…Bed Als het bed wit en schoon is, symboliseert het de tijdelijke stopzetting van zorgen . Als een vrouw droomt dat ze het bed klaarmaakt, symboliseert dit een nieuwe minnaar en Sarah’s vakmanschap . Als je droomt dat je in bed en in een vreemde kamer ligt, zul je bezocht worden door vrienden die je niet verwacht te bezoeken . Als een zieke droomt dat hij in bed ligt, ontstaan ​​er nieuwe complicaties met als gevolg mogelijk de dood . Als je droomt dat je op een buitenbed slaapt, voorspelt dit dat je vreugdevolle ervaringen zult opdoen en een kans om je rijkdom te vergroten . Als je droomde van negers die langs je bed kwamen, duidt dit op het ontstaan ​​van omstandigheden die woede uitlokken en die verweven zullen zijn met je plannen . Als je een vriend in bed ziet liggen die er erg bleek uitziet, symboliseert dit vreemde en verdrietige complicaties die je vrienden verdrietig maken en wrok bij je veroorzaken . Als ze van een moeder droomde dat haar zoon in bed plaste, dan voorspelt dit dat ze met ongewone angst te maken zal krijgen en dat zieke mensen misschien niet zo snel herstellen als verwacht . Als mensen dromen dat ze in bed plassen, geeft dit aan dat een ziekte of een tragedie zich zal verweven met de dagelijkse routine van haar werk ….

…Al-Karmani zei: De shalwar is een dienaar . En wie ziet dat iemand hem een ​​shalwara heeft gegeven, duidt op de toevoeging van een bediende . En wie ziet dat Salwarah werd gestolen, wijst op zijn verdriet vanwege een bediende . Hij voelde dat hij een nieuwe Hllwara had gevonden, het toont een nieuwe server, hoewel zwart vuil of besmet met olie of teer, zodat het een vieze geur heeft, het duidt op de straf van God voor het zeggen dat de Almachtige Srabilhm van teer en Tgshy met vuur wordt geconfronteerd, hoewel het rood was, duidt het op vernedering.Als het groen is, dan geeft het aan dat mensen het de schuld geven van een baan, en als het geel is, dan duidt het op ziekte, en als het ziet dat het iets van deze kleuren heeft aangetrokken, dan is het goed en voordelig ….

…En Jaafar al-Sadiq zei: ~Ash~ verwijst naar negen aspecten van onaanvaardbaar werk, verboden geld, valse spraak, strijd, immoraliteit, bedrog, liefdesverdriet en spijt, en een daad die niet goed is. Wat de wet betreft, de uitdrukking ervan werd gepresenteerd in een van de hoofdstukken van het drieëndertigste hoofdstuk over de vermelding van gebouwen. Wat het vuur van de hel betreft, het werd ook genoemd in een van de hoofdstukken van hoofdstuk vier ….

…Het fort geeft in een droom de afhankelijkheid van waarachtigheid aan, toen er werd gezegd : eerlijkheid is een fort . Het fort kan verwijzen naar de eigenaar, of degene die erin zit van het leger, of de vijand . En misschien aangegeven door kennis . De Koran en wat ervoor wordt beschermd tegen de duivel en zijn soldaten zijn als gebouwen en grote namen, dus zijn prinsen vrolijken hem op, zijn balkons zijn bewakers of zijn soldaten, zijn spionnen doelen, zijn deuren zijn sluier, zijn minister, en zijn familie en verwanten koesterden hem of zijn schatkist waaruit hij spendeert . Als hij het ziet alsof hij in een fort is, en het past voor de koning om koning of getrouwd te zijn als hij alleenstaand is, of als hij een zoon heeft of een schroevendraaier heeft gekocht of moslim wordt als hij een ongelovige is, of berouw heeft aan God Almachtig van zijn zonden . Het fort duidt de islam aan, dus wie ziet dat het zich in een fort of in een kasteel bevindt, zal gezegend worden met ascese in zijn religie, gerechtigheid en het opgeven van zijn zonden volgens zijn positie in het fort en zijn meesterschap daarin . En als het fort in wakkere toestand was en hij in een droom zag dat het in een wildernis was, was hij in staat zijn vijand en zijn bezit te beheersen . En als het fort in een wildernis lag en hij zag dat het in een berg of water was geworden, nam hij het teleurgesteld terug . Wie ziet dat hij een fort heeft gebouwd, zal zichzelf beschermen tegen zijn vijanden, of zijn ontsnapping aan het verboden beschermen, en zijn geld en zichzelf beschermen tegen rampspoed en vernedering . Wie ziet dat hij zijn fort, zijn huis of zijn paleis heeft verwoest, is de corruptie van zijn religie en het wereldse leven, of de dood van zijn vrouw . En wie het ook zag alsof hij op de rand van een fort zat, een broer, een president of een zoon, zou er baat bij hebben . En er werd gezegd : het fort is een versterkte man die niemand aankan, dus wie het van een afstand ziet, het is het hoogtepunt van zijn herinnering en versterking van zijn vagina . Zie ook Rabat ….

…Hij zag dat hij de hemel binnenging : hij zal er binnengaan, zo God de Almachtige wil, en dat is een goed nieuws voor hem over wat hij voor zichzelf deed of wat hij aanbood . Als hij ziet dat hij van de vruchten heeft geslagen, ze heeft opgegeten of aan iemand anders heeft gegeven, dan zijn de vruchten van de hemel daden van gerechtigheid en goedheid, dus hij verkrijgt gerechtigheid en goedheid in verhouding daarmee . Als hij haar sloeg en er niets van at, of zijn voedsel niet bereikte, dan zou hij kennis en goedheid in zijn religie hebben en er geen voordeel uit halen . En als hij het aan iemand anders zou geven, zou hij van zijn kennis anders dan hij profiteren . Wat betreft de kleuterscholen en gebouwen, ze zijn net zo nauwkeurig als hun uiterlijk . Wat haar vrouwen betreft, het zijn zaken van gerechtigheid naar hun schoonheid . Als hij ziet dat hij zich in het Paradijs bevond en erin woonde en hij weet niet wanneer hij het binnenkwam, zal hij nog steeds een gezegende, dierbare favoriet zijn, voor hem gemaakt in zijn zaken, het ongeluk afwenden totdat hij er voorgoed uit komt, God gewillig ….

…In een droom is het de wereld van een man, dus wie ziet dat hij een nieuw huis heeft dat solide en vol faciliteiten is, want als hij arm is, is hij welgesteld en als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten. , en als hij een arbeider is die een staat bereikt die zo goed is als het huis, en als hij ongehoorzaam is, bekeert hij zich, en dat de capaciteit van het huis de capaciteit is van zijn wereldse leven en zijn kennis en zijn vrijgevigheid . Ze was bedroefd door zijn gierigheid, en ze vond haar om zijn werk te vernieuwen en haar religie te bevestigen, en haar regels waren om hem te besturen, en haar huizen waren zijn vrouwen . En het huis van ijzer heeft een lang leven voor zijn eigenaar . Als hij een onbekend huis binnengaat en er dode mensen in ziet, dan is het het hiernamaals, en als hij ziet dat hij het is binnengegaan en niet kan vertrekken, dan zal hij sterven. Als het huis solide is, is dat zijn toestand in het hiernamaals . Als het van gips en bakstenen was, duidt dit op een slechte staat erin . Als hij het binnenkomt en verlaat, houdt hij toezicht op de dood, en dan zal hij worden gered . En als het huis alleen is en het ziet de doden erin, dan zal iedereen erin sterven . Als hij boos zijn huis verlaat, wordt hij opgesloten . Als hij ziet dat een man zijn huis binnenkwam, gaat hij zijn geheim binnen . Als hij immoreel is, wordt hij verraden door zijn vrouw of door zijn levensonderhoud . Voor imam al-Adel is het huis een van de monden van moslims . Wie ziet dat zijn huis is ingestort, en als het het huis was van de rechtvaardige imam, dan is dat een inkeping in de monden van moslims . De bouw van het huis is op een onbekende of bekende locatie als een vrouw celibatair is . En wie een huis van veraf ziet, het is een verre wereld die hij kan bereiken, en als zijn inkomen uit modder is opgebouwd, en het staat niet los van de dawr, dan is het een wereld die het toelaatbaar is . Als het van gips is gemaakt, dan is het een verboden wereld, en zijn vertrek uit deze gebouwen is zijn vertrek uit deze wereld of van wat hij bezit . Als hij ziet dat hij een modern huis is binnengegaan en hij is rijk, dan zal hij in rijkdom toenemen, en als hij arm is, wordt hij rijk als de eigenaar of bewoner ervan het huis beheerst . En wie ziet dat hij in zijn oude huis is en het wordt vernietigd, dan zal hij een erfenis erven van een familielid . En er werd gezegd : wie een huis bouwde, sommige van zijn familieleden of een van zijn kinderen stierven . Degene die zijn huis verkocht, scheidde van zijn vrouw . Als hij voor zichzelf een goed huis ziet, dan is het zijn rechtvaardige daad, en als het bekrompen en lelijk is, duidt het op slechte daden . Misschien duidde het huis op beleefdheid en misschien op de fluctuatie met de rotatie van de leeftijd . Het huis van een man duidt op zijn lichaam, ziel en persoonlijkheid omdat hij erdoor wordt gekend en gekend, en het is zijn glorie, zijn ijver en het verbergen van zijn gezin . En misschien duidde het op zijn rijkdom, wat zijn kracht is . Misschien gaf ze zijn kleed aan om bij hem binnen te komen, als zijn lichaam haar deur en zijn gezicht was, en als zijn vrouw haar deur was, dan was het zijn privédeel . En wie zag dat hij zijn huis aan het vegen was, werd plotseling door geld geslagen . En er werd gezegd : het huis vegen zal het wegnemen van verdriet zijn . Er werd gezegd : de sloop van het huis is de dood van de eigenaar . En wie zag dat hij een nieuw huis aan het slopen was, werden door hen getroffen en kwaad . Wie een huis bouwt of koopt, wordt heel goed . En wie ziet dat de tuin van zijn huis of zijn dak groter is geworden dan zijn bekende bestemming, dan is dat een capaciteit in zijn wereld en heeft hij geluk in zijn leven . En als de patiënt ziet dat hij zijn huis heeft verlaten terwijl hij zwijgt en niet spreekt, duidt dat op zijn dood ….

…Medina : duidt zijn mensen en zijn inwoners aan, en duidt de ontmoeting en de grotere massa, veiligheid en versterking aan, want toen Mozes Middin binnenging, zei Shuaib tegen hem : Wees niet bang, ik heb het overleefd, en misschien duidt het dorp de wereld aan, en de stad duidt het Hiernamaals aan, omdat de gelukzaligheid belangrijker is, en de mensen soepeler zijn en de woningen groter zijn . En de stad kan verwijzen naar de wereld, en het dorp naar de berg, omdat het er prominent en geïsoleerd van is door de nalatigheid van de mensen . Misschien duidde de bekende stad de verblijfplaats van de wereld aan, en de onbekende stad van het hiernamaals . Misschien betekent de prachtige onbekende stad het paradijs, en het gehate zwarte dorp in brand vanwege de gelukzaligheid van de mensen van steden en de ellende van de mensen van Mour . Als iemand in zijn slaap ook van een onbekend dorp naar een stad verhuist, kijk dan naar zijn toestand. Als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, en als hij een zondaar is, heeft hij berouw, en als hij goed, arm en veracht is, dan is hij rijk en trots, en als hij bij zijn goedheid is uit angst voor veiligheid, en als de eigenaar van een geheim getrouwd is, en als hij met zijn goedheid een zieke man is, stierf hij, en als dat voor een overleden persoon was, is zijn toestand veranderd en is zijn huis veranderd, maar er zijn twee huizen, een waarvan beter is dan de andere, dus iedereen die van het lelijke huis naar de mooie goede daad verhuist, ontsnapte uit het vuur en ging de hemel binnen, zo God het wil . Maar wie ongeïdentificeerd uit de stad naar het dorp kwam, in tegenstelling tot de eerste, maar waar Marovin hun namen en Jawaharhama in acht nam, zal heersen over Relocated betekenissen, dus als de buitenkant van Bagaah naar de stad Egypte, concludeert het uit de punk van vragen en stel zijn angst veilig, het vers : ~ Ga Egypte binnen, als God het wil, Amenin .~ Als zijn vertrek was van het geheim van degene die Khurasan zag, dan ging hij gelukkig naar een slechte tijd, zijn tijd was gekomen . Evenzo de buitenkant van Mahdia en het binnenland naar Sousse, buiten Huda en recht op kwaad en corruptie, op deze manier en de gevolgen daarvan in alle bekende dorpen en steden . Wat betreft de bekende poorten van de stad, hun bewakers of hun heersers en degenen die ze bewaken en behouden . Wat betreft zijn rol, zijn mensen behoren tot de hoofden en oudsten van zijn plaats, en elk pad is indicatief voor degenen die eraan grenzen, en degenen die de mensen van die plaats nodig hebben bij hun taken en aangelegenheden, en hun ongelukken zullen van hen worden teruggegeven met zijn verdienste en gezag, of met zijn kennis en geld . Sommigen van hen zeiden : Medina is een man van kennis, als je het van een afstand ziet, en er werd gezegd : Medina is een religie, en het verlaten van Medina is angst, omdat de Almachtige God zei : ‘ Hij ging er met angst uit en wacht . ”En Medina binnengaan is een verzoening tussen hem en de mensen, ze roepen hem op tot de waarheid. God Almachtig zei : ~ Treed binnen in alle vrede ~ , de stad, de stad zag dat de vintage, het ruïneerde het toont oud of er geboren een geleerde of imam, gebeurt daar vrome en Nasca . En wie zag dat hij een land was binnengegaan en zag een verwoeste stad zonder muren, gebouwen of monumenten, want als er op die dag geleerden waren die stierven en gingen studeren, en geen van hen of hun nageslacht overbleef, en als hij zag dat hij ouder werd, dan zou worden geboren uit de afstammelingen van de overgebleven geleerden, een zoon zal in hem verschijnen. die wetenschappers, en zag de stad of de leegstaande landen van de sultan, de voedselprijs ging daar tot het uiterste, het zag een stad of een land onbevrucht goed geplant het is beter als de mensen, en zei dat sommige van hen : Als de steden rustig statisch, ze zijn in de vruchtbare ‘s nachts over de hongersnood, en in Fecundity is een gids voor de vruchtbaarheid . het is beter voor een persoon om de rijken te zien en vruchtbare steden, want ze duiden op een hoge en vruchtbare, en als hij weinig ferti ziet lity, de familie duidt op het gebrek aan goedheid en de stad van de mens duidt op de vaders, bijvoorbeeld : dat een man zag alsof zijn stad was gevallen door aardbevingen, dus veroordeelde hij zijn vader ter dood . En vertelde dat Kie was met wat Koutaiba liep van irrigatie naar Khorasan, hij zag Wakee in een droom zoals het slopen van Sharif, zijn stad en opgeblazen , hij vroeg de oversteek, hij zei : het toezicht op de val Jaham op jouw hand en Aosmon, was ook ….

…De tempel Het zien van gebouwen en hordes in een droom duidt op veiligheid tegen angst en overwinning op vijanden . Het geeft jongens, echtgenoten en voordelen aan . De structuren van de christenen die voor aanbidding in hun kerken werden opgenomen, duiden degene aan die in gebed staat, en de psalmen of geboden die worden gereciteerd, en hun visie kan duiden op gebed en nabijheid ….

…Degene die ze in zijn slaap zag met goede eigenschappen, dat was het bewijs van zijn goede geloof in hen en zijn volgelingen van hun Sunnah . Misschien gaf hun visie de bewegingen van soldaten en zendende missies aan . Misschien duidde het op de verspreiding van kennis, waarbij het goede werd opgelegd en het kwade werd verboden . Hun visie duidt ook op vertrouwdheid, liefde, broederschap, hulp en veiligheid voor vijandschap en afgunst, en het wegnemen van vooroordelen, omdat God daar blij mee was . Als de visionair arm is, wordt hij rijk omdat zij, moge God tevreden met hen zijn, de staten veroveren . En als de zoeker rijk is, zal hij het Hiernamaals op de wereld kiezen en zijn leven en geld besteden aan het genoegen van de Almachtige God . En hun visie, moge God tevreden met hen zijn, duidt op eerbare gebouwen zoals moskeeën en de zuiverheid van afkomst, stammen en clans . Dat ze zich afkeren van de ziener of hem in een droom beledigen, duidt erop dat ze in de bomen tussen hen vallen en sommigen van hen prefereren boven anderen, en hun haat jegens hem, en hun visie duidt op berouw en het opgeven van alles behalve God de Almachtige . Hun visie, moge God tevreden met hen zijn, duidt op goedheid en zegen in overeenstemming met hun huizen en hun welbekende waarden op hun pad en pad . Misschien gaf het zien van elk van hen aan wat hem werd geopenbaard en wat er gebeurde in zijn dagen van opruiing of gerechtigheid . En wie ziet dat hij vol zit met de metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij is een van degenen die integriteit zoeken in religie . En wie een van de metgezellen ziet, laat hem voor hem de afleiding interpreteren, zoals Saad en Saeed, dan zal hij gelukkig zijn . Misschien had hij een aandeel in zijn biografie en acties . En wie er ook maar een van hen levend ziet, of dat ze allemaal leven, zijn visioenen geven de kracht van religie aan, en geven aan dat de visionair glorie en eer verkrijgt en oppermachtig is . Als hij ziet alsof hij een van hen is geworden, zal hij ontberingen ervaren en dan zal de nagel zacht zijn . En als hij ze herhaaldelijk in zijn slaap ziet, is zijn levensonderhoud beperkt . Wat betreft de Ansar en hun kinderen en kleinkinderen, het zien van hen in een droom duidt op berouw en vergeving . Het zien van immigranten duidt op een goede zekerheid en vertrouwen in de Almachtige God, vertrek uit deze wereld en ascese daarin, en eerlijkheid in spreken en handelen ….

…Wie ziet dat hij een paviljoen heeft geslagen, dan zal hij een grote autoriteit en goedheid treffen, en wie ziet dat hij een pot heeft geslagen of een koepel heeft geslagen, dan zal hij een sultana zonder paviljoen slaan. En wie ziet dat een sultana is vertrokken van deze al-Akhbiyyah een afscheidsuitgang, dan zal hij afwijken van zijn autoriteit daarvan, en wie ziet dat de gebouwen zijn opgevouwen, zijn autoriteit daarvoor verdwijnt, of zijn leven raakt op. ….

…Rol : De rol, het is een functie die wordt geleid, wat het neerkwam van de sloop of bekrompen of capaciteit of goed of kwaad, dus keerde hij terug naar haar familie en leidde en haar inwoners . De muren zijn mannen en de plafonds zijn vrouwen, omdat mannen de beschermers van vrouwen zijn, omdat ze boven hen staan ​​en hen naar de ergste duwen, dus ze zijn als kracht, dus wat de betekenis ervan werd bevestigd, keerde hij terug naar hem en werkte eraan . Het huis van de man duidt zijn lichaam, zijn divisie en zichzelf aan, omdat hij het kent en hem kent. Het is zijn glorie, zijn geheugen, zijn naam en het jasje van zijn familie, en het kan zijn geld aangeven waarin hij in vorm is, en misschien duidt het op zijn kleding voor zijn binnenkomst, en als het zijn lichaam was, haar deur was zijn gezicht, en als het zijn vrouw was, dan was het haar deur Zijn opluchting, en als het zijn wereld en zijn geld was, dan was haar deur de deur die hij veroorzaakte en zijn levensonderhoud, en als het zijn kleed was, dan deur was zijn kraag . Als de deur alleen is, kan het verwijzen naar het hoofd van het huis, en de persoon die opent en sluit, en de andere persoon kan ernaar verwijzen naar zijn vrouw die haar ‘s nachts omhelst en zich van haar afkeert bij het binnenkomen en verlaten gedurende de dag, en waarin het mannetje en het vrouwtje worden afgeleid in de vorm en sluiting, degene waarin de sluiting het mannetje is, en die erin.Het lipje is het vrouwtje, zijn vrouw, omdat het slot in de lug is mannelijk, en de totale vorm als het uit elkaar valt is als een paar, en het kan duiden op de twee zonen van de eigenaar van het huis, een mannetje en een vrouwtje, en de twee broers en partners in het bezit van het huis . Wat betreft de bovendorpel van de deur en de rondingen ervan, en alles wat erin komt met een tong, dat is voor de vrouw en dienaar, en wat betreft de lijsten, het kan mannelijke kinderen of slaven, broers en bedienden aanduiden . Wat betreft zijn benen en de deurbel, ze geven de toestemming aan van zijn eigenaar, zijn wenkbrauw en zijn bediende, en wie daar iets van ziet, een afname, een gebeurtenis, een toename of een nieuwigheid, dit wordt gebruikt bij het addendum door het bewijs en bewijs van waakzaamheid te vergroten . Wat betreft het onbekende huis anders dan het bekende, het is de verblijfplaats van het Hiernamaals, omdat de Almachtige God het een huis noemde en zei : ~En dat huis is het Hiernamaals .~ Evenzo, als bekend is dat het een naam heeft die het Hiernamaals aanduidt, zoals de verblijfplaats van Uqba of de verblijfplaats van vrede, dan leidt degene die zichzelf daarin ziet en ziek was, er in vrede naartoe en is vrij van de verleiding en het kwaad. van deze wereld, en als hij niet ziek is, dan is het goed nieuws voor hem, afhankelijk van de omvang van zijn werk, van hadj of jihad of ascese, aanbidding, kennis, naastenliefde, verbinding of geduld over een ramp, waaruit hij leidde naar haar, en ter wille van wie hij een toenemend gezichtsvermogen en waakzaam bewijs predikte, en als hij met hem in een droomboek zag waarover hij leerde, dan leidde zijn kennis hem ernaartoe . En als er een aanbidder in zit, dan bereikte hij zijn gebeden, en als hij zijn paard en zijn zwaard had, dan bereikte zijn strijd het, dan over de betekenis, en wat betreft het ontwaken, kijkt hij naar de beroemdste van haar daden met hemzelf en het dichtst in zijn slaap bij de rest van zijn gehoorzaamheid, als er veel waren, dan was het goede nieuws in een droom . Wat betreft degene die een ander huis heeft gebouwd dan het zijne op een bekende of onbekende plaats, kijk naar zijn toestand, en als hij ziek is of een zieke heeft, dan is dat zijn graf, en als dat er niet is, dan het is een wereld die het ten goede komt als het zich op een bekende plaats bevindt, en als hij het bouwde met melk en klei, was het toegestaan ​​en als het gemaakt was van bakstenen, gips en kalk, was het verboden omwille van het vuur dat ontstak zijn werk . En als hij het huis op een onbekende plaats heeft gebouwd en niet ziek was, als het met melk was, dan is het een goede daad die hij doet voor het hiernamaals, of hij heeft het gedaan . En als ze een vergoeding krijgen, dan zijn het verwerpelijke daden waar hij in het Hiernamaals spijt van heeft, tenzij hij terugkeert om ze in een droom te slopen, dan heeft hij berouw van hen, en wat betreft het huis met onbekende structuur, grond, locatie en individu families over de rol, vooral als hij daarin dode mensen ziet die hen kennen, dan is het de verblijfplaats van het Hiernamaals. Zijn inkomen, dan sterft hij als hij er niet uitkomt, en als hij het binnenkomt en verlaat, dan staat hij op de rand van de dood en ontsnapt dan, en wie ziet dat hij een nieuw huis binnengaat met volledige faciliteiten en tussen de huizen op een bekende locatie, als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, dan wordt hij rijker, en als hij bezorgd is, laat hem los, en als hij ongehoorzaam was, bekeerde hij zich, en overeenkomstig haar goedheid en bekwaamheid , als hij haar metgezel niet kende, als ze een metgezel had, dan was het voor haar eigenaar, en als ze solide was, was dat toegestaan, en als ze gepleisterd was, was dat verboden . En de capaciteit van het huis is de breedte en vrijgevigheid van zijn wereld, zijn bekrompenheid, de bekrompenheid van zijn wereld en zijn gierigheid, en het blijkt zijn werk te vernieuwen en zijn religie te bevestigen, en wat betreft de aanscherping ervan, het is de precisie van zijn beheer, en het doel ervan is zijn geluk, en het huis is gemaakt van ijzer voor de levensduur van de eigenaar en zijn staat . En wie boos zijn huis verlaat, zal worden opgesloten, omdat de Almachtige God zegt : ~ En Hij is in woede zijn huis uitgegaan .~ Als hij ziet dat hij het huis van zijn buurman is binnengegaan, gaat hij zijn geheim binnen . Als hij een immoreel persoon is, wordt hij verraden door zijn vrouw en zijn broodwinning . Het bouwen van een huis voor een celibatair is een verheven vrouw die hij trouwt, en wie een huis van veraf ziet, bereikt een verre wereld, en als hij het binnenging vanuit een gebouw en modder en niet gescheiden was van de huizen en huizen, dan is het een wereld. dat overkomt haar . En wie ziet dat hij de gebouwen verlaat, onderdrukt of getransformeerd, dan verlaat hij zijn wereld of wat hij bezit in overeenstemming met de omvang van wat wordt aangegeven door het gezicht van zijn exodus . Er werd overgeleverd dat een man van de bevolking van Jemen naar de kruising kwam en zei : ik zag alsof ik in een oud huis van mij was, en het heeft me vernietigd . Hij zei : Je vindt een erfenis, en al snel stierf een familielid en erfde zesduizend dirham . En een ander zag alsof hij op het dak van een huis met kolven zat, en hij was naakt van hem gevallen, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Een vrouw uit het huis van de koning is mooi, maar ze sterft eerder, en het was zo . De huizen van het huis zijn de vrouwen van de eigenaar, de stijlen en de ragga’s zijn mannen, de balkons van het huis zijn de eer van de wereld en het leiderschap, en de schatkist is de bewaker van zijn geld van de mensen van zijn huis , zijn gezondheid bevindt zich midden in een wereldse staat, zijn oppervlakte is zijn naam, zijn verhevenheid, en het huis van de imam al-Adl is een opening van de gaten van de moslims, en de sloop van het versterkte koning’s huis is een gebrek aan zijn gezag . Het feit dat de man zich op een onbekend dak bevond, kreeg een lift en zocht de hulp van een hooggeplaatste man, en hij vroeg om hulp . De christenen zeiden: „Degene die het zag alsof hij zijn huis aan het vegen was, werd door verdriet geslagen of stierf plotseling, en er werd gezegd dat het huisvegen zal verdwijnen, en God weet wat juist is ….

…Op het land, zijn bergen, zijn grond, zijn land, zijn dorpen, zijn rol, zijn gebouwen, zijn paleizen, zijn forten, zijn faciliteiten, zijn luchtspiegelingen, zijn zand, zijn heuvels, zijn baden, zijn manden, zijn markten, zijn winkels, zijn daken, zijn poorten, zijn wegen, zijn gevangenissen, zijn verkoop, zijn kerken, de huizen van zijn vuur, zijn gangen en dergelijke. De wereld is in de wereld, en de hemel is boven het Hiernamaals, omdat de wereld dichterbij is, en het Hiernamaals is vertraagd, vooral omdat het Paradijs aan de hemel is, en de bekende aarde de stad aangeeft waarin hij is, en zijn mensen en inwoners . En het duidt op reizen, als het een gereisd pad is zoals woestijnen en prairies, en het geeft een vrouw aan als zij een van haar grenzen is, en hij ziet de eerste en de laatste daarvan . En ze duidt de vrouw en de vrouw aan, omdat ze tussenbeide kwam, ploegde, zaaide en water gaf, zodat ze haar plant zou dragen, baren en neerleggen tot het voltooid was . Misschien was de aarde een moeder omdat we eruit zijn geschapen . Hij die een onbekend land bezit, wordt rijk als hij arm is, trouwt als hij alleenstaand is en hij trouwt als hij een arbeider is . En als hij land verkoopt of naar een ander gaat, zal hij sterven als hij ziek is, vooral als het land waarnaar hij verhuisde onbekend is, en hij is arm als hij welvarend is, vooral als het land waarvan hij afscheid nam gras was. en weiland, of hij ging van een leer naar een leerstelling, als hij een opziener was . Als hij van dor land naar vruchtbaar land gaat, dan verhuist hij van ketterij naar Sunnah, en als het anders is, dan is de zaak tegen hem, en als hij ziet dat hij hoopt te reizen, dan is dat wat hij ontmoet in zijn reis, en als hij ziet alsof de aarde is gespleten, dan vertrekt er een jonge man, er verschijnt vijandschap onder de mensen.Als een oude man eruit kwam, was hun grootvader gelukkig en kreeg hij vruchtbaarheid, en als hij het zag splijten , er kwam niets uit en er kwam niets binnen, er gebeurde een slechte gebeurtenis op aarde, en als er zeven uit kwamen, duidde het op de verschijning van een onrechtvaardige heerser, en als het er levend uitkwam, dan blijft het kwelling in dat gebied . En als het land werd opgesplitst met planten, kreeg de bevolking vruchtbaarheid, en als hij zag dat hij de aarde aan het graven was en ervan at, kreeg hij sluw geld, want graven is bedrieglijk, en als hij een land ziet dat uiteenvalt met de plant en hij denkt dat het zijn bezit is en verheugt zich daarin, hij geeft aan dat hij krijgt wat hij verlangt en sterft snel, want de Almachtige God zegt : Zelfs als ze zich verheugden over wat ze waren gekomen, namen we ze plotseling . ~ En wie het land met zijn hand vouwt, hij zal een bezit krijgen, en er is gezegd dat de kudde van het land een erfenis heeft verworven . Een smal land, een nauw leven . En naar zijn woord is de aarde goed, hij bereikte goed in religie en de wereld, en haar verdachte woorden van onbekende betekenis, geld van achterdocht ….