Ibn Sirin Al-Shahd zei dat veel levensonderhoud voor de eigenaar aan de ene kant is toegestaan ​​zonder vermoeidheid, omdat het vuur hem niet raakte, en honing een klein middel was aan de ene kant dat hij het vuur aanraakte, en als hij zag honing neerdaalde uit de hemel voor een jaar, zijn visioenen wezen op Saladin en de algemene zegen ….

Ibn Sirin zei dat het duidt op een dienstmeisje en een bediende in een huis, en haar kuikens verwijzen naar de kinderen van slaven en bedienden ….

…Later werd het visioen overgeleverd aan Ibn Sirin en Qatada noemde hem niet, dus hij zei dat dit een man van eer en reputatie is ….

…Wat betreft de taoos, Ibn Sirin zei dat het mannetje van hem een ​​niet-Arabische koning is, en als hij ziet dat hij een mannelijke poot heeft, dan geeft dit zijn status aan bij een niet-Arabische koning, en het vrouwtje van hem is een niet-mahram-vrouw met geld, hasj en bedienden, hij trouwt met haar en krijgt kinderen van haar ….

…En wie ziet dat hij gerstebrood eet, is onzelfzuchtig en tevreden ….

…En wie ziet dat hij houtachtig brood eet, dan is hij bekrompen in leven en rechtvaardig in schulden ….

…En wie ziet dat hij brood eet zonder mensen, dan wordt hij vanzelf ziek en sterft hij eveneens ….

…En wie ziet dat hij linzenbrood of tuinbonen eet, duidt op verdriet en armoede ….

…En wie denkt dat hij eet van de lever van alles wat er gebeurt, dan krijgt hij geld, en als het gekookt is, dan is het toegestaan, en als het dat niet is, dan is het niet lekker ….

…En wie ziet dat hij het vlees van een gebraden vogel eet, geeft aan dat geld wordt verkregen door bedrog en bedrog ….

…En wie ziet dat hij gierstbrood eet, wordt geïnterpreteerd als het equivalent van Khashkar ….

…En wie ziet dat hij met de kalief in een kom eet of hem iets te eten geeft, zal evenveel verdriet lijden als hij at ….