…Geluiddemper – om te koken : geeft het bestaan ​​aan van een in het geheim geweven werk ….

…Tabahjah: Wie in een droom ziet dat hij mensen voedsel geeft, geeft geld uit om te profiteren van de handel . En degene die heeft opgeroepen om te koken, zoekt de hulp van degene die geroepen is om een ​​persoon te onderdrukken ….

En wie ziet dat hij eten kookt met saffraan, duidt op ziekte ….

En wie zag dat hij een kip ving met vleeskuikens als hanen, dan zou hij een zoon krijgen ….

En wie zag dat hij een kip slachtte, zou interpreteren om met een maagd te trouwen ….

En wie zag dat een kip zijn huis binnenkwam en vervolgens legde, geeft aan dat er geld was ontvangen van een mooie vrouw ….

En al-Kirmani zei, terwijl hij het ding in de oven bakte, als het gebakken is, dan is het toch goed ….

…Abu Saeed, de predikant, zei dat rijst geld is dat een som is van ontberingen en ontberingen, en er werd gezegd dat het koken van rijst geld is dat groeit en toeneemt ….

En wie ziet dat hij iets van de kippen heeft geslagen, dan zal hij ook door gevangenschap en de bedienden worden geraakt. Als ze talrijk zijn en niet in zijn huis kunnen worden geteld, dan zal hij het leiderschap en de rijkdom treffen, en zijn angst is weg, en zijn staat zal worden geaccepteerd, en wie ziet dat hij een kip heeft geslacht, dan wordt aangenomen dat hij een maagdelijke meid. Zijn veren raakten uit gevangenschap en bedienden geld en premie, en wie ziet dat hij een haan of zijn bezit heeft geslagen, hij bezit een buitenlandse man van de nakomelingen van koningen, en er werd gezegd dat als hij blank is, hij profiteert van een rechtvaardige slaaf of rood, dan bezit hij een slecht overgebleven slaaf, en wie denkt dat hij de doder van een haan is, dan betwist hij een vreemde man. Een haan heeft een hekel aan, dus wat hij haat zal met die man gebeuren, net zo goed als hij wordt geraakt door een haan, komt een zonde. En wie ziet dat hij een koning heeft die een struisvogel noemt of hem slacht, dan kan hij hulp krijgen van een Arabische man, en wie ziet dat hij uit de struisvogeleieren of hun veren sloeg, dan slaat hij een Arabische man geld en goedheid…

En wie ziet dat hij met een pen schrijft terwijl hij mijn moeder is, er zit niets goeds in, en het kan duiden op zijn aanstaande dood ….

En wie ziet dat hij op mijn kraan rijdt, dat duidt op zijn armoede en zijn ballingschap ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

En wie ziet dat hij zegt tegen een kruising die uit mijn neus kwam, dan komt er geld voor, en als hij zegt dat het eruit kwam, gaat het geld weg. In de index is weergegeven dat degene die een uitdrukking bedoelt zowel rekening houdt met de uitdrukking in wat hij bedoelt als met de kruising ….

…Watervogel : de beste vogel in de hermeneutiek, omdat ze vruchtbaarder en minder productief zijn . En wie het vangt, krijgt geld en bederft, want de Almachtige God zegt : “Het vlees van een vogel is iets dat het begeert. ‘En de vogel is een man van mensen, zoals die vogel in vogels is in zijn kracht, wapen, voedsel, kracht, veren, vlucht en hoogte in de lucht. En hij heeft een rijke vrouw, want eenden zijn zijn schuilplaats en water, en er wordt gezegd dat eenden mannen zijn van gevaar, vroomheid, discipline en kuisheid . En uit zijn woord, de eend, kreeg hij eer en verheffing door een vrouw . Er werd overgeleverd dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veel watervogels nam, dus ik maakte de eerste slachting, daarna de eerste, en hij zei : Als je geen water ziet, zijn het veren. dat raakte het . En wie de vogel om zijn kop ziet slaan, hij verkrijgt de staat en heerschappij, want de Almachtige God zegt : “En de vogel zit propvol, en iedereen heeft een tak. ‘ Als hij vogels in zijn plaats ziet vliegen, dan zijn ze jaloers op de engelen . En hij vertelde dat sommige van de indringers zagen alsof de kapper zijn hoofd schoor en de vogel groen geschoren in de lucht verliet , alsof hij terugkeerde in de baarmoeder van zijn moeder , ‘ die we creëerden en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm andere keren ~ Vqsa op zijn metgezellen, en toen tot zichzelf, zei hij : met betrekking tot het scheren van mijn hoofd sloeg mijn nek, wat betreft de vogel, mijn ziel en zijn opstijging, naar de hemel, en wat betreft mijn terugkeer, mijn moeders buik tegen de aarde, hij werd gedood op de tweede dag van zijn visioen . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag alsof er een vogel uit de lucht kwam en tussen mijn handen viel en zei : Het is goed nieuws waar je blij mee zult zijn ….

En wie zag dat hij het vlees van mijn grootvader bracht, kreeg geld ….

…Abu Sa’eed zei dat de predikant op een dag een vrouw naar de kruising kwam Ahwani ze zei tegen hem : ik zag alsof mijn man me Nrjdzisa overhandigde en Dharta gaf Asa zei, en klampt zich vast om van je te scheiden Bdhartk hoorde de woorden van de dichter : niet voor het Nargis-tijdperk … maar het Covenant to Las…

En wie ziet dat hij mijn veiligheid aanraakt, het zal gebeuren, en misschien zal hij geamuseerd zijn ….

Wat er ook wordt gekauwd zonder te eten, de spraak neemt toe met de hoeveelheid van dat kauwen

En wie ziet dat hij Egyptisch eten eet, heeft ook geld ….

…Het eten van de oudsten : Er zit een verschil in, sommigen van hen zeiden dat hij het geld van wezen verteerde , en sommigen van hen zeiden dat hij het geld van de oudsten van mensen consumeerde , omdat de herders geld zijn en de schapen het bewijs zijn van de trots van mensen ….

…Al-Kirmani zei dat een visioen van het eten van warm brood duidt op een goed leven ….

En wat betreft het eten aan tafel . De levensduur en het verhogen van de tafel geven het verstrijken van de termijn aan ….

…Met betrekking tot het eten van mensenvlees, wie ziet dat hij het eet en wanneer hij het eet is er een zichtbaar spoor, dan eet hij van het geld van die persoon als hij het weet, en als hij het niet weet, dan krijgt hij geld. in elk geval, en als het geen duidelijk effect heeft, zal hij hem achtervolgen en wie ziet dat hij het vlees van zichzelf eet, dan zal hij veel geld en grote autoriteit hebben. En wie ziet dat hij het vlees van zijn vijand eet, zal het winnen

En wie de vonken ziet eten wat tot hem kwam, dan is het spraak en kwaad en een ruzie of oorlog tussen een volk en hen kwaad te doen, en het visioen van rook is een grote verschrikking en felle gevechten en oorlog, en als met die rook daar is een vlam, dan is het een ernstige moord die mensen treft, en als het geen vlam is, dan wordt het gecombineerd zonder oorlog en opruiing zonder te doden ….

…Als hij ziet dat hij eten op tafel heeft gezet, dan is dat een genoegen . Als het vet is, blijft het geschil bestaan . En als hij het zoete en het romige zuur verhoogt, is het beter voor hen en stabiliteit . Als het geen vet is, is het niet stabiel . Als het voedsel wordt opgetild en geplaatst, wordt het geschil verlengd ….

…Honger : het is geld en gretigheid om pensioen te zoeken . Verzadiging : pensioen verzamelen en geld beloven . Eten : verschilt in de omstandigheden . Sommigen van hen zeiden dat honger beter is dan verzadiging, en water geven beter is dan dorst . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij honger had, gezond zou zijn, en wees voorzichtig . En wie ziet dat iemand anders hem uitnodigt voor de lunch, zijn visioenen duiden op een reis niet ver weg, want de Almachtige God zegt : ~ We hebben van onze reis gezien dat dit een ritueel is .~ Als hij hem halverwege de dag uitnodigt om te eten, is hij uitgerust van vermoeidheid . Als hij hem uitnodigt voor een diner, bedriegt hij een man en bedriegt hij hem voordat hij hemzelf bedriegt . En wie ziet dat hij voedsel heeft gegeten en zich heeft aangesloten, zal ernaar streven zijn vak na te streven . En wie ziet dat hij het vlees van zichzelf heeft gegeten, eet van het opgeslagen geld en zijn schatten . Als hij het vlees van iemand anders eet, dan zal hij of een van zijn familieleden, als hij het rauw eet, hem tegenspreken, en als hij het gekookt of gegrild eet, dan eet hij het kapitaal van iemand anders . Als hij ziet alsof hij in het vlees van zichzelf bijt, het snijdt en op de grond gooit, dan is hij een man voor een maz . En de vrouw eet het vlees van de vrouw die onderdrukkend of onderdrukkend is . En een vrouw die het vlees van zichzelf eet, is het bewijs dat ze hoererij is en het harde werk van haar vagina verteert . Het eten van het vlees van een man in interpretatie is als het eten van het vlees van een vrouw, en het eten van het vlees van een jonge man is sterker in interpretatie dan het eten van het vlees van de sjeik . Als hij ziet dat hij het vlees van zijn eigen tong eet, zal hij voordeel halen uit zijn tong, en misschien geeft dit visioen aan dat de eigenaar eraan gewend is te zwijgen en woede en melancholie in bedwang te houden ….

En sommigen van hen zeiden, misschien gaf een visioen van het eten van aubergine aan dat wat hij bedoelde van goed of kwaad zou gebeuren omdat hij, vrede zij met hem, zei : ~ Aubergine is wanneer hij voor hem werd gegeten, en wat dragon betreft, het is geïnterpreteerd met een slecht humeur, en het kan duiden op een man van slechte afkomst en werk . ~…

…Snoepgoed en eten : Oorspronkelijk, als iemand ze ziet alsof hij ze heeft gegeten, geeft hij een goed leven aan, ontsnapt aan risico’s en verkrijgt plezier en opluchting ….

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

En wie ziet dat hij een kuiken heeft geslacht, dan duidt het op een ramp bij de kinderen van zijn dienstmaagd of zijn jongen ….