…Er wordt gevoeld dat het zitten met mensen rond het vuur Jamon kwaad doet, het een zegen ontvangt en de zegen van de Almachtige als hij zegt dat Burke in het vuur en rond ….

…De buik : hij die zichtbaar is en van binnenuit is hij een moeder, een jongen of een familielid van zijn clan . Als hij ziet dat hij zacht in de maag is en niets doet afbreuk aan zijn karakter, dan zal zijn rijkdom of zijn zoon minder zijn als zijn leegte zonder honger is . En als hij ziet dat hij honger heeft, dan zal hij angstig en hongerig zijn, en zal hij geld verdienen naargelang de hoeveelheid en de sterkte van de honger . Tevredenheid is zijn plezier, dorst is slecht in zijn religie en irrigatie is goed in zijn religie . De maag geeft ook de opslag van een persoon aan en de locatie van zijn opbrengsten, voor de combinatie van zijn voedsel erin en zijn verwijdering ervan voor rente en uitgaven . Misschien was zijn maag zijn huis of zijn huis, de rotonde van zijn vrouw, de lever van zijn zoon, het hart van zijn vader, de longen van zijn bediende en dochter, zijn poot zijn zak of zijn winkel of zijn winkel, en was zijn keel zijn leven, zijn zenuw en zijn bende ….

…En wie ziet dat hij de buik van een parelvis heeft geslagen, wordt geïnterpreteerd als het krijgen van een kind van een vrouw ….

…Wie ziet dat hij op zijn handen of zijn buik loopt, of zijn hand en zijn been, of iets anders dan de tong, dat is allemaal gerechtigheid of immoraliteit en degene aan wie het lid wordt toegeschreven, zal erdoor worden geleid in dat, en wie ziet dat hij in een droom aan een religie gebonden is, terwijl hij het erkent en het niet weet in het wakkere leven, dan Dit zijn de gevolgen van de zonden die hem omringden, en de daden van zondige daden die hem ontmoetten, strafbaar in deze wereld, of de ellende of sommige rampen van deze wereld ….

…En wie ziet dat zijn buik trilt, zal door zijn gezin ontberingen ondergaan ….

…Jaafar Al-Sadiq zei dat de visie van de buik bestaat uit vier aspecten: kennis, schatkist, leven en kinderen ….

…Wat betreft de buik, zowel uiterlijk als innerlijk, voor degenen die het uitdrukken, het is op de gezichten van geld, kinderen, verwantschap en levensonderhoud ….

…En wie ziet dat hij iets van hem in het vuur heeft gegooid, zal de verbreiding van zijn herinnering aan hem uitleggen met de prachtige lof voor die plaats ….

…Wie een tent ziet waarin vuur is omringd en er geen kwaad overkomt, dan wordt het geïnterpreteerd door een schuldige die berouw heeft van zijn zonde en het goede beveelt en het kwade verbiedt, en er werd gezegd dat het visioen van Fustat aangeeft dat hij de graven van de martelaren en bidden voor hen en misschien de wereld verlaten als martelaar en misschien in het Heilige Huis wonen ….

…En wie ziet dat hij een dode put brengt en er een vuur in vindt, dan duidt het op de lelijkheid van de oom van de zee en zijn waarschuwing, en misschien heeft de eigenaar van de put een ketterij en misleiding begaan, evenals of hij iets in het van het ongedierte ….

Door ze in het vuur te gooien, geeft hij aan dat hij ze op een dwaalspoor noemt

…En wie ziet dat het vuur in zijn kap is gevallen, geeft aan dat de koning en de heerser hem verlieten en dat hij in moeilijkheden was geraakt ….

…En als ze ziet dat haar borsten door vuur zijn geraakt, zal de koning haar zoon schade berokkenen ….

…Wat betreft de bolletje vuur, het verwijst naar degene die in dienst is van de sultan en het werk van de mensen dient ….

…En Jaafar Al-Sadiq zei dat een visioen van vuur zich afspeelt op zesentwintig gezichten van opruiing, werk, corruptie, divergentie, rivaliteit, lelijke woorden, het voorkomen van de bedoeling, de woede van de sultan, straf en straffeloosheid, gebrek aan management, kennis en wijsheid ), het pad van begeleiding, ongeluk, paniek, brandend maagzuur, sultan, pest, bersam, blaren, advies, veiligheid, verboden geld, levensonderhoud en voordeel ….

Als hij merkt dat hij klaagt over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van het kind en zijn familieleden ….

Ibn Sirin zei een visioen van kinderen . Al-Kirmani zei een verwantschapsvisie, dus wie ziet dat zijn maag groot of goed is, geeft een toename aan van wat hij noemde, en als hij daarin een gebrek of zoiets ziet, dan drukt hij het tegen hem uit ….

En Daniel, vrede zij met hem, zei dat de maag zichtbaar is en de binnenkant geld is ….

…En wie zag dat de leeuw waarop hij reed, hem niet gehoorzaam was, en als hem dat overkwam, lieten de koningen en oudsten het hem niet zien ….

…En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

…Varkensmelk duidt op zijn verwarring en gebrek aan geest en kan duiden op de consumptie van verboden geld en kan duiden op het optreden van leed en ongeluk ….

…En onpartijdigheid : tijdens het werken op het werk, bewijs van geslagen en nagelen door zijn eigen wil . Wie zichzelf naakt ziet en ontdaan van zijn kleed, hij heeft vijanden op de plaats waar hij zag, en hij overwint ze . Als zijn naaktheid niet wordt ontmaskerd, overwint hij ze niet . Als hij zijn geslachtsdelen met iets of met zijn hand bedekt, dan wordt hij ernaartoe geleid en ontsnapt hij eraan . Als hij alleen in het midden een lendendoek ziet, streeft hij ernaar om te aanbidden . Als hij ziet dat hij onpartijdig iets zoekt, bereikt hij dat ding evenzeer als onpartijdig. Wat betreft naaktheid, als hij geen werk met hem heeft, dan is het een beproeving en het opgeven van gehoorzaamheid en een onfatsoenlijke aanval . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat een man die in het midden van de moskee stond de Basra-moskee betekent, nauwelijks, met een zwaard in zijn hand dat op een rots slaat en het breekt, dus Ibn Sirin zei tegen hem : Deze man zou Hassan Al Basri moeten zijn . De man zei : Hij en God is hij . Ibn Sirin zei : ik wist dat hij die geabstraheerd was in religie, de locatie van de moskee bedoelde, en dat zijn zwaard waarmee hij zijn tong sloeg, die met zijn woorden de steen van de waarheid in religie breekt ….

…En het wiel draait op zijn kop, en wie ziet dat hij op een wiel rijdt terwijl het ermee rijdt, geeft aan dat hij eer en verheffing heeft bereikt ….

…En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

…En wie ziet dat hij op een kleed zit, zal troost en verhoging ontvangen ….

…En wie ziet dat hij zingt op een plaats waar er vals of kwaadaardig gepraat is dat geliefden scheidt, want de eerste die de duivel zong, moge God hem vervloeken, en wat poëzie betreft, het heeft gezichten, en als er wijsheid is, vermaning , en dergelijke, dan is het goed en een beloning en beloning ….

…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….