Ibn Sirin zei een visioen van kinderen . Al-Kirmani zei een verwantschapsvisie, dus wie ziet dat zijn maag groot of goed is, geeft een toename aan van wat hij noemde, en als hij daarin een gebrek of zoiets ziet, dan drukt hij het tegen hem uit ….

En Daniel, vrede zij met hem, zei dat de maag zichtbaar is en de binnenkant geld is ….

En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

…En wie ziet dat hij een tand heeft laten groeien op een plaats waar hij niet zou mogen groeien, dan geeft het aan dat er iets is gebeurd dat niet Mahmoud is, en als hij ziet dat hij zijn tanden of een paar ervan heeft ingeslikt, dan eet hij wat wel is. geld is voor hem niet toegestaan, of het nu voor hem is of voor iemand anders ….

En wie ziet dat hij en de kalief in één bed liggen, dan zal hij zijn zaken met hem delen of hem een ​​plaats geven om te regeren, en er werd gezegd dat hij ofwel een vrouw uit het huis van de kalief trouwt of hem een ​​slaaf geeft. -meisje ….

Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….

…En wie ziet dat hij aanbidt op een plaats waar aanbidding niet is toegestaan, duidt op hypocrisie ….

…Varkensmelk duidt op zijn verwarring en gebrek aan geest en kan duiden op de consumptie van verboden geld en kan duiden op het optreden van leed en ongeluk ….

…En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

…En wie ziet dat een hond op zijn schip springt, dan zal een vijand van een magiër zijn vrouw volgen ….

…En onpartijdigheid : tijdens het werken op het werk, bewijs van geslagen en nagelen door zijn eigen wil . Wie zichzelf naakt ziet en ontdaan van zijn kleed, hij heeft vijanden op de plaats waar hij zag, en hij overwint ze . Als zijn naaktheid niet wordt ontmaskerd, overwint hij ze niet . Als hij zijn geslachtsdelen met iets of met zijn hand bedekt, dan wordt hij ernaartoe geleid en ontsnapt hij eraan . Als hij alleen in het midden een lendendoek ziet, streeft hij ernaar om te aanbidden . Als hij ziet dat hij onpartijdig iets zoekt, bereikt hij dat ding evenzeer als onpartijdig. Wat betreft naaktheid, als hij geen werk met hem heeft, dan is het een beproeving en het opgeven van gehoorzaamheid en een onfatsoenlijke aanval . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat een man die in het midden van de moskee stond de Basra-moskee betekent, nauwelijks, met een zwaard in zijn hand dat op een rots slaat en het breekt, dus Ibn Sirin zei tegen hem : Deze man zou Hassan Al Basri moeten zijn . De man zei : Hij en God is hij . Ibn Sirin zei : ik wist dat hij die geabstraheerd was in religie, de locatie van de moskee bedoelde, en dat zijn zwaard waarmee hij zijn tong sloeg, die met zijn woorden de steen van de waarheid in religie breekt ….

…En wie zag dat de leeuw waarop hij reed, hem niet gehoorzaam was, en als hem dat overkwam, lieten de koningen en oudsten het hem niet zien ….

…En het wiel draait op zijn kop, en wie ziet dat hij op een wiel rijdt terwijl het ermee rijdt, geeft aan dat hij eer en verheffing heeft bereikt ….

…En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

Het wordt geïnterpreteerd in negen aspecten zoals verborgenheid, uitkering, geld, kleding, waardigheid, prestige, religie, goedheid en een goed bevel ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…

En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….

…En wie ziet dat hij in een boot zit terwijl de boot op zee vaart en hij is bang voor hem, hij geeft aan dat hij net zo dicht bij de koning is als de boot, en als hij ziet dat hij daar tegen is, zijn uitdrukking is tegen hem ….

Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij een gebroken bot trok, omdat het pompeus en sterk was en het bot verbrijzelde, er is onenigheid tussen hen die zeiden dat hij Mahmoud was en sommigen die iets anders zeiden .~…

…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…

…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

…En wie ziet dat de doden zijn opgestaan ​​uit hun graven en zijn teruggekeerd naar hun rol, dan zal degene die in de gevangenis zit de planten laten vrijgeven, of God zal de planten doen herleven na hun dood op die plaats ….

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

…En wie ziet dat hij zingt op een plaats waar er vals of kwaadaardig gepraat is dat geliefden scheidt, want de eerste die de duivel zong, moge God hem vervloeken, en wat poëzie betreft, het heeft gezichten, en als er wijsheid is, vermaning , en dergelijke, dan is het goed en een beloning en beloning ….

…En wie ziet dat hij op een kleed zit, zal troost en verhoging ontvangen ….

En wie zag dat hij een tros druiven plukte, zou een som geld krijgen van een vrouw, en de druiven kregen een erfenis van geld van zijn vrouw, en wat een tros druiven betreft, duizend dirham ….

…Jaafar al-Sadiq zei dat het visioen van het kussen wordt geïnterpreteerd in vijf aspecten: een dienaar, een dienaar, een hoofd, een zuivere religie en een vroomheid, en wat met het kussen wordt bedoeld, is het kussen. Wat betreft het kussen, dat het achterover leunen is, het wordt ook geïnterpreteerd door de vrouw die erop leunt, afhankelijk van zijn vrouw, en misschien is de ronde een wereld die van hem afhangt ….

…Kleine vis : het verdriet van degene die hem als jongens sloeg, en wie een paar zachte vissen sloeg, sloeg een vrouw of twee, en als hij een parel in de buik van de vis sloeg, sloeg hij een jongen . En als hij haar buik met vet sloeg, sloeg hij eruit met geld en goedheid, en als hij zoute vis sloeg, sloegen ze hem vanaf het punt van zijn zoutgehalte, en zijn jongen zijn ook niet goed . Misschien zou iemands karakter, als hij zoute vis in zijn slaap zagen, geld en goedheid raken, en als er een vis uit zijn mond kwam, is het een woord dat hij uit de winkels in een vrouw spreekt, en wie een vis ziet die kwam uit zijn geheugen, baarde hem een ​​meisje, en de verse, levende vis, eerstgeborene, en vissen op het land, een onfatsoenlijkheid begaan, en er werd gezegd dat het goed nieuws was . En vissen uit waternood is zwaar, en uit zuiver water een levensonderhoud, of er wordt een zoon voor hem geboren . Wie levende vis eet, krijgt een koning . En zachte gegrilde vis is een buit en goed, voor het verhaal van Jezus ‘tafel, vrede zij met hem . En er werd gezegd dat het de vervulling is van een behoefte of het antwoord op een gebed of een ruim bestaan, en als de man vroom is, anders is het een straf, en het gegrilde zout reist op zoek naar kennis of wijsheid, omdat de Almachtige God zegt : “We zijn hun walvis vergeten. ” En wie zag dat hij kleine vis in meel mulchde en ze met vet bakte, dan is het geschikt Wat hem niet ten goede komt en eraan uitgeeft van eerlijk geld, en hij wordt er moe van totdat het heerlijk en eervol geld wordt . Er is overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag op mijn tafel een vis die ik en mijn dienaar aten van zijn rug en buik, zei ze, zoek je dienaar, want het beïnvloedt je gezin . Dus hij doorzocht hem en vond Hurgel ….

…Wat betreft de kus, wie ziet dat hij een versierde vrouw kust of seks met haar heeft, dan trouwt hij met een vrouw wiens echtgenoot is overleden, en hij profiteert van haar geld en een zoon, en hij wordt goed in dat jaar en er werd gezegd dat hij de wereld wil. En wie een man ziet kussen en seks met hem heeft en zich met hem vermengt, mengt zich met lust, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, en zo niet met verlangen, dan krijgt hij het effect goed.En wie ziet dat hij een dode accepteert , dan gaat de loop van het huwelijk verder in interpretatie en sommigen van hen zeiden dat degene die zag dat hij een dode met verlangen aanvaardt, hem vervolgens met het goede verbindt, en wie ziet dat de dode hem kust, komt naar hem toe uit het geld van dat dood of door zijn daden is beter, en wie ziet dat hij voor iemands hand is, dan wordt hij door hem vernederd, evenals het kussen van de knie. En een man en wie ziet dat iemand voor de aarde staat, dan is het beter en hoger voor de toekomst voor hem en wie ziet dat hij voor de hand van zijn geliefde staat, dan is hij onderworpen en vernederd aan hem…