…De borst is in een droom de vrouw van een man of zijn dochter, dus haar schoonheid is haar schoonheid, haar corruptie is haar corruptie . En wie een vrouw aan haar borst ziet hangen, pleegt overspel en baart een ander kind dan haar man . Als een man melk in zijn borst ziet, dan is hij rijk als hij arm is, en als hij niet getrouwd is, geeft hij aan dat hij kinderen zal krijgen . En als een jonge vrouw dat ziet, geeft dat aan dat ze zwanger zal worden en dat haar zwangerschap zal plaatsvinden, ook al is ze een rijk kledingstuk dat haar geld mist en bederft . En als ze een bewuste maagd was, duidt dat op haar huwelijk . Als ze jong was, ver van het moment van huwelijk, betekende dat haar dood . En wie ziet dat hij een vrouw verzorgt die hem kent en haar niet kent, dit geeft aan dat hij lange tijd ziek zal worden, tenzij hij een zwangere vrouw heeft, dan geeft dat aan dat hij een zoon heeft . En als een vrouw dit visioen zag, zou ze een meisje baren . Als hij ziet dat zijn borsten met mate zijn gegroeid en er goed uitzien, dan duiden ze zijn kinderen en dingen aan die hij bezit . En als hij ze ziet vallen, is dat het bewijs van de dood van zijn kinderen . En wie dat heeft gezien en geen kinderen heeft gekregen, wijst op zijn gebrek en zijn verdriet, vooral met betrekking tot vrouwen . Bij vrouwen die borstvoeding geven, geeft het de horizon aan van de persoon die borstvoeding geeft . Een grote borst geeft aan wat wordt aangegeven door een borst die bot is geweest . En wijst bij vrouwen op immoraliteit . En wie zag dat zijn borsten tegen zijn borst sloegen, dit geeft aan dat hij erg oud is, dat er slecht nieuws naar hem komt van iemand die hem kent . Als mannen en vrouwen jong zijn, duidt dat op liefde . En wie ziet alsof hij één grote borst heeft en de schaamstreek heeft bereikt, hij pleegt overspel met een verboden huwelijk, of heeft een verboden huwelijk, en de borsten in een droom zijn meisjes, dus wat erin gebeurde, wordt geïnterpreteerd in meisjes . En wie ziet dat er voor hem een ​​borst is gegroeid, samen met zijn borsten, dat is meer dan een meisje . En wie ziet dat hij een borst mist, dat is de dood van zijn dochter . En melk in de borst is een toename in geld en het verwijst naar het kind, dus wie ziet dat er melk in zijn borsten zit, is vereerd met een minimale verhoging die hem of degene die het bezit, brengt . Evenzo, bij vrouwen, als de melk die door een persoon wordt geproduceerd, borstvoeding krijgt, dan wordt hij opgesloten en wordt er een deur overheen gesloten, en er is geen schade aan het zogende kind, dan is het vernedering en verdriet . En er werd gezegd : als een man zag dat er melk in zijn borst zat, dan trouwde hij als hij celibatair was en kreeg een zoon . Als hij arm was, wees hij op Bishara, en als hij een jonge man was, duidde dat op zijn lange leven . En de jonge vrouw, als ze dat ziet, duidt op haar zwangerschap en bevalling, en de lengte van de borst van een man totdat ze zijn borst raken, is het bewijs van een gril die niet door God Almachtig wordt bevredigd . En daarvoor : het is een bewijs van de dood van kinderen, en als hij geen kind had, duidt het op armoede en verdriet . De lengte van de borsten van een vrouw boven de limiet is een bewijs van het doel van verdriet . De borst van een man geeft zijn kwaliteit, positie, gezondheid en ziekte aan . En de borst van een man kan verwijzen naar broers, metgezellen, kinderen en echtgenoten waar ze niets aan hebben . De borst van een vrouw bewijst het tegendeel, gezien de voorziening van de Almachtige God . Als hij ziet dat zijn borsten zijn als de borst van een vrouw en er melk uit druipt, geeft hij aan dat hij op zijn kinderen staat en dat hij begint te doen wat de vrouwen nodig hebben tijdens hun bevalling, en dit kan duiden op religie, of hij heeft een ziekte waarbij hij zich schaamt voor mensen, toen zag hij hem daar beroemd om . En als . De borsten werden koper of ijzer, wat wijst op het verlies van kinderen en het mislukken van oorzaken of zwangerschap . De borst op het beest is een echtgenoot, en de borst op de onvruchtbare vrouw werd geboren na wanhoop van hem . En misschien verwees de borst van de maagd naar de jihad, met kleding of met geld versierd . En de baby of het meisje heeft kwalen, ziekten en zweren . Een enkele borst voor een alleenstaande vrouw is een huwelijk, dus als er water of melk uit komt, verliest ze haar zoon of zus . En de borst is een overspelige vrouw . Hij stak de borst over met struisvogeleieren of Altrj . Ze kunnen eigendom zijn van borsten, en er werd verteld : ze waren vader en moeder . En de borst duidt op een fles wijn als deze melk bevat . Er werd gezegd : de borst is een vrijgevige man ….

…De tweede soort visioenen van wat zou zijn zelfbespreking , en het werk van waakzaamheid , en kan hen helpen bij psychologische bezorgdheid , en intellectuele nadruk leggen . Een voorbeeld van dit vele voorval, vooral in dit tijdperk was overvloedig waarin het artikel soms bezorgd en overweldigd was , en de druk van het leven op andere momenten, we zien dat sommigen voor het slapengaan zaken Besvqath denken en sommigen denken aan een nieuwe carrière , en sommigen Bamthanh in het begin de ochtend , vergeet dan niet de vrouwen, die vaak ‘s nachts met dit type ook Vtjd Sommigen van hen denken over hun probleem met hun echtgenoten voor het slapen gaan , voor bijvoorbeeld , en dus elk van hen slaapt, en dan zijn deze gedachten en zorgen of hoop en pijn binnen elk van hen verandert in dromen of visioenen en dit is zeer waarschijnlijk , en dit volgt op de vraag van velen van hen over deze visioenen , die, zoals ik al zei, niets meer zijn dan droomdromen . En druk in de taal , het enkelvoud ervan : compressie, dat is alles wat werd verzameld en gegrepen door de palm en dergelijke te verzamelen, en in de openbaring : ~ Neem een ​​druk in je hand, en ik zal ermee slaan en niet meineed. ‘ Er wordt gezegd : Hij bracht ons onder druk van nieuws , dat wil zeggen met gemengde slagen ervan . Verwarde dromen : wat hen in de war bracht, verwarde de moeilijke interpretatie , en riep op tot het mengen van de Odgatha Vhbht Bodgat-plant die is : het pakket, dat de mens van de grond haalt waar de kleine green en de grond en de grote en zo (1). Het kan door het vorige aanbod zijn om op te merken dat deze Alodgat niet gedisciplineerd zijn, maar dubbelzinnig gemengd zijn , en dit ziet ook dat sommige wetenschappers achter me komen om een van de twee redenen ( fysiek ) of ( ikzelf ) Men kan ofwel in een gezonde positie verkeren fysiek schuin , of in de stemming zelf gekweld , dit wordt weerspiegeld in de man en zijn visioenen Vtakhtl sputteren en worden Odgato verdeeld in twee secties : sectie I : pijp speciale dromen ; Elke particuliere eigenaar alleen deze zijn er in sommige categorieën op bepaalde tijden Kalmrdy en Kaltalbh en studenten , zoals examen of voor een persoonlijk interview met een van de onderwijsinstellingen zoals universiteiten, bijvoorbeeld , en Kalmqublan om met de volgende twee werknemers te trouwen om te upgraden , en zo verder , en Hola door ze te vragen voordat ze oversteken. Subtiel vergemakkelijkt de ontdekking van het type Hun visioenen en ze zijn niets meer dan pijpdromen . Sayyid Qutb zei in de schaduw van de Koran : Dromen zijn een mengeling van onrustige dromen en niet een volledig visioen dat interpretatie behoeft , aangezien het nergens naar verwijst . A . Een eenvoudig gedrag , (2) en haar voorbeeld is de metgezel die zag dat zijn hoofd werd afgesneden , en alsof hij zag dat de engelen hem opdroegen iets te doen wat verboden was . . . En andere voorbeelden (3). Deel II : pijp Algemene dromen , en ik bedoel het gewone volk hier zijn belangrijk voor de hele natie alsof waar – in gedachte de eigenaar – Bishara algemeen , of openbaar alarm of openbare gebeurtenis , CA NIEUWS- beleid , budget, salarissen , vakanties , en oorlogen, vooral als deze gebeurtenissen of een ervan de atmosfeer hebben gedomineerd en verklaard , zul je hier veel visioenen over vinden , zie bijvoorbeeld visioenen na de gebeurtenissen van atheïst in september , en overvloedig tijdens de Amerikaanse campagne in Afghanistan en wees op de kracht van de media dominante en het pad voor deze campagne, vraag jezelf af : heb je impact op de sterke mens Sharp of gemakkelijk? Deze gebeurtenissen hebben de arena gedomineerd, dus er is geen stem luider dan haar stem, dus haar kracht wordt doordringbaar voor de geest , dus als ze in slaap viel, veranderde ze in visioenen waarvan de eigenaar misschien denkt dat ze goed nieuws of goed nieuws zijn , specifiek voor hem of algemeen voor de natie , en het is vandaag niet verborgen voor iedereen die de overheersing heeft van hartstocht, onwetendheid en intolerantie voor mening of groep en gebrek aan vroomheid, religie en vroomheid onder veel mensen , dan is het voorbeeld van iemand die ziet deze visioenen is op zoek naar iemand die ze aan hem zal uiten , en hij kan anticiperen op de gebeurtenis en ze verzenden voordat hij ernaar vraagt ​​via zijn e-mail of zijn mobiele telefoon , zodat het het gesprek van het uur wordt en de vrucht van de raden in korte tijd ! Hier ben ik niet tegen een klas of een bepaalde groep, maar ik ben tegen onwetendheid, ja onwetendheid die een groep of sekte of Ani-individuen kan veroorzaken die visioenen claimen , en opruiingscampus en uitzending van enkele van de interviews en bekentenissen van enkele van de betrokkenen door , ten gunste van wat ik zei en ze waren onder de heerschappij van illusies en dromen , Dit is van toepassing op sommige van de soefi’s die altijd visioenen hebben afgeleid waarin de Boodschapper van God tot hen kwam, hen beval en verbood , of een daad begunstigde voor hen , en aldus plaatsten ze het in de mate van openbaring dat de Metgezellen verloren waren met de dood van de Boodschapper van God , en ze vonden hem , Ibn Hajar zei in (4): Als de slaper de Profeet zag, bid dan dat God op hem en schenk hem vrede, hem gebiedend iets te doen , is hij verplicht zich eraan te houden en moet : of moet hij het aan de schijnbare sharia voorleggen , want de tweede is de goedgekeurde . Er is een verschil tussen de rijken en de kroonluchters , ja . Waarvan visioenen zendelingen hebben voor een individu of groep , of zelfs een natie , maar dit is afhankelijk van twee voorwaarden : Ten eerste : er is een referentie die betrouwbaar is onthuld, deze Alrai presenteerde ook een groep metgezellen visioenen over een groot deel van de nacht op de Boodschapper van Allah , zei hij : ~ Ik zie dat je visioen in de zeven nachten samenkomt , het was Mthariha Flethrha in de nachten van de zeven ~ , was het ermee eens (5), was Bukhari getiteld in zijn Sahieh ( deur : samenspanning over het visioen ), en Hafiz Ibn Hajar zei commentaar op de hadith : het volgt uit de lezing dat de consensusgroep over de visie van een D op oprechtheid en zijn gezondheid , aangezien de kracht van nieuws profiteert van berichtgeving over nieuws van een groep . Van . (6) De tweede : is de eerlijkheid van de ziener en oprechtheid en niet een Hui zijn , of een doel , of roekeloos , een zaak doorleefd of overtuigd van het idee , Vsitrt zijn denken , Vtmde zijn visie in een droom , en hier onderscheidt tussen visies voor het evenement , en de visies van de zaak of na , en het is geen geheim dat het in het geval van het evenement of na het, of zwakker en zwakker dan voordat het – net zoals het niet verborgen voor iedereen die geïnteresseerd in deze kunst , dus er is geen les in de visie van een gepassioneerde , net zoals er ook geen les is in de uitdrukking van Hui , dus waar is de referentie die de visioenen goedkeurt als de Boodschapper van God? Wayne van soortgelijke metgezellen eerden de pure? _________________________________________ (1 ) ( woordenlijst Tussenproduct 540 materiaal : Dgt (een groep auteurs gepubliceerde Dar Al Dawa 1980 – Cairo . (2 ) Said Qutb – op – (4 /1993 ), en Mohammed Qutb – op – blz. 6 . (3 ) Ibn Hajar opening 354 \ 12, op. cit . (4 ) zie Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening (4 / 256 ) in het boek Taraweeh gebed deur petitie een groot deel van de nacht – op – – moslim, zoals in de nucleaire ( 8/58 ) in het boek van vasten deur voorkeur nacht van verraad en dringen aan op hun verzoek – een verwijzing eerder . (6) zie Ibn stone – op – (12 / 380 ) ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Fadl Abdullah bin Salam . Op gezag van Qais ibn Abbad zei hij : Ik was in Medina met mensen, waaronder enkele metgezellen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en een man kwam in zijn gezicht met een spoor van eerbied. Sommige mensen zeiden : Dit is een man uit de mensen van het Paradijs. Dit is een man uit de mensen van het paradijs. Hij bad twee rak’ahs waarin het is toegestaan. Toen ging hij naar buiten en volgde hem. Toen ik me op mijn gemak voelde, zei ik tegen hem : Toen je eerder binnenkwam, zei een man zo-en-dat en hij zei : Glorie zij God, wat moet iemand zeggen over wat hij niet weet, en ik zal met je praten Waarom zag dat een visioen in de tijd van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus vertelde ze hem dat je me in een weiland zag – hij noemde zijn capaciteit, gras en groen – en in het midden De kleuterschool is een ijzeren pilaar eronder in de grond en erboven in de lucht, daarboven een lus, en er werd mij verteld : ik zei hem : ik kan het niet. Dus Moncef kwam naar mij toe. Ibn Aoun zei, en de eerlijke dienaar zei : Met mijn kleren achter me, beschreef hij dat hij het met zijn hand van achter hem optilde, dus ik werd gescheiden totdat ik boven aan de pilaar was, dus ik nam het handvat , en het werd mij verteld. : Ostmk werd wakker en ze moet in mijn handen Vqsstha over de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ( de kleuterkolom van de islam en die islamcolumn en die houvast het meest betrouwbaar en je bent op de islam tot je sterft ) zei de man Abdullah bin Salam . En in een overlevering : ik was in een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Umar langskwamen, en Abdullah Ibn Salam kwam langs en ze zeiden: Dit is een man van de mensen van het Paradijs, dus ik stond op en zei tegen hem : Ze zeiden zo-en-dat en hij zei : Glorie aan God, ze hadden niet mogen zeggen: ik heb er geen kennis van, maar ik zag alsof er een pilaar in was geplaatst. Er was een groene kleuterschool in geïnstalleerd, met een knoopsgat hoofd, en op de bodem ervan was mooi – en de beurs was de Wasif – en mij werd verteld : ik bedierf het, en ik bedierf het totdat ik de handgreep nam, dus ik vertelde het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en de Boodschapper van God, moge God’s gebeden en vrede zij met hem, zei : ( Abdullah sterft terwijl het nemen van de meest betrouwbare pijl ) Op gezag van Kharsha ibn al-Hur, zei hij : ik was zittend in een cirkel in de Madinah-moskee. Hij zei : En er is een sjeik met een goede reputatie , Abdullah bin Salam. Hij zei : hij heeft een goed gesprek met hen gevoerd. Hij zei : Toen hij opstond , zeiden de mensen : hij die graag naar een man van de mensen van het paradijs kijkt, laat hem dit zien, zei hij. : Dus ik zei : Bij God, ik zal hem volgen , dus ik weet de locatie van zijn huis . Hij zei : ik volgde hem, en hij ging tot hij bijna Medina verliet, en ging toen zijn huis binnen. Hij zei : Dus ik vroeg hem om toestemming, dus hij gaf me toestemming, dus hij zei : Wat heb je nodig, zoon van mijn broer? Hij zei : ik zei tegen hem : ik hoorde mensen je vertellen wat je : is verheugd om een ​​man van de mensen van het paradijs te zien, laat hem naar deze Vojbna kijken om bij je te zijn zei : God kent de mensen van het paradijs en ik zal vertel je mm zei dat ik terwijl ik slaap als je naar me toe kwam een man tegen me zei : toen nam Met mijn hand, ik vertrok met hem. Hij zei: Dus ik zat op een paard in mijn noorden. Hij zei : ik nam om het te nemen. Hij zei tegen mij : neem het niet, want het is het pad van de eigenaren van het noorden. Hij zei : Als een paard een pad aan mijn rechterkant is, dan zei hij tegen mij : Neem hier mee en breng me een berg en hij zei tegen mij : Ga omhoog Hij zei : Dus ik ging als ik omhoog wilde, ik viel op Estée zei : dus ik deed het herhaaldelijk zei : dan zap me zodat hij me Amoad zijn hoofd in de lucht en onder de grond bracht in de bovenstaande aflevering, hij zei tegen me : stijg naar boven zei dit : ik zei : hoe ga ik omhoog met dit hoofd in de lucht, zei : hij nam mijn hand Vzgel mij zei : Als ik verwant ben aan lus zei : dan raakte de kolom trots zei : bleef gerelateerd aan de aflevering totdat er werd gezegd : twee doden Profeet vrede zij met hem Allah zij met gezegd : ( De manieren waarop ik aan de linkerkant zag, zijn de manieren waarop noordelijke eigenaren zeiden : De manieren waarop ik je rechterhand zag, dat zijn de wegen van de rechtshandigen, en wat de berg betreft, het is het huis van de martelaren , en je zult het niet bereiken. Hij klampt zich er nog steeds aan vast terwijl je sterft ). Zijn gezegde : Als een paard een methode is, zei Al-Nawawi : Het paard is een meervoud van avenue . En de benadering is het rechte pad en het pad van de methode tussen helder en zeggen : Zajal me betekent me gooien ….

Een tand voorspelt het zien van tanden in een droom over het ontmoeten van mensen die hatelijk zijn of een ziekte hebben die je treft . Als u ziet dat uw tanden uitvallen, luidt dit slecht nieuws en mislukking in projecten en werk in . Als de dokter een tand bij u weghaalt, zult u een ernstige ziekte krijgen die u kan doden . Als je droomt dat de dokter je met een tand heeft aangedrukt, neem je je waardevolle verloren voorwerpen terug na een lange periode van angst en zorgen . Als u uw tanden poetst of poetst, betekent dit dat u een intense strijd aangaat om uw rijkdom en fortuin te verdedigen . Als je een kunstgebit hebt gemaakt, betekent dit dat je wordt omringd door ernstige tegenslagen en dat je ernaar zult streven om er vanaf te komen . Als u uw tanden verliest, betekent dit dat u zorgen met zich meedraagt ​​die uw trots verpletteren en uw belangen en zaken saboteren . Als je een klap krijgt die je tanden stoot , luidt dit een plotseling ongeluk in : je verliest je zaken, je wordt ziek, de dood komt op bezoek of je krijgt een plotseling ongeluk . Als u uw leeftijd controleert, betekent dit dat u wordt gewaarschuwd voor de noodzaak om voorzichtig te zijn en aandacht te schenken aan uw zaken, aangezien de vijanden van plan zijn u in de val te lokken . Als uw tanden gebarsten en beschadigd zijn, betekent dit gezondheids- en werkproblemen . Als u droomde dat u uw tanden uitspuwde, betekent dit dat u of een van uw gezinsleden ziek wordt . Een vervormde tand in een droom is een slecht voorteken en betekent verschillende soorten tegenslagen, ongeluk, verlies van persoonlijke eigendommen, het niet realiseren en uitvoeren van projecten en werken, ziekte, slechte gezondheid en zenuwaandoeningen, zelfs voor gezonde mensen . Als een tand uit de mond valt, betekent dit slecht nieuws . Als Sinan valt, betekent dit dat de toestand van de persoon ellendig zal worden vanwege zijn nalatigheid en gebrek aan voorzichtigheid . Als er drie tanden uitvallen, voorspelt dit ziekte en gevaarlijke ongevallen . Als je ziet dat al je tanden eruit zijn gevallen, luidt dit hongersnood, dood en rampspoed in . Hetzelfde geldt als uw tanden op elkaar zijn geklemd en u ze eruit trekt . Als u droomde dat uw tanden glanzend en schoon werden nadat u de tandplak had verwijderd, betekent dit tijdelijke problemen die zullen verdwijnen en u voorzichtiger en wijzer in uw gedrag zullen maken, en u zult plezier beleven aan het uitvoeren van uw taken . Als je je tanden bewondert omdat ze wit en mooi zijn, weet dan dat je na het vervullen van je verlangens en dromen vele geneugten, geneugten en gelukkige ongelukken te wachten staat . Als je droomde dat je een tand had uitgetrokken of verloren en je je tong in je mond bewoog en er tevergeefs naar zocht, dan ging je naar de dokter die hem niet vond en de zaak werd geheim gehouden, dan dit alles betekent dat je op het punt staat zorgen te maken die je niet gelukkig zullen maken en je bent vastbesloten om ze te negeren, maar je bent daarna. Je zult het doen en het in je eigen voordeel gebruiken, ook al twijfelen en twijfelen je vrienden aan wat je deed . Als je droomde dat de tandarts je tanden voor je schoonmaakte, maar je vond ze de volgende dag roestig, dan betekent dit dat je denkt dat je baat zult hebben bij een persoon of het centrum van je droom, maar dat zul je later ontdekken een vrouw of een sluw persoon heeft daarover met jou en je menigte gediscussieerd ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Torrent : zijn binnenkomst in de stad duidt op een epidemie, als de mensen er een van zijn, of de kleur is de kleur van bloed of bruin . En het kan erop wijzen dat hij in veiligheid of gezelschap een militair leger binnenging, als hij geen rijkdom had en de mensen niet bang voor hem waren, dus als hij een aantal van hun huizen sloopte en hun geld en vee doorgaf, dan is het een vijand die jaloers op hen is of een macht die tegen hen probeert, in die mate dat de visie en het bewijs van waakzaamheid toenemen . Sommigen van hen zeiden dat de aanval van de vijand een hevige aanval is, en de vijandelijke aanval is een stortvloed . Als de stroom de opslagplaatsen bestijgt, dan is het een vloed of soldaten van een onrechtvaardige heerser die aanvielen, en de stroom is een gedomineerde vijand, en als hij ziet dat de goten zonder regen stromen, dan is dat bloed dat in die stroom wordt vergoten. stad of plaats . Als hij ziet dat het uit de regen is gestroomd en zijn water heeft uitgegoten, dan zijn deze zorgen duidelijk bij de mensen van die plaats, en is de vruchtbaarheid van een staat gelijk aan die van de goten, en als de goten niet zijn opgetrokken, dan is hij beneden dat . Als de goot op een persoon is gericht, zal hij worden gekweld . Als het woeste pad naar de rivier leidt, dan is de koning een vijand van hem en zoekt hij hulp bij een man die aan zijn kwaad ontsnapt . En wie denkt dat hij de stroom van zijn huis heeft gedronken, zal een vijand behandelen en voorkomen dat hij zijn familie of zijn dood schaadt . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag de verrassingen stromen zonder regen, en ik zag mensen hem afpakken, dus Ibn Sirin zei : Neem niet van hem . De mannen zeiden : ik heb het niet gedaan en ik heb niets van hem afgenomen , dus hij zei : je hebt het goed gedaan, en het duurde maar een korte tijd tot het proces tegen Ibn Al-Muhallab ….

Een auto Als je droomt dat je in een droom in een auto rijdt, voorspelt dit dat je wordt bedreigd met verlies op het werk of een infectie met een ziekte . Als je uit een auto valt, komt er snel droevig nieuws . Als je ervan droomt een kapotte auto te zien, zul je falen in belangrijke zaken en projecten . Als u een auto heeft gekocht, betekent dit dat u zich herstelt in uw vorige positie en positie, maar als u een auto in een droom heeft verkocht, duidt dit op het optreden van niet-succesvolle veranderingen in uw zorgen en zaken . Als je droomt dat je in een auto rijdt, geeft dit aan dat je problemen zult ondervinden onder de situatie van Sarah en dat je een verandering in je zaken zult aanbrengen . En in zo’n droom zit een groot gevaar voor onhandig gedrag . Als een auto met u pech krijgt, zal uw plezier niet reiken tot de hoogten die u verwacht . Als u merkt dat u de oprit verlaat, geeft dit aan dat het raadzaam is om een ​​concurrent zoveel mogelijk te vermijden als u zich dat kunt permitteren . Als een meisje naar een auto zoekt, zal ze haar doelen om iemand te verleiden ten behoeve van haar teleurstellen . Als je ervan droomt auto’s te zien, betekent dit een snelle opeenvolging en een verandering . Als je in een auto rijdt, geeft dit aan dat de reis die je tijdens het mediteren hebt georganiseerd onder een andere zorg zal plaatsvinden dan degene waarmee je rekening hebt gehouden . Als u een auto verliest, betekent dit dat u zult slagen in enkele belangrijke projecten die u met zelfrespect zullen vullen . Als je droomt van slaapkarren, betekent dit dat je strijd om rijkdom te vergaren nieuw leven wordt ingeblazen door het verlangen om te voldoen aan egoïstische en immorele principes die je moet overwinnen en beheersen . Als je karren in je dromen ziet, betekent dit dat iemand oprecht geïnteresseerd is om problemen en problemen te veroorzaken . Als je auto rijdt, voorspelt dit dat concurrentie en jaloezie je geluk zullen doordringen . Als u tijdens het lopen op het trottoir staat, betekent dit dat u probeert een handeling uit te voeren die impliciet gevaarlijk is, maar als u doorgaat zonder ongelukken, zult u succes hebben . Als het trottoir hoog is, is uw gevaar groter, maar als het laag is, bereikt u uw doel slecht ….

…En er werd gezegd dat wie zag dat hij een vos voor zichzelf nam, het een vrouw zou treffen met wie zijn ogen gesloten waren ….

…Hij werd in een droom afgeslacht omdat hij de metgezellen beledigde 82 – Ibn al-Qayyim noemde ook op gezag van al-Qayrawani die hij noemde in ( Kitab al-Bustan ) op gezag van enkele van de voorgangers, hij zei : ik had een buurman die Abu Bakr en Omar vervloekte – moge God tevreden met hen zijn – toen hij hen op een dag meer dan beledigde, nam ik hem en at me op, en ik ging naar mijn huis terwijl ik was Ik viel in slaap en verdrietig, dus ik sliep en verliet het diner, en ik zag de Boodschapper van God ( PBUH ), in een droom, en ik zei : O Boodschapper van God vervloekt zo en zo je metgezellen, hij zei : ( Wie zijn mijn metgezellen ) ? Ik zei : Abu Bakr en Omar zeiden : ~ Neem dit mes en slacht het ermee .~ Dus ik nam het , en ik legde het en slachtte het, en ik zag alsof mijn hand het van zijn bloed sloeg , dus wierp ik het tij en ik bracht mijn hand naar de grond om het af te vegen, dus ik merkte toen ik de schreeuwend rond zijn huis, dus ik zei : Wat is dit geschreeuw : Ze zeiden : Zo en zo stierf plotseling toen We kwamen en naar hem keken, dus de lijn van de slachtplaats . 83 – Hij zei : Muhammad bin Abdullah al-Muhabili zei : ik zag in een droom alsof ik in de armen van de zoon van zus-en-zo was, en of de profeet ( vzmh ) op een heuvel zat met Abu Bakr en Umar die voor hem stond, zei Umar tegen hem : O Boodschapper van God, dit beledigt mij en beledigt Abu Bakr , en hij zei : Kom langs O Abu Hafs ), kwam er een man. Als hij Omani beroemd was, zei Bsabhma Profeet tegen hem ( r )) Addjah ), Faddjah zei toen ( Azbha ) Vzbha , zei : wat waarschuwde me, maar Siaha zei ik : wat ik hem niet vertel in de hoop berouw te tonen toen hij het hof maakte Ik hoorde veel huilen , dus ik zei : wat is dit huilen? Dus zeiden ze : De Omani is gisteren op zijn bed afgeslacht . Hij zei : ik kwam dicht bij zijn nek, dus van zijn oor tot zijn oor een rood pad als opgesloten bloed ….

…In het visioen duidt hij de moskee aan, net zoals de moskee de markt aangeeft . Het kan duiden op een oorlog waarin een volk wint en een volk verliest . De Almachtige God noemde jihad een handel in de Almachtige en zei : ( Zal ik je begeleiden naar een handel die je redt van een pijnlijke straf ). En wie zichzelf op een onbekende markt ziet, heeft er een deal in gemist en was wakker in de jihad, toen kwam het martelaarschap naar hem toe, maar hij was een opzettelijke voogd, en als hij op hadj was, miste of bedierf hij het, en als hij op zoek naar kennis, zou hij hem of zijn verzoek om iets anders dan de Almachtige God stoppen, en als daar niets van was. Hij miste het vrijdaggebed in de moskee . En wie de markt vol mensen zag, of er een vuur in zag, of stro in de zijkanten had gepropt, winsten en huichelarij kwamen naar zijn familie . Als de mensen van de markt slaperig zien, of ze zien dat de winkels gesloten zijn, of ze zien de spin erop weven, dan zijn ze depressief . Sommigen van hen zeiden : De markt is de wereld, en wie die breed ziet, zal een wijde wereld bereiken . En er werd gezegd : de markt duidt op onrust en oproer vanwege wat het publiek erin verzamelt . Wat betreft iedereen die op de markt woont, het is een goede gids voor hem . Als de markt traag was, duidt dit op werkloosheid . En markten in een droom zijn indicatief voor voordelen, levensonderhoud en nieuwe kleding . Misschien wezen de markten op liegen, immoraliteit, zorgen en verdriet . De markt geeft alle belangrijke plaatsen aan, zoals moskeeën en kerken, en de zee die vis verzamelt die elkaar opeten . De markt geeft aan de mensen van abstractie aan om in het verboden te vervallen of geneigd te zijn tot de wereld, en dit kan een bewijs zijn van nederigheid . En als hij op de markt God noemde, met stemverheffing, aangevende dat hij het goede beveelt en het kwade verbiedt . En elke markt heeft een interpretatie : wat betreft de boekenmarkt, het zien in een droom duidt op leiding en berouw . Apothekersmarkt is een remedie voor zieke mensen . En de geurmarkt is goed nieuws, echtgenoten en kinderen . De snoepmarkt is het bewijs van geloof en islam . En de zaadmarkt, het grootbrengen ervan en het vernieuwen van echtgenoten, positie, levensonderhoud en dekking voor zaken . En de juwelenmarkt is kenmerkend voor bruiloften, versieringen en echtgenoten . En de juwelenmarkt is als iets voor herdenkingskringen en kennislessen . De markt van kassamedewerkers duidt op kennis van systemen en proza, rijkdom na armoede, en geeft ook de verblijfplaats van oordeel aan . En de kopermarkt betekent geluk, ellende, hoofdkraken, huwelijk met celibatairen, vreugde en genot . En de wapenmarkt duidt op oorlog en overwinning op de vijanden . En de slavenmarkt, glorie en goed, of kennis van vreemd nieuws, en duidt misschien op de dierenmarkt . En de wol- en pluismarkt geeft voordelen en levensonderhoud aan . En de katoenmarkt duidt op groei en onderhoud, en de opkomst van waarheid uit onwaarheid . En de markt voor Abazir is het nageslacht, de winst en het voordeel van de teelt . En de groentemarkt geeft aan dat er ellende en nood heerst . De vismarkt is levensonderhoud, voordelen en een ontmoeting met familie en familieleden . En de vleesmarkt geeft de plaats van oorlog aan vanwege het bloed dat daarin is vergoten . En de markt van olie, ghee en honing duidt op de opkomst van verlangens en genezing van ziekten . Slagerijen zorgen over de markt en Ancad . Zadels markt reizen over land . En de fruitmarkt is goede daden, wetenschap en kinderen . De onroerendgoedmarkt is geldbehoud en geheimen . De tarwemarkt is welvaart en zekerheid tegen angst . En de hypocrisie, discriminatie en ontmoeting op de houtmarkt . En de ijzeren markt is slecht, leed, kortingen, ongeluk en leed, en het kan duiden op levensonderhoud en voordeel . En de zijdemarkt is glorie, geld en goed werk . En de wassenbeeldenmarkt is berouw voor de zondaar en een gids voor de verlorenen . En de puimsteenmarkt is reizen, en het kan duiden op de markt van dieren, slaven of slaven . En de markt voor tenten reist en kan duiden op de markt van lijkwaden voor de doden . En de markt van Hajjamin maakt zich zorgen en voorouders en ziektes, en wellicht duidt het op de marktgetuigen . En de leidende markt duidt op ziekten met beperking . En de fondsenmarkt staat voor behoud, begrip en bewustzijn . En de kookmarkt staat voor genezing van ziekten en het vervullen van behoeften . En de markt voor flessen duidt op hypocrisie en roddels . De papiermarkt is het bewijs van overwinning voor de onderdrukten en wraak op de onderdrukker ….

…Werd er bijvoorbeeld voor iemand die een goed visioen wilde zien, voor het slapengaan wat manieren gedaan of wat rare dingen mee te nemen? Het is reeds vermeld dat sommige van de zieke mensen hebben een dergelijke fout gemaakt , want het is als hij zelf een bepaald persoon , bijvoorbeeld , en zijn toestand verslechtert door de woorden van degenen die de ziekte te verhogen met hun beschrijvingen aan hem, zoals hun gezegde : Ma’oun , met een ziel . . . Enz. , Want deze situatie kan de eigenaar ervan duwen totdat hij een godin begint te vragen een droom te zien waardoor hij weet wat zijn toestand is , en hij kan denken aan degene die hem in deze situatie heeft veroorzaakt , of aan heksen , of aan een puber , en hij ziet in slaap , en vaak ziet hij het als pijpdromen – en dit is het geval – maar we kunnen een persoon hebben die niet lijdt aan enig pathologisch symptoom , zo noemden de geleerden van meningsuiting in een zaak die hij heeft moraal, waaronder : waarheidsgetrouw zijn in spraak en accent , slapen in een licht , aan de rechterkant , en een soera reciteren tijdens het slapen : (En de zon verduidelijkt het ) (1), en soera ( en de nacht als wazig ) (1), Soera : vijgen , oprechtheid en Almaoztin , dit met betrekking tot de Koran , ik vond geen bewijs voor deze toewijzing van dit hek , en gaf opdracht tot een andere oproep voor deze smeekbede : ( O Allah, ik zoek toevlucht bij u tegen slechte dromen En ik zoek mijn toevlucht bij u tegen de manipulatie van de duivel bij het waken en slapen , o God , Ik zoek je een visie van goed, oprecht, nuttig en onvergetelijk . Oh God , laat me zien waar ik van hou in mijn droom ) ‘1’. Er is geen twijfel dat de pure smeekbede van een persoon ligt in de buurt te worden beantwoord , vooral als hij dingen die de oproep beantwoord, waaronder doet : om heerlijk in voedsel, niet te drinken of eten alles maar goed , aan te dringen op God in smeekbede , en om Hem te smeken met honderd recepten, dit is passend voor hem om te antwoorden – vooral – als er een lange reis was die een overdrijving in kleding en vorm nodig had , en ik vond niets uit de Sunnah om deze smeekbede te ondersteunen dat Ibn Hajar gaf tijdens de verovering , dan is het niets meer dan een gebed , en een persoon roept God waarmee . God opent het, misschien wat Ibn Hajar van deze deur ademt ….

…De visie van de onbekende sjeik en ouderen : geeft de grootvader van zijn eigenaar aan . Als hij ze of een van hen als zwak beschouwt, dan is hij de zwakte van zijn grootvader . En als hij of een van hen ze sterk ziet, dan is hij de kracht van zijn grootvader . Als hij een jonge man ziet alsof hij een oude man is geworden, dan wordt hij gekweld door kennis en manieren, en als hij ziet alsof hij een oude man volgt, zal hij een vruchtbaar goed nastreven . Als hij een oude Rustaq ziet, neem dan een onbeschofte vriend . En wie een Turkse sjeik ziet, neem een ​​vriend, en als hij een moslim is, is hij veilig voor zijn kwaad ….

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…V : Bracht de Sunnah ons de legitimiteit van lezen voor zieke mannen en vrouwen? C : Profeet vrede zij met hem charme , is hij gegaan om de betoverende charme te verliezen ? Wordt het genoemd in de Sunnah-lezing voor vrouwen? Waarheid – mijn kennis – het jaar waarin het tegenovergestelde van wat er vandaag de dag heerst . Boodschapper vrede zij met hem beval behandeling en hij zei dat : ~ Er is alleen ziekte en Allah heeft hem genezing geopenbaard ~ (1), zijn kennis van zijn kennis en zijn onwetendheid van onwetendheid , en aan hem geopenbaard vanuit de Koran die genezend is. en genade voor de gelovigen , het werd door Gabriël voorgelezen aan de Boodschapper van Allah vrede Moge God met hem zijn en hem vrede schenken, en het is bewezen dat hij zichzelf tot een kom maakte voor behandeling, wat legitiem is voor deze ummah, maar werd het gerapporteerd dat hij voorlas aan een van de zieke patiënten? Is er gemeld dat een van de vrouwen tijdens zijn regering door enkele metgezellen aan haar werd voorgelezen en het antwoord was : Nee ; Dit is het bewijs dat dit werk nieuw is vandaag, en de Sunnah geeft aan dat een persoon voor zichzelf leest – en een vader of moeder bijvoorbeeld voorleest aan hun kinderen vanwege hun kleinheid of handicap, en het is bewezen dat de Boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, beval Aisha, moge God tevreden met haar zijn, om bescherming tegen het oog te zoeken (2). De vrede zij met hem wanneer . De slaap leest in zijn handen en spuugt erin, de twee hendels en de stoel, en veegt er dan zijn lichaam mee af. Dit is de Soenna (3), en niemand zal erop gebrand zijn om zelf van jou te genezen , dus lees over jezelf en vraag God om te genezen terwijl je zeker bent van het antwoord (4), en er is niets mis met onwetendheid over het lezen van sommigen ‘ om het zijn vader of zijn moeder of zijn vrouw te vragen, deze lezing is het project ‘ de vrouwen studeerden af ​​met een mahram aan een buitenlandse man en lazen ze dan op, mogen op haar borst spugen, dit is illegaal en kan de straf veroorzaken aan de eigenaar, en alle visioenen waarin hij de mens ziet, bevinden zich in deze cirkel of draaikolk van de patiënt en degenen om hem heen die ze dagelijks medeleven en vriendelijkheidsuitdrukkingen horen Kcolhm : Arme , ontzagwekkende waar, doe hetzelfde , Mndol , zijn oog . . . Enz . Deze zinnen maken goed en goed , ziek . . . En deze uitdrukkingen, bij God, dragen bij aan zijn slechte toestand . Ik zeg dat alle visioenen onder dergelijke omstandigheden pijpdromen kunnen zijn , wat inhoudt dat hij slaapt terwijl hij onder controle is van het zoeken naar een remedie of een medicijn of een tovenaar , en wie is hij? In plaats daarvan vragen sommigen van hen God voordat hij slaapt om het oog te zien. !! slaap, denkend aan degenen die Anah , en zijn magie? en dan slaapt en ziet in zijn droom dat de mensen het misschien voor het slapengaan hebben gedacht , of er kan aan worden getwijfeld , Vitohm daarom wordt het voorgeschreven in de stappen genomen uit de overblijfselen van zijn kleren of geïmpregneerd , en werd het zo het verzoek om genezing gebaseerd op dromen in een tijd van wetenschap , klopt dit ? Ik herhaal hier dat ik niet tegen één ben , en ik ben niet tegen de koranbehandeling met ziekenhuisopname , maar ik ben met de wetenschap tegen onwetendheid , die ons in deze tijd heeft gedood, verspreid door dodelijke ziekten , psychische aandoeningen , ziekten Chronische ziekten en daarmee ziekten – zoals ze zeggen . De gedwongen berijdt het moeilijke – en het publiek kan het zelf oplossen , dus als je tegen hen zegt : waarom? Hij zal door hen verrast zijn, en ze zullen geen bewijs afleiden uit de Koran of de Sunnah, maar uit de spreuken : … (Niemand voelt vuur behalve een man die er inferieur aan is ) … vertel het haar zuchtte ka NH wil dat je het steunt op deze gids , de ik zei tegen hem : dit is haram , hij zei : ( landde tussen jou en Ben vuurgegloeid !) Wisten de armen dat het vuur Stoklh en eet Mutawa, die Lefty en ruzie in God zonder kennis of begeleiding of Munir-boek , ~ tweede – vriendelijkheid om van het pad van Allah in deze wereld af te dwalen, schande en Nazigah de Dag des Oordeels, de pijniging van vuur ~ ( Hajj : 9 ). Ik bel hier om de juiste manier van behandelen te volgen . Nodig namens u dromen uit omdat er geen recept voor ziekte is, en ga naar de dokter of het ziekenhuis en neem een ​​behandeling , vraag God om te genezen , en lees de Koran voor uzelf en vraag God om te genezen , maar laat staan ​​deze illusies die er zijn. verspreiden : ( ik ben een verteller , ik Maaon , ik heb hetzelfde ). . . Enz. , En God zal je genezen, als God het wil , vertrouw alleen op God en zet angst, paniek en illusie van je opzij, en je zult genezen, als God het wil , en je zult niets verliezen . Ten zesde : sommige visioenen over kruisingen droegen bij aan de verspreiding van dit fenomeen – ik bedoel – het fenomeen van het zoeken naar behandelingen door middel van visioenen – interpreteren vaak sommige visioenen als Mndhirat om ziekten te krijgen vanwege de verspreiding van zonde . . , En door het gezegde van een aantal van hen dat hij het voorwerp door middel van de visie kan weten, en sommigen zeggen dat hij een positieve en genezing behandeling door middel van visioenen die hij heeft geprobeerd en gewerkt heeft bereikt , en ga zo maar door . . . De ketting gaat door , en ik zeg hier Predik niet emigreren , en Arvqgua-mensen , wees niet bang voor hen , en jij, wanneer de uitdrukking van een visie, want het was het kwaad van de ziener om hem te vragen wat Heer als de mens ziet wat hij haat de dingen die ik in het begin van het boek noemde (5), hoewel waar bewijs van iets onaangenaams voor zijn visie , jij, mijn broer, aan hem gehecht bent en bang maakt , Ibn Hajar (438 \ 12 ) wanneer de moderne woorden van de Profeet vrede zij met hem aan Abu Bakr : ~ Ik was sommigen en miste sommigen ~ (6) , dat Met deze uitdrukking de wereld het recht heeft om te zwijgen over de uitdrukking van het visioen of een deel ervan wanneer het waarschijnlijker is dat verborgenheid dan de herinnering . God zegene je met je kennis, en we staan ​​weer wanneer Aisha de dood van de vrouw van haar man kruist en ze bevalt van een jongen Vajra door te zeggen : ~ Meh O Aisha, als Abernhm voor een moslimvisie Vaabroha Ali goed, de visie zal zijn op wat de eigenaar kruist ” , verhaalde recaps (7). Ibn al- Arabi zei in zijn commentaar op de h’adieth van Abdullah bin Abbas, moge Allah tevreden zijn dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem), zei : ~ Terwijl ik sliep, zag ik dat hij Swaran in mijn handen legde, ging Vqtathma en Lthma, gaf me toestemming Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban uit te gaan . ~ Ubaid Allah zei : Een van hen was Al-Ansi, die werd vermoord door Fayrouz in Jemen, en de andere was Musaylimah . Verteld door Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi zei : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) verwachtte dat de ongeldigheid Musaylimah beval Ansi Het eerste visioen van hen te leiden naar Lain hen en betaalde voor intact, het visioen indien doorgestreept, en is waarschijnlijk geïnspireerd, en de eerste sterker (9) , en dit is mogelijk, zoals we zeiden als De uitdrukking een correct aspect heeft, dus we kijken ernaar, en daarom kan er in het visioen van een van de vragenstellers of vragen zijn die een oog of aanraking aangeven, dus is het beter om het niet uit te drukken, en op je hoede te zijn voor wat er wordt gezegd dat het het kwaad van zulke visioenen zal afweren, en God weet het het beste, tenzij je het hebt ondertekend, is de zaak anders, Vijbrh om hier geduldig te zijn en het voordeel kan een visie zijn die de realiteit van het grote publiek waarschuwt, aangezien het wetenschappers onderdrukt, zeiden het mannelijke overwicht van geheimhouding (10). ________________ (1 ) Bukhari overleverde van Abu Hurayrah en intonaties : ~ Wat Allah heeft geopenbaard, heeft alleen een genezing gezonden ~ Zie : Fath al – Bari (134 \ 10 ) – op -. (2 ) Zie toespraak in Sunan Ibn Majah, het boek van de geneeskunde van de deur Astrqy van het oog . (3 ) Overgeleverd door Al- Bukhari door Aisha, moge Allah gezegd worden : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ging naar bed, trekjes in zijn handpalmen peulvrucht is één God en Palmaoztin allen , veeg dan haar gezicht af en sloeg zijn handen van zijn lichaam . Aisha zei : Toen klaagde hij vertelde me dat ik het door ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Zie : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) aan de Profeet te erkennen behandeling in detail , en om de profetische Altaomat te erkennen die God wil, grote resultaten leiden zoals Ibn zei waarden ( en probeer deze noemt Alaoz de hoeveelheid van hun voordelen en de ernst van de behoefte die het kent die de komst van de impact van Ain en betaal na zijn aankomst, volgens het geloof van de kracht van Qailha en de kracht van zichzelf en zijn bereidheid en kracht, de stabiliteit van zijn hart en de taken die het zijn toevertrouwd wapens en wapens Darabh ) a . van . zijn eerdere referentie . (5 ) zie blz. 24 et seq . (6 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 37. (7 ) verschaft zijn commentaar, zie blz. 39 . (8 ) overeengekomen verteld door Bukhari in het boek van expressie indien de deur gevlogen zaak in een droom ( 12/42 0 ) – op – , en Muslim in het boek Openbaring ( 15/34 ) – Referentie voormalige -. (9 ) zie Ibn Hajar – verovering – de vorige referentie ( 12/421 ). (10) Aangepast : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Wat zijn de belangrijkste richtlijnen voor degenen die expressief wilden zijn? Ik zie het verlangen om lid te worden van de commentatoren van vele leden en leden, en dat beviel me, en zoals u opmerkt, hebben we de weg geopend voor de leden om op uw visioenen te reageren, en degenen die zich bij hen willen voegen, moeten schrijven naar mij op de privé-mail, zodat we zijn verzoek in overweging nemen, of het nu wordt geaccepteerd of afgewezen . En ik adviseer degenen die eerst met kennis willen leren en een visie willen uiten; Een wetenschap die sterk afhangt van uw indruk van de persoon van het visioen doordat u zijn woorden verslindt en daardoor de essentie van zijn persoonlijkheid kent, om zo de ware betekenis van zijn visie te bereiken, zo God het wil . Daarom hoop ik dat je zijn woorden onderzoekt, hem leert kennen door de symbolen van zijn visioen, en je niet haast, en jezelf afvraagt ​​hoe Ibn Sirin, moge God genade met hem hebben, onderscheid maken tussen twee mannen die één visioen zagen, dus zei hij over een van hen een dief, en zei hij over de ander dat hij de bedevaart zou verrichten? Het antwoord is dat hij ze zag, en de karakteristiek van een van hen was goed, dus legde hij hem uit dat hij de hadj uitvoerde, en de karakteristiek van de ander was anders dan dat, dus beschuldigde hij hem van diefstal . En jij, mijn broer, de oversteekplaats, zie niet degene die het visioen voor je schrijft op dit forum, dus wees voorzichtig met de urgentie en geef het visioen niet door tenzij het je duidelijk is wat de details van de eigenaren zijn, wat ik vroeg niet willekeurig, maar veeleer na lange ervaring en lijden, met de visioenen en hun eigenaren . Denk na over de woorden, er is een verschil tussen de woorden van de wereld en die van anderen, en er is een verschil tussen de woorden van de student en de werknemer, de prins, de rijken en de armen, en elk van hen heeft een betekenis dat past bij hem als je de uitdrukking uitspreekt, dus kun je dit opmerken en erover nadenken, o God, zorg voor je ! Ik zag de geschreven visioenen en ik druk ze nog steeds niet uit, behalve dat de vraag naar de uitdrukking van dit type hoog is en soms moeilijk te horen is, maar het is voor veel van de vragenstellers onmogelijk. Hij dwong me me terug te trekken uit deze beperking en de schriftelijke visioenen tot uitdrukking te brengen, hoewel ik zeg en nog steeds zeg dat de nauwkeurigheid ervan veel minder is dan de visioenen die horen uitdrukken en dit is een hogere graad, of persoonlijk, en dit is de hoogste graden . En te weten dat het tijdstip waarop u het visioen zag erg belangrijk is; Wat zijn de visioenen van de winter, anders dan de visioenen van de zomer ,,,, omdat het vuur in het eerste prijzenswaardig is, en in het tweede verwerpelijk, dus geef niet op met het kennen van de tijd van het visioen . En de laatste van deze aanwijzingen, voor de verteller, zijn visie, is te weten dat het visioen een massa is en vaak één betekenis heeft, dus verdeel het niet, en onthoud een deel en laat delen achter waarvan je denkt dat ze er geen hebben. betekenis, terwijl het erg belangrijk is voor degenen die het uiten. De visioenen die het heden aangeven, zijn vaak hun uitdrukking voor hem. Het is gerelateerd aan het visionaire heden, dus als je er in de war over bent en de betekenissen van de symbolen talrijk zijn, en dit gebeurt vaak, dan hoef je de eigenaar niet te vragen naar het onderwerp dat hem op dat moment bezighoudt, aangezien het voor u de horizon kan openen om het visioen te ontcijferen, en de vraagsteller moet waar zijn over de oversteek en hoeveel mensen mij hebben verteld over zijn omstandigheden waarin hij leeft. In de uitdrukking van zijn visie werd hij gered van een financiële, familie- of procescrisis, en dit gebeurt vaak, en dit ding wordt niet beledigd bij de kruising, maar geeft eerder zijn eerlijkheid aan en zijn gretigheid om de vraagsteller te dienen, en het valt mijn broer op dat er tegenwoordig minder mensen zijn dan degenen die inspiratie uitdrukken. Hij is degene die de waarheid op zijn tong vervult, en de eigenaar wordt de inspiratie genoemd, die erin slaagde de betekenis van de vragensteller op dat moment te verdiepen, en ze hoefden de vragensteller niet te vragen, maar waar zijn wij en deze, en God heeft genade met een persoon die zijn eigen lot kende ,,,,,, God weet het het beste…

…Wat vind je ervan om het hypocriete nieuws van de Nacht van Kracht in een droom te verspreiden? Het is gebruikelijk onder mensen op zulke dagen elk jaar om Laylat al-Qadr te bepalen, en dat het de nacht van zo-en-die is, en vorig jaar ging het gerucht voor mij dat ik de Nacht van Kracht als de nacht van twintig had ingesteld. -vijf, en voor de kwijting van de verantwoordelijkheid zou ik het volgende willen verduidelijken : Vraag / Is er interesse Bepaal de Nacht van Macht? Wat is de uitspraak over wat sommigen doen bij het informeren of beperken van hen – op basis van visioenen – en onder het voorwendsel hen aan te sporen dat te doen of ernaar te streven? Ik beantwoord deze vraag door middel van de volgende punten : 1 / De uitdrukking van visioenen is gebaseerd op vermoeden en is niet gebaseerd op snijden. Ik waarschuw ook voor het introduceren van visioenen in het aspect van aanbidding, want religie is voltooid . 2 / We erkennen dat de visie van de gelovige waar is, en dat het deel uitmaakt van de delen van het profeetschap, en we ondersteunen ook de prediking van het goede met bewijs : de uitspraak van de profeet [ Er is niets over van het profeetschap behalve de evangelisten . Ze zeiden : wat is het goede nieuws? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door de gelovige wordt gezien of door hem wordt gezien ], maar het visioen van de gelovige kan ook vals zijn, en er is voor hem geen verwijzing naar de onfeilbaarheid van vandaag die door dit of dat kan worden beslist . 3 / Dat deze ummah betere uitspraken en betere daden uitbracht dan de vorige, en dat ze de hele maand leefden, en deze ummah zal alleen geschikt zijn voor wat aan het begin ervan rechtvaardig is . 4 / De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bracht de metgezellen niet op de hoogte van een specifieke nacht, maar vertelde eerder dat het in de laatste tien dagen was, of de laatste zeven dagen, en dit zei hij nadat hij had vernomen dat sommige van zijn metgezellen, moge God tevreden met hen zijn, zagen de Nacht van Kracht in een droom, zo zei hij als in de hadith die hij vertelde. Al-Bukhari in zijn Sahih : [ Ik zie je visioenen samenspannen – dat wil zeggen, ze waren het erover eens – in de afgelopen zeven dagen, dus wie ze onderzoekt, moet ze in de afgelopen zeven dagen onderzoeken . ” Deze kwestie was een van de belangrijke zaken waarmee de metgezellen werkten, moge God tevreden met hen zijn, totdat werd gemeld dat ze de I’tikaaf in de middelste tien dagen uitvoerden om ernaar te zoeken, en dit is voordat de Profeet het in de afgelopen tien dagen . 5 / Ik zie de Profeet vrede zij met hem een ​​groot deel van de nacht, en ging naar buiten om de metgezellen uit te vertellen , daarna Onisseha, en vertelde dat hij in een droom zag dat hij zich in water en modder ter aarde wierp, kwam een wolk Vmatart tot het dak van Sal van de moskee – was palmbladeren – gebed en vastgehouden, zei de verteller : ik zag de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, neergeworpen in water en modder, totdat ik een spoor van modder op zijn voorhoofd zag, en dit is een bevestiging van zijn visioen, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus verliet hij het ochtendgebed met zijn gezicht gevuld met modder en water . 6 / Het kwam in de Sahih dat, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij zei : [ Ik ging naar buiten om je te vertellen over de Nacht van het lot, en tuurde – dat wil zeggen, maakte ruzie en ruzie – zo-en-zo, en het werd verhoogd, en hopelijk zou het goed voor je zijn …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer leidde uit dit verhaal af, zoals vermeld in Fath al-Bari 4/286: Het is wenselijk om de Nacht van Kracht te verbergen voor degenen die het hebben gezien . Dit komt omdat God aan zijn profeet heeft verordend dat hij hem er niet over inlicht . En al het goede is in wat voor hem bestemd is, dus het is wenselijk hem daarin te volgen . 7 / De betekenis van zijn uitspraak, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : [ Moge het goed voor je zijn ]: Als de Nacht van Kracht op een bepaalde avond wordt ingesteld, zal deze daartoe beperkt zijn, dan wordt de aanbidding gemist in een andere , en dit gebeurde en gebeurt van veel mensen, zodat er sommigen zijn die opstaan ​​voor de nacht waarvan wordt gezegd dat het Laylat al-Qadr is, en de rest achterlaten , en dit is een grote vergissing – zoals we eerder hebben uitgelegd -. 8 / Het is beter voor moslims om dergelijk nieuws over het bepalen van Laylat al-Qadr niet te verspreiden, of om enkele uitspraken van degenen die het uiten, te publiceren als de nacht van zo-en-die van de maand, wanneer het wordt bewezen uit de juiste overleveringen, dat het verbergen ervan was voor wijsheid en er is goed voor de ummah, en goed in het volgen van wat van de Boodschapper kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . 9 / vereist van moslims in algemene ijver en aanbidding en werk in deze hele maand, de laatste ervan en tien in het bijzonder, was de profeet vrede zij met hem, zoals vermeld in een interview met Aisha : Als er tien binnenkwamen, het schort strakker maken en leven voor de nacht, en maakte zijn gezin wakker ] , en in deze verwijzing naar Dringend om de conclusie te verbeteren, verzegelt God goed voor ons. Amen, o Heer der werelden … En God weet het het beste ….

…Oh Ahmed, neemt u de eerste navigator 68 – Ibn al-Jawzi overgeleverd op gezag van een aantal van de dienaren van al-Mu’tadid die zei : Al-Mu’tadid sliep op het moment om te zeggen (2) Als we draaide zijn bed, werd hij wakker in paniek, toen schreeuwde hij tegen ons, dus kwamen we naar hem toe en zeiden : En rechter, ga naar de Tigris, en het eerste schip dat je vindt is leeg en daalt, dus breng me zijn navigator en houd het schip . Dus we gingen snel en vonden een zeevaarder in Samaria (3) leeg en glooiend, dus de kalief bracht hem een ​​grote schreeuw en de geest van de zeevaarder ging bijna uit, dus de kalief zei tegen hem : Wee jullie, jullie vloekten, geloof me over je verhaal met de vrouw die je vandaag hebt vermoord, anders raakte het je nek. Hij zei : Dus zondigde hij, toen zei hij : Ja, Commandant van de Gelovigen, jij was Vandaag is magie in mijn zo-en-zo wet, dus ging ik naar een vrouw zoals zij, met luxe kleding en veel sieraden en essentie, dus ik keek haar aan en hield haar bezig en kneep haar mond dicht en verdronk en nam alle sieraden en kleding die ze bij zich had, en ik was bang dat ik hem terug zou brengen naar mijn huis zodat haar nieuws bekend zou worden, dus ik wilde gaan met hem naar Wasit, dus ontmoetten ze mij. De bedienden namen me mee . Hij zei : waar zijn haar sieraden? Hij zei : In de kist van het schip onder de ligplaatsen . De kalief gaf toen opdracht om sieraden te brengen, dus hij bracht het, en als er veel sieraden zijn die veel geld waard zijn, gaf de kalief de navigator opdracht om te verdrinken op de plaats waar de vrouw verdronk, en hij beval dat hij de familie van de vrouw moet komen totdat ze het geld van de vrouw hebben ontvangen . Dus belde hij dat voor drie dagen op de markten van Bagdad en zijn steegjes, en ze kwamen na drie dagen, dus hij betaalde hun wat van sieraden en andere dingen was die voor de vrouw waren, en er ging niets uit . Zijn dienaren zeiden tot hem : O bevelhebber van de gelovigen, waar wist u dit? Hij zei : ik zag dat uur in mijn slaap een witharige, baard en geklede oude man die riep : Oh Ahmed, neem de eerste navigator om de stengel af te dalen en arresteer hem en beslis over het nieuws van de vrouw die hij vandaag heeft vermoord en haar heeft beroofd , stel dan de limiet op hem en het was wat je zag ….

…Het is de hulp voor de mens in zijn wereldse industrie . De vinger in de hermeneutiek is kinderen, echtgenoten, vaders en moeders, geld en een koning . Wie zag dat zijn vingers een goede toevoeging waren, duidt op de toename van wat we hebben genoemd, en het tekort is een afname bij degenen die het aangaven . En misschien wordt het afgesneden of wordt het nut ervan in een droom opgeschort vanwege het onvermogen om de vaders, moeders of kinderen ten goede te komen, of als zijn geld weggaat, of zijn dieren sterven, of zijn bezittingen worden opgeschort, of zijn industrie is uitgeput . Vingers kunnen verwijzen naar de vertegenwoordigers van de koning, die verschillen in hun rangorde en voordelen . En wie ziet dat hij in een droom op zijn vingertoppen bijt, als hij ziek is, gaat hij dood . En iedereen die zag dat zijn vingers waren afgehakt, of dat er een vloek van zwakte op hen neerdaalde bij zijn soldaten, kinderen, familieleden of kennissen . Vingers kunnen verwijzen naar de vijf dagelijkse gebeden, dus de duim is voor het gebed, de wijsvinger is voor de rug, het midden is voor de middag, de ringvinger is voor Maghrib, de pink is voor het avondeten en het midden is voor het gebed omdat het is wenselijk voor het verlengen, de ring voor de rug en de pink voor de middag omdat het aan het einde van de dag is . Als de vingers geld zijn, dan zijn de nagels zakat, en als de vingers een soldaat zijn, zijn de nagels hun wapen en hun aantal . De knopen van de vingers zijn het contract van geld, en de vingers zijn dagen, maanden of jaren . Vingers kunnen verwijzen naar de kinderen van de broer, en degene die wordt geschouderd is broer, en de vingers zijn als kinderen, wat geld is . En wie iemand ziet, snijdt een vinger voor hem af, hij beledigt hem met zijn geld . En wat er met de vingers van goedheid of corruptie is gebeurd, houdt verband met de verplichte gebeden of met de broeder . De lengte van de vingers duidt op een toename van hebzucht, en als hij een vinger ziet die met zijn vingers groter is geworden, is dat een toename in zijn verwantschap of in zijn gebed of in zijn kennis, en als hij ziet dat een van zijn vingers verhuisd naar een andere locatie, dan stelt hij het gebed uit tot de tijd van de andere . En wie zag dat hij zijn vingers in elkaar verstrengelde, verzamelde zijn gebeden in één keer, en misschien kwamen zijn familieleden bijeen voor overleg en samenwerking . En er werd gezegd : de vingers verstrengelen zonder met strakke hand te werken . En er werd gezegd : het duidt op gemeenschap of gemengde huwelijken en samentrekking, en misschien duidt dit op vernietiging van bewegingen en afleiding van het gebed, en er werd gezegd : de vingers van de rechterhand zijn de vijf dagelijkse gebeden, en hun kortheid duidt op tekortkomingen en luiheid in hen, en hun lengte geeft aan dat ze de gebeden onderhouden, en de val van een van hen geeft aan dat ze het gebed verlaten . En wie zag alsof hij een mens aan het bijten was, dit duidt op de slechte manieren van het gebeten . En wie ziet alsof er melk uit zijn duim komt uit zijn duim en bloed aan zijn wijsvinger terwijl hij ervan drinkt, dan moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op het voorkomen van lelijke woorden van zijn familieleden . Als de imam een ​​toename in zijn vingers ziet, duidt dat op een toename van zijn hebzucht, zijn onderdrukking en zijn gebrek aan eerlijkheid . En de vingers van de linkerhand zijn de kinderen van de broer en zus . Het verven van mannenvingers met henna is een bewijs van veel lof, en het verven van de vingers van een vrouw met henna is een teken van de vriendelijkheid van haar man voor haar ….

…En wie zag dat hij een paal pakte, zou met een vrouw trouwen ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…En wie ziet dat hij water neemt in een nieuwe glazen container en het drinkt, dan wordt zijn vrouw zwanger, en als het gebroken is, zal de moeder sterven en wordt het kind bevallen, en als het anders is, zal hij weigeren dit te doen. ….

…Wie zag dat hij een duister pad bewandelde, dan is hij misleid in zijn religie ….

Een lijk Als je van een lijk hebt gedroomd, dan is dit pessimisme voor geluk, aangezien deze droom treurig nieuws aangeeft over de afwezige en gefrustreerde werkprojecten . De jongeman zal verschillende teleurstellingen ondergaan en de vreugde zal vervagen . Als je een lijk in een kist ziet liggen, betekent dit huidige problemen voor de dromer . Als je een lijk in het zwart ziet, betekent dit de gewelddadige dood van een vriend of wanhopige zakelijke verwarring . Als je ervan droomde een slagveld te zien bedekt met lijken, duidt dit op oorlog en algemeen conflict tussen het land en op politieke functies . Als je een dierlijk lijk ziet, betekent dit een ongezonde situatie voor werk en gezondheid samen . Als je een lijk ziet voor een van je huidige familie, dan betekent dit de dood voor deze persoon, of voor een van de familieleden, Abu betekent ernstige opruiing voor familierelaties, en ook een brutale en ongebruikelijke daad . Voor geliefden is het een zeker teken dat belangrijke datums niet zijn nagekomen . Als je in je dromen geld in de ogen van een lijk steekt, betekent dit dat je onzichtbare vijanden je ziet stelen als je zwak bent . Als je het maar op één oog legt, kun je een verloren fortuin teruggeven na een wanhopige strijd . Deze droom betekent voor het meisje ongeluk en verlies door haar vertrouwen te geven aan sluwe mensen . Als een meisje droomt dat de ambtenaar in de winkel waar je werkt een lijk is geworden en dat ze het ziet als ze met een gladgeschoren lichaam zit, dan voorspelt het dat ze onder het niveau van perfectie zal zijn dat haar minnaar ziet in haar . Als ze het hoofd van een lijk uit het lichaam ziet vallen, waarschuwt dit haar voor onzichtbare vijanden die haar kwaad zullen doen en haar vernederen in de ogen van haar werkgever . Het lijk zien in een voorraadschuur van nieuws dat verdriet en ellende alle betrokkenen zullen treffen . Er zijn mensen die het goede niet doen en niet naar hun geweten luisteren . Er zal een pessimistische kijk zijn op geruststelling en succesvol werk ….

…Medicatie is in een droom Salah in religie . Wie medicijnen drinkt om zijn lichaam te herstellen, past bij zijn religie . Wie in een droom medicijnen gebruikt, is een bewijs van kennis en advies, en zijn gebruik van kennis, en als hij die niet neemt, keert hij zich van de waarheid af en staat naast iemand anders . Als hij in een droom een ​​heerlijk geurend medicijn consumeert, duidt dat op het huwelijk met het celibatair, het kind met de onvruchtbare en de rijken met de armen . Misschien gaf het medicijn het medicijn aan waaruit het is geschreven, net zoals het medicijn het medicijn aangeeft . De vervloekte persoon is een monotheïsme en een bevestiging van het getuigenis, of een voordeel van degene die er met de vinger naar wijst . De zwaarden zijn hebzucht en krimp op de wereld, en drank is voedsel . En degene die verzwolgen wordt, is voor de zondaar dwang om zich te bekeren, voor de ongelovige om geleid te worden, en voor de onwetende om te leren . Wat betreft wat vrouwen dragen voor menstruatie en andere dingen, dat is voor een alleenstaand meisje een echtgenoot en voor een onvruchtbaar meisje . Verdraagzame lonten bespioneren nieuws en ontdekken geheimen . En wie denkt dat hij een laxerend medicijn drinkt om zijn ziekte te genezen, dan lost hij zijn schuld op voor zover hij er welvarend in is, in overeenstemming met de hoeveelheid van zijn kracht en gevaar, en hij komt in de verleiding om hem aan hem te geven volgens zijn werk erin, en als hij niet werkt, dan zal de goedheid van zijn schuld verdwijnen, en dat wordt niet voor hem gedaan . En wie ziet dat hij als gevolg van zijn drankgebruik gezondheid zoekt, zal fit zijn voor zijn leven . En wie ziet dat hij zijn oog geneest, zal zijn religie hervormen . En elke geelgekleurde drank in het visioen is een teken van ziekte . Elk medicijn dat gemakkelijk te drinken of te eten is, is een bewijs van het herstel van de patiënt, en het is juist om alles te vermijden dat hem schade berokkent . Wat betreft het medicijn met slechte smaak, het is een eenvoudige ziekte, gevolgd door een onschuldige . En er werd gezegd : de goed smakende, gemakkelijk te drinken en gegeten dranken zijn goed voor de rijken, en voor de armen zijn ze slecht . De interpretatie van wat er uit een medicijn komt van een persoon is niet hetzelfde als interpreteren wat zonder medicijn wordt geproduceerd ….

…Hell: Wie in een droom ziet dat hij de hel is binnengegaan, begaat grote zonden . Als hij eruit komt zonder een hekel aan te hebben, vervalt hij in de zorgen van deze wereld . En wie het vuur ziet naderen, hij zal in de benauwdheid en beproeving van een heerser vallen, en hij zal er niet van worden gespaard, en hij zal worden getroffen door een boete en grove schade, en hij is een voorbode voor hem om zich te bekeren en terugkeer van wat in hem is, en als hij het binnengaat, dan zal hij de grote zonden en immoraliteit veroorzaken die de Almachtige God hem de grens heeft opgelegd. Hij spreekt immoraliteit en kwaad . En als hij ziet dat hij er met een glimlach naar binnen is gegaan, dan is hij corrupt, tirannie en ongehoorzaam aan de Almachtige God . Als hij ziet dat hij nog steeds opgesloten zit in de hel, dan is hij nog steeds in deze wereld arm en beroofd, hij bidt of vast niet en noemt God de Almachtige niet . En als hij zag dat hij at van Zaqqum Hell en zijn boezem en zijn pus, dan zal hij ongerechtigheid verwerven en bloed vergieten, en zijn zaken tegen hem intensiveren . En wie ziet dat hij een zwart gezicht en blauwe ogen heeft in de hel, dan zal hij de vijand van de Almachtige God vergezellen, en hij zal worden vernederd en zijn gezicht zwart gemaakt onder de mensen, en de Almachtige God zal hem in het hiernamaals straffen met zijn kwaaddoen. . En wie de hel persoonlijk in zijn slaap ziet, moet op zijn hoede zijn voor de sultan of voor de toorn van de meest barmhartige . En wie ziet alsof hij de hel is binnengegaan, zal vrij zijn van elke zonde waarvan hij zich niet bekeerde, en als hij ziet dat hij uit de hel is gekomen, zal hij berouw hebben van de zonden, dus als hij drinkt van de drinkt of at van zijn voedsel, begaat hij nog steeds zonden of zoekt kennis die een ramp voor hem wordt . En de hel in een droom is een teken van de ondergang van de positie in deze wereld, en misschien duidt het op armoede na rijkdom, eenzaamheid na de mensheid, vervallen in tegenspoed, permanente gevangenschap en schaamte in deze wereld . Als ze de vrouw aangeeft, was ze een onruststokervrouw, en als ze aangeeft dat ze in hun levensonderhoud voorziet, is haar inkomen verboden, en als ze het huis aangeeft, staat het naast de mensen van immoraliteit en nalatigheid . Als het op ziekte duidt, is het gevolg de dood met een slecht einde, en als het op dienstbetoon duidt, is het met een onrechtvaardige autoriteit, en als het wijst op kennis is het ketterij, en als het op werk duidt, was het een onaanvaardbare daad, en als het duidt het kind was hij een kind van hoererij . En het binnentreden van de hel duidt op dezelfde vraag na rijkdom, en het duidt op het huis van ketterij en immoraliteit, de kerk, verkoop, vuurhuizen, duiven, leerlooierij, slachthuizen en ovens die worden gebruikt om vuur aan te steken voor een voordeel, en hun intrede duidt op overwinning met verlangens . Evenzo kunnen al-Hatimah en al-Hatata degene zijn die denkt aan al-Hamz, al-Malaz en al-Majmiyyah, en Jhannam voor de ongelovigen en de hypocrieten . En Saqr duidt op het verlaten van de waarheid, en het verdiepen in wat niet betekent, en het ontkennen van de Dag des Oordeels . En de prijs van demonen en degenen die hun moraal creëren . En de afgrond is een teken van onderschatting in maat en evenwicht, of voor degenen wier weegschaal verlicht is en hen niet belasten met goede daden . En de hel is voor degenen die heersen en de voorkeur geven aan het leven van deze wereld, en de lagere greep van de meesters van hypocrisie, als hij haar hoofd eet of degenen drinkt die haar wassen, of haar schorpioenen hem bijten, of haar leven hem treft, of zijn huid verandert naar de huid van haar volk, of hij wordt aan zijn gezicht getrokken, of wordt teruggedraaid van het opstijgen op zijn hoofd, of op zijn plaats geslagen Of, zijn klantenlijsten hekelden het, want dit alles en dergelijke is het bewijs van innovaties in religie, de deelname van de onderdrukkers, het naleven van de wetten van de ongelovigen, de creatie van de moraal van de polytheïsten en de minachters, de tegenstrijdigheid van de profeten en het verlaten van de vromen, de afvalligheid van religie, de gierigheid van Gods geld van de verdiensten en de ongehoorzaamheid van de Heer der werelden, of de ontkenning van zijn heerschappij en zijn macht En hem vergelijken met zijn schepping, moge Hij worden verheerlijkt en verhoogd, en het zien van de eigenaar van de Vuurvoeder is een aanwijzing van degene die in zijn c apacity of voedde hem iets goeds op liefde voor de Almachtige God en Zijn Boodschapper en voor de gelovigen en de sultan, en op de afstand van hypocrisie en afstand doen van zonden, zonden en grillen na misleiding en jaloezie in religie, als hij de penningmeester zag, vrede zij met hem, komend tot hem. Hij wijst op zijn veiligheid en zekerheid door zijn vuur, en als hij ziet dat hij zich van hem afkeert, of hem in zijn gezicht verandert, geeft hij aan dat hij zich heeft voorgedaan in wat zijn vuur nodig heeft . En de schatkamer van Hell zijn de beheerders, bewaarders, soldaten, assistenten, politie-eigenaren, ouders en familieleden . En wie zag dat Malik zijn kant koos en hem in het vuur gooide, dan vereist zijn visioen vernedering voor hem . Als hij ziet dat hij de hel is binnengegaan en daaruit is vertrokken, dan zal hij de hemel binnengaan, zo God het wil, of hij zal een zonde begaan en zich ervan bekeren . En als hij ziet dat zijn lichaamsdelen tot hem spreken, dan is dat een bewijs van bestraffing van zonden en alertheid op de kwestie van het Hiernamaals ….

…De maan is in een droom een ​​rechtvaardige koning, een grote wetenschapper of een leugenaar . Hij die de maan op zijn schoot ziet, zal trouwen . Als een vrouw ziet dat de maan in haar huis is gevallen, en ze neemt er een deel van en wikkelt het in een doek, dan zal ze een zoon baren en die sterft . Als hij de maan voor de zon ziet lopen, gaat de minister naar de koning . En als een ongelovige vrouw zag dat de maan op haar schoot moslim werd . Als hij ziet dat de maan op aarde is, dan is het de dood van zijn moeder . En de zon en de maan zijn Apuaans . En wie naar de maan kijkt en het voorbeeld van zijn gezicht erin ziet, dan zal hij sterven, en als hij een zwangere vrouw heeft, zal hij goed nieuws geven aan een mannelijk kind . En als de koning ziet dat de maan donker is geworden, zal zijn kudde hem kwaad doen . Als hij ziet dat de maan de zon is geworden, krijgt hij eer of goed en geld van zijn vader of vrouw . En de maan duidt de vrouw van de ziener en zijn ouders, dochter, zus, bedrijf of werk aan . En duidt het schip aan omdat de matrozen in de zee achtervolgen volgens de koers van de maan . Het geeft ook reizen aan omdat het altijd in beweging is . Het zien van de maan voor de patiënt duidt op omkomen, en wie de maan met wolken ziet, geeft aan dat er ziekte is of dat er geld is verdwenen, en wie ziet dat de maan met hem praat, zal het presidentschap bereiken . En als de zwangere vrouw zag dat de maan op haar schoot was, zette ze een jongen . Omdat ze de maan zag op een plek waar ze niet bij kan, want ze verlangt naar de mannelijke jongen, maar krijgt die niet . En wie ziet dat hij neerknielt voor de zon of de maan, begaat een ernstige zonde of gehoorzaamt tevergeefs een koning of een minister . En wie de zon en de maan voor hem ziet neerknielen, dan zijn zijn ouders tevreden met hem . En wie de maan zag splijten, kan duiden op de vernietiging van de minister of koning . En wie ziet dat de maan in een ondeugd is veranderd, dan is de minister geïsoleerd . Misschien duidde zijn visie op ziekten door kou en vochtigheid, net zoals de zon warmte aangeeft . Misschien wordt de maan aangeduid door Anees en Almnadm . Misschien duidt de maan op gokken, en duidt ze op het recht en de eed, omdat de Almachtige God zegt : ( Nee, en de maan ). Of misschien duidde zijn visioen op een remedie voor de pijn van het oog. Als hij de maan zag splijten, wees hij op het verschijnen van een vers voor de Almachtige die zei : ( Het uur is gekomen en de maan is uit elkaar gespleten ). En het zien van de maan in de nachten van de toenemende volle maan is een geldige gids . Misschien wees de maan naar de wereld met de sterren . En wie hem in een droom in het teken Ram ziet, is een geldige gids om de oudsten te ontmoeten, en misschien is hij een slechte . En als hij hem in Stier zag en hoopte over land te reizen, zou dat slecht zijn . En als hij het in Tweelingen zag, was hij verwerpelijk voor het bezit van de tempel, geldig voor het kopen van vee . Als hij hem in Kreeft zag, was hij geschikt om te trouwen . Als hij hem in Leo zag, kreeg hij de schuld van het bedrijf en de vermenging van geld . Als hij het in de spijker had gezien, zou hij geschikt zijn geweest om het lichaam te ledigen . En als hij het in de weegschaal zag, was het zo erg . Als hij het in een schorpioen zou zien, zou hij geschikt zijn om slecht van de duiven te genieten tijdens het reizen . En als hij het in de boog zag, was het inferieur om bomen te planten . En als hij het in Steenbok zag, was hij arm om het fundament te leggen . Als hij het in de emmer zag, was het slecht om alle andere bewegingen uit te voeren . Als hij het in de walvis zag, was het goed voor het houden van brigades en loyaliteiten . En wie de zon, maan en sterren samen ziet komen in de positie van hun baan, dan is het acceptabel om tegen de koning te zeggen, anders is het een ongeluk voor hem . En als hij rechts, links, voor en achter een zon en een maan ziet , dan is dat een ramp, angst of nederlaag, want de Almachtige God zegt : (En de zon en de maan zijn verzameld, dan zegt de mens die dag waar is de ontsnapping ) Zie ook de lucht en zie de zon ….

…Als voor het scheren van mannen haar tijdens Hajj en verkorting van het, in de interpretatie is veiligheid, verovering, en de vervulling van een schuld en een kuiken, omdat de Almachtige God zegt : “Gij zult de Heilige Moskee, als God het wil invoeren, in veiligheid, scheren hoofden en te kort schieten, en je zult niet bang zijn . ~ En ook in niet-Hajj, behalve dat het in Hajj sterker is . Dit is als de persoon met de visie geen president is, en als hij een leider is en het seizoen heeft afgeschoren, zijn visioenen duiden op zijn gebrek, isolement of schending van zijn dekking, dus deze visie is voor de armen om een ​​schuld uit te geven. , en voor de rijken om geld te verliezen . En als de persoon van het visioen een van de mensen van gerechtigheid was, was zijn wreedheid zwak, en als hij niet zag dat hij zijn hoofd niet schoor, maar zag dat hij geschoren was, zegevierde hij over de vijanden en won hij aan kracht en trots . Sommigen van hen zeiden : Het scheren is alleen geschikt voor interpretatie voor degenen die gewend zijn om te scheren, en het is niet geschikt voor degenen die scheren een gewoonte hebben . En er werd gezegd dat het scheren van het hoofd van een krijger een vertolking vereist ….

Degene die zag dat hij zich aan het wassen was, maar hij was niet klaar, zijn bevel werd niet vervuld en hij ontving niet waar hij om vroeg ….

En wie zag dat hij het hart van de pistache nam, of iemand gaf het hem en at het, dan geeft hij aan dat de genade en het geld evenveel verkregen zullen worden als hij at ….

…Wat betreft de straf : wie zijn hand aan zijn nek geketend ziet, krijgt geld waar hij geen zakaat voor betaalt . Er werd gezegd dat het de zonde verbiedt . Als hij ziet dat zijn handen vastgebonden zijn, geeft dit de ernst van zijn gierigheid aan . Als de muilezel van Sajur is, die in het midden is omgeven door ijzer en hout, duidt dit op zijn hypocrisie . En wie ziet dat hij geketend en geketend is, dan is hij een ongelovige die roept tot de islam . En wie denkt dat hij mishandeld is, zal door gevangenschap of anderszins in grote nood komen, omdat de Almachtige God zegt : ~ Neem hem en bedek hem .~ En Ibn Sirin kwam naar een vrouw en zei : Ik zag een man met een ketting en een haak, en hij zei tegen haar : De muilezel en samogoer zijn gemaakt van hout, omdat dit een man is die beweert dat hij van de Arabieren is en is niet eerlijk in zijn geval . Het was zoals hij zei . En er is overgeleverd dat Imam Al-Shafi’i in de gevangenis zag alsof hij gekruisigd was met de Commandant van de Gelovigen, moge God tevreden met hem zijn, op zijn rug, en zijn visioenen bereikten enkele van de sprekers, dus zei hij : De eigenaar van dit visioen zal zijn geheugen verspreiden en zijn reputatie verhogen, zodat zijn zaak bereikt wat hij bereikte . En Ibn Sirin kwam naar een man ten tijde van Yazid ibn al-Muhallab en zei : Ik zag alsof Qatada gekruisigd was, en hij zei : Dit is een man met eer en hij hoort van hem . Qatada ontmoedigde in die dagen mensen om met Yazid uit te gaan, en liet hen gaan zitten…