…De spijker duidt in een droom de spijker van vijanden aan, en misschien geeft de lengte van de spijker het vermogen aan om te onderhouden of af te wijzen, omdat de lengte van de spijker in strijd is met de Sunnah en afwijzing in strijd is met de Sunnah . De lengte van de spijker geeft macht en geld aan, en het is een wapen over de vijanden en een bescherming tegen hen . En wie de nagels laat verwijderen, zijn vermogen zal verdwijnen . En wie ziet dat zijn nagel langer is dan die van zijn vijand, hij zal hem winnen . En knip de spijker af om de Sunnah te volgen of zonder geld in een lening . Het wit van de nagels duidt op geheugen en begrip . En de visie van spijkers in de hoeveelheid Salahuddin en de wereld . Als hij het bijsneed, zou hij zakat al-Fitr betalen . En wie ziet dat zijn nagel een klauw is geworden, dan is hij superieur aan zijn tegenstander of zijn vijand als hij in oorlog is ….

Nagel Als je droomt van bevlekte nagels, dan voorspelt dit schaamte in je gezin vanwege roekeloze dwaasheid van een jonge man . Als je zorgvuldig verzorgde nagels ziet, betekent dit culturele vooroordelen en enkele literaire prestaties . Het betekent ook een gezonde groei ….

En wie ziet dat hij een ijzeren spijker in zijn hand heeft en hem op een plaats slaat, dan geeft dit aan dat een zoon die de koningin waardig is of een koning is, en als hij geen gezin heeft, dan zal God hem voorzien kennis en wijsheid, en als hij niet tot de mensen van kennis behoort, dan houdt hij van de geleerden, juristen en religieuze leiders, en hij neigt naar hen allemaal ….

En wie ziet dat hij een extra spijker heeft laten groeien op een plek die hij niet ontkent, daar is niets mis mee, en als hij het ontkent, is het Mahmoud niet ….

…Nail Nails in een droom voorspellen dat je veel moe wordt en weinig . Als je jezelf spijkers in een droom ziet gebruiken, voorspelt dit dat je een eerbaar werk zult verrichten, ook al was het gemeen . Het zien van verroeste of gebroken nagels in een droom voorspelt ziekte en achteruitgang van zaken en handel ….

Zafar wijst in een droom op een toename in kennis, het pad naar de Almachtige God, of wettig geld om te voorzien, zelfs als hij celibatair is, hij trouwde ….

…Valt de oprechte visie ? En de rechtvaardige is geen goed mens? Het is inderdaad een belangrijke vraag, en zijn antwoord is : dat de rechtvaardige Alodgat kan zien, maar een paar zeldzame mensen slaagden erin om Satan van hem te zien , anders dan omgekeerd, de waarachtigheid van zijn visioen van een zeldzame overheersing vergoot de duivel, het was overgeleverd door Anas ibn Malik dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ A voor visie Een goede daad van een rechtvaardige maakt deel uit van zesenveertig delen van het profeetschap . Overeengekomen (1). Moslim vertelde Gods genade van Abu Hurayrah dat de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Als de tijd nauwelijks het visioen van een moslimleugen , en Asedkkm onlangs heeft benaderd, en het visioen van het moslimgedeelte van de vijfenveertig, is een deel van de profetie ~ (2). Al-Nawawi zei : er wordt gezegd dat het een retorische tijd is als een boot die de dagen en nachten deze lentedag matigt . En er werd gezegd dat wat wordt bedoeld is als de opstanding nadert , en de eerste is de beroemdste onder de mensen van de visie , en het kwam in een hadith die de tweede ondersteunt, en God weet het ws het beste . Van . Waarachtigheid is de grootste beschrijving van de profeten, wakker en dromend, en wie ze in de waarheid beschouwt, zal waarachtigheid verkrijgen uit zijn visioenen . Al-Muhallab zei : Mensen hebben drie graden hiervan : A – De profeten en hun visioenen zijn allemaal oprecht, en wat moet worden uitgedrukt, kan in hen vallen . B – rechtvaardig , en vooral op basis van hun visie op eerlijkheid , het bevond zich waar wat hun visioenen als Vtqa Raayaha niet volledig in een droom hoefde uit te drukken . C – Wie nog meer . . In hun visie is er waarheid en grieven, en ze zijn van drie soorten : 1 – Ze zijn gedekt , dus de meeste situaties zijn gelijk aan hen . 2 boosdoeners , en meestal op hun visie Alodgat en zeggen waar eerlijkheid , is getiteld Bukhari in zijn Sahieh : de deur van de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk (3). 3 _ ongelovigen , en neigen naar hun visioenen Alodgat en zeer zeldzaam waar eerlijkheid en verwijst naar dit interview : ~ De nieuwe Osedkkm visie Osedkkm ~ die werd overgeleverd door Muslim . Echte dromen van sommige van de ongelovigen hebben , zoals in het visioen van de schrijvers van de gevangenis met Jozef op hem , Allah zei : ~ ging binnen met de gevangenisjongens, zei een van hen, ik liet me Crush-wijn zien en de ander zei dat ik het liet zien ik breng boven mijn hoofd brood eet de vogel van hem Nbina Ptooelh Voorwaar, we zien je van weldoeners ( Yusuf : 36 ). zoals eerder getiteld Bukhari in zijn Sahih-deur : de visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en shirk , en vond plaats in de roman : een drankje dat ze mensen drinken , en je wilt drinken verboden , en naar verluidt zei sommelier tegen Joseph : Wright zoals gezien slapend, ik plantte een graan Vneptt ging waar drie clusters Fsrthn waren Sagit koning zei : blijf drie keer in de gevangenis en dan ga uit Vtsagah op uw gewoonte . was zoals hij uitkwam (4) , evenals het visioen van Mllekema, de Almachtige zei : ~de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten eten en andere Iabsat O Vul mij mijn visioenen in, als je de passagier wilt zien e van visie ( Joseph 43) wat betekent : magerheid is afgeleid van magerheid en de combinatie is mager en mager, en wat wordt bedoeld is het verschijnen van aansporingen M van humor . Sommige visioenwetenschappers schreven aan het deel van de profetie-visie alleen een goede gelovige toe die niet verworpen was . We hebben al het vers bij ons dat zegt : ~ oprechte goede moslim is degene die past als de profeten , Vokrm type, die Akram door de profeten , die het onzichtbare zien . Wat betreft de ongelovige en verworpenen en gemengd niet , indien bekrachtigd visioenen zijn soms hetzelfde is ook waar Clip Islamitisch vals , en niet alle gebeurtenissen hebben allemaal ervaring met de onzichtbare delen van de profetie , Kalkahen en de mijne ~(5) is voor ons voorzien om Imam Muhammad Safaareeni Hambali genade om te zeggen : laat het hem weten . Maar moet hier opletten dat de visie van het goede die de oorzaak is van enkele van de bepalingen is ingeleid, of deze nu zijn ondertekend in het tijdperk van de Boodschapper van de Apostelen, alleen goedgekeurd. » Wat betreft de andere mensen zijn missionarissen of Mndhirat , het kan in de uitdrukking Bishara naar zijn eigenaar van een charitatieve wereld of het hiernamaals , dat zijn de plekken waar hem te waarschuwen voor een gebrek aan of zijn werk of in zijn religie te verkorten , kwam in de interpretatie van het vers : ( en hij predikte dat Ichaelmh God alleen levend of van achter een sluier of zendt een boodschapper Viouha met zijn toestemming wat hij wil, hij is wijs ) ( Shura : 51). Enkele van de voorganger zei : ~ Van Ray Veil ~ , die in zijn droom, wat zelf – gezuiverd van ondeugden , wijkt vrouw het hart , en ontmoette Lawh slaap , en Antakec van de wonderen van de onzichtbare , en de eigenaardigheid minimum . Het is vriendelijk om hem in een droomoproepgesprek te hebben » en hem naar God te bevelen en hem in een droom te vertellen : De profeet vroeg vrede zij met hem voor het vers :~ zij mensen in dit leven en in het hiernamaals ~(6) En hij zei, ~ is de visie van het goede ziet de man of ziet hem ~ Verteld door Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Akkoord , zie Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) en nucleair – op (23 \ 15) (2 ) nucleair – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Overgeleverd door Imam Ahmad 173 \ 1 verdrievoudigt Safaareeni – een verwijzing eerder ….

…Sommigen zeiden dat de uitdrukkingsvaarders dol waren op het visioen van angst in een droom die ik zo vaak heb geprobeerd en geen gevolgen zag, maar goed, zekerheid, veiligheid en de nagel en het bereiken van de doelen en de overwinning, zei ook dat angst ontsnapt aan de onrechtvaardigen mensen van het vers ‘ gingen uit hen bang wacht, zei mijn Heer, red mij van het onrechtvaardige volk ‘ en voerden op dezelfde manier veiligheid aan. Wie loopt onder mensen die vrede vrezen, maar het wiel is niet prijzenswaardig, want het is een van de kwaden van de Duivel ….

…De laesie in de vingers : bewijs van het leed van de jongen . Als hij geen zoon had, is dat een bewijs van verspilde gebeden . En er werd gezegd dat hij die zag dat zijn pink was afgesneden, zijn zoon hem miste . En wie zijn overwinning afgesneden ziet, krijgt een zoon . En wie de middelste afgesneden zag, de geleerde van zijn land of zijn rechter stierf, en als hij zag alsof vier van zijn vingers werden afgesneden, trouwde hij met vier vrouwen en ze zouden allemaal sterven, en er werd gezegd dat wie dan ook zag het alsof hij een vinger van een persoon had afgehakt, hij zou een ramp in zijn geld lijden . En er werd gezegd dat de vingers verloren zijn, de bedienden worden gezogen, de vingers worden gezogen, het geld is weg . En het op elkaar klemmen van de vingers duidt op het achterlaten van incest . Wat betreft de nagels : de laesie erin duidt op zwakte van bekwaamheid en corruptie van religie en zaken. Er werd gezegd dat de lengte van de nagels ondoorzichtig is, en wie ziet alsof hij geen nagel heeft, is bankroet . Als hij ziet alsof zijn nagels allemaal gebroken zijn, sterft hij, en evenzo als hij ze groen ziet tijdens het upgraden, helpt het niet, dan sterft hij . Wat betreft Al-Sadr : wie denkt dat zijn borst pijn doet, geeft geld uit aan extravagantie zonder God te gehoorzamen, en hij zal ervoor worden gestraft . Verkoudheid : duidt een gemakkelijke ziekte aan die wordt gevolgd door welzijn en geluk . Al-Bassam, die denkt dat hij mashas is, is een man die zonden durft te begaan, en hij is gestraft door de sultan ….

…Wat betreft de paarden die tussen de rondes door rennen, het zal gieten en regenen als het Arabieren zijn zonder zadels of ruiters . En wie een groep paarden ziet met zadels zonder knieën, het zijn vrouwen die samenkomen op een begrafenis of bruiloft . Wie een aantal paarden bezit of ze graast, hij zal jurisdictie hebben over volkeren, of hij zal zegevieren in zijn gebied . En wie een paard met een zadel berijdt, hij zal eer, eer en autoriteit verwerven, want hij is van de wagens van koningen en van de wagens van Salomo, vrede zij met hem . En zijn sultan kan een vrouw zijn met wie hij trouwt of een slavin die hij koopt . Als zijn knie geen harnas heeft, zit er in al zijn gezichten niets goeds in, omdat het hoofdstel een teken is van vroomheid, religie, onfeilbaarheid en bekwaamheid, dus als het hoofdstel ervan wordt verwijderd, zal dat van zijn hand worden verwijderd. hand . En wie zijn beest ziet, zijn bevel is zwak en zijn toestand is bedorven, en zijn vrouw is verboden, en zij ligt zonder onfeilbaarheid onder hem . En wie een onbekende merrie in zijn huis ziet, als hij een zadel heeft, komt een vrouw hem binnen met een huwelijk of extra of gastvrijheid, en als deze naakt is, komt een man hem binnen met een huwelijk of iets dergelijks . Ibn Sirin zei altijd : Degene die een paard naar iemand anders brengt, hem onrecht aandoet met een paard of met een getuigenis, hij ontleende dat aan zijn naam, alsof hij hem doodt of een heerser of een dief of zo naar hem knipoogt . En rijden geeft de nagel aan en het uiterlijk en geheugen, voor het rijden op de rug . De rit van een persoon kan zichzelf aangeven, en als hij recht is en in goede staat verkeert, en als hij verzameld is of alleen is of verdwaald, dan zal hij verloren gaan en gespeeld worden, en misschien geeft zijn rit de tijd, dag en nacht aan . De reserve is aangesloten bij degene die vooruitgaat in alles wat wordt aangegeven door zijn boot, of zijn opvolger na hem, of zijn voogd en dergelijke ….

…Het voelde alsof God opgroeide : hij kwam en veroordeelde het Rizk inclusief nagel Aadah . Als hij ziet alsof hij God prijst, zal hij licht en leiding krijgen in zijn religie ….

…En als het een vereiste is van smaragd, dan geeft dit aan dat de nagel is gekomen en wat gewenst is ….

…Vliegen Als je ervan droomde te vliegen, voorspelt dit schaamte en verdrietig nieuws over een afwezigheid . Als een meisje droomt van vliegen, voorspelt dit dat ze zichzelf niet zal beschermen tegen schaamte en dat haar minnaar haar opzij zal gooien . Als je iets van je ziet vliegen, betekent dat je nagel in elke wedstrijd ….

…Een visser is in een droom een ​​man die naar vrouwen neigt en bedriegt in hun verzoek . De visser kan verwijzen naar de slavenhandelaar, de badkamerbezitter of de boekleraar . En de leeuwenjager is een grote sultan die de sultans bedriegt . En de jager op linnen, valken en paaien is een grote autoriteit . En een vogeljager is een koopman die de edelste mensen bedenkt en bedriegt . En de monsterjager beraamt buitenlandse volkeren . De visser haalt vrouwen en slaven op . En de aanblik van de Mayad duidt op de nagel Bgmaa ….

…En de blaren, als ze splitsen en de pus uitlekken, geven de nagel en de duur aan . Bij puistjes, schurft, pokken en andere, wat wijst op een langwerpig geld . Pokken is een toename van geld . Dus zijn zweren ….

…Al-Kirmani zei dat de nagel in alles standvastigheid aangeeft ter ere van religie en de wereld ….

…Wat betreft de zesduizend, het geeft de nagel en de verwerving van het gewenste aan . Wat betreft de zevenduizend, het duidt op de bemiddeling van zijn levenssituatie, en sommigen van hen zeiden dat zijn zaken door hem gecompliceerd waren . Wat betreft de achtduizend, het geeft de regelmaat aan . Wat de negenduizend betreft, het is prijzenswaardig . Wat betreft de tienduizend, het geeft de overwinning en overwinning aan ….

…En wie ziet dat de nagel is neergedaald en stevig op zijn plaats zit, geeft aan dat het doel is bereikt en dat de hoop is bereikt ….

…Soldaten De soldaten in een droom zijn de soldaten van de Almachtige God, en zij zijn de engelen van genade . Als een persoon ziet dat hij een soldaat is die het levensonderhoud van een koning op zijn kantoor eet, volgt hij het mandaat . Moeiteloos . En wie ziet dat zijn naam wordt bevestigd in de divan, hij zal het goede krijgen, erop hopen of het minste verkrijgen dat hij wenst . En wie zichzelf als soldaat ziet, als hij ziek is, zal hij sterven. Anders duidt het op leed en verlies. Met betrekking tot slaven geeft het aan dat ze geëerd zullen worden zonder te worden vrijgelaten . En degene die de verzamelde soldaten zag, gaf dat aan om de rechtvaardigen te steunen . Het gebrek aan soldaten zal de nagel leiden . Het zien van een soldaat met een zweep of een kruisboog in zijn hand duidt op zijn goede leven . En wie in een droom soldaten uit de Levant, Irak of Jemen ziet komen, dit is het bewijs van het verschil in woord . Het zien van de legers duidt op angst. Als het leger van de ongelovigen meer verzameld was dan het leger van de islam, dan zal de islam de overhand krijgen bij het ontwaken . En als de soldaten een profeet, koning of geleerde bij zich hebben, is dat een overwinning voor de monotheïsten . En er werd gezegd : de soldaten zijn een overwinning voor de gelovigen en een wraak op de onderdrukkers ….

…Sommige uitdrukkingen zeiden dat het zien van de nagel aan vier zijden van een spijker op vijanden een versiering, schoonheid, geld en iets is dat in de hand komt ….

…Degene die ze in zijn slaap zag met goede eigenschappen, dat was het bewijs van zijn goede geloof in hen en zijn volgelingen van hun Sunnah . Misschien gaf hun visie de bewegingen van soldaten en zendende missies aan . Misschien duidde het op de verspreiding van kennis, waarbij het goede werd opgelegd en het kwade werd verboden . Hun visie duidt ook op vertrouwdheid, liefde, broederschap, hulp en veiligheid voor vijandschap en afgunst, en het wegnemen van vooroordelen, omdat God daar blij mee was . Als de visionair arm is, wordt hij rijk omdat zij, moge God tevreden met hen zijn, de staten veroveren . En als de zoeker rijk is, zal hij het Hiernamaals op de wereld kiezen en zijn leven en geld besteden aan het genoegen van de Almachtige God . En hun visie, moge God tevreden met hen zijn, duidt op eerbare gebouwen zoals moskeeën en de zuiverheid van afkomst, stammen en clans . Dat ze zich afkeren van de ziener of hem in een droom beledigen, duidt erop dat ze in de bomen tussen hen vallen en sommigen van hen prefereren boven anderen, en hun haat jegens hem, en hun visie duidt op berouw en het opgeven van alles behalve God de Almachtige . Hun visie, moge God tevreden met hen zijn, duidt op goedheid en zegen in overeenstemming met hun huizen en hun welbekende waarden op hun pad en pad . Misschien gaf het zien van elk van hen aan wat hem werd geopenbaard en wat er gebeurde in zijn dagen van opruiing of gerechtigheid . En wie ziet dat hij vol zit met de metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij is een van degenen die integriteit zoeken in religie . En wie een van de metgezellen ziet, laat hem voor hem de afleiding interpreteren, zoals Saad en Saeed, dan zal hij gelukkig zijn . Misschien had hij een aandeel in zijn biografie en acties . En wie er ook maar een van hen levend ziet, of dat ze allemaal leven, zijn visioenen geven de kracht van religie aan, en geven aan dat de visionair glorie en eer verkrijgt en oppermachtig is . Als hij ziet alsof hij een van hen is geworden, zal hij ontberingen ervaren en dan zal de nagel zacht zijn . En als hij ze herhaaldelijk in zijn slaap ziet, is zijn levensonderhoud beperkt . Wat betreft de Ansar en hun kinderen en kleinkinderen, het zien van hen in een droom duidt op berouw en vergeving . Het zien van immigranten duidt op een goede zekerheid en vertrouwen in de Almachtige God, vertrek uit deze wereld en ascese daarin, en eerlijkheid in spreken en handelen ….

…En wie ziet dat zijn nagel is teruggekeerd tot een puinhoop of de onze, dan is hij superieur aan zijn vijanden en tegenstanders ….

Als hij ziet alsof hij een van hen is geworden, zal hij door tegenspoed worden gekweld en dan zal de nagel zacht zijn

…Wat betreft de tong : de vertaler van de eigenaar, degene die zijn zaken leidt, die doet wat in zijn hart en zijn ledematen is, hetzij uit goedheid of uit corruptie, dit wordt gedaan door het te vertalen met wat hij spreekt . Als er een toename in lengte, breedte of breedte in spraak is bij argumenten, dan is het kracht en overwinning . En als hij zag dat zijn tong lang was en niet in het geval van ruzies en geschillen, duidt dit op een smerige tong . En de lengte van de tong kan de nagel van zijn metgezel zijn in zijn welsprekendheid, logica, kennis, etiquette en prediking . Als hij de imam ziet alsof zijn tong lang is, dan vergroot hij zijn wapens en geeft aan dat hij geld krijgt vanwege zijn interpretaties . De tong in de interpretatie is het bewijs van armoede en de gids voor de patiënt . Als hij ziet alsof er zwart haar op zijn tong is gegroeid, dan is dat een dringend kwaad . En als het wit haar is, dan is het een toekomstig kwaad . Als hij ziet dat hij twee talen heeft, zal hij voor zijn weten een briefje nalaten, een bewijs van zijn argument en overwinning op zijn vijanden . En er werd een matige hoeveelheid in de rechter mond gezegd, prijzenswaardig voor alle mensen ….

…Een spijker is in een droom een ​​prins of opvolger . Nagels zien duidt op soldaten en ondergeschikten, en dirham . En de spijker is een man waarmee mensen hun zaken bereiken, en duidt op het huwelijk . Dus wie ziet dat hij een spijker in een roer heeft bevestigd of in iets dat op vrouwen duidt, zal trouwen . De vele nagels zijn kracht en veerkracht . De nagels slikken woede, en de nagels zijn mensen die een corrupt volk vergezellen . En de nagel vormt zich tussen mensen in genegenheid ….

…Wat betreft de zeshonderd, vreugde en de overname van Murad . Wat de zevenhonderd betreft, het is moeilijk om dingen te doen, maar er gebeuren goede dingen aan het einde van zijn leven . Wat betreft de achthonderd, het duidt op overwinning en kracht . Wat betreft de negenhonderd, het geeft de nagel van de vijand aan . Wat betreft de duizend, het is het bereiken van kracht en overwinning en overwinning voor de Almachtige die zegt: ~ En als er duizend onder u zijn, zullen ze er tweeduizend verslaan, zo God wil .~…

…En wie ziet dat hij met een doorn in zijn nagel is gestoken, of iets dergelijks dat hem pijn bezorgt, dan is dit niet Mahmoud en kan dit duiden op een zwak vermogen ….

…Sommige van de sprekers zeiden een visioen van het kussen van degene van wie een persoon houdt, wat zich vertaalt in vier plezier en genegenheid, en het bereiken van de Heer en de nagel ….

…En wie ziet dat iets van het dier is gestorven terwijl hij loog, of het nu met een hoektand of een klauw was, dan duidt het op de overwinning van de vijanden, vooral als het type schadelijk is, is de nagel meer uitgesproken, en het kan geven veiligheid en veiligheid aan ….

…Het is een vertrouwen, een toestand, isolement, geld gaat ten goede, ontsnapping aan angst en bevrijding uit de gevangenis, boek, nagel, gezondheid van het lichaam en scheiding van een vrouw ….