…De oude vrouw is in een droom een ​​onmacht, en misschien geeft ze de wereld aan die verdwenen is, en misschien verwijst ze naar het Hiernamaals omdat het tegen de wereld is, en ze verwijst naar de wijn omdat het een van haar namen is, en verwijst naar de koe omdat het ook een van haar namen is . Misschien wees de oude vrouw in een droom op zwangerschap na wanhoop ervan . Misschien duidde het zien van de oude vrouw op bedrog, bedrog, gefluister en aanraken . De zieke oude vrouw is hulpeloos en de dorstige is droogte. Als een meisje terugkeert, wordt de droogte weggenomen en als de onbekende oude vrouw een patiënt betreedt die de dood vreest, is dit een goed bewijs voor de zwangere vrouw . En de oude vrouw duidt het land van zijn sabkha aan dat niet groeit . En wie een oude, lelijke blik ziet, duidt op opruiing en oorlog . De ongelovige oude man is verboden geld, en de gewapende oude vrouw is toegestaan ​​geld met plezier voor degenen die het zien . En wie oud wordt, zal eerbied krijgen . En de onbekende oude vrouw geeft het onvruchtbare jaar aan . De lelijke oude man kan een voorbode zijn van het einde van oorlog en droogte, en de magere oude man kan een jaar van droogte zijn, en als het dik wordt, zal het jaar komen . En de oude man met het donkere gezicht is bij hen in de wereld en gaat naar Jah, en als ze naakt is, dan is het een schandaal in zijn wereld . En wie een oude vrouw ziet die zijn huis binnenkomt, zijn wereld komt naar hem toe, en als hij haar ziet, verlaat ze hem, zijn wereld is verdwenen . En als een vrouw ziet dat ze oud is geworden, dan is dat de goedheid van haar wereld ….

…Er werd verteld dat een man zei : ik zag mijn hoofd geschoren en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte, en ik zag dat mijn vader me dringend eiste, en toen sloot hij me op. . Dus hij vertelde het aan zijn metgezellen, en hij zei dat ik het had genomen, en wat betreft de vogel die uit mij kwam, mijn ziel, en de vrouw die me in haar vagina bracht, de aarde graaft voor mij en ik ben afwezig erin, en wat betreft mijn vader die mij vraagt ​​en hem vervolgens voor mij opsluit, hij streeft ernaar om geraakt te worden door wat mij is overkomen . Toen werd de visionair als martelaar gedood . En een ander zag alsof hij zijn hoofd met zijn hand schoor, dus sneed hij het op een kruising en zei : Je betaalt je schuld af ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

…Wie ziet dat hij met een onbekende man trouwt en de onbekende jong is, dan overwint de dader een vijand . Evenzo, als de getroffene bekend is, of als er een geschil, ruzie of vijandschap tussen hen is, dan krijgt de dader het object . En als de aandoening bekend is en er is geen conflict of vijandschap tussen hen, dan treft het doel ervan het goed van de dader, of zijn naam als dat niet waardig is, of zijn tegenhanger of een van de oorzaken hiervan . Als het onderwerp een onbekende sjeik is, dan is de sjeik zijn grootvader en al het goede dat zijn grootvader bereikt, verbetert hij zijn denken en tolerantie ervoor . Evenzo, als hij ziet dat hij een man kust of seks met hem heeft of daarna met hem omgaat vanwege hun verlangen, dan is het in overeenstemming met wat in het huwelijk wordt beschreven, behalve dat het minder is dan hij in kracht en hoeveelheid . Als hij ziet dat hij een andere man accepteert dan de kus van het verlangen, dan bereikt degene die het object doet het goede en accepteert het als zijn acceptatie . De man dat hij zichzelf een lam zag : verhoogde Dniah . En als hij zag dat hij uit een jongen werd geboren, raakte hij ernstig gewond, en als hij een slavin kreeg, zou hij het goed hebben, en dat geldt ook voor het kopen van de jongen en het dienstmeisje ….

…Er werd gezegd dat degene die een man zag die hem dinars gaf, een benadeelde man was, en als hij het aan iemand betaalde, dan is hij onrechtvaardig, en als een man het aanneemt wanneer het wordt afgesneden, dan is het een hevige ruzie en geschil tussen hem en een man ….

…Er werd overgeleverd dat een man tegen Ibn Sirin zei : ik zag alsof een man met een ketting aan de hemel hing en de helft van zijn lichaam zwart was, de helft van zijn lichaam wit, en hij had een staart als die van een ezel . Ibn Sirin zei : ik ben die man. Wat betreft de witte helft van mijn lichaam, die was voor mij gedurende de dag, en de zwarte helft keerde de nacht terug en de ketting waarmee ik aan de hemel hing, dus zei hij dat hij ooit naar de hemel opstijgt, en wat betreft zonde, het is een schuld die mij ontmoet, en ik bid erin, en het was zoals hij die overschreed ….

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…Watervogel : de beste vogel in de hermeneutiek, omdat ze vruchtbaarder en minder productief zijn . En wie het vangt, krijgt geld en bederft, want de Almachtige God zegt : “Het vlees van een vogel is iets dat het begeert. ‘En de vogel is een man van mensen, zoals die vogel in vogels is in zijn kracht, wapen, voedsel, kracht, veren, vlucht en hoogte in de lucht. En hij heeft een rijke vrouw, want eenden zijn zijn schuilplaats en water, en er wordt gezegd dat eenden mannen zijn van gevaar, vroomheid, discipline en kuisheid . En uit zijn woord, de eend, kreeg hij eer en verheffing door een vrouw . Er werd overgeleverd dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veel watervogels nam, dus ik maakte de eerste slachting, daarna de eerste, en hij zei : Als je geen water ziet, zijn het veren. dat raakte het . En wie de vogel om zijn kop ziet slaan, hij verkrijgt de staat en heerschappij, want de Almachtige God zegt : “En de vogel zit propvol, en iedereen heeft een tak. ‘ Als hij vogels in zijn plaats ziet vliegen, dan zijn ze jaloers op de engelen . En hij vertelde dat sommige van de indringers zagen alsof de kapper zijn hoofd schoor en de vogel groen geschoren in de lucht verliet , alsof hij terugkeerde in de baarmoeder van zijn moeder , ‘ die we creëerden en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm andere keren ~ Vqsa op zijn metgezellen, en toen tot zichzelf, zei hij : met betrekking tot het scheren van mijn hoofd sloeg mijn nek, wat betreft de vogel, mijn ziel en zijn opstijging, naar de hemel, en wat betreft mijn terugkeer, mijn moeders buik tegen de aarde, hij werd gedood op de tweede dag van zijn visioen . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag alsof er een vogel uit de lucht kwam en tussen mijn handen viel en zei : Het is goed nieuws waar je blij mee zult zijn ….

…Het is in een droom een ​​verhoging van de sultan . Als de stoel van ijzer is, dan is het kracht en spijker . Als het van hout is, dan is het zonder hypocrisie . En wie ziet dat hij op een stoel zit, dan is hij advocaat of curator en zal hij verheven worden, en als hij afwezig is, zal hij terugkeren naar zijn familie . En de stoel verwijst naar de bazen van posities van hoogheid en verhevenheid, echtgenoten, kinderen en grote woningen . En wie zag dat hij een stoel sloeg en erop ging zitten, trouwt . En er werd gezegd : als hij een zwangere vrouw had, zou ze een kind brengen . En er werd gezegd : hij zal als martelaar sterven . En wie ziet dat zijn stoel is verbroken, duidt op zijn dood of de dood van zijn vrouw, of de val van zijn lichaam . De stoel is een genoegen en een dringende voorziening voor degene die erop zit, of een indicatie van overwinning in het Hiernamaals, en er zit niets goeds in voor de zieken . Het zien van de zetel van de Almachtige God die boven de hemelen is, is een bewijs voor iedereen onder de geleerden van hoge niveaus en hoge posities, en misschien heeft de zwangere vrouw een redding van haar strengheid, het celibatair heeft een huwelijk, de gehuwde heeft een zoon , en het duidt op reizen, en de patiënt moet hem dragen op het bed van de manie of een beest dat hij berijdt of een huis waarin hij woont of een Sunnah Westenha ….

En wie ziet alsof hij is verdronken en hem een ​​keer laat duiken en een andere laat drijven en zijn handen beweegt, zal status en staat bereiken ….

En wie een wetenschapper ziet en mensen eraan werken en ervan profiteren, het is een mineraal dat mensen van plan zijn en er voordeel uit halen ….

En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….

En wie ziet dat hij hem heeft gekleed, hem heeft gegeven en hem ter ere heeft gekleed, en hem bereden berijdt, dan zal hij zijn sultanaat van hem overkomen, en als hij gekwalificeerd is om een ​​baan op zich te nemen, dan moet hij het overnemen ….

…Als de bewijzen van pracht en rijkdom in het visioen zouden worden herhaald, zou dat terugkeren naar autoriteit . En welk bewijs van verdriet en ongerustheid er ook in wordt versterkt, het is een angst geworden op gezag van de autoriteit, omdat het de grootste angst is, en het kan de dood worden ….

En wie dit als een autoriteit of autoriteit ziet, dan wordt zijn autoriteit van hem verwijderd en wordt zijn bevel voor hem niet vervuld ….

En wie een boom ziet en de eigenaar kent, dan ziet hij hoe hij van de ene plaats naar de andere wordt overgebracht, dan wordt het geïnterpreteerd door de vervreemding van die man, en als hij de eigenaar niet kent, kruist het hem ….

…Wat betreft dhikr : het is de vermelding van een man onder mensen en zijn eer of zijn zoon . En de toename en afname daarin . En er werd gezegd dat als hij hem lang zou zien, hij ze zou bereiken . Als hij twee mannen zag, had hij een zoon met zijn zoon, en een man onder de mensen met zijn vermelding en zijn eer, en als hij hem in zijn hand ontwortelde of er iets van trok, dan bracht hij het terug naar zijn plaats, toen stierf een zoon en profiteerde van hem, en zijn geld ging naar hem terug . En zijn stopzetting totdat het duidelijk van hem is, is het bewijs van zijn dood of de dood van zijn zoon, omdat zijn herinnering wordt onderbroken door zijn dood . En zijn opstanding is de kracht van de grootvader, en zijn beweging en activiteit, en de breedte van zijn wereldse leven . Misschien de onderbreking van zijn vermelding, de onderbreking van zijn naam, en zijn vermelding van dat land of die plaats . En dat is wanneer het bewijs van veiligheid en goedheid wordt onderbroken, en er is geen bewijs van dood mee . En als het mannetje verkleind, vergroot, bot of klein is, nadat het één ledemaat heeft gehad, is de algemene interpretatie ervan in de kinderen en nakomelingen . En als het uiteenliep, dan had het veel of weinig mensen, de algemene interpretatie ervan is ter ere van het volk en vermeldt het onder de mensen, ook al omdat de mensen het verspreiden . En de zwakte van de man, bewijs van de ziekte van het kind of zijn supervisie over een jaah . Als hij ziet alsof hij een mannetje of een dier zuigt, leeft de sukkel door de mannelijke eigenaar en zijn naam te noemen, en als hij ziet dat hij een hermafrodiet is, is zijn religie goed ….

…Zeldzaam, en met een verwante transmissieketen naar Salim bin Issa, zei hij dat ik Hamza bin Habib Al-Zayyat binnenging, moge God tevreden met hem zijn, en vond hem met zijn wangen op de grond rollen en huilend, dus hij zei: God zegene jij, wat is dit huilen. Alleen degenen die aan de Koran werkten, kwamen binnen, dus ik keerde terug naar de kreet, dus chantte hij in mijn naam. Waar is Hamzah ibn Habib al-Zayyat, dus ik zei tegen je, bid tot God? Toen wijdde een koning me aan, en hij zei: ~Zeg tegen God, God zegene u.~ Dus als ik op een preekstoel van witte parels en een tent van rode saffier en een tent van groene aquamarijn, en er werd gezegd, ik zou mager moeten zijn en lezen, dus ging ik weg, en hij zei tegen mij: ik reciteer Surat al- An’am, dus ik lees en ik weet niet wie ik moet lezen totdat ik de top van zestig verzen heb bereikt, en hij is de overwinnaar over zijn dienaren. Lees en lees de normen totdat ze het einde ervan bereikten, dus ik ging neerknielen, dus hij zei: ~Ga gewoon, werp niet neer, o Hamzah.~ Degene die je deze lezing heeft voorgelezen, zei ik dat Suleiman de waarheid zei van wie Suleiman reciteert. Ik zei Yahya zei Yahya zei: Wie Yahya reciteert, zei ik tegen Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s De neef van uw profeet, Ali bin Abi Talib, zei: “Degene die mij voorleest, dus ik zei uw profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei de waarheid van mijn profeet. Degene die mijn profeet reciteert, ik zei Gabriël, vrede zij met hem, hij zei degene die Gabriël reciteert en hij zweeg en zei: Hamzah, zeg je, dus ik zei dat het niet beter voor mij is om te zeggen dat hij zei dat je bent, dus ik zei je Hij zei: “Je hebt gelijk gehad, Hamza, en de waarheid van de Koran, om de mensen van de Koran te eren, vooral omdat ze handelden met de Koran, O Hamza, de Koran. Mijn woorden: ik heb nog nooit van iemand gehouden zoals mijn liefde voor de mensen van de Koran, kom dicht bij mij, Hamzah. Boven jou en zonder jou, en degene die de Koran leest zoals ik heb gelezen, niemand dan ik zal antwoorden, en wat ik voor jou verborgen heb met mij of meer, dus ik weet dat je metgezellen van wat was van mijn liefde voor de mensen van de Koran. Zij zijn de rechtvaardige mensen, Hamza, mijn glorie en mijn majesteit. Dus hij zei: O Hamzah, waar zijn de opzichters van de Korans? Ik zei, o Heer, dat is hun behoud. Hij zei dat ze dat zijn, maar ik zal voor ze zijn totdat ze me werpen tot de Dag der Opstanding. Als ze mij ontmoeten, voed ik ze op bij elk vers, een graad. Beschuldig je mij ervan te huilen en mijn gezicht in het vuil te drenken ….

…Het begin van de dag geeft het begin aan van het bevel waarom de persoon die droomt, en het midden van de dag geeft het midden van de zaak aan, en het einde van de dag geeft het einde van de zaak aan . En wie ziet dat er iets voor hem verloren is gegaan en het vindt toen de dageraad explodeerde, dan moet hij zijn tegenstander bewijzen wat hij ontkent, volgens het getuigenis van de getuigen, want de Almachtige God zegt : “ Het reciteren van de dageraad werd gezien . ~ En wie ziet dat de hele tijd dag is en niet nacht, en de zon niet ondergaat maar eerder rond de hemel draait, geeft aan dat de sultan zijn mening geeft en geen minister raadpleegt over wat hij van zaken wil ….

…Het komt zelden voor dat een vrouw naar de profeet kwam, vrede zij met hem, en zei: O Boodschapper van God, ik zag alsof de pilaar van het dak van mijn huis was gebroken en zei : Uw man komt van reizen . Of zoals hij zei, toen ging de vrouw weg en kuste haar man, daarna zag ze dat en kwam ze bij de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, maar ze vond hem niet, dus kwam ze naar Abu Bakr al-Siddiq. , moge God tevreden met hem zijn en haar het visioen vertellen, uw man zal sterven, en wat hiermee bedoeld wordt is dat haar eerste visioen haar echtgenoot was ) afwezig, dus accepteerde hij en de tweede keer dat haar man aanwezig was en de hoofdstukken anders ….

…Abu Sa’eed zei dat de predikant op een dag een vrouw naar de kruising kwam Ahwani ze zei tegen hem : ik zag alsof mijn man me Nrjdzisa overhandigde en Dharta gaf Asa zei, en klampt zich vast om van je te scheiden Bdhartk hoorde de woorden van de dichter : niet voor het Nargis-tijdperk … maar het Covenant to Las…

En wie een oog ziet dat open is en er komt water uit totdat het het huis vult, dan komt het uit alle zorgen, en misschien kunnen de corrupte mensen verdriet hebben vanwege de gezondheid van dit lichaam als ze geen dienstmeisje is, en als ze een dienstmaagd is, dan is het goed en een zegen omdat de Almachtige God zegt: ~Er loopt een oog in .~…

En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : ik zag alsof ik een neger had genomen, dus spreidde ik het zwaard over hem totdat ik bij zichzelf kwam . Hij zei : Dit is een verkeerde daad, dus wees blij dat hij je zijn smaad zal verwijten ….

Als een oor op een vuilnisbelt ligt, roept hij een dwaas op tot verzoening en accepteert het niet

…Het visioen van beschrijvend gebouwd verlegen van de profeet – vrede zij met hem – om met 60 te trouwen – vertelde haar verhaal Mohammed bin Saad in (( klassen )) en Tabarani in (( groot )) , ofwel Ibn Sa’d vertelde in de genoemde invasie van Khyber van het aantal metgezellen – moge Allah tevreden zijn Op hun gezag – dat de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – Safiye koos op de dag van Khyber en dat hij in haar gezicht een spoor van groen dicht bij haar zag oog, dus hij zei : (( Wat is dit )) ? En ze zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom een ​​maan komen naar iemand die aan het verdrinken was totdat hij in mijn steen viel, en ik vertelde dat aan mijn man Kenana, en hij zei : Je wilt onder deze koning zijn die komt uit Medina, en hij sloeg mijn gezicht . Wat betreft Al-Tabarani, het werd overgeleverd op gezag van Ibn Omar – moge God tevreden met hem zijn – die zei : Safiyyah had groen in mijn ogen, dus de Profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – zei tegen haar ( ( Wat is dit voor groen met je ogen )) ? Ze zei : ik zei tegen mijn man dat ik zag toen de slaper een maan zag die in mijn schoot viel, dus hij sloeg me en zei : wil je een koning die aan het keffen is ?…

…Haar hand droogde op in Manan 88 – op gezag van Hashan bin Hassan op gezag van Wasel Mawla Abi Ayyainah, op gezag van Musa bin Ubaidah, op gezag van Safiya bint Shaybah, die zei : Ik was bij Aisha – moge God wees tevreden met haar – en een vrouw kwam naar haar toe met haar hand en hij liet vrouwen haar vervloeken en ze zei : ik kwam naar jou behalve mijn hand Mijn vader was een man van tolerantie, en ik zag in een droom mannen die menstrueerde met gieters die degene die naar hen kwam drenken, en ik zag mijn vader, ik zei : Waar is mijn moeder? Hij zei : Kijk, toen keek ik, en als mijn moeder niets anders bij zich had dan een stuk vod, zei hij : ze gaf nooit liefdadigheid behalve met die lap en het vet van een koe die ze slachtten, want dat vet smolt en werd er zachter. , en ze zei en kreeg dorst, zei ze : Dus ik nam een ​​vat met vat en gaf het water, en ik riep van boven : wie het te drinken gaf , God zal zijn hand drogen Dus mijn hand werd zoals je kunt zien

…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn al-Khattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….

En wie ziet dat hij in zijn graf wordt gelegd, en een ontkenner en een ontkenner, vragen ze hem, want het geeft aan dat de koning agenten naar hem stuurt in volgorde en eis, en als hij ziet dat hij ze met een juist antwoord beantwoordt, dan is hij veilig van zijn kant, en als het antwoord fout is, verwerpt hij dat ….

En wie ziet dat hij de voorraden in de bruidsschat stopt met een pen, dan geeft hij aan dat de kinderen verkregen hebben uit hoererij, en als de ring van goud is en hij is gebroken, dan geeft hij aan dat hij denkt en of hij van zilver is , dan trouwt hij met een vrouw of koopt hij een dienstmeisje, en als het nul is, dan geeft het het voordeel aan en als het van ijzer is, dan is het het. Het geeft zijn kracht in zaken aan, en als het van koper is, geeft het aan dat er is weinig goed, en als het van hout is, duidt het op strijd ….