Thee Als je droomt dat je thee kookt, betekent dit dat je domme dingen doet, en dit zal worden gevolgd door een diep gevoel van wroeging . Als je je vrienden thee ziet drinken, voorspelt dit dat je je vol activiteiten en sociale genoegens zult voelen, en je zult eraan werken om je gevoelens te veranderen door hulp te bieden aan anderen in hun verdriet . Het zien van afvallen in thee duidt op problemen met emotie en sociale relaties met anderen . Als je thee morst, voorspelt dit problemen en verdriet thuis . Als je een lege theepot vindt, betekent dit veel plagerige geruchten en slecht nieuws . Als je dorst hebt naar thee, voorspelt dit dat je verrast zult worden door het bezoek van onverwachte vrienden ….

En wie ziet dat hij iets van deze plaatsen of hun goedheid heeft geschapen, dan is zijn religie verplicht en zijn levensonderhoud goed, en als hij ziek is, zal hij genezen worden, en als ze ziet dat ze zwanger is, komt ze tot een kind ….

Kop- en vaatkast Als je in je droom een ​​kast en borden ziet, dan duidt dit op plezier en comfort, of armoede en ongeluk, al naar gelang de kast schoon is en vol glinsterende vaten, of leeg en vuil is ….

…En er werd gezegd dat wie ziet dat hij klei maakt, het wordt geïnterpreteerd door de overvloed aan verwantschap ….

En wie ziet dat hij een nevel van goede religie heeft aangenomen en sterk is in zijn bevel, en wat een enkele knabbel betreft, dit duidt op een lang verblijf voor de afleiding van de naam ….

En wie zag dat hij een katapult aan het maken was, zou bedrog en intriges koesteren ….

Als je ervan droomde vlees te smeren tijdens het koken, dan geeft dit aan dat je de pijlers van je hoop op egoïsme en dwaasheid ondermijnt ….

…En wie ziet dat hij pasta maakt voor zijn ziekte, dan doet hij een baan die inkomsten en levensonderhoud oplevert, en als dat iets voor de mensen oplevert, dan zullen ze daar baat bij hebben als ze er baat bij hebben ….

Bange antilope Als je ervan droomt een antilope te zien, geeft dit aan dat je loyale en oprechte vrienden zult hebben . Wat betreft jonge mensen, deze droom duidt op oprechtheid in liefde ….

En wie ziet dat hij een kanaal aan het maken is, bedriegt een truc en bedriegt zijn familieleden als het kanaal bekend is, en als het onbekend is, is de truc op buitenlanders, en het kan verraad zijn als hij van plan is er water in te maken uit ander water, dit als er geen water in wordt gezogen, en het wordt geïnterpreteerd als een huwelijk ….

En er werd gezegd dat wie ziet dat hij wanhopig op zoek is naar een persoon, hij dan erg moe zal zijn, laat hem daarop voorbereid zijn ….

En wie ziet dat hij wijn heeft gemaakt en wijn is geworden, dan probeert hij geld in te zamelen op de weg van de toelaatbaarheid, en het is voor hem alleen mogelijk om een ​​verboden reden ….

Als je droomt dat je jezelf voorstelt, dan betekent dit dat je anderen en jezelf problemen bezorgt ….

…Een kopje thee Als u droomde van kopjes thee, voorspelt dit dat u zult zorgen voor het bereiden en regelen van alle vereisten van plezier en vreugde . Als een vrouw theekopjes breekt of ziet dat ze kapot gaan, zal een plotseling ongeluk haar geluk en voorspoed doen schudden . Als je wijn drinkt bij een kopje thee, voorspelt dit samen in de nabije toekomst vreugde en geluk ….

…Het eten van de onvruchtbare vogel : navigeren door roddelen en vervagen, en het zien van wijn in het huisje is een schatkamer . En als liefde in water is en het is in een huis, dan is ze een rijke en gevulde vrouw . En als de liefde voor water is om te drenken, dan is hij een man met veel geld en een grote uitgave ter wille van God . Liefde, als er azijn in zit, dan is het een vrome man, en als er schuim in zit, dan is het vol geld, en als het erin zit, dan is het een zieke man . Een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag alsof de cache van mijn huis was gebroken . Hij zei : als je gelooft, ga je van je vrouw scheiden . Het was zo . Al-Raouq : Een eerlijke man die de waarheid vertelt . De fles is een dienaar die terughoudend is om geld over te maken, en de kan is een dienaar, gebaseerd op wat de Almachtige God zegt : ~Een man die onsterfelijk wordt gemaakt door kopjes en kannen, zal erop circuleren .~ Wie het ziet alsof hij uit een kan drinkt, hij krijgt een kind uit zijn ummah, en de kannen dienen de gestalte op de tafels . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik dronk uit een wrat die twee gaten had, waarvan de ene zoet was en de andere zout . Hij zei : Vrees God, want u bent van mening met de zuster van uw vrouw ….

…Saffraan Het zien van saffraan in een droom voorspelt dat je op valse hoop leeft omdat de kwaadwillende vijanden in het geheim werken om je plannen voor de toekomst te dwarsbomen . Als je thee van saffraan drinkt, voorspelt dit het optreden van ruzies en problemen in het gezin ….

…De behandeling van slaapstoornissen : Algemene procedures : . Weg met slechte gewoonten die de slaap beïnvloeden , zoals : te veel eten voor het avondeten . . . Of drink veel vloeistoffen voor het slapengaan , of drink stimulerende middelen zoals thee, koffie, Coca-Cola, chocolade en roken . . De onopgeloste problemen en zorgen van de dag ervoor niet naar de slaapkamer brengen . . Dat het individu wordt gekarakteriseerd door voor zichzelf op te komen en zichzelf uit te drukken , en openhartigheid met anderen, zodat hij zichzelf niet boven zijn capaciteit uitdraagt ​​of wroeging voelt, wat hem blootstelt aan nachtmerries en angstaanjagende dromen vanwege het nadenken over deze zaken en fouten die tijdens de dag . . Het kiezen van de juiste positie om op de zij te slapen , en daarbij de leiding van de profeet volgen, is een zeer nuttige zaak . En begin aan de rechterkant te slapen en lees wat uitspraken voor het slapengaan . . Voor de slaapkamer zorgen en er rekening mee houden dat deze weg is van lawaai en veel licht en er alleen een slaapplaats van maken ** Geciteerd door Dr.Fahd Al-Osaimi…

…Er werd gezegd dat hij die het bloed van mensen dronk zich verveelde van de zonde en eraan ontsnapte . Wie in een put met bloed valt, zal door bloed of verboden geld worden gekweld . En de bloedstroom uit de gezondheid en veiligheid van het lichaam . Als hij afwezig was, zou hij veilig terugkeren van zijn reizen . En een man uit Azad zei : Een van onze grote mannen bad het volgende avondgebed met ons, stevig en krachtig, en hij werd blind, dus smeekten we hem en vertelden hem: Wat is dit dat je neergeslagen heeft? Hij zei : Ik kwam in mijn slaap en ik nam, dus nam hij me mee naar de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en als hij zat met bloed in zijn handen, zei hij dat jij degene was die vocht Hussein? Ik zei ja, dus nam hij deze twee vingers, de wijs- en middelvinger bedoelend, en doopte ze in bloed, en toen zei hij dat in mijn ogen . En hij knikte met zijn twee vingers, en zei : ik kan niets zien . Een man kwam naar Ibn Al-Musayyib en zei : ik zag alsof ik een druppel bloed in mijn handen had, en hoe meer ik ze waste, hoe feller . Hij zei : Je bent een man die van je zoon is verbannen, dus vrees God en maak hem waardig . Sufyan zei, ik zag bloed op mijn jurk, dus toen ik naar de moskee ging, en er was een kruising voor zijn deur, vertelde ik hem mijn visioen en hij zei : hij liegt tegen jou . Het was zoals hij zei ….

…Wat slaap betreft, wie ziet dat hij slaapt, dat is corruptie in zijn religie, en misschien is hij zich niet bewust van de belangen van zichzelf. En wie ziet dat hij bedekt is met slaperigheid, dan is hij veilig, en wie ziet dat hij sliep en wakker werd, hij vindt iets waar hij zich niet van bewust was, en wie zag dat hij in slaap wakker werd, leidt hem naar het pad van de waarheid en wie die iemand ziet Maak hem daarvoor wakker…

…Zeldzaam, een betrouwbare man vertelde me dat hij zei dat hij een paar jaar geleden Jeruzalem was binnengekomen en dat hij een grote plaag had, dus ontmoette ik sjeik Abi Bakr al-Halabi, die in Tayluniyah woont, bekend bij Bab Hatta, en ik las de hadieth aan hem voor. in het verleden, dus ik las met hem zijn antwoord uit de Koran na het middaggebed, volgens zijn gewoonte. Toen hij klaar was, noemde hij deze woorden drie. Verschillende keren met een groep van zijn studenten, ik vroeg hem ernaar, dus hij zei een anekdote van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, daarna instrueerde hij enkele van de groep om het naar mij te schrijven, dus schreven ze het en corrigeerden het voor hem. O God die vol kracht en almacht is, o God, o God, o God, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, de glorie van uw naaste en de glorie van uw lof – en er is geen god dan u, o God, ik zoek mijn toevlucht bij U tegen steken, plagen, verrassing en slechte wendingen in de ziel, het gezin en het geld, en het kind, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, het aantal van onze zonden totdat je vergeven bent.O God, zegen Mohammed, de eigenaar van het bassin en Al-Kawthar, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, zoals je voor ons pleitte onze Profeet Mohammed, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus geef ons ons leven en maak ons ​​onze huizen en vernietig ons niet met onze zonden en fouten en heb genade met ons met jouw genade o God is de Genadevolle, dus God zal volstaan, en Hij is de Alhorende, de Alwetende, en God is de Genadigste, en er is geen kracht of kracht behalve in God, de Allerhoogste, de grote. Toen vroeg ik hem door zijn steun aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken. Moge God hem zegenen en hem vrede schenken in een droom, en een grote plaag daalde neer in dat land totdat de meeste mensen stierven. Hij verzamelde wat nieuws voor hem en vroeg hem dat als hij de Boodschapper van God zou zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij, op basis van zijn gewoonte in een droom, hem om voorbede voor hen zou vragen, dan zag hij de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, dus vervulde hij hem met deze smeekbede en instrueerde hem om erom te roepen en de mensen te leren erom te roepen bij het opheffen van de plaag. Hij zei, dus ik zei: O Boodschapper van God, ik vrees dat ik hem zal vergeten of dat ik er iets van zal misleiden. Hij zei, dus de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, beval een man die bij hem was en zei : Schrijf het hem in zijn handpalm . Dus ik werd wakker en vond het in mijn hand geschreven op zijn bewoording, want het is Germaans. De auteur zei, en ik vroeg wie me dit had verteld of Sheikh Abu Bakr je toestemming had gegeven om dit van hem te vertellen met deze ketting van overleveringen en hij zei ja ….

…Het visioen van Al-Mobtan op gezag van Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi op gezag van zijn vader – en er zijn honderdvijftig jaar voorbijgegaan – zei hij : Wanneer de nacht waarop de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, werd geboren, een gebroken iwan schudde en veertien balkons vielen er vanaf, en het vuur van Perzië was gedoofd en doofde niet duizend jaar daarvoor , en het meer daalde neer. Saveh , en mening Mobman Ebla moeilijkheden bij het leiden van de paarden peetvader werd afgesneden van de Tigris en verspreid in haar land , toen hij een fractie met afschuw vervulde welke mening Vsber zou aanmoedigen , en dan de mening die het niet verhult voor zijn ministers en Mrasbeth Hij zette zijn kroon en ging op zijn bed zitten en legde ze aan hem voor toen ze hem ontmoetten, vertelde hun over hem die hen erin had gestuurd en hen uitnodigde En terwijl ze zo zijn, toen er een boek aan hem werd genoemd bij het uitsterven uit het vuur , nam hij toe van zijn nood , en de afvalligen zeiden : En ik hervormde God de koning , ik zag op deze avond – en vertelde hem het visioen in kamelen – toen zei hij : Wat is deze Yamauban en hij wist dat bij zichzelf – toen zei hij : Ongeval Het komt van de Arabieren , dus schreef hij daarover : Hij die de koning der koningen brak aan Nu’man ibn al-Mundhir , maar nadat hij naar een man had verwezen die wist wat hij hem wilde vragen , en hij richtte zich tot hem Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem : Weet je wat ik je erover wil vragen? Hij zei : Laat de koning me vertellen of ik kennis van hem heb. Anders heb ik hem verteld wie hij kent . Ze vertellen je wat de mening is , hij zei : me ervan bewust dat ik gratis woonde in de buitenwijken van al – Sham zei tegen hem Facet , zei : dood vraag hem wat ik hem vroeg en ik miste zijn antwoord , hij reed Abdul Christ-kameel zelfs gepresenteerd op Facet heeft toezicht gehouden op de dood en begroette hem en het leven niet Ihr Facet Gowaya hij schiep Abdul Christus Hij zegt een dove moeder die de samenkomsten van Jemen hoort en zeven verzen van poëzie noemde . Toen Satih zijn haar hoorde, hief hij zijn hoofd op en zei : De dienaar van Christus op een kameel viel op het dak en hij heeft het graf vervuld. De vallei van Ashawah en het meer van Sawa stroomden over, en het vuur van Perzië was gedoofd, dus de Levant is niet voor de oppervlakte van Shama, van wie er koningen en koninginnen zijn volgens het aantal balkons en alles wat komt. Toen bracht Satih zijn plaats door, dus ging Abd al-Masih op reis en hij zei – en hij noemde hem zeven verzen van poëzie. Toen Abd al-Masih naar Kashri kwam, werd mij verteld door te zeggen dat Suatih zei totdat hij veertien koningen onder ons had, wat zaken en zaken waren. Tien van hen regeerden over vier jaar, en de rest aan de opvolging van Othman bin Affan – moge God tevreden met hem zijn – en op basis van het visioen dat plaatsvond, wat werd bevolen door Abdul-Muttalib bin Hashem, de grootvader van de profeet, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die Zamzam naar Anders groef op zijn locatie en gratie voor het effect ervan. Ibn Ishaq vertelde me Yazid bin Abi Habib al-Masri, op gezag van Murthad bin Abdullah al-Yazni, op gezag van Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, dat hij hoorde over Ibn Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – de hadith van Zamzam vindt plaats toen hij Abdul Muttalib opdracht gaf om het te graven, dus Abd al-Muttalib zei dat ik uitslaap. Toen de steen naar me toe kwam, zei hij : ik graaf goed. Hij zei : ik zei: wat heb je eraan? Hij zei : Toen vertrok hij van mij. Toen ik de volgende dag terugkeerde naar mijn bed en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Graaf een put . Hij zei : Dus ik zei : het klopt niet . Hij zei : toen ging hij weg . Toen het morgen zover was , keerde ik terug naar mijn bed en sliep erin , dus hij kwam naar me toe en zei : Graaf de gek , hij zei : Dus ik zei : wat is degene die gek is? Hij zei : toen verliet hij me . Toen ik de volgende dag naar mijn bed terugkeerde en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Dig Zamzam , hij zei : Ik zei : Wat is Zamzam? Hij zei : Bloed nooit en rouw nooit , de grootste pelgrims krijgen water , en het is tussen het graan en het bloed , in de put van de machtige kraai , in het dorp van mieren . Ibn Ishaq zei : Toen tussen hem dat aangegeven door de plaats en wisten dat hij morgen had bekrachtigd Bmaolh en zijn zoon Harith bin Abdul Muttalib niet hem die dag werd geboren andere haf toen hij aan Abdul verscheen grote vraag Quraish vouwen wist dat toen hij besefte dat zijn nodig hebben en ze tegen hem en ze zeiden : O Abdul Muttalib het goed Onze vader Ismaël, en dat we er recht op hebben . Dus we waren met jou erin . Hij zei : ik doe deze kwestie niet. Deze zaak werd er zonder jou aan toegewezen en ik heb het uit jullie midden gegeven . Dus zeiden ze tegen hem: zo doen we recht aan hem , want ik verlaat je niet voordat we er ruzie over hebben . Hij zei : Dus maak tussen mij en jou wie je wilt, ik veroordeel je aan hem , ze zeiden : Priesteres Bani Saad bin Hudhaim? Hij zei : Ja , hij zei : En het was onder toezicht van de Levant, dus Abd al-Muttalib reed met een groep van zijn vaders zonen van Bani Abd Manaf en reed van elke stam uit de Quraysh van Nafar. Hij zei : En het land is dan een contingent . Hij zei : Dus ze gingen uit, zelfs als er enkele van deze verschuivingen waren tussen de Hijaz en de Levant. De Muttalib en zijn metgezellen hadden dorst totdat ze zeker werden van de dood, dus zochten ze bij de Quraysh-stammen met hen, en ze weigerden en zeiden : We zijn in een metafoor en we zijn voor onszelf bang zoals wat er met jou is gebeurd . Toen Abdul Muttalib zag wat de mensen deden en wat hij vreest voor zichzelf en zijn metgezellen, zei hij : Wat zie je? Ze zeiden : we hebben niets anders gezien dan je mening volgen, dus we hebben doorgenomen wat je wilde . Hij zei : ik zie dat ieder van jullie het voor zichzelf graaft als je nu veel kracht hebt. Telkens wanneer een man sterft, duwen zijn metgezellen hem in zijn kuil en laten het hem zien totdat de laatste van jullie één man is, het schandaal van één man , een gevangene van een dorp waar hij allemaal samen op reed . Ze zeiden : Ja, wat ik besteld heb . Dus elk van hen stond op, groef het en zat toen te wachten op de dood van de dorst . Bovendien zei Abd al-Muttalib tegen zijn metgezellen : Bij God, als we ons in onze handen werpen, is de dood dat ook. We slaan niet op de grond en zoeken niet zelf vanwege onmacht. Hopelijk zal God ons in sommige landen van water voorzien. uitgezonden door de uitbarsting van Takht Khvha werd aangesteld als zoet water, vergroot Abdul Muttalib en de grootte van zijn metgezellen kwam toen naar beneden en dronk en dronk zijn metgezellen en trok zelfs Osagathm gevuld toen riep de stammen van Quraish : Kom naar het water dat God ons heeft gegeven om Vacherboa en Astqgua te drinken kwamen ze Fsharbwa en Astqgua zeiden toen : moge God je aan ons hebben besteed , o Abdul Muttalib, bij God, we maken nooit ruzie met je in Zamzam . Het water dat je gegeven wordt om dit te drinken in deze wildernis, wat een gegeven is dat je Zamzam drinkt, verwijst naar de Sagaatk-volwassene , en hij kwam terug en keerde met hem terug en bereikte de priesteres niet en stierf tussen hem en hen . Ibn Ishaq zei : Dit is degene die mij bereikte vanuit de hadith van Ali bin Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – in Zamzam . In de roman Bayhaqi is de context de context waarin het voorgaande en waarin hij zei : hij heeft zelfs Fajrgaha water toevertrouwd in de beslissing en dan bloeden Tbhrha niet eens en toen bouwde hij een zwemmende Vtefq hij en zijn zoon Bntzaaan. Ze vullen dit bassin, dit resulteert in hem Haj Vixrh-mensen apart van de Quraish-nacht Faisalha Abdul Muttalib wanneer het wordt , wanneer hij zijn corruptie at genaamd Abdul Muttalib Rabbo Vari in een droom die tegen hem werd gezegd : Zeg : O Allah, ik doe het niet los het op voor bader maar is Sharp oplossing Lobel , dan Kvihm , dus hij Abdul Muttalib toen Quraish het niet eens was in de moskee riep met hem dat ik toen besteedde niet zijn bekken bedierf door een van de Quraish Behalve een ziekte in zijn lichaam gooien totdat ze vertrokken zijn bekken en water geven ….

…Als je iemand in een droom ziet herleven, dan is de interpretatie dat je veel zult verliezen, maar in de toekomst zul je meer winnen dan je hebt verloren, en zul je terugkeren naar geluk en vreugde . En als je iemand anders nieuw leven inblaast, maak je nieuwe vrienden waardoor je je gelukkig en beroemd zult voelen ….

…The Sun : Oorspronkelijk de grootste koning, omdat het verlicht wat er in de lucht is van zijn tegenhangers, met zijn grote voordeel en alle mensen in zijn belangen stelt, en het kan de koning aanduiden van de plaats waar het visioen wordt gezien, en hoger het is hoger dan het de hemel aangeeft, en het is de koning der koningen en de grootste van de autoriteiten, want God, glorie zij Hem De Verhevene is de Koning der Koningen, de machtige van de reuzen en de directeur van de hemel en die erop en de aarde en die erop . En de zon kan het gezag aangeven van de persoon die het visioen heeft, als hij het vooral ziet zonder de gemeente en de raden, zoals zijn prinses, korporaal, leraar, vader of echtgenoot als ze een vrouw is, en misschien de eerbare vrouw als de echtgenote van de koning, president, meester, zijn dochter, of zijn moeder of de vrouw van de ziener, of zijn moeder Of zijn dochter, of haar schoonheid . De dichters vergelijken de schoonheid van maagden met de zon in schoonheid en schoonheid . Er werd gezegd dat in het visioen van Yusef, vrede zij met hem, het een teken was van zijn moeder, en er werd eerder gezegd van zijn tante van moederskant, de vrouw van zijn vader, en er werd gezegd dat het eerder om zijn grootmoeder ging. , en er werd gezegd dat het een teken was van zijn vader en de maan boven zijn moeder, dit alles is toegestaan ​​in de uitdrukking, en als de zon de vader aangeeft, dan gaf hij haar de voorkeur boven de maan door het licht En de zonneschijn, en als het de moeder aangeeft, laat haar dan vrouwelijk zijn en de maan herinneren, dus wat er in de zon werd gezien van een ongeluk, keerde zijn interpretatie terug naar degenen die ernaar verwijzen van degenen die we beschreven over het lot van mensen en de grootsheid van de visie en zijn bewijs en bewijs . Als een gevallen vrouw op de grond wordt gezien, of een vogel haar inslikt, of ze valt in de zee, of wordt verbrand door vuur en haar ogen zijn verdwenen, of zwart en afwezig op een andere manier dan haar loop vanuit de lucht, of ze gaat een kist binnen, degene die aan haar wordt toegeschreven, zal sterven . En als hij een zonsverduistering of wolk zag die het bedekte en er stof of rook op verzamelde totdat het licht afnam, of als je een rimpel in de lucht zag zonder stabiliteit, was dat een bewijs van een ongeluk met degene die eraan toevoegde, ofwel van ziekte, zorgen, verdriet, angst of verontrustend nieuws, behalve dat Degene die u aangeeft ziek is bij het ontwaken, want dat is zijn dood, en als hij het zwart ziet worden zonder reden voor zijn bedrog of een verduistering, is dit het bewijs van de toegevoegde onrechtvaardigheid en zijn onrechtvaardigheid, of van zijn ongeloof en waanvoorstelling, zelfs als hij het in zijn handpalm of het bezit ervan op zijn schoot nam, of het in zijn huis met zijn licht en helderheid op hem neerkwam. Hij was in staat om zijn gezag en trots te bezitten met zijn bezit, als hij een van degenen was die bij hem passen, of de komst van de Heer van die status als hij afwezig was, of zijn zoon of zijn dienaar of zijn vrouw dat zag, omdat hij de autoriteit is van iedereen en de waarden Van het huis, anders was de zwangere vrouw verveeld n als hij een dienstmeisje of een jongen had die onderscheid maakte tussen het mannetje en het vrouwtje, op zoek zijn naar een toename van het gezichtsvermogen, zoals het nemen en onder zijn kleed bedekken of het in een van zijn vaten steken, en hij zal getuigen dat daarin door de verborgen vrouwtjes, en wie het aangeeft, wordt mooi genoemd met kennis of gezag . En als ze in dit geval donker en verschrompeld van kleur was, dan was de koning verraderlijk in zijn bezit, of tegen zijn familie, als hij dat ontmoette, anders zou hem een ​​macht worden opgelegd, of werd hij aangevallen door een arbeider, of een afwezige voet, of hij stierf onder de zieken, en zwangere vrouwen vielen van hun foetus, of baarden een zoon. Maak onderscheid tussen deze gezichten en vergroot het bewijs . En als hij het uit Maghrib ziet opkomen of na zonsondergang ziet terugkeren, of terugkeert naar de plaats vanwaar het opkwam, zullen er een teken en een les verschijnen die aangeeft wat ik heb voorbereid door het bewijs ervan te vergroten . Dit kan wijzen op de terugkeer van de persoon die haar wordt toegeschreven van wat hij hoopte op het gebied van reizen, gerechtigheid of onrecht, afhankelijk van het voordeel van haar begin en afwezigheid, en de tijden daarvoor . Misschien kan de tegenslag die door de zieken wordt aangegeven, en de afwezigheid ervan na het verschijnen voor mensen met zwangerschap, wijzen op de dood van de foetus na zijn verschijning . En misschien duidt het op de aankomst van de afwezige van zijn reizen en het vreemde geld, en misschien duidt de afwezigheid ervan op de terugkeer van de gevangene naar de gevangenis na zijn vrijlating, en het kan erop duiden dat degene die de islam omarmde van zijn ontrouw, of zich bekeerde van zijn kwaaddoen, zal terugkeren naar zijn misleiding . En als iemand ziet dat hij goede of slechte verborgen daden doet, geeft hij zijn jas aan en verbergt hij zijn voorwaarden, en zijn dekmantel wordt niet geopenbaard zodat de zon weggaat, behalve dat hij iemand is die hem op zijn nacht als echtgenote werd gegeven of kocht een geheim, zei hij, de vrouw keert terug naar haar familie en de geheimhouding behoort toe aan haar verkoper . Haar opkomst na haar zonsondergang kan ook een indicatie zijn voor degenen die van zijn vrouw zijn gescheiden van haar regurgitatie, voor degenen die zwanger zijn van haar redding, en voor degenen die niet hebben kunnen leven of haar hebben gemaakt vanwege haar hypocrisie, vooral als haar goedheid dat wel is. door de zon, zoals inkoken, wassen, melkbelasting en dergelijke, en voor degenen die ziek zijn van zijn dood, vanwege het verdwijnen van de mensachtige schaduw. Met de woorden van de Almachtige : “ Toen maakte de zon hem tot gids, daarna namen we een vuistje voor ons. ~En voor degene die in de jihad of oorlog was, voor de overwinning, omdat ze terugkeerde naar Yushaa bin Nun, vrede zij met hem, in de oorlog van de vijanden voor hem, totdat God hem aan hen toonde, en aan wie arm was in de winter dag, over de kleding en rijkdom, en op de zomerdag over het verdriet, ziekte, koorts en conjunctivitis . In de zomer in de zon zitten is een indicatie van de kwelling en het verdriet waarin hij verkeert, ter wille van het vergezellen van de heerser, of de reden voor wie de zon op hem neerdaalde volgens zijn positie en richting . En wie zag dat hij in een zon was veranderd, hij trof een koning zo machtig als zijn stralen . En wie de zon slaat, hangend aan een ketting, de bewaker van de staat en gerechtigheid erin . En als hij in de zon zit en erin geneest, zal hij een zegen ontvangen van een heerser, en wie ziet dat het licht van de zon en zijn stralen van het oosten tot de schemering komen, en als hij de koning waardig is, zal hij winnen. een grote koning, anders zal hij een vlag hebben die in alle landen wordt genoemd, en wie ziet dat hij de zon bezit of daartoe in staat is, dan is hij Het gezegde is aanvaardbaar voor de grootste koning . Degene die haar zag, Safia Munira, was tot hem opgestaan, als hij een heerser was die macht verwierf in zijn mandaat, en als hij een prins was die het goede van de grootste koning verwierf, en als hij afkomstig was uit de parochie van een geoorloofd bestaan, en als ze een vrouw was die zag wat haar behaagde van haar man . En wie de zon in zijn huis ziet opkomen, als hij een koopman is, profiteert hij van zijn vak, en als hij een student van een vrouw is, dan zal hij een mooie vrouw slaan, en als dat wordt gezien door een vrouw die getrouwd en de voorziening van haar man is groter . En het licht van de zon is het prestige van de koning en zijn gerechtigheid, en van zijn woord kreeg de zon een lift van de sultan, en wie de zon op zijn hoofd ziet opkomen maar niet zijn lichaam, hij zal een serieuze en uitgebreide materie . En als het op zijn voeten verscheen zonder de rest van zijn lichaam, zou hij toegestaan ​​voedsel krijgen van vóór zijn cultivatie, en als het op zijn buik verscheen onder zijn kleren en de mensen het niet wisten, zou hij lepra hebben, evenals op de rest van zijn organen onder zijn kleren vandaan . En wie zijn maag ziet splijten en de zon in hem opkomt, dan sterft hij, en als een vrouw ziet dat de zon vanuit haar zadel is binnengekomen terwijl hij een halsband is en dan uit haar staart gaat, dan zal ze met een koning trouwen en blijf een nacht bij haar en als het op haar vagina valt, pleegt ze overspel, en als hij ziet dat de zon helemaal onder is gegaan en hij achter haar staat, volgt hij haar Dan sterft hij, en als hij ziet dat hij volgt de zon terwijl deze reist en is niet ondergegaan, dan zal hij een gevangene zijn bij de koning . Als hij ziet dat de zon een oude man verandert, dan vernedert de sultan de Almachtige God, maakt gerechtigheid en verkrijgt macht, en verbeteren de omstandigheden van moslims, en als ze jong wordt, verzwakt hij de toestand van moslims en brengt hij de sultan te schande . Als hij een vuur uit de zon ziet komen en verbrandt wat er omheen is, dan sterft de koning enkele van zijn hovelingen, en als hij de zon rood ziet, dan is hij corrupt in zijn koninkrijk . Als hij het vergeeld zag, was de koning ziek . Als het zwart wordt, zal het zegevieren en zal het een vloek zijn . Als hij ziet dat ze afwezig is, zal hij zijn verzoek overslaan ….

…Surat Hud Ibn Sirin zei dat degene die zag dat hij het las, zijn geld zou verhogen door het planten en planten van wijngaarden . Al-Kirmani zei dat hij in de maak is . En Jaafar al-Sadiq zei dat hij het pad van religie zou bewandelen ….

…En wie ziet dat zijn hand aan zijn nek is vastgebonden, wijst op de gierigheid van de Almachtige die zegt: ~ Maak uw hand niet aan uw nek gebonden .~…

…Kruisbes Als je ervan droomde kruisbessen te verzamelen, duidt dit op geluk na problemen en wijst het positief op briljante mogelijkheden op het gebied van werk . Als je zwarte bessengroen eet, maak je een fout op je pad naar plezier en haast je je naar het toppunt van sensualiteit . Slechte resultaten zullen onvermijdelijk volgen op het proeven van groene kruisbes . Als je zwarte bes in een droom ziet, voorspelt dit dat je een vreselijke zaak zult overleven . Als een meisje zwarte bes eet, voorspelt dit dat ze enigszins teleurgesteld zal zijn in haar verwachtingen ….

…Een bergklif Als je jezelf in een droom op een bergklif ziet staan, maak je je zorgen over je toekomst die door ongeluk wordt bedreigd . Als je van een klif valt, zal het ongeluk je omringen ….

…De winkel : duidt elke plaats aan waar een persoon baat heeft bij interesse in zijn wereld en andere dingen, zoals zijn boomgaard, zijn feddan, zijn palmboom, zijn vrouw, zijn vader en zijn moeder, of zijn boek, uit de woorden van de publiek voor wie een interessante plaats heeft aangenomen, maak er zijn winkel van . Degene die zijn winkel zag, werd vernietigd, als zijn vader ziek was, stierf hij, omdat hij van hem leefde . En als zijn moeder ziek was, zou ze omkomen, want ze voedde hem op met haar melk en versterkte het met haar levensonderhoud . En zijn vrouw was zwanger of ziek, ze stierf omdat zij zijn wereldse leven is, zijn plezier en zijn plezier, en wie in haar schoot is, is zijn water, en zijn zoon is zijn geld in interpretatie . Als dat niet het geval is, wordt zijn levensonderhoud moeilijk en worden de plaatsen waar zijn kracht voor hem belemmerd, belemmerd . En wie ziet dat hij de deur van de winkel openbreekt, draait zich er vanaf . Als hij zag dat de deuren van de winkels gesloten waren, was hun bagage neergeslagen en hun zaak gesloten . Als hij ziet dat hun deuren geblokkeerd zijn, zullen ze sterven en zal de herinnering aan hen verdwenen zijn . Als hij zag dat het werd geopend, zou het de deuren van de handel voor hen openen ….

…Lengte, lang, of lengte : Een van de belangrijkste betekenissen waarmee we uit deze vorm komen is rijkdom en de hoogte, en het kan worden gegeven in de zin van arrogantie of lange tijd, zich te houden en de overvloed aan goede doelen .. Deze betekenissen kwam in de volgende teksten zei de Almachtige : ( Wandel niet op aarde, vrolijk, dat je niet zult schenden. De aarde zal de bergen niet in de lengte bereiken. ~ Soera Al-Israa 37 De Almachtige zei :~ En vanaf de nacht heb ik werp voor hem neer en prijs hem ‘s nachts voor een lange tijd. ” Soera Al-Man 26 en de Almachtige zeiden (… uw hulp, maak de lengte van hen …) Soera al-Tawbah 86 en de Boodschapper, vrede en zegeningen zij met hem, zegt over de muezzins. De langste mensen op de Dag der Opstanding, en naar verluidt beschreef hij een van zijn dochters zo lang als een hand, wat een metafoor is voor naastenliefde ….

…Het zien van een soldaat met een zweep of kruisboog in zijn hand is een bewijs van zijn goede leven, en het zien van stof is een reisgids . En er werd gezegd dat als hij donder en bliksem had, dit het bewijs is van droogte en angst, gebaseerd op het bewijs van de uitspraak van de Almachtige : “Er zijn gezichten op die dag en ze zullen na een tijdje uitgeput zijn . ~ En als hij dat niet deed, dan is het een bewijs dat de buit is geraakt, want de Almachtige God zegt : ~ Maak hem er zo rijk aan ~….