…Wat de jakhals betreft, het wordt geïnterpreteerd op een manier die Ibn Sirin zei, degene die zag dat hij ruzie had met een jakhals, aangeeft dat er ruzie is tussen hem en zijn familieleden ….

…Het is overgeleverd op gezag van Abu Khaldeh dat hij zei: ik kwam met Muhammad bin Sirin, en als er een man kwam, vertelde hij hem dat ik zag dat ik uit een buis dronk en dat het met twee hoofden was. Ik drink uit het ene zoete water en uit het andere bitterzoute water. Ibn Sirin zei tegen hem: Je hebt een vrouw en zij heeft een zus, dus je gebruikt het om je te bekeren en terug te keren naar de Almachtige God ….

…En Ibn Sirin zei: Wie heeft gezien dat hij watermeloen eet, komt uit verdriet en als hij in de gevangenis zit, wordt het vrijgelaten voor de woorden van de Almachtige. Een zwaarmoedige man, koud van hart, had geen glorie in de ogen van mensen ….

…En Ibn Sirin zei dat de parels een mooi slavin zijn of een mooie vrouw, wie ziet dat hij veel parels heeft, dan wordt hij uitgelegd met de overvloed aan geld en genade, en er werd gezegd dat het visioen van sporadische parels wordt geïnterpreteerd door de Koran en als het is voorgeschreven, dan wordt het geïnterpreteerd met kennis en wijsheid, en wie ziet dat hij parels eet, geeft de woorden van monotheïsme en wijsheid of vergeet de Koran .)…

…Zei Ibn Sirin, en wie zag dat zijn geld werd geplunderd, geeft aan dat ze verontrust waren door de hoeveelheid van die overval ….

Ibn Sirin zei : Het visioen van de minaret duidt op een man die mensen oproept tot het goede ….

…Eten Als een persoon in een droom eet in een gehaat vat, zoals een vat met zilver of goud, duidt dit op een overmaat aan schulden, en eten onder mensen is verlangen . Kauwen op wat wordt ingeslikt duidt op nalatigheid bij het verdienen en werken . Doorslikken wat gekauwd wordt duidt op schuld en het bespoedigen van de term, want het wordt onmogelijk om te proeven wat beter is dan dat het de goedheid van het innerlijk aangeeft, en als het verandert in bitterheid of zuurheid, duidt dit op de verandering van man en zaken . Als hij met zijn rechterhand eet, volgt hij de Sunnah, en als hij met zijn linkerhand eet, gehoorzaamt hij zijn vijand en droogt hij zijn vriend uit, en als hij at uit de hand van anderen, zorgt hij voor kuisheid en vertrouwen, en misschien ook voor ziekte en onvermogen om met zijn hand te nemen . En als hij van een lage kleur eet, zal zijn waarde afnemen, en het eten van pompoen is een bewijs van leiding en het volgen van de Sunnah en onderscheiding . En wie ziet dat iemand anders hem uitnodigt voor de lunch, zijn visioenen duiden op een verre reis, en als hij hem uitnodigt om te eten, zal hij van uitputting uitrusten . Als hij hem uitnodigt voor een diner, bedriegt hij een man en bedriegt hij hem voordat hij hemzelf bedriegt . Wie ziet dat hij voedsel heeft gegeten en zich erbij heeft aangesloten, zal ernaar streven zijn beroep uit te oefenen . En wie ziet dat hij het vlees van zichzelf heeft gegeten, eet van zijn rijkdom en schatten . Als hij het vlees van iemand anders eet, als het rauw is, dan hekelt hij hem of lastert hij een andere persoon . Als het vlees gekookt of gegrild is, eet hij andermans geld op ….

…En wie ziet dat hij het vlees van de gekruisigde eet, eet verboden geld, en hij kan misschien autoriteit hebben en er goed van worden ….

…En wie het ziet alsof hij brood met kaas eet, zijn levensonderhoud wordt gewaardeerd, en er werd gezegd : wie brood met kaas eet, wordt plotseling ziek . En er werd gezegd dat het serum een ​​schuld was die de zuurgraad overheerst, en er werd gezegd dat het geld is dat in slaap is gevallen, een klein bedrag neemt de plaats in van veel geld dat het ontvangt na hard werken . En de pick-up is een heerlijk gekoesterd geld ….

…En wie ziet dat hij de Koran eet, eet ermee ….

…Wie ziet dat hij het vlees van zichzelf of het vlees van iemand anders eet en geen enkel spoor eet, zal eten van zijn eigen geld of dat van iemand anders . Als het geen effect had, laster dan iemand uit zijn huishouden of anderen ….

…Al-Salmi zei: Wie ziet dat hij lever eet, hij eet van het geld van zijn zoon, en er werd gezegd dat hij die zag dat zijn lever was afgesneden, dan zou zijn zoon sterven omdat hij zei: vrede zij met hem : onze kinderen zijn onze levers ….

…Wie ziet dat hij geduld eet, geeft aan dat hij de kennis aanvaardt van een wetenschapper die deze eigenschap bezit, en als hij die niet eet, dan is dat tegen hem ….

…En wie ziet dat hij uit het oog eet, eet van zijn geld ….

…En wie ziet dat hij zijn slijm eet, eet van het geld van zijn zoon . En het slijm van anderen eten is het geld van de eigenaar van het slijm opeten ….

…En wie ziet dat hij dadels eet met de zaden, dan mengt hij toegestaan ​​met verboden, en evenzo de rest van zijn soort en elke vrucht die duimen heeft, en hij ziet dat hij dadels en hun pitten eet, dus hij drukt het op dezelfde manier uit ….

…En wie ziet dat hij wat van de vruchten van het paradijs heeft gegeten of aan iemand heeft gegeven en eet, zal hem bereiken met die hoeveelheid goedheid en troost, en wie ziet dat hij fruit at met zijn hand en eet, dan leert hij de wetenschap van religie en bereikt het leven van de vrome en profiteert er niet van ….

…En de Khula : eer, voogdij en leiderschap . En als je een nieuw kledingstuk eet, eet je halal geld…

…En wie ziet dat hij aan een tafel eet en celibatair is, dan trouwt hij, en als hij er niet van eet, wordt het meisje maagd ….

…En wie ziet dat hij slijm eet, eet geld ….

…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij zwarte druiven eet, het aantal graankorrels van een stok eet als het buiten het seizoen is ….

…En wie ziet dat hij kauwgom eet van boomgom, eet het beste van iemands geld boven de hoeveelheid kauwgom in de vergadering ….

…Fadl Ibn Omar 62 – op gezag van Anas – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : ik zag wat de slaper zag alsof Abdullah ibn Omar dadels at, dus ik schreef hem dat ik je dadels zag eten, wat de zoetheid van het geloof, zo God wil ….

…En Ibn Al-Fadl was een waardig man. Hij zei dat ik vanavond in mijn droom zag alsof ik met dadels en boter was gekomen, en ik at het en ging toen de hemel binnen. Al-Abbas Ibn Al-Walid zei: “We versnellen de dadels en boter voor jou, en God is van jou in de hemel. Sham Fassar kwam toen terug van de weg en zei tegen hem wat Wardak zei, als ik de zon en de maan zag samenkomen en sommige planeten met de zon en sommige met de maan, zei Omar met wat je ook zei, met de maanzap zei en werk niet voor mij in overeenstemming, lees dan nooit { Fmhona couplet night and made us a couplet day photoreceptor } Toen het Siffin Day was, werd de man vermoord met de mensen van Levant…

…En Ibn Sirin zei, als het aantal dinars vijf is, dan geeft het aan dat je iets doet dat acceptabel is, en als hij één dinar heeft, is een zoektocht niet groot of klein, dan wordt het geïnterpreteerd met een klein huis van goede daden. Als hij honderd dinar of duizend dinars heeft, wordt het geïnterpreteerd door kennis van de test te verkrijgen, maar als het aantal een paar is, zijn het geen individuen ….

Ibn Sirin zei dat schaken vals is en valse spraak ….

Ibn Sirin zei dat het visioen van de molen duidt op een ruzie en een gevecht, maar als de molen zijn eigendom is, dan is het minder een verleiding ….

Ibn Sirin zei dat poëzie niet prijst omdat ze vals is, en poëzie ter ere van de Boodschapper en soortgelijke woorden en wijsheid, want het is prijzenswaardig ….

…En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: ~Ik zag alsof er een varken in mijn bed lag, en hij zei: ‘Ik zette voet op een Joodse vrouw .’…