…En wie ziet dat de leeuw hem heeft gebeten of zijn klauwen van zijn lichaam heeft genomen, zodat hij hem heeft verwond, dan wordt het geïnterpreteerd door het optreden van schade, en Ismail bin Al-Ash’ath zei: wie ziet dat de leeuw heeft omhelsd hem, zal hij interpreteren door de sultan te benaderen ….

…En wie ziet dat hij de leeuw kust terwijl hij met medelijden of medelijden naar hem kijkt, geeft aan dat hij de autoriteit bereikt en voordeel voor hem verkrijgt, en als hij in dienst is van de sultan, dan is zijn waarde hoger . En wie anders ziet, zijn uitdrukking is tegen hem ….

…En wie ziet dat hij een leeuw eet, geeft aan dat hij dicht bij de autoriteit en afhankelijkheid van hem staat ….

…En wie ziet dat hij ontsnapt is aan een leeuw, hij zal worden gered van wat hij vreest en waarschuwt, en hij zal in zijn behoefte voorzien ….

…En Al-Salmi zei: ~Degene die zag dat hij een leeuw had geïnstalleerd om het uit te geven waar hij maar wilde, het zou op twee gezichten de verwonding van grote glorie en de verovering van een enorme vijand uitleggen .~…

…Wie zag dat hij iets van zijn tanden behandelde : totdat hij het eruit trok, of hij zag dat dat hem van iets anders genas en het eruit trok, dan heeft hij een hekel aan een boete voor geld of iets dergelijks . Als hij ziet dat al zijn tanden eruit vallen en in zijn hand of in zijn bezit vallen, dan zal hij het aantal nakomelingen van de mensen van dat huis vergroten . Als hij zag dat ze allemaal vielen, zouden volgens Saeed bin Al-Musayyib mensen met zijn tanden voor hem sterven . Saeed gebruikte vaak namen bij de interpretatie, en als hij zag dat hij enkele van zijn tanden had verloren, zou hij degenen vervreemden die die tand aan hem toeschreven, en Al-Qayrawani zei : Misschien duiden de tanden op de tanden die een mens hebben. lichaam, en dat voedsel is verbonden met de buik . Het geld kan aangeven wat iemand gebruikt om in zijn levensonderhoud te voorzien, zoals vee, bedienden en comfort . Degene die zag dat zijn tanden allemaal uitvielen, ik keek naar zijn toestand, zijn tijd en zijn alertheid . Als zijn hele gezin ziek was door een plaag en dergelijke, kwamen ze om en bleef hij achter hen aan . En als hij geen familie heeft en geld heeft, wordt zijn geld beroofd en wordt zijn zegen weggenomen . Als hij arm was, stierf degene aan wie zijn tanden werden toegeschreven, en bleef achter hen aan . Wat betreft het verlies van een enkele tand, als deze zonder behandeling was en u ging er vanaf toen hij viel, stierf de patiënt uit zijn huishouden of werd hij door geld getroffen . En als hij het op het moment van zijn val in zijn hand nam of het in zijn kledingstuk kneep, kijk dan naar zijn toestand, en als hij een zwangerschap had, kwam er een kind naar hem toe volgens de waarde van de essentie van de tand en zijn locatie, anders is het goed voor een broer of familielid die hem had afgesneden . En als er bloed is, dan is dat de zonde van het doorsnijden van de baarmoeder, tenzij het een schuld verschuldigd is, en het is vereist en behandeld om het te elimineren ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…Gezien ). Als de man het draagt, dan zal hij trouwen, en het hemd voor de vrouw is een man die met hem zal trouwen, omdat de Almachtige God zegt : (Het zijn jouw kleren en jij bent hun kleding ). Als het overhemd is doorboord, laat de man zijn vrouw achter en als het overhemd gescheurd is, verlaat het haar . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder hinderlaag, het is in overeenstemming met zijn schoonheid in zijn religie . En wie zag dat de zak van zijn hemd gescheurd was, ging een deur van armoede voor hem open . En wie ziet dat hij veel hemden heeft, zal in het hiernamaals een grote beloning en veel goede daden krijgen . En het witte overhemd Dean . En wie zag dat hij een overhemd kreeg, is goed nieuws . En wie ziet dat zijn overhemd kapot en vuil is, dan is hij armoede, illusie en strengheid . Als een vrouw ziet dat ze een nieuw, wijd hemd droeg, dan is dat goed in haar religieuze en wereldse toestand, of de goede toestand van haar man . En het witgroene overhemd duidt religie aan, het blauw geeft geen lof, het rood duidt op roem en het geel duidt op ziekte . En de nattigheid in een kledingstuk geeft aan dat iets hem verhindert om te reizen, dus als de nattigheid droog wordt, wordt de obstructie verwijderd . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder zak en zonder kleding, gaf zijn dood aan . En wie een goed gemarkeerd hemd draagt, mag de hadj of reizen verrichten . En wie ziet dat hij een kort hemd draagt ​​dat zijn geslachtsdelen niet bedekt, schiet tekort in zijn religie . En wie een hemd van hout draagt, zal in de zee reizen, ook al is hij ziek en uit angst voor de dood . En wie een vers uit de koran op zijn overhemd ziet staan, zal zich aan de koran houden . En het zwarte hemd is zorgen en verdriet . En wie een overhemd ondersteboven zag, zijn toestand veranderde in strijd met zijn gewoonte . Misschien was het overhemd het huis van de man . Als iemand zijn shirt in de lengte gespleten ziet, wordt hij vrijgelaten, en als het wijd gespleten is, wordt dat over de breedte gezegd . En wie zijn hemd van achter hem weggegooid ziet, wordt beschuldigd van woorden die ter ere van hem zijn gezegd en hij zal er onschuldig aan zijn, en als het voor zijn ogen gebeurt, dan is de toespraak waarin hij wordt gezegd correct voor het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . En wie zijn hemd uit de wolken zag, werd gezegend ….

…En wie een mok ziet die leeggemaakt is van wat er in zit, of hij hem nu drinkt of bekers, dan zal het worden geïnterpreteerd zodra het verschuldigd is, en als er iets in zit dat hij de smaak haat, dan zal het worden geïnterpreteerd. zal worden geïnterpreteerd door de dood .)…

…En wie ziet dat hij als vogels op eieren zit, dan geeft hij aan dat hij met vrouwen staat en zit ….

…En wie zag dat de leeuw waarop hij reed, hem niet gehoorzaam was, en als hem dat overkwam, lieten de koningen en oudsten het hem niet zien ….

…En wie ziet dat hij een leeuw heeft gehurkt, het duidt op zijn redding van vele beproevingen, de hoogte van een pot, de eliminatie van zijn behoeften en zijn overwinning op de vijanden ….

…En wie ziet dat hij bang is voor een leeuw en hem niet ziet, dan is hij veilig voor zijn vijand ….

En wie zijn hoofd ziet als het hoofd van een olifant, een leeuw, een tijger of een wolf, er wordt gezegd dat hij de schepping van dingen hoger neemt dan zijn vermogen en er voordeel uit trekt en het leiderschap en de spijker op de vijanden

…En wie ziet dat hij op een leeuw rijdt terwijl hij er bang voor is, zal door rampspoed worden getroffen ….

…En wie ziet dat hij de leeuw heeft gezien of van een afstand heeft gezien, hij zal het uitleggen met een preek, en het kan binnenkort zijn .)…

…En wie zag dat hij een leeuw droeg, duidt op verzoening met zijn vijand of zijn nabijheid tot de sultan ….

…En wie zag dat hij de kop van een leeuw had gevonden, regeerde of hij daarvoor geschikt was ….

…En wie ziet dat hij een leeuw ontmoet, maar wat hij bereikt en hem niet raakt, duidt op angst voor de autoriteit en dat het niet schadelijk voor hem is ….

…Abu Saeed, de predikant, zei: ~Wie een woedende leeuw de weg naar mensen ziet blokkeren, zal de onderdrukking van de parochie interpreteren .~…

…En als hij ziet alsof hij stierf terwijl ze huilden achter zijn begrafenis zonder Noach, dan zien ze van die gouverneur een vreugde ….

…En wie ziet dat hij achter Safia staat, dan zal hij sterven en zijn vrouw opvolgen ….

…En wie ziet dat hij zittend bidt terwijl er mensen achter hem staan, dan gaat zijn uitdrukking in tegen wat hierboven is vermeld ….

…En wie ziet dat hij achter een dode een onbekend huis binnengaat, verlaat het dan niet, dan zal hij sterven ….

…En wie het ziet alsof hij in de spiegel achter haar kijkt, dan pleegt zijn vrouw een immorele daad, of hij is geïsoleerd als hij zich in een positie bevindt en al-Salami zei, wie zag dat hij een spiegel sloeg waarin hij deed niet in zijn gezicht kijken, dan zal hij krijgen wat hij haat in zijn gezicht, en als hij hem daarin ziet, is er niets goeds in hem, en als hij een functiehouder is, zal hij een ander in zijn plaats zien . )…

…Ibn Sirin zei : Degene die God Almachtig ziet terwijl hij met hem praat, geeft aan dat deze dienaar God dierbaar zal zijn, omdat God Almachtig zei: ~En wij benaderden hem en redden .~ Wie ziet dat God van achter een sluier tot hem sprak, geeft de toename van zijn rijkdom, genade, kracht van zijn religie en trouw aan . En wie ziet dat God niet van achter een sluier tot hem sprak, geeft aan dat de toespraak tot hem viel ter wille van de religie, omdat de Almachtige God zei: “ En geen mens zou tot God hebben gesproken behalve door openbaring of van achter de sluier . ~…

…Het visioen van God, moge God tevreden met hem zijn, zei professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn : wie ziet in zijn slaap alsof hij in de handen van de almachtige God staat, en de almachtige God kijkt naar hem, en als de visionair is een van de rechtvaardigen, dan is zijn visie een visioen van barmhartigheid, en als hij niet een van de rechtvaardigen is, dan moet hij voorzichtig zijn, want de Almachtige God zegt : ( Op de dag zullen mensen opstaan ​​tot de Heer van de werelden ). Als hij ziet alsof hij tegen hem spreekt, wees dan aardig voor hem en houd van de mensen, dan zegt de Almachtige God : (En breng hem dichtbij tijdens de vlucht ). Evenzo, als hij zag dat hij zich ter aarde wierp in de handen van God de Almachtige, omdat de Almachtige God zei : ~ Werp neer en kom dichtbij .~ Als hij zou zien dat hij van achter een sluier tot hem sprak, dan zou hij goed zijn in zijn religie en zou hij een trust uitoefenen als hij die in zijn hand had, en zou hij zijn gezag versterken . En als hij zag dat hij tot hem sprak zonder een sluier, dan zou het een vergissing zijn in zijn religie, omdat de Almachtige God zei : ( En geen mens zou tot hem kunnen spreken zonder een openbaring of van achter een sluier ) , als hij zag hem met zijn hart groot, alsof hij hem verheerlijkte, hij bracht hem dicht bij hem, eerde hem en vergaf hem, of hij rekende hem niet aan als attributen, ontmoette de almachtige God in de opstanding . Evenzo, als de Almachtige Hem ziet, Hij hem vergeving en genade heeft beloofd, is de belofte ongetwijfeld waar, omdat de Almachtige God de deadline niet overschrijdt, maar hem kwelt met rampspoed in zichzelf en zijn levensonderhoud zolang hij leeft . Als de Almachtige hem ziet alsof hij hem aanspoort, is hij klaar met datgene waar de Almachtige God niet mee instemt, omdat de Almachtige God zegt : ~Hij spoort u aan, zodat u het zult gedenken .~ Als hij gekleed was met een kledingstuk, dan is hij de zorg en ziekte van wat hij heeft geleefd, maar hij verdient veel dank . Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof God hem in twee kledingstukken had gekleed, dus legde hij ze op zijn plaats, en hij vroeg het aan Ibn Sirin, en hij zei: bereid je voor op zijn rampspoed, en niet lang daarna haalde hij uit totdat hij de almachtige God ontmoette, en als hij een licht in hem zag, kon hij hem niet beschrijven, hij profiteerde niet van zijn handen wat hij leefde . Als hij zag dat de Almachtige God hem bij zijn naam of een andere naam noemde . Zijn bevel is hoog en hij overwint zijn vijanden, en als hij hem wat van de goederen van deze wereld geeft, verdient hij eerder zijn genade . Als hij ziet dat de Almachtige God boos op hem is, duidt dat op de verontwaardiging van zijn ouders jegens hem. Als hij ziet alsof zijn ouders boos op hem zijn, geeft dit aan dat God boos op hem is . Want Ezz zei dat zijn naam is ~ Dank mij en je ouders .~ En er werd in wat nieuws over verteld, het plezier van de Almachtige God, de tevredenheid van ouders, en de toorn van de Almachtige God in de toorn van de ouders . En er werd gezegd : wie ziet alsof de almachtige God boos op hem is, dan zal hij van een hoge plaats vallen . Omdat de Almachtige God zegt : ( En wie toorn tegen hem toelaat, hij zal zijn gril verliezen ). Als hij zag alsof hij van een muur, lucht of berg viel, duidt dat op de toorn van God Almachtig op hem . Als hij zichzelf in de handen van de Almachtige God ziet, op een plaats die hij kent, zullen gerechtigheid en vruchtbaarheid zich op die plek verspreiden, en de onderdrukkers komen om en de onderdrukten zegevieren . Als hij zag alsof hij naar de troon van God keek, de Gezegende en Verhevene is Hij, zou hij genade en barmhartigheid hebben . Als hij een voorbeeld of een beeld ziet, en hem wordt verteld dat hij jouw god is, of hij denkt dat hij zijn god is, glorie zij hem, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan is hij bezig met valsheid, op de begrijpen dat het waar is, en dit is een visioen van iemand die liegt tegen God de Almachtige . Als hij ziet alsof hij de Almachtige God beledigt, dan is hij een ongelovige van de genade van zijn Heer, de Verhevene, en is hij niet tevreden met zijn oordeel ….

…En wie een hoed van gekleurd of niet gekleurd brokaat op zijn hoofd ziet, duidt het isolement van de wereld en de corruptie van religie aan, en de hagelmuts en de sjaal duiden de goedheid van de wereld en religie aan, en de pet die eronder zit de tulband, dan doet hij iets en verbergt iets voor de mensen ….

…Hoe zit het met kleuren, heeft het specifieke connotaties , of ziet het ze over het hoofd , en is er een verschil tussen deze indicaties volgens de kleuren? Kleuren hebben hun connotatie in een droom , maar de connotatie van kleuren is niet altijd dezelfde ; Dus het is bekend dat je in dit boek hebt besloten dat de droom of droom of het visioen een massa is en geen deel , dan is het noodzakelijk om vanuit de passage volledig naar alle delen van het visioen te kijken , net zoals de delen van het visioen dat doen. sterker zijn dan anderen – met hun overlapping en misschien uit de teksten die mij aanduiden van kleuren die in het algemeen in Sunan al- Tirmidhi in het boek Openbaring worden vermeld , de deur naar wat er kwam in een visioen van de Profeet vrede zij met hem in Weegschaal en Waterman van Aisha, moge Allah tevreden zijn , zei : vroeg de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) om het papier , ze zei tegen hem Khadija : het was eerlijkheid En hij stierf voordat het verscheen , dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede zij met hem , zei : ~Ik zou het in een droom dragen en witte kleren dragen , en als hij van de mensen van het vuur was, zou hij zich anders hebben gekleed .~ Dit is een expliciete verwijzing van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, over de betekenis van de witte jurk , en ik heb de teksten gevolgd die het vermelden van enkele kleuren bevatten, en ik kan de belangrijkste dingen erin uitleggen met de volgende : Hedendaagse termen – kleuren…

…En wie iemands instrument in zijn nek ziet of het is van iemand anders, er zit niets goeds in ….