…Een muis is in een droom een ​​immorele vrouw . En er werd gezegd : een vervloekte joodse vrouw die weeklaagt, of een joodse man of een sluierdief . En de muis duidt veel op levensonderhoud . Wie een muis met zijn huis ziet spelen, zal zijn levensonderhoud vergroten, omdat hij alleen op een plek kan zijn waar hij een bestaan ​​heeft . En wie de muis uit zijn huis verlaat, zijn zegeningen en genade zullen worden verminderd . Hij die een muis bezit, heeft een dienaar, en de muis eet wat de man eet, en de dienaar eet wat de meester eet . En de witte en zwarte muis duidt dag en nacht aan . En wie een muis ziet piercen, het is een sluierdief, pas op . Muis is een vrouw met een verrot bed . De muis is een vrouw, tenzij hun kleuren verschillen, en als hij een muis zwart of wit ziet komen en gaan, dan zal zijn leven zich uitstrekken, dus het wit is dagen en het zwart zijn nachten . En er werd gezegd : de muis is de mensen van het huis en de kinderen . En wie ziet dat hij een muis heeft gedood, dan overwint hij een slechte vrouw, en wie ziet dat hij een muis met een pijl of een steen heeft gegooid, zal een slechte vrouw beledigen of met haar corresponderen . En wie zag dat hij op een muis had gejaagd, smeedde een complot tegen een vrouw . En wie veel muizen op een hellende plaats of in een put ziet, zal zijn leven verliezen . En wie muizen in zijn huis ziet, vrouwen die niet goed zijn, zullen bij hem binnenkomen . En wie zag dat hij op de huid van een muis sloeg, zou een beetje geld van een slechte vrouw krijgen ….

…Muizen in een droom voorspellen problemen in de gezinsomgeving en gebrek aan loyaliteit aan vrienden, evenals verstikking op het gebied van handel en werk . Als je in een droom een ​​muis hebt gedood, betekent dit dat je de overhand krijgt over je vijanden . Als je de muis laat draaien, voorspelt dit problemen en conflicten . Als een meisje van een muis droomt, voorspelt dit de aanwezigheid van onzichtbare vijanden die haar bedriegen . Als ze droomde van een muis in haar kleren, voorspelt dat een op handen zijnde schandaal. Als een vrouw ervan droomt een muis te zien, voorspelt dit de aanwezigheid van een vijand die haar zorgen baart met zijn sluwheid en verraad ….

…Het is zeldzaam dat hij vertelde dat sommige koningen in zijn slaap zagen alsof hij een stoofpot in zijn handen had en er was eten en een muis naast de helper die zijn zonde in het voedsel liet vallen en zich omdraaide en er herhaaldelijk aan zoog, dus ik werd wakker vroeg zich af en hij had gezien voordat hij in zijn tent was alsof hij in zijn tent de helft ervan op het land en de andere helft in de zee was, dus riep hij een oversteek en vertelde hem het tweede visioen. Hij beloofde hem dat als je je visie zou geloven, je een soeverein zou zijn en dat de mensen van het land en de zee je gehoorzamen, dus het was zo en hij vergat wat hij had beloofd. Toen hij de bovengenoemde droom voor het eerst zag, herinnerde hij zich die oversteek, en hij stuurde hem achterna en zei: ~Ik vergat wat ik je had beloofd, maar hij stak dit visioen over en ik heb wat je wilt.~ Dus hij vertelde hem dat de oversteek zei tegen hem te brengen Tussen je hand is de muis met een oog en ik laat je het eten en zijn hulp zien. Hij bracht mij in de harem, dus hij bracht hem in de harem. De sultan beval zijn moord en sierde die kruising met iets groots ….

…Een man kwam naar hem toe en hij zei, ik zag alsof ik op een muis stapte, dus hij kwam uit zijn mond een date en zei dat je me geloofde, hij zei dat je een vrouw bent, dus ik geloof hem. Hij zei ja. Zei hij terwijl ze zwanger is. Hij zei ja. Hij zei dat je een rechtvaardige man hebt, omdat de profeet, vrede en zegeningen van God zij met hem, de muis een kern noemde en goede dadels en water zei…

…Wat betreft het zien van muizen, wie ziet dat hij een muis heeft geslagen, dan slaat hij een vrouw zonder goeds, en wie ziet dat hij een muis heeft gedood, dan overwint hij een slechte vrouw, en wie ziet dat hij een muis heeft gevangen, hij bedriegt een vrouw en slaapt met haar, en wie ziet dat veel muizen wit en zwart zijn in een simpele houding die niets doet, dan zal zijn leven worden verlengd en zal zijn toestand worden hersteld. En wie ziet dat een muis uit zijn twee vrouwtjes of zijn mannetje is gekomen, dan zal hij een dochter zonder goeds slaan, en als ze uit zijn anus komt, komt er een vrouw uit hem van wie er geen goed is, en wie een rat in zijn huis ziet, hij komt bij hem binnen met vrouwen die niets goeds in zich hebben, en wie ziet dat in zijn bed of zijn kleren een muis is, zij is een vrouw die zich met hem bemoeit, er is niets goeds in, wie op de huid van een muis slaat, zal geld toebrengen aan een gelofte van een zieke vrouw…

…En wie ziet dat hij werd gedood door de ongelovigen onder de indringers, geeft de overvloed aan plezier aan en het verkrijgen van toegestaan ​​levensonderhoud en een lang leven voor de Almachtige die zegt: ‘ Beschouw degenen die werden gedood voor de zaak van God niet als dood. , maar levend met hun Heer, zijn ze blij met wat God hun van Zijn milddadigheid heeft geschonken . ‘…

…Moord Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, bekeert zich oprecht . En wie ziet dat hij een persoon doodt, begaat een ernstige zonde, en de gedode zal het goede lijden . Maar slachting is verkeerd . En als hij ziet dat hij een ziel heeft gedood, dan zal hij gered worden van benauwdheid, want de Almachtige God zegt : (En jij hebt een ziel gedood, wij zullen je redden van verdriet ). En als de knecht ziet dat zijn meester hem heeft gedood, dan zal hij hem vrijlaten . En wie ziet dat hij werd vermoord en niet weet wie hem heeft vermoord, dan is hij een persoon die de sharia negeert . Wie opzettelijk een ziel doodt, is ongehoorzaam . En wie bekent dat hij een ziel heeft gedood, hij zal voogdij krijgen, omdat de Almachtige God zei : (Hij zei : Heer, ik heb een ziel van hen gedood, dus ik vrees dat ze zullen worden gedood ). En er werd gezegd : wie zag dat hij werd vermoord, heeft het gebed ontkend of verwaarloosd . En wie zag dat hij zijn zoon had vermoord, zou in zijn levensonderhoud voorzien . Wie zag dat hij werd gedood voor de zaak van God, duidt op winst, handel en de vervulling van de belofte . Zie ook Slachten ….

…Moord Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, bekeert zich oprecht . En wie ziet dat hij een persoon doodt, begaat een ernstige zonde, en de gedode zal het goede lijden . Maar slachting is verkeerd . En als hij ziet dat hij een ziel heeft gedood, dan zal hij gered worden van benauwdheid, want de Almachtige God zegt : (En jij hebt een ziel gedood, wij zullen je redden van verdriet ). En als de knecht ziet dat zijn meester hem heeft gedood, dan zal hij hem vrijlaten . En wie ziet dat hij werd vermoord en niet weet wie hem heeft vermoord, dan is hij een persoon die de sharia negeert . Wie opzettelijk een ziel doodt, is ongehoorzaam . En wie bekent dat hij een ziel heeft gedood, hij zal voogdij krijgen, omdat de Almachtige God zei : (Hij zei : Heer, ik heb een ziel van hen gedood, dus ik vrees dat ze zullen worden gedood ). En er werd gezegd : wie zag dat hij werd vermoord, heeft het gebed ontkend of verwaarloosd . En wie zag dat hij zijn zoon had vermoord, zou in zijn levensonderhoud voorzien . Wie zag dat hij werd gedood voor de zaak van God, duidt op winst, handel en de vervulling van de belofte . Zie ook Slachten ….

Het komt zelden voor dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: ik zag alsof ik op een muis was gestapt, en hij kwam uit haar vrouwelijke hoofd

Muis : een corrupte vrouw, een dief of een slecht bed . En als het een groep is en de kleuren ervan verschillen, zwart en wit, dan zijn het de nachten en dagen, die levens en lichamen in nalatigheid en verhulling lenen ….

…Het meest bekende dier voor zijn mannetjes is een mannetje als wolven, totdat het wordt gezegd door wolven, vossen totdat hij slaperigheid zegt, en geiten totdat hij waterig zegt, apen totdat hij stro zegt, en paarden totdat hij zegt te gooien en dergelijke . En wat beroemd is om zijn vrouwtjes, zijn vrouwen, totdat het wordt genoemd, zoals een patrijs totdat Jacob het zegt, en de muis totdat hij rat zegt, de kat totdat hij zegt dat de leeftijd buitensporig is, en de kevers totdat hij de haagbeuk zegt . Dit en dergelijke ….

…En wie zag dat hij werd gekruisigd en gedood, zou in die lift liggen ….

…En wie ziet dat hij zijn ezel heeft gedood en van zijn vlees heeft gegeten, geeft aan dat zijn geld was opgeslagen en dat zijn levensonderhoud te beperkt was, en er werd gezegd dat het duidt op het consumeren van verboden geld ….

…Onder de dromen van koningen is ook het visioen van Ibn Bakhtasar . Ibn Jarir noemde het in zijn interpretatie in een lang verhaal, verteld op gezag van Sa’id Ibn Jubayr, waarin Ibn Bakhtasar zei dat het genoeg was. Ze ging tussen twee panelen door en schreef toen twee regels, dus belde hij de priesters en geleerden, maar ze vonden daarin geen kennis voor hen, en zijn moeder zei tegen hem : Als je naar Daniël terugkeerde, de status die hij had van je vader Hij vertelde het je , en hij had het opgedroogd, dus belde hij hem en zei : ik kom terug van mijn vader, dus vertel me wat zijn deze twee regels? Hij zei : Wat jou betreft om mijn positie van je vader terug te geven, ik heb het niet nodig , en wat betreft deze twee lijnen, je zult vanavond worden gedood , dus ik ga het hele paleis uit en beveel het op slot te doen, dus de deuren zijn voor hem gesloten, en de veiligheid van de mensen van het dorp kwam zelf binnen met een zwaard en hij zei : wie van achter God naar je toe kwam, dood hem en als hij zegt dat ik zo en zo , en God stuurde zijn buik naar hem , dus begon hij te lopen tot het halverwege de nacht was, en hij viel en viel in slaap, toen waarschuwde de buik hem, dus ging hij lopen en de ander sliep, dus keerde hij terug en werd samen met hem wakker en zei tegen hem : Ik ben zo-en-zo ….

…En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, hij zal de vijand winnen, met vlees, botten, huid en bloed, het geld van de vijand ….

…Als hij ziet dat hij de duivel heeft gedood, dan beraamt hij zich met bedrog en bedrog . De antichrist is een bedrieglijk persoon, mensen zijn door hem gefascineerd ….

…En wie ziet dat hij een slang op zijn kussen of bed heeft gedood, zal worden uitgelegd door de dood van zijn vrouw ….

Muisstem, schade door een wellustige roversluier ….

En wie ziet dat hij dit heeft vermoord, zal de geleerden verslaan ….

…Rat : Het is ook van hen, er zit niets goeds in, en er werd gezegd dat het een luciferdief is, en er wordt gezegd dat de muis kinderen en de Mamelukken aanduidt . En er werd gezegd dat het verlaten van de muis uit het huis de ondergang van genade . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een muis had vertrapt die uit zijn vloot kwam, een date, dus hij zei : Bent u een immorele vrouw? Hij zei : Ja . Hij zei : je zult een goede zoon baren ….

…Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, zal het goed doen en oprecht berouw hebben, want de Almachtige God zegt : “ Bekeert u van uw rechtvaardigen en pleegt zelfmoord . ”Het vers . En wie ziet dat hij wordt vermoord, zal zijn leven verlengen . En wie het ziet alsof hij een persoon heeft gedood zonder te zijn afgeslacht, de gedode zal met het goede gezegend worden . Het basisprincipe is dat het slachten onrechtvaardig is als het niet is toegestaan ​​om te slachten . Als hij ziet dat hij een slachting heeft afgeslacht, veroordeel de slachter dan om de afgeslachte in zijn religie onrecht aan te doen of hem ongehoorzaam te zijn . Wat betreft degene die een moordenaar doodt of een naam geeft en zijn moordenaar kent, hij zal goed, gezang, geld en macht ontvangen . Dit kan worden beïnvloed door de moordenaar of zijn partner, want de Almachtige God zegt : ~ En wie een kwaaddoener doodt, heeft ons tot heerser voor zijn heerser gemaakt .~ Hoewel niet een bekende moordenaar, is het een man Cavour die Hamlet is over het vermogen, hetzij Kafr El- Din of Kafr genade, het vers : ~ man vermoordde Okfarh ~ en zag zijn keel doorgesneden weet niet van slachting, het is de mens die heeft uitgevonden een ketterij of imiteerde zijn nek valse getuigenis en de regering en geld . Wat betreft degene die zijn vader, moeder of zoon afslacht, hij moet hem verhinderen en tegen hem overtreden . Wat betreft degene die een vrouw afslacht, hij moet haar verwisselen . Evenzo, als een vrouwelijk dier wordt geslacht en hij gemeenschap heeft met een vrouw of een eerstgeborene heeft verwend, en degene die een mannelijk dier erachter slacht, hij slacht, en als hij ziet dat hij een kind heeft geslacht en een kind heeft gegrild en niet heeft gekookt. , dan is het onrecht daarin aan zijn vader en moeder . Als de jongen een onderwerp van duisternis is, dan wordt hem onrecht aangedaan, en het wordt lelijk genoemd, net zoals het vuur uit zijn vlees kwam en het niet gaar was, en als het was wat er over werd gezegd, zou de barbecue gedaan worden . Als de jongen niet is in wat er over wordt gezegd en erdoor onrecht wordt aangedaan, dan is dat voor zijn ouders, want ze worden onderdrukt en ze liegen erom, en mensen zijn er in overvloed, en dit alles is ongeldig zolang de vuur kookt niet . Als hij ziet dat de jongen wordt afgeslacht met barbecues, dan bereikt de jongen het niveau van mannen . Als zijn familie van zijn vlees zou eten, zou hij ze winnen door zijn goedheid en gunst . Als hij ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon van het visioen zonder hoofd, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt ​​hem wat hij niet kan, en deze drager eist die eis, en vraagt ​​hem om zijn geld dat zwaar is voor het gewicht van de geslachte, als hij hem kent, dan is hij zichzelf, en als hij hem niet kent en hij was een oude man, dan neemt hij hem mee met een vriend En hij is verplicht om een ​​boete te betalen op basis van zijn gewicht en lichtheid . En als hij een jonge man was, nam hij een vijand en was hij verliefd . Als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, krijgt hij de oproep tot gebed, en krijgt hij geen boete, en komt de boete voor de eigenaar, maar het zal hem een ​​illusoire last bezorgen . Als de koning ziet dat zijn meester hem heeft vermoord, zal hij hem vrijlaten . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een vrouw gedood in het midden van haar huis, gestoord op haar bed . Ibn Sirin zei tegen hem : Deze vrouw had die avond een huwelijk op haar bed moeten hebben . De man was een broer en haar man was afwezig, dus de man stond op van Ibn Sirin terwijl hij boos was op zijn zus met een verborgen kwaad, dus hij kwam naar zijn huis en vond de slavin van zijn zus en zij bracht hem een ​​geschenk en zei : Mijn meester kwam gisteren van de reis . Dus de man verheugde zich, en hij verwijderde zijn woede . En een vrouw Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik mijn man vermoordde met een volk . Hij zei tegen haar : Je hebt je man tot zonde gedragen, dus vrees God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden . Ze geloofde . En een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een jongen had gedood en hem tot leven had gewekt . Hij zei dat je deze jongen kwaad zou doen door hem op iets verboden te roepen en dat hij je zou gehoorzamen ….

…In een droom is hij een buitenlandse koning die angstig, saai van hart is, zwaargewichten bij zich heeft en weet van oorlog en vechten . Dus degene die in een droom op een olifant rijdt, of zijn koning, nam contact op met Sultan en bereikte een hoge status en leefde lange tijd in glorie en prestige . En wie overdag op een olifant rijdt, scheidt van zijn vrouw, en misschien ook van verraad en bedrog, en beantwoordt zijn verraad en dwang tegen hem, want de Almachtige God zegt : ( Heb je niet gezien hoe jouw Heer de eigenaren van de olifant heeft aangedaan ). En een olifant in een droom is een vervloekte man . Hij die ‘s nachts op een olifant rijdt, zal een enorme, bleke koning overwinnen en hem overweldigen . En als hij zag dat hij in een zadel reed terwijl hij hem gehoorzaamde, dan zou hij trouwen met de dochter van een enorme niet-Arabische man, en als hij een koopman was, zou zijn zaak groter zijn . Als hij ziet dat hij de olifant aan het melken is, dan beraamt hij een grote koning en krijgt hij toegestaan ​​geld van hem . En er werd gezegd : de olifant is een koning van grote gratie en vrijgevigheid, vrijgevigheid en geduld, beleefdheid en zachtheid . Als hij zag dat hij hem met zijn slang had geslagen, zou hij worden beloond . En als hij het installeerde, ontving hij een bediening en een staat . De olifant duidt op rechtvaardige mensen, geleerden en nobele mensen, en duidt op verdriet, ellende en vermoeidheid . Als hij zag dat de olifant in een stad werd gedood, zou de koning sterven of worden gedood . En wie ziet dat de olifant hem bedreigt, dan duidt dit op een ziekte, en als hij het onder zich gooit en valt, zal de persoon die droomt, sterven . Als een vrouw het ziet, dan is het geen goede gids, hoe ze het ook ziet . En wie zag dat hij met de olifant sprak, hij kreeg veel goeds van de koning, en als hij zag dat de olifant hem volgde terwijl hij rende, kreeg hij schade van zijn koning . En wie ziet dat hij op een olifant in de oorlog reed, hij zal omkomen . En wie ziet dat hij het vlees van een olifant heeft gegeten, krijgt geld van Sultan, en evenzo als hij van zijn organen, huid of botten heeft afgenomen . Het heeft geen zin om de olifant te zien voor mensen van gerechtigheid en vroomheid . Als de olifant wordt gezien die uit een land komt dat een plaag heeft, wordt hij bij hen verwijderd . En wie zag dat hij een olifant had gedood, versloeg een buitenlandse man . En wie mensen op olifanten zag rijden en in oorlog was, werd verslagen . Misschien wees het rijden op een olifant op onrecht en leugens . En wie een olifant van de ene stad naar de andere ziet komen, is een heerser die zich van de ene stad naar de andere verplaatst ….

…En wie ziet dat zijn bed wordt opgegeten door de muis, dan zal hij de corruptie van zijn vrouw interpreteren met iemand die in de interpretatie aan die muis wordt toegeschreven en is hij tevreden met die corruptie ….

…De visie van Juhaim ibn al-Zout in het doden van de leiders van Quraysh 57 – Ibn Ishaq vermeld dat bij de Quraysha afdaalde al-Juhafah, Juhaim ibn al-Lit ibn Mukhramah ibn al-Talab bin Abd Manaf zag een visioen en zei : ik zag wat de slaper zag, en dat ik tussen de slaper en de wakkers was, terwijl ik naar een man keek die naar mij toe was gekomen tot een paard. Hij stond met een kameel voor hem en zei toen : Hij doodde Utbah bin Rabi’a, Shaiba bin Rabi’a, Abu Al-Hakam bin Hisham, Umayah bin Khalaf, zus-en-zo, en zo-en-zo. Veel mannen die op de dag van Badr werden gedood door de edelen van Quraish, en toen zag ik hem in de kern van zijn kameel slaan en hem vervolgens het leger in sturen, dus wat er overblijft is niets over van de schuilplaats van het leger behalve zijn bloed perfusieschade, zei hij : het bereiken van de vader van onwetendheid, zei hij : dit is ook de laatste profeet van de kinderen die morgen van de overledene zullen onderwijzen als we elkaar zouden ontmoeten (1). * In de roman (2): De Krisha liep zelfs een knappe Nzloha diner Atruon van water, inclusief een man van Bani Muttalib ibn Abd Manaf zei tegen hem Juhaym bin Salt bin opengewerkte hij Juhaym zijn hoofd Vogfe dan paniek zei hij tegen hem metgezellen : Heb je de ridder gezien die op het bovenstaande stond? Dus ze zeiden : Nee, je bent gek, dus hij zei : Een ridder had eerder bij me gestaan ​​en zei : Abu Jahl, Utbah, Shaybah, Zumah, Abu Al-Bakhri en Umayya bin Khalaf werden gedood, dus telde hij edelen onder de ongelovigen van Quraish, dus zeiden zijn metgezellen tegen hem : De duivel speelde met jou . En de hadith van Juhaim werd verheven tot Abu Jahl en hij zei : Je hebt ons vervloekt. Bani al-Muttalib liegt, met de leugen van Bani Hashem. Je zult morgen zien wie er vermoord is . Het visioen van Juhaim bin Salt werd vervuld, want iedereen die ze zag stierf in een droom ….

…The Elephant : Er is onenigheid over, sommigen van hen zeiden dat hij een enorme koning is, en sommigen van hen zeiden een verdomde man omdat hij een monster is . Er werd verteld dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een olifant was . Ibn Sirin zei : De olifant is niet een van de moslimboten, ik vrees dat je tegen de islam bent . En er werd gezegd dat het een beroemd, groots ding is dat nutteloos is, omdat het vlees niet wordt gegeten of gemolken . Sommigen van hen zeiden : Hij die een olifant zag en er niet op reed, zou een vermindering van zichzelf zien en een verlies van zijn geld . Als zijn knieën een enorm en schaars bezit krijgen, en hij zal zegevieren als hij geschikt is voor autoriteit . Als hij niet fit was, ontmoette hij een oorlog en won hij niet, omdat zijn berijder nooit in een complot zit, dus hij wint niet, omdat de Almachtige God zegt : ‘ Heb je niet gezien hoe hij de metgezellen van de olifant aandeed? , ” En misschien werd hij erin vermoord . Als hij op het zadel knielt terwijl hij hem gehoorzaamt, trouwt hij met de dochter van een enorme, buitenlandse man . Als hij een koopman was, zou zijn vak geweldig zijn . Als hij overdag voor haar knielt, scheidt hij van zijn vrouw en maakt hem ziek vanwege haar . Wie een altviool hoedt, frustreert vervolgens de Perzische koningen, en ze worden geleid in overeenstemming met zijn gehoorzaamheid . Als hij ziet dat hij een olifant aan het melken is, dan beraamt hij een grote koning en krijgt hij toegestaan ​​geld van hem . En olifantenpoep het geld van de koning . Hij zag een olifant gedood in zijn land, want de koning van die stad, of een man van zijn leider, sterft . En wie ziet alsof de olifant hem bedreigt of hem wil, dan is dat ziek, en als hij ziet alsof hij hem onder zich heeft gegooid en over hem heen valt, duidt dit op de dood van de persoon van het visioen . Als hij hem niet onder zich werpt, zal hij in moeilijkheden komen en zal hij worden gered . Er wordt gezegd dat de olifant de koning van de hel is . Wat vrouwen betreft, het is geen goede gids, hoe ze het ook zien . En er werd gezegd dat hij die zag alsof hij tegen de olifant sprak, veel goeds van de koning zou ontvangen . Als hij zag dat hij werd gevolgd door een rennende olifant, kreeg hij een voorbereiding van een koning . En wie de olifant met zijn slurf sloeg, hij zou geluk hebben . En er werd gezegd dat het zien van de olifant in andere landen dan India ernstig en doodsbang was . En in Nubië, een koning . En de olifanten vechten tegen twee koningen . De olifant is het meest kenmerkend voor de buitenlandse sultan, en misschien de grote vrouw en het grote schip, en duidt ook op de vernietiging en cirkel, als het ging om degenen die de olifant naar de Kaaba brachten vanuit de vogels van Ababil en stenen van de steen . En misschien aangegeven door de dood . En rijdend duidt op het huwelijk van een alleenstaande, of aan boord van een schip of een dragende persoon als hij reist . Anders krijgt hij macht of krijgt hij de macht over een koning, tenzij hij in oorlog is, want hij is ondersteboven en wordt gedood . En wie de olifant uit een stad ziet, en zijn koning is ziek, hij zal sterven, anders reist hij ervan af, of wordt hij ervan geïsoleerd, of een schip reisde erin, als het een zeestad was, tenzij er een epidemie of een vernietiging of nood, dan verdwijnt het van hen doordat de olifant hen verlaat ….

…Het derde type visies : die is geïnspireerd door Al de slaaf , en nam een aantal geleerden visioenen zeggen : bij het opruimen van zichzelf , en zich te ontdoen van zijn geheimen van de ideeën slecht , en respect voor zijn hart, de gedachtenis aan Allah , niet ziet de enige echt eerlijke , en dat is de ware visie die beschreef als onderdeel van het profeetschap (1). De Heilige Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zegt in de overeengekomen hadith die met Ahmad in zijn Musnad is, ook uit de overlevering van Anas bin Malik, moge God tevreden met hem zijn : “De visie van de gelovige is een deel van de zesenveertig delen van het profeetschap ”(2). Crown wanneer dit gesprek lang stilstaat omdat het enkele van de belangrijke kwesties betreft : ik zeg : deze hadith verteld door een groep van metgezellen die verbaal anders waren , vertelde Anas deze sjeiks , en overgeleverd door Imam Ahmad en sjeiks zoals Bin stille aanbidding , evenals Abu Dawood en Tirmidhi , en overgeleverd door Imam Ahmad En de twee sjeiks en Ibn Majah uit de hadith van Abu Hurairah . Voor het aantal delen : verschillende romans kwamen of maaien beperkt tot alleen de getuige zoals vermeld in de uitleg van Sahih Muslim – Nawawi gedetailleerd : het kwam in Bukhari en Muslim : ~ dromen maken deel uit ~ van de zesenveertig delen van de profetie ~ zoals hiervoor (3). Volgens op de islamitische ~ veertig – vijfdelige ~, ook vermelding : ~ zeventig part .~ Volgens Tabaraani ~ deel van de zeventig – zesdelige ~ . aan Ibn’Abd al-Barr’s roman : ~ zesentwintig deel .~ toen Imam Ahmad ~ deel van het vijftig deel .~ Volgens al- Tirmidhi : ~ deel van het veertig deel ~ . wanneer Tabari : ~ deel van het negenenveertig deel ~, en heeft ook : ~ van veertig – vier .~ Hij kwam ook uit Ibn Abbas : ~ part veertig deel . ~ We zijn hier in de voorkant van een aantal romans en tenminste een deel van de twintig – zes tot het grootste deel van de zeventig – zes , Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim (4): dit verschil wordt verwezen naar het geval van de ziener verschil , de gelovige is goed om Rev. Weah een deel van de zesenveertig delen te zijn en het verworpen deel van zeventig delen , Het verschil tussen mensen die van matrassen houden en wanneer ik zei dat de delen het visioen waren dat dichter bij de waarheid lag, en er werd gezegd dat van die verborgen deel van de zeventig , en uiteraard een deel van de veertig – zes . Sjeik zei Mohammed bin Uthaimin, moge God hem genadig zijn : het feit dat het aantal deel uitmaakt van zesenveertig delen komt overeen met de werkelijkheid in relatie tot de openbaring die aan mij, de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, want de eerste openbaring was het rechtvaardige visioen van Rabi ‘al-Awwal tot Ramadan, en dit is zes maanden , daarna openbaarde God hem daarna in ontwaken Voor de rest van zijn leven , als je toeschrijft Om dit toe te passen op de rest van het tijdperk van openbaring, maakte het deel uit van zesenveertig delen : omdat de openbaring drieëntwintig jaar en zes maanden duurde. ~(5) Het feit dat het visioen deel uitmaakte van het profeetschap is problematisch geworden, ook al werd het profeetschap onderbroken door de dood van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zal iets van wat er gezegd werd ter verduidelijking noemen. dit . Hij zei dat de betekenis van het vers een deel van de profetie : dat de moslim oprecht goed, past het geval als de profeten, die van het onzichtbare te zien, in tegenstelling tot de ongelovige en verworpenen en gemengd, en volgen dit zeggen Imam Muhammad Safaareeni door te zeggen : ( maar vergelijkbaar met het geval van de profeten in de gezondheid van het gezichtsvermogen en de helderheid van zijn geest en zijn ziel aanraken Als hij sliep in het rijk van het koninkrijk ). Dit is waar, niet alleen weet het onzichtbare is de Almachtige, zei sommige wetenschappers : de betekenis van het deel uitmaken van de profetiedelen van een metafoor , wat komt tot de goedkeuring van profetie ; dit komt omdat het deel uitmaakt van het profeetschap . Er werd gezegd : betekenis : het maakt deel uit van haar kennis, omdat het afgesneden en die profetie Flmha blijft s . En er werd gezegd : De betekenis van deel uitmaken van de delen van het profeetschap is vergelijkbaar met de waarheid van nieuws over het onzichtbare ; Het nieuws van het ongeziene is een van de vruchten van het profeetschap . Conclusie van dit aanbod : dat de visie van de ongelovige niet oorspronkelijk uit delen van de profetie komt , en na verworpenen, die net als de ongelovige , sommigen van hen zeiden dat de visie van de verworpene een van de maximale delen is, blijft een goede moslimgelovige wie dit visioen zegt majesteit Suyuti Gods genade en maakt zich zorgen over deze lezing : ( dit praat me over soortgelijke gesprekken waarin we geloven en NCL betekent een schrijver te zijn, vrede zij met hem en niet ingaan op deze interpretatie van het deel van dit nummer en wijsheid, in het bijzonder gevarieerd romans in het bedrag van de nummer voorziet ook in God weet Balemrad wat wordt bedoeld met dat ) een . E (6). Het visioen van het goede van de secties van Openbaring , kan de oorzaak zijn van de wetten van enkele van de voorzieningen en dat het visioen van Abraham, vrede zij met hem , was dat Abraham een gelofte was dat Gods levende zoon van Sara een offer, zag hij in een droom : dat van je gelofte af (7) , en een interview met de parasitaire broer Aisha, haar moeder over zeggen wat God wil en Mohammed wil, en de Boodschapper droeg hen toen op om te zeggen : wat God alleen wil , of wat God wil en dan Mohammed , en niet zeggen : wat God wil en Mohammed (8), en Abdullah bin Zaid’s visie in de oproep tot gebed en de wetgeving van de oproep tot gebed nadat het is bewezen. God zij met hem en hem vrede schenken, dat hij zei over dat : Het is een echte visie . Abu Bakr, moge Allah ook (9) rond het schild hem beroven na zijn dood en herstel van dit visioen en de uitvoering van het gebod door en grijp het schild van degenen die in zijn hand zijn , maar Abu Bakr is de eerste kalief Waller Ashden, een Onder degenen die zich de Boodschapper herinnerden, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn ijver hierin en de aanvaarding door de metgezellen van deze idjtihad in de aanwezigheid van de koran die aangeeft waarachtigheid is , is aanvaardbaar , en er zijn veel bewijzen voor zoals in de boeken van de jurisprudentie , maar vandaag is de uitvoering van een wil of zaak die verband houdt met de wet door middel van visioenen niet toegestaan, noch de rede, noch de sharia als geen geheim voor iemand met het hart . Dit goede visioen kwam van deze geweldige metgezel om ons te verzekeren van het bestaan ​​van een rechtvaardige man, zoals de wetenschappers erkenden dat dit kunst moderne voortbouwt op de Profeet vrede zij met hem, en hij zei : ~.. En Asedkkm visioen van een nieuwe Asedkkm . .. ~ En hij zal antwoorden, als God het wil . En zeggen vrede zij met hem : ~de visie van de gelovige is onderdeel van ….~ Modern , voorzien van een rechtschapen gelovige vrouw zo goed , heeft Bukhari titel in zijn Sahih : de deur van het zien van vrouwen , geciteerd door Ibn Hajar : wat Ibn Battaal was het ermee eens dat het visioen van de rechtvaardige gelovige inbegrepen was in het zeggen van vrede zij met hem : ~het visioen van de gelovige goed deel van de profetie ~, er is geen verschil tussen mannen en vrouwen in termen van visioenen , maar er kan een verschil zijn in termen van Altobeirh zegt Valmabron : dat als een vrouw zag wat Esth zijn volk van de E is, hij haar echtgenoot is , En ze zeiden : Evenzo heeft het kind zijn visioenen het vaakst voor zijn ouders , en God weet het (10). Ik ga terug naar het verhaal van Thabit bin Qais bin Shammas, en het was een keuze van de metgezellen, moge God tevreden met hen zijn , en het is bewezen dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei tegen hem : “ O Thabit, aanvaard je niet om als een goed mens te leven en een martelaar te doden en de hemel binnen te gaan? ” Zei Malik bin Anas, die een van de vertellers is van de hadith. : vaste bin Qais werd gedood op de duivenmartelaar (11). Opgelost en het verhaal dat de zoon van waarden (12) noemde , zei : Op de dag van al- Yamamah kwam er een oorlog tegen de afvalligen , gefixeerd met Khalid bin Walid om tegen Musaylimah te vechten toen ze elkaar ontmoetten en Tkhvoa constant, zei Salim Mawla Abu Hudhayfah : Zie, dus we vochten met de Boodschapper van Allah over hem en schonken vrede , daarna groef iedereen een put, dus hij bleef staan ​​en vocht totdat ze werden gedood. Op die dag kwam een ​​schild met kostbare stenen naar hem toe, en een moslimman kwam langs en nam haar mee , terwijl een moslimman sliep terwijl hij in zijn slaap naar hem toe kwam . Elke vaste – hij zei tegen hem : ik adviseer je om op te passen, testamentair zegt dat dit een droom is Vtadhaah , ik passeerde wat mij vermoordde een man van moslims nam Deri , Venslh in de verre mensen bij zijn tentmerrie – Westin – die slechts opgewekt activiteit was . De palm van het schild schroef elke hoeveelheid stenen vast – en boven Twine links – die op de rug van een dier wordt geplaatst voor de rit ‘ Breng het eeuwige is een keer om naar Deri te sturen , en als de stad het heeft geleverd, de Khalifa-boodschapper van Allah, vrede zij met hem betekent Abu Bakr , zeg hem : De Ali is van die-en-die religie en die-en-zo van mijn oude klasse , dus de man komt naar de eeuwigheid , en vertelt het hem , dus stuurde hij naar het schild, en hij kwam en vond het als hij ze in het visioen vertelde onder het touw, en vervolgens de Perzen als hij , en Abu Bakr ingestemd met de rest van zijn wil . Abu Omar bin Abd al – Barr zei, en andere senior , evenals sjeik Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen onlangs, Gods genade met hen : gaf Abu Bakr en oeps voor het bestaan ​​van bewijs dat oprechtheid aantoont, Abu Omar bin Abd al – Barr zei : We weten niet dat iemand het heeft goedgekeurd, zijn wil na zijn dood is een constante Bin Qais, moge God hem genadig zijn, een . E (13). Als je ook opmerkt : spraken Khalid bin Walid en Abu Bakr en zijn metgezellen met hem af om aan deze visie te werken , en de implementatie van wat er binnenkwam . _________________________________________________ (1 ) Mohammad HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) ontslagen : Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/373 , 383, 404 ) – op -, en als moslim in de nucleaire ( 15/22 , 23 ) – op -, en al – Tirmidhi In the Book van Openbaring het hoofdstuk dat het visioen van de gelovige deel uitmaakt van zesenveertig delen van het profeetschap – een eerdere verwijzing – en in het hoofdstuk van wat er in het visioen van de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de schaal en de plug die is overgeleverd door Abu Dawud in het Book of Literature, hoofdstuk van wat er in het visioen kwam – vorige referentie -, en Ibn Majah in Ze zijn geplaatst in het boek van de uitdrukking van het visioen, het hoofdstuk over de rechtvaardige visie die een Moslim ziet of zorgt voor hem, en de deur van de meest ware mensen van een visioen dat onlangs aan hen is toegeschreven – een eerdere referentie – en Ahmed in de rest van de Musnad van de velen in de Musnad van Abu Hurairah en in de Musnad van Anas bin Malik – een eerdere referentie – en de Darami in het boek van het visioen is een hoofdstuk in de Mus lim’s vision Deel van het zesenveertig deel van het profeetschap – vorige referentie -. (3 ) Zie ibid . (4 ) Sahih Muslim nucleaire verklaring ( 15/21 ) – een verwijzing eerder . (5 ) Muhammad’Uthaymeen, zeg een nuttig boek over monotheïsme ( 2/348 ) – op . (6 ) expansie Zie : Mohammed Safaareeni – op – (1- / 808 ). (7 ) verlichten van de grootte van de interpretatie van Ibn Abbas Abu Taher Turquoise Abadi – Dar dacht – Beiroet ( p. 377 ) 0 en Ibn Hajar – op (12 /377 ). (8 ) Overgeleverd door Imam Ibn Majah in het boek Alkavarat door verbiedt wat te zeggen, zo God het wil, en je wilt – op -. (9) Ibn ‘ – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) Deze hadith werd overgeleverd door Ibn Hajar in al- Fath zei dat deze sterke referentiezender overgeleverd werd door Ibn Saad Maan bin Isa voor zijn eigenaar . Verteld , Daaraqutni in de gekke door Ismail bin Abi Uys voor de eigenaar als goed . (12 ) Geest . Zoon van waarden fatawa , Arab Book House – bereik : d . Mr. Jumaili , i 1412 (13 ) Zie : Ibn fatawa waarden – op – p. 43 . ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Wat betreft moord, wie ziet dat hij iemand heeft vermoord en geen orgaan van hem afsnijdt, dan is er goed en voordeel van hem voor die vermoorde persoon, en er werd gezegd dat de moordenaar de vermoorde onrecht heeft aangedaan, en als hij zag dat hij werd gedood, het is een lang leven voor hem en goed en voordeel voor hem van zijn moordenaar, en er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij werd vermoord en hij wist niet wie hem vermoordde, dan is hij van de kleine sharia. Hij zag dat hij zijn zoon had vermoord, moge de Almachtige God hem voorzien van een geoorloofd levensonderhoud, en er werd gezegd dat zijn zoon onrecht werd aangedaan om geld. Beter dan hij, en wie ziet dat hij een ziel heeft gedood en niet weet wat het is, dan zal hij na hem zegevieren en van verdriet en nood worden verlost. En wie ziet dat hij zelfmoord heeft gepleegd, zal met berouw worden gezegend. En wie ziet dat een groep hem heeft vermoord, hij zal goed en voordeel voor hem krijgen van de sultan of iemand die zijn plaats in zijn plaats inneemt. Toon ketterij onder hen…

…Tijger Het zien van een tijger en er bang voor zijn in een droom duidt op de mogelijkheid om het huwelijk of de werkrelatie abrupt op te zeggen vanwege de impact van druk die verband houdt met je reputatie . Als je een tijger hebt gedood of hem hebt overmeesterd, voorspelt dit vreugde en geluk in je toewijding, comfort en begrip in de buurt van vrienden . Als iemand je met een tijger bedreigt, voorspelt dit problemen in de werkomgeving . Sommige vrienden kunnen hun beloften achterwege laten en u helpen . Als je het geluid van een tijger hoort en er bang voor bent, hoor je verontrustend nieuws over verlies op het werk en kun je problemen krijgen met de mensen om je heen . Als je ervan droomde een tijger te zien die op een kat lijkt, dan is dit een slecht voorteken, tenzij je hem hebt gedood . Als een tijger je in een droom nadert, zullen de vijanden je vangen en vervolgen . Als een tijger je aanvalt, voorspelt dit dat mislukking en teleurstelling je veel zorgen en pijn zullen bezorgen . Als je erin slaagt hem te verbannen of te doden, zul je slagen in al je projecten en zaken . Als je droomt van een tijger die van je wegvlucht, voorspelt dit dat je moeilijkheden zult overwinnen en naar de hoogste rangen zult stijgen . Als je een tijger in een kooi ziet, voorspelt dit dat je degenen zult verslaan die in je gezicht staan ​​en obstakels in de weg staan . Als je stukjes tijgerhuid ziet, voorspelt dit dat je het pad van rijkdom, geluk en een comfortabel leven zult volgen ….

…Torrent, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn familie . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En leven is kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap . Yel, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn huishouden . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En de levenden zijn kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap ….

…En wie ziet dat iemand die zijn uitspraak accepteert terwijl hij wakker is, hem meedeelt dat hij nooit zal sterven, dan zal hij worden gedood voor de zaak van God en daarna in leven blijven, omdat de Almachtige God zei: ‘ Denk niet aan degenen die werden gedood in de oorzaak van God om dood maar levend te zijn . ”Het vers ….