…Broek is een buitenlandse vrouw in een droom, dus wie een nieuwe broek heeft, zal met een buitenlandse vrouw trouwen . En er werd gezegd : de nieuwe broek is kuisheid om te dragen . En wie een broek zonder hemd draagt, hij is bang voor armoede, of hij reist naar de niet-Arabieren omdat hij degene is die ze draagt . En er werd gezegd : een broek in een droom is goed voor de eigenaar als hij hem draagt . En er werd gezegd : de broek is een gemene vrouw of een buitenlandse slavin, en als hij ze koopt van iemand anders dan hun eigenaar, zal hij met een vrouw trouwen zonder voogd . En wie zag dat hij een broek kreeg, zijn kracht zal van hem worden verwijderd . Er werd gezegd : Broeken in een droom bereiken het mandaat ….

…Wat betreft de pantoffels, wie ziet dat hij khuff draagt ​​en niet van iemand is die het draagt ​​terwijl hij wakker is, dan is hij bang terwijl hij zal worden geslagen of gevangengezet, of hij zal twee vrouwen krijgen en er wordt gezegd dat als hij in een wolk dan is hij veilig van datgene waar hij bang voor is en misschien was de slipper een paradijs van het onheil en misschien reisde het in de zee en wie zag dat iemand verborgen was, werd van hem weggenomen en verbrand. Dan gaat de helft van zijn geld weg, en als het weg is, is zijn rijkdom samen weg, al zijn geld is op, en als hij ziet dat hij sokken draagt, heeft de sok bescherming. Als de sok nieuw en correct is, dan betaalt hij zakaat en doet hij met zijn geld goed, en als het versleten en onderbroken is, dan houdt hij zakaat vast….

…Al-Mu`allif : Ezz, omdat het alleen voor degene is die het uiterlijk en de dieren heeft, en er werd gezegd dat hij de vrouw van de man is . En wie ziet dat er een kribbe in zijn huis is, waarop twee tanks worden beleden, duidt op verwarring bij een vrouw met twee mannen, ofwel zijn vrouw, ofwel een ander huishouden . Wat betreft het hol : in de grond of de muur, het is de mond . Wie een gat ziet waar een dier uit kwam, dan is het een mond waaruit woorden komen zoals die van dat dier en zijn interpretatie . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een smal gat waaruit een grote stier kwam, en hij zei : Het hol is de mond waaruit het grote woord komt en hij kan er niet naar terug. . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof Yazid bin Al-Muhallab een macht had tussen mijn huis en zijn huis . En ze zei tegen jou, moeder? Hij zei ja . Hij zei : was het een natie? Hij zei, ik weet het niet, dus de man kwam naar zijn moeder en vroeg haar en ze zei dat het waar is, ik was een slaaf van Yazid bin Al-Muhallab, toen werd ik je vader ….

…Haar hand droogde op in Manan 88 – op gezag van Hashan bin Hassan op gezag van Wasel Mawla Abi Ayyainah, op gezag van Musa bin Ubaidah, op gezag van Safiya bint Shaybah, die zei : Ik was bij Aisha – moge God wees tevreden met haar – en een vrouw kwam naar haar toe met haar hand en hij liet vrouwen haar vervloeken en ze zei : ik kwam naar jou behalve mijn hand Mijn vader was een man van tolerantie, en ik zag in een droom mannen die menstrueerde met gieters die degene die naar hen kwam drenken, en ik zag mijn vader, ik zei : Waar is mijn moeder? Hij zei : Kijk, toen keek ik, en als mijn moeder niets anders bij zich had dan een stuk vod, zei hij : ze gaf nooit liefdadigheid behalve met die lap en het vet van een koe die ze slachtten, want dat vet smolt en werd er zachter. , en ze zei en kreeg dorst, zei ze : Dus ik nam een ​​vat met vat en gaf het water, en ik riep van boven : wie het te drinken gaf , God zal zijn hand drogen Dus mijn hand werd zoals je kunt zien…

…Hij is in een droom de vrouw en zoon van de man, zijn dood en zijn leven, zijn rijkdom en eer, zijn moeder en zijn dier, en zijn geheim. Als zijn winkel in een droom instort, scheidt hij van zijn vrouw, of is zijn zoon weg, of sterft hij als hij ziek is, of zijn geld kwijtgeraakt of zijn slaaf verkocht of stierf, of zijn geheim verscheen . En als hij zag dat zijn winkel fris en lekker rook, en als hij vrijgezel was, trouwde hij met een goede vrouw of had hij een zoon, en als hij ziek was, zou hij herstellen van zijn ziekte en zijn leven verlengen, en hij zou zijn waarde kunnen vergroten en zijn aanwezigheid verruimen, of hij kocht een prachtige natie of een luxueus dier . Misschien wees de winkel de vader en de moeder aan, omdat zij de reden waren om hem te vinden en te voeden . Wat in zijn winkel bekend was, of het nu een toename of een afname, een nieuwigheid of een sloop was, is te danken aan de persoon die het naar de winkel wees . En wie zag dat hij in een winkel zat, hij zou profiteren van het goede . En wie zag dat zijn winkel was verwoest en zijn vader, moeder of vrouw ziek was, dan zou de patiënt sterven . De winkel is het levensonderhoud van de man en zijn huwelijk . En wie zijn winkel wil vegen, gaat er weer uit . En wie ziet dat hij de deur van zijn winkel breekt, zal zich ervan afwenden . Als hij ziet dat de deuren van de winkels gesloten zijn, zal de recessie zich uitbreiden, en als hij ziet dat de deuren opengaan, zal God de handelspaden vergemakkelijken ….

…En wie ziet dat hij een kleed op zijn rug draagt, het duidt op de overvloed aan zonden en lasten, en dat hij het op zijn schouder draagt, zijn visioenen geven aan dat hij een kleed draagt, vooral als het om zijn nek zit .)…

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

Als een vrouw bij een begrafenis ziet dat ze is overleden en zwanger is, als ze geen man heeft, is ze getrouwd en als ze een man heeft, wordt haar schuld ongeldig ….

…Wat betreft het hemd in het visioen, de vrouw van de man is misschien zijn zorg in zijn pers en zijn levensonderhoud, en het kan zijn religie en zijn vrijgevigheid zijn. Wie ziet dat hij een nieuw, brutaal en wijd hemd droeg, zijn vrouw is het met hem eens in zijn belangen, of zijn rechtschapen leven, of zijn religie is correct. En wie het als een tekortkoming of een doorbraak of iets dergelijks ziet, de gebeurtenis is in een van de bovengenoemde gezichten en misschien zal het kapotte overhemd de zaken van de eigenaar overstemmen en zijn zorgen in overvloed, of hij verlaat zijn vrouw. En als hij ziet dat hij een dun hemd draagt, dan is hij zachtaardig in de zaken van de eigenaar. En als het kledingstuk van wat bij hem bekend is van de rechtvaardige kleding, dan lijdt hij aan onthouding en heeft hij gelijk in zijn religie, en als het celibatair ziet dat hij een nieuw hemd draagt, is hij getrouwd Een vrouw en er werd gezegd dat wie dan ook zag dat hij hem een ​​hemd had gegeven is een goed nieuws, en wie ziet dat hij een nieuw hemd aan heeft, dan ontmoet hij zijn zaken en regelt zijn zaken, en als hij ziet dat het versleten is of het valt van zijn hemd, dan is hij dat ook gescheiden en als hij zijn hemd zonder zak of kraag ziet en hij draagt ​​het, als hij ziek is, dan is het zijn dood en omhult hem. Zijn overhemd is zijn dood…

…De zee duidt de zee aan in een droom over een machtige, formidabele en onverschrokken koning, alleen Shafiq, die mensen nodig hebben, en de zee is voor de koopman zijn bagage en de kostwinner is zijn leraar . En misschien blijkt uit zuiverheid van onreinheid, geloof voor de ongelovige en berouw voor de zondaar . Het duidt de eed aan, en dat de Almachtige God de zee heeft gezworen, dus zei hij : ( En de zee die is geblokkeerd, de straf van uw Heer is een realiteit ). De zee kan verwijzen naar de vader en de moeder, en het kan verwijzen naar de man en de vrouw die een slechte moraal hebben, en degenen die intriges en irritaties hebben . Misschien duidde het op een gevangenis om het dier daar op te sluiten, en misschien duidde het op de industrie die geen grenzen heeft en de stad zonder muren . En zijn visie duidt op het verlaten van groepen . Als de zee in een droom een ​​goede toename zou krijgen, en de mensen regen nodig hadden, zou het regenen . En als iemand de zee ziet barsten met beukende golven, dan zal hij op zijn reis angst en verdriet hebben . Hij die in de zee ronddwaalt, zal op zonden verblijven, en misschien duidt de zee op de wereld en haar omstandigheden en wonderen . Toon zuiverheid van onreinheid, geloof voor de ongelovige en berouw voor de zondaar . Het duidt de eed aan, en dat de Almachtige God de zee heeft gezworen, dus zei hij : ( En de zee die is geblokkeerd, de straf van uw Heer is een realiteit ). De zee kan verwijzen naar de vader en de moeder, en het kan verwijzen naar de man en de vrouw die een slechte moraal hebben, en degenen die intriges en irritaties hebben . Misschien duidde het op de gevangenis om het dier daar op te sluiten, en misschien duidde het op de industrie die geen grenzen kent en de stad zonder muren . En zijn visie duidt op het verlaten van groepen . Als de zee in een droom een ​​goede toename zou krijgen, en de mensen regen nodig hadden, zou het regenen . En als iemand de zee ziet barsten met beukende golven, dan zal hij op zijn reis angst en verdriet hebben . Hij die in de zee ronddwaalt, zal op zonden verblijven, en misschien duidt de zee op de wereld en haar omstandigheden en wonderen ….

Het zien van een halfzus in een droom geeft aan dat zorgen en ongerustheid bij je blijven ….

…Wie ziet dat hij een pet op zijn hoofd heeft, vergelijkbaar met wat hij draagt ​​terwijl hij wakker is, dan zal zijn toestand bij zijn baas zijn in de mate van zijn goedheid en uiterlijk ….

…En wie ziet dat hij een vogel op zijn rug draagt, het zal een punt van zorg en paniek zijn aan wie de vogel werd toegeschreven ….

…En wie ziet dat hij een hemd van zijn rechtvaardige hemden draagt, als hij de eigenaar kende, werd hij gevolgd en gekleed op zijn eigen manier, en als hij geen specifieke vriend van hem kende, dan zou hij ascese en aanbidding zoeken ….

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij een onbekende tulband draagt ​​en de kleur of het uiterlijk ervan niet kent, aangezien het een van de dode tulbanden is, hem daarop moet voorbereiden, of zij is een vrouw die haar op de hoogte brengt van haar zaken en weet niet wat ze is en wat ze aan dingen doet en hij is daar in de war over, en er werd gezegd dat de tulband wordt verwijderd als het hoofd onbedekt wordt Het wordt geïnterpreteerd in tien aspecten van echtscheiding en isolatie, dan de toestand verzwakken, ontwortelen de koning, gebrek aan pracht, verliefdheid en de paradox van een opperhoofd, het veranderen van een zaak waarin hij is, een weg over hem snijden en de dood van zijn vrouw. Hij kreeg van wat er werd vermeld van wat er werd genoemd, en wat de baret betreft, hij was er trots op, en elke pet was in eer en aanzien in overeenstemming met zijn waarde ….

…En wie denkt dat hij een duur of klein hemd draagt, dan houdt hij zich aan religie en is hij rechtvaardig, vooral als het hemd Adeni is ….

…Het visioen van beschrijvend gebouwd verlegen van de profeet – vrede zij met hem – om met 60 te trouwen – vertelde haar verhaal Mohammed bin Saad in (( klassen )) en Tabarani in (( groot )) , ofwel Ibn Sa’d vertelde in de genoemde invasie van Khyber van het aantal metgezellen – moge Allah tevreden zijn Op hun gezag – dat de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – Safiye koos op de dag van Khyber en dat hij in haar gezicht een spoor van groen dicht bij haar zag oog, dus hij zei : (( Wat is dit )) ? En ze zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom een ​​maan komen naar iemand die aan het verdrinken was totdat hij in mijn steen viel, en ik vertelde dat aan mijn man Kenana, en hij zei : Je wilt onder deze koning zijn die komt uit Medina, en hij sloeg mijn gezicht . Wat betreft Al-Tabarani, het werd overgeleverd op gezag van Ibn Omar – moge God tevreden met hem zijn – die zei : Safiyyah had groen in mijn ogen, dus de Profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – zei tegen haar ( ( Wat is dit voor groen met je ogen )) ? Ze zei : ik zei tegen mijn man dat ik zag toen de slaper een maan zag die in mijn schoot viel, dus hij sloeg me en zei : wil je een koning die aan het keffen is ?…

En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….

…De klomp, de kluis, heeft een gezicht, dus wie ziet dat hij een nieuwe klomp draagt, koopt een jongen . En wie ziet dat hij zijn klomp uittrekt, zal vallen tussen hem en degenen die hem gebruiken voor kwaad en verlatenheid . En wie ziet dat zijn klompen verbrand zijn, zal de dood van zijn knecht of de dood van zijn werkgever uitleggen . En wie ziet dat er een ongeluk in zijn klomp is gebeurd, zal worden geïnterpreteerd zoals vermeld . En wie ziet dat hij in een nieuwe klomp loopt en er bedreven in is, zijn zaken zijn in orde met zijn dienaren . En wie ziet dat hij zijn klomp heeft verwijderd en er geen effect op heeft gezien, of hij denkt dat hij iets goeds doet als hij hem uittrekt, dat kan hem geen kwaad . Abu Sa’id, de predikant, zei dat het visioen van de klomp wordt geïnterpreteerd door een hypocriete vrouw, en als hij een klomp ziet, dan wordt het geïnterpreteerd met wat hij zei. Als hij het draagt, is het eigendom van een dergelijke vrouw, als hij het niet draagt, kan dat hem geen kwaad. Het was afgesneden van reizen ….

…De achterkant geeft aan wat erop verschijnt, zoals kleding . En de achterkant is indicatief voor het uiterlijk van het huis, land of sekte . De rugsplitsing is angst of verdriet . En als hij ziet dat zijn rug met vuur is gestreken, duidt dat op zijn zoon en houdt hij hem aan de rechterkant van God de Almachtige . En de rug is van de eigenaar van zijn meester, en als hij zag dat zijn rug gebogen was, zou hij door een bankschroef worden geraakt . Als hij de rug van zijn vriend ziet, dan keert zijn vriend zich van zijn gezicht af, en als hij de rug van zijn vijand ziet, is hij veilig voor zijn kwaad . Als hij de rug van zijn vrouw ziet en ze is oud, dan neemt de wereld het van hem over, en als het de helft is, dan vraagt ​​hij om iets dat moeilijk voor hem is geweest, en als ze jong is, dan wacht hij voor een goede zaak om hem te vertragen . En de achterkant duidt op veroudering . En wie een kromming in zijn rug ziet van pijn, zal verliezen en ouder worden . En pijn in de rug duidt op de dood van de broer . En de rug is een man om naar toe te gaan in zijn zaken, en hij is de eigenaar van zijn rijkdom en rijkdom . En er werd gezegd : de achterkant is de achterkant of de quilt of de puurheid van het kledingstuk . En wie ziet dat hij een zware last op zijn rug draagt, dat is een grote schuld . En er werd gezegd : een zware last gaat slecht . En wie zijn rug gebroken ziet, dan zijn zijn kracht en kracht of ondergang verdwenen, en de zware last op de rug zijn zij of zonden . Als hij ziet dat hij hout draagt, dan draagt ​​hij laster en roddelen . Hij die zijn rug zag, was gebroken en ziek, stierf . En er werd gezegd : de zware last op de rug, het grote aantal kinderen en het gebrek aan geld . En wie iemand een bochel ziet, geeft de toename van zijn geld of de levensduur van zijn leven aan ….

…De moeder of de mens in een droom is voor hem qua interpretatie belangrijker dan zijn vader . Als hij zag dat zijn moeder was bevallen en ziek was, gaf hij zijn dood aan, en dat de dode als een klein kind in een doek was gewikkeld . En als hij arm is, verhoog dan zijn uitgaven, want de kleine heeft meer uitgaven dan anderen ….

…En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: Ik zag alsof ik twee chips in mijn handen had die ik van deze en van deze zou eten, en hij zei: Jij bent een man die de twee zussen en de tablet profiteert een beetje en het brood is een grote winst ….

En wie zag dat hij een nieuw hemd droeg en celibatair was, zou met een vrouw trouwen ….

En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….

…En wie ziet dat hij een huichelaar draagt, hij mag hout dragen, en als hij ziet dat hij hout draagt, dan draagt ​​hij een huichelaar ….

…Als de hagel uit de lucht neerdaalt, is dat een bewijs van de marteling van mensen door de koning, het verlies van hun geld en de pijn van sommigen van hen . Als iemand ziet dat de lucht op een ander moment hagel of sneeuw regent, wordt de zoeker ziek met een kleine ziekte en is hij ervan genezen . Als hij ziet dat de kou uit de lucht op zijn lichaam is gevallen, is een deel van zijn geld op . En de kou in zijn tijd duidt op het vertrek van zorgen en overwinning op de vijanden en de jaloerse mensen, omdat daarin de afkoeling van de aarde waaruit slangen en schorpioenen verschijnen . Als de kou te veel was, bedierf het de plaatsen en verhinderde het het pad, en gaf aan dat de situatie was gestopt en dat reizen niet mogelijk was . Het is een teken van kwaad, en als er geen kwaad van is, dan is het goed en levensonderhoud . En wie de kou ziet die op zijn land is gevallen, dan is het een genade van de Almachtige God, en als het bederft, dan zal het op die plaats worden gekweld . De kou kan verwijzen naar sprinkhanen, en als de kou gewassen en mensen schaadt, dan zijn het boetes die aan mensen worden opgelegd, of pokkenziekte of waanzin, en wie de kou in een zeef of kleding draagt ​​of in wat er geen water in draagt, en als hij rijk is, zullen zijn inkomsten smelten of zijn geld zal verdwijnen, en als hij goederen in de zee heeft, was de zee bang voor haar, en als hij arm was, alles wat hij nodig heeft en draagt, zal hij niet bij hem blijven, en niets blijft voor zijn leven ….

…De begraven plaats haar visie in een droom duidt op de zorgzame moeder . Dus degene die een stortplaats zag, werd vernietigd en zijn moeder was ziek, zij stierf . En als hij het vol voedsel zag, zou zijn vrouw het dragen, en als hij het tekort zag, zou hij de prijs verlagen met het bedrag van de stortplaats . En als hij een vuur zag dat in het eten viel, was het in het eten dat een hoge prijs had, of een ongeluk van de sultan, of sprinkhanen . En wie op een onbekende stortplaats of put valt en ziek is, zal sterven, en als hij zich in een gezonken schip bevindt, en als hij op reis is, wordt hij van de weg afgesneden, en als hij een tegenstander is, zal hij zal worden opgesloten ….

…Wit : De Almachtige zei ( op blekende gezichten en heersende gezichten ) Surah Al – Imran 106 – betekent de boer ( en witte ogen van verdriet hij Kzim ) Surah Yusuf 84 – betekent blindheid (.. totdat het voor jou duidelijk is witte draad .. ) Soera 187 – betekent zekerheid ( en Admm je hand tegen je vleugel wit uit is slecht ..) Soera Taha 22 – betekent de veiligheid van de ziekte ( bracht hen een glas van een bepaalde * witte sensatie van drinkers ) Saaffat 46 – betekent sereniteit De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) (… als zuivert het witte kleed van onzuiverheid ) – betekent goed werk en veiligheid van het bed…

Witte vlinder Als je droomt van een witte vlinder, voorspelt dit een onvermijdelijke ziekte, hoewel je in de verleiding zult komen om jezelf te beschuldigen of iemand anders te beschuldigen van kwaaddoen, en dit is wat je denkt dat de oorzaak van de ziekte is . Als een vrouw ‘s nachts een witte vlinder in een kamer ziet zweven, voorspelt dit verlangens die niet zullen worden vervuld en dat een handeling het plezier van anderen zal beïnvloeden . Het zien van een witte vlinder terwijl hij vliegt en dan eindelijk ergens op landt of verdwijnt, voorspelt volledig de dood van vrienden of familieleden ….

…Op gezag van Khalid bin Maadan op gezag van de metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , dat ze hem vertelden : Vertel ons over jezelf . Hij zei : Ja, ik ben de roeping van Abi Ibrahim en goed nieuws. Mijn moeder zag toen ze me droeg dat er een licht uit haar kwam dat de paleizen van de Levant verlichtte . Op gezag van Abu Umamah – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Ik zei: O Profeet van God, wat was het begin van uw bevel? Hij zei : De roep van Abu Ibrahim en Bushra Issa, en mijn moeder zag dat er een licht uit haar kwam dat de paleizen van de Levant verlichtte . Al-Haythami zei ook : De transmissieketen is goed en heeft bewijs om dit te ondersteunen ….