…En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….

…Wie ziet dat hij de khufoof heeft geslagen en deze niet draagt, dan treft hij de rijkdom van niet-mahrams en wijzen, en het heeft deze betekenis niet, behalve dat het lovenswaardig is voor de mensen van reizen en de bewoners van de woestijn. . En sommige tolken zeiden dat een visioen van witte pantoffels geschikter is dan geel ….

…Wat is uw standpunt over degenen die u vragen naar de betekenis van sommige symbolen in dromen of dromen, alsof iemand vraagt ​​naar de betekenis van : vuur , bijvoorbeeld , of djinn , of fruit , of slangen enzovoort? Hebben deze dingen een specifieke betekenis? Dit gebeurt veel van bellers . Mijn antwoord is dat deze vraag niet klopt, en ik ben niet met iemand die dromen op deze manier interpreteert. Omdat visioenen ( blokken ) misschien niet verdeeld of gescheiden zijn tussen hun symbolen, en het visioen misschien een slecht symbool heeft, maar het kan van goede betekenis zijn gezien de factor van de tijd waarin het visioen werd gezien. Als vuur bijvoorbeeld, is het aangenaam in de winter en verwoest in de zomer . De betekenis van een slecht symbool kan ook worden afgeleid door andere symbolen die een goede betekenis hebben in het visioen . Zo zie je dat de vraag op deze manier verkeerd is, en een enkel symbool kan vele connotaties hebben die van persoon tot persoon verschillen op basis van geslacht, beroep, burgerlijke staat of woonplaats; woont hij bijvoorbeeld in de zee of in de woestijn, of in steden of dorpen … … enzovoort ….

…En wie ziet dat hij op een wild dier jaagde terwijl hij hem gehoorzaamde, dan geeft hij zijn associatie aan met een man uit de mensen van de woestijn, en zijn positie is gelijk aan de waarde van dat dier ….

…Verschilt de uitdrukking van de visie naargelang de verschillende landen van de ziener? A : Ja, de uitdrukking verschilt naargelang de verschillende status en organisatie van de ziener, zoals we al zeiden, en dit omvat zijn industrie, status, religie en leeftijd … De vraag hier over het land en zijn kennis is belangrijk in de uitdrukking, want een heet land verschilt van een koud land, en een petroleumland dat afhankelijk is van olie, het verschilt van het landbouwland, en het land dat afhankelijk is van zeewater en zijn visserij verschilt van het land dat is gelegen in de woestijn en is afhankelijk van landjacht, en een land met een bergachtige natuur verschilt van een vlak land . Sneeuw zien voor hen is bijvoorbeeld door middel van levensonderhoud, vruchtbaarheid of de komst van regen . En de visie van groene boerderijen voor de mensen van het landbouwland kan wijzen op de overvloedige verkoop van gewassen en de veiligheid van het gewas tegen ongedierte, en het is voor niet-ingezetenen van dit land dat dit misschien niet zo nauwkeurig is met betrekking tot landbouwgewassen . De gebruiken van het land zijn dus belangrijk. Als een persoon in een land ziet dat hij de gewoonte van zijn land beoefent en het wordt afgekeurd bij de kruising, dan moet de spreker zich niet haasten en de zoeker vragen naar zijn gebruiken in zijn land, want het kan goedaardig zijn op het moment dat de overtocht vindt het verwerpelijk, en gebruiken worden verwezen naar de heersende gewoonte, en het verschilt van land tot land ….

…En wie ziet dat hij een groep bijen sloeg en ze nam en van hun honing sloeg, dan zou hij de buit en het geld slaan, en de bijen kunnen mannen zijn van de mensen van de woestijn en de gezonde mensen of geleerden. Wat betreft de wesp, libellen en vliegen, elk van hen is een zwak persoon en hun groep is de dwaas van mensen. Hij heeft geen waarde, en wie ziet dat hij iets van haar haat, hoort van hen wat hij haat…

…In de interpretatie van het visioen van de moskee, de mihrab, de vuurtoren en de herdenkingsraden, vertelde Abdullah bin Hamid al-Faqih ons: hij zei: Ibrahim bin Muhammad al-Harawi vertelde ons, hij zei: Abu Shakir Maysara bin Abdullah vertelde ons, op gezag van Abu Abdullah al-Ajli, op gezag van Amr bin Muhammad, op gezag van al-Aziz bin Abi Dawud, zei hij : Het was een man in de woestijn die een moskee had ingenomen, en hij maakte stenen in zijn hart, dus toen hij klaar was met zijn gebed, zei hij: O stenen, ik getuig tot jullie dat er geen god is dan God . Hij zei, toen werd de man ziek en stierf, en hij draaide zijn ziel om, en hij zei, en ik zag in mijn droom dat hij me had verteld om naar de hel te gaan, en ik zag dat een van die stenen van been was, en een van de poorten van de hel was voor mij geblokkeerd, zei hij totdat de rest van de stenen de poorten van de hel blokkeerde ….

…De oproep tot gebed zien Wie ziet dat hij de oproep tot gebed op een bekende plaats roept, zorgt dan voor de bedevaart. Als hij een van de rechtvaardige mensen is, en als hij ziet dat hij naar een onbekende plaats roept waar de oproep tot gebed niet nodig is, dan is het makrooh en niet prijzenswaardig. Gehoorzaamheid aan de Almachtige God en wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept terwijl hij slaapt, onderschat zijn vrouw en zijn gezinsleden, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed doet bij de deur van zijn huis of alleen in de woestijn, of roept hij de oproep tot gebed, of midden in zijn huis, dan sterft hij zijn zoon of zus of op het dak van zijn buren, hij denkt hij denkt slecht aan een van de mensen van zijn buren of de markt, zoals dat aangeeft armoede en bankroet, en wie ziet dat hij de oproep aan de mensen van zijn huishouden roept, dan duidt het op het voorkomen van een ramp, en evenzo als de vrouw ziet dat ze de oproep tot gebed geeft en wie ziet dat het toeneemt of afneemt in de oproep tot gebed, dan is het een gedrag dat niet juist is en wie ziet dat hij de oproep tot gebed in de badkamer oproept, heeft een tekortkoming in zijn religie en wereldse leven, en wie dat ziet, roept hij de oproep tot gebed op in een bedrijf of een caravan zijn ze w alking, dan beschuldigt hij een volk ervan te hebben gestolen en ze zijn onschuldig, en wie ziet dat hij de oproep naar de minaret roept, het is de hoogte van een plaats of op de top van een berg, dan spreekt hij naar waarheid over de juiste van de majestueuze bestemming of in de mihrab, met vermelding van de reis en de terugkeer van veiligheid en de aankomst van het gewenste Op een dak, begeerde hij vanwege zijn vrouw, en zijn straf daarvoor was voor Khy Dus wie ziet dat hij de oproep roept naar een volk samen, dan roept hij mensen tot de waarheid en ze zijn onrechtvaardig, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed hoort, dan is hij lui in gebed, en wie ziet dat hij het geluid van de iqama hoort, hij geeft succes aan om goed te doen, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed roept en de takbier en juichen niet bewaart, dan zal hij worden vervloekt door een vijand van hem en door wie hij een muezzin in de lucht zag en de mensen antwoordden hem, dus hij roept mensen op tot goed, dus antwoorden ze hem, en misschien wel iedereen die antwoordt aan hem mag hij de hadj verrichten…

…En wie ziet dat hij het uit de woestijn heeft verzameld, verzamelt geld door bedrog en truc tijdens het reizen, en als hij het van de berg ophaalt, dan haalt hij geld op van een man met een grote bestemming ….

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt ​​in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….

…Voedsel: Al het voedsel is geel in een droom, dus het is ziek voor degenen die het eten, tenzij het in vogelvlees zit . En elk wit voedsel is beter dan zuur . En het eten voor bruiloften is goed nieuws, en eten voor begrafenissen is zorgen en ancad . En voedsel dat zich niet aan de tijd houdt, is voedsel en voortdurende voordelen, en voedsel dat aan tijd gebonden is, zoals aubergine en pompoen, is voedsel in een specifieke tijd . En het voedsel van de koningen, glorie en hoog . Pompoen eten is een bewijs van begeleiding en het volgen van de Sunnah . En het voedsel van de geleerden is wetenschap, leiding en zegen . Het eten van politievoedsel is verboden . Het voedsel van de armen en de heren van vroomheid en ascese is berouw en begeleiding om ervan te eten . En het voedsel van de mensen van de woestijn reist en brengt van de ene staat naar de andere over . En gekookt met vlees is rijkdom voor de armen, en gekookt met vlees anders dan gebrek of aanbidding . De omzetting van voedsel in wat beter is dan dat het de goedheid van de binnenkant aangeeft, en als het verandert in bitterheid of zuurheid, duidt het op een verandering in man of bedrijf . Als hij zelf goed voedsel kookte, zou hij het standpunt innemen en ervan afzien . Na zijn armoede en als iemand anders voor hem kookt, kan hij sluw en bedrogen zijn . En wie zag dat hij heet, grof voedsel had ingeslikt, gaf te kennen dat zijn levensonderhoud ellendig was . En zuur voedsel dat hij niet kon eten duidt op pijn en ziekte, en wie zag dat hij geduld had om het te eten, God de Almachtige geprezen, zou verlichting krijgen ….

…Ismail bin Al-Ash’ath zei: ~Degene die zag dat vuur uit de lucht of uit regen valt als regen, omdat het een bewijs is van rampspoed, onenigheid en bloedvergieten aan de kant van koningen en sultans, en de ontmoeting van vijandschap tussen hen en het doden van veel mensen in de interpretatie. ~ Abu Saeed, de prediker, zei dat vuur in interpretatie twee soorten is: schadelijk vuur en heilzaam vuur, schadelijk vuur zoals het werd verteld. Op gezag van Ibn Sirin dat er een man naar hem toe kwam, en hij zei: ik zag alsof de ene verborgen wortel met vuur werd verbrand en de andere uit het vuur sloeg. Hij zei tegen hem: ‘Het land Perzië is een vee dat ik kan veranderen, dus de helft ervan is weg, en de andere helft is geraakt door iets kleins, dus het was zo. Het duidt ook op angst, en wie ziet dat het vuur in de ronde is gevallen totdat het alles heeft vernietigd, dan is er een gevecht en gaat hun geld weg, en het vuur in de woestijn is oorlogen, en het geluid van vuur is een drukte en huilen ….

…De mond is in een droom de sleutel tot de zaak van de eigenaar en zijn zegel, het vat van zijn goedheid en corruptie, de loop van zijn levensonderhoud en de kracht van zijn bevel . Wat uit de mond komt, is de interpretatie van de essentie van spraak in goed en kwaad . Wie ziet dat zijn mond voor hem gesloten is, is een ongelovige in de Almachtige God . En de mond duidt op dood en leven, spraak en wonen, gevangenis en duiven, de molen en de vrouw, de tempel en het levensonderhoud . Als de patiënt ziet dat zijn mond groot en goed is geworden, geeft hij zijn veiligheid en zijn leven aan ….

…Vuurwapen Het zien van een vuurwapen in een droom duidt op gezinsproblemen en zorgen op het niveau van kinderen en bedienden . Als je uit de loop van een pistool of geweer schiet, voorspelt dit dat je te maken zult krijgen met veel onaangenaam gedrag dat verre van hoffelijk is in je privé- en openbare leven, en dit zal je ertoe aanzetten om soms ruw te handelen, maar het recht is aan jouw kant ….

…Wie ziet dat zijn gebed zijn bestemde tijd heeft gepasseerd, of geen invloed heeft op een plaats waar hij het bidt, dan is dat een moeilijkheid in zijn zaak waar hij om vraagt ​​in termen van religie of wereld . Als hij ziet dat hij een gebed heeft gemist en de wassing niet heeft voltooid of niet in staat was om dat te doen, vervult hij zijn gebod waar hij om vraagt ​​niet, tenzij hij ziet dat hij zijn wassing eerder heeft voltooid . En als hij ziet dat hij zijn wassing heeft voltooid zonder wat is toegestaan ​​om de wassing uit te voeren, dan is het als degene die zijn wassing niet uitvoerde . Evenzo wordt het rituele wassen van onreinheid als het wordt gedaan voor hem gedaan, en als het niet wordt gewassen, wordt zijn bevel niet vervuld . Als hij tayammum ziet en hij is niet in staat om water te bereiken, dan is het toegestaan ​​en zal de loop van wat we hebben genoemd volgen ….

…Het getal 70 70: Het kan duiden op een slechte daad, omdat de Almachtige God zegt : ( Loop dan in een keten van armen van zeventig el ) en het duidt op overvloed ….

…Wat de elfde betreft, het is het bereiken van Mourad, de Almachtige die zegt: ~ Ik heb elf sterren gezien ~, en er werd gezegd, broeders . Wat betreft de twaalfde, het is een vertraging in het bereiken van het beoogde doel, daarna gebeurt het daarna, omdat de Almachtige God zegt: “ Het aantal maanden voor God is twaalf maanden. ” Er werd gezegd dat een jaar vruchtbaar is . Wat de dertiende betreft, het is niet prijzenswaardig, want het zijn de beste dagen van de maanden, het houden van maanden en de dagen van het probleem . Wat betreft de veertiende, het is Mahmoud en Murad krijgt, en Faraj werd na ontbering gezegd . Wat betreft de vijftiende, het is het gebrek aan volheid van het beoogde, en er werd gezegd dat een vertrek uit nood naar de rechterlijke macht en het verwerven van vruchtbaarheid en opluchting . Wat betreft de zestiende, het geeft aan dat Murad in de loop van de tijd is gebeurd, en er werd gezegd dat iets compleet is . Wat betreft de zeventiende, het geeft de terugkeer aan van wat eruit kwam in corruptie en de bestraffing ervan is prijzenswaardig, en er werd gezegd hadj en de voltooiing ervan . Wat betreft de achttien, ze zijn niet prijzenswaardig, en er wordt gezegd dat er contacten zijn met koningen en grote mensen . De negentiende Fajsomh met de mensen van het vers, ~ de negentien ~ en vertelde agenten de gehoorzamen ….

…Sissen Als u ervan droomde mensen te sissen, voorspelt dit dat u een onaangename wrok zult voelen vanwege uw blootstelling aan onbeleefde behandeling tussen nieuwe kennissen . Als ze tegen je fluisteren, loop je het risico een vriend te verliezen ….

…En wie ziet dat hij op een muilezel zit met een zadel en een hoofdstel, een riem, een riem, een reiziger, of wat vergelijkbaar is met die van een boot (de vrouwen die erop reden of de eigenaar, of het werd gegeven aan hem), dan treft hij een onvruchtbare vrouw, en er werd gezegd dat het visioen van de kleuren van de muilezels de loop van de kleuren van de paarden loopt ….

…Kus Als je droomt dat je kinderen ziet kussen, dan betekent dat een gelukkige familiereünie en een overtuigende daad . Als je droomt dat je je moeder accepteert, zul je succesvol zijn in je projecten en zullen je vrienden je respecteren en van je houden . Als je een broer of zus accepteert, betekent dit veel plezier en goeds in je fellowships . Als je je geliefde in het donker kust, betekent dit gevaren en immorele connecties . Als je het in het licht accepteert, duidt dit op eervolle bedoelingen die je altijd bezighoudt met betrekking tot vrouwen . Als een vreemde een vrouw kust, betekent dit verlies van moraliteit en een verlies van integriteit . Als je ervan droomt een crimineel te kussen, betekent dit gevaarlijk amusement . Het toegeven aan lage emoties leidt tot tragedie in stabiele huizen . Als je je rivaal je vriendin ziet kussen, loop je het risico haar respect te verliezen . Als getrouwde mensen dromen dat ze elkaar kussen, betekent dit dat harmonie in het huiselijk leven wordt gewaardeerd . Als je ervan droomt iemand in de nek te kussen, betekent dit emotionele neigingen en een gebrek aan zelfbeheersing . Als je droomt dat je een vijand accepteert, zul je vorderingen maken bij het kalmeren van een boze vriend . Als een meisje droomt dat iemand haar haar minnaar heeft zien kussen, geeft dit aan dat een valse vriend jaloezie vol haat koestert . Als ze haar minnaar een ander ziet kussen, zal haar huwelijkshoop teleurgesteld zijn ….

…De blik is in een droom dat een man wordt gezien, en wie er van een afstand naar kijkt en een vijand over zich heeft, hij won wat hij wenste, en zijn zaken werden met plezier verheven . En als een handelaar het ziet, maakt hij winst en is hij superieur aan zijn collega’s . En het opbouwen van de vooruitzichten is de loop van het opbouwen van de rol ….

…Le Barzoun : Grootvader van de man, dus wie ziet dat Barzouna zich wentelt in vuil en mest, dan zal zijn grootvader opstaan ​​en zal zijn geld groeien . En er werd gezegd dat de barzoon duidt op de ondervrouw, de slaaf en de bediende, en duidt op de grootvader, geluk en levensonderhoud, en de gemiddelde trots tussen een paard en een ezel, en de blonde van hen is verdriet . En wie rijdt met een schuur waarvan hij gewend is om op een merrie te rijden, zijn gestalte zal worden onthuld, zijn macht zal afnemen en zijn autoriteit worden vernederd, en hij kan zijn vrouw verlaten en met zijn moeder trouwen . Wat betreft degene wiens gewoonte is om op een ezel te rijden, hij rijdt met een condoom, waarvan de herinnering toeneemt en zijn inkomsten toenemen, en zijn glorie is hoog . Dit kan duiden op een huwelijk met de vrije na de natie . En wat groter is dan het paradijs, is beter in zaken van de wereld, dus wie ziet dat zijn barbarij in strijd is met hem, kan hem niet vasthouden, dan zal zijn vrouw de controle over hem hebben, en wie spreekt voor hem zal de barzoon veel geld krijgen van zijn vrouw en zal zijn status worden verhoogd . Als hij ziet dat hij een hol heeft, zal hij zijn vrouw een dienst bewijzen en er niet voor worden bedankt . Het rijden op een peridoot is ook een indicatie van reizen . En wie ziet dat hij op de achterkant van zijn schip loopt, hij zal ver reizen en goed worden aan de zijde van zijn vrouw, en wie ziet dat hij met hem heeft gereden en gevlogen tussen hemel en aarde, hij reist met zijn vrouw en hun status is verheven . Als hij ziet dat zijn vrouw hem bijt, dan verraadt zijn vrouw hem . En de dood van de dood van zijn vrouw . En wie zijn schip had gestolen, scheidde van zijn vrouw . Het verlies van de kooien is de immoraliteit van de vrouw . En wie een hond ziet die op zijn zeepokken springt, dan zal een magische vijand zijn vrouw volgen . Evenzo, als een aap erop springt, volgt een Jood zijn vrouw, en de Amerikaanse zeearend heeft de macht, en de leeuwen zijn geld en zadel . En wie zag dat een onbekende Birzoon zonder gereedschap zijn land binnenkwam, een niet-Arabische man kwam dat land binnen . De vrouwtjesgarnaal rennen de loop van het vrouwtjespaard . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat twee mannen Ali binnenkwamen, een van hen op een verderf en de ander op een Amerikaanse zeearend, en bij de eigenaar van de Amerikaanse zeearend werd een penis doorboord. het . Ibn Sirin zei tegen haar : Vrees God en pas op voor de eigenaar van de Amerikaanse zeearenden. Toen de vrouw vertrok van Ibn Sirin, volgde een man haar van Ibn Sirin, dus ging ze een huis binnen waarin een vrouw ervan werd beschuldigd de eigenaar te zijn van de Amerikaanse zeearend . Zei Ibn Sirin toen de vrouw hem verliet . Weet jij wie de eigenaar is van de Amerikaanse zeearenden? Ze zeiden nee . Hij zei : Zo en zo is de schrijver, zie je de Amerikaanse zeearenden witachtig in het zwart, en wat de adham betreft, die-en-zo is de eigenaar van het gezag van de emir van Basra en niet een hulpeloze ….

…Truffels : Een gemene man of een gemene vrouw die niets goeds heeft als het er één, twee of drie is, en als het overvloedig aanwezig is, dan is het een levensonderhoud en geld zonder monument, want zijn uitspraak: ‘vrede en zegeningen van God zij met hem : “ Truffels zijn van manna ” en omdat het manna erop viel zonder proviand of monumenten . Evenzo groeien truffels zonder zaden, zonder teelt en zonder water te geven . En er werd gezegd dat als het geld was, dat geld van de vrouwen zou komen, en het parfum stroomde in de loop van de truffels of niet ….

…Hij heeft ook overgeleverd van hem, ik bedoel Ibn Tabataba, dat een man een bezoek aan zijn graf en het was te doen goed voor hem voor zijn dood, dus hij zong op zijn graf : (En de zorgen links op mensen … en ze leefden in uw contingent ) en hij zag hem in een droom en zei, ik hoorde wat ik zei en het antwoord en de beloning tussen mij en het antwoord en de beloning, maar loop naar mijn moskee en arriveerde Twee rak’ahs en bid dat je wordt beantwoord ….

…En wie denkt dat de ene hand witter is dan de andere, dan zal hij ontsnappen aan het kwaad en de overwinning behalen voor degenen die hem tegenspreken omdat de Almachtige zegt: “Ik loop met je hand in je zak, en hij zal er wit uitkomen zonder kwaad . ”Het vers ….

…Bijziendheid Als je droomt dat je bijziend bent, loop je het risico op mislukking en een onverwacht bezoek van een persoon die je niet mag . Voor een meisje voorspelt deze droom dat ze de concurrentie en concurrentie met anderen zal aangaan . Als je droomt dat je geliefde kortzichtig is, voorspelt dit dat ze je in de steek zal laten en je verdriet zal bezorgen ….

…Soep Als je van soep hebt gedroomd, is dit een goed voorteken en betekent het blije gebeurtenissen en troost . Als je anderen soep ziet eten, ontvang je verschillende aanbiedingen . En als een meisje soep klaarmaakt, betekent dit dat ze niet gedwongen zal worden om het meest verachtelijke werk bij haar thuis te doen, omdat ze met een rijke man zal trouwen . Als je oestersoep met yoghurt drinkt, loop je pech en daarna word je niet beter ….

…En wie ziet dat hij een dode accepteert, dan volgt hij de loop van het huwelijk in interpretatie ….

…Garantie : Er is gezegd dat het de loop van de beperking in interpretatie volgt en duidt op consistentie in de zaak, en zowel de borgsteller als de borgsteller . Er werd gezegd dat de sponsor van een persoon hem heeft beledigd . Als hij ziet dat hij een persoon is die hem sponsort, dan zorgt hij voor een groot levensonderhoud, want de Almachtige God zegt : ~ Zacharias heeft haar gegarandeerd .~ Als hij ziet dat hij een jongen sponsort, dan adviseert hij een vijand . Want de Almachtige God zegt : ~ Ze zullen het voor je garanderen, en ze adviseren hem .~…