…De trap : Het geeft de redenen aan voor de hoogte, de verhoging en het verlangen in deze wereld en het hiernamaals, volgens Maarrib die zegt : de mate van zo-en-die is gestegen, en die-en-zo is van hoge rang . En het duidt op het dictaat en de overtuiging van de Almachtige die zegt : ~We zullen ze halen waar ze het niet weten .~ Misschien gaf het de reisfasen en de huizen van de reizigers aan die ze afdalen naar de status van de status en het podium van de etappe . Misschien aangegeven door de dagen van het leven die naar zijn doel leidden . Het bekende ervan duidt de dienaar van het huis en de dienaar van de eigenaar en zijn dier aan, dus wie een onbekende trap op gaat, ik zal zijn zaak onderzoeken, en als hij het einde ervan bereikt en hij ziek is, zal hij zal sterven. Als hij een kamer erboven binnengaat, heeft zijn ziel de hemel bereikt, en als hij zonder die kamer wordt opgesloten, zal hij na de dood ervan worden onthouden. Een reis die hij recht voor zijn neus uitging en het levensonderhoud bereikte als zijn reis in geld was, en als het voor iets anders was, dan leidde ik af wat hij leidde of ontmoette ten tijde van zijn hemelvaart, wat duidt op goed en kwaad en de vervulling en gebrek aan behoeften, zoals als hij veertig mannen ontmoette of dinars vond op dit aantal, dan is dit goed nieuws Precies waar hij naar uitkwam, en als het aantal dertig was, deed hij dat niet, omdat de dertig klein waren en de veertig was compleet, het werd door de Almachtige God voor Mozes met ontberingen voltooid, zelfs als hij er drie vond en zijn vertrek was in een belofte die aan hem was gedaan, omdat de Almachtige God in de drie zei : ‘ Dit is een belofte dat is niet vals . ~ Evenzo, als hij zijn opkomst en zijn vertrek naar de hadj toestond, was zijn hadj voor hem voltooid, en als hij daar niets van hoopte, en hij zag niet dat hij in de maanden van de hadj gezag zou verwerven en verhoging, hetzij door een staat, een fatwa, een oratorium, of de oproep tot gebed op de vuurtoren, of het ontsnapt aan de beroemde spraakmakende zaken . Wat betreft het afdalen van de trap, als hij op reis was, hij kwam van een reis, en als hij werd genoemd als leider, zou hij zijn leiderschap verlaten . En hij was geïsoleerd van zijn werk, en als hij een berijder was, liep hij te voet, en als hij een zieke vrouw had, zou ze omkomen, en als hij de patiënt was, keek ze, en als hij naar een put ging. bekende plaats, of aan zijn familie en zijn huis, of aan een hoop stro of gerst, of aan wat het bewijs is van wereldgeld en zijn offers die Hij herstelde van haar ziekte . En als zijn afdaling was van een onbekende plaats die hij niet kent, of een wildernis, of naar een dood volk dat hij kende van degenen die hem voorgingen, of zijn val een breuk was, of hij viel eruit in een gat of put of begraven, of aan een leeuw die het verslond, of aan een vogel die hij ontvoerde, of aan een afgemeerd schip dat het vertrok Of aan een kruip over haar heen, en zij liep met hem, want de trappen zijn de dagen van zijn leven , en alles wat van hen naar hem werd neergezonden, is zijn dood toen het voltooid was en zijn dagen verstreken . Als hij gezond wakker was van ziekte, en hij was een tiran of een ongelovige, dan keek ik naar wat hem werd geopenbaard, en als het op goedheid duidt, zoals de moskee, vruchtbaarheid, kleuterschool, wassing en dergelijke, dan is hij dat ook. veilig en bekeert zich, en hij daalt af van wat hij is en verlaat het en snijdt hem af, zelfs als zijn afdaling ingaat tegen dat wat duidt op grote grootheid en grote zonden en ongeloof, zoals arrogantie en angstaanjagend groot vuur, leeuw, slangen en grote valkuilen , want het wordt tot hem aangetrokken en wordt niet plotseling ingenomen totdat wat erin vergaat, aan hem wordt teruggegeven, en hij wordt met hem gestraft en kan er niet voor vluchten . Het gebouw van de trap werd vernieuwd, aangezien het bewijs voor goedheid wordt bewezen door de corruptie, als het van melk was, was het goed en als het van bakstenen was, was het niet leuk . Sommigen van hen zeiden : De graad is om goede daden te doen, de eerste is gebed, de tweede is vasten, de derde is Zakat, de vierde is naastenliefde, de vijfde is Hajj, de zesde is jihad en de zevende is de Qur ‘ een . En alle Maraqi zijn goede daden, omdat hij, vrede en zegeningen zij met hem, zei : Lees en verzacht : ervan opstijgen als het van klei of melk is, is goed in religie en de islam, en er is geen goed in als het van bakstenen is, en als hij ziet dat hij in een kamer is zonder margarine en er geen vrede in is, dan is het de perfectie van zijn religie en de hoogte van Zijn rang bij God, want de Almachtige God zegt : ‘ Wij verhoog de mate van wat we verlangen . ~ De kleipotten zijn gemaakt van klei . De gouverneur is verheven en is trots op schulden, en kooplieden handelen met religie, zelfs als die van stenen is gemaakt, want het is de verhevenheid van hardheid van hart . En als het van hout is, dan is het met hypocrisie en hypocrisie . Als het van goud is, verkrijgt het staat, vruchtbaarheid en goedheid . En als het van zilver was, dan zou hij mijn dienstmeisje krijgen met het nummer van elke margarine, en als het nul was, dan zou hij de goederen van deze wereld krijgen . Degene die Marqa bestijgt, zal profiteren van een begrip en scherpzinnigheid die het zullen verhogen . En er werd gezegd dat de graad een ascetisch man was die aanbad, en wie dicht bij hem was, zou verheffing en ascese bereiken, want de Almachtige zei : ~ God verhoogt degenen onder u die geloven, en degenen die kennis geleidelijk hebben verworven .~ En elke graad voor de gouverneur is een jaar . En de ladder van hout : een magere, hypocriete man, en erin opstijgen is een gebouw met een bedoeling, want de Almachtige God zegt : ~ Of een ladder in de lucht, en je zou ze aanroepen met een teken .~ Er werd gezegd dat de hemelvaart de hulp van een volk met hypocrisie inhoudt, en er werd gezegd dat het een reisgids is . Als hij erin opstijgt om de woorden van een persoon te horen, dan treft hij autoriteit wanneer hij zegt : ~ Of heb een ladder waarin ze luisteren, laat hun toehoorders komen met een duidelijk gezag .~ Een man zei tegen Ibn Sirin : ik zag alsof ik op een trap was, dus hij zei : je bent een man die naar mensen luistert . Vrede op aarde is een ziekte, en het ontstaan ​​ervan is gezondheid . Taq : Breed is het bewijs van de goede manieren van een vrouw, en smal is het bewijs van haar slechte manieren . Als een man ziet dat hij in een smalle band zit, scheidt hij openlijk van zijn vrouw, en als zijn positie op de band breed is, wordt de vrouw in het geheim vrijgelaten van haar man . De hoedanigheid is een president die is goedgekeurd door het huishouden ….

…En er werd overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag en neerdaalde in Taif, alsof hij een mok melk had meegebracht en die tussen zijn handen had geplaatst, dus zette hij de mok op . Dus Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : O Boodschapper van God, ik denk niet dat je gelijk hebt met de Ta’if in je jaar, dit is alles. Hij zei : Ja, hij gaf me er geen toestemming voor, dan vertrok hij, moge God hem zegenen en vrede schenken . En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : Ik zag een melk van melk die werd binnengebracht totdat hij werd geplaatst, en toen kwam een ​​andere en deed het erin . Hij breidde het uit, dus ik maakte mijn vrienden en ik at van het schuim, draaide toen de kop van een kameel om en liet ons het eten met honing . Hij zei : Wat betreft melk, het is fitrah, en wat betreft degene die het erin goot, hij zette het uit, zodat er niets in de fitrah kwam, en wat betreft degene die jou met zijn schuim verteerde, de Almachtige God zei : ~ Wat betreft de boter, die gaat verloren . ~ Wat een kameel betreft, het is een Arabische man, en er is niets in een kameel dat groter is dan zijn kop, en het hoofd van de Arabieren is de bevelhebber van de gelovigen, en jij bijt hem en eet zijn vlees. Wat betreft honing, het is iets waarmee je je woorden versiert . En dat was in de tijd van Omar bin Abdul Aziz, moge God tevreden met hem zijn . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik borstvoeding gaf, en hij zei : Wat doe je? Hij zei : ik zal bij mijn Heer in de winkel zijn. Hij zei : Vrees God met het geld van uw Meester . Uday ibn Arta’t zag een slet die hem passeerde terwijl hij aan de deur van zijn huis stond, en hij bood hem haar melk aan, maar hij accepteerde het niet . Toen kreeg hij een tweede keer aangeboden, maar hij accepteerde het niet . Hij werd hem opnieuw aangeboden , dus hij accepteerde het, dus Sirin zei : Het is een omkoping die hij niet accepteerde. Toen kwam hij terug en nam het aan en nam het aan . En de Commandant van de Gelovigen zag Harun al-Rashid, alsof hij in de Haram rustte van de sekten van een hinde . Al-Kirmani vroeg mondeling naar haar interpretatie, en hij zei : O Commandant van de Gelovigen, borstvoeding geven na het spenen zit in de gevangenis en de gelijkenis van jou zit niet gevangen, maar je zit gevangen met de liefde van een dienstmeisje dat verboden is . Het was zo . Met betrekking tot neusbloedingen : als het veel dun is, duidt dit op blijvend geldletsel . En als het dik was, duidt dit op een val die eraan zal worden geboren . Als hij ziet dat zijn neus trilt en zijn geweten is dat de Heer hem goed doet, dan zal hij hem goed slaan bij zijn baas . Als zijn geweten is dat hij hem kwaad doet, dan slaat hij het kwaad van zijn baas, en hij zal een gesel voor hem zijn, en na hem zal hij schade lijden . Als hij het hoofd is, dan kan hij met zijn lichaam evenveel zien als kracht en zwakte, en de overvloed aan bloed en zijn weinige . Als je een paar druppels schudt , is dat een voordeel . Als hij een pond of twee pond ziet en zijn geweten is dat het een voordeel voor zijn lichaam is, dan is de gezondheid van het lichaam de geldigheid van de religie, dus het komt voort uit de zonde en zijn religie is correct . Als het in zijn geweten is dat hij hem in zijn lichaam schade toebrengt, dan is de schade aan het lichaam schade aan de schuld of het verwerven van een zonde . Als zijn kracht weg is nadat het bloed eruit is, dan ontbreekt het hem, en als hij sterk is, dan is hij rijk, want kracht is de rijkdom van de man . Als hij zijn kleren bevlekt met zijn bloed, zal hij daardoor in een kwaaddoen vervallen . Als u niets bevlekt, is degene die het doet vrij van zonde . Als hij bloedneuzen op de weg ziet druipen, dan betaalt hij zakaatgeld en liefdadigheid het op straat . Er werd gezegd dat de bloedneus een schatkist is, en het niezen is zeker ….

Melk Melk drinken in een droom duidt op een overvloedige oogst voor de boer, vreugde thuis en een succesvolle reis voor de reiziger . Wat de vrouw betreft, deze droom is een goed voorteken . Het zien van grote hoeveelheden melk in een droom duidt op rijkdom en rijkdom . Wat betreft een droom dat u betrokken bent bij de melkhandel, dit betekent een toename van uw rijkdom . Als je droomde dat je gratis melk aan anderen uitdeelde, dan betekent dit dat je goed bent en zakaat voor het beste van je rijkdom . Als er melk wordt gemorst in een droom, betekent dit dat u een klein verlies en tijdelijke problemen zult lijden door uw vrienden . Maar als u droomt van vuile melk, betekent dit dat u eenvoudige problemen zult tegenkomen . Als de melk in de droom zuur was, betekent dit dat je je zorgen maakt en bang bent voor de problemen van vrienden . En als je in een droom tevergeefs probeert melk te drinken, betekent dit dat je het risico loopt iets waardevols te verliezen of dat je de vriendschap van een hooggeplaatst persoon verliest . Als je droomt van hete melk, betekent dit dat je een strijd aangaat, aan het einde waarvan je verlangens en aspiraties zullen worden vervuld . Wat baden met melk betreft, het betekent de vreugde en het gezelschap van goede vrienden ….

…Brandhout is aan het roddelen in een droom . En wie twee of drie stokken hout ziet en ze in het vuur steekt om het aan te steken, er zullen grove woorden zijn die groeien en toenemen . En iedereen die een vuur in een bos aansteekt, is iemands jacht op een heerser, en misschien was het brandhout degene die het in een droom droeg met pijnlijke woorden en een belediging voor de eer van mensen . Als hij ziet dat hij brandhout heeft, duidt dat op levensonderhoud en de vervulling van behoeften, en de erfenis of het geld van de nutteloze schenking . Als het brandhout iets was dat gebroken en uitgespreid moest worden, was het een bron van vermoeidheid of kwaad, en als het uitgerust was, duidde het op nabijheid van de autoriteit en het gemak van moeilijkheden . En het hout kan duiden op saaiheid of gierigheid van het wezen, omdat er wordt gezegd : Zo en zo is Hatabah, als hij gierig of saai is . En de bundel brandhout is geld van verschillende soorten . Hij die een held was en met hem een ​​bundel hout zag, diende een groot man . En het verzamelen van hout voor de patiënt, medicijnen en onschuld . En elk hout dat in een droom aan zijn vrucht wordt toegeschreven, duidt op de corruptie van het geld van die vrucht . En wie hout aanbiedt aan het vuur, duidt op nabijheid tot zijn Heer, of het aanbieden van zijn kleintje aan een schoolmeester, of een rivaal aan een heerser, of een zieke aan een dokter, en of het hout met vuur wordt aangestoken vóór zijn offer , zal zijn kleintje slagen en zegevieren over zijn tegenstander . Als hij in een droom brandhout at, at hij verboden geld, of werd hij wakker met hout geslagen . En wie een schip heeft en in een droom ziet dat het is verbrand, of hij heeft brandhout verbrand dat duidt op het zinken van zijn schip . De stronk van het hout is het bewijs van volharding en passiviteit . En de stronk voor grillen, afstoten, lassen en soortgelijk aan hen is een bewijs van interesse en pensioen, als het wordt gewijzigd, en als dat niet het geval is, duidt het op het kromtrekken van de vrouw of de maker of de opschorting van de rente ….

Een stier Als je een stier in een droom achter je aan ziet zitten, dan zal een probleem je op het werk belasten door jaloerse en jaloerse concurrenten . Als een meisje een stier ontmoet, zal hij haar ten huwelijk aanbieden, maar ze zal haar fortuin verbeteren als ze dit aanbod weigert . Als je een stier een persoon ziet aanvallen, zul je in nood verkeren als gevolg van je roekeloze gebruik van andermans eigendommen . Als je droomde van een witte stier, betekent dit dat je jezelf in het leven naar een hoger niveau tilt dan degenen die erop staan ​​hun materiële zaken te verafgoden . De witte stier duidt meestal op winst . Als je ervan droomde een dikke stier te zien, betekent dit dat je een prominente figuur in je land wordt en bewonderd zult worden door vrouwen . Als je droomde van een dikke stier in een groene wei, dan betekent dit rijkdom, geluk en het bereiken van posities waar je niet van droomde, en als de stier mager was, dan is zijn interpretatie het verlies en de verdamping van rijkdom en de vertrek van vrienden van jou . Als je droomt van een dikke stier die aan het juk van de cultivatie is gebonden, dan is dat een goed voorteken, en het betekent een gelukkig huwelijk met een rijk persoon, of het betekent dat de vrouw met wie ze trouwde een oprechte en trouwe persoon is . En als je een dode stier ziet, betekent dit dat je getuige zult zijn van de dood van iemand die je dierbaar is . Als je droomt van stieren die drinken uit een plas met schoon water of een stroom water, betekent dit dat je de eigenaar wordt van onroerend goed en eigendommen, en het kan je huwelijk met een mooie en eerlijke vrouw betekenen . En als een vrouw hierover droomt, betekent dit dat ze de bewondering en toewijding van haar geliefde zal hebben ….

…En wie ziet dat hij melk drinkt van zuivere koeien, schapen of kamelen, dan zal hij rijkdom en levensonderhoud verwerven die toelaatbaar en aangeboren zijn in religie. En wie ziet dat hij melk drinkt die is getint met water, dan is hij een verwerpelijk geld in religie, en als het besmet is met bloed, dan is het verboden geld dat hem overkomt door de arbeid van een heerser. Zijn levensonderhoud en de vruchtbaarheid van zijn huis, en wie zag dat hij zure melk dronk, zorgde toen voor verboden geld, en misschien was hij bedroefd en verdrietig, en wie zag dat hij karnemelk dronk en de zuivere openhartige achterliet, dan zou hij ziek worden en eten wat verboden is, en misschien was hij de eigenaar van een ketterij, en wie zag dat hij zure melk at, dan twijfelt hij aan religie en twijfelt hij eraan en zegt geld Hij kwelt hem en wie ziet dat hij melk drinkt van de melk, want kamelen- en koemelk is geld van de autoriteit van de sultan, en instinct in religie, en melk van de wasbeer is een goede naam onder de mensen, en ezelinnenmelk als het gekwalificeerd is, dan is een gemakkelijke ziekte, en als het wreed is, dan zullen we je verliezen in religie, en de melk van de hond is een grote angst, en de melk van de leeuw is een verwonding tenzij het hoop en melk is De hyena is een vrouw die iemand verraadt die ze heeft gezien en hem verraadt , en de melk van de lupus is angst of bedrog van een wo man, en de melk van de vixen is een remedie voor ziekte en het verdriet van hen, en de melk van de tijgerin is een uiting van vijandschap, en de melk van de vrouw is opsluiting en angst die de zogende en zogende moeders treft…

…In een droom is ze een kalief, minister of president . En misschien komt iemand die het heeft gezien erin . En wie de Ka’aba ziet, dit geeft hem een ​​goed aan dat hij namens hem kan aanbieden of beheren . En als hij ziet dat hij erin bidt, dan is hij veilig voor de vijanden en wordt hij goed . Als hij het oude huis binnengaat, gaat hij de kalief binnen, en als hij iets van hem neemt, krijgt hij iets van de kalief . Als hij een van zijn muren ziet, valt hij, dat duidt op de dood van de kalief . En naar haar kijken is veilig voor wat hij vreest . En als hij zag dat hij een granaatappel uit de Kaaba had gestolen, dan kwam hij met een mahram . En als hij ziet dat hij onder de doden in Mekka is, vragen ze het hem, dan zal hij voor het martelaarschap sterven . En als hij zag dat het nieuwer was in de Kaaba, dan is het een ramp dat de grootste imam zou lijden . Als hij ziet dat de Kaaba in zijn huis is, dan heeft hij nog steeds autoriteit en heeft hij een goede naam bij de mensen . En wie ziet dat hij bidt over de Kaaba, dan wijkt hij af van zijn religie . En wie ziet dat hij de Kaaba mist, dan is hij tegen de Sunnah van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken . En wie de Kaaba ziet, is vernietigd, hij verlaat het gebed . En wie de Kaaba ziet als een afname, toename of een vervorming van zijn positie of een verandering van zijn staat, dit is zijn interpretatie in de imam . En wie ziet dat hij de Kaaba heeft bezocht of enkele van de rituelen heeft uitgevoerd, dan is hij goed in zijn religie . En wie ziet dat hij op weg is naar de Kaaba, dan komt hij naar wat geschikt is voor zijn religie en wereld . En geef de moskee en de moskee aan want het is het huis van God . En als hij ziet dat de Ka’aba zijn thuis is geworden, zullen mensen ernaar zoeken en voor zijn deur staan ​​voor een kracht die hij verkrijgt, een kennis die hij onderwijst, of een werk dat hij doet . Als hij een slaaf was, heeft zijn meester hem bevrijd . En wie ziet dat hij er omheen zwerft of een handeling uitvoert van de rituelen ervan, hij heeft een heerser, een geleerde, een aanbidder, een ouder, een moeder of een meester gediend met rechtvaardig advies ….

…Het melken van een dier is in een droom een ​​indicatie van goede daden, vleierij, politiek en levensonderhoud . Als een slaaf ziet dat hij een koe melkt, zijn meester, dan trouwt hij met de vrouw van zijn meester, en wie ziet dat hij een koe melkt en haar melk drinkt, zal rijk zijn als hij arm is, en hij is waardig en verheven, en als hij rijk is, neemt zijn rijkdom en trots toe . En wie ziet dat hij kamelen melkt, hij zal geld hebben van een sultan, en het melken met bloed zal verboden geld vangen . En zijn sluwe interpretatie melken . En de kamelenmelk is een arbeid op het land van de Arabieren . De melk van het zuivere is arbeid op het land van de niet-Arabieren, als het wordt gemolken en er bloed uit komt, verraadt het een heerser in zijn gezag, want het melken is vergif, het oogst verboden geld, omdat het melken met melk gemaakt een oplossing en winst in zijn vak, en de wereld bracht hem zoveel als de uier hem doorgaf . En er werd gezegd : als iemand een kameel melkt en haar melk drinkt, zal hij met een rechtvaardige vrouw trouwen, en als hij getrouwd is, zal een jongen met zegen worden geboren ….

Melk in een droom is geld dat hij voor hem heeft verdiend . En het gebouw erbij duidt op goed werk en religie . En de steen wordt geïnterpreteerd door een bediende, dus degene die zag dat hij een steen van een hoge plaats gooide en deze werd versnipperd, stierf een bediende . En melk in het gebouw is de relatie van de eigenaar van het gebouw en zijn kinderen die sterk met hen zijn . En wie ziet dat hij melk maakt op een plaats waar zijn mannen toenemen, en wie een melkhuis bouwt, krijgt het presidentschap en het mandaat . En wie ziet dat hij melk maakt, is bang voor de dood . En een steen in het gebouw is een man uit een groep ….

…En als een vrouw ziet dat een man borstvoeding geeft met haar melk, zal hij evenveel van haar geld afnemen als hij borstvoeding krijgt, en er is een hekel aan haar ….

…De vrouw : het volmaakte is een indicatie van wat er aan haar naam is ontleend, hetzij uit wereldse zaken omdat het werelds is, plezier en genot, of uit de zaken van het hiernamaals omdat het de religie corrigeert . En misschien duidde het op het gezag, omdat de vrouw met hartstocht en verlangen over de man regeert, en hij is hierin en streeft haar belangen na als een slaaf . En het duidt de Sunnah aan omdat het draagt, baart en melk geeft, en misschien duidt het op het land, de feddan, de boomgaard en andere samenstellingen . Degene die een vrouw zag die bij hem of haar koning kwam of haar veroordeelde, of hem uitlachte of naar hem toe kwam, onderzocht zijn zaak of hij ziek was met een maag en dergelijke, of dat de vrouw werd beschreven als kameel of ze denkt dat ze heet is, dan zal hij het getuigenis ontvangen . Zo niet, maar zij is een van de vrouwen van deze wereld, dan is hij ontsnapt aan waar hij in is en heeft hij deze wereld bereikt . En als een arme dat zag, zou hij geld ten goede komen . En als hij ziet dat degene die Sultan nodig heeft, laat hem bij haar pleiten en tegen haar vechten . Als hij ziet dat hij een schip of dier heeft dat afwezig is, moet hij hem aanbieden waar hij tevreden mee is . Als een gevangene dat ziet, wordt hij vrijgelaten vanwege haar schoonheid en de vagina die bij haar is, en als iemand dat ziet bij het behandelen van een implantaat of een implantaat, dan moet hij doorgaan en het behandelen . Als hij het aan het publiek ziet, dan is het iets dat aan mensen wordt gepresenteerd of in hen neerdaalt . Als ze een prominent gezicht had, was haar zaak duidelijk . En als ze gesluierd was, was haar zaak verborgen . Als het mooi is, is het aangenaam, en als het lelijk is, is het lelijk . Als ze hen aanspoort, instrueert en veroordeelt, dan is het goed in religie, en als ze ze tegenwerkt, ze aanraakt, accepteert of haar naaktheid aan hen blootstelt, dan is het een verzoeking waarin ze vergaat en wordt verzocht door het uit de pijn ervan of er iets uit verkregen in de droom of het verkregen in dromen, en het kan een fort zijn en buit in dat jaar waarin ze zich bevinden . En als hij het ziet temidden van mensen of in de moskee, want goed kan een beproeving zijn, want de Almachtige God zegt : ~En wij eren jullie met kwaad en goed is een beproeving .~ Als hij ziet dat het bij hen binnenkomt of naar beneden gaat, dan is het het jaar dat komt nadat ze binnen zijn ….

…Bouwen met melk en modder, een man die mensen samenbrengt met halal . En bouwen met bakstenen en gips en wanneer er een vuur onder wordt aangestoken, zit er niets goeds in . En wie ziet dat hij bouwt, en als hij een vrouw heeft, anders zal hij trouwen en een vrouw adopteren . Tiyan is een man die de schandalen van mensen verbergt, dus wie ziet dat hij een werk in klei doet, doet goed werk . Al-Jassas is een hypocriete man die tot hypocrisie is aangesteld, want de eerste die met gips begint, is Farao . En de discussie of de inscriptie rood is, is de eigenaar van de versiering en ijdelheid van deze wereld . En als de inscriptie van de Koran in steen is, dan is het een leraar voor mensen van onwetendheid . Als het is gegraveerd in iets dat niet in hout wordt begrepen, dan is het ontoereikend voor de hypocrisie, de ingangen van de slechte mensen . En de constructie verbreekt de verbonden en breekt de voorwaarden . En melkstamper, geldverzamelaar . Als hij ziet dat hij melk heeft geslagen, gedroogd en verzameld, dan zamelt hij geld in . Als hij erin loopt terwijl het nat is, zal hij door ontberingen en verdriet worden gekweld . En de timmerman : een beleefd voor mannen, die rechtvaardig voor hen is in hun wereldse zaken, want hout is mannen van corruptie, dus hij versiert van dat wat hout siert . Al-Khashab : voorzit de hoop op hypocrisie . Al-Hatab : Roddels en oproer ….

…De kamer : staat voor de verhoging en de vervanging van geheimhouding door het vrije, omdat de kamer superieur is aan het huis . En het duidt op de veiligheid van de angstigen, omdat de Almachtige God zegt : ~En ze zijn veilig in de kamers .~ En het duidt op het Paradijs, omdat de Almachtige God zegt : ~ Die zullen de kamer belonen met wat ze hebben geduld .~ Het geeft ook de mihrab aan, omdat de Arabieren dat zo noemen . Degene die een kamer boven zijn huis bouwt en ziet dat zijn vrouw hem dat en verontwaardiging over zijn actie ontkent, of huilt van gejammer, of alsof ze gekleed is in kleding, hij zal met een andere vrouw trouwen, of zich op zijn gemak voelen, en als zijn vrouw geurig is , mooi en glimlachend, de kamer is een toename van zijn wereldse leven en verheffing . Als hij opstijgt naar een onbekende kamer, als hij bang is voor veiligheid, en als hij ziek is, zal hij de hemel worden. Anders krijgt hij hoogte, plezier en hoogte . En als hij een bijeenkomst had die hem zou volgen in zijn hemelvaart, zou hij hen presideren met een macht of een vlag, of een imamaat in een mihrab . En als hij celibatair in een kamer ziet, trouwt hij met een goede vrouw, de president van Dinah . Als hij twee, drie of meer kamers ziet, is hij veilig voor wat hij vreest . En als hij ziet dat het bovenhuis op het benedenhuis is gevallen en het geen kwaad doet, dan zal hij het hem bij verstek aanbieden . Als hij stof heeft, heeft hij geld . De blik : een man wordt gezien, dus wie haar van ver ziet, overwint zijn vijanden, krijgt wat hij wil en verheft hem gelukkig . Als een handelaar het ziet, dan zal hij winst en een staat behalen, en zijn glorie stijgt boven waar hij was en is . En het opbouwen van de vooruitzichten is de loop van het opbouwen van de rol ….

Een man Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een vrouw uit mijn familie alsof er een vat melk tussen haar borsten was. Elke keer dat ze het haar ophief om te drinken, versnelde ze haar urine, dus plaatste ze het en ging toen, en ze werd ziek . Hij zei: ~Dit is een rechtvaardige moslimvrouw, en ze is natuurlijk, en ze verlangt naar mannen en kijkt naar hen, dus vreest God en haar man .~ Het was zo ….

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…En wie ziet dat een vrouw uit de melk van haar borst komt en naar buiten komt, duidt op goedheid en een toename in genade ….

…Het is overgeleverd op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dat hij zei : ~ Wie denkt dat hij melk drinkt, is fitrah .~ De heer Abu Saad zei : Het zien van melk in de borsten voor mannen en vrouwen is geld, en de melkaanvoer ervan is de capaciteit van geld. Als een vrouw die wakker is geen melk heeft, ziet dat ze een bekende jongen, man of vrouw borstvoeding geeft, zijn de deuren van deze wereld voor haar en voor hen gesloten . Sommigen van hen zeiden dat wie het zag alsof hij borstvoeding had gekregen van een vrouw, hij geld en winst zou ontvangen . En wie het ook zag alsof hij paardenmelk of een rum dronk, de sultan genoot ervan en werd er goed van . En veemelk is halalgeld van de sultan ….

…De melk van een poesje duidt op strijd en oorlog, en misschien op zwakte en ziekte ….

…Degene die ervan drinkt of een zuignap zuigt of zuigt of drie, dan bidt, vast en zakaat over de aard van zijn natuur, en voor zijn drinker heeft hij toegestaan ​​geld, kennis en wijsheid, en er werd gezegd : hij die gemolken heeft een kameel en dronk haar melk, gaf aan dat hij met een rechtvaardige vrouw zou trouwen, en als de ziener verborgen was, een jongen met wie zegen werd geboren . Koemelk is de vruchtbaarheid van de Sunnah, en geld is toegestaan ​​en infecteert de menselijke natuur . En in de persoon van het visioen is een man die wordt vrijgelaten een slaaf, zelfs als hij arm is, wordt hij rijk ….

Melk is in een droom een ​​man die evenveel geld inzamelt als die melk . En wie ziet dat hij melk dronk, droogde en inzamelde, zou geld inzamelen ….

…Is wat we zien in een droom van visioenen , dromen , of Alodgat , in kleur , of zwart-wit? Als een van jullie over deze vraag nadenkt en er een antwoord op zoekt, dan kan hij op zoek gaan naar een antwoord erop door : te proberen terug te halen wat hij eerder in de slaap heeft gezien … en sommigen slagen er misschien in het zich te herinneren . Anderen kunnen mislukken . Maar zeer zeker zal zeggen dat we niet weten of wat we zien in kleur of in zwart-wit . Ik zeg hier mijn eigen mening door onderzoek en vragen, dat het meeste van wat we zien in zwart en wit is, en er zijn weinig visioenen in kleur, en op dat moment heeft de kleur die in de droom kwam zijn sterke betekenis en er zijn er veel voorbeelden die bij me opkwamen, of het nu tijdens de presentatie van het droomprogramma was, of tijdens mijn uitdrukking in Op maandag of vrijdag, waarin er een verwijzing is naar kleuren in visioenen, maar wat in de Koran of Sunnah wordt gevonden, is gebaseerd op het, en er is bewijs voor het bestaan ​​van kleuren in een droom, wat Al-Tirmidhi vertelde in het boek Openbaring, hoofdstuk over wat er in het visioen van de profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, in de weegschaal En Waterman, op gezag van Aisha, die zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd gevraagd naar een krant, en Khadija zei tegen hem : Hij geloofde je en dat hij stierf voordat je verscheen, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ( ik toonde hem in een droom met witte kleren aan, zelfs als hij van de mensen van Hellfire was. Hij zou zich anders gekleed hebben .) De aanwezigheid van kleuren wordt ook aangegeven door de hadith van Abdullah bin Salam, die Al-Bukhari vertelde in zijn Sahih, en hem zelfs de titel gaf door te zeggen : De deur van het groen in de droom en de groene tuin , en de hadith werd erin gepresenteerd, en daarin : Abdullah bin Salam passeerde een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Omar, en ze zeiden : dit is een man van de mensen van het Paradijs, ik zei : geen verteller zei: ze zeiden dat en dat, hij zei : Halleluja ! Ze hadden niet mogen zeggen waar ze geen kennis van hadden, maar ik zag alsof er een pilaar in een groene weide was geplaatst en er een lendenen in was opgericht, en in zijn hoofd was er een lendenen, en op de bodem ervan was een schoner, en hij was de bediende, of de bediende, en dat werd hem verteld, dus ik ging uit elkaar totdat ik de pijl nam . Ze vertelde het aan de Boodschapper van God, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: [ Abdullah zal sterven terwijl hij de meest betrouwbare pijl neemt ]. Dit bewijs bewijst wat u zei, en God weet het het beste ….

…Ziet de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, de droom? Ik vroeg me af over een belangrijke wetenschappelijke kwestie in de wetenschap van meningsuiting, dat is wat mijn artikel hem heeft genoemd, en ik zeg erover : het begin van het visioen is van God, en de droom is van de duivel, en dit staat vast door de tekst van de expliciete Sunnah. De Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zegt : [Het visioen is van God en de droom is van Satan ] Overeengekomen . Satan is toegewijd aan de permanente vijandigheid van elk menselijk wezen, denk dat de ooit vrijgelatenen in de slaap dromen komen die hen angstaanjagend zijn, of waakzaamheid zal onheil reageren, zegt de Almachtige God : [ en leef om Rahman te noemen, de antithese van zijn demon, hij is zijn tegenpool. ] waardoor we hem veroorzaken dat een duivel hem op de ongelovigen schopt , ‘ hij is aan hem toegewezen ‘, werd er in deze wereld gezegd , hem verhinderen moslim te worden , en het heilige opwekken , en hem gehoorzaamheid vertellen , en hem bevelen te zondigen ; Het is de betekenis van de uitspraak van Ibn Abbas . Dus Valohlam is alarmerend over wie zich van de man heeft verwijderd en het verlaten van de gehoorzaamheid en gebedsgroep, en hoopt de woorden van de Almachtige God voor zijn erfgenamen : [ niet de vrienden van Allah, er is geen angst, noch zullen zij degenen bedroeven die geloven en vrees voor hen mensen in dit leven en in het Hiernamaals …] geïnterpreteerde menselijke visie Het goede wordt gezien door de gelovige of gezien door hem . Dromen zijn verminderd of ontbreken voor de beschermers van God, omdat hun daden hen geïsoleerd hebben gemaakt van de schade van de vervloekte Satan, waarvan het belangrijkste geloof en vroomheid is . De Profeet, vrede zij met hem en zie nooit de droom, en dus de rest van de profeten en het bewijs van dit interview : Abdullah bin Masood zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : [ Wat een van jullie alleen heeft al zijn echtgenote van de djinn, zeiden ze : Pas op, O Allah’s Boodschapper? Hij zei : En tegen mij, behalve dat God me met hem hielp, dus omarmde hij de islam, dus beveelt hij me alleen wat goed is. ] ﴾ Sahih Muslim . Degene die deze waardigheid geeft in het wakkere leven, wordt niet belet hem deze tijdens de slaap te geven, en hij zal de droom nooit zien in de juridische betekenis die we aan het begin van dit artikel hebben besloten . God weet…

…Wat is de uitspraak over het toeschrijven van een droom aan de duivel? Wat is de uitspraak over toeschrijving aan hem alleen als metafoor? Toen het tot ons kwam, werd gemeld dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ((Het ware visioen is van God en de droom is van de duivel )) . Veel betrouwbare geleerden hebben iemand gevonden aan wie de droom wordt toegeschreven als metafoor voor het voorbeeld van de Mazzari in Sharh Sahih Muslim en Ibn Hajar in Fath al-Bari, terwijl ze spreken over de rechtvaardige visie : ( Het is met betrekking tot wat de duivel niet heeft toegang tot, en wat betreft wat een inkomen heeft, het wordt aan hem toegeschreven als een metaforisch percentage ). Ik zei : Maar de juiste mening is dat de acties worden toegeschreven aan hun onderwerp. Omdat Hij degene is die het initieerde en het deed, en het werd toegeschreven aan de Almachtige God, omdat Hij degene is die het heeft verordend en geschapen, zoals de Almachtige zei : { Wat is er van goedheid overkomen, is van God } dat wil zeggen, een act en een begin . En de Almachtige zei : ( Iedereen is bij God ), waarmee hij hun schepping en waardering bedoelt . En hieruit de daden van de duivel, zoals waswasah, misleiding, verleiding en het sluiten van een contract met de groep mensen, die allemaal echt aan de duivel worden toegeschreven. Het is de directe haar dit veel ontvangst in de Koran Almachtige zei : { Satan Sol ze dicteerde hen } , en de Almachtige zei : { Satan belooft je armoede en beveelt je immoreel te plegen } zei ook { en Kasemhma, ik ben ook voor degenen wie Nashan } en de Almachtige zeiden { ik ben een buurman jij } en gaven dit ook aan door vrede zij met hem te zeggen (( houd het hoofd van de duivel op het rijm van jou …)) Moslim nucleaire uitleg (6/65) en zeggende vrede zij met hem : ((de duivel is de zoon van Adam bloedstroom )) overeengekomen . Dit en zijn soortgenoten is een feit dat ze op een echte manier aan Satan toeschreef, omdat hij er de directe acteur van is, zelfs als ze allemaal naar de mening van God Almachtig en Zijn schepping en wil Almachtig zijn . Als hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : ((De droom is van Satan )) , dan moet het op het eerste gezicht gezegd worden, en de droom is van het soort dat hij de kinderen van Adam verleidt en intimideert . Al-Qadi en anderen zeiden : ( Hij is op zijn gezicht en dat God de Almachtige voor hem de kracht en het vermogen heeft gemaakt om door de binnenkant van de mens zijn bloed te laten stromen )….

…Als je droomt dat je op een ezel rijdt, betekent dit dat je betrokken bent bij zaken die je zorgen en angst bezorgen . Maar als je zonder problemen je doel bereikt, bereik je je doelen en win je waar je naar streeft . Als een meisje droomt van een witte muilezel, zal ze trouwen met een rijke vreemdeling of een rijk persoon, maar ze zal niet met hem opschieten . Als ze droomde van een ezel die in het veld roeide, betekent dit dat ze veel bewonderaars heeft, maar geen van hen zal haar ten huwelijk aanbieden . Als je droomt dat een muilezel je heeft geschopt, betekent dat mislukking in liefde en huwelijk . Als je een dode muilezel ziet, betekent dit dat je de verloving annuleert en jezelf isoleert van je metgezellen ….

…Grootboek Als u ervan droomt om een ​​grootboek in de boekhouding aan te houden, zult u te maken krijgen met verwarring en teleurstellende situaties . Als u droomt dat u verkeerde boekingen in het grootboek heeft gemaakt, zult u kleine geschillen ervaren en zult u een klein verlies lijden . Als u het grootboek in een metalen kluis stopt, kunt u uw rechten beschermen onder vijandige omstandigheden . Als u uw grootboek kwijtraakt, worden uw belangen vertekend door de opdracht te verwaarlozen . Als je droomde dat er brand in je grootboek kwam, zal de verwaarlozing van vrienden je lijden . Als je droomt dat een vrouw je grootboek vasthoudt, verlies je geld in je poging om plezier te maken met werk . Als een meisje van een grootboek droomt, betekent dit dat ze een betrouwbare zakenman zal hebben die haar zal aanbieden om met haar te trouwen . Als u droomt dat de rekeningen die in uw grootboek staan ​​waardeloos zijn, duidt dit op slecht beheer en verliezen, maar als de genoemde rekeningen van waarde zijn, zal uw bedrijf een verbeterde positie innemen ….

…De melk van de ezel is een goede verwonding, en het verschijnen van melk van de aarde en het vertrek ervan zijn een bewijs van het ontstaan ​​van onrecht ….

…En wie vlees of melk van een zebra ziet en eet, zal een slaaf van een eerbare man slaan ….

…Is het toegestaan ​​om God in een droom te zien? Het antwoord hierop : dat de mensen van meningsuiting het erover eens zijn dat het toegestaan ​​is om God in een droom en gezondheid te zien , behalve dat de Profeet vrede zij met hem is . Ibn Albaqlani zei : zie God in een droom gedachten in het hart van een semantiek achter mij over dingen dan of wees zoals elke andere bittere Iaat , en God weet het (1). Vraag : Wat is de etiquette van goed zicht? Wat is haar voorbeeld? A : De geleerden noemden etiquette die degenen die een rechtvaardig visioen zagen, zouden doen, namelijk : 1 Om er dankbaar voor te zijn . 2 • Anne Astbhr uit . 3 • Anne wordt gesproken, maar iedereen die liefheeft zonder de gehate . Vrede zij met hem, zei hij : Als je een visioen van liefde zag, want hij is van God , Fleihmd door God en het gebeurt . . ~(2) . De secties van Openbaring corrigeren inspiratie als al een Maagayh God in het hart van de dienaar, zegt een woord tot de Heer, zijn dienaar in een droom, zoals hij zei bin stille aanbidding en anderen, waaronder : de samenvloeiing van de geest van de slapende leven van de dood van zijn familie en zijn familie en zijn metgezellen , en ik zal het later wel in een grotere activering, als God het wil . , waaronder : de beklimming van zijn ziel aan God en haar aan hem . inbegrip van : het invoeren van de geest van het Paradijs en Mhahadtha en andere (3). ___________________ (1) Ibn Hajar – op – (388 \ 12) (2) vertellers Bukhari ook in de Open – op – (369 \ 12) (3) zoon van waarden – geest – op – blz. 63 ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…En wie ziet dat de melk zachte kaas is geworden terwijl hij het eet, geeft aan dat het geld geoorloofd is, het vermogen tot levensonderhoud en de vrouw die melk over een persoon giet, zal worden opgesloten ….

…De melk van een wolf lijkt er op en kan wijzen op de verwonding van geld van een onderdrukker ….