of het kledingstuk niet aantast omdat het een parfum is, en als de kleur het aantast, dan is het een ziekte voor degenen die het zien . Saffraan malen is een ziekte . En er werd gezegd : Saffraan is goed zolang het het lichaam van zijn kijkers niet raakt . Als hij die slijpende saffraan ziet, doet hij een daad, hij is verrast . Zie ook Amber ….

…Graven opgraven : De aaseter vraagt ​​om een ​​verborgen gezochte man, omdat de Arabieren hem verbergen, hetzij in goed of kwaad, dus als opgegraven een wetenschapper is, dan wordt hij opgegraven volgens zijn leer en de heropleving van wat hij heeft geleerd zijn kennis, evenals het graf van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, tenzij hij hem naar een achterhaalde hoop leidt En hij breekt gescheurde of gebroken beenderen, dan komt hij in zijn kennis naar ketterij en ongeluk , en als hij hem levend aantreft, haalt hij iets goeds uit zijn graf en bereikt hij zijn doel om zijn Sunnah en zijn wetten te doen herleven in overeenstemming met zijn bestemming en dergelijke . Als de opgraving van het graf van een ongelovige of een ketterij of een van de mensen van de dhimmah de leer van de mensen van misleiding verzocht of verboden geld met bedrog en bedrog behandelde, en als de opgraving ertoe leidt dat het tot een stinkend lijk leidt, slib , of een heleboel excuus, dat sterker is in het bewijs en aangeeft dat de vereiste corruptie is bereikt . Wat betreft degene die een overleden persoon ziet die heeft geleefd, zijn Sunnah leeft voor goed of kwaad voor zijn zoeker, vooral als hij uit zijn huishouden komt of hij hem in zijn huis ziet, of voor alle mensen als hij een heerser of een geleerde is . Wat betreft het eten van de overledene uit een ziek huis, dit is het bewijs van zijn vernietiging, anders gaat er geld naar haar familie . Wat betreft degene die hem de doden noemde, als hij ziek was, volgde hij hem, en als hij een jurist was, dan spoorde hij hem aan en herinnerde hij hem aan wat nodig is om terug te keren van waar hij in zit en te repareren wat hij is, en wat betreft degene die hem dood sloeg of hem ontmoette met fronsend en bedreigend en de vrede verliet, hij zou moeten oppassen en wat hij over hem heeft overgelaten uit de wil is als het voor hem is of in de daden van hemzelf en zijn zonden tussen hem en God Almachtig . En als hij hem ontving met menselijke wezens, dankzegging, groeten en omhelzing, dan zou hij hem hebben opgeruimd tegen de toestand van de eerste, en de vermelding van de deur van de doden is vermeld boven wat er rijk aan is . Wat betreft het lam boven de kist : het ondersteunt wat de dood aangeeft in het visioen, en het kan een toestand volgen waarin het de nek overwint . Wat betreft de begrafenis, het wordt onderzocht zoals aangegeven door de dood, en het kan goed zijn voor degene die zijn schuld heeft gecorrigeerd, en het kan duiden op het lange verblijf van de reiziger, het huwelijk en de bruid, en de toegang tot het huis. in het geheel met de bruid van het wassen, het dragen van witte en aanrakende parfum, dan bezoeken zijn broers hem tijdens zijn week . En misschien wees hij op gevangenisstraf voor degenen die het verwachtten, en als hij zijn slaap en de slaap van een bruid uitbreidde, dan wordt het beste van zijn eten bewezen, de goede gevolgen en overvloed van zijn wereld, en als anders zijn toestand verslechterde en zijn leven was verontrustend . Ibn Sirin zei altijd : ~ Ik hou ervan om uit de dood te nemen en ik haat het om het te geven .~ En hij zei : Als de doden van je worden weggenomen, sterft er iets . En wie sterft en het lichaam van de doden daar niet ziet, dan is het de sloop van zijn huis of zoiets, en als de buurt ziet dat hij een graf voor zichzelf aan het graven is, bouwt hij een huis in dat land of dat plaats en verblijft erin, en wie tijdens zijn leven in een graf wordt begraven, wordt daarvoor opgesloten en vastgehouden, en als hij een dode ziet die hem omhelst en zich met hem vermengt, is dat een lang leven. hij zag de doden slapen, dat was zijn rust ….

…Pearl Almnzawm : het woord van gerechtigheid, wetenschap en de Koran . En als hij verstrooid was, dan is hij een jongen of een meisje, een dienstmeisje of een dienstmaagd, zodat hij als een verborgen parel wordt, zoals de Almachtige God zei, en zij is de bewaarde, en er zal bewijs zijn in het visioen dat duidt op een mooie vrouw of slavin, als de parels een hoeveelheid zijn die niet overbodig kan worden gemaakt, en als het lot groter is dan totdat het wordt gemeten of het met eerbied wordt gedragen, want het zijn veel schatten en geld . Als hij zag dat hij een rode of groene robijn kreeg, zou dat een mooie vrouw of dienstmeisje treffen . En als een zwangere vrouw beviel van een mooie slavin . Als de robijn wordt gestolen of verraad heeft, dan is die vrouw of slavin daarvoor verboden . En als ze naakt met hem was, dan zou de vrouw die hij sloeg niet accepteren dat ze vóór hem zou sterven . En het aantal saffieren : totdat ze de limiet overschrijden, omdat ze verwerpelijk geld zijn in religie, voor de essentie van de naam van de saffiersteen . En kralen : bedienden of geld . En wie ziet dat hij een ring heeft gekregen en daarmee is verzegeld, dan bezit hij iets dat hij niet bezat, en wat hij daarvan bezit kan macht of eigendom zijn, of een dier, land, geld of iets dergelijks . En wie een ring raakt terwijl hij in een moskee is of in gebed of op het pad van Gods pad, en hij ziet iets dat wijst op geld, dan slaat hij wettig geld op en geeft het uit aan de goedheid van zijn religie . En als er enig bewijs is van autoriteit, koning en oorlog, dan treft het macht, koning en oorlog . En als hij ziet dat zijn ring wordt weggenomen, dan wordt wat hij bezit ook van hem afgenomen . Als hij ziet dat de kruidnagel van zijn ring er van goud is, dan is de kruidnagel het gezicht van iemand aan wie de ring wordt toegeschreven, en als hij ziet dat hij zijn ring met parfum van zichzelf heeft geschonken, dan haalt hij er wat uit hij bezit met goedheid . En het boek is goed, en de conclusie is het nieuws ….