…Wat zijn de belangrijkste richtlijnen voor degenen die expressief wilden zijn? Ik zie het verlangen om lid te worden van de commentatoren van vele leden en leden, en dat beviel me, en zoals u opmerkt, hebben we de weg geopend voor de leden om op uw visioenen te reageren, en degenen die zich bij hen willen voegen, moeten schrijven naar mij op de privé-mail, zodat we zijn verzoek in overweging nemen, of het nu wordt geaccepteerd of afgewezen . En ik adviseer degenen die eerst met kennis willen leren en een visie willen uiten; Een wetenschap die sterk afhangt van uw indruk van de persoon van het visioen doordat u zijn woorden verslindt en daardoor de essentie van zijn persoonlijkheid kent, om zo de ware betekenis van zijn visie te bereiken, zo God het wil . Daarom hoop ik dat je zijn woorden onderzoekt, hem leert kennen door de symbolen van zijn visioen, en je niet haast, en jezelf afvraagt hoe Ibn Sirin, moge God genade met hem hebben, onderscheid maken tussen twee mannen die één visioen zagen, dus zei hij over een van hen een dief, en zei hij over de ander dat hij de bedevaart zou verrichten? Het antwoord is dat hij ze zag, en de karakteristiek van een van hen was goed, dus legde hij hem uit dat hij de hadj uitvoerde, en de karakteristiek van de ander was anders dan dat, dus beschuldigde hij hem van diefstal . En jij, mijn broer, de oversteekplaats, zie niet degene die het visioen voor je schrijft op dit forum, dus wees voorzichtig met de urgentie en geef het visioen niet door tenzij het je duidelijk is wat de details van de eigenaren zijn, wat ik vroeg niet willekeurig, maar veeleer na lange ervaring en lijden, met de visioenen en hun eigenaren . Denk na over de woorden, er is een verschil tussen de woorden van de wereld en die van anderen, en er is een verschil tussen de woorden van de student en de werknemer, de prins, de rijken en de armen, en elk van hen heeft een betekenis dat past bij hem als je de uitdrukking uitspreekt, dus kun je dit opmerken en erover nadenken, o God, zorg voor je ! Ik zag de geschreven visioenen en ik druk ze nog steeds niet uit, behalve dat de vraag naar de uitdrukking van dit type hoog is en soms moeilijk te horen is, maar het is voor veel van de vragenstellers onmogelijk. Hij dwong me me terug te trekken uit deze beperking en de schriftelijke visioenen tot uitdrukking te brengen, hoewel ik zeg en nog steeds zeg dat de nauwkeurigheid ervan veel minder is dan de visioenen die horen uitdrukken en dit is een hogere graad, of persoonlijk, en dit is de hoogste graden . En te weten dat het tijdstip waarop u het visioen zag erg belangrijk is; Wat zijn de visioenen van de winter, anders dan de visioenen van de zomer ,,,, omdat het vuur in het eerste prijzenswaardig is, en in het tweede verwerpelijk, dus geef niet op met het kennen van de tijd van het visioen . En de laatste van deze aanwijzingen, voor de verteller, zijn visie, is te weten dat het visioen een massa is en vaak één betekenis heeft, dus verdeel het niet, en onthoud een deel en laat delen achter waarvan je denkt dat ze er geen hebben. betekenis, terwijl het erg belangrijk is voor degenen die het uiten. De visioenen die het heden aangeven, zijn vaak hun uitdrukking voor hem. Het is gerelateerd aan het visionaire heden, dus als je er in de war over bent en de betekenissen van de symbolen talrijk zijn, en dit gebeurt vaak, dan hoef je de eigenaar niet te vragen naar het onderwerp dat hem op dat moment bezighoudt, aangezien het voor u de horizon kan openen om het visioen te ontcijferen, en de vraagsteller moet waar zijn over de oversteek en hoeveel mensen mij hebben verteld over zijn omstandigheden waarin hij leeft. In de uitdrukking van zijn visie werd hij gered van een financiële, familie- of procescrisis, en dit gebeurt vaak, en dit ding wordt niet beledigd bij de kruising, maar geeft eerder zijn eerlijkheid aan en zijn gretigheid om de vraagsteller te dienen, en het valt mijn broer op dat er tegenwoordig minder mensen zijn dan degenen die inspiratie uitdrukken. Hij is degene die de waarheid op zijn tong vervult, en de eigenaar wordt de inspiratie genoemd, die erin slaagde de betekenis van de vragensteller op dat moment te verdiepen, en ze hoefden de vragensteller niet te vragen, maar waar zijn wij en deze, en God heeft genade met een persoon die zijn eigen lot kende ,,,,,, God weet het het beste…
Dromen over Ogen niet kunnen openen in een droom
(156 betekenissen van dromen over Ogen niet kunnen openen in een droom )…Wat betreft de katapult en de raket, ze duiden laster en leugen aan . Als hij het ziet alsof hij ze naar een van de bolwerken van de ongelovigen gooit met de bedoeling die te openen, dan roept hij een volk op om het goed te doen . De katapultsteen is een boodschapper met wreedheid . En wie zag dat hij een steen gooide van een hoge plaats, zou er een bezit en een buurman in krijgen . En de rotsen die op de berg of op de bodem ervan zijn, zijn anders dan mensen wiens hart hard is in religie . Als hij zag dat hij een steen optilde om kracht te ervaren . Het vecht tegen een zekere stoere held . Als zijn sjaal vaak bij hem was, en als hij dat niet kon, dan werd hij verslagen . Een man zag Abu Banat en het was een pan alsof er een steen zijn huis was binnengedrongen, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, en hij zei : Een stoere jongen is bij jou geboren . Hij suggereerde dat hij de echtgenoot was van zijn dochter, een corrupte man . Een man zag alsof er een kiezelsteen in zijn oor was gevallen, dus schudde hij het in paniek, en het kwam eruit, dus vertelde hij zijn visioen aan Ibn Sirin, en hij zei : Dit is een man die zit in de mensen van innovatie, en hij hoorde een wreed woord dat in zijn oor kwam . En wie ziet dat hij een persoon met een steen met een katapult gooit, roept de boogschutter naar het doel in een kwestie van waarheid in de wreedheid van het hart . En er werd gezegd dat hij die het zag was alsof vrouwen stenen naar hem hadden gegooid, dat ze met magie werkten ….
…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….
…Vliegen in een droom zijn een zwakke, arme, smerige stekende man . Wat in zijn maag zat, was geld van een gemene man . Als hij ziet dat de vliegen zijn maag zijn binnengedrongen, vermengt hij zich met dwaze mensen en besmet van hen verboden geld dat niet kan overleven . Als hij een vlieg op zijn hoofd ziet vliegen, dan heeft hij een vijand die zwak en sluw is, die superieur wil zijn aan hem, door een president die hem met een bevel bedreigt, en hij wordt er niet door gealarmeerd en intimideert niet hem . En wie ziet dat een vlieg op hem valt en van plan is te reizen, hij zal die niet verlaten . En wie ziet dat hij vliegen eet, eet verboden geld . En wie ziet dat er een vlieg in zijn mond zit, de dieven zullen daarin hun toevlucht zoeken . En wie ziet dat er een vlieg op een deel van zijn geld is gevallen, moet op zijn hoede zijn voor dieven . En wie ziet dat een vlieg, een mug, een horzel of een bij zijn neus is binnengedrongen, zal goed, zegen, eer en een staat ontvangen . En wie ziet dat hij een vlieg heeft gedood, heeft rust en gezondheid gevonden, en wie ziet dat veel vliegen zich in zijn huis verzamelen, ze zijn vijanden, hij ziet ze onaangenaam . Als de reiziger de vliegen op zijn hoofd ziet vallen, is zijn geld op . De vliegen zijn een felle tegenstander en een zwak leger, en kunnen wijzen op hun ontmoeting met een goed levensonderhoud, en kunnen duiden op medicijnen voor degenen die een ziekte hebben, en zijn visie kan wijzen op slechte daden of vervallen in wat nodig is om te bashen ….
…En wie een bekende plek ziet, is een ruïne geworden, en de mensen kunnen geen plek vinden om in te wonen, want hun eigendom is een onrecht tegen hen, zodat ze geen redder voor hen zullen vinden ….
…En wie ziet dat zijn ogen de ogen zijn van een onbekende vreemdeling, hij geeft aan dat zijn gezichtsvermogen is verdwenen ….
…De sleutel is in een droom, voorziening, hulp of het openen van de deur naar kennis . De sleutels kunnen verwijzen naar kinderen, spionnen, jongens, of echtgenoten naar echtgenotes . Misschien gaven de sleutels een besef aan van wat hij hoopt van de onzichtbare God Almachtig . Het zien van de sleutels voor degenen met posities is een land en de koningen zijn een boer, en de sleutel is een overwinning op de vijand, omdat de Almachtige God zegt : ( Gods overwinning en verovering spoedig ). En wie een sleutel zonder tanden in zijn hand ziet, zal de wees onderdrukken . En wie de sleutel tot de hemel in zijn hand ziet, zal ascese en kennis ontvangen, of een toegestane schat of geld vinden . De toets geeft een beantwoord gesprek aan . Hij die vele sleutels in zijn hand zag, verwierf grote autoriteit . De sleutels zijn de kluisjes omdat ze worden geopend . De sleutel wordt uitgelegd door Hajj . En de sleutel is gemaakt van ijzer, een man van geluk en gevaar . En wie ziet dat hij een deur of een slot heeft geopend, dan overwint hij zijn vijanden, en wie het opent met een sleutel, zal verkrijgen wat hij wil met de hulp van de Almachtige God, en als hij het opent zonder sleutel, zal hij zal overwinnen met zijn behoefte aan gebed, naastenliefde of de smeekbede van zijn ouders voor hem . En wie ziet dat hij een sleutel heeft gepakt, zal een schat of geld van de grond slaan . En als hij de eigenaar van geld is, dan heeft de Almachtige God recht op zijn geld, dus laat hem God vrezen en zijn recht van zijn geld uitsluiten . En als hij de sleutels van de Kaaba in zijn hand had, dan werd hij een grote sultan . Degene die zag dat het moeilijk voor hem was om de deur te openen, bereikte niet wat hij vroeg . En misschien duidde de sleutel op de intrede van de doden in zijn eenzaamheid . En de sleutel tot de stad en tot haar of haar eigenaar . Misschien verwijst de sleutel naar de wereld naar welke kennis ervoor wordt geopend ….
…Ik heb last van niet wakker worden , wat is de oplossing? Soms brengt de bijeenkomst me samen , of het gesprek brengt me soms samen met iemand die lijdt en zegt : ik slaap heel zwaar en niemand kan me wakker maken, zelfs niet voor gebed !! Is er een remedie voor ??? Allereerst zeg ik dat we talloze zegeningen beleven, en deze slaap is niets anders dan een heel eenvoudig voorbeeld, dan zeg ik dat iemand die moeite heeft met opstaan uit zijn slaap, of lijdt aan een slaapstoornis bij hem, ik vind voor hem geen betere behandeling dan de vijf gebeden, een heilzame en genezende behandeling, zo God wil, God, glorie zij Hem, toen hij zei : [ Het gebed was op tijd op de gelovigen ] Hij heeft een geheim voor gebed gesteld in termen van tijd, dus wie zich op tijd aan de gebeden houdt, zal niet slapen, zodat hij een bevredigend fenomeen heeft, en het is bekend dat hij die lijdt aan laat opblijven, bijvoorbeeld hij is degene die zijn recht om overdag te slapen, en hij die ‘s nachts vroeg slaapt, is iemand die aan het begin van de dag wakker wordt, en dit is vaak het geval, anders kan er iemand zijn die vroeg slaapt en het moeilijk vindt om bij zonsopgang wakker te worden, maar de behandeling is voor deze als ze weten; Hij doet er alles aan om elk gebed op zijn tijd uit te voeren, en als elk van deze dit systeem toepast, ben ik er zeker van dat er vaak een eind zal komen aan de problemen van laat opblijven, of gebrek aan slaap, of slaapproblemen en het bed aanzetten. , en je hoeft alleen maar te proberen en dan te oordelen, en pas op voor het zijn. Degene die wakker wordt voor bijvoorbeeld zijn werk en zijn werk met alle moeite en grote moeite, maar hij wordt in dezelfde strijd met slaap verslagen op het moment van de ochtendgebed, dit is onze permanente strijd, en ik herinner me trouwens dat mijn zoon me vertelde dat ik een hekel heb aan studeren omdat we daardoor heel vroeg wakker worden !! Dus ik zei tegen hem, zoon : als je niet wakker werd om te studeren, zou je wakker worden voor het Fajr-gebed, omdat het probleem bij je blijft terwijl je slaapt, en er is geen oplossing voor, behalve dat je tevreden bent met slapen bij het begin van de nacht ….
…Een kledingtas Een kledingtas in een droom voorspelt dat je op reis gaat en dat pech je zal vergezellen . Als u uw tas inpakt, betekent dit dat u op een plezierige reis gaat reizen . Als je de inhoud van de tas erover ziet liggen, dan voorspelt dit ruzies en ruzies en een snelle reis waarvan je alleen maar verdriet en teleurstelling oogst . Een lege zak in een droom duidt op een mislukking in liefde en huwelijk . Als je een straatverkoper zijn tas met koopwaar ziet controleren, betekent dit succes, geluk en tevredenheid . Als het hem lijkt dat de tas klein is en niet geschikt is voor zijn goederen, dan betekent dit promotie in de positie en het vervullen van verlangens . Als een meisje droomt dat ze zonder succes haar tas probeert te openen, geeft dit aan dat ze er alles aan zal doen om een rijke man in de val te lokken, maar dat zal ze niet lukken vanwege een eenvoudig ongeluk . Als ze haar tas niet sluit, betekent dit dat ze zal reizen op een reis die ze verlangt, maar dat ze er niets uit zal halen behalve teleurstelling en zorgen ….
…De Thora Wie in zijn droom ziet dat hij de Thora reciteert, maar deze niet weet, dan gaat een man naar de doctrine van fatalisme en fatalisme . En wie zag dat hij een Thora had, als hij een moslimkoning was, zou hij een land openen vanuit de landen van zijn vijanden, of zich met hen verzoenen zoals hij wilde . Als hij een wetenschapper was, vergrootte hij zijn kennis of blonk hij uit in wat hij weet, of had hij de neiging de leer van de mensen van grillen te volgen . Misschien duidde het zien van de Torah op de ontmoeting met de afwezigen of de aanwezigheid van de verlorenen . En misschien geeft het boek aan wie er onder zijn familie is . En als de ziener alleenstaand was, trouwde hij zonder zijn religie, en misschien namen zijn reizen toe, en had de Torah reizen . En als zijn vrouw zwanger was, bracht ze een kind met argwaan, zoals de regel in andere boeken is . De visionair kan met een vrouw trouwen zonder voogd, of hij kan omgaan met iemand die zijn religie bederft, en zien wat anders is dan het dierbare boek met boeken en kranten in een droom duidt op glorie voor de meesters van zaken . Het zien van de Thora en het Evangelie duidt op de visie van de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, of de concessies die worden gedaan . Het zien van de Torah in een droom duidt op wijsheid, kennis en leiding . Als iemand een zwangere vrouw heeft en de Thora in zijn hand ziet, baart zijn vrouw een meisje, omdat de Thora-naam vrouwelijk is ….
…De boerderij : duidt de vrouw aan, want ze ploegt, zaait, wordt geïrrigeerd, draagt, baart en zoogt tot de oogst . En de plant wordt afgezien van het land, dus het zal het zijn zoon of zijn geld geven, en misschien duidt het op de markt, en zijn middelen, winsten en voordelen zijn zo overvloedig in plantagewinsten, zijn behoeften, winst en verliezen, en geeft het veld van oorlog en de oogst van de aar aan die door het zwaard wordt geoogst . En misschien werden de wereld en haar daden aangeduid door de groep mensen, hun jong en oud, hun sjeik en hun bejaarden, omdat ze van de aarde waren geschapen, en ze vloekten en groeiden als een plantageplant, zoals de Almachtige zei : ~ Bij God, je ontsproten uit de aarde een plant . ~ De pieken in dit aspect kunnen de jaren, maanden en dagen van de wereld aangeven, en Yusef al-Siddiq, vrede zij met hem, interpreteerde ze in jaren, en ze kunnen verwijzen naar de rijkdom van de wereld, voorraden en stortplaatsen, om één piek te verzamelen. met veel liefde . Misschien wees de boer elke plaats aan waar hij ploegt voor het hiernamaals, werkend voor de beloning en beloning, zoals moskeeën, dassen, het scheren van de herinnering en plaatsen van aalmoezen, want de Almachtige God zegt : “ Wie het hiernamaals wil, we ploegen meer voor hem , en degene die het van de wereld ploegt . ~ Wie in deze wereld een boerderij ploegt, trouwt met zijn vrouw . Als het groeit, zal zijn vrouw het dragen . Als hij alleenstaand was, trouwde hij . Anders zal zijn markt bewegen en zullen zijn winsten toenemen, en misschien zijn voorganger en zijn teams . Anders werd hij gevormd tijdens de gevechten, hij verzamelde het als het zijn bedoeling was . Wie ziet dat er oogsten worden geoogst : als dat in een land was waar oorlog was of de positie van de beul en de strijd, dan kwamen er mensen om door het zwaard, zoals het geval is met wat er in een droom met een sikkel wordt geoogst . En als dat in een land was waar geen oorlog is en dat is er niet bekend, en de oogst ervan was in de Grote Moskee of tussen de winkels of tussen de daken van de rol, dan is het het zwaard van God met de plaag of plaag . En als dat in een van de markten was, namen de voordelen van de mensen toe en keerde het geluk onder hen met de winst . En als dat in een moskee of een moskee van het goede was, en de mensen waren degenen die zelf de oogst haalden zonder te zien dat een onbekende voor hen oogstte, dan zijn het lonen en goede daden die worden bereikt door iedereen die oogstte . Wat betreft het zien van de oogst in twee hectare ploegen, als dat was nadat het zaaien voltooid en gekruid was, dan is het daarin geldig . En als het vóór zijn voltooiing was, dan is het een pandemie in de landbouw of hypocrisie in voedsel ….
…** Zichzelf niet aanbevelen . Op gezag van Yahya ibn Abd al-Rahman ibn Hatib zei hij : Een van de vrouwen van de gelovigen verzameld met Aisha, de moeder van de gelovigen, moge God tevreden met haar zijn, en een van hen zei : Bij God, God kwelt mij nooit, maar beloofde trouw aan de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op voorwaarde dat ik niets met God associeer, noch steel, overspel pleeg of Mijn zoon dood, en ik kom niet met een leugen dat ik ongehoorzaam ben tussen mijn handen en mijn voeten en ik niet ongehoorzaam aan hem ben en ik ben gestorven. Hij zei : ik ging terug naar haar huis en ik kwam in haar slaap en er werd haar gezegd : jij bent degene die naar de almachtige God komt om je niet te kwellen, dus zorg ervoor dat je iets zegt dat je niet aangaat en wat voorkwam dat je je niet verrijkte. Hij zei : Dus keerde ze terug naar Aisha, moge God tevreden met haar zijn. Tot haar : ik kwam in mijn droom, en mij werd zo-en-dat verteld en dat ik God om vergeving vraag en berouw voor Hem heb ….
…En wie ziet dat hij een oog of ogen in zijn hand heeft, of het nu de ogen van een mens zijn of van iemand anders, dan is hij in ieder geval geld en is het voorhoofd de versiering van de mens en zijn religie. Degene die erin ziet is goed en mooi, of wat er met hem gebeurt als resultaat, dan is zijn interpretatie daarin en als hij anders ziet, dan is zijn uitdrukking tegen hem en misschien duidt de autoriteit op gebed en neerknieling ….
…En wie een vogel uit zijn ogen zag trekken, dit duidt op de corruptie van zijn religie door een persoon, en er werd gezegd dat watervogels een beter zicht hebben dan de rest van de vogels, en dat hun vlees, veren en botten geld zijn. en hoog omdat ze van land en zee in hun levensonderhoud voorzien ….
…Donder : Het kan een aanwijzing zijn voor het feest van de sultan, hem bedreigen en bedreigen, en daaruit wordt gezegd dat het dondert en schijnt . Misschien gaf hij goede beloften en korte bevelen aan, omdat hij de koning van de wolken beveelt om op te staan en vrijgevig te zijn naar wie ze ook werden gestuurd . Donder duidt ook op de trommels van kruipen en wedergeboorte, wolken op soldaten, bliksem op pijlpunten en kleurrijke gepubliceerde items en vlaggen, regen op bloedvergieten en bliksemschichten over de dood . Wie de donder in de lucht ziet, het zijn bevelen die van de sultan komen, en als hij dat vanuit zijn goedheid in de regen ziet en de mensen hem nodig hebben, duidt dit op de regen of de beloften van de goede sultan, en hij kan naar de twee gezichten wijzen en de twee dingen prediken, zelfs als de persoon met het visioen iemand is die door de regen zal worden geschaad, zoals de reiziger, de minderjarigen en het wassen en bouwen en oogsten, en degene die hun gang gaat, Ofwel regen doet hem pijn en doet het en bederft wat hij heeft gedaan, en ze hebben het geautoriseerd voor het ochtendgloren, zodat ze waarschuwen om het geschenk te nemen en zich voor te bereiden op de regen, en ofwel de bevelen van de sultan, ofwel een misdrijf daarvoor is schadelijk . En als de regen op dat moment net zo schadelijk was als zomerregen ? En als hij donder met bliksem ziet, dan wordt de betekenis van de belofte bevestigd in wat hij aangeeft . En als de zon daarbij prominent aanwezig was en er was geen regen, dan kwamen trommels en voorwerpen die uit de sultan kwamen om het te openen naar hem toe, en het goede nieuws werd aan hem gepresenteerd, of om het contract van enkele van zijn heersers te leiden, of om hem op pad te sturen of het te ontvangen van enkele van zijn pooiers . En als er regen, duisternis en bliksemschichten zijn, dan komen ofwel plagen uit de lucht, zoals hagel, wind, sprinkhanen en beer, of pest en dood, of strijd of oorlog als het land een land van oorlog is, of mensen verwachten dat van een vijand . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder regen van angst. Als hij donder ziet, dan zal hij een schuld afbetalen, en als hij ziek is, is hij onschuldig, en als hij gevangen zit, zal hij worden vrijgelaten . Wat betreft de donder, bliksem en regen, het is een eer voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner . Thunder was de eigenaar van een grote politiemacht . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder bliksem duidt op moord, bedrog, leugens en leugens, omdat het donder verwacht na bliksem . Er werd gezegd dat het geluid van de donder duidt op ruzie en controverse . Bliksem : duidt op angst voor de heerser, zijn dreiging en zijn belofte, het mes van de messen en het slaan van de zwepen, en misschien de autoriteit die daartegen wordt aangegeven, de goede belofte, het gelach, het plezier, het verlangen en de hebzucht van verlangen en hoop, vanwege wat hij heeft van kwelling, kwelling en steen, genade en regen, want volgens wat de mensen van het nieuws beschrijven, de koning van de wolken aan wie haar zweep is toevertrouwd, en zijn stem dondert eroverheen met de woorden van de Almachtige : ~De bliksem toont je met angst en hebzucht .~ Het werd gezegd uit angst voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner, de boer, vanwege de regen die bij hem zou zijn . Elke keer dat de bliksem het aangeeft, is het snel en urgent vanwege de snelheid waarmee het vertrekt en het gebrek aan transmissie . Wie bliksem ziet zonder mensen, of ziet dat de lichten hem raken of zijn ogen grijpen, of zijn huis binnendringen, als hij op reis is, zal hij in vakantie zijn, hetzij door regen of op bevel van een heerser, en als hij een boer wiens land is opgedroogd en de dorst heeft om het te planten, zal hij prediken tot kuisheid en barmhartigheid, en als zijn meester, vader of autoriteit verontwaardigd op hem is. , En lachte hem uit . En dichters vergeleken lachen met bliksem en huilen met regen, want lachen onder de Arabieren is de vertoning van verborgen dingen en het verschijnen van verhullingen, dus worden ze pollen genoemd als ze aan het ooglid genezen als gelach, en als er regen mee valt. , het geeft de lelijkheid aan van wat hem verschijnt dan waar hij om huilt, dan is het ofwel bliksem . Treurende woorden, of een zweep die hem roept, en de regen zal zijn bloed zijn of een zwaard dat zijn ziel wegneemt . En als hij ziek is, glanst zijn gezichtsvermogen en tranen in zijn ogen, en zijn familie huilde en zei dat zijn volharding en het versnellen van zijn dood snel waren, en wie ziet dat hij de bliksem heeft opgegeten of erop heeft geslagen, dan dringt een persoon aan hem om iets rechtvaardigs en goeds te doen . En bliksem wijst op angst met voordeel . En er werd gezegd dat bliksem het voordeel van een verre plaats aangeeft . En wie bliksem zag, verbrandde zijn kleren, zijn vrouw zou sterven als ze ziek was ….
…De bliksemschicht is een kwelling in een droom als het op een plaats komt, en de verdoving van de dood, en de bliksemschicht geeft de ziekten en bliksemschichten aan van degenen die ze hebben verbrand, en als ze iets verbrandden dat een voordeel heeft, duidt dit op depressie . En de bliksemschicht is een waarschuwing voor degenen die zonden hebben begaan, en de bliksemschicht is dol op prima . De bliksemschichten duiden de pandemieën en rampen aan waarmee onze Heer teistert wie Hij wil, zoals sprinkhanen, hagel, winden, ziekten, zwaluwen, pokken, pest en koorts, en kunnen wijzen op een grote zaak die van de koning komt en waarin vernietiging plaatsvindt. , genegenheid of vernietiging . De bliksemschicht duidt op de komst van een onrechtvaardige sultan, en het kan wijzen op enkele beroemde ongelukken zoals gruwelijke dood, brand, sloop en dieven . Wie een bliksemschicht ziet die in zijn huis valt en ziek is, zal sterven, en als hij afwezig is, zal hij hem gehoorzamen, en de eigenaar van de politie heeft de overhand over hem . En wie blikseminslagen in rondes ziet vallen, mensen kunnen misbruikers zijn . En als blikseminslagen in hectares en boomgaarden vallen, dan verspreiden plagen en eigenaren van tienden en belastinginning, en onrecht, corruptie en intense angst zich op die plek . En wie een bliksemschicht ziet die in een stad valt en zijn land verbrandt, dan is dat een macht die neerdaalt in dat land, en corruptie en hoge kosten zullen daaruit voortvloeien ….
…Verbodsbepalingen zoals het verbreken van het vasten op de vastendag, of het vasten op de dag van twijfel, of op een andere dag in Arafah staan, of op vrijdag bidden voor de meridiaan, en dergelijke . En misschien wezen de duiven op de kerk omdat het de gedaante is van de demonen en de duivel . De duiven kunnen verwijzen naar de vrijgezellin naar de vrouw . En wie de badkamer als zijn woonplaats neemt, staat op zonden . En wie een badkamer binnengaat en een bad neemt en er weer uit gaat, hij zal de vrouw of religie verlaten . De badkamer is een donkere gevangenis en de badkamerkast is een vrouw van niets . Ze zag het als het verbreken van het vasten op de dag van het vasten, of het vasten op de dag van twijfel, of het op een andere dag in Arafah staan, of op vrijdag bidden voor de meridiaan, en dergelijke . En misschien wezen de duiven op de kerk omdat het de gedaante is van de demonen en de duivel . De duiven kunnen verwijzen naar de alleenstaande naar de vrouw . En wie de badkamer als zijn woonplaats neemt, staat op zonden . En wie een badkamer betreedt en een bad neemt en er weer uit gaat, zal degenen die een vrouw of een religie zijn, verlaten . De badkamer is een donkere gevangenis en de badkamerkast is een vrouw van niets ….
…Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….
…Visioenen Kunt u het geslacht of de naam van de geboorte aangeven? Het verschil tussen de twee uitdrukkingen is overvloedig aanwezig bij degene die denkt dat hij een meisje heeft en een zoon is, of omgekeerd , dat zij een pijp is die voortkomt uit het denken , en voor deze zwangere vrouw die van deze soort is, droomt hij over een bevalling en het geslacht van de pasgeborene is er in overvloed , en alleen de auditor onderscheidt het van de twee uitdrukkingen . Wat betreft het kiezen van de naam van de pasgeborene op basis van een visioen , is het niet nodig om het gebod uit te voeren dat wordt gepresenteerd door middel van visioenen of dromen in het algemeen , en hier moeten we onderscheid maken tussen de visioenen van de profeten, die openbaringen zijn die verplicht zijn uit te voeren , en de visies van anderen , die niet mogen worden uitgevoerd , vooral als het komt met een opdracht het in strijd met de sharia , bijvoorbeeld , en zoals voor wat wordt ontvangen via visioenen voor sommigen en draagt een oog op naam iets , is het niet verplicht om me eraan te houden en er is geen zonde op mij die het overtreedt ….
…Het vrouwtje is de plaats van de haarplant . De twee vrouwtjes kunnen verwijzen naar de echtgenoten, de ouders of de wenkbrauwen bij de deur . Misschien geeft het de geldzak aan, of de voogden die alleen met hen mogen trouwen . Misschien wees de testis op de granaatappel . En wie ziet dat zijn testikels zijn doorgesneden, of dat hij er een hekel aan heeft, dan zullen zijn vijanden net zoveel overwinning over hem behalen als hij uit zijn testikels heeft verkregen . En er werd gezegd : alleen mannen worden bij hem geboren . En er werd gezegd : hij erft geld van bloedgeld . En wie ziet dat zijn testikels voor hem groot zijn geworden, hij zal worden bewaard, zodat zijn vijanden hem niet slecht zullen bereiken . En er werd gezegd : er zijn veel vrouwelijke nakomelingen . En wie ziet dat zijn testikels in handen van zijn vijanden zijn, zijn vijanden zullen hem evenveel bereiken . De testikels kunnen vrouwelijke familieleden aangeven, zoals twee zussen, twee dochters, twee vrouwen of een moeder en tante, dus wat er in hen is gebeurd, is een ongeluk bij een van hen . Als hij zag dat zijn testikels waren doorgesneden, als hij twee patiënten had, stierf zij, en als hij twee vrouwen had, stierven ze of verlieten ze hen . De testikels kunnen het geld aangeven, en als hij ziet dat ze worden afgesneden, dan moet hij geld krijgen dat hij tweeduizend of tweehonderd of twee dinar van hem heeft afgenomen, en als hij dat niet had, zou zijn nageslacht worden afgesneden. en zijn levensonderhoud was niet mogelijk, en de zegen van God werd van hem weggenomen . En wie zijn linker testikel uit hem ziet trekken, zijn kind zal sterven en hem is geen kind geboren, en als hij ziet dat hij het met goedheid van hem heeft gegeven, dan zal hem een kind worden geboren . En de testikels kunnen achtervolging en bewegingen aangeven . De zaadbal geeft aan waar iemand op slaapt vanuit zijn bed of kussen onder zijn hoofd vandaan . Als de vrouw ziet dat ze twee vrouwtjes heeft, heeft ze mogelijk een tweeling gekregen . En als een man ziet dat zijn testikels zijn afgesneden van een ziekte met leeuwen- of vossenziekte, en misschien is hij gescheiden van zijn vrouw, verkocht zijn slavin, verloor zijn kinderen, splitste zijn uit, zijn zak of zijn tas en verloor zijn geld, en als hij schandalig was, zou zijn gewicht ophouden ….
…En wie onze ogen van de muur zag exploderen, was onbezorgd door mannen, familieleden en vrienden ….
En wie ziet dat hij een sleutel of sleutels heeft geraakt, dan raakt hij net zoveel macht of geld en geluk als de sleutel, en als de vrouw ziet dat er een sleutel naar haar is gegooid, dan zal ze met een man trouwen, en met wie dan ook ziet dat hij een deur met een sleutel opende en die voor hem opent, dan roept hij een smeekbede in die voor hem beantwoord zal worden of hij zal gezegend worden met gerechtigheid en goedheid in zijn religie en wereld, of hij zal zijn verzoek krijgen dat hij vraagt Als hij zag dat het moeilijk voor hem was om de deur te openen, bereikte hij niet waar hij om vroeg totdat hij die opendeed, en als hij zag dat hij een nieuwe deur had gesloten, dan zou hij met een rechtvaardige vrouw trouwen, en als hij zag dat hij het had geopend, hij zou haar verlaten, en als hij zag dat hij een oude deur had gesloten, zou hij zijn vrouw verlaten, en als hij zag dat hij het had geopend, was hij blij met haar en wie dat ook zag hij sloot Lock or unlock trouwde met een vrouw
…Een persoon kan enkele van de moderne dingen zien, hoe kunnen ze worden uitgedrukt? Deze vraag is erg belangrijk in relatie tot een eerder gestelde vraag : kan de uitdrukking worden onderwezen? Of arresteert het sommige mensen en kan het niet worden geïnstrueerd? Door de teksten te volgen, ontdekten we dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, soms het visioen aan de metgezellen presenteerde , de uitdrukking van hen hoorde en hun soms de uitdrukking leerde. Daarom blonken sommigen van hen uit in deze kennis. Als dit is wat we hier hebben bedacht, de juiste is, dan moeten we proberen een uitdrukking te vinden. Het werd niet genoemd in de boeken van de ouden van moderne zaken die zich in deze tijd voordeden . Al-Ash’ari zei : De oorsprong van de uitdrukking is die van de profeten en hun talen , en het commentaar van Ibn Bataljon door te zeggen : Het is zoals hij zei , maar wat werd vermeld op gezag van de profeten daarin, zelfs als het oorspronkelijk niet alle huichelaars doordrongen . Het is noodzakelijk voor de bekwaam in deze techniek om af te leiden met een goed uiterlijk, dan terug te geven wat er niet voor is bepaald, terug te brengen naar de regel van representatie , en het te beoordelen op grond van de juiste verhouding, dus maakt hij een origineel op hem aangebracht als jaloezie doet in de takken van jurisprudentie . Voorbeelden van dingen die u misschien ziet, zijn modern en vindt u niet in uitdrukkingsboeken, en niemand die over deze kunst heeft geschreven, heeft ooit over het volgende geschreven . Hedendaagse terminologie voor expressie…
…En wie een oog ziet dat is geëxplodeerd vanwaar de ogen kunnen barsten, zal worden gekweld door verdriet en intens huilen, en als hij een patiënt heeft, is hij zijn dood en zijn ogen vloeibaar op plaatsen waar hij ontkent dat ze zullen worden geïnterpreteerd. tranen en huilen ….
…En wie ziet dat hij zijn ogen geneest, zal vijf aspecten van goedheid in zijn religie interpreteren: een toename van zijn geld, de genade van een oog, de komst van een broer van zijn reizen en de aanwezigheid van een zoon ….
…De rand van het oog, zijn visie in een droom, duidt op de bescherming van religie . En de rand van de ogen is meer beschermend dan de wenkbrauwen voor de pijnlijke plek . En als hij ziet dat hij in de schaduw van zijn ogen zit, en als hij de eigenaar is van religie en kennis, dan leeft hij onder de schaduw van zijn religie en kennis, en als hij de eigenaar is van een wereld, dan neemt hij die van mensen geld en huiden . En als hij ziet dat zijn ogen geen rand hebben, dan houdt hij zich niet aan de wetten van de religie, en als hij ziet dat de randen van zijn ogen veel goed zijn, dan is zijn religie immuun . En als hij zag dat de randen van zijn ogen wit werden, een ziekte ….
…En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….
…Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, hem in een droom zien, duidt op overwinning op de vijanden. Als mensen ergens naar kijken en mensen voor hem neerknielen, duidt dit op hun ontmoeting tegen opruiing . Als hij door een wereld werd gezien, zou hij kennis, majesteit en macht verwerven . De meesten van degenen die deze imams in een droom zien, moge God tevreden met hen zijn, zullen als martelaar sterven . En als de ziener koning was, zou hij een fort openen . Zijn visie duidt op opvolging, zware reizen en een vertoon van waardigheid . Wie hem ziet, wordt geëerd met kennis en is gezegend met vrijgevigheid, moed en ascese, en wie hem in leven ziet, zal benijd worden . En wie hem op een plaats ziet, er kan op die plaats een fitnah zijn ….
…Kan ik weten dat het visioen van de Barmhartige of van de duivel is? Dit kan op verschillende manieren worden aangetoond , namelijk : 1 / Dat wat in overeenstemming was met het welbehagen van God, en in overeenstemming met wat Zijn Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht; Hij is van de koning – door de meme en de lam te openen – en wat niet in overeenstemming was met zijn genoegen, is van het werpen van de duivel . 2 / Dat wat een wending naar God oplevert, een wending naar Hem, een vermelding van Hem en een toename van energie, komt door het werpen van de koning . En wat daar vruchtbaar tegen is, is door Satan te werpen . 3 / Wat ook mensen en licht in het hart heeft nagelaten, en een vertakking in de borst, het is van de koning, en wat daartegen wordt geërfd, het is van Satan . 4 / Dat wat vrede en rust heeft nagelaten, is van de koning . Wat ook angst, ergernis en onrust heeft nagelaten, is van Satan . Koninklijke inspiratie is overvloedig aanwezig in de zuivere, zuivere, gelovige harten, want de koning heeft er een band mee, en tussen hem en haar is een gelegenheid, want hij is pure goedheid, en hij grenst alleen aan een hart dat bij hem past, dus de konings pruik met dit hart is meer dan de pruik van de duivel . Wat betreft het donkere hart dat zwart is geworden van de rook van verlangens en vermoedens, de duivel werpt en beschuldigt hem met meer dan de schuld van de koning, en die het hart donker heeft gemaakt, en zonden en zonden zijn niet verborgen voor de lezer, en dit blijkt uit zijn uitspraak: moge God hem zegenen en vrede schenken : als een dienaar zondigde, maakt hij grappen in zijn hart. Zwarte grap … Hadith, en wordt aangegeven door de uitspraak van de Almachtige : ~ Nee, maar wat ze in hun hart wonnen, klonk~ . Zie : Al- Rooh door Ibn Al-Qayyim : 380 p ….
…Kunnen de visioenen van de gek, de patiënt … worden uitgedrukt ? Kan de visies van de krankzinnige , de patiënt alvorens de operatiekamer, de neurologische patiënt , en ouderen worden uitgedrukt ? De volgende schrijver gelooft : 1) De krankzinnige kan ons vertellen over een visioen dat hij zag dat kan worden uitgedrukt, maar het lijdt geen twijfel dat krankzinnigheid gradaties is, aangezien sommigen van hen in staat zijn om naar voren te brengen wat ze zagen, en begrijp wie met hem praat, en wat de Mongoolse patiënten betreft, ze zijn vaak niet in staat om te communiceren wat ze hebben gezien. Het kan dus onmogelijk zijn om ze uit te drukken . 2) Patiënten die tekenen van goed nieuws zien voorafgaand aan operaties, dit gaat voorbij en de optimistische oversteek kan hen helpen bij het verlangen naar herstel en hun vastberadenheid versterken, en wat betreft wat er wordt gezien na de operaties en na de impact van anesthesie of tijdens het is geen hallucinatie, zoals degene die afwezig is. Moge God ons en jou beschermen vanwege bedwelmende middelen . 3) En wat in het derde deel werd genoemd, ze zijn als een gek die soms de oversteek begrijpt, zodat wat we zeiden dat er met hem wordt gedaan . 4) ouderen; Degenen die aan de ziekte van Alzheimer zijn getroffen, zijn onder de indruk van wat ze zeggen terwijl ze op momenten zijn dat ze in staat zijn om een dialoog te voeren, ook als ze bijvoorbeeld een visioen vertellen ….