…Abu al-Maalim Muhammad ibn Talha al-Qurashi al-Nusaybi zei: Ik zag een rapport overgeleverd van Abu Ishaq al-Kirmani dat hij Yusef al-Siddiq, vrede zij met hem, in een droom zag, en hij gaf hem zijn hemd, en hij deed het aan en ging erbij zitten, en hij wist wat God hem had verleend door de uitdrukking van het visioen, en hij zei of ik het deed en liep of zei dat ik tussen de twee zou hebben gelopen ….

…En wie zag dat de minister hem een ​​eer gaf, als hij het mandaat waardig was, heeft hij het verkregen, en zo niet, dan is het goed en zal de intrede van de minister of zijn tegenhanger resulteren in het optreden van kwaad en verdriet, tenzij hij eraan gewend is ….

…Er werd gezegd dat degene die een man zag die hem dinars gaf, een benadeelde man was, en als hij het aan iemand betaalde, dan is hij onrechtvaardig, en als een man het aanneemt wanneer het wordt afgesneden, dan is het een hevige ruzie en geschil tussen hem en een man ….

…Het zag een T- shirt dat hij aan een onderzoek gaf, het is de bedoeling ervan geweest dat het de ondergang van zijn bezorgdheid laat zien en krijgt hem Bishara zegt: ~ Ga, deze kracht staat op het gezicht van Bakmasa Dad ~ vers ….

…En wie ziet dat hij zijn kleed aan een dode gaf en vervolgens zijn handschrift uitsprak of het waste zodat het niet uit zijn hand kwam en niet in het bezit van de doden kwam, dan was er verdriet en strengheid en beklemming op de borst, en als de dode hem zou eten en aankleden, zou hij eerder sterven ….

…Abu Saeed, de predikant, zei dat hij die zag dat hij water gaf in een mok om een ​​zoon te baren ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie zag dat hij pistachenoten vond of dat iemand het hem gaf, het geeft aan dat er goed en voordeel is van een gierige man, en als hij bitter of ranzig is, zal hij genezen worden van een gierige man .~…

…Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kleren gaf, dan zou hij rijkdom hebben vergaard ….

…En wie zag dat hij een arend ving of hem gaf, de uitleg ervan is als de uitleg van straf, en volgens sommigen zijn het de vogels en de straf zonder die, en de kuikens van de adelaar worden overgedragen door nobele kinderen, en zijn vlees, botten en veren duiden op eer, rang en het verwerven van geld door de hogere koningen ….

…En wie zag dat een koning hem een ​​speer gaf, hij zou het goede en het nut van hem zien ….

…Het is een teken van het einde van de term in een droom . Tanden kunnen duiden op geld, dieren, loontrekkenden, dood en leven, en op deposito’s en geheimen . De tanden zijn de bewoners van het huishouden van de man, de hogere zijn de mannen aan de kant van zijn vader, en de lagere zijn de vrouwen aan de kant van zijn moeder . De bovenste twee zijn de vader en de oom, of zussen en twee zonen . Het kwartet is de neef van de man . De hoektand is de meester van zijn huishouden . En premolaren mannetjes en zonen van ooms van moederskant . En kiezen voorouders . De twee onderste plooien zijn de moeder en tante, of de twee zussen en twee dochters . Het onderste kwadrant is de dochter van een neef of tante . De onderste hoektand is de meester van zijn huishouden . En de lagere premolaren, de dochter van zijn tante of de dochter van zijn oom . De onderste en bovenste kiezen zijn het verst verwijderd van het huishouden van de man en de grootmoeder . Als een enkele tand er vanaf beweegt, is het een ziekte, en als hij valt of verloren gaat, is het de dood . Als iemand ziet dat sommige van zijn tanden eroderen, zal hij door rampspoed worden getroffen . En als hij ziet dat zijn kudde langer, mooier en witter is dan hij was, dan zullen zijn vader en oom aan kracht winnen en meer geld verdienen . En als hij zag dat hij zijn tanden behandelde, trok hij ze eruit, en als hij zijn geld uitgeeft aan haat of de baarmoeder snijdt . En als hij een zwartverkleuring in zijn tanden ziet, dan is hij een defect in zijn huishouden . Als hij een stank van zijn tanden ziet, prijst hij de mensen van zijn huishouden lelijk . Als zijn tanden bewegen, is dat de ziekte van zijn familieleden . Als hij ziet dat zijn tanden gebroken zijn, gaat een van zijn familieleden of vrienden dood . De tanden aan de rechterkant duiden mannen aan, en wat aan de linkerkant was, duidt op vrouwtjes, en de tanden aan de rechterkant duiden op oudere mannen en vrouwen, en de tanden aan de linkerkant duiden op jongeren van hen . De maqadiem van de tanden duiden de jongens aan, de hoektanden duiden de helft aan, en de kiezen van de kiezen duiden op de ouderen onder hen . Als iemand ziet dat zijn tanden van goud zijn, is dat prijzenswaardig en het bewijs van een brand in hun huis of geelzucht . Als hij ziet dat zijn tanden van glas of hout zijn, duidt dat op een dood die hem verslaat, en als hij ze van zilver ziet, dan is dat een bewijs van schade en verlies . En als hij zag dat zijn deprimerend was gebroken, stierf zijn zoon . En als hij een of meer wormen op de winningsplaats ziet, zal hij ze opvolgen . Als hij zag dat sommige van zijn tanden lang waren, zou hij ruzie maken met zijn familie . Als hij zag dat hij al zijn tanden had uitgetrokken, zou zijn familie vóór hem sterven . En wie zijn tanden ziet graven, zijn familie laat hem in de steek . En wie ziet dat hij een fout in zijn gebit heeft, geeft aan dat zijn gezin uiteen is gedreven en dat er een defect tussen hen is of dat zijn geld afneemt . En als het vlees van tussen zijn tanden wordt gezuiverd, zal hij een volk roddelen . En er werd gezegd : de tanden duiden op de parelketting voor vrouwen . Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, zei : De kies werd uitgetrokken in een droom, de baarmoeder van een jongen werd doorgesneden . De vermoeidheid van de tanden duidt op de zwakte van de mensen van zijn huishouden . En de ramen in de droomvolgers . Het trekken van de tand duidt op de komst van de afwezige of de dood van iemand die hij dierbaar is . Hij trok zijn tanden uit met zijn hand, hij gaf zijn geld op een slechte manier uit, of bond met zijn familie vast zonder dat hij het wist, of hij deed iets verwerpelijks en had er spijt van, dus als hij zijn tanden naar hem uittrok , gaf iemand zijn behoefte aan voor een hypotheek of verkoop . En het vernieuwen van de tanden die in een droom zijn verwijderd, is het bewijs van tegenstand en winst na verlies ….

…En wie ziet dat een dode hem iets van eten en drinken geeft en het niet eet, dan vermindert hij zijn geld met zijn maat, en dat hij het eet, is goed en nuttig, en als hij hem iets geeft van de goederen van de wereld, dan is het een goede gebeurtenis en is er hoop gekomen en wie een dode ziet, geeft hem iets van zijn kleren en trekt hem aan, dan zal er verdriet en ziekte zijn, en als hij het niet aanraakt en laat staan ​​tot hij het aanneemt De dode persoon en zijn kleding, omdat het eerder het bewijs is van zijn reis van de wereld en Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kledingstukken gaf, werd toen rijk, en wie zag dat een dode de zijne had geleend. kledingstuk en vroeg hem toen, het is een bewijs van de rechtspraak van die dode persoon uit goedheid en wie zag dat een dode hem een ​​oud kledingstuk gaf, geeft gebrek aan.De ziener, zelfs als het kledingstuk nieuw is, geeft zijn rijkdom en hoge waarde aan, en wie ziet dat een dode hem heeft gegeven iets uit de Koran of boeken van jurisprudentie en dergelijke, dan is dit het bewijs dat de verzoening van gehoorzaamheid heeft plaatsgevonden en wie ziet dat hij iets aan de doden heeft verkocht, dan is het bewijs dat dat ding duur is en wie ziet dat hij heeft iets aan de doden gegeven Zijn antwoord op hem, omdat het schadelijk en gebrekkig is, en sommigen van hen zeiden dat iedereen die zag dat de doden hem iets van de lieveling van de wereld had gegeven, dus het is beter voor hem vanaf een punt waar hij is niet meegeteld, en wie ziet dat de doden hem kennen, zal evengoed goedheid in zijn religie hebben, en wie denkt dat hij zijn kleren uittrekt en ze draagt ​​voor de doden, hij zal dit volgen als hij weet dat het is uit zijn bezit, en dat schaadt hem niet en alles wat hij ziet zal niet. Zoals hij het aan een dode gaf, dan is het niet aan Mahmoud behalve in twee gevallen. Als hij ziet dat hij zijn oom of tante iets heeft gegeven, dan heeft dat gevolgen voor een erfenis, en het zien van de oom en tante op welke manier dan ook dat het veilig was voor niet-bestaan, en wie ziet dat een dode voedsel koopt, dan is het van weinig bestaan, en als hij het verkoopt, zal het depressief zijn en wie ziet dat hij zich overgeeft aan de doden, dan predikt hij en keert terug verloren van hun misleiding…

En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….

En wie een oog ziet dat open is en er komt water uit totdat het het huis vult, dan komt het uit alle zorgen, en misschien kunnen de corrupte mensen verdriet hebben vanwege de gezondheid van dit lichaam als ze geen dienstmeisje is, en als ze een dienstmaagd is, dan is het goed en een zegen omdat de Almachtige God zegt: ~Er loopt een oog in .~…

En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….

En wie een helder oog in een vloeibaar ding ziet rennen, drukt het uit als een uitdrukking van wat werd gepresenteerd in de scheiding van rivieren ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

En wie ziet dat hij een ring heeft die iemand hem heeft gegeven, zal ruzie maken met zijn familie ….

En wie ziet dat hij zijn ring aan iemand heeft gegeven als een geschenk dat onomkeerbaar is, dan zal hij zich met zijn eigen goedheid terugtrekken uit een deel van wat hij bezit, en als hij van plan is terug te keren, zal hij daarnaar terugkeren ….

En wie ziet dat een koning hem zijn hemd heeft gegeven en heeft aangetrokken, duidt op de ondergang van zijn bezit ….

Wie ziet dat een jonge persoon met een goed gezicht aan hem wordt voorgesteld, dan zal hij op twee gezichten interpreteren als een koning en een goed nieuws, aangezien hij niet op zijn armen werd gedragen ….

En wie een koning ziet die hem een ​​decreet geeft, geeft aan dat hij een mandaat van hem zal krijgen ….

En wie ziet dat een sultana hem het hoofd van een leeuw heeft gegeven, geeft aan dat het sultanaat hem aan hem heeft gedelegeerd als hij daarvoor geschikt is, of als hij er de leiding over heeft ….

En wie violet ziet en het aan zijn dienaar geeft, geeft aan dat het bewaard zal blijven ….

En wie ziet dat de dode hem een ​​nieuw hemd of een schoon kleed geeft, hij zal in zijn levensonderhoud voorzien zoals de dagen van zijn leven, en als hij hem spaargeld geeft, dan zal het goed en nuttig zijn ….

En wie ziet dat zijn vrouw hem een ​​andere echtgenoot of een vrouw heeft gegeven, verlaat haar of maakt ruzie met haar ….

En wie ziet dat hij afstamt van zijn barbarij en er een ongeluk in plaatsvindt, wordt geïnterpreteerd als de interpretatie van de Perzen, evenals de toevoeging en de afname, behalve dat de ligplaats wordt geïnterpreteerd door de niet-Arabier en de barathon. kan duiden op de bediende en de bediende ….

En wie zag dat hij hem watermeloen had gegeven, verwachtten hem niet ….

En wie ziet dat een persoon hem een ​​boog heeft gegeven met zijn dekmantel, dan zal hij een zoon baren, en wie ziet dat zijn boog gebroken is, dit duidt op het verdwijnen van zijn trots en eer, en het kan een verlies zijn, en wie ziet dat de pees van zijn boog zonder reden is afgesneden, dan geeft dit aan dat er een calamiteit heeft plaatsgevonden bij zijn familieleden ….