En wie ziet dat hij op een markt is en zijn deal heeft gemist, zal de hadj missen en wat hij hoopt op goede daden ….

…Als hij naar het oosten bidt, duidt hij zijn innovatie en zijn werk in valsheid aan, want hij is de qiblah van de christenen . Als hij bidt met zijn rug naar de richting van de kus in het gebed, geeft dit aan dat de islam de islam achter zijn rug heeft afgewezen door enkele grote zonden te begaan ….

…Ibn Sirin zei: Hij die zag dat hij een long gaf, en als degene die iemand gaf bekend was, zou hij plezier van hem hebben ervaren, en als hij onbekend was, dan moet er plezier zijn van iemand die dat niet deed. ken hem ….

Als hij tegen zonsondergang bidt, wijst hij op de slechtheid van zijn leer en zijn moed voor zonden, want het is de kus van de joden, en zij durfden op hun sabbatten naar de walvissen te kijken.

…Liefde is een ramp in een droom, dus wie zichzelf als minnaar ziet, wordt gekweld . De minnaar is degene die naar gerechtigheid of immoraliteit verlangt . Liefde in het hart is een beproeving voor de eigenaar, en als hij een fitnah in zijn hart ziet, dan is het liefde . En als hij een man ziet, zegt hij tegen hem : ik hou van je, dan haat hij hem . Liefde is een kwestie van verdriet, want wie ziet dat hij een minnaar is, heeft verdriet en droefheid, en dat minnaars bezorgd en verdrietig zijn . Liefde is een beproeving tijdens het ontwaken en roem vereist de sympathie van de mensen ervoor, en liefde duidt op armoede en dood voor de zieke . Misschien duidde de dood in een droom op liefde . Strijken en branden in een droom is een passie . De hemel binnengaan in een droom heeft te maken met de geliefde, net zoals het betreden van het Hellevuur een verdeeldheid is, en hartstocht en liefde nalatigheid en een gebrek aan religie zijn . Zie ook liefde ….

…Werd er bijvoorbeeld voor iemand die een goed visioen wilde zien, voor het slapengaan wat manieren gedaan of wat rare dingen mee te nemen? Het is reeds vermeld dat sommige van de zieke mensen hebben een dergelijke fout gemaakt , want het is als hij zelf een bepaald persoon , bijvoorbeeld , en zijn toestand verslechtert door de woorden van degenen die de ziekte te verhogen met hun beschrijvingen aan hem, zoals hun gezegde : Ma’oun , met een ziel . . . Enz. , Want deze situatie kan de eigenaar ervan duwen totdat hij een godin begint te vragen een droom te zien waardoor hij weet wat zijn toestand is , en hij kan denken aan degene die hem in deze situatie heeft veroorzaakt , of aan heksen , of aan een puber , en hij ziet in slaap , en vaak ziet hij het als pijpdromenen dit is het geval – maar we kunnen een persoon hebben die niet lijdt aan enig pathologisch symptoom , zo noemden de geleerden van meningsuiting in een zaak die hij heeft moraal, waaronder : waarheidsgetrouw zijn in spraak en accent , slapen in een licht , aan de rechterkant , en een soera reciteren tijdens het slapen : (En de zon verduidelijkt het ) (1), en soera ( en de nacht als wazig ) (1), Soera : vijgen , oprechtheid en Almaoztin , dit met betrekking tot de Koran , ik vond geen bewijs voor deze toewijzing van dit hek , en gaf opdracht tot een andere oproep voor deze smeekbede : ( O Allah, ik zoek toevlucht bij u tegen slechte dromen En ik zoek mijn toevlucht bij u tegen de manipulatie van de duivel bij het waken en slapen , o God , Ik zoek je een visie van goed, oprecht, nuttig en onvergetelijk . Oh God , laat me zien waar ik van hou in mijn droom ) ‘1’. Er is geen twijfel dat de pure smeekbede van een persoon ligt in de buurt te worden beantwoord , vooral als hij dingen die de oproep beantwoord, waaronder doet : om heerlijk in voedsel, niet te drinken of eten alles maar goed , aan te dringen op God in smeekbede , en om Hem te smeken met honderd recepten, dit is passend voor hem om te antwoorden – vooral – als er een lange reis was die een overdrijving in kleding en vorm nodig had , en ik vond niets uit de Sunnah om deze smeekbede te ondersteunen dat Ibn Hajar gaf tijdens de verovering , dan is het niets meer dan een gebed , en een persoon roept God waarmee . God opent het, misschien wat Ibn Hajar van deze deur ademt ….

…In het visioen van de engelen, vrede zij met hen, hoorde ik Abu Al-Fadl Ahmed bin Imran Al-Harawi in Mekka, die de Almachtige God bewaakte . Hij zei: ik hoorde Abu Bakr bin al-Qari zeggen : ik hoorde Abu Bakr Jaafar bin Al-Khayyat, Sheikh Al-Saleh zeggen : ik zag de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, terwijl hij met hem in slaap zat, een groep arme mensen, vol mystiek. Ze gieten water over de handen van de armen en wassen hun voeten. Toen ze bij mij kwamen, strekte ik mijn hand uit, en sommigen van hen zeiden tegen elkaar : Giet geen water over zijn handen, want hij is niet bij hen. Ik zei: O Boodschapper van God, als ik niet onder hen ben, dan heb ik ze lief, dus de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei dat de gelovige bij degene is van wie ik hou. Op mijn handen tot ik ze waste . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het zien van de engelen in slaap als ze bekend en opgewekt zijn, duidt op de opkomst van iets voor de visionair, trots, kracht, goed nieuws en overwinning na een onrechtvaardigheid, of genezing na ziekte of zekerheid na angst, of plezier na ontbering, of rijkdom na armoede of Faraj na nood . En het vereist dat de eigenaar de hadj verricht of binnenviel, en hij wordt gemarteld ….

…Bespreking van de betekenissen van incest. Heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je moeder? Of heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je vader? Heb je gezien dat jij Tjama-dochter bent? Of heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je broer, oom of oom? Hebben sommigen van u gezien dat hij gemeenschap heeft met zijn broer? Het is vreemd dat we de andere partij soms blij zien met wat ze ermee doen ! Misschien zie je zelfs iemand die je nooit kent en heb je seks met hem, dus wat is de verklaring voor deze kwestie? Zijn dit visioenen die je meer of minder ziet? Vertel je erover of zwijg je erover en ben je er bang voor? Heeft u iets toe te voegen aan deze thema’s, door persoonlijke ervaringen of gespecialiseerde lectuur? Zijn er gebeurtenissen die verband houden met het zien van dergelijke visioenen in jou? En nog veel meer vragen? Dit ding heeft geen hoop om het te herhalen, en daarom verschilt geslachtsgemeenschap, het kan van een prettige en vreugdevolle betekenis zijn, en het kan het tegenovergestelde zijn, maar ik hou niet van angst en verlegenheid bij het zien van dergelijke dingen, en dit is het punt van het paard, en dit is wat me ertoe aanzette om er hier over te schrijven . Sommige mensen hebben omgang met incestueuze mensen als gerechtigheid en verbondenheid met hen, en sommigen zijn vijandig en oneens, en sommigen zijn het bewijs van hun huwelijk, en sommigen zijn een evangelie van het bezoeken van Mekka … En dus zijn de betekenissen niet hetzelfde, en we vinden sommigen die zulke dromen uitleggen in een extreme uitleg van pessimisme , dus Jeddah scheidt van een vrouw , of twijfelt aan Unleashed , of twijfelt aan de eer van zijn zus ! En zulke mensen als er werd gezegd : hoe kunnen we ze ervan overtuigen dat ze het bij het verkeerde eind hebben? We overtuigen hen ervan dat de persoon verwijst naar kennis en niet naar onwetendheid , en door hem te vertellen : dat visioenen niet breken met een oordeel , ze zijn vermoedelijk en geen zekerheid van betekenis , en we vertellen hem ook dat de betekenis van jouw visie is niet noodzakelijkerwijs zoals u het hebt begrepen , aangezien het een heel andere betekenis kan hebben ….

…De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Ik haat het visioen van schaamte en ik hou van het visioen van beperking . Wie ziet dat hij is geketend, dan is hij ook niet geloofde in God en Zijn genade, omdat God de Almachtige zei: ~ We hebben ketens in hun nek gemaakt , ~ en dit kan een indicatie zijn van een slecht einde ….

…Wat de vermaning betreft, het duidt op liefde omdat alleen degenen die liefhebben worden berispt omdat sommigen van hen zeggen : er is geen smaad behalve voor degenen van wie ik hou en niet voor degenen die niet van smaad houden ….

…Sommige van de sprekers zeiden, zoals Ibn Sirin zei, ik hou ervan om uit de dood te nemen en ze niet te geven, en in de zin wanneer iemand ziet dat een dode hem iets geeft, is het beter als dat ding niet van het soort is. van stekend ongedierte, en wat het geven betreft in alle opzichten, het is niet prijzenswaardig tenzij hij het haat en het is van het soort dat hierboven is genoemd. Het is de ondergang van zorgen en leed ….

…Graven opgraven : De aaseter vraagt ​​om een ​​verborgen gezochte man, omdat de Arabieren hem verbergen, hetzij in goed of kwaad, dus als opgegraven een wetenschapper is, dan wordt hij opgegraven volgens zijn leer en de heropleving van wat hij heeft geleerd zijn kennis, evenals het graf van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, tenzij hij hem naar een achterhaalde hoop leidt En hij breekt gescheurde of gebroken beenderen, dan komt hij in zijn kennis naar ketterij en ongeluk , en als hij hem levend aantreft, haalt hij iets goeds uit zijn graf en bereikt hij zijn doel om zijn Sunnah en zijn wetten te doen herleven in overeenstemming met zijn bestemming en dergelijke . Als de opgraving van het graf van een ongelovige of een ketterij of een van de mensen van de dhimmah de leer van de mensen van misleiding verzocht of verboden geld met bedrog en bedrog behandelde, en als de opgraving ertoe leidt dat het tot een stinkend lijk leidt, slib , of een heleboel excuus, dat sterker is in het bewijs en aangeeft dat de vereiste corruptie is bereikt . Wat betreft degene die een overleden persoon ziet die heeft geleefd, zijn Sunnah leeft voor goed of kwaad voor zijn zoeker, vooral als hij uit zijn huishouden komt of hij hem in zijn huis ziet, of voor alle mensen als hij een heerser of een geleerde is . Wat betreft het eten van de overledene uit een ziek huis, dit is het bewijs van zijn vernietiging, anders gaat er geld naar haar familie . Wat betreft degene die hem de doden noemde, als hij ziek was, volgde hij hem, en als hij een jurist was, dan spoorde hij hem aan en herinnerde hij hem aan wat nodig is om terug te keren van waar hij in zit en te repareren wat hij is, en wat betreft degene die hem dood sloeg of hem ontmoette met fronsend en bedreigend en de vrede verliet, hij zou moeten oppassen en wat hij over hem heeft overgelaten uit de wil is als het voor hem is of in de daden van hemzelf en zijn zonden tussen hem en God Almachtig . En als hij hem ontving met menselijke wezens, dankzegging, groeten en omhelzing, dan zou hij hem hebben opgeruimd tegen de toestand van de eerste, en de vermelding van de deur van de doden is vermeld boven wat er rijk aan is . Wat betreft het lam boven de kist : het ondersteunt wat de dood aangeeft in het visioen, en het kan een toestand volgen waarin het de nek overwint . Wat betreft de begrafenis, het wordt onderzocht zoals aangegeven door de dood, en het kan goed zijn voor degene die zijn schuld heeft gecorrigeerd, en het kan duiden op het lange verblijf van de reiziger, het huwelijk en de bruid, en de toegang tot het huis. in het geheel met de bruid van het wassen, het dragen van witte en aanrakende parfum, dan bezoeken zijn broers hem tijdens zijn week . En misschien wees hij op gevangenisstraf voor degenen die het verwachtten, en als hij zijn slaap en de slaap van een bruid uitbreidde, dan wordt het beste van zijn eten bewezen, de goede gevolgen en overvloed van zijn wereld, en als anders zijn toestand verslechterde en zijn leven was verontrustend . Ibn Sirin zei altijd : ~ Ik hou ervan om uit de dood te nemen en ik haat het om het te geven .~ En hij zei : Als de doden van je worden weggenomen, sterft er iets . En wie sterft en het lichaam van de doden daar niet ziet, dan is het de sloop van zijn huis of zoiets, en als de buurt ziet dat hij een graf voor zichzelf aan het graven is, bouwt hij een huis in dat land of dat plaats en verblijft erin, en wie tijdens zijn leven in een graf wordt begraven, wordt daarvoor opgesloten en vastgehouden, en als hij een dode ziet die hem omhelst en zich met hem vermengt, is dat een lang leven. hij zag de doden slapen, dat was zijn rust ….