…En wie er veel modder en afvoer in ziet en geen uitweg of redding voor hem vindt, dan zal hij zijn dood uitleggen ….

Modder is in een droom, want wie erin wandelt, zal strijd en ontbering krijgen . En wie ziet dat hij in de modder loopt, dan zijn ze bang . Modder, als de patiënt het ziet, is lang na zijn ziekte, tenzij hij ziet dat hij eruit is gekomen . En als de patiënt er doorheen loopt, komt hij in een ramp of gevangenis terecht . En het kneden van de klei en het slaan met melk is niet goed, omdat het duidt op verdriet, ellende en strijd . De aandoening van modder is ruzie en leed, en het kan duiden op religie of praten in de show, en misschien duidt het op zwangerschap voor een vrouw met een mannelijk kind, omdat de Almachtige God zegt : ( En we hebben de mens geschapen uit een stam van klei ) . En de modder duidt op verstorende bewegingen en snijdende gebeden . En de modder als ik het miste . Misschien was de modder een tablet voor de lezer, en misschien duidde de modder op trots op zegeningen, polytheïsme of denken aan God . Misschien was de modder een teken van slechte, moeilijke manieren . En als het land dor was en hij in een droom modder zag, was het goed nieuws voor hem dat er genoeg gras was . Als de modder uit een put kwam, duidde dit op erfenis en het uiterlijk van de vijver, of afzettingen en geheimen . Zie ook klei ….

Lopen Wie in een droom ziet dat hij plat loopt, zoekt de wetten van de islam en zorgt voor een goed leven, en als hij op de markten loopt, heeft hij een testament in zijn hand . En als hij blootsvoets loopt, zal hij depressief zijn en te goeder trouw zijn . En de bedoeling bij het wandelen is nederigheid jegens God Almachtig . En wandelen duidt op een verzoek om levensonderhoud, want de Almachtige zegt : ( Loop dus in zijn sporen en eet van Zijn voorziening .) Loop hard en overwin de vijand . Achterwaarts lopen duidt op een omkering van een aangelegenheid die is begonnen, of van corruptie in de religie van de zoeker en een verandering in zijn toestand, en wie ziet dat hij in zijn gang loopt, geeft de lelijkheid van zijn toestand en de corruptie van zijn toestand aan. conditie . En als hij zag dat hij liep en op zijn gezicht liep, zou hij de wereld en het hiernamaals verliezen, omdat de Almachtige God zei : ( Keert zich om, hij zal de wereld en het hiernamaals verliezen ). Als hij een man vindt, geeft hij de belediging van de vinder aan door de komst van de gehate . En wandelen als het zoeken duidt op een goede daad . En lopen duidt op gevaarlijke reizen . En wie met gebogen hoofd loopt, zijn leven zal worden verlengd, en dit kan zijn na een ziekte die hij heeft overleefd . Wie ziet dat hij op één been loopt, geeft aan dat de helft van zijn geld en de helft van zijn leven is verdwenen . Het lopen van een mens is als wandelen met een dier het bewijs is van het creëren van de moraal van de onwetende, tenzij het dier wordt gegeten, dan wandelt het met mensen met het goede, anders loopt het in mensen met hypocrisie en streeft naar wat het niet beseft ….

…En wie ziet dat hij in modder of troebel water loopt, geeft aan dat ze lijden en verdriet hebben . En wie ziet dat hij in de modder loopt, en als hij ziek of van streek is, zal zijn pijn of ziekte lang duren ….

Modder Droom je van modder, dan betekent dat isolatie op het werk en mogelijk bankroet . Als je in een modderige oever graaft, voorspelt dit dat je je zult onderwerpen aan de ongebruikelijke eisen van vijanden . Als je in een asbank graaft en modder vindt, zullen onheilspellende verrassingen geavanceerd werk of een nieuw project vertragen . Het is mogelijk dat de richting van uw inspanningen na deze droom verslechtert . Vrouwen zullen deze droom ongunstig vinden in de liefde en ze zullen in de war raken door sociale situaties, werkomstandigheden en een slechte vertegenwoordiging . Als je hebt gedroomd dat je in de modder bent gegaan, betekent dit dat er een reden is om je vertrouwen in vriendschap en de mogelijkheid van verliezen en problemen op gezinsniveau te verliezen . Als je anderen in de modder ziet waden, voorspelt dit dat je schandelijke geruchten zult horen over een paar vrienden of arbeiders met jou . Voor de boer betekent deze droom een ​​slechte oogst en seizoensverliezen . Als je droomt dat je kleding besmet is met modder, betekent dit dat je reputatie wordt geschokt, en als je de modder uit je kleren laat in de droom, betekent dit dat je kunt ontsnappen aan de machinaties van de vijanden ….

…En wie ziet dat zijn huis niet met modder bedekt is, dan zal hij uitleggen dat ze hem hebben ….

…Bouwen met melk en modder, een man die mensen samenbrengt met halal . En bouwen met bakstenen en gips en wanneer er een vuur onder wordt aangestoken, zit er niets goeds in . En wie ziet dat hij bouwt, en als hij een vrouw heeft, anders zal hij trouwen en een vrouw adopteren . Tiyan is een man die de schandalen van mensen verbergt, dus wie ziet dat hij een werk in klei doet, doet goed werk . Al-Jassas is een hypocriete man die tot hypocrisie is aangesteld, want de eerste die met gips begint, is Farao . En de discussie of de inscriptie rood is, is de eigenaar van de versiering en ijdelheid van deze wereld . En als de inscriptie van de Koran in steen is, dan is het een leraar voor mensen van onwetendheid . Als het is gegraveerd in iets dat niet in hout wordt begrepen, dan is het ontoereikend voor de hypocrisie, de ingangen van de slechte mensen . En de constructie verbreekt de verbonden en breekt de voorwaarden . En melkstamper, geldverzamelaar . Als hij ziet dat hij melk heeft geslagen, gedroogd en verzameld, dan zamelt hij geld in . Als hij erin loopt terwijl het nat is, zal hij door ontberingen en verdriet worden gekweld . En de timmerman : een beleefd voor mannen, die rechtvaardig voor hen is in hun wereldse zaken, want hout is mannen van corruptie, dus hij versiert van dat wat hout siert . Al-Khashab : voorzit de hoop op hypocrisie . Al-Hatab : Roddels en oproer ….

En wie ziet dat het opdroogt met klei en dergelijke, die er niet door uitgeput raakt, dan bedekt het zijn toestand op een manier dat het niet verdwijnt voor mensen of hem kwelt met ongemak en angst dat mensen zeggen dat het niet verft zonder henna, evenals in alle delen ….

En wie ziet dat hij klei kneedt of er stenen van maakt, dan zit er niets goeds in, want zij zijn het en verdriet

Als iemand ziet dat hij sandalen draagt ​​en er niet in loopt, dan stapt hij een vrouw of een dienstmeisje binnen, en als de sandaal nieuw is, en wie ziet dat hij een schoen heeft gegeven, dan heeft hij die in een stuk schoen of een kom ….

En wie ziet dat hij in stof wandelt, zal eerder geld krijgen, of als hij in het zand loopt, dan heeft hij druk werk, en als hij op doornen en zijn pijn loopt, zal hij in sommige van zijn familie gewond raken ….

Als iemand zag dat hij in een schoen liep en een van hen zijn been uittrok en met één schoen liep, dan scheidde dat een broer, zus of partner op de rug van een reis of overlijdt of scheidt van zijn vrouw of verkoopt zijn bediende na een van hen of hun moeder ….

Wie ziet dat hij op zijn handen of zijn buik loopt, of zijn hand en zijn been, of iets anders dan de tong, dat is allemaal gerechtigheid of immoraliteit en degene aan wie het lid wordt toegeschreven, zal erdoor worden geleid in dat, en wie ziet dat hij in een droom aan een religie gebonden is, terwijl hij het erkent en het niet weet in het wakkere leven, dan Dit zijn de gevolgen van de zonden die hem omringden, en de daden van zondige daden die hem ontmoetten, strafbaar in deze wereld, of de ellende of sommige rampen van deze wereld ….

En wie een paard ziet dat erop trapt en erop loopt, en als hij in een positie verkeert, zal ervan worden verwijderd, zelfs als hij geen vernedering en afkeer ontvangt ….

En wie ziet dat er nog veel te doen is, wordt op drie manieren geïnterpreteerd als vijanden die pesten, of de opkomst van angst of bezorgdheid over iets ….

Modder is een ziekte en een schande in een droom . Het was het werk van zijn of haar pensionering uit de modder, het is het beste bewijs van hem . En wie ziet dat hij het graf van de profeet heeft gesmolten, moge God hem zegenen en vrede schenken, dan moet hij de hadj met geld verrichten . En wie ziet dat hij klei eet, het is geld dat hij eet, en klei bouwen is een levensonderhoud en voordeel . En de modder van de zieke stierf . Zie ook Modder ….

En wie een modder van regenwater en een sjaal of iets dergelijks ziet, of een modderig water van modder en dergelijke, dan zijn ze en worden ze gevreesd op die plaats waar hij dat ziet, en wie ziet dat hij in de modder loopt, overkomt hem evenzeer als zijn oplossing in de modder, en als hij ziek of bezorgd is, zal zijn ziekte of angst aanhouden.

…Wat vind je ervan om het hypocriete nieuws van de Nacht van Kracht in een droom te verspreiden? Het is gebruikelijk onder mensen op zulke dagen elk jaar om Laylat al-Qadr te bepalen, en dat het de nacht van zo-en-die is, en vorig jaar ging het gerucht voor mij dat ik de Nacht van Kracht als de nacht van twintig had ingesteld. -vijf, en voor de kwijting van de verantwoordelijkheid zou ik het volgende willen verduidelijken : Vraag / Is er interesse Bepaal de Nacht van Macht? Wat is de uitspraak over wat sommigen doen bij het informeren of beperken van hen – op basis van visioenen – en onder het voorwendsel hen aan te sporen dat te doen of ernaar te streven? Ik beantwoord deze vraag door middel van de volgende punten : 1 / De uitdrukking van visioenen is gebaseerd op vermoeden en is niet gebaseerd op snijden. Ik waarschuw ook voor het introduceren van visioenen in het aspect van aanbidding, want religie is voltooid . 2 / We erkennen dat de visie van de gelovige waar is, en dat het deel uitmaakt van de delen van het profeetschap, en we ondersteunen ook de prediking van het goede met bewijs : de uitspraak van de profeet [ Er is niets over van het profeetschap behalve de evangelisten . Ze zeiden : wat is het goede nieuws? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door de gelovige wordt gezien of door hem wordt gezien ], maar het visioen van de gelovige kan ook vals zijn, en er is voor hem geen verwijzing naar de onfeilbaarheid van vandaag die door dit of dat kan worden beslist . 3 / Dat deze ummah betere uitspraken en betere daden uitbracht dan de vorige, en dat ze de hele maand leefden, en deze ummah zal alleen geschikt zijn voor wat aan het begin ervan rechtvaardig is . 4 / De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bracht de metgezellen niet op de hoogte van een specifieke nacht, maar vertelde eerder dat het in de laatste tien dagen was, of de laatste zeven dagen, en dit zei hij nadat hij had vernomen dat sommige van zijn metgezellen, moge God tevreden met hen zijn, zagen de Nacht van Kracht in een droom, zo zei hij als in de hadith die hij vertelde. Al-Bukhari in zijn Sahih : [ Ik zie je visioenen samenspannen – dat wil zeggen, ze waren het erover eens – in de afgelopen zeven dagen, dus wie ze onderzoekt, moet ze in de afgelopen zeven dagen onderzoeken . ” Deze kwestie was een van de belangrijke zaken waarmee de metgezellen werkten, moge God tevreden met hen zijn, totdat werd gemeld dat ze de I’tikaaf in de middelste tien dagen uitvoerden om ernaar te zoeken, en dit is voordat de Profeet het in de afgelopen tien dagen . 5 / Ik zie de Profeet vrede zij met hem een ​​groot deel van de nacht, en ging naar buiten om de metgezellen uit te vertellen , daarna Onisseha, en vertelde dat hij in een droom zag dat hij zich in water en modder ter aarde wierp, kwam een wolk Vmatart tot het dak van Sal van de moskee – was palmbladeren – gebed en vastgehouden, zei de verteller : ik zag de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, neergeworpen in water en modder, totdat ik een spoor van modder op zijn voorhoofd zag, en dit is een bevestiging van zijn visioen, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus verliet hij het ochtendgebed met zijn gezicht gevuld met modder en water . 6 / Het kwam in de Sahih dat, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij zei : [ Ik ging naar buiten om je te vertellen over de Nacht van het lot, en tuurde – dat wil zeggen, maakte ruzie en ruzie – zo-en-zo, en het werd verhoogd, en hopelijk zou het goed voor je zijn …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer leidde uit dit verhaal af, zoals vermeld in Fath al-Bari 4/286: Het is wenselijk om de Nacht van Kracht te verbergen voor degenen die het hebben gezien . Dit komt omdat God aan zijn profeet heeft verordend dat hij hem er niet over inlicht . En al het goede is in wat voor hem bestemd is, dus het is wenselijk hem daarin te volgen . 7 / De betekenis van zijn uitspraak, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : [ Moge het goed voor je zijn ]: Als de Nacht van Kracht op een bepaalde avond wordt ingesteld, zal deze daartoe beperkt zijn, dan wordt de aanbidding gemist in een andere , en dit gebeurde en gebeurt van veel mensen, zodat er sommigen zijn die opstaan ​​voor de nacht waarvan wordt gezegd dat het Laylat al-Qadr is, en de rest achterlaten , en dit is een grote vergissing – zoals we eerder hebben uitgelegd -. 8 / Het is beter voor moslims om dergelijk nieuws over het bepalen van Laylat al-Qadr niet te verspreiden, of om enkele uitspraken van degenen die het uiten, te publiceren als de nacht van zo-en-die van de maand, wanneer het wordt bewezen uit de juiste overleveringen, dat het verbergen ervan was voor wijsheid en er is goed voor de ummah, en goed in het volgen van wat van de Boodschapper kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . 9 / vereist van moslims in algemene ijver en aanbidding en werk in deze hele maand, de laatste ervan en tien in het bijzonder, was de profeet vrede zij met hem, zoals vermeld in een interview met Aisha : Als er tien binnenkwamen, het schort strakker maken en leven voor de nacht, en maakte zijn gezin wakker ] , en in deze verwijzing naar Dringend om de conclusie te verbeteren, verzegelt God goed voor ons. Amen, o Heer der werelden … En God weet het het beste ….

…Wat betreft de modder, zei Ibn Sirin, wie zag dat het in regenwater of een waterrad was, dan zijn zij het en modder, en de modder kan zonden zijn die het overkomen ….

…Slijm : in slib en modder zit daar niets goeds in . Als hij ziet dat een patiënt wiens ziekte heeft geduurd, tenzij hij ziet dat hij uit hem is, want hij is uit de ziekte en zijn herstel, en de patiënt is niet als hij erin loopt of erin vervalt, dan gaat hij binnen tot opruiing, verdrukking en benauwdheid, of gevangenschap, en de hand van een heerser, als hij van hem wordt gered in zijn slaap of zijn kleed en lichaam afstaat. Van hem in die modder, was hij veilig voor wat hem overkwam in termen van zonde in schuld en schade in deze wereld, anders zal het net zoveel zijn als hij heeft geleden . Hoe meer het zijn modder losmaakt of zijn bodem verdiept, hoe harder en harder het in zijn bewijs is . Hoe meer de geur ervan bederft en zwart wordt, hoe meer het aangeeft dat het verboden is, en hoe groter het aantal zonden en slechte bedoelingen . Evenzo, door de klei te kneden en er met melk op te slaan, zit er niets goeds in, omdat het duidt op strijd en strijd, totdat de melk opdroogt of vuil wordt, en dan geld teruggeeft dat hij ontvangt van na de ontbering, de misleiding, strijd en ellende ….

…Het meer : duidt een vrouw aan de linkerkant aan die direct liefheeft, omdat het meer staat en niet loopt, en het doodt iedereen die erin valt en het niet duwt . En de golven zijn streng en kwellend, omdat de Almachtige God zegt : ~Ze zijn bedekt door golven als schaduwen .~ En de Almachtige zei : ~En de golven stopten tussen hen .~ En er werd overgeleverd dat een koopman zag dat hij in de zee liep, en hij schrok van de angst voor de zee, dus vertelde hij zijn visioenen op een overtocht . Hij zei : als je wilt reizen, komt alles goed . Dit komt omdat zijn visioenen de stabiliteit van zijn zaken aangeven . En een man zag alsof het zeewater boos was totdat de rand verscheen . Dus hij vertelde het aan Ibn Masada, en hij zei : Een aandoening die op aarde neerdaalde door de kalief, of droogte in landen, of het geld van de kalief werd gestolen . Het was maar een klein bedrag totdat de kalief werd gedood, zijn geld werd geplunderd en landen werden onderdrukt . En wie zag dat hij een parel uit de zee haalde, zou van de koning profiteren in geld, slaaf of vlag . En als hij ziet dat het zeewater of ander water is toegenomen totdat het de limiet heeft overschreden, wat de betekenis is van de stroom totdat het huizen, huizen en huizen binnendringt, dan houden de mensen toezicht op de verdrinking, dan zal er een grote beproeving zijn . Het principe is in het dominante water dat ze zijn en opruiing, omdat de Almachtige God zijn overwinning en de overvloed ervan tirannie noemde, en hij zei dat verdrinking duidt op het plegen van een grote ramp en de manifestatie van ketterij, en de dood door verdrinking is een dood boven ongeloof. . Wat betreft de ongelovige, als hij ziet dat hij in water is verdronken, dan gelooft hij, omdat de Almachtige God zegt : “ Zelfs als hij door verdrinking wordt getroffen, zegt hij, ik geloof . ”Het vers . En wie ziet alsof hij is verdronken en in de zee is gezonken, de sultan zal hem vernietigen . Als hij ziet alsof hij is verdronken en hem één keer heeft laten duiken en één keer heeft laten drijven en zijn handen en voeten heeft bewogen, dan zal hij rijkdom en staat verwerven . Als hij het ziet alsof hij hem heeft verlaten en niet is verdronken, keert hij terug naar de kwestie van religie, vooral als hij groene kleren aan zichzelf ziet . Er werd gezegd dat hij die zag dat hij verdronk in het water, dat zijn vijand zou willen verdrinken in het zuivere water, verdronk in veel geld . Wat betreft zwemmen : wie ziet dat hij in de zee zwemt en een wetenschapper was die zijn behoefte aan kennis heeft bereikt, als hij op het land zwemt, dan wordt hij opgesloten en wordt hij krap in zijn opsluiting, en hij blijft daar zo vaak als zwemmen is moeilijk of gemakkelijk, en evenveel als zijn kracht . Als hij ziet dat hij in een vlakke vallei zwemt tot hij een plaats bereikt die hij wil, dan treedt hij in dienst van een onrechtvaardige en machtige sultan die van hem een ​​behoefte eist die hij voor hem vervult en die hem en God Almachtig kan vervullen. stelt hem net zo goed vast als hij in de vallei rent . Als hij hem vreest, dan is hij ook bang voor een heerser , en als hij ontsnapt, ontsnapt hij aan hem, en als hij de zee ingaat en er beter in zwemt, dan gaat hij een grote zaak aan en een groot mandaat, en dat is hij ook. in staat om de koning te bezitten en glorie en macht te verkrijgen . Als hij op zijn rug zwemt, heeft hij berouw en keert hij terug van zonde . En wie bidt terwijl hij bang is, hij zal net zoveel angst, ziekte of gevangenschap ontvangen als zijn afstand tot gerechtigheid . En als hij denkt dat hij niet aan hem zal ontsnappen , dan zal hij in die zorgen sterven, en als hij moedig is in zijn zwemmen, dan wordt hij van dat werk gespaard . En als een sultan ziet dat hij in een zee wil zwemmen en de zee is turbulent met een golf, dan vecht hij tegen een koning onder de koningen, en als hij de zee breekt door te zwemmen, zal hij die koning doden . En elke zee, rivier of vallei die is opgedroogd, het is de toestand van degenen die eraan worden toegeschreven, en als het water terugkeert, zal de toestand terugkeren . En er werd gezegd dat als een persoon ziet dat hij uit het water is ontsnapt voordat hij zich bewust is van zijn slaap, het beter voor hem is om het op te merken terwijl hij in het water zwemt . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij aan het zwemmen was, een tegenstander bestreed en zijn tegenstander versloeg en won . En wandelen over water in een zee of rivier duidt op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en er werd gezegd dat hij zeker is van iets waarover hij twijfelt, en er werd gezegd dat hij op een reis reist die gevaar loopt voor zijn leven. vertrouwen . En wie ziet alsof het water op het oppervlak stroomt, zal worden getroffen door een ramp van de sultan, die indicatief is voor het been van de heerser, dat hij alleen aankan, vanwege zijn stroom en autoriteit . En degene die van hem is gestagneerd is gemakkelijker en vriendelijker, en duidt een krijger aan die de weg afsnijdt, en als hij op reis is, steekt een dief of een leeuw de weg op hem over, of zijn gedachten over zijn reis zijn regen, een heerser, of een mekka . En als hij aanwezig was, zou hij door verdriet en rampspoed worden gekweld, omdat de Almachtige God zei : ~U bent vervloekt door een rivier .~ Wat Sultan betreft, het wordt aan hem gepresenteerd, vooral als hij erin is binnengegaan . Of hij zet hem gevangen, beveelt hem te worden geslagen, of hij krijgt verdriet als hij hem groot heeft gemaakt, of hij verhindert dat hij uit zijn stroom wordt gered, dan valt er een ziekte in hem door kou of waterzucht, dus als dat in hem was de winter en zijn water was slecht, dan is het ernstiger in alles wat erop wijst? Als het wordt afgesneden, gekruist of eruit gehaald, zal hij worden gered van alles wat erin is van verdriet en ziekte, en van alle bewijzen van verdriet en smart . En wie put uit een rivier en dronk, krijgt geld van een man die zo gevaarlijk is als die rivier . En wie een rivier binnengaat en deze raakt vanaf de bodem van modder of modder, zal worden getroffen door een man wiens toestand is als die van die rivier in rivieren . En wie een rivier naar de overkant snijdt, hij zal zorgen, afschuw of angst afsnijden, en hij zal ervan worden verlost als er modder is ….

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…

…Het zien van het gebouw dat op de grond is ontstaan, een minimum particulier of openbaar voordeel voor zover hij het zag . Misschien was de interpretatie van de constructie het bouwen van een man met zijn gezin, dus als hij iets bouwt, duidt dit op de kwestie van de vrouw . Als hij ziet dat zijn huis een bekend aantal heeft uitgebreid, dan is het zijn wereldse capaciteit, en als de breedte de omvang ervan overschreed, zal een volk dat huis zonder toestemming betreden in een ramp, huwelijk of paniek . En er werd gezegd : wie ziet dat hij een gebouw aan het bouwen is, zal zijn familieleden, vrienden en soldaten verzamelen . Als hij een heerser is, is dat de terugkeer van zijn staat, de volledigheid van zijn geluk en de hoogte van zijn zaken in overeenstemming met de dikte en strakheid van het gebouw . Als hij het ontwortelde en verwijderde, dan scheidde hij de verzameling van zijn familieleden, metgezellen, vrienden en soldaten, en zijn staat was verdwenen . Als hij ziet dat het een oude structuur van een wereld vernieuwt, dan is het een vernieuwing van het leven van die wereld. Als het gebouw voor een farao of een onrechtvaardig persoon is, dan is het een vernieuwing van zijn leven . Als hij zag dat hij was begonnen met bouwen, dan groef hij het vanaf de fundering en bouwde het vanaf zijn beslissing, totdat hij het bouwde, dan is hij op zoek naar kennis, staat of ambacht, en hij zal krijgen wat hij wil . En wie ziet dat hij bouwt in een stad of dorp van Bunyana, dan zal hij daar met een vrouw trouwen, en als hij van klei bouwt, dan versiert hij en versiert hij een huichelarij, als hij bouwt uit klei, dan verdiende hij van toegestaan, en als het is gegraveerd dan is het kennis of staat, met zuiverheid en vreugde . Als hij ziet dat hij een gebouw van gips heeft gebouwd en er een schilderij voor heeft betaald, dan gaat hij de leugen in, want bouwen met stucwerk en het loon is huichelarij, en huichelarij is bouwen met stucwerk en loon . En er werd gezegd : wie pleisterwerk doet, doet wat hem niet mag . En wie ziet dat hij in vervreemding bouwt, dan trouwt hij met een vrouw wiens naam hem niet genoemd is, of dat hij in vervreemding verblijft en sterft . Bouwen met klei is religie en zekerheid . En droge modder is een gruwel van geld . En wie ziet dat het modder is in het graf van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, dan moet hij de hadj verrichten . En wie ziet dat zijn huis modderig is en een ton nat, dan is hij goed . En wie ziet dat hij het eet, eet evenveel geld als hij at . En de prachtige constructie duidt op intimiteit, liefde, nageslacht, levensonderhoud, eerbiedwaardige kleding en de eerstgeborene van vrouwen . En misschien duidde de strakke constructie op kracht en intensiteit, of steun en hulp, en misschien duidde het visioen van het gebouw op een lang leven, en misschien duidde het gebouw op de bouwer ervan, en als het een kerk was, werd het aangeduid door een christen, en of het was een moskee, het werd aangeduid door een moslim, en als het een school was, werd het aangeduid door zijn jurist, of werd Ribat aangeduid door een ascetische aanbidder . En wie in een droom een ​​moskee bouwde of een plaats dicht bij de Almachtige God, of hij een koning was die de waarheid bevestigde en het goede oplegde en het kwade verbood, en als hij een geleerde was die een boek samenstelde dat mensen baat hadden bij zijn kennis of fatwa’s , en als hij geld had, betaalde hij de zakaat van zijn geld . Als hij alleenstaand was, trouwde hij . Als hij getrouwd was, zou hij een zoon hebben, en een goede man zou zich naar hem verspreiden . En als hij arm was, zou hij rijk zijn, anders zou hij mensen met goeden bijeenbrengen en hen helpen de Almachtige God te gehoorzamen, anders zal hij berouw tonen tot de Almachtige God voor wat hij heeft begaan, of zich bekeren tot de islam, of als martelaar sterven . Als hij bouwt door wat niet is toegestaan ​​om te bouwen, of afwijkt van de mihrab, of het afleidt naar een andere richting dan zijn richting, duidt dit op het tegenovergestelde van goed en kwaad. Als hij koepels ziet of ze in een droom bouwt , duidt dit op het verhogen van zijn status of het toetreden tot de mensen van het lot . En wie ziet dat hij een koepel boven de wolken heeft gebouwd, zal autoriteit en macht krijgen voor zijn heerschappij . En wie zag dat hij bouwwerken had boven de hemel en de aarde van groene koepels, zijn daden waren goed, en hij stierf op het getuigenis . En wie ziet dat hij een badkamer bouwt, bouwt die samen met een vrouw . Als hij de patiënt ziet alsof hij zijn huis aan het bouwen was en niet weet wanneer hij het verwoestte, dan is zijn lichaam weer gezond en is de ziekte waarin hij is vertrokken van hem teruggekeerd . En wie ziet dat zijn vader een structuur heeft gevestigd en zijn vis fokt, dan zal hij de daden van zijn vader voltooien, die hij had in een religie of een wereld . En wie ziet dat de arbeiders in zijn huis werken, zal ruzie maken met zijn vrouw of een vriend van hem en dergelijke verlaten ….

…De zee : Wat betreft de zee, het verwijst naar iedereen die gezag heeft over de schepping, zoals koningen, sultans, verzamelaars, heersers, geleerden, meesters en geesten vanwege zijn macht en groot gevaar, en zijn nemen en geven en zijn geld en zijn kennis van zijn water, en het leiden van zijn mannen of zijn krachten of zijn argumenten en bevelen, zijn vissen zijn zijn onderdanen, zijn mannen zijn zijn levensonderhoud en zijn geld of zijn zaken en zijn leiderschap, en zijn vee Zijn assistenten en studenten, zijn schepen , zijn soldaten, zijn woningen, zijn vrouwen, zijn beheerders, zijn handel, winkels, boeken, korans en jurisprudentie . En de zee kan wijzen op de wereld en haar gruwelen die de een koestert en financiert, en een ander verarmt en hem doodt, en vandaag bezit en hem morgen doodt, haar voor vandaag voorbereidt en daarna vernietigt . Zijn schepen, hun markten, hun seizoenen en hun huidige reizen verrijken mensen en verarmen anderen . En zijn winden zijn zijn middelen van bestaan, zijn aantal, zijn ongelukken, zijn Touaregs, zijn bewoners, zijn vissen, zijn levensonderhoud, zijn dieren en zijn vee, zijn ongedierte, zijn Touaregs, zijn koningen en zijn dieven, en zijn zorgen en zijn opruiing . Hij heeft macht als dat in de zomer en in deze zee is, of hij drijft in kennis en mengt zich met geleerden, of hij breidt uit in geld en handel in de mate van zijn lof in de zee en zijn macht over het water, en als hij zinkt in zijn toestand en sterft niet in zijn verdrinking, noch wordt hij geraakt, of verkeert in een staat van pijn, zeilen terwijl hij erin is. En door hun uitspraak dat die en die verdronken in deze wereld en verdronken in gelukzaligheid en kennis, en met de autoriteit, en als er iets sterft, verdrinkt hij, corrumpeert hij zijn schuld en is zijn bedoeling verkeerd voor wat nodig is, om aan de geboorte en verdrinking . Maar als hij erin binnenkwam of erin zwom in de winter en de kou, of terwijl hij beefde, overkwam hem een ​​ramp van de sultan, hetzij opsluiting of kwelling, of ziekte, waterigheid en schadelijke winden, anders zou hij in fatale opruiing komen . Als hij op dat moment verdronk, werd hij in zijn kamp vermoord of werd zijn schuld in een fitnah gecorrumpeerd . En wie uit zijn water neemt, het drinkt of het verwerft, hij zamelt geld in van een macht als hij, of hij wint van deze wereld naar hem toe . En wie de zee binnengaat en die vanaf de bodem, modder of modder raakt, zij zijn van de grootste koning of van de autoriteit van die plaats . En wie een zee of rivier oversteekt naar de overkant, hij zal afgesneden worden door gefluister en met afschuw of uit angst, en hij zal ervan worden verlost . En sommigen van hen zeiden : Hij die zag dat de zee iets raakte waar hij op hoopte, en wie zag dat hij tegen de zee vocht, dan gaat hij het werk van de koning in en bedriegt hij, dus als hij al zijn water drinkt, zal hij is eigenaar van de wereld en verlengt zijn leven, en hij slaat als het geld van de koning of zijn macht, of zijn tegenhanger is in zijn bezit . Als hij het dronk totdat het ervan werd verteld, dan ontvangt hij van de koning geld waarmee hij financiert met zijn lange leven en kracht, en als hij daaruit put, zoekt hij een baan bij de koning en krijgt het evenveel als hij komt ervan af. Als hij het in een vat zou gieten, zou hij veel geld verdienen aan een koning of de Almachtige God zou hem een ​​staat geven waarin hij geld inzamelde. De staat is sterker, breder en duurzamer dan de zee, omdat het de gave van God is . En wie van de zee baadt, zijn zonden zullen voor hem worden verzoend en zijn zorg voor de koning zal worden weggenomen . En hij die in de zee zwerft, hij leeft op zonden . En wie de zee van ver ziet, hij ziet afschuw, en er werd gezegd dat er iets naar hem toe zal komen dat hij hoopt . Het is beter om de zee kalm te zien dan om turbulente golven te hebben ….

…Bungelen Wie in zijn droom ziet dat hij van het oppervlak op de grond valt, dan verlangt hij en laat hij in zijn vroomheid een behoefte aan hem achter . Als hij zag dat hij van een hoge naar een lage plek was gevallen, wanhoopte hij aan een man die om hem smeekte . Als het wegglijdt in modder of modder of iets anders, dan wordt het verwijderd uit de kwestie van religie of de wereld . Als iemand zich aan koeien of schapen hangt, dan is het voor goede mensen ….

…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…In een droom is ze de gestalte van een man, en de twee mannen zijn zijn kracht in goede en slechte tijden . Als hij zag dat zijn voeten naar de hemel stegen en van hem weg bewogen, dan sterft zijn vader . Als hij zag dat ze werden gebracht, zou hij in de steek gelaten worden . Als hij ziet dat hij overspel pleegt met zijn been, dan loopt hij achter de vrouwen aan . En als hij ziet dat hij op blote voeten loopt, dan zal hij moe en geobsedeerd zijn, en als hij ziet dat hij een man eet, zal hij nabijheid en middelen verwerven bij de Almachtige God, en zijn zaken zullen succesvol zijn, en al zijn behoeften. worden vervuld vanuit de kwestie van zijn religie en wereld . En wie ziet dat zijn voeten branden, wat hij bezit, zal veranderen en veranderen . En wie ziet dat hij veel benen heeft, dan is het goed en een voordeel voor de reiziger, en voor degenen die leiderschap verdragen, en voor de zeelieden een reis met veel voordeel, voor de armen zijn er dingen voor degenen die van goede dingen hopen , voor de rijken, ziekte en ziekte, voor de zieken van het oog, verdwijnt zijn gezichtsvermogen, en voor de goddelozen gevangenschap, verdriet en schuld . En wie een van zijn voeten als een steen ziet, hij droogt op en profiteert er niet van . Hij voelde dat Das koning, het treft twee mannen twee mannen, lopende dinars een foto van de koning . En wie zag dat zijn been de helft van zijn geldgoud sneed . En de twee mannen zijn vader . En wie een gestrekt been of veel tenen in zijn been heeft, hij zal troost, meedogenloosheid en kracht ontvangen . En wie zag dat twee mannen zijn goud afsneden, duidt misschien op zijn dood . En wie ziet dat zijn been gebroken is, kom dagenlang niet in de buurt van de sultan, laat hem zijn land verlaten en God om gezondheid vragen . Er werd gezegd : als hij ziek is, is dat zijn dood . En wie ziet dat een van zijn benen langer is dan de andere, zal reizen en hulp halen . En als hij rijk is, zal hij ziek worden, omdat de rijken iemand nodig hebben om in zijn zaken te lopen . En de man van de koning duidt zijn mannen aan, en als een koning ziet dat hij de man van een andere koning heeft afgesneden, neemt hij slaven van zijn mannen . En wie ziet dat hij vier benen heeft, als hij arm is, reist hij en krijgt hij hulp, en als hij rijk is, wordt hij ziek, en dat kan duiden op zijn lange levensduur en ouderdom, en het geeft de patiënt aan dat hij dat is. stervend, en wie ziet dat hij op één been loopt, geeft aan dat de helft van zijn geld of de helft van zijn leven is verdwenen . En wie ziet dat hij op drie benen loopt, sterft pas als hij met de stok loopt, hetzij vanwege zijn hoge leeftijd, een lang leven, of vanwege een ziekte die hem overkomt . En als de rechter en de gouverneur zien dat hij veel benen heeft om mee te lopen, dan is hij geïsoleerd en loopt hij alleen met agenten . En wie ziet dat zijn voeten van ijzer zijn, geeft aan dat zijn lange levensduur, goed geld in zijn levensonderhoud en geld, en als hij ze van glas ziet, duidt op zijn gebrek aan leven en zwakte van zijn bekwaamheid . Als hij ze van goud ziet, zal hij ze voor hem in goud zoeken, met een boete . En als hij ze van zilver ziet, zal hij ze zoeken bij het zoeken naar vrouwen . En als hij ze van koper zag, zocht hij ze failliet . Als hij ze vanuit lood ziet die duiden op gevoelloosheid of verlamming, tenzij er bewijs is in het visioen dat op goedheid duidt, dan streeft hij met hen naar het genoegen van de Almachtige God, of staat hij bij hen ter wille van de Almachtige God . En als hij ziet dat het vlees van zijn voeten verdwenen is, duidt dat op zijn gerechtigheid . En de tenen van zijn voeten duiden op de daden van gerechtigheid . En wie ziet dat zijn benen pijnlijk zijn, heeft tegenslagen nagestreefd en hem wordt straf opgelegd . En er werd gezegd : hij die aan zijn been lijdt, verandert van de ene toestand in de andere ….

…Onder de dromen van koningen is ook het visioen van Ibn Bakhtasar . Ibn Jarir noemde het in zijn interpretatie in een lang verhaal, verteld op gezag van Sa’id Ibn Jubayr, waarin Ibn Bakhtasar zei dat het genoeg was. Ze ging tussen twee panelen door en schreef toen twee regels, dus belde hij de priesters en geleerden, maar ze vonden daarin geen kennis voor hen, en zijn moeder zei tegen hem : Als je naar Daniël terugkeerde, de status die hij had van je vader Hij vertelde het je , en hij had het opgedroogd, dus belde hij hem en zei : ik kom terug van mijn vader, dus vertel me wat zijn deze twee regels? Hij zei : Wat jou betreft om mijn positie van je vader terug te geven, ik heb het niet nodig , en wat betreft deze twee lijnen, je zult vanavond worden gedood , dus ik ga het hele paleis uit en beveel het op slot te doen, dus de deuren zijn voor hem gesloten, en de veiligheid van de mensen van het dorp kwam zelf binnen met een zwaard en hij zei : wie van achter God naar je toe kwam, dood hem en als hij zegt dat ik zo en zo , en God stuurde zijn buik naar hem , dus begon hij te lopen tot het halverwege de nacht was, en hij viel en viel in slaap, toen waarschuwde de buik hem, dus ging hij lopen en de ander sliep, dus keerde hij terug en werd samen met hem wakker en zei tegen hem : Ik ben zo-en-zo ….

…Houten poot Als je jezelf over twee houten poten ziet lopen, voorspelt dit dat de omstandigheden je rijkdom en je levensonderhoud bedreigen . Als u er tijdens het lopen van valt of onder u breekt, geeft dit aan dat uw toestand getemperd zal zijn omdat u anderen uw zaken laat regelen ….

…Degene die zag dat zijn barzoh in de modder lag, werd geïnterpreteerd door de hoogte en de groei van geld, en er werd gezegd dat de barzoon werd geïnterpreteerd door de vrouw ….