En wie zag dat zijn herinnering zich verspreidde en rechtop werd, de behoefte die hij zocht, wordt vervuld omdat het mannetje niet alleen wordt verspreid wanneer dat nodig is, en wie ziet dat zijn herinnering in tweeën is gespleten en de ene helft komt te staan en de andere is los, dan het wordt geïnterpreteerd op vier manieren van belemmering in zaken, en als hij twee zonen had, stierf een van hen, en als hij op reis was, wordt het afgesneden. Onderweg baart ze, zelfs als zijn vrouw zwanger is, twee zoons, en een van hen sterft ….
Dromen over Noem Mourad
(8 betekenissen van dromen over Noem Mourad )…Wie zag dat hij God aanbad of Hem loofde of de Almachtige God noemde : raak Njira of HB ….
En wie zijn herinnering eraan ziet dat hij jong is, of losser wordt, of het verliest terwijl hij dat verbergt en het voor mensen verbergt, dan is hij armoede en heeft hij er behoefte aan ….
…Wat de elfde betreft, het is het bereiken van Mourad, de Almachtige die zegt: ~ Ik heb elf sterren gezien ~, en er werd gezegd, broeders . Wat betreft de twaalfde, het is een vertraging in het bereiken van het beoogde doel, daarna gebeurt het daarna, omdat de Almachtige God zegt: “ Het aantal maanden voor God is twaalf maanden. ” Er werd gezegd dat een jaar vruchtbaar is . Wat de dertiende betreft, het is niet prijzenswaardig, want het zijn de beste dagen van de maanden, het houden van maanden en de dagen van het probleem . Wat betreft de veertiende, het is Mahmoud en Murad krijgt, en Faraj werd na ontbering gezegd . Wat betreft de vijftiende, het is het gebrek aan volheid van het beoogde, en er werd gezegd dat een vertrek uit nood naar de rechterlijke macht en het verwerven van vruchtbaarheid en opluchting . Wat betreft de zestiende, het geeft aan dat Murad in de loop van de tijd is gebeurd, en er werd gezegd dat iets compleet is . Wat betreft de zeventiende, het geeft de terugkeer aan van wat eruit kwam in corruptie en de bestraffing ervan is prijzenswaardig, en er werd gezegd hadj en de voltooiing ervan . Wat betreft de achttien, ze zijn niet prijzenswaardig, en er wordt gezegd dat er contacten zijn met koningen en grote mensen . De negentiende Fajsomh met de mensen van het vers, ~ de negentien ~ en vertelde agenten de gehoorzamen ….
…Kan een niet-moslim? Zoals een jood of christen, om de visie uit te drukken of uit te leggen, of is deze kennis alleen specifiek voor moslims … ? Ons antwoord op deze vraag is dat we iets belangrijks moeten weten, namelijk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij zei in al-Sahih : { Er is niets over van het profeetschap behalve de herauten . Ze zeiden: Wat is O Boodschapper van God? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door een moslim wordt gezien of aan hem wordt gezien . } , De oorsprong van het visioen is gelegd, en het is voornamelijk religieus; Omdat degene die deze woorden heeft gezegd, heeft bewezen dat hij het visioen kruist met de hulp van de Edele Koran, en de Koran is het wonderbaarlijke woord van God in elke tijd en plaats, en daarom is het vaak in sommige visioenen enkele van de dingen die ontbreken, en als we de hulp van de Koran zoeken om ze te ontcijferen, zien we de waarheid en verifiëren ze . Het werd ook bewezen dat hij het visioen door de tweede openbaring heen kruist. Het is de gezuiverde Sunnah, die een referentie is geworden voor degenen die uitdrukken wat het bevat van de profetische spreuken, en de eigenaar beschreef het door God door te zeggen : [ Het is niets anders dan een geopenbaarde openbaring . Zijn kennis is erg sterk ]. En wie in zijn uitdrukking verwijst naar een van deze twee bronnen, dan blinkt hij uit in elke vaardigheid, maar er is een uitdrukking die andere dingen gebruikt of met behulp van andere dingen, zoals het gebruik van fysionomie of het kennen van de situatie van de ziener nauw, of hulp zoeken bij kennis van de omstandigheden in de samenleving, en dit kan worden gedaan door een niet-moslim, maar ik noem het niet graag een uitdrukking van een visie, maar eerder een analyse van de samenleving of persoonlijkheid, of een studie ervan, en dit is omdat de uitdrukking een fatwa is en de naam een koranische of religieuze premisse heeft, en niet-moslims er vrij van zijn, net zoals het niet is toegestaan voor niet-moslims om dat te durven doen, al was het maar de naam . Het is ook noodzakelijk om de belangrijkste uitdrukkingsinstrumenten te kennen, namelijk de Koran en de Sunnah in de eerste plaats. Deze zijn mogelijk niet beschikbaar voor niet-moslims, en niet-moslims zullen er niet naar verwijzen . Sommige referenties hebben het bestaan van enkele niet-islamitische uitdrukkingen genoemd en bewezen en deze onderverdeeld in onderverdelingen, waaronder : 1 / De uitdrukkingen zijn filosofen, zoals : Plato en Ptolemaeus . 2 / Uitdrukkingen van artsen, zoals : Galen en Hippocrates . 3 / Degenen die spreken van de Joden, zoals : Hayy bin Akhtab en Kaab bin al-Ashraf . 4 / De uitdrukkingen zijn christenen, zoals : Hunayn ibn Ishaq en Abu Mukhaled . 5 / Degenen die de koningen passeren, zoals : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur en Hormuz . 6 / De oversteek is een van de Arabische polytheïsten, zoals : Abu Jahl, Abu Talib en Abdullah bin Abi . 7 / De overtocht zijn onder de priesters, zoals : Sateh, Abu Zara en Awsajah . 8 / Degenen die spreken zijn onder magiërs, zoals : Abdullah bin Hilal, en Qurt bin Zaid al-Abli . Maar degenen die deze uitdrukkingen volgen, merken hun afhankelijkheid op van zaken die niets te maken hebben met de koran of de soenna in uitdrukking, maar je ziet eerder dat ze afhankelijk zijn van waarzeggerij, djinn of allerlei soorten magie, en andere methoden van proberen het onzichtbare verboden te kennen . Geven mensen met eerdere verveling zich om dromen? Ja, daar kwamen bewijzen van. En daaruit : het kwam in het boek Genesis : Hoofdstuk 8:40 , p. : 66 het volgende : Jozef zei tegen de gevangenis eigenaars : [ Is God niet uitingen kort van me? ]. In Jozefs uitdrukking aan de koning zei hij : [ De twee dromen zijn één . En het werd herhaald omdat de kwestie door God was beslist, en God haastte zich om het te maken. ] Genesis : Hoofdstuk 32: 41 , pag : 69. Er zijn veel andere verhalen, maar dit zijn voorbeelden, en God weet het het beste ….
…Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….
…Zoals voor elk type vlees waarvan het vlees wordt gegeten, werd elk van hen gepresenteerd in het hoofdstuk en de interpretatie ervan, maar ik noem deze soorten vanwege het verschil in hen en hun relevantie. Wat betreft wat de voorbijgangers noemden, dat de details van elk dier en zijn geslacht verrijkt, en er werd gezegd dat al het dierlijk vlees afkomstig is van de zevende van monsters en prooivogels, ze worden overgedragen met verboden geld door de koningen ….
…Op gezag van Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman zei hij : Khaled Ibn Saeed was oud en was de eerste van zijn broers die de islam omarmden , en het begin van zijn bekering tot de islam was dat hij in zijn slaap zag dat hij op de rand van vuur, en hij noemde vanuit zijn hoedanigheid wat God het beste weet , en hij ziet in de slaap alsof zijn vader hem erin duwt en de boodschapper van God ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn lendenen zo nam dat hij wilde niet vallen, dus raakte hij in paniek uit zijn slaap en zei : ik zweer bij God dat dit een waar visioen is . Dus ontmoette hij Abu Bakr bin Qahfa en hij vertelde hem dat. Aboe Bakr zei : Ik wil je goed , dit is de Boodschapper van God, vrede zij met hem, dus je zult hem volgen en met hem de Islam binnengaan die jou ervan weerhoudt erin te vallen en je vader is erin . Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, ontmoette hem terwijl hij met paarden was en zei : O Mohammed, hoe noem je dat? Hij zei : Ik bid alleen tot God, zonder partner, en dat Mohammed zijn dienaar en zijn Boodschapper is, en hij stelt de aanbidding waarop je bent uit met een steen die niet hoort of ziet, die geen kwaad doet of er voordeel bij heeft, en het is niet bekend van zijn dienaar die hem niet aanbad . Khaled zei: Ik getuig dat er geen god is dan God en ik getuig dat jij de boodschapper van God bent. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, legde zijn islam uit . Khaled was afwezig en zijn vader kende zijn islam, dus stuurde hij zijn verzoek naar degenen die van zijn zoon waren overgebleven van degenen die geen moslim werden en voedden zijn meester en zijn aanwezigheid op, ze brachten hem naar zijn vader Abi Ahiha, dus hij waarschuwde en huilde en sloeg hem met een klop in zijn hand totdat hij het op zijn hoofd brak, daarna zei hij : Je volgde Mohammed terwijl je zijn volk zag en wat hij teweeg bracht door het defect van hun goden en gebreken. Degene die van hun vader was vertrokken , zei Khaled : Bij God, hij had berouw en volgde hem, dus werd Abu Ahiha boos en viel zijn zoon aan en beledigde hem, daarna zei hij : Ga je buigen waar je maar wilt. Bij God, ik zal voorkomen dat u in uw levensonderhoud voorziet. Khaled zei : Als je me belet, zal God me geven waarmee ik leef . Dus hij bracht hem naar buiten en zei tegen zijn zonen : Niemand van jullie zou met hem praten tenzij ik met hem deed wat ik met hem deed, dus wendde Khaled zich tot de boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en hij was verplicht om bij hem te zijn . Bruikbaarheid :::: En wie de islam omarmde door middel van een droom, de islamitische professor en denker Muhammad Asad, de Oostenrijkse geleerde, God leidde hem na een visioen dat hij zag en zag in zijn boek (De weg naar Mekka ). Evenzo bekeerde een christelijke vrouw zich tot de islam nadat ze een telefoon had gehoord die haar opriep om tot de religie van de islam toe te treden, en ze bekeerde zich tot de islam . Evenzo heeft een man van wie ik denk dat hij Nederlands is, zich door een droom tot de islam bekeerd .. En God is de helper. Bekijk de verhalen van deze mensen in ons boek binnen deze realistische serie ( Repentants to God ), een boek dat verhalen bevat uit de tijd van Adam tot de huidige tijd ….