…Wie in een droom zag dat hij een wond aan zijn lichaam had, dat zou geld voor hem zijn . Als hij gewond is geraakt aan zijn rechterhand, dan is het geld dat hem profiteert van een mannelijke verwantschap die hij heeft, en als hij gewond is geraakt aan zijn linkerhand, is het geld dat profiteert van een relatie die hij heeft van vrouwen . Als er een wond aan zijn linkerbeen zit, dan is zijn geld afkomstig van ploegen en planten, en als hij gewond is aan zijn hiel, dan is het geld dat van zijn zoon naar hem toekomt . Als hij een wond heeft en er stroomt bloed uit hem, dan heeft hij een schuld en besteedt hij er moeite aan . En wie ziet dat zijn lichaam zachte wonden heeft waaruit bloed stroomt, dan is het schadelijk voor zijn eigenaar in geld en spraak . Hij werd in het hoofd geslagen en had geld om te houden . En als hij zag dat hij gewond was en geen bloed vergoot, dan heeft hij een deugd over het hoofd gezien die hem zal overkomen . En wie gewond is en bloed van hem vergiet, dan zal hij geld hebben, waarvan de uitwerking op hem duidelijk wordt . En als hij de sultan zag alsof hij aan zijn hoofd gewond was geraakt, zou hij de dood van zijn collega’s zien . Als zijn bot gebroken is, zal zijn leger worden verslagen en zijn leiderschap zwak . Als hij gewond raakte aan zijn linkerhand, zouden zijn soldaten verdubbelen . Als hij geblesseerd was aan zijn rechterhand, dan zou wat aan zijn hand was dubbel zijn . Als hij in zijn maag gewond zou raken, zou het geld in zijn kluis verdubbelen . En als een wond in zijn dij zich vermenigvuldigde, zou zijn clan zich vermenigvuldigen, en als een wond in zijn benen zijn leven zou verdubbelen . Als hij aan zijn voeten gewond zou raken, zou hij zijn standvastigheid in zijn koninkrijk verdubbelen . Als een man hem verwondt, zijn organen afsnijdt en ze verdeelt, dan heeft degene die slaat, gezag over degene die met de rechtertong wordt geslagen . Als hij gewond was en met bloed uit de gewonde persoon kwam, dan zondigt degene die hem sloeg en zal degene die geslagen werd voor hem worden beloond. Als hij degene met zijn bloed bevlekt, zal hij zonde en geld ontvangen dat verboden is in die mate dat hij het bloed bevlekt . En wie ziet dat hij een ongelovige heeft verwond, dan heeft hij controle over een vijand die schijnbare vijandschap heeft, en de waarheid in hem zegt, en van hem zowel geld als bloed krijgt, en dat het bloed van de ongelovige voor de gelovige is toegestaan . En als hij zag dat een persoon hem verwondde, en er kwam geen bloed uit hem, dan zegt hij in al-Majrouh in ware woorden, hij zal geen antwoord hebben . Als hij zag dat hij gewond was en er bloed uit hem kwam, dan steunt hij hem met wat men gelooft . En wie ziet dat hij gewond is met een mes of iets van ijzer, dan verschijnt zijn verdorvenheid en is er niets goeds in hem . En wie ziet dat sommige delen van zijn lichaam geopereerd zijn, dan is de uitdrukking erin voor het orgaan waarin de operatie zal plaatsvinden, en als het in de borst of in het hart is, dan is het in de jeugd, en jonge vrouwen duiden op liefde, en bij bejaarden en bejaarden duidt het op verdriet . En als het op de duim van de rechterhand zit, dan duidt het op een schuld die hij berijdt, en een instrument om op te schrijven . En wie ziet dat een engel van de engelen hem met zijn zwaard in zijn buik heeft verwond, alsof hij was gestorven, hij zal wonden en zweren oplopen, en dan zal hij daarvan genezen . En wie zag dat hij gewond was aan zijn nek, kreeg geld aan de zijkant van zijn hiel ….

…En wie zag dat hij gewond was in zijn ogen, terwijl hij van gemak en gerechtigheid was, en hij had geen zoon of broer, dan zou hij gewond raken in zijn geld en er werd gezegd dat hij ziek zou worden ….

…Wie ziet dat er bloed uit hem komt die niet gewond is, dan aanvaardt hij, als hij in functie is, de steekpenningen en neemt het aan, en zo niet, dan zal er schade ontstaan ….

…En wie zag dat zijn hoofd was gesneden, gewond of gebroken, de eerste in drie aspecten van voogdij, prevalentie en voorkomen in geld, en er werd gezegd dat dit wordt uitgedrukt in het recht van zijn baas zoals hierboven vermeld ….

En sommigen van de sprekers zeiden: Hij die zag dat hij glad was en een ramp had, en als hij niet toevallig gekwetst en verdrietig was, en wat betreft het opstaan, het is de voortgang van de zaak ….

…Wie ziet alsof hij een gekwetste persoon heeft getroost, heeft dezelfde mate van zekerheid als hij zei, vrede zij met hem : wie een gewonde persoon raadpleegt, zal dezelfde beloning krijgen, en de beloning van de Almachtige God heeft zekerheid nodig ….

…Uitdrukkingen en uitdrukkingen passen het woord ( uitdrukking ) toe op de interpretatie van de visie in het bijzonder . De uitdrukking is : de overgang van schijnbare visie naar het interieur . Dit is de mening van Ragheb . Er werd gezegd : de overweging van het ding wordt overwogen, een deel ervan krijgt zelfs enig begrip hiervan is overgeleverd door al- Azhari . De oorsprong van de expressie wordt afgeleid van : lessen , dat inhalen van de gebeurtenis tot gebeurtenis , en teams van vertalers tussen water en niet – water bypass, zei zij : het water een hoger zwemmen of een schip of ander zo- genaamd : transit . Ze zeiden : let op de les is het geval dat de kijker reikt om te weten wat niet de scènes zijn . Het zei : kruiste elke beperking, interpreteerde de visie . En : doorkruist door de overdrijving erin te benadrukken . In de download : ~ Als u overgaat naar het visioen van ~ (1), waarvan u bidt tot een einde, zult u zich haar geld herinneren . De kruising : de naam van een acteur van de handeling tot , zei : door de visie en kruiste alle woorden geïnterpreteerd . Abu Bakr was moge Allah tevreden zijn met hem van de meest vooraanstaande metgezellen, vermaarde interpretatie van visioenen en uitdrukkingen, en hoe is zijn leraar, de Boodschapper van Allah, de leraar van de natie , beschreven als een van de metgezellen, zoals in de ~ verovering ~ (2): ~ Een van de uitdrukkelijke mensenvisie nadat de Boodschapper van Allah op hem was ~ . Het is ook berucht om hun woorden, visioenen van imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri loyaliteit, geboren in 33 van de overledene in 110 van en schreven hem een boek ( uitdrukking van visie ) toe, een gedrukt en genoemd door Ibn al- Nadim in de index , dat is het boek dat tussen zijn mensen rolt namens : ( teamgesprek in de interpretatie van dromen ), en zie de vlaggenknop totaal (25 \ 7 ) vind een geschikte vertaling volgens een machtige Zrcelli en eindigde waarin de deel van de niet – geldigheid van de boeken van Ibn Sirin . Een andere wereld is : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, een van de soefi’s , en heeft vele publicaties, waaronder : ( parfumeren wezens in de uitdrukking van een droom ) bevat dingen en percepties en de namen van vrouwen en vrouwen kunnen niet slechts zelden als het optreden kan het is onmogelijk om iets van het hiernamaals te zien en dit en dat het de soefi’s waren. Het is waar dat er wordt gezegd dat het is vervuld en uitgebreid op dit gebied , en veel schrijvers hebben zijn werk geprezen, zoals professor Muhammad Qutb , toen Ik zeg : in dit deel zal ik het hebben over de methodologieën van de expressers en de noodzakelijke zaken die bij de oversteek moeten worden voorzien , en daarvoor wijs ik erop dat er veel moderne en oude expressers zijn , ik zoek dit niet in hun namen, maar ik zal het hebben over de aanpak die velen van hen volgen via mijn follow-up over dit onderwerp . . Ik zeg : Mabro-visioenen zijn onlangs onderverdeeld in drie secties : 1 – Sectie I : De eigenaren van deze sectie zijn niet alleen een beetje terughoudend voor de uitdrukking en sluiten de deur van het leren van expressie , en dat hem een vraag werd verteld over de uitdrukking en kwaliteit antwoordde : dat inzicht ras met een en voorkomt het leren , en de bestemming deze zaak die we hebben gehoord van een aantal oude Mchaikhana gewaardeerde God genade met degenen die zijn omgekomen , en zegen ons in de huidige tijd . B – Deel II : De Hola In tegenstelling tot het eerste deel , het uitbreiden van de expressie , en de retoriek van de kwestie van de visioenen in elke gemeente , Palmchaffhh, vervoer, en zelfs door te schrijven naar de eigenaar of anderen , en sommige van Hola vondst vertelt u uitgedaagd door middel van construeren en hoe de interpretatie van de visie verantwoordelijk voor hen . C – Sectie III : sectie tussen Hola en Hola kruist alleen Palmchaffhh , en vereist dat de eigenaar van het zicht vloeiend is en de overdracht slechts eng verhindert , en Hola , zoveel ongeremde uitdrukking : en je vertellen over hoe de interpretatie soms is . Misschien is de verwennerij in de expressie van visioenen , en open de deur op elk bord en een lezing iets ongeval in deze dagen , en hier ben ik niet tegen de expressie van visioenen als een wetenschap , maar tegen clementie in de expressie van visioenen , en een open de deur op het hele bord en lezingen over alles wat er in deze dagen is gebeurd en hier ben ik niet tegen de uitdrukking Visioenen als wetenschap, maar tegen toegeven aan expressie, niet onderzoeken, niet vragen naar de toestand van de visionair en vragen naar de visie, zijn bewoordingen en zijn tijd. Dit zijn dingen die nodig zijn voor de kruising om de optimale expressie mogelijk te maken , en daarom vind je onder de uitdrukkers die het horen van visioenen tolereren, die beweren dat de mate van correctheid in zijn uitdrukking door ze te lezen niet meer dan vijftig cent !! Ik zeg niet dat alleen Almtsahlain de schuldige is , maar dat zowel het eerste deel als de eigenaren fout zijn – naar mijn bescheiden mening – De term visioenen is niet alleen onderscheidingsvermogen , maar ook onderscheiding en leer en oefen de vaardigheid van het verwerven en ontwikkelen en beheersen , ze verschillen van persoon tot persoon ; Ja, het is onderscheidingsvermogen toen Jozef, zoon van Jacob, hen vrede en zegeningen van de Almachtige zei: ~ Ijetbik als uw Heer en leer u de interpretatie van gesprekken en de genade van u en heel Jakob, zoals voltooid door de ouder door Abraham en Isaak dat uw Heer is Alwetend, Alwijs ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas zei in zijn interpretatie ( en leer je de interpretatie van gesprekken ) elke uitdrukking van visie , en leer je zowel als te weten wat mensen hem interpreteren (3)). Ja , het is onderscheidingsvermogen wanneer Jacob , en wanneer Abraham en Daniël en Mohammed over hen spreken dat profeten en vrede , evenals metgezellen wanneer Abu Bakr, moge Allah tevreden zijn met hem en Omar ibn al- Khattab en Othman bin Affan en Ali ibn Abi Talib en Abdullah bin Abbas en Abdullah ibn Amr ibn al – Aas en Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden zijn met hen allemaal , en anderen . Maar als anderen dat niet doen . . . , Niet al is het een firaasa , maar het bevat firaasa , inspiratie , en de aftrek van de Koran, Sunnah, taal , spreekwoorden , en andere dingen waarvan bekend is dat iedereen die geïnteresseerd is in deze techniek . Kwam in het recht om te praten over Abu Hurairah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei : Ik hoorde de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zeggen : ~ niet alleen de profetie over van de missionarissen ~ , ze zeiden : Welke missionarissen? Hij zei : ~The Righteous Vision ~ (4) en dit is de bewoording van Bukhari . Het gegeven van Imam Ahmad, vrede zij met hem, zei hij : ~ dromen worden gezien door de moslim of zien hem ~ (5). Betekenis : dat de openbaring onderbroken door zijn dood vrede zij met hem en blijft wat het hem leert wat alleen het visioen zal zijn dat door de gelovige wordt gezien , evenals inspiratie, het nieuws zoals het zal worden gelokaliseerd, niet de profeten vertelden ook de profeet vrede wees op hem op de leeftijd van het gezegde is in de Verenigde Naties geweest vóór u Mahdthon – elke visionair en er werd gezegd : heb gelijk en Bukhari zei : gelijk hebben op hun tong . Het was niet in mijn natie, waaronder een van de Omar bin al- Khattab waren ‘ overeengekomen’ (6). Hij vertelde veel van de heiligen dat Omowo afwezig was , werd ook deze inspiratie verteld , we kunnen ons afvragen, welke inspiratie en waarom zeggen we vandaag Ik zeg : Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath : Het geheim was in de cyclus van inspiratie in zijn tijd, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en zijn overvloed na hem , de overheersing van openbaring aan hem, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die wakker was en wonderen van hem wilde laten zien , dus het was gepast dat hem in zijn tijd niets overkwam , en toen de openbaring werd onderbroken door zijn dood viel de inspiratie voor wie God heeft uitgekozen voor zekerheid van verwarring daarin … en door te ontkennen dat dit gebeurde ondanks zijn overvloed en zijn roem is arrogantie van degenen die het ontkennen . Ibn Hajar heeft in al-Fath het verschil tussen inspiratie en visie uiteengezet en vermeld dat inspiratie is : wat beweegt het hart naar een wetenschap dat hij wordt verzocht om naar te handelen zonder gevolgtrekking. Abizaid Dabbousi van de imams van de tap , zei dat het publiek dat het niet toegestaan is om te handelen alleen als het beschikt over alle argumenten in de deur is toegestaan , en zei woorden laatste Shinar . hij was de profeet vrede zij met hem soms snijden visioen metgezellen Viabbarha een het ofwel op zijn woorden , en dit komt door de kwestie van de opvoeding van hem, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , en wat hierover wordt verteld, is wat er werd gerapporteerd door Ibn Sh Wahab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr , ik zag alsof ik jou voorging en ik Vsbaktk graad Bmrqotin en een half ~ en hemostaten : klasse . Abu Bakr zei : O Boodschapper van Allah , Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar . Deze hadith werd genoemd door al-Suyuti in de belangrijkste kenmerken en schreef het toe aan Ibn Saad, maar het is mursal (7). Dit is een firaasa van Abu Bakr . Ibn al- Qayyim zei in zijn boek ( landingsbanen ) (8): ~ De fysionomie was en blijft de status van huizen :~ Pas op voor aanbidding en jullie zijn wij ~(9), en dat alleen omdat het het licht van God is. in het hart van zijn dienaar maakt hem onderscheid tussen goed en kwaad en de huidige werklozen en oprecht en onwaar . de huidige werklozen en zeggen : de stroom is versierd en analyse, de werklozen tegen hem , zeiden : vrouwen verstoord alle lege sieraden zijn werkloos , en wat betekent dat hij onderscheid maakt tussen één ding en tegen hem, en deze fysionomie volgens de kracht van het geloof , het was een sterker geloof, het is er een van onderscheidingsvermogen . Ibn Masood moge Allah over hem hebben gezegd : Avars mensen drie : Aziz Yousef, waar hij zei tegen zijn vrouw : ( hij zei dat hij kocht van Egypte naar zijn vrouw akrami rustplaats kan Infna of onze zoon ) ( Yusuf : 21 ). de dochter van Shoaib toen ze zei : ~ Astijrh ~ ( verhalen : 36). Abu Bakr in Umar, moge Allah tevreden zijn als Astkhalafh . het waren veel metgezellen, God zegene hen Athlon hen , en de vriend moge Allah tevreden met hem zijn in de voorhoede ervan is het grootste onderscheidingsvermogen van de natie en na Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , is het wat hij zei tegen iets : ik denk ook, maar hij zei ook , en genoeg in Frasth OK Te Rabbo in posities die bekend zijn – wat niet het gebied van ons gesprek is (10), en zoals ik ook zei : onderscheiding metgezellen geloven fysionomie , en uit van dit soort fysionomie van leven en licht, die Ahbhma God voor wie Hij wil van Zijn slaven , en zo hartelijk en verlicht leven, nauwelijks verkeerd kan Frasth , dit bevestigt het vers : ‘ Ik geloof dat het dood was Vohieddinah en liet hem Nora binnenlopen mensen zoals hij in de duisternis is niet buiten hen zo goed als Zain voor de ongelovigen wat ze aan het doen waren ~( Anaam : 122 ). Als de uitdrukking van de visioenen Balfrash er veel is wanneer voorouders niet betekent dat het afziet wanneer anderen , maar ik heb het verschil in termen van de weinigen en de menigte alleen , er kan in dit tijdperk van God hem fysionomie zijn , was Jah in het gesprek : ~ Vrees het inzicht van de gelovige, wordt hij gezien door het licht van God (11). Volgens om de goddelijke hadith overgeleverd via Aboe Hoerayrah zei Abu Hurayrah zei : de Boodschapper van Allah vrede zij met hem : dat God zei: : Het is ongebruikelijk voor mij en Leah was de Aznth-oorlog , en dichter bij mijn dienaar, iets wat ik graag doe dan door hem wordt aangenomen , en toch komt Abdi dichter bij Balnoavl totdat ik van hem hou , als ik van je hield, hoorde dat hij hoort , en zijn aanblik waarmee hij ziet , zijn hand waarmee hij slaat , en zijn voet waarmee hij loopt , en vroeg me naar Oattiynh , en terwijl ik mijn toevlucht zocht bij Oaivnh . Wat ik aarzelde over iets, ik ben een acteur aarzeling over dezelfde gelovige dood en ik haat Madsth ‘(12), en dat maakt hem profiteren van wat ze horen van wetenschap, wijsheid en prediking de goede ervaringen nuttig en maakt het ook ziet het licht van God in de hemelen en de aarde is vanuit de staat van staan, zijn geloof en zijn geloof . Hij zei Mark Mnari in zijn boek, als commentaar op de lezing die eraan voorafging : ~ vrees het inzicht van de gelovige .~ fysionomie : de afleidende lichamen van mensen en vormen , en kleuren en zijn woorden , over zijn moraal en deugden , en ondeugden , God heeft Tepe over oprechtheid, zeggende : ~ als de verzen van Mtosameen ~ ( steen : 75 ), en zei : ~ weet je Besimhm ( Baqarah : 277 ), wat de afgeleide is van het zeggen van de merrie zeven taal ooi , en riep op de zeven afstanden die hij prooi in bewaring , was fysionomie verduistering van Arif, bijvoorbeeld, de persoon beschouwen en de zaak identificeren , die bestaat uit twee typen : De eerste : een type dat bij iemand opkomt vanuit een geest waarvan hij de oorzaak niet kent – en het is een soort inspiratie, die de bijgewerkte eigenaar wordt genoemd, zoals in het nieuws : ~ Als er een modernist in deze natie, dan is het Omar. ”(13) Deze inspiratie kan in een staat van waken of dromen verkeren , dit is het eerste type. En de waarheid is dat het zo is : een gedachte die het hart aanvalt en erop stuitert als een sprong De leeuw is op zijn prooi, en deze firaasa is volgens de kracht van het geloof . Seco nd : industrieel opgeleid zijn , namelijk weten wat de kleuren, vormen en tussen temperamenten en ethiek , natuurlijke handelingen zijn , en weten dat het een constant begrip was , sterk in fysionomie (14). . . De conclusie Ik kom er na al deze gesprekken toe . . . Er is iemand die de visie kruist met inspiratie, er zijn er die de visie kruisen met inspiratie, en er zijn er die de visie kruisen met industrie en onderwijs, maar er moet hier op worden gewezen dat het beter is voor een persoon om niet over zichzelf te zeggen dat zijn uitdrukking komt onder de noemer fysionomie of inspiratie, want dit is de zuivering van de ziel, en de Almachtige God zegt : “ Do not jezelf te zuiveren. je weet dat wordt afgeweerd ” ( ster : 32 ). De term visioenen is niet alleen gebaseerd op fysionomie, maar is ook gebaseerd, en op de andere inspiratie, en vindingrijkheid in de op wetenschap gebaseerde uitdrukking op de kennis van de Koran en de Sunna en kennis over de oorsprong van deze kunst van interpretatie in de zin of de afleiding van de namen en een voorbeeld hiervan is overgeleverd in Sahieh Muslim van Anas ibn Malik. Hij zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ‘ Op een avond zag ik de slapers alsof ik in het garnizoen van Uqba ibn Rafi was, en we kwamen naar Rutab vanuit Rattab ibn Tabab – een man uit de mensen van Medina die hem dit soort goede natte dingen toeschreef – Hij zei: gebeden en vrede zij met hem : dus veranderde ik grootsheid voor ons in deze wereld en de consequentie voor ons in het hiernamaals, en dat onze vrolijkheid ‘(15) , die vervuld is en zijn voorzieningen heeft geregeld . Boodschapper vrede zij met hem de eerste hindernis : een gevolg, Rafie : anciënniteit en vrolijk : de stabiliteit van religie en de voltooiing van haar voorzieningen . Iets anders dan hermeneutiek Balostakkak : interpretatie die de spreekwoordelijke en gelijkenis trof : overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh van Abdullah ibn Umar dat de Profeet, vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag alsof het rebellenhoofd, een zwarte vrouw uit de stad – totdat de Bmhaah werd gezegd : Mhaah Van groot gewicht, dat is al – Juhfa – wat de namen zijn van plaatsen in de stad – dus ik zei dat de plaag van de stad erop was overgebracht. ”(16) Muhallab zei : Dit visie van het Department of Vision Expressive. Het werd geraakt door de idealen, en het gezicht van representatie dat is afgeleid van de naam van de ( zwarte ), twee woorden : slecht, en de ziekte indien geïnstalleerd twee woorden met elkaar aan de linkerkant woord aan u : zwart, Valrcol heilige vrede zij met hem exit, inclusief een verzameling van haar naam, en de uitbarsting van haar poëzie ook geïnterpreteerd, dat wat het kwaad opwekt uit de stad komt . Ze merkte hier op dat niet alle zwartheid fronste in een droom als de visioenen zoals ik je vertelde : je zou verschillende dingen moeten overwegen, waaronder de tijd van Openbaring, en de stad was in die tijd land geteisterd, zo bewezen Aisha, moge Allah tevreden zijn, zei : ~ We hebben van de stad een Oba-land God gemaakt ~ (17). De profeet riep heilige vrede zij met hem om God Abaha over te brengen op de knappe mensen zei : ~ Oh lief voor ons, de stad en beweeg beschermd door de knappe ~ (18), zodat je achter het visioen en de kleur van zwart kunt zien , dus uitgedrukt dat zijn ontleend aan soevereiniteit niet van slecht is , en dus wat hier belangrijk is, is de diversiteit van meningsuiting en de methoden ervan , en de diversiteit van de uitdrukking van de boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, voor visioenen en de boodschapper van God was met zijn metgezellen die het visioen zouden uiten en hun de reden zouden vertellen voor zijn uitdrukking als het vorige voorbeeld . . . Neem ook dit voorbeeld : op gezag van Abu Musa op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : ik zag in een droom dat ik migreerde van Mekka naar een land met palmbomen, dus hij en ik ging naar het punt dat het Al-Yamamah of Hajar was. Dus als Medina aan het slaan is, en ik zag in mijn visioen dat ik een zwaard schudde, dan werd zijn borst afgesneden. Hij werd op zondag door de gelovigen gewond, waarna een ander hem door elkaar schudde, en hij keerde het beste terug dat er was. Het is dus wat God met hem meegebracht heeft van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus als ze een groep gelovigen op een zondag, en als goedheid is wat God met het na de beloning van eerlijkheid dat God na de ons heeft gebracht heeft gebracht dag van Badr ‘ . Dit is de tekst van een moslim (19) . Valmlahz hier dat de Profeet vrede zij met hem metgezellen het vertellen visie en hij het noemde, en deze opleiding ervan , en dat is ook overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad overgeleverd van Anas dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei hij: : ~ Ik zag tijdens het slapen kijken of ik Mirdif ram was Zbh mijn zwaard gebroken , heeft geplaatst ik dood de eigenaar van het bataljon , en een man van de mensen van mijn huis doodt ~ (20)., De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Talha bin Abi Talha eigenaar van de vlag van de ongelovigen , en doodde Hamza bin Abdul vraag moge Allah tevreden met hem zijn Al-. Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim zijn commentaar op de hadith van Ibn Abbas : dat de Boodschapper van Allah liet me tegen zijn metgezellen zeggen : ‘ Wie onder jullie een visioen ziet, l laat hem het vertellen, geef het aan hem door . . . ~ Enz. (21), zei de rechter :de betekenis van de term doen ze vaak ook, alsof hij zei : zou . In moderne inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, zeiden de wetenschappers : een laptop en vraag God hem te zegenen en hen de deugd te leren interpreteren en opnemen volgens wat de Almachtige God wil om het ongeziene te informeren, en het kwam in de authentieke hadith van Al- Bukhari. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Terwijl ik sliep, kwam ik met een beker melk, en ik dronk die zodat ik het water kon zien . ”(22) De hadith is al genoemd en het was de eerste van de boodschapper, moge Gods gebeden op hem zijn. Hij gaf de melk aan de kennis , en het is belangrijk voor ons hier wanneer we het hebben over de wettigheid van het onderwijzen van de visie en ernaar vragen wat er kwam uit de vertelling van Abu Bakr bin Salem dat Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei tegen hen : “ Geef het. ‘ Ze zeiden : O Boodschapper van God, dit is kennis die God je gaf , dus vervulde Hij je met genade , dus ik gaf de voorkeur aan een beloning en ik gaf het. Omar. Hij zei :’ Je was gewond. ‘ Hier , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van het nieuws van de metgezellen over het uitlenen van visioenen tot hun ondervraging ervan . Hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zoals Ibn Hajar zegt in Al-Fath : Hij was vloeiend in de uitdrukking van het visioen, en hij had een deelnemer in dat onder hen, omdat de veelheid van dit gezegde niet wordt uitgegeven aan hen die erin hebben getraind en vertrouwd met een vrouw . In een commentaar op de hadith zei hij : In de hadith, de legitimiteit van de geleerde om vragen te stellen en zijn metgezellen te testen in hun interpretatie . Hij zei op een andere plaats : de deugd van uitdrukking van visie , wat het inhoudt toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van organismen (23). De oversteek ook moet worden vertrouwd gelijkenissen in de Koran en de betekenissen , en het overwegen kennisgeving en spreekwoorden en afleiding van de taal en hun betekenis en zijn een wereld van wat er gebeurt op de tongen van de mensen , en het moet de kruising niet alleen om veel te leren over de toestand van de ziener , is er geen gebrek om hem te vragen naar zijn werk of zijn baan , leeftijd , sociale status en alles. Wat hij nodig acht is wat blijkt uit de kennis van zijn probleem of zijn visie , en de kruising hier is als een dokter. Als de patiënt informatie over zijn ziekte achterhoudt, kan hij een fout maken bij de diagnose en hem een ​​verkeerd medicijn voorschrijven, en het is noodzakelijk om niet te haasten naar de vraagsteller en de verantwoordelijke, en het werd gerapporteerd door Ibn Sirin, moge God heb genade met hem, dat hij was. Als er een mechanisme is van een visiekwestie waarin hij vol van de dag bleef, vraagt ​​hij de eigenaar over zichzelf, zijn industrie en zijn mensen, en dit kan natuurlijk gebeuren met de bekwame oversteek en het is geen schande voor hem om zo’n tijd te blussen, en het lijdt geen twijfel dat het meeste van wat op gezag van Ibn Sirin is overgeleverd niet lang nodig heeft om het uit te drukken en erover na te denken. Maar ik noemde hem omdat de aanwezigheid hiervan van hem ondanks zijn schaarste en zijn vaardigheid in het uitdrukken een bewijs is van het belang van vertelling, en vertelling is nuttig om de woorden van de verteller te verifiëren en om zijn toestand te leren kennen in termen van gerechtigheid, waarachtigheid, gerechtigheid. , en de tijd van visie . . En andere dingen die nodig kunnen zijn bij de oversteek, en die niet verveeld of boos moeten zijn bij het kruisen van vragen – vooral – als je op geen enkele manier weet dat er zoveel vloeistof valt in deze leeftijd als gevolg van telefoontjes van mensen – mannen of vrouwen – ken ze niet de oversteek, het moet in twijfel trekken. Zijn vragen over hen kunnen door sommige van de vragenstellers worden afgewezen en geïnterpreteerd door inbreuk te maken op zijn privacy . Evenals de vraag van een belangrijke religie van de oversteek, en de bestuurder moet eerlijk zijn in het antwoord Vslah man of boosdoeners, met een sterke relatie, zei de kunst : om honing te eten voor een mosliminterpretatie zoetheid van de koran en de man in zijn hart, dat is de ongelovige zoetheid van de wereld en de Gnimetha, Valray in tegenstelling tot religie, geloofsbelijdenissen en landen moet – bij het overdragen van visie – vaardigheid overbrengen naar de oversteek, en hem vertellen over de eigenaar, man of vrouw, zijn sociale leeftijd . . . Enz., En alles wat hij ziet als de oversteek die nodig is om het overgebrachte visioen uit te drukken , werd door Ibn Hajar-interesse genoemd op de woorden van de Profeet vrede zij met hem : ~ Vanuit het visioen van Vliqsa Oabbarha hem ~ (24) zegt het vers : ~ Vliqsa ~ om haar verhaal te herinneren en volgt de breuken tot er niets meer van over is. Snijd het effect als je het volgt . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, werd gevraagd en gevraagd, en hij is de Boodschapper van God . Het kwam in de hadith : een man genaamd Muti’a ibn al-Aswad zag in zijn droom dat hij hem een ​​zakje dadels gaf , dus zei hij dat tegen de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei : ‘ Is een van uw dochters zwanger geweest? ‘ Zei hij. : Ja, met een vrouw van mijn zoon . Laith . . Ze is de moeder van Abdullah. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei : ~ Zij zal een jongen baren. ”En ze baarde een jongen , dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde hem Abdullah en Hanakah met een date en noemde hem zegen . . Deze hadith werd genoemd door al-Haythami in Majma ‘al-Zawaid (25) en toegeschreven aan al- Tabarani, en het was niet opgenomen in een van de negen boeken . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir en Zabadi – interpretatie van Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie door missionarissen , zie de opening (12 \ 375 ) – op – overgeleverd door 0 Ahmad in Musnad Abu Hurayrah – een verwijzing eerder . (5 )) Overgeleverd door Muslim in de deur van het gebedenboek is het verboden om de Koran te lezen in de buiging en neerknieling zoals in de nucleaire ( 4/196 ) – op -. (6 ) Overgeleverd door Bukhari in het Book of Virtues of the Companions deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de opening (7/42 ) – op -, en Muslim in het boek van de deugden van de metgezellen deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de nucleaire ( 15/166 ) – vorige referentie -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Belangrijke eigenschappen – (2- / 115 ). (8 ) banen tussen de huizen pas op voor aanbidding en Thine wij om hulp aan Mohammed ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beiroet , i 2, in (1393 – 1973 ) te bereiken : Mohammed al – Feki . ( P. 115 ). (9 ) licht : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ) ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabeet – fysionomie gids voor de kennis van de ethiek van de mensen en hun natuur als waren zij een open boek – de prestatie van Mustafa Ashour – publiceerde de Koran r Library 21-22. (15 ) Verteld door Muslim in zijn Sahih in het Boek der Openbaringen, zoals in de nucleaire (15 / met 31 ) – op -. (16 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van meningsuiting als de deur dat ding uit Keh zag en hier woonde als laatste onderwerp ( 12/425 ) en in de deur : zwarte vrouwen ( 12/426 ) – op -. (17 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stadspoort van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad naakte verovering (99/4 ) – op – Muslim in het Boek van de Hadj en de deur van de stad het voordeel van de wortel in een residentiële stad om nucleaire leggen (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stad , de deur van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad werd blootgelegd zoals bij de verovering – de vorige verwijzing . ( 4/99 ), zoals uitgelegd in de nucleaire ware moslim . Vorige referentie . In het boek Hajj en de deur van de stad bevoordeelde de wortel in een woonstad (150 \ 9 ). (19 ) Akkoord en uitspraak van Muslim Zie : Fath Bari , een boek over de deugden van profetie, spreken over tekenen (627 \ 6 ) – op -. En om nucleair moslim uit te leggen in het boek Openbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Verteld door Ahmad in de rest van de palm Almktherin in de palm van Anas bin Malik . (21 ) Overgeleverd door Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire (30 \ 15 ) – op -. (22 ) Terwijl ik sliep, kwam ik Bakdh-melk en dronk ervan tot ik irrigatie zie . . Aanbiedingen gelost p. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440437394 \ 12) 0 (24) biedt alumna, p. 65 . (25) Al -Haythami – vorige referentie – (7/184) ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…En Abu Saeed, de predikant, zei dat geslachtsgemeenschap in de eerste plaats aangeeft dat wat nodig is, wordt verkregen en dat de prostituee gewond raakt ….

…Wie ziet dat hij met een onbekende man trouwt en de onbekende jong is, dan overwint de dader een vijand . Evenzo, als de getroffene bekend is, of als er een geschil, ruzie of vijandschap tussen hen is, dan krijgt de dader het object . En als de aandoening bekend is en er is geen conflict of vijandschap tussen hen, dan treft het doel ervan het goed van de dader, of zijn naam als dat niet waardig is, of zijn tegenhanger of een van de oorzaken hiervan . Als het onderwerp een onbekende sjeik is, dan is de sjeik zijn grootvader en al het goede dat zijn grootvader bereikt, verbetert hij zijn denken en tolerantie ervoor . Evenzo, als hij ziet dat hij een man kust of seks met hem heeft of daarna met hem omgaat vanwege hun verlangen, dan is het in overeenstemming met wat in het huwelijk wordt beschreven, behalve dat het minder is dan hij in kracht en hoeveelheid . Als hij ziet dat hij een andere man accepteert dan de kus van het verlangen, dan bereikt degene die het object doet het goede en accepteert het als zijn acceptatie . De man dat hij zichzelf een lam zag : verhoogde Dniah . En als hij zag dat hij uit een jongen werd geboren, raakte hij ernstig gewond, en als hij een slavin kreeg, zou hij het goed hebben, en dat geldt ook voor het kopen van de jongen en het dienstmeisje ….

…De schaal : gemaakt van hout, het geeft aan dat er geld is geslagen tijdens een reis, en het keramiek geeft aan dat het gewond is geraakt in Hadar . Alle zilveren vaten werden bediend in de handel, het huishouden en vooral in suikerklontjes . Er werd gezegd dat de kassa en de kommen schoonheid aangeven bij het beheren van iemands pensioen ….

…Als hij geen broer heeft en dat ziet hij, dan is dat op twee manieren. Of hij sterft of zijn geld verdwijnt, en er werd gezegd dat hij gewond was geraakt aan een van zijn ogen of een van zijn handen ….

…Een weddenschap Als je droomt dat je ergens op gokt, dan betekent dit dat je je toevlucht neemt tot oneerlijke methoden om je doelen en ambities te bereiken . Als u een weddenschap verliest, betekent dit dat u gewond raakt en uw ondergeschikte relaties met mensen die niet uw soort zijn, verliest . Als u een weddenschap wint, betekent dit dat u wordt gezegend met rijkdom en prestige . Als u niet kunt wedden, betekent dit dat u door de slechte omstandigheden lui en inactief wordt . Als u op races gokt, pas dan op voor nieuwe ondernemingen . De vijanden proberen je aandacht af te leiden van legitieme acties . Wedden op de speeltafel geeft aan dat er onethische middelen zullen worden gebruikt om wat geld van u te krijgen ….

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…Wat betreft de dekken die op de plaatsen van de presidenten zijn geplaatst met een tekening om erop te zitten en het ding ook te plaatsen, ze worden geïnterpreteerd door vrouwen, en als ze zijn ingericht, dan is het de beste en er werd gezegd dat het visioen van de hemelvaart op de zitstokken, bedden, preekstoelen, stoelen, barrages en dergelijke, het is de hoogte van de hoeveelheid en de hoogte en het bereiken van genade, goedheid en voordeel, en de afdaling van iets daarvan wordt niet zo geprezen en misschien waren Degenen met posities weerloos, en wie hoopt niet gewond te raken en elke stijging, vindt hij en elke druppel of afdaling is niet prijzenswaardig .) En degene die ziet dat hij daar iets van maakt, schrijft dat in benadering toe aan wat wordt toegeschreven voor hem dat type, laat hem zijn uitdrukking uitdrukken en het branden en breken in dat alles is niet Mahmoud . En wie ziet dat hij iets aan elkaar heeft vastgemaakt, zal dat uitleggen door dat op één plaats te verzamelen, hem zijn toestand in het visioen laten beschouwen . Wie ziet dat hij een van deze typen heeft, is op enigerlei wijze prijzenswaardig . En wie ziet dat zijn dek is geplaatst en andere galeien erop heeft terwijl hij erop zit, wordt op drie manieren geïnterpreteerd. Of hij trouwt met twee vrouwen of neemt twee banen aan als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders is het een grote eer en verheffing, en wie het niet verdient, is niet goed in zijn recht . Wat betreft het dek dat werd gebaad, het wordt geïnterpreteerd met een lift waarin de corruptie van de religie plaatsvindt, en het kan duiden op een nuttige gesluierde vrouw, en misschien was ze van weinig bescheidenheid, een prostituee, en misschien pleegde ze een onaangename zaak. Wat betreft de kist en de kist, ze zijn één betekenis ….

…Gooien Wie in een droom ziet dat hij een katapult gooit, dat is verraad en intriges . Misschien duidde het op de laster en dwang van de geleerden, of de laster van de geïmmuniseerde vrouwen, en de uitdaging van religie . Misschien duidde zijn visioen op opruiing . En het gooien van pijlen in een droom is een bewijs van spreken over symptomen door symptomen, en als de pijlen erin zwaarden waren, waren het genezende boodschappers, dan zou het beoogde gebeuren, en als er geen hoofdstukken in waren, duidt dit op teleurstelling in wat is bedoeld . En wie de pijl werpt en degene is die gewond is, zal zijn behoefte verkrijgen uit de nabijheid van de Almachtige God, en als hij in deze wereld is, zal hij zijn eer verwerven . En wie twee rijen mensen elkaar ziet gooien, dan maken degenen die onrecht worden aangedaan, ruzie met waarheid en kwaad, en spreken ze over hun tegenstanders met onwaarheid . En wie ziet dat hij mensen met pijlen neerschiet, zal ze slechte woorden schieten . En wie ziet dat hij gooit en een fout maakt, dan heeft hij een kwaadaardige tong waarmee hij tot de eer van de mensen spreekt . En wie ziet dat hij op een object mikt en geen fout maakt, zal zijn doel bereiken door een boek of een boodschapper te sturen . En wie iemand gooit maar hem niet slaat, dan gooit hij hem met valse woorden . En wie ziet dat hij pijlen naar een berg in het oosten en westen werpt , en zijn kleren zijn nieuw en wit, hij zal een koning en autoriteit krijgen als hij dat waardig is. Pijlen zijn zijn boeken die hij in zijn brieven en bestellingen uitvoert . En gooi hazelnoot stoned . En er werd gezegd : het gooien van hazelnoten in stedelijke gebieden wordt gegooid voor die steniging, en als het werpen op het land gebeurt omwille van de jacht, dan is het buit en gewin . En wie een pijl gooit en zijn bloed vergiet, hij zal voordeel halen uit een groot man . En als de pijlen in zijn hart vallen, zijn dat de mededelingen van een brave jongen of een mooie meid . En wie ziet dat hij de katapult werpt als een fort van de vijanden, dan zijn dat de woorden van gerechtigheid die hij spreekt, of een smeekbede waar de Almachtige God om roept ….

…Het zwaard slaan : het slaan van een eer ter wille van God . En toen hij het beroemde zwaard in de hand zag van een man die beroemd was om zijn werk . En de speer werd met woorden gestoken . Evenals met een zwaard, een stok en een kolom . Als hij op een van deze dingen wijst en niet steekt, dan neemt hij een woord en spreekt het niet uit . En strijd als het omwille van God was en hij was het doelwit en degene die gewond raakte door de pijl . Omdat hij zijn behoefte verkrijgt vanuit de nabijheid van God Almachtig . En als ze in deze wereld is, bereikt hij haar eer . Een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag twee rijen mensen elke rij gooien, een van hen gooide de andere rij, dus een van de twee rijen gooide en ze werden geraakt, en de andere twee werden gegooid zodat ze niet zouden gooien. geraakt worden. Hij zei : Dit zijn twee groepen tussen hen in, en de rechtvaardigen werken met waarheid, en de zondaars spreken onwaarheid ….

…Wat operaties betreft, wie ziet dat hij een wond aan zijn handen heeft, dat zal geld zijn . En als er een wond aan zijn rechterhand is, is het geld dat hem zal profiteren van zijn mannelijke verwantschap, en links van zijn vrouwelijke verwantschap . Als er een wond aan zijn linkerbeen zit, dan komt er geld uit ploegen en planten. Als een wond aan zijn hiel zijn hielen raakt, raakt hij geld vanaf de zijkant van zijn hiel en zijn zoon . En een operatie aan de duim van zijn rechterhand, een bewijs dat er religie op zit . En elke uitgave van vloeibare chirurgie en geldschade . En wie in zijn lichaam een ​​zachte operatie ziet waar bloed uit stroomt, het is schadelijk voor de eigenaar in geld en spraak door iemand die erin valt en daarvoor een beloning krijgt . En de operatie in het hoofd en er stroomde geen bloed uit, omdat het geld bijna raakte . Als er bloed uit haar stroomt, is het geld dat het effect op hem laat zien . Als een sultan of een imam zou zien dat hij een wond op zijn hoofd had totdat zijn huid en bot verloren waren gegaan, zou hij zijn leven verlengen en zijn leeftijdsgenoten zien . Als het bot gebroken is, wordt zijn leger verslagen . De wond aan zijn linkerhand . Zijn militarisering nam toe . De wond aan de rechterkant vergrootte zijn bezit . Als een wond in zijn maag zijn schatkist verhoogt, dan vergroot een wond in zijn dij zijn clan . De wond in zijn been is lang . En als een wond aan zijn voeten toenam in zaken van integriteit en standvastigheid . Als hij ziet alsof iemand zijn organen afsnijdt en ze verdeelt, dan spreekt de beslissende persoon waarheidsgetrouwe woorden over zijn zaak die dat heeft nagelaten en zijn kinderen te scheiden en ze over het land te verspreiden . Als de gewonde persoon bevlekt raakt met het bloed van de gewonde, dan raakt hij evenveel verboden geld als het bloed waarmee hij besmeurd is . En wie een ongelovige verwondt en bloed vergiet van een ongelovige, hij zal een vijand winnen die schijnbare vijandschap heeft, en hij zal van hem geld krijgen dat evenveel toelaatbaar is als het bloed dat eruit komt, omdat het bloed van een ongelovige is toegestaan ​​voor de gelovige, en als het zijn bloed bevlekt, is het sterker . En wie ziet dat een persoon hem heeft verwond en er geen bloed uit hem is gekomen, dan zal de overtreder er een waar woord in zeggen als antwoord op hem . Als er bloed uitkomt, steunt hij hem met wat waar is, en degene die wordt geslagen komt uit de zonde . En er werd gezegd dat iedereen die zag alsof hij met iets van ijzer gewond was geraakt met een mes of iets anders, het zijn gelijke en nadelen laat zien en er zit niets goeds in . Sommigen van hen zeiden : Wie een wond in sommige van zijn organen ziet, de uitdrukking erin is voor het lid waarbij de operatie was toegestaan . Als het in de borst het hart is, dan is het bij jonge mannen en vrouwen een teken van liefde . Wat betreft de sjeiks en ouderen, duidt het op verdriet . Wat betreft moord, wie denkt dat hij iemand heeft vermoord, begaat iets geweldigs . En er werd gezegd dat het een verlossing van benauwdheid was , omdat de Almachtige God zei: ~En je hebt een ziel gedood, dus zullen wij je verlossen van de duisternis en je bedrog en bedrog .~…

…Iemand die in een droom ziet dat hij blind is voor het oog, de helft van zijn geld of de helft van zijn schuld heeft verminderd, of een grote zonde heeft begaan en de helft van zijn leven is verdwenen, laat hem daarom God vrezen en berouw hebben in de tweede de helft . En er werd gezegd : als hij een broer of een zoon heeft, sterft hij . En als iemand ziet dat hij blind is, en als hij een immoreel persoon is, dan verliest hij de helft van zijn schuld, of hij zal aan een ziekte of ziekte lijden dat hij de dood nadert . Het kan gewond raken aan een van zijn handen, een van zijn lippen, zijn vrouw of zijn zus ….

…Een wond Als je van een wond droomde, betekent dit dat ziekte, of het verraad van een vriend je vreugde zal frustreren . Als je droomde dat je gewond was geraakt, dan voorspelt dit verdriet en een ongepaste wending op het werk . Als je ziet dat anderen gekwetst zijn, geeft dit aan dat je vrienden verkeerd zullen doen . Als u een wond geneest of verbindt, symboliseert dit dat u een gelegenheid zult hebben om uzelf te feliciteren met uw geluk ….

…Catastrofe Als u droomt dat u zich in een ramp bevindt die wordt veroorzaakt door het openbaar vervoer, dan loopt u het risico eigendommen te verliezen of dat u door een besmettelijke ziekte niet kunt werken . Als een meisje droomt van een ramp waaraan ze deelneemt, voorspelt dit dat ze zal rouwen om het verlies van haar geliefde, hetzij door de dood, hetzij door Abu door desertie . Als een zeeman droomde van een ramp op zee, betekent dit ellende en gederfde winst . Wat anderen betreft, duidt deze droom op verlies als gevolg van de dood . Als je droomt dat je het hebt overleefd, kom je in moeilijke situaties terecht, maar je zult er zonder schade uitkomen . Als je gedroomd hebt van een ramp op een spoorlijn en je hebt geen hand in deze ramp gehad, dan zul je geïnteresseerd zijn in het einde van een ongeval omdat een vriend of familielid die gewond is geraakt door Abu een probleem van functionele aard zal tegenkomen ….

…De tijger is in een droom een ​​onrechtvaardige heerser of een luide vijand, met een sterke doorn, dus wie hem doodt, zal een vijand onderwerpen, en wie zijn vlees eet, zal geld en eer krijgen, en wie zijn knieën krijgt, zal grote autoriteit krijgen, en wie met een tijgerin trouwt, zal een immorele vrouw domineren . En wie een tijger in zijn huis zag, een immorele man viel zijn huis aan . En doordat hij door een tijger wordt gebeten, raakt hij gewond . En de tijger duidt een man of een vrouw aan, en het is bedrieglijk en bedrieglijk, en duidt op ziekte . De melk van de tijger toont vijandigheid tegenover zijn snor . De tijger is een zeer vijandige vijand . En er werd gezegd : Wie de tijger in zijn slaap ziet, zal vergeving vragen aan de Almachtige God voor zijn zonden . En de tijger geeft mensen aan die mensen vrezen en hevig vrezen ….

…En wie in zijn voorhoofd het effect van uitputting ziet, het duidt op een toename van zijn religie en vroomheid, en de verspreiding ervan onder de mensen, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewond was aan het voorhoofd, iets voor hem zou krijgen van een lagere man die hij haat en het kan een gebrek aan zijn geld zijn ….

…Een paard Als je ervan droomde om een ​​wit paard te zien of te berijden, geeft dit aan dat de indicatoren gunstig zijn voor succes en plezierig mengen met harmonieuze vrienden en mooie vrouwen . Als het paard vies en uitgemergeld is, zal je zelfvertrouwen worden beschaamd door een jaloerse vriend of vrouw . Als het paard zwart is, wordt u rijk, maar u bedriegt en wordt schuldig bevonden aan onterechte dates . Deze droom betekent voor een vrouw dat haar man niet loyaal aan haar is . Droom je van donkere paarden, dan duidt dit op verfrissende omstandigheden, maar met veel onvrede . Deze droom volgt vaak vluchtige genoegens . Als je zelf rijdt op een mooi paard in een kastanje kleur, dan betekent dit een toename van de welvaart en de vervulling van emoties . Voor een vrouw betekent deze droom een ​​verlangen naar dringende verbeteringen, en ze zal genieten van materiële zaken . Als je paarden voor je ziet passeren, betekent dit gemak en comfort . Als je op een paard rijdt dat sneller rijdt, zal de dwaasheid van een vriend of gebruiker je projecten schaden . Als je een paard ziet wegrennen met andere paarden, betekent dit dat je hoort over de ziekte van vrienden . Als je mooie paardenhengsten ziet, duidt dit op welvaart en weelderig leven en word je gedomineerd door een overdreven gevoel . Als je een veulen ziet, betekent dit harmonie en gebrek aan jaloezie tussen getrouwde stellen en geliefden . Als je op een paard rijdt en een beek aandrijft, zul je grote rijkdom in handen brengen en genieten van luxe geneugten . Als de stroom turbulent of mistig is, zullen de verwachte genoegens enigszins teleurgesteld zijn . Als je op een paard in een heldere en mooie rivier zwemt, zul je gemakkelijk je idee van emotionele gelukzaligheid realiseren, en dat voorspelt de zakenman van een grote winst . Als je een gewond paard ziet, spreekt dat over problemen voor vrienden . Als je droomt van een dood paard, duidt dit op verschillende teleurstellingen . Als je ervan droomt om op een wild paard te rijden, betekent dit dat het moeilijk is om je verlangens te vervullen . Als je droomt dat hij je naar beneden gooit, zul je te maken krijgen met een sterke concurrent en zal je bedrijf te lijden hebben van zwakte als gevolg van de concurrentie . Als je droomt dat een paard je heeft geschopt, zal iemand van wie je houdt je vervreemden . Uw slechte gezondheid zal uw fortuin en rijkdom verwarren . Als je droomt dat je een paard vangt om het te temmen en te remmen of om het in te spannen om te rijden, dan zul je een grote verbetering zien in het werk op alle gebieden en zullen mensen voorspoedig zijn in hun beroep . Als je hem niet te pakken krijgt, zal het geluk je in de steek laten . Als je gevlekte paarden ziet, voorspelt dit dat verschillende projecten je winst zullen opleveren . Als je droomt dat je een hoefijzer hebt, dan is je succes zeker . Deze droom belooft de vrouw een goede en loyale echtgenoot . Als je droomt dat je een hoefijzer op een paard zet, betekent dit dat je zult proberen om verdachte rijkdom te verkrijgen, en misschien ook wel . Als je droomde van een paardenrace, betekent dit dat je overweldigd wordt door een zwak leven, maar deze droom betekent welvaart voor vrouwen . Als je droomt dat je een paard bestijgt in een race, zul je slagen in het leven en ervan genieten . Als je ervan droomt een paard te doden, zul je je vrienden pijn doen vanwege je egoïsme . Als je een paard zonder zadel bestijgt, zul je rijkdom en gemak verkrijgen, maar door harde strijd . Als u in het gezelschap van mannen op een zadelpaard stapt, zult u eerlijke mannen ontmoeten die u zullen helpen en uw succes zal welverdiend zijn . En als je in het gezelschap bent van vrouwen, dan zullen je verlangens vrij zijn en zal je succes niet zo overvloedig zijn als het zou zijn geweest als vrouwen je hart niet hadden gevuld . Als je een paard schoonmaakt, zul je werkprojecten niet verwaarlozen ten koste van een man met geld of een goede boer . Schrijvers zullen zeer ijverig zijn in hun werken, en anderen zullen er goed voor zorgen . Als je van een paard droomt, zul je rijkdom vergaren en tot de laatste druppel van het leven genieten . Als je paarden karren ziet trekken, betekent dit rijkdom met een of ander obstakel, en liefde zal met obstakels worden geconfronteerd . Als je op een paard een heuvel beklimt en het paard slaagt er niet in om de top te bereiken terwijl je slaagt, dan verdien je een fortuin, hoewel je strijdt tegen vijanden en jaloezie . Als jij en het paard samen naar de top zijn gekomen, dan is je ascensie zeker, maar het zal een materiële zijn . Als een meisje droomt dat ze op een zwart paard rijdt, betekent dit dat ze te maken krijgt met een wijze autoriteit, en dat sommige wensen op onverwachte momenten zullen uitkomen . Zwarte kleur bij paarden duidt op een vertraging in de verwachtingen . Als u een merrie met zwakke benen ziet, betekent dit dat een onverwachte nood zich in uw gunstige positie zal storten . Als je een kapotte, zeer kleine schoen op de paardenlijst probeert te repareren, word je ervan beschuldigd frauduleuze deals te sluiten met onbewuste partijen . Als u vanaf een paard bergafwaarts gaat, zal uw bedrijf u ongetwijfeld teleurstellen . Als een meisje droomt dat een vriend achter haar rijdt op een paard, dan betekent dit dat ze de aandacht zal trekken van veel prominente en succesvolle mannen . Als ze bang is, roept dat gevoelens van jaloezie op . Als het paard in een varken verandert nadat het het in de steek heeft gelaten, zal het niet onverschillig staan ​​tegenover eervolle huwelijksaanzoeken en geeft het de voorkeur aan vrijheid totdat het alle gewenste huwelijkskansen verliest . Als ze vervolgens het varken op de bliksem- en telefoondraden ziet uitglijden, zal ze door het bedrog het midden naar voren duwen . Als een meisje droomt dat ze op een wit paard rijdt dat een heuvel op of af gaat en ze constant achterom kijkt en een persoon op een zwart paard ziet die haar achtervolgt, betekent dit dat ze een periode van succes zal meemaken vermengd met verdriet, en haar vijanden zullen, binnen deze periode, proberen haar beschrijving te verstoren met depressie en teleurstelling onvermoeibaar of met verveling . Als je een paard met een menselijk lichaam op een hangmat in de lucht ziet neerdalen, en wanneer het je huis nadert, verandert het in een menselijke vorm en nadert je deur en gooit iets dat eruitziet als een stuk rubber naar je deur maar wordt al snel onmogelijk in grote bijen, dan betekent dit teleurstelling en nutteloze pogingen om verloren voordelen terug te krijgen . Het zien van dieren in menselijke vormen duidt op een grote verbetering van de droom en hij zal vrienden maken door de deugden van eerlijk gewin te verwerven . Als dit menselijk lichaam er ziek uitziet of besmeurd is met sproeten, betekent dit het mislukken van zorgvuldig en zorgvuldig opgestelde plannen ….

…De badkamer : duidt de vrouw aan om de mizara met hem op te lossen, en de persoon wordt met hem meegenomen als zijn zweet naar buiten komt, als zijn sperma in de baarmoeder valt, en het is als een vulva . En misschien wees hij op de rol van de mensen van de hel en de mensen van het kwaad, strijd en spraak, zoals de rol van overspelers en gevangenissen, en de rol van heersers en verzamelaars voor zijn vuur en onderdrukking of het rumoer van zijn familie en de goede poorten ervan en de overvloed aan water dat erin stroomt . En misschien aangegeven door de zee en ziekte, en naar de hel . Wie zichzelf in een badkamer ziet of iemand anders ziet hem erin, en als hij hem dood ziet, dan is hij in het vuur en het intieme, omdat de hel opmerkzaam is en verschillende poorten heeft, en daarin het intieme en het blozende, en als een patiënt dat ziet, zal ik naar zijn toestand kijken, en als hij ziet dat hij zich buiten het huis van warmte naar het huis van reinheid bevindt, en zijn ziekte is vrij van Wakker, stond ik op . Dus degene die wast en eruit kwam, kwam er intact uit . Als zijn ziekte verkouden was, nam het toe en werd er voor hem gevreesd . Als hij echter wast en witte kleren draagt, in tegenstelling tot zijn gewoonte, en op een boot vaart die niet geschikt is voor hem, dan is dat hem wassen, hem en zijn kist omhullen . En als dat in de winter was, maakte de kramp hem bang . Als hij ziet dat hij zich in het huis van warmte bevindt, dan is hij tegen wat eerder in de uitgang werd genoemd, dan zal de afweging worden gemaakt, en het middelste huis zal zijn voor de zieken die erin zaten, wat aangeeft dat hij bemiddelt in zijn ziekte totdat hij binnenkomt of vertrekt, dan is het ofwel tegenslag ofwel herstel . En als hij niet ziek was, en hij ruzie of nood had in het huis van een heerser, een heerser of een heerser, dan is een oordeel voor hem en hem gebaseerd op de mate van warmte of koude die hij in de badkamer ontving, of glad of spray . Als dat allemaal niet gebeurde, en de man was celibatair, trouwde of woonde een feest of begrafenis bij, en er was lawaai of lawaai, zorgen en verdriet, zoals die in de badkamer, anders zou hij een reden voor hem hebben van de geld van de wereld met een heerser vanwege de stroom van water en zweet, wat geld is . Zweet kan duiden op zorgen, vermoeidheid en ziekte, vooral in de troebelheid en temperatuur van de badkamer . Als hij van zijn kleren is ontdaan, dan is het met zijn vrouw, en ter wille van haar en voor haar gezin en voor haar gezin, zal wat het bad vraagt, bij hem worden uitgevoerd . Als hij in zijn kleren zit, dan is de zaak vanuit een vreemd standpunt of een aantal verboden zaken, zoals de moeder, dochter en zus, zodat ook naar zijn omstandigheden wordt gekeken, en zijn rangen en woonplaatsen worden overgedragen, en wat hij ontmoet of ontmoet door zijn beschikking in de badkamer, en zijn overbrenging daarin van plaats naar plaats . En als hij ziet dat hij het binnenkwam via een kanaal of een kleine energie in zijn deur, of dat er een leeuw, leeuwin, beest, kraaien of leven in zat, dan is hij een vrouw die haar binnenkomt in een versiering, en hij ontmoet met haar de mensen van kwaad en immoraliteit onder de mensen . Sommigen van hen zeiden : De badkamer is een huis van schade, en wie er binnenkomt, wordt gewond door de vrouwen . Duiven zijn afgeleid van hun intieme naam, want ze zijn ham, en duiven zijn een zwager of familielid . Als er warm water in werd gebruikt, zouden de vrouwen overstuur raken, en als het overweldigd was en de badkamer binnenkwam, kwam het uit zijn wolk . Als hij in de badkamer gaat zitten, breekt hij de vrouw en kondigt hij zijn bevel aan, omdat de badkamer de plaats is waar de ‘awrah wordt blootgesteld . Als hij een bad bouwt, zal hij onfatsoenlijk zijn en hem daarmee verafschuwen . Als de badkamer warm en zacht is, dan zijn zijn familie, schoonzoon en familieleden van zijn vrouwen het erover eens, hem helpen en medelijden met hem hebben . Als het koud is, mengt het er niet mee en heeft het er geen baat bij . En als hij het erg warm had, dan zouden ze ruig zijn, en hij zag ze niet blij met hun strengheid . En er werd gezegd dat hij zag dat hij in het warme huis was . Want een man verraadt hem met zijn vrouw, en hij probeert hem tegen te houden, dus hij bereidt zich niet op hem voor . Als het bassin vol is en water stroomt van het warme huis naar het middelste huis, dan zal hij boos worden op zijn vrouw, en als de badkamer wordt toegeschreven aan de toorn van de wereld, en als het koud is, dan zal de persoon die heeft de visie is slecht en met weinig inkomen, en zijn hand bereikt niet wat hij wil . En als hij warm, zacht en sympathiek is, dan zijn zijn zaken van liefde, en hij zal een liefhebber zijn van een staat, die in hem een ​​opluchting en vreugde ziet . En als het erg heet is, dan zal het vruchtbaar zijn, en het zal geen maat hebben, en het zal niet geprezen worden door de mensen . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een badkamer binnenging, het bewijs was van een huiveringwekkende koorts . Als hij ziet dat hij heet water uit het hete huis heeft gedronken, of het heeft uitgegoten of ermee heeft gebaad op een andere manier dan wassen, dan is dat net zoveel zorgen, angst, ziekte en angst als het hete water, en als hij het dronk. uit het middelste huis, dan is het een stevige koorts . Als hij drinkt uit een koud huis, dan is hij een schilder, en als hij ziet dat hij zich in heet water wast en wil reizen, dan moet hij niet reizen . Als hij wordt ingehuurd door een persoon die zijn voordeel zoekt, heeft hij geen verlichting, want de Almachtige God zegt : ~ En als ze hulp zoeken, zullen ze als een tijd des tijds met water worden behandeld .~ Als het bad, de wassing en de noura worden gecombineerd, neem dan het bad en het bad en verlaat het bad, want dat is sterker in interpretatie . Als hij een onbekende duif in zijn plaats ziet, dan is er een vrouw waar mensen naar zullen kijken . En sommigen van hen zeiden : wie het zag alsof hij een badkamer aan het bouwen was, hij ontlastte zichzelf . En hij vertelde dat een man zag alsof hij in de badkamer was uitgegleden, dus hij sneed het bij een kruising, en hij zei : Je bent zo slecht . Hij liet hem zien dat hij in de badkamer was uitgegleden en zijn been was gebroken ….

…Het visioen van de ogen wordt geïnterpreteerd door de religie, en wie ziet dat hij blind is of wiens ogen uitgeput zijn, heeft zijn verstand verloren door ongehoorzaamheid, hij pleegt het, en er werd gezegd dat hij van weinig kennis is en de zaken niet begrijpt . Er werd gezegd dat hij blind is voor zijn argument en naar zijn behoeften heeft gevraagd. En wie ziet dat zijn ogen wit zijn, dan duidt dat op zijn verdriet. Als hij bedroefd is, zijn angst en verdriet zijn verdwenen, en wie ziet dat hij blind was en dan zag, dan wordt hij naar de waarheid geleid, en wie ziet dat hij de blinde leidt, dan zal hij een verloren persoon naar de waarheid, en wie ziet dat hij blind is, is de helft van zijn religie kwijt en heeft een ernstige zonde begaan en er wordt gezegd dat hij een voordeel van zijn broer ziet en hoopt dat hij zal groeien En misschien zal hij zich ontdoen van leed en zonde en er werd gezegd dat als hij een broer of zoon had die zou sterven en misschien de helft van zijn geld of de helft van zijn leven zou zijn verdwenen, wat er dan overbleef zou worden geregeld, en er werd gezegd dat hij van de mensen van Paradise en sommigen van hen zeiden dat ik dat haat in een droom omdat de duivel blind was en dat ook de antichrist is en iedereen die zag dat hij in zijn ogen gewond was geraakt terwijl hij een gemakkelijk en rechtvaardig persoon was, en hij heeft geen zoon of een broer, dan valt zijn geld in de ogen, en er wordt gezegd dat hij wordt ontmaskerd, en wie dan ook ziet met zijn ogen as, dan treedt er corruptie op in zijn religie en houdt hij toezicht op de vernietiging van zijn religie, en wie ziet dat zijn as aan zijn gezichtsvermogen wordt gereduceerd, uiterlijk of innerlijk, dit is een toename van zijn religie in de mate dat het lijkt en die zag dat het geneest Zijn ogen zijn gericht op vijf aspecten: goedheid in zijn religie, een toename van zijn geld en de genade van een oog De komst van een broeder uit een reis en het bestaan ​​van een land, en wie ziet dat hij is het dragen van kleren als versiering, dan komt hij met iets van hem op de proppen dat hij in die mate versiering en goedheid krijgt, en er werd gezegd dat als hij getrouwd of arm was, hij baat had bij goed geld. Verboden voor een vagina of anus, en wie ziet dat hij veel ogen in zijn lichaam heeft, dit is een toename van de schuld. En wie ziet dat hij eet uit een oog, dan eet hij van het geld van iemand die zijn broodwinning met eigen ogen ziet, dan is hij een misdadiger en wie ziet dat hij een oog of ogen in zijn hand heeft, of het nu de ogen van een mens of iemand anders, dan heeft hij geld voor alles De toestand en wie zijn hart met een oog ziet, dan is hij goed in zijn religie en spreekt hij een wijsheid uit die uit zijn hart komt…

…Een bundel ijzeren staven Als je ervan droomde dikke rook te zien opstijgen uit een stapel ijzeren staven, geeft dit aan dat de vijanden je overweldigen, maar als de staven die bedoeld zijn voor het smeden van behandeling op hoog vuur helder ontbranden, zul je alle vervelende complicaties overleven en geniet van groot succes . Als je op ijzeren staven loopt die bedoeld zijn voor smeedbehandeling onder hoge temperaturen en in brand staan, zul je gewond raken door onhandige acties van vrienden . Als het je lukt om eroverheen te lopen zonder te worden verbrand, dan zul je een wonderbaarlijke stijging van het potentieel hebben . Als je ervan droomde deze tralies opgestapeld te zien worden om geëxecuteerd te worden door ze te verbranden, dan symboliseert dit dat je met verlies wordt bedreigd, maar als je het overleeft, zul je een lang succesvol leven hebben ….

…De wind, zijn visie in een droom, duidt op de autoriteit in hemzelf vanwege zijn macht en autoriteit over de wezens beneden . En misschien duidde de wind op het eigendom van de sultan en zijn soldaten, zijn bevelen en de incidenten van zijn soldaten en zijn assistenten . De wind was de dienaar van Salomo, vrede zij met hem . Misschien duidde het op kwelling en ongedierte met zijn intensiteit wanneer het werd geagiteerd, vooral als het een wesp was, omdat het de wind was die ermee omkwam en omdat het een wind was die niet bestoofde . En misschien duidt de wind op vruchtbaarheid en levensonderhoud, overwinning en overwinning, vooral als het komt door de winden die uitbundig zijn vanwege de goedheid van de plant, die jeugd en Arabieren is, en het wordt acceptatie door jongeren genoemd omdat het tegenover de wesp staat . De wind kan wijzen op ziekte en ziekte bij mensen, zoals verkoudheid en hoofdpijn . Dus wie een wind ziet die hem draagt ​​en zonder vroomheid, angst, duisternis of mist draagt, dan bezit hij mensen als hij een van degenen is die erin zijn, of degene die op hem hoopt . En indien opgevoed . De wind ging met hem mee, bang, angstaanjagend, angstig dwalend, of het had duisternis, stof en verstoring, als hij in een schip was dat vernield was, en als hij in moeilijkheden was, nam het toe, anders zou het calamiteiten en ongelukken hebben, of de bevelen van de sultan of de heerser kwamen met hem uit . Als hij ziet dat de wind de boom bestuift en de muur vernietigt en mensen, dieren of voedsel rondvliegt, dan is het een grote aandoening onder mensen, zoals pest, zwaard, opruiing, overval, gevangenschap of giftige wind . En de wind met donder is onrechtvaardige kracht met kracht . Degene die de wind van plaats naar plaats droeg, raakte Sultana, of reisde vanwaar hij niet zou terugkeren . De zachte, heldere wind is goed en zegenend, en de stormachtige wind is de onderdrukking van de sultan, en de wind met stof is het bewijs van oorlog . En de wind is een goed nieuws van de Almachtige God . De wind kan vanaf die plek een zegen zijn, en als er gekraak in is, dan is het kwelling en strengheid . Als een sultan ziet dat hij gaat vechten terwijl de wind aanwakkert, dan is hij de overwinning . Als de wind hem ontmoet, raakt hij gewond . Als hij ziet dat er ergens een stormachtige wind waait, krijgen zijn mensen angst en verdriet naargelang de kracht van de wind en de hoeveelheid wind. Als de bomen worden ontworteld, zal de koning boos zijn op de mannen van dat gebied en hen vernietigen . En de wind van de jongensjaren is een genade . En als hij een harde wind ziet waaien, is dat een ongeluk, en als hij een wind ziet die palmbomen ontwortelt, dan worden de mannen van dat land gedood door de koning . De wind uit het zuiden duidt op het voorkomen van rampspoed, ziekte of dood op die plaats, en er werd gezegd : het is regen en voedsel, en als hij de wind rustig ziet waaien, duidt dit op de goedkeuring van een slecht volk dat geen mening . En de goede winden, als ze uit een bekende richting waaien, duiden op goed nieuws en barmhartigheid . En de wind geeft de behoefte aan . En de wind van saba is overwinning en de wind van de horzel in de steek gelaten . Misschien duidde de jeugd op de verlichting van zorgen en verdriet en de genezing van ziekten . En misschien is vriendelijkheid een teken van winstgevend reizen . Als hij een rode wind in een droom ziet, duidt hij op ongehoorzaamheid aan ouders ….

…Als je iemand in je droom pijn doet, doe je een lelijke daad zoals wraak en kwaad . Als je gewond raakt, heb je vijanden om je te verslaan ….

…Schurft Wie ziet dat hij schurft in zich heeft, terwijl hij eraan krabt en er geen water of etter in zit, dan is hij in nood en uitputting van de kant van zijn familieleden . Als de schurft op zijn lichaam zit, is de schade bij zijn broers en in zijn levensonderhoud . En als het in zijn rechterhand is, is het in de levenden . Valt het in zijn linkerhand, dan is het van zijn partner of broer . Als het op zijn wang valt, komt het van zijn clan . Als het in zijn schoot woont, komt het van zijn geld en kinderen . Als er water in de korst zit, dan treft het geld met pijn en arbeid, en als het gekrast en gewond is, dan is het geld met schapen, en als het pus of pus heeft, dan slaat het evenveel toe als dat groeiende geld . En er werd gezegd : schurft en jeuk zijn zorgen en de autoriteit van een volk dat hem beledigd heeft, zal hem schaden . En wie hem als schurft ziet, dan duidt hij links aan en de rijkdom aan de rechterkant van de armen, en in de rijken duidt hij het presidentschap aan . Het is beter voor een persoon om te zien dat hij degene is die leed aan schurft, melaatsheid, pustulatie of pokken, en als hij het bij anderen ziet, duidt dit op verdriet en tekortkoming van degene die het gezichtsvermogen heeft, en of hij ziet het in zijn bezit, dan is hij niet geschikt voor zijn dienst, en als hij zijn zoon is, dan gehoorzaamt hij zijn zoon niet in geslachtsgemeenschap, zelfs als het zijn vrouw is, dit geeft aan dat alles wat ze doet lelijk is . Als hij schurft in zijn nek zag, dan heeft hij schulden…

…Een zadel duidt een vrouw aan als hij er niet mee is bekleed, en als hij ermee is gezadeld, is het een werktuig van een dier dat niet geldig is . En er werd gezegd dat het zadel een kuise, mooie, rijke vrouw betekent . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik op een beest zat en ik nam het in een zeestraat, dus het zadel bleef erin en ik en het dier werden geëlimineerd . Ibn Sirin zei : je bent een ellendige man . Hij biedt je iets dat je vrouw teleurstelt . Al snel reisde de man met zijn vrouw en dieven sneden de weg voor hem af, dus liet hij zijn vrouw in hun handen en liet hij zich los . En er werd gezegd dat het zadel een geldwond was, en er werd gezegd dat de staat gewond was geraakt, en er werd gezegd dat het het voordeel was van een dier, en sommigen van hen zeiden dat het was alsof hij een zadeloverwinning had geïnstalleerd in zijn zaken ….