…Hij is in een droom een ​​opluchting voor iemand die in nood verkeert, trouwde met een alleenstaande vrouw, op reis gaat, bedrijf houdt en geheimen onthult . Het privégedeelte geeft de gevangenis of de deur van het huis aan waar de Almachtige God hem heeft geboden vandaan te komen. God de Almachtige zei : (En huizen komen uit hun poorten ). En de vagina en de kus waarmee hij trouwt . En de vulva duidt het graf of de verlichting aan . En de vulva is bedrieglijke sluwheid ….

…** Het visioen van Khuzaymah bin Thabit op gezag van Umarah bin Khuzaymah bin Thabit dat zijn vader zei : ik zag in een droom dat ik op het voorhoofd van de Boodschapper van God neerknielde, moge God hem zegenen en hem vrede schenken. Ik informeerde de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij zei : ( De ziel ontving de ziel en overtuigde de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken. Zijn hoofd was zo, dus plaatste hij zijn voorhoofd op het voorhoofd van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken ….

…En wie denkt dat hij een man kust of gemeenschap met hem heeft of zich met hem vermengt, wordt vermengd met verlangen, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, behalve dat hij minder machtig is dan hij, en als de kus niet van verlangen is, dan degene die het effect doet, is goed ….

…Jaafar Al-Sadiq zei: Het drinken van pemphigus heeft vier aspecten: voordeel, service, kus, service aan de wortels en het wegnemen van leed en zorgen ….

…Front Droomde u van een mooi en glad front, dan betekent dit dat u door uw oordelen en goede omgang zeer gewaardeerd zult worden . Wat het lelijke front betreft, het betekent ellende in uw persoonlijke aangelegenheden . Als u uw hand over het voorhoofd van uw kind wrijft, betekent dit een oprecht compliment van uw vrienden voor de gaven of vriendelijkheid van uw kinderen . Als een meisje droomt dat ze het voorhoofd van haar minnaar accepteert, betekent dit dat hij niet blij met haar zal zijn vanwege zijn opmerkingen over haar roekeloze gedrag ….

…Ibn Sirin zei dat het stuk suiker een mooie toespraak of een kus is ….

Als hij tegen zonsondergang bidt, wijst hij op de slechtheid van zijn leer en zijn moed voor zonden, want het is de kus van de joden, en zij durfden op hun sabbatten naar de walvissen te kijken.

…Wat het strijken betreft : het heeft gezichten . Wie het ziet als een spoor van een antiek of een hadith die uit de huid tevoorschijn komt, zal een wereld van schatten treffen . Als hij ermee werkt in gehoorzaamheid aan de Almachtige God, wint hij . En als hij ermee handelt in ongehoorzaamheid aan God, dan zal hij worden gestreken met die schat die op de Dag der Opstanding in de wereld werd verzameld, omdat de Almachtige God zei: ~ Toen verbood hun voorhoofd en hun zuiden het .~ En er werd gezegd dat het effect van oud en nieuw strijken, als kaneel ervan wordt afgepeld, het geen pijn deed, dan is het het beste medicijn, het meest informatieve en het sterkste, dan zal het verloop van het medicijn plaatsvinden . Strijken waren pijnlijke woorden, en het werd gezegd rond cauterisatie, stabiliteit in de zaak van de sultan of een ander eigendom dan de soenna . En strijken zou op een huwelijk of een bevalling duiden . En er werd overgeleverd dat Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof ik twee kin in mijn borst had . Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~ Twee jaar zullen volgen .~…

…En wie een operatie of een zweer op zijn voorhoofd ziet, of wat hij ontkent terwijl hij wakker is, dan bekent hij ofwel in zijn gebed of heeft hij zijn neerknieling niet voltooid en wordt hij met zachte woorden begroet ….

…Als hij pus, bloed of enige tijd in de kras ziet, zegt de khaddash iets over de bekraste, en dan krijgt degene die gekrast is geld . Het voelde alsof zijn voorhoofd krabde : het sterft snel . En elk spoor in het lichaam dat pus of een bepaalde tijd heeft, is geld . En elke toename in het lichaam als het de eigenaar ervan niet schaadt, is een toename in genade ….

…De barmhartige vader en de nobele Sheikh heeft zijn zoon niet achter op dat desolate, woestijn plaats in de woestijn van Mekka , zonder verlangen naar hem en hem herinneren , en zonder een bezoek aan hem van tijd tot tijd , en op een van deze bezoeken , en de jongen was opgegroeid en verhuisd , hij tolereerde wat zijn vader deed in achtervolging en werk , de mening van Hebron – Vrede zij met hem – dat hij werd geboden om deze zoon van zijn zoon te slachten , en toen de profeten van God in hun ogen sliepen en niet slapen in hun hart , dan is (de visie van de profeten is openbaring ), en dat is de reden waarom Hebron vastbesloten om het bevel van zijn Heer uit te voeren , en hij wilde hem niet lof voor deze bepaling , dat Ismaël alleen is , en dat hij was gezegend Sheikh large , op de 86- jarige leeftijd , en na jaren en jaren op te hebben gehoopt , ondanks dit alles , heeft de Khalil God besloten om te bereiken wat er wordt gedaan , het geloof van de gelovigen , en de overgave van Muslim s aan God alleen , wat de ultieme gehoorzaamheid en naleving van de orde van God demonstreert , dit is specifiek voor de islam , aangezien de islam gehoorzaamheid en naleving van God is , wat de eerste religie is en andere , en dit is beschreven als God – de Almachtige – dit , zeggen dat de Almachtige ( dit is een getoond plaag ) van Surat avat vers 106 dat Hebron, maar de opvatting dat displays dit is voor zijn zoon om vriendelijker te zijn hart en makkelijker voor hem om hem met geweld te nemen en slachten hem geforceerd . Laat ons Lees deze gulle verzen (en hij zei dat ik ga mijn Heer , zullen ze leiden me , Lord verleent me uit de rechtvaardigen , dus we hem predikte een jongen die is haleem , en toen hij bereikte met hem de sa’ ik , mijn vader zei dat ik in een droom zie dat ik je afslacht , dus kijk wat je ziet . Hij zei: Vader, doe wat je wordt geboden , je zult me ​​vinden, zo God wil, van de patiënt. , toen ze werden Moslim en een heuvel tot aan het voorhoofd , en Nadenah dat O Abraham visioen heeft bekrachtigd Voorwaar goed Ndza weldoeners , dit is een gesel getoond , en Vdenah grote slachting , en we lieten het in anderen , vrede op Abraham , evenals Wij belonen weldoeners , hij was een van onze gelovigen , en We gaven Izak een profeet van Rechtvaardigen )….

…En wie ziet dat hij een oog of ogen in zijn hand heeft, of het nu de ogen van een mens zijn of van iemand anders, dan is hij in ieder geval geld en is het voorhoofd de versiering van de mens en zijn religie. Degene die erin ziet is goed en mooi, of wat er met hem gebeurt als resultaat, dan is zijn interpretatie daarin en als hij anders ziet, dan is zijn uitdrukking tegen hem en misschien duidt de autoriteit op gebed en neerknieling ….

…Degene die Surat Al-Duha reciteert, eert de armen en de wezen . Er is overgeleverd dat sommige Alawieten Surat al-Duha op zijn voorhoofd zagen staan, en hij vertelde Ibn Al-Musayyab dat hij het tegen het einde was overgestoken, dus de Alawiet stierf na een nacht ….

…De voorkant : de waardigheid en het prestige van de man, en het defect is een afname van prestige en prestige . En de toename ervan als je niet sprak, was het noodzakelijk dat hij werd geboren met een zoon die zijn huishouden zou domineren . Er werd gezegd dat wie zijn voorhoofd van ijzer, koper of steen ziet, wordt beschermd door de toestand of de markt . En voor degenen die in zijn levensonderhoud voorzien met tarwe, en voor de rest, haat dit visioen hen voor de mensen ….

…En Abu Saeed, de predikant, zei dat de visioenen van het voorhoofd en het gezicht alle drie aspecten van geld en eer aangeven: een goede vrouw, waardigheid en het doel van de man, en de twee borsten zijn twee gezegende eerbare dochters ….

…Dr. Jaafar al-Sadiq zei: ~Suiker wordt op vijf manieren geïnterpreteerd als lieve woorden, een kus, uitkering, geld en kinderen, net als dronkenschap .~…

…En suikerriet : de frequentie van woorden is passend en wenselijk . En een suiker is de kus van een minnaar, of een jongen . En sugar Alkther geeft aan wat er gezegd en gezegd werd ….

…Een kus is in een droom een ​​mooie, onbekende vrouw . Als een persoon veel water jaagt, profiteert hij veel van mannen die verbonden zijn met de sultan . En de cape is een man met veel vrouwen, en duidt op vrolijke mensen . Wie dood vlees eet, zal gekleed worden ….

…En Jaafar al-Sadiq zei, de klomp komt in vijf aspecten: een kus, goede woorden, geld, voordeel en de hoeveelheid daarvan ….

…Een kus is in een droom een ​​mooie, onbekende vrouw . Als een persoon veel water jaagt, profiteert hij veel van mannen die verbonden zijn met de sultan . En de cape is een man met veel vrouwen, en duidt op vrolijke mensen . Wie dood vlees eet, zal gekleed worden ….

…Al-Kirmani zei dat de pemphigus-drank de kus aangeeft ….