…Heb je een dode ontmoet en heeft hij je uitgenodigd om hem te bezoeken? Er zijn veel concepten die door sommigen op het gebied van deze wetenschap als vanzelfsprekend worden beschouwd , en ik zal het hebben over een van deze zaken , en de betekenis is erg beangstigend . En dat is het zien van de doden , voor veel mensen zullen ze, wanneer ze de doden zien , niet de moeite nemen om ze alleen maar te zien , en sommigen verheugen zich als ze de doden in een goede staat zien , en dit is goed als we samen zijn , en de evangelisatie die we hebben gevolgd bij het uiten van visioenen en dromen is compatibel . Maar het symbool dat alles wat hem beangstigt in paniek raakt , en bijna iedereen verenigt hem ; Het zien van een van de doden die u belt , of het nemen van u met hem !! Heeft dit de betekenis van de dood? Sommigen zeggen : Ja , en helaas zie je dat sommige van de uitdrukkingen of uitdrukkingen deze golf van intimidatie hebben veroorzaakt , dus vroeg hij de eigenaren van dit soort visies om goed te werken en zich voor te bereiden op het vertrek , maar sommige mensen werden naar soortgelijke visies gevraagd stak ze niet over , en zweeg een tijdje , toen zei hij tegen de eigenaar ervan : Vrees God en pas op voor je hiernamaals !! En de persoon van het visioen achterlatend in een staat die alleen God kent , zodat hij het niet aan het goede doorgeeft , noch beveelt hij u om ervoor te waken zoals gezegd . Een keer belde een senior medewerker in een zeer grote krant me , en hij vertelde me dat hij in een droom had gezien dat hij een man in een droom vroeg naar het tijdstip van zijn dood , en de ambtenaar zweeg en sprak niet , en de vraagsteller zegt dat hij het visioen spoedig aan hem heeft uitgelegd , en hier zeg ik : Waarom passen we niet op voor de gruwelijke visioenen en we zwijgen erover , nadat we de voorzorgsmaatregelen hebben genomen die in de Soenna worden genoemd , en laten we ons de consequentie daarvan herinneren. uit het gezegde van de profeet, vrede en zegeningen van God zij met hem : ~Want het kan geen kwaad .~ Ik zou hier willen benadrukken , dat er geen duidelijke indicatie en een van het gezichtsvermogen , en weet dat de visie niet gemeten , lezen de expressie aldus een beeld van de omgeving – termijn voor bijvoorbeeld de eerste twee , en als net zoveel als hij om hetzelfde visioen of vergelijkbaar met haar te zien ; Hun betekenis is niet hetzelfde , omdat de omstandigheden van elk van de twee visioenen verschillend zijn , dus laat hem gerustgesteld zijn van de mening van zo’n visioen , dus hij zag een dode die riep of een hand nam , of hem vertelde dat hij hem mist. hem , bijvoorbeeld , dat hij de dood er niet alleen uit begrijpt , en ik verzeker me nog een laatste ding om niet een duistere gedachte aan jou achter te laten , of uit enkele van de uitdrukkingen die je leven op jou richten , of je naar een isolement en verdriet, dit alles komt door de daden van de vervloekte Satan , en het is bewezen op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dat hij zei : ‘ Niemand van jullie zou zeggen : als je zoiets deed -en-dat, het was zo-en-dat , en laat hem zeggen : God besliste en wat Hij wilde dat hij deed , Van als je het werk van de duivel opent , ‘ en het werk van de duivel fluistert en Althuzein en wanhoop . en ik fluisteren in het oor van een aantal ouderlingen of oude mannen, bijvoorbeeld, die er doorheen gaat om kinderen of passeert t o haar kinderen , of die door oefening en het niet uiten van kennis doorgaat naar mensen, bijvoorbeeld of privé-buren , dat de uitdrukking niet gegeneraliseerd zal worden , zodat het de connotaties van sommige visies op elkaar meet , zodat ze altijd een klaar antwoord voor iedereen die zag Een dode roept of neemt een hand naar een plaats , en het antwoord is : Moge God je zelf belonen !! Moge God u genadig zijn . . . ! Of zeg tegen mensen : hij zal spoedig sterven !! En ik zeg : Vrees God, o kruisers !! Terroriseer mensen niet , en ik zeg tegen degenen die een dergelijk visioen hebben gezien, op te passen als hij bang is hem te zien , of op zoek te gaan naar een geliefde om het door te geven aan hem , of een geleerde of raadgever . Om deze reden zei de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen ons : “ Vertel het visioen alleen aan een geleerde of raadgever. ~. En in een roman :~ Of Ali Wade … ~….

…Een hond in een droom is een dwaze man, dus als hij blaft, dan is hij een dwaze, schandalige natuur . En wie een hond zag die hem beet, zou schade oplopen door zijn vijand . En wie een hond ziet die zijn kleren scheurt, een dwaas zal hem lasteren, en als hij zijn geblaf niet hoort, dan is hij een vijand . De hond is een gemene vrouw en de hondenpup is een geliefde jongen. Als hij blank is, dan is hij een gelovige, en als hij zwart is, dan heeft zijn gezin de overhand . Er werd gezegd : een bastaardpup opgevoed door een dwaze man . Een herdershond zal hiervan profiteren . De huishond is een oneerlijke vijand . De Saluki-hond geeft de geldigheid van de ziener voor het sultanaat aan . En de Chinese hond geeft aan dat de ziener zich mengt met buitenlanders . En wie zag dat hij een hond meenam, zou een bediende vergezellen . En als hij zag dat een hond hem gebeten had, leed hij ongeluk, schade en leed van een vriend of bediende . Als hij ziet dat hij met honden jaagt, zal hij zijn wens ontvangen . En als hij ziet dat hij honden doodt, dan zal hij zijn vijand voor zich winnen, en jachthonden zijn goed voor alle mensen, en als hij ze terug ziet komen van de jacht, dan duidt dat op de afwezigheid van paniek en werkloosheid . Als hij een blaffende hond ziet, duidt dit op schade . En de hond duidt koorts aan vanwege de planeet die de hond wordt genoemd, wat Sirius is, die de oorzaak is van koorts . En alle soorten honden duiden op vernederde mensen . En de honden van spelen en kletsen duiden op vreugde en plezier . En de waterhond duidt een werk aan dat niet wordt gedaan en valse hoop . En wie zag dat hij in een hond was veranderd, de Almachtige God had hem een ​​grote kennis geleerd, en hij werd afgewezen, dus beroofde God hem ervan . De hond is een zwakke vijand of een gierige man . En wie ziet dat een hond naar hem blaft, hoort woorden van een weinig mannelijk persoon die hij haat . En wie ziet dat hij het vlees van een hond eet, zal de overwinning behalen over zijn vijand en met zijn geld worden geslagen . En de hond geeft de bewaker aan . En hondenmelk drinken uit angst . Als een hond een kussen heeft, is de hond een vriend . De hond is een bedelaar en kan duiden op gemeenheid, vernedering en vernedering van de ziel . Misschien heeft de hond de claim op de wereld geleid zonder te redden . En de jachthond, Ezz, Rifaa en voeding . Een veehond is een goede buur die jaloers is op zijn familie en buurman . Misschien betekent het onderschrijven van de hond een boete . En het gezelschap van de hond duidt op het verdwijnen van het verhaal van de mensen van de grot . De hond is een conservatieve vrouw voor haar man die veel nakomelingen heeft . Misschien duidde de hond op ongeloof en wanhoop vanwege de genade van de Almachtige God . Het zien van een holbewonerhond duidt op angst, opsluiting of vlucht . En zijn visie in het land is het bewijs van de hernieuwing van het mandaat ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een ​​visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….

…Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….

…Visions in termen van de definitie van de term ** Ten eerste : de definitie van visioenen wanneer moslimgeleerden : moslimgeleerden uiteengezet in de definitie van de visie van een bijzondere legitimiteit van die teksten die Vq Guet tussen visie en andere dan de mens ziet in zijn droom en E van deze teksten, die wetenschappers begonnen met hun definities waarmee de moderne Abu Qatada het eens was : ( ware dromen van God en de droom van de duivel ) (1) en de leer van het jaar in die visie : een reeks overtuigingen en INGEVOEGDE Kat God bevrijd in het hart van de slaaf door de handen van een koning of een demon . Ofwel bij hun naam elke waarheid . Of we hebben het bedoeld, of het is verkeerd . Ibn al- Arabi zei : Dit is vergelijkbaar in het geval van waakzaamheid, bevat gedachten over het menselijk hart en dacht dat het E ) T was over het formaat . Dat wil zeggen op één systeem . Anders kan het in een niet-opgehaald uittreksel komen . En naar voren gedefinieerd , zei ze al-maziri : de leer van de soennieten in de waarheid van Openbaring . Dat de Almachtige God overtuigingen schept in het hart van de slapende persoon, net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, en Hij, geprezen zij Hem, doet wat Hij wil dat hem niet belet te slapen of te ontwaken, dus als Hij schiep deze overtuigingen is het alsof Hij er een wetenschap van maakte over andere dingen . Hij schiep ze in het tweede geval, of Hij schiep ze . En ik wist dat ze zijn : overtuigingen die God schept in het hart van de slaper – net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, dus als hij ze schept, is het alsof hij ze een vlag op andere dingen heeft gemaakt, dan hij schept ze in het tweede geval, en die overtuigingen vallen soms in de aanwezigheid van de koning, en dan valt wat gemakkelijk is na . En soms is de duivel in de aanwezigheid van vallen die verder gaan dan wat pijn doet . (2) In feite merkt de mediteerder in tarief op dat ze in grote mate vergelijkbaar zijn met het waargenomen signaal om onderscheid te maken tussen de twee typen van wat de mens in zijn dromen ziet . Waar ik het in de volgende paragraaf over zal hebben . Anne Alhadit merkte Acar ook op door te zeggen : ( ware dromen van God , en de droom van de duivel ) dat God de visie en overtuigingen schept die hen blij maken om dat op te merken zonder de aanwezigheid van de duivel . En hij creëert wat kennis is over wat de aanwezigheid van Satan schaadt, dus schrijft hij een beloning toe aan Satan voor zijn aanwezigheid bij haar, zelfs als hij geen echte actie onderneemt . Dit is de betekenis van zeggen ( vrede zij met hem ) (( Openbaring van God en de droom van de duivel )) is niet aan de duivel om iets te doen . Sommige wetenschappers : dat de duivel heeft gedaan en de impact van direct bewijs van de h’adieth Jaber moge Allah tevreden met hem zijn zei : Een man kwam naar de profeet, vrede zij met hem, zei : (( ik zag alsof mijn nek raakte, hij zei : ( een van jullie Btalb de duivel is niet gebeurd? ) Verteld door Muslim en Imam Ahmed, en deze term van Imam Ahmad . in het woord toen Imam Muslim : hij zei: O Boodschapper van God : ik zag in een droom als als mijn hoofd Vtdhrj Vachtddt raakte over zijn impact . de Boodschapper van God inflectional : ( niet sprekende mensen Btalb de duivel om te gaan slapen ) Jabir zei : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem na een preek zei hij : Hala maakt een van u Btalb de duivel in zijn slaap . (3) Imam Muhammad Safaareeni genade van God zei : naar zijn Btalb de duivel dat hij ziet in zijn dromen wat bedroeft hem . het gaat zorgen en woede en verwarring hem in zijn gezicht . hij manipuleerde 0 zei voor elke actie die niet werkt, is het nuttig : maar je bent een speler . hij zei in een interview, istinja zei, pe ace zij op hem ( dat Satan de stoelen in de zonen van Adam speelt ) (4) dwz het gaat naar de locaties, istinja en bewaakt pijn en corruptie? omdat het verlaten plaatsen waar Allah onthult waar hij awrahs Bstrha beval en zich te onthouden van blootstelling aan de ogen van kijkers en Mohab de wind en Rchata-urine . dit alles speelde Satan en deze mening is correct, dus de droom van Satan wordt werkelijkheid . Hij is degene die hem afbeeldt als een realiteit, niet als een beloning . Dit komt door zijn permanente en verklaarde vijandigheid jegens mensen . De daad van de duivel als Napata een feit is . Geen metafoor . Sayyid Qutb, moge Allah hem genadig zijn, zei hij : boven alles . We besluiten dat het kennen van de aard ervan of het niet weten ervan niets te maken heeft met het bewijzen van het bestaan ​​en de waarachtigheid van een deel ervan . . . Tot hij zei . . . We zien de aard van deze visioenen op deze manier dat de barrières van tijd en ruimte ervoor zorgen dat dit menselijke wezen niet ziet wat we het verleden en de toekomst noemen . Of het verborgen cadeau . En dat wat we het verleden of de toekomst noemen, wordt verduisterd door de factor tijd . Het verre heden verduistert ook de plaatsfactor . En dat het gevoel van wat er in een persoon is, we kennen de aard ervan niet, wordt gewekt of versterkt, dus het overwint de barrière van de tijd en ziet wat erachter zit in een dubbelzinnige vorm . Geen wetenschap, maar een spoor . Enz. Zijn woorden . Toen zei hij : En ik kan alles liegen voordat ik lieg, een ongeluk dat bij me opkwam terwijl ik in Amerika was en mijn familie in Caïro . En ik zag toen de slaper de zoon van een zuster voor mij zag als een jonge man, met bloed in zijn oog dat haar ervan weerhield te zien . Dus schreef ik mijn familie om te vragen naar zijn eigen oog . De reactie kwam bij mij dat zijn oog inwendige bloedingen had en dat hij werd behandeld . Het valt op dat de inwendige bloeding niet van buitenaf te zien is . Het was een voorbeeldweergave van degenen die met het blote oog normaal werden gezien, maar was aan het zicht van inwendige bloedingen onderaan verborgen , beide visies hebben onthuld dat Mahjoub-bloed binnenin zit (5) ** Ten tweede : de definitie van visioenen wanneer wetenschappers niet – Moslims : voor wetenschappers, niet- moslims. Er zijn veel verwerpelijke verhalen over dit onderwerp, en de reden hiervoor is dat ze probeerden feiten te vinden die zich niet bewust zijn van de geest waarop ze een beroep doen in deze en vele andere aspecten . Ze geloven of geloven ook niet in openbaring of gehoor, en daarom waren hun woorden verstoord . Degene die tot de geneeskunde behoort, schrijft al het zicht toe aan de vier mengsels, die bijvoorbeeld slijm, gal, bloed en zwart zijn : Ze zeggen dat wie overweldigd wordt door sputum, ziet dat hij in water zwemt, omdat het water geschikt is voor de aard van het sputum, en wie door geel wordt overweldigd, ziet de vlammen, en dit wordt er niet door bewezen, noch wordt het gewoonlijk gedaan. En wat ze zeiden is een soort visioen en het visioen is er niet toe beperkt , want we weten dat een deel ervan uit de ziel komt , een deel van Satan en een deel van de Meest Barmhartige . En filosofen beweren dat de foto’s van wat er gaande is in de aarde is ‘s werelds top Kalnicoh wat sommige van grenzen aan hen Antakec in het hart van de slaap , en dit Plato ‘s theorie bekend als de theorie van de idealen die de meeste mening corrupt dan zijn voorganger , omdat Alantqash van de eigenschappen van objecten en wat er gaande is in de bovenste symptomen van de wereld , en symptomen bespreek het niet . Sommige niet- moslimgeleerden moeten proberen het mysterie van dromen en de toegang te ontrafelen waardoor ze de menselijke psyche, motieven en tendensen en trends kunnen beoordelen en zelfs vasthouden . Hij heeft de wereld van Sigmund Freud met de naam auteur ( analyse van dromen ) gepubliceerd in 1899 na Christus , en ziet dat als de ( ego ) in geval van waakzaamheid degene is die de kracht van de beweging controleert, deze functie tijdens de slaap wordt verstoord , en dan vervaagt een grote censuur die wordt opgelegd aan de kant. Het ( is ) of onderbewustzijn zei : Het terugtrekken van psychologische zendingen die de functie van controle of verzwakking toestaat nu enige vrijheid lijkt . Beoogde droomtoestand • Onschadelijk . Het is gebruikt ‘ Freud’ – analyse van dromen als een middel om de diepten van het onbewuste te bereiken en Akoshvh voor zijn geheimen . Freud ‘s Anne is dromen als een ‘ koninklijke weg ‘( naar het onderbewustzijn met daarin het contract en de motieven en onderdrukte verlangens . En de zorgzame wetenschapper ‘ Karen Horney ‘ analyseert dromen . Ze zien dat dromen het inzicht in de situatie vergroten en enkele trends onthullen. van de patiënt in de richting van de wereld . het wordt geloofd ~ Aaark uit ~ dat de dromen weerspiegelen de redelijke elementen en elementen onredelijk persoonlijk op hetzelfde moment . (6) het is merkbaar van deze korte presentatie om hun punt van mening dat deze onder andere : _ focus op het gebruik van dromen als een middel om de patiënt in te voeren wereld en het vinden van de oorzaak van zijn ziekte , of conditie . . ze alleen richten op het zo – genaamd Bodgat dromen , die denkt over de man voor zijn slaap en dan zien na zijn slaap , of focus op iets dat niets met dromen te maken heeft , maar is wat ze doen met patiënten in psychiatrische klinieken nadat ze het in de kliniek hebben laten ontspannen en laat praten over zichzelf en voor zijn werk en zijn vrouw en die ar Laat hem , en de dokter, toezien op dit gesprek , en binnenkomen via deze persoonlijke patiënt , en dit is heel anders dan de visioenen die de mens ziet in een droom van de koning van het visioen . Sayyid Qutb zegt : zegt een school voor psychoanalyse over de aard van het zien : het ademt opgekropte verlangens in bij afwezigheid van bewustzijn, en dit vertegenwoordigt een deel van dromen . Maar niet allemaal vertegenwoordigd . En Freud zelf . Ondanks al zijn onwetenschappelijke controle over zijn theorie, besluit hij dat er profetische dromen zijn . (7) zegt Mohammed Ali Qutb supporter van Sayyid Qutb : Ik heb aangenomen ~ Ofroed ~ in meer analyse en conclusies over Alrai en vervolgens zat waardoor de regels en de fundamenten waarop hij zijn theorieën gebouwd in de psychologie , maar • helaas – het was fysiek in de richting van symbolen en betekenissen gaan, of het is een decadent dier, dus de persoon doet geen recht aan zijn menselijkheid , en de visie is – ongetwijfeld – gedeeltelijk in het dagelijkse leven van een persoon , maar het is in een kader van de occult uit de wereld van openbaring, naast elkaar bestaan ​​en zintuiglijke beoefening , een visie die geen visie is maar een inzicht , en een beweging die niet met de ledematen en organen is, maar alleen in emotionele zin . (8) Misschien wel de beste van ons om de reden voor deze tekortkoming van de psychologen bij het begrijpen van de visioenen uit te leggen en het het recht van Imam al- Qurtubi te geven, zei : verwarring veroorzaken onwettige tegenzin van wat profeten van het rechte pad kwamen en genoeg opmerkingen in reactie (9). ________________________________________ (1 ) Akkoord , Al – Bukhari heeft overgeleverd als Fath al – Bari (369 \ 12 ) Ibn Hajar . Riyadh publiceerde een moderne moslimbibliotheek zoals in de nucleaire verklaring (17 \ 15 ) de Egyptische drukpers en Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni publiceerde . Uitleg van de drieling Musnad Ahmad (1 /169 ) om Zuhair Shawish i te bereiken : Office of Islam 1392 e . (3 ) Verteld mm zoals in de nucleaire verklaring ( 15/27 ) in het boek Openbaring – op. Cit. ) En overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Almktherin 0 in de palm Jaber bin Abdullah moge Allah tevreden met hem zijn, publiceerde de Cordoba Foundation in Egypte . (4 ) Overgeleverd door Abu Dawood in het Boek der Zuiverheid . Bab-occultatie van de open publicatie van Dar dacht dat de prestatie van Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid was . En prijzen in het boek Purity and Sunnahs door Alarataad van urine en uitwerpselen . Publishing House of Thought . Bereik Mohamed Fouad Abdul Baki en Ahmed in de rest van de palm Almktherin in de palm Jaber bin Abdullah – op – en zie de woorden van Imam Safaareeni om de trio’s Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – in de schaduwen van de Koran – gepubliceerde Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) uitbreiding zie : Dr . Hamed Zahran . Mental Health en psychotherapie . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran-gids voor het interpreteren van dromen – Uitgegeven door de Koranbibliotheek – Caïro, p.5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie ) (12/353) * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Is het tegenwoordig toegestaan ​​om een ​​wettelijke uitspraak te bewijzen door middel van visioenen en dromen, zoals iemand die de Boodschapper ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hem bevelen of hem iets verbieden? Ons antwoord op deze vraag is dat de visioenen en dromen niet door de persoon zelf worden uitgelegd en dat hun betekenis misschien niet aan de oppervlakte ligt . Dan zeg ik : het is nu niet toegestaan ​​om een ​​andere legitieme uitspraak te bewijzen dan de sharia en wat daarin wordt toegepast. Omdat de slaapstand is niet een toestand van controle en het bereiken van wat hij hoort de verteller – die hier deze dromer – is overeengekomen wetenschappers gewonden en de wijziging, en de wetenschappers van de roman die de voorwaarden van aanvaarding van de roman van de persoon : om wees een officier, onderhouden, en de slaper is niet in deze hoedanigheid . Maar als iemand een visioen ziet, waarin het gebod is om een ​​van de Sunnahs te doen of iets verkeerds of verboden te verbieden, en de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, kan hem hebben zien bevelen wat ik hierboven heb genoemd, is is het toegestaan ​​om ernaar te handelen? Het antwoord is ja, het is toegestaan ​​om te werken, en als je zegt : wat is de reden? Ik zeg de reden : dat dit niet alleen een oordeel is over het visioen ! In plaats daarvan met wat aan de wortel van de wet ligt . Imam Shatby besloot tot de genade van Almachtige God : dat de werkvereiste onder de visie, niet geperforeerde wettelijke bepaling, en de instemming van de schijnbare betekenis van de wet, en terwijl wat kwam van visioenen, en de overtreding van de wet, of het is een rechtsstaat : ofwel verbeelding ofwel illusie, of het is een droom van de Shaytaan, en dit kan niet worden overwogen, omdat hij zich verzet tegen wat vaststaat en legitiem is . Al-Baghawi zei in Sharh al-Sunnah [12/211]: Niet alles wat een persoon in zijn slaap ziet, is correct en kan worden uitgedrukt. Integendeel, de juiste is wat God de Almachtige brengt u door de koning van de visie van een kopie van de moeder van het boek, en al het andere is een utopie dat er geen interpretatie heeft ….

Dromen dieren? Het is bekend dat de Almachtige God de mens onderscheidt van dieren met rede, en de rede zoals bekend is van waarop het is gebaseerd op de opdracht, en daarom heeft God de pen van de krankzinnigen opgewekt, en als we hebben besloten dat dromen over hen zijn geen goed nieuws voor hun eigenaar of waarschuwen hem, en dit is onmogelijk voor het dier omdat het niet de aanwezigheid van haar geest is; Wat het onderwerp is van de opdracht, zoals we al zeiden, we besluiten hier dat het dier niet de visioenen heeft die vervat zijn in de betekenis van het goede nieuws of de waarschuwing, maar het kan het vermogen hebben om enkele van de dromen te zien waarvan de gebeurtenissen geleefd, maar waar is de machine die deze dromen naar ons laat uitkomen in het licht van zijn onvermogen om te spreken en dialoog en begrip? Ik heb veel specialisten en fokkers van huisdieren gevraagd, en ze besloten dat hun dieren ‘s nachts veel onrust, beweging, verandering in mondbewegingen of geschreeuw hebben, wat het resultaat is van dromen van deze dieren . De studie vond een van de instituten in de Verenigde Staten namens : (MIT News) De studie getiteld : Animals have Complex dreams MIT-onderzoeker bewijst uitgegeven in de geschiedenis van 24-1-2001 en die bewees dat deze studie omvat : dat dieren dromen , en elke eigenaar van de dieren kan dit feit zien en ontdekken, en dit lijkt misschien vreemd, maar het is de waarheid. De geest van het dier is actief tijdens de slaap, net als tijdens het werken, en de slaap van het dier verschilt tussen diepe slaap en gewone slaap, en er zijn veel experimenten uitgevoerd op muizen waardoor is bewezen dat muizen in hun slaap van het stadium naar een en uit wat bekend is dat dromen bij mensen voorkomen tijdens de fase van diepe slaap, en hetzelfde gebeurt met muizen . Dieren hebben complexe en complexe dromen – zoals de studie bewijst – en ze dromen over specifieke gebeurtenissen die hen overkomen tijdens het wakkere leven . En de conclusie die ik kom is : 1_ dat dieren het vermogen hebben om te slapen en het op te nemen . 2_ Dieren zien enkele van de dromen waarin ze hun evenementen of hun evenementen beleven . 3_ Er zijn geen eerste en tweede soorten dierendromen, en dan bedoel ik veelbelovende visioenen of waarschuwende dromen . 4_ Het dier kan de droom niet vertellen vanwege zijn onvermogen om te spreken, maar het bereikt eerder het optreden van zijn dromen door de uitdrukkingen van zijn gezichten tijdens de slaap . 5_ De reden voor de onmogelijkheid van de eerste en tweede soorten dromen bij dieren is de afwezigheid van de geest, en daarom wordt het vergeleken met de gek die uit de opdracht werd gehaald en niet verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn daden, in plaats daarvan mag hij niet voel wat hem omringt of voor hem van plan is, zo valt bijvoorbeeld op Eid al-Adha op dat de dieren die gevangen zaten De nacht van Eid laat haar onnatuurlijke emoties niet zien tijdens haar slaap, ook al zal ze ‘s ochtends wel worden afgeslacht, en dit is te wijten aan haar gebrek aan bewustzijn en bewustzijn vanwege het gebrek aan haar verstand, en hetzelfde geldt voor het kind dat niet is opgemerkt en voor de krankzinnigen, ze kunnen met hun ogen slapen, zelfs als de ochtend is de aankondiging van hun executie !! En God weet het het beste ….

…In een droom duidt het op het teruggeven van deposito’s, of de redding van de patiënt van zijn ziekte, of de gevangene uit zijn gevangenis, en misschien duidt dit op een ontmoeting met de afwezigen . En de dood in een droom is een tekortkoming in religie, corruptie erin, en een hoogtepunt in de wereld als het gepaard gaat met huilen en schreeuwen, zolang het niet in het vuil is begraven, en als het begraven is, hoopt het niet op Salah . En wie zag dat hij stierf en er was geen dood lichaam, dit duidt op de sloop van een huis van zijn huis, en er werd gezegd : dat is eerder blind in zijn visie en lang in zijn leven . En er werd gezegd : de dood is een reis of armoede . Er werd gezegd : de dood is absoluut het huwelijk, omdat de overledene parfum en wassen nodig heeft als een getrouwde . En wie ziet dat hij stierf en zwanger is en niet begraven, zal zijn vijanden verslaan . En wie ziet dat hij leefde na zijn dood, hij zal na zijn armoede rijk worden of berouw hebben van zijn zonde . En wie dood is, vertelde hem dat hij niet gestorven is, hij is in het heiligdom van martelaren . En wie de dode ziet, is ziek, hij is verantwoordelijk voor zijn religie . Als de mensen van de graven naar buiten gaan en al het voedsel van de mensen eten, gaat de prijs van het voedsel omhoog . Wat de dode persoon in een droom over zichzelf of iemand anders vertelt, is waar en waar . En wie een dode in goede conditie ziet terwijl hij lacht, dit is zo . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, predikt tot een harteloze man . En wie ziet dat hij op het spoor van een dode loopt, moet zijn pad volgen . En wie zag dat de imam stierf, het land zou worden verwoest en vice versa . De dood is wroeging van een grote zonde . En wie ziet dat hij stierf terwijl hij naakt was, dan zal hij arm zijn, en als hij op een kleed ligt, zal de wereld voor hem vereenvoudigd worden . En wie ziet dat zijn zoon is gestorven, zal worden gered van zijn vijand . En wie zag dat hij was gestorven en begraven, dan gaf een slaaf aan dat hij was vrijgelaten, en als hij niet getrouwd was, gaf hij aan dat hij getrouwd was, en als de patiënt zag dat hij getrouwd was, zou hij sterven . En de dood is een goede gids voor degenen die bang of verdrietig zijn, en de dood van broers duidt op de dood van de vijanden . En wie ziet dat hij onder een volk van de doden is, dan is hij onder een volk van huichelarij . En wie ziet dat hij een dode vergezelt, zal ver reizen . En wie ziet dat hij in bad is, zijn bevel zal worden verhoogd en hij zal worden gered van zonden, zorgen en schulden . En wie een dode persoon ziet dat hij leeft, hij zal voor hem leven als een dode zaak . Als hij ziet dat de dode het druk heeft of moe is, dan leidt dat hem af met waar hij in zit, en als hij ziek is, is hij verantwoordelijk voor zijn schuld . En als hij zag dat zijn gezicht zwart was geworden, stierf hij door ongeloof . En wie ziet dat hij de doden heeft opgewekt, een Jood of een christen, of een ketterij, begroet hen met zijn handen . Als hij ziet dat hij de doden tot leven wekt, dan leidt hij een verloren volk . En wie levend wordt gezien, geeft de dode iets dat kan worden gegeten of gedronken, dus het is kwaad dat hem in zijn geld overkomt . Als hij de dode ziet en hem eten geeft, zal hij een eervol bestaan ​​verwerven . Als hij ziet dat de dode zijn hand heeft gepakt, zal geld van een hopeloze kant in zijn bezit vallen . Praten met de doden is een lang leven, en uit de doden nemen is een voorziening . En wie ziet dat hij met de doden spreekt, dan zal er ontkenning zijn tussen hem en de mensen . En wie ziet dat hij een bekende doden accepteert, profiteert van de overledene met kennis of geld die hij heeft achtergelaten . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij een dode ontvangt en de persoon van het visioen is ziek, dan duidt het op zijn dood . En wie ziet dat hij met een dode vrouw trouwt en ziet dat ze leeft, dan zullen de levenden sterven . En wie ziet dat de dode hem zijn versleten of vuile hemd geeft, dan zal hij arm zijn . En wie ziet dat de doden levend worden geslagen, de levenden hebben corruptie in zijn religie gebracht . En wie ziet dat een dode hem slaat, zal beter worden door te reizen . En wie een dode ziet slapen, zijn slaap zal rusten in het Hiernamaals . En als hij een levend persoon ziet slapen met een dode, zal zijn leven lang zijn . En wie ziet dat hij leeft onder de doden, hij reist ver weg en bederft zijn religie, en als hij ziet dat hij met de doden is terwijl hij leeft, dan vermengt hij zich met mensen in hun religie, corruptie . En wie de overledene onder de ongelovigen oude kleren ziet dragen, dan zal hij in het Hiernamaals in slechte staat verkeren . En wie een dode ziet en hem vertelt dat hij nooit sterft, dan is hij in het heiligdom van martelaren en wordt hij gezegend in het Hiernamaals . En wie ziet dat zijn moeder sterft, dan gaat zijn wereld weg en bederft hij zijn toestand . En wie ziet dat zijn broer is overleden en ziek is, dan is hij zijn dood . En wie ziet dat zijn vrouw sterft, zijn industrie waarin zijn levensonderhoud uitgeput raakt . En wie ziet dat hij bidt voor de doden, zal tussenbeide komen voor een verdorven man . En wie ziet dat een dode verdrinkt in een zee, dan verdrinkt hij in zonden . En wie zag dat de doden uit hun graven kwamen, de gevangenen zouden worden vrijgelaten . Misschien gaf de dood plotseling de snelheid van rijkdom voor de armen aan . De dood van de profeten, vrede zij met hen, in een droom is een zwakte in religie, en hun leven is het tegenovergestelde . Misschien duidde de dood van de wetenschapper op de opkomst van een ketterij in de religie, de dood van schaarse ouders, de dood van de vrouw is een wereld die verdwijnt en de dood van het kind een mannelijke onderbreking . En de gebeden van de doden voor de doden zijn ongeldige daden . Het zien van de dode polytheïsten in een droom zijn vijanden ….

Hond Als je droomde van een wilde hond, dan betekent dit vijanden en constant ongeluk . Als je droomt dat een hond je het hof maakt, dan betekent dit overvloedige winst en loyale vrienden . Als je ervan droomt een hond met goede eigenschappen te bezitten, betekent dit dat je een stabiel vermogen zult hebben . Als je droomt dat een politiehond je volgt, dan is het mogelijk dat je wordt blootgesteld aan een verleiding die je ineenstorting riskeert. Als je van kleine honden hebt gedroomd, betekent dit dat je fundamentele gedachten en geneugten tot een triviaal soort behoren . Als je ervan droomt dat honden je bijten, voorspelt dit een lastige metgezel in het huwelijk of op het werk . Magere en vuile honden betekenen mislukking in het bedrijfsleven en betekenen ook ziekte bij kinderen . Als je gedroomd hebt van een hondenbeurs, betekent dit dat geluk je veel en gevarieerde diensten zal dienen . Als je honden in een droom hoort blaffen, voorspelt dit nieuws van een deprimerende aard, en dat is meer dan alleen de mogelijkheid dat de droom zal worden gevolgd door moeilijkheden . Als je honden op vossen en andere grote prooien ziet jagen, betekent dit in alle gevallen buitengewone activiteit . Het zien van schattige, verwende honden duidt op een voorliefde voor show, en dat de dromer egoïstisch en bekrompen is . Wat meisjes betreft, deze droom voorspelt de brutaliteit van de geliefde . Als je je doodsbang voelt bij het zien van een enorme waakhond, betekent dit dat je ontberingen zult lijden door pogingen om boven het gemiddelde uit te stijgen . Als een vrouw hiervan droomt, zal ze trouwen met een wijze en humane man . Als je honden hoort brullen en brullen, betekent dit dat je overgeleverd bent aan sluwe mensen en je in een verontrustende thuisomgeving zult wensen . Als je een eenzaam geblaf van een hond hoort, voorspelt dit de dood of een lange scheiding van vrienden . Als je honden hoort brullen en worstelen, voorspelt dit dat vijanden je zullen overwinnen en dat je leven vervuld zal zijn van wanhoop . Als je honden en katten ziet met een ogenschijnlijk akkoord, en plotseling keert elk van hen zich tegen elkaar, terwijl ze hun tanden ontvouwen en er ontstaat een openbare ruzie, dan zul je een ramp in liefde en wereldse geneugten tegemoet treden, tenzij je erin slaagt de situatie te kalmeren . Als je droomde van een vriendelijke witte hond die hem naderde, voorspelt dit zegevierend werk, of het nu op carrièreniveau is of verliefd . Voor een meisje luidt deze droom een ​​vroeg huwelijk in . Als je droomt van een meerkoppige hond, zul je proberen om veel takken tegelijk te laten opereren . Succes komt altijd door energieën te concentreren, en deze droom zou een waarschuwing moeten zijn voor iemand die ergens in wil slagen . Als u droomde van een hondsdolle hond, zullen uw inspanningen u niet de resultaten opleveren die aanwezig zijn, en kan er een ernstige ziekte uitbarsten in uw vitale organen . Als een gekke hond je bijt, is dat een indicatie dat jij of iemand van wie je houdt op het punt van waanzin staat . Er kan zich een vreselijke tragedie voordoen . Als je droomt dat je alleen reist en dat een hond je volgt, voorspelt dit trouwe vrienden en succesvolle projecten . Als u droomt van het zwemmen van honden, betekent dit voor u een gemakkelijke uitbreiding van geluk en geluk . Als je droomde dat een hond een kat heeft gedood in jouw aanwezigheid, duidt dit op winstgevende transacties en onverwacht plezier . Als een hond in uw aanwezigheid een slang doodt, luidt dit veel geluk in ….

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…Al-Kalb : Zijn interpretatie verschilde. Sommigen van hen zeiden dat hij een slaaf was, en er werd gezegd dat hij een dwaze tiran is die blaft . En de leeuwen zijn Arabisch, en hij is een zwakke vijand met weinig ridderlijkheid, en de hond is een gemene vrouw, dus als zijn beet van haar wordt gehaat, en als een hond zijn kleren scheurt, dan scheurt een gemene man zijn vertoon . En door het eten van het vlees van een hond, verscheen het op een vijand die van zijn geld sloeg en zijn melk dronk met angst, en van een hondenkussen, dus de hond is op dat moment een vriend om hulp te zoeken en hulp te zoeken. , en de hond wijst naar de bewaker. En als hij een vijand of tegenstander had die hem vervloekte of hem onderdrukte, en als hij een slaaf had die hem verraadde, of een bewaker van zijn verraad, en als dat in de tijd van honger was, kreeg hij iets van hem, dan de omvang van de beet en de pijn die hij zou krijgen . En de hond is een gemene vrouw van slechte mensen . Puppy : geboren liefdevolle, zwarte puppy Saddh op zijn gezin . En het wit van zijn geloof, en er werd gezegd dat de pup van de hond een klootzak is, een man wiens mensen dwaas zijn van hoererij, en de hond is een dwaas, en een herdershond is geld dat hij ontvangt van een opperhoofd, en de hond is een onrechtvaardige vijand, en de welomschreven hond steunt zijn eigenaar boven zijn vijanden, maar hij is smerig en heeft geen ridderlijkheid . Er werd gezegd dat de eigenaar van deze visie macht en toereikendheid verkrijgt in het leven, en sommigen van hen zeiden : In interpretatie zijn honden indicatief voor schade, ellende en ziekte . En de vijand, behalve op één plaats, en hij is degene die speelgoed en onbezonnen neemt, want het duidt op leven in plezier en plezier, en de waterhond is een valse hoop en iets dat niet wordt vervuld . En alle soorten honden duiden op een volk van boosaardigheid . En er werd overgeleverd dat Abu Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden met hem zijn, in zijn slaap het jaar van de verovering tussen Mekka en Medina zag, dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, uit Mekka kwam onder zijn metgezellen, dus een hond kwam over hen heen, en toen ze haar naderden, ging ze op haar rug liggen, en als haar doktoren met melk zaten te strooien . Hij vertelde zijn visioenen aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij zei : Hun hond ging, en hij accepteerde een dirham, en ze vragen je naar je familieleden terwijl je sommigen van hen ontmoet, en of je ontmoet Abu Sufyan bin Harb, dood hem niet . En wie een hond verandert, God leerde hem een ​​grote kennis en stal die er toen van, want de Almachtige zei : ~En vertel hun het nieuws van Hem die is gekomen, en we zullen van hen gescheiden worden .~ Er werd verteld dat een man zag dat de vagina van zijn vrouw twee honden had die schuren, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Dit is een vrouw die zich wilde scheren, dus excuseerde hij de eland, dus ze sneed hem met een paar van een schaar, en de man kwam naar zijn huis en palpeerde de vagina van zijn vrouw, en hij vond het schaarspoor ….

…Wat betreft de hond, het is een zwakke en smerige vijand, en wie ziet dat een hond naar hem blaft, hij hoort van een klein persoon wat hij haat uit genegenheid, en wie ziet dat een hond zijn kleren scheurt, dan scheurt hij zijn vertoning of zijn geld verdrinkt of iets krijgt dat gehaat wordt volgens de hoeveelheid versnippering en wie ziet dat een hond het at of bijt, hij zal van die bovenstaande woorden krijgen, en als hij ziet dat hij een hond doodt, dan is hij de overwinning na hem, en als hij ziet dat hij een hond heeft gekocht of hem heeft geschonken, dan spreekt een deel van zijn familie hem tegen voor een deel van zijn kosten en dan geeft hij hem terug en wie een hond of ander dier op zijn bed of op zijn tafel ziet of in zijn knieën of op een plaats die hij ontkent, dan is hij een gemene man Hij spreekt zijn familie tegen, en wie een hond ziet die een deel ervan scheurt of iets dergelijks, dan is hij een immorele man die zijn zoon, dochter of jongen mishandelt…

…Kun je de uitdrukking van dromen leren? Of is de gave van God geeft het aan wie Hij wil van aanbidding , zoals gebruikelijk is bij een groot deel van de grensovergangen van dromen , en de mensen ? Is het een wetenschap die kan worden verworven en geleerd en er vervolgens vooruitgang in kan worden geboekt – al naar gelang haar talenten – of gaat ze op één niveau verder als resultaat van haar capaciteiten , die niet kunnen worden overtroffen? Is het een miraisah waarmee de eigenaar wordt afgesneden , of is het speculatie en veronderstelling , en de veronderstelling mist en gebeurt? Dat is duidelijk voor degenen die dit boek lezen , de auteur heeft de neiging zich bewust te zijn van de uitdrukking op een hoge, en door sommige profeten God uitgekozen , vrede zij met hen Kyousef, Abraham, Jacob en Mohammed, en blonk uit toen velen van de metgezellen eerbiedwaardige Abu Bakr, Omar en Aisha, en anderen, maar dit is geen wetenschap Farasa wordt geboren met de eigenaar, niet alleen de marihuana, en als de kruising van het visioen een van de eigenaren van deze twee typen is, is het beter en zijn mening is correcter, maar dit betekent niet dat we de deur sluiten om de visie anders dan deze twee typen te onderwijzen ! Ja , het drukt de visie uit van de fysionomie van de deur of de inspiratie die aan jaloezie wordt verschaft, maar ik heb hier een simpele vraag : wie wordt geclassificeerd als van deze twee soorten niet- apostelen van niet-voorouders, metgezellen en volgelingen van de geprezen? Wie anderen dit recht moet geven, zijn de apostelen – vrede zij met hen . ? Misschien was onder hen Mohammed, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij tot enkele van zijn metgezellen getuigde van hun superioriteit in sommige wetenschappen en kennis. Daarom getuigde hij tot Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, om uit te blinken in dit aspect, tegen Omar in het aspect van inspiratie, en tegen Ibn Abbas in de wetenschap van interpretatie enzovoort, er zijn veel vragen, maar de Boodschapper , vrede zij met hem En vrede zij met hem, moge God verheerlijkt en geprezen worden, zei: ~ Wat er wordt gezegd over gril (3) dat het niets anders is dan een openbaring suggereert (4)~. Vanaf dit punt analyseren we de vraag om het antwoord te vinden door ons begrip van de teksten en Bastaradhana-verhalen die we ontvangen voor senior overtochten, wat vinden we? We ontdekken dat deze goddelijke wetenschap in oorsprong schenkt, maar het kan worden geleerd en geleerd door te bestuderen hoe het uit te drukken wanneer degenen in de rij stonden , van de apostelen en rechtvaardigen, of erin uitblonken die na hen kwamen, die hem zagen van de mensen van deze wetenschap . Het wijst dit standpunt toe, de opkomst van veel metgezellen aan deze zijde en leert hem door de handen van de Boodschapper van Allah vrede zij met hem . Laten we eens kijken naar de woorden van Abu Bakr, de Profeet vrede zij met hem bij een bepaalde gelegenheid toen hij werd onderbroken door het visioen van de Profeet dat is : Ibn Shihab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa tegen Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr, ik zag dat Kanye je voorrang gaf en ik graad Vsbaktk Bmrqatin en een half ~ , hij zei : O Boodschapper van Allah, moge Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar, genoemd door Suyuti in het groot en toegeschreven aan Ibn Saad-eigendommen ‘1’). Hier vinden we de Profeet vrede zij met hem Biskute de uitdrukking van Abu Bakr alsof hij hem een ​​gezondheidscertificaat gaf voor deze uitdrukking . . We vinden in een andere positie een ander visioen zegt, en dat is : vrede zij met hem, zei hem : ‘ Ik zag of ik de massa passeerde Vagamtha in mijn mond en ik vond de kern Aztna Vlfeztha , nam toen een andere Vagamtha waar de kern Vlfeztha vond, en nam toen een derde Vagamtha en vond de kern van Vlfeztha ~ , dus zei Abu Bakr : Laat me die oversteken. Hij zei : Hij zei : ~ Steek het over .~ Hij zei : Het is uw leger dat u bent gestuurd om te begroeten en te winnen, en zij zullen een man werpen, en hij zal hen zoeken in uw plicht, en hij zal hen aanroepen . Hij zei: ~ Evenzo zei de koning .~ Overgeleverd door Ahmad in Musnadah, merkte hij hier op dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de waarheid niet vleide toen hij aan Menna Abu Bakr werd gevraagd om het over te steken, en ware het niet vanwege zijn kennis van Abu Bakr’s vindingrijkheid, hij zou niet hebben ingestemd met een trommel, en hij merkte hier op dat de edele Boodschapper dit zei . Tijd voor Abu Bakr : ~ Koning zei ook ~ , geef hem een hoog getuigenis van de gezondheid van zijn woorden . Iemand, als je mag zeggen : dat Abu Bakr, die deze wetenschap inspireerde, er geen ruimte is voor fouten bij hem, en reageer op dit standpunt dat tegenover Aboe Bakr en hem hier zondaars in een ander onderwerp zag, en dit bewijst dat dit de wetenschap leert, haar kan erin slagen te leren als Hij faalt en misschien fouten maakt . Zie deze andere positie . Ibn Abbas, moge Allah tevreden dat het gebeurde dat een man kwam naar de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag vanavond in een droom parasol ‘1’ Tnnzv ` 2 ` ghee, honing, en ik zie mensen Atkvvon inclusief ‘3’ Valmcetkther en onafhankelijk, en als Oorzaak ( 4 ‘ ) Hij van de aarde naar de hemel ging, en ik zag dat je het geld nam, dan werd er daadwerkelijk een man achter je aan genomen, een andere man werd feitelijk door hem meegenomen, toen werd een andere man door hem meegenomen en hij sneed hem af en toen bereikte hij hem daadwerkelijk . Abu Bakr zei : O Boodschapper van God, mijn vader, jij en God, laat me Flaabrnha tegen hem zeggen, de Boodschapper van Allah : ~ Oabbarha ~ , en in de roman prijzen : ~ door ~ Abu Bakr zei : De overkapping van de islam is . Wat betreft de Antef van honing en ghee, de Koran Hlaute Tntef Valmcetkther uit de Koran en de toekomst . De reden om van hemel naar aarde te verbinden, het recht dat jij Neemt hem Vialik God, dan neemt hij door een man Viallo hem, dan neemt hij een andere man, Viallo hem, en dan neemt hij een ma n zal van hem worden afgesneden, en dan verbindt hem Viallo hem . hij vertelde me, o Boodschapper van Allah, mijn vader, jij dat ik werd neergeschoten of ik miste? en hij zei dat de Profeet vrede zij met hem : ~ Ik was een en miste er een paar? Aboe Bakr zei : Bij God, o Boodschapper van God, heb je me verteld wat ik verkeerd heb gedaan? Hij zei :~ Zweer niet , ~was het eens. . Kroon met deze moderne lange pauze dat is : dat Abu Bakr werd hier niet in een aantal van pijn zijn woorden en dus reageren op een man die zegt : dat Abu Bakr, die het uitdrukt visie of inzicht en inspiratie is er geen ruimte voor het verhaal van het martelaarschap van meningsuiting, heb ik het visioen geleerd . Hij die bij hem was vóór het profeetschap, noemde de uitdrukkingsvisioenen van hen niet . Integendeel, naar mijn mening zijn ze afgestudeerden van de school van de leraar van de natie, die vroeger vroeg hen toen ze ze zagen , en hij zei vaak tegen hen toen hij langs ons liep : ~ Degene van jullie heeft een visioen gezien .~ Zoals in Sahih Muslim `2` , en de mensen zeiden wetenschap : dat de voordelen van deze lezing : inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, en de Profeet vrede zij met hem om hen de interpretatie van visioenen en deugden te leren , en opgenomen uit het nieuws van het ongeziene, dit is zoals je dagelijks ziet uit de lessen van de profeet vrede zij met hem voor de oren van metgezellen, waarin ze niet alleen onderwijzen, maar ook onderwijzen en in dialoog treden en uitleggen aan en ontwikkelen , en Hola die blonk uit in de uitdrukking van visioenen van hen zijn Kaltlamiv in de handen van hun leraar, van wie sommigen uitblonken in de wetenschap van interpretatie, en sommigen van hen blonken uit in jurisprudentie, Sommigen van hen blonken uit in de wetenschap van erfelijkheid, en sommigen van hen blonken uit in de moderne wetenschap is het geen wonder dat sommigen van hen uitblinken in de wetenschap van expressie . En als we dit accepteren . Theoretische leertheorie, evenals kan in onze tijd bekwaam zijn in de wetenschap van expressie en kunnen deze deze kunst aan anderen bestuderen, en deze opvatting kan voor sommigen in deze wetenschap een vreemde zijn, maar misschien lijkt Thrjhm van deze wetenschap meer op inspiratie en fysionomie alsof het een imitatie is van de apostelen en werd ze in verlegenheid gebracht Van deze kant , en vanuit het standpunt van de schrijver dat deze mening ondergeschikt is en anderen verplicht te doen wat niet nodig is. Dit wordt gezegd tegen degenen die degenen schenden die naar visioenen proberen te vragen en de uitdrukking leren. Al-Nawawi zei, als commentaar op de hadith van Samarah bin Jundub : Als de profeet ‘s morgens bad, kwam hij met zijn gezicht naar hen toe en zei: ~ Heeft iemand het gezien? Had je gisteren een visioen? ~ Dit omvat de wenselijkheid om te vragen naar de visie en het initiatief nemen om het te interpreteren en te bespoedigen aan het begin van de dag, en het omvat de toelaatbaarheid om te spreken over kennis en interpretatie van de visie en dergelijke . Imam Ibn al- Saadi zei ( 2/442 ) , als commentaar op het vers dat Allaah schenkt aan Yusuf-interpretatiegesprekken : dat waar oorspronkelijk een uitdrukking van visie was, de wetenschap van expressie, wetenschappelijke missie die God geeft aan wie Hij wil van Zijn slaven, en dat de menselijke wetenschap zal worden beloond op instructie en leren . En daarom bewees het dat Umar ibn al- Khattab de meisjesnamen van Umay Ktamip voor Taperalraaa vroeg als Tahdheeb ibn Hajar (12 \ 399 ). Volgens Ibn Sa’d in de lessen (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib was om de visie van mensen uit te drukken , en hij nam het van de namen van het meisje Abu Bakr en nam de namen van haar vader en nam hem Abu Bakran Waller Sol Karim vrede zij met hem . Ibn Abd al- Barr zoals in de laars ( 1/313 ) Commentaar op het interview Samra ook : Deze h’adieth geeft aan dat ter ere van wetenschappelijke visie en deugden ; Omdat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, alleen naar haar vroeg om het hem te vertellen en door te geven . En zodat de metgezellen weten hoe ze moeten spreken over de interpretatie ervan, en Sheikh Muhammad Ibn Abd al-Wahhab zei dat, net als in de verzameling van zijn boeken ( 5/130 ), de wetenschap van expressie een ware wetenschap is die God zegent met wie hij testamenten van aanbidding . Hij zei ook (5 \ 143 ): Openbaring is een ware kennis van God genoemd in de Koran, en want er werd gezegd : weerspiegelt niet het visioen alleen is een van de geleerden Ptooelha, want het is de openbaring van de secties . Heeft Shatibi genade van God in goedkeuringen gewaarschuwd (2 \ 415): dat er geen voordeel is en versluierd geef het Alnaa vrede zij met hem alleen als vrijgesteld, maar het heeft zijn natie-model gekregen, dit leert Extrapolatie, en dat het de openbaring gaf aan hem, en zijn natie kreeg een visioen Goed . Ibn Hajar zei : aandringen op de visie van wetenschappelijk onderwijs en de uitdrukking ervan aan de linkerkant en het weglaten van de vraag en de vloek de deugd over wat de afgestudeerde toegang inhoudt tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van de objecten . E zijn woorden . Dus als de leerling de instrumenten heeft van deze kennis van kennis van de Koran, de Sunnah, beheersing van de Arabische taal, de spreekwoorden en de notulen van deze kennis, wat belet hem dan om de uitdrukking te leren en deze vervolgens uit te drukken? Ik denk dat dit een legitiem recht is, en kennis is breed en er niet door omgeven, maar mijn standpunt moet een student zijn die goed is in deze kennis en goed is in het exporteren naar anderen die door God zijn begiftigd om de informatie en het vergemakkelijken voor de ontvangers. We moeten de weg niet openen voor het publiek dat niet over de tools van deze kunst beschikt, van degenen die het zelf oplossen en beroofd zijn op basis van een vluchtige droom . Hier zijn de beelden van eenvoudige absurde geesten van sommigen van hen : In sommige Palestina wacht de binnenplaats van de Grote Moskee op het Akhosv-leger, dat naar het huis van God zal komen en zal zuiveren van Tdnashm en vliegtuigen laten vallen en recepten uitgeven op basis van dromen en zo gaat de lijst op Zal ik me afvragen dat onze natie een natie van dromen is geworden? Zelfs aanbidding kwam dromen binnen vanuit de breedste poort, kijk naar de Nacht van Kracht, je vindt het gedefinieerd door visioenen, en kijk naar naastenliefde om het grootste motief te vinden, zeggen de doden tegen deze mensen ! Veel mensen zien dat de deur van naastenliefde pas opengaat als Itsedk uitlegt dat zijn droom tekortschiet in de deur . Wilt u meer voorbeelden en grotere afbeeldingen? Bij God, sommigen van hen gooien een vrouw met hoererij vanwege een droom waarin hij een vrouw zag, dus een les voor zichzelf door enkele boeken te lezen dat ze een overspelige is, dus scheidde hij van haar ! Er zijn zelfs mensen die beweren dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) naar hem toe kwam in een droom en hem beval Nhah, en toen hij zich bewust werd van mensen en begon te werken zoals in deze visioenen ! De browser, bijvoorbeeld, het internet dat naar de kwantumgod Il kijkt, analyseert en verhandelingen die bladerden en vonden op basis van een visioen van hier of daar, en misschien grapt wat ik las, bevestigt dat de Mahdi pelgrims was in dit en dat, en het incident van een pelgrim neersteken die naar verluidt doordringt dat de Antichrist die het visioen bouwde haar zag op de avond van het incident ! De schrijfster stelt een belangrijke vraag : wanneer moet de natie van haar dromen wakker worden gemaakt en gehecht aan de wetenschap ten tijde van de wetenschap? Wetenschap heeft zijn voorwaarden, instrumenten en methoden, die niet kunnen worden overwonnen, wetende dat de expressie van Ashraf-wetenschap niet de moeite waard is dat een mens visioenen uitdrukt, moet kennis van de Koran en zijn woorden zijn. Als hij er een zag, bijvoorbeeld iets, dan zou hij eerst de Koran moeten beschouwen, hij vond een verband tussen het visioen en de staat van de verzen die ze hier met elkaar verbinden en voorbeelden geven : het schip kan bijvoorbeeld oversteken om aan de woorden van God te ontsnappen. Almachtige : De Almachtige zei : ~ We hebben hem en de eigenaren van het schip gered ~ ( Spider : 15). En hout kan door de huichelaars gaan vanwege het gezegde van de Almachtige : ~ alsof ze hout waren ~ (Al- Munafiqun : 4). Het kind kan de vijand passeren vanwege de uitspraak van de Almachtige : “ Dus de farao’s pakten hem op, zodat ze een vijand zouden hebben en van verdriet . En as kan door de ijdele actie van de Almachtige gaan, zeggende : De gelijkenis van degenen die hun daden niet geloofden door hun Heer als as waarmee de wind versterkte ( Ibrahim : 18). Dus de Sunnah, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, legde de basisprincipes en regels voor deze kunst vast, en hij vertelde de metgezellen over hun literatuur en typen en vroeg hen naar hun visioenen en drukte ze voor hen uit. . Voorbeelden en aspecten ervan zijn genoemd in de vouwen van het boek, dus herhaling is niet nodig, maar hij moet hier weten dat de visioenen van de profeten waar zijn. Van God, de plicht tot uitvoering op het eerste gezicht, of het reageert op het beeld van symbolen, en deze symbolen worden uitgelegd door de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, aan haar metgezellen, en dan zien ze hoe ze gerealiseerd worden als tastbare materiële feiten . Dit is een van de ervaringen die deze metgezellen hebben meegemaakt, dus ze hebben er baat bij gehad, en moge God later tevreden over hen zijn . Het is ook noodzakelijk om de oorsprong van deze kunst te kennen, dat de lentetijd een van de beste tijden is voor visioenen, gebaseerd op het gezegde, vrede en zegeningen van God zij met hem : “ Wanneer de tijd nadert, zal de visie van de gelovige liegt nauwelijks . ~ (1) Moslimvertellers, en ik heb hem aangegeven en dat de betekenis ervan gelijk is. Dag en nacht en deze lente wordt jaloers . . Hij moet ook de waarden kennen van de mensen die hun visioenen over hem vertellen, dus de visie van eenvoudige werkers is niet de visie van de mensen van posities en geleerden, en hij moet weten over hun landen, doctrines en de tijd van de visie . Evenzo moet hij weten dat leeuwen en vogels – behalve wat zeldzaam is – in de uitdrukking mannen voorkomen en dat tarwe, gerst, honing, wol en ijzer vaak geld zijn, en dus heeft deze kunst regels en is het niet gemakkelijk te bereiken. Het moet eerder worden bestudeerd en in de leer gedaan door Majid, die er perfect voor is voor degenen die willen leren, en God ik weet het ….

…Is het toegestaan ​​om God in een droom te zien? Het antwoord hierop : dat de mensen van meningsuiting het erover eens zijn dat het toegestaan ​​is om God in een droom en gezondheid te zien , behalve dat de Profeet vrede zij met hem is . Ibn Albaqlani zei : zie God in een droom gedachten in het hart van een semantiek achter mij over dingen dan of wees zoals elke andere bittere Iaat , en God weet het (1). Vraag : Wat is de etiquette van goed zicht? Wat is haar voorbeeld? A : De geleerden noemden etiquette die degenen die een rechtvaardig visioen zagen, zouden doen, namelijk : 1 Om er dankbaar voor te zijn . 2 • Anne Astbhr uit . 3 • Anne wordt gesproken, maar iedereen die liefheeft zonder de gehate . Vrede zij met hem, zei hij : Als je een visioen van liefde zag, want hij is van God , Fleihmd door God en het gebeurt . . ~(2) . De secties van Openbaring corrigeren inspiratie als al een Maagayh God in het hart van de dienaar, zegt een woord tot de Heer, zijn dienaar in een droom, zoals hij zei bin stille aanbidding en anderen, waaronder : de samenvloeiing van de geest van de slapende leven van de dood van zijn familie en zijn familie en zijn metgezellen , en ik zal het later wel in een grotere activering, als God het wil . , waaronder : de beklimming van zijn ziel aan God en haar aan hem . inbegrip van : het invoeren van de geest van het Paradijs en Mhahadtha en andere (3). ___________________ (1) Ibn Hajar – op – (388 \ 12) (2) vertellers Bukhari ook in de Open – op – (369 \ 12) (3) zoon van waarden – geest – op – blz. 63 ** onder vermelding van Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Werd er bijvoorbeeld voor iemand die een goed visioen wilde zien, voor het slapengaan wat manieren gedaan of wat rare dingen mee te nemen? Het is reeds vermeld dat sommige van de zieke mensen hebben een dergelijke fout gemaakt , want het is als hij zelf een bepaald persoon , bijvoorbeeld , en zijn toestand verslechtert door de woorden van degenen die de ziekte te verhogen met hun beschrijvingen aan hem, zoals hun gezegde : Ma’oun , met een ziel . . . Enz. , Want deze situatie kan de eigenaar ervan duwen totdat hij een godin begint te vragen een droom te zien waardoor hij weet wat zijn toestand is , en hij kan denken aan degene die hem in deze situatie heeft veroorzaakt , of aan heksen , of aan een puber , en hij ziet in slaap , en vaak ziet hij het als pijpdromen – en dit is het geval – maar we kunnen een persoon hebben die niet lijdt aan enig pathologisch symptoom , zo noemden de geleerden van meningsuiting in een zaak die hij heeft moraal, waaronder : waarheidsgetrouw zijn in spraak en accent , slapen in een licht , aan de rechterkant , en een soera reciteren tijdens het slapen : (En de zon verduidelijkt het ) (1), en soera ( en de nacht als wazig ) (1), Soera : vijgen , oprechtheid en Almaoztin , dit met betrekking tot de Koran , ik vond geen bewijs voor deze toewijzing van dit hek , en gaf opdracht tot een andere oproep voor deze smeekbede : ( O Allah, ik zoek toevlucht bij u tegen slechte dromen En ik zoek mijn toevlucht bij u tegen de manipulatie van de duivel bij het waken en slapen , o God , Ik zoek je een visie van goed, oprecht, nuttig en onvergetelijk . Oh God , laat me zien waar ik van hou in mijn droom ) ‘1’. Er is geen twijfel dat de pure smeekbede van een persoon ligt in de buurt te worden beantwoord , vooral als hij dingen die de oproep beantwoord, waaronder doet : om heerlijk in voedsel, niet te drinken of eten alles maar goed , aan te dringen op God in smeekbede , en om Hem te smeken met honderd recepten, dit is passend voor hem om te antwoorden – vooral – als er een lange reis was die een overdrijving in kleding en vorm nodig had , en ik vond niets uit de Sunnah om deze smeekbede te ondersteunen dat Ibn Hajar gaf tijdens de verovering , dan is het niets meer dan een gebed , en een persoon roept God waarmee . God opent het, misschien wat Ibn Hajar van deze deur ademt ….

…Wat vind je van degenen die erop staan ​​dat je enkele angstaanjagende dromen interpreteert? Ik behandel ze met wat ik heb geleerd van de Sunnah op gezag van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, door zulke dromen niet te uiten en er over te waken volgens wat er staat . Het is een feit dat ik verdrietig ben omdat velen dit standpunt niet begrijpen, maar ik zou graag willen dat ze weten dat het goede voor hen is om het niet uit te drukken, en ze zoeken niet naar iemand die het voor hen doorkruist , zoals hij kan het op een haastige en beangstigende manier oversteken, en op dat moment kan het vallen, zo God het wil, en op dat moment heeft spijt misschien geen nut ….

…En wie ziet dat een dode hem iets van eten en drinken geeft en het niet eet, dan vermindert hij zijn geld met zijn maat, en dat hij het eet, is goed en nuttig, en als hij hem iets geeft van de goederen van de wereld, dan is het een goede gebeurtenis en is er hoop gekomen en wie een dode ziet, geeft hem iets van zijn kleren en trekt hem aan, dan zal er verdriet en ziekte zijn, en als hij het niet aanraakt en laat staan ​​tot hij het aanneemt De dode persoon en zijn kleding, omdat het eerder het bewijs is van zijn reis van de wereld en Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kledingstukken gaf, werd toen rijk, en wie zag dat een dode de zijne had geleend. kledingstuk en vroeg hem toen, het is een bewijs van de rechtspraak van die dode persoon uit goedheid en wie zag dat een dode hem een ​​oud kledingstuk gaf, geeft gebrek aan.De ziener, zelfs als het kledingstuk nieuw is, geeft zijn rijkdom en hoge waarde aan, en wie ziet dat een dode hem heeft gegeven iets uit de Koran of boeken van jurisprudentie en dergelijke, dan is dit het bewijs dat de verzoening van gehoorzaamheid heeft plaatsgevonden en wie ziet dat hij iets aan de doden heeft verkocht, dan is het bewijs dat dat ding duur is en wie ziet dat hij heeft iets aan de doden gegeven Zijn antwoord op hem, omdat het schadelijk en gebrekkig is, en sommigen van hen zeiden dat iedereen die zag dat de doden hem iets van de lieveling van de wereld had gegeven, dus het is beter voor hem vanaf een punt waar hij is niet meegeteld, en wie ziet dat de doden hem kennen, zal evengoed goedheid in zijn religie hebben, en wie denkt dat hij zijn kleren uittrekt en ze draagt ​​voor de doden, hij zal dit volgen als hij weet dat het is uit zijn bezit, en dat schaadt hem niet en alles wat hij ziet zal niet. Zoals hij het aan een dode gaf, dan is het niet aan Mahmoud behalve in twee gevallen. Als hij ziet dat hij zijn oom of tante iets heeft gegeven, dan heeft dat gevolgen voor een erfenis, en het zien van de oom en tante op welke manier dan ook dat het veilig was voor niet-bestaan, en wie ziet dat een dode voedsel koopt, dan is het van weinig bestaan, en als hij het verkoopt, zal het depressief zijn en wie ziet dat hij zich overgeeft aan de doden, dan predikt hij en keert terug verloren van hun misleiding…

…De ziekte van een vogel is de verachtelijke van de vogels, en als je het in een droom ziet, duidt dit op een volk dat geen schepselen heeft en nutteloos in zich is . En het zien van deze pijn duidt op plezier, spel, vreugde, vreugde en overwinning op de vijanden . Het is slecht, bedroefd en dwaas om de heersers van het Sultanaat te zien vanuit vogels in een droom . Zien waar iemand zich prettig bij voelt, is een bewijs van echtgenoten en kinderen, en zien wat niet aanhankelijk is voor een mens is een bewijs van omgang met tegengestelden en niet-Arabieren . En Alkasir zien van monsters en lucht . En het uitgesteld zien, glorie en macht, voordelen en levensonderhoud . Zien wat vlees wordt gegeten, is een gemakkelijk voordeel . En het mannelijke zien van de vogel is mannelijk, en het vrouwelijke is vrouw . En de onbekende mensen zijn vreemden en zien wat goed en slecht is in opluchting na ontbering, of gemakkelijk is na ontbering . Zien wat er zowel overdag als ‘s nachts verschijnt, is een bewijs van de durf en de intensiteit van het verzoek . Zien wat er ‘s nachts verschijnt en overdag blijft, duidt op bescherming . Zien wat slecht is en wat niet goed is, duidt op de vijanden . En wat goed is zonder kwaad, zijn visie duidt op veiligheid tegen angst en wettig levensonderhoud . Zien wat er in de brand verschijnt en ‘s nachts blijft hangen, duidt op het met pensioen gaan van verschillende banen en het bespioneren van het nieuws . Zien wat geen waarde heeft bij het ontwaken als het waarde heeft in een droom duidt op hypocrisie en het onrechtmatig consumeren van geld, en vice versa . Zien wat niet vliegt als het in een droom vloog, duidt op het verbreken van het verbond en immoraliteit en vice versa, als je ziet wat er in een tijd zonder tijd verschijnt, en als het op een te vroeg tijdstip verscheen, was het een bewijs dat dingen op hun plaats of anders waren gezet van vijanden en vreemd nieuws, en om te verdiepen in wat mensen niet aangaat . Het zien van een inwoner in het water zijn mensen die er geld mee verdienen, of mensen van vroomheid en zuiverheid, en dit is een algemeen gezegde over vogels – een maatstaf voor wat niet wordt vermeld -….

…Waarom zien sommige mensen angstaanjagende dromen? Vraag / Waarom zien sommige mensen angstaanjagende dromen, geen gelukkige en veelbelovende dromen, en heeft dit een wetenschappelijke verklaring? Bij deze vraag vind ik dat ik de aandacht moet vestigen op enkele belangrijke punten : 1) Dat de droom van Satan een realiteit is en geen metafoor, en deze mening werd door meer dan één imam geformuleerd en verklaard, inclusief de imam Muhammad al-Saffarini bij het uitleggen van de trilogie van Imam Ahmad’s keten van overlevering, die een daad van Satan is, evenals zijn daden. De andere, zoals : waswasah, verleiding, vasthouden aan het rijm van de slaper, huilen bij de neerknieling van de zoon van Adam, op de vlucht bij de oproep tot gebed, en vergeet hier niet dat de duivel de bloedbaan van een persoon stroomt, en kijk om hier zeker van te zijn met het gezicht van woede, hoe het verandert en rood wordt !!! 2) Er werd overgeleverd in de Sahih op gezag van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Satan breit op het rijm van een van jullie hoofd , als hij drie knopen sliep, raakte hij de plaats van elke knoop op je voor een lange nacht en viel hij in slaap . Als hij wakker wordt, zal de herinnering aan God een knoop oplossen en als hij de wassing verricht, zal een knoop worden losgemaakt. Als hij bidt, wordt een knoop losgemaakt . Al-Bukhari, moge God hem genadig zijn, had het recht door te zeggen : Hoofdstuk over het houden van Satan op het rijm van het hoofd als hij ‘s nachts niet bad, en wat ermee bedoeld wordt is het avondgebed, zoals Ibn Hajar zei in zijn commentaar op Al-Fath . Dus kijk, o God, zorg voor u, naar gebed, hoe u de eigenaar ervan beschermt , en het is de eerste verdedigingslinie – dat wil zeggen diner – tegen de vervloekte Satan en zijn wantrouwen en bedrog, en mediteer dan met mij, de Almachtige, die zegt : [ Mijn dienaren hebben geen autoriteit over hen, en uw Heer is voldoende als rentmeester ] Al-Isra : 65. En de Almachtige zei : [ Mijn dienaren hebben geen autoriteit over hen behalve degenen die u volgen onder de verzoekers ] Al – Hijr : 42. Degene die deze daden van herinnering, gebed en wirds verzaakt, heeft zijn forten laten vallen door zijn eigen keuze, en is tevreden met de invasie van zijn vijand, en daarom moet je de wirds reciteren, waarvan de belangrijkste de vers van de Heilige; Het is bewezen dat het de lezer bewaart totdat het wordt, en je moet je aan gehoorzaamheid houden, zodat je veilig bent voor de vervloekte Satan tijdens je ontwaken en in je slaap, en God weet het het beste ….

…V : Hebben afbeeldingen en symbolen die mensen in hun dromen zien, als ze op elkaar lijken, één enkele uitdrukking? A : Deze vraag wordt vaak gesteld , dus heeft wat een persoon in zijn slaap ziet één uitdrukking die niet verandert , wat betekent dat een man bijvoorbeeld de zon en de maan zag, zodat ze een symbool zouden zijn van zijn ouders , een slaaf en een vader , analoog aan Jozefs visioen , en wie een koe zag, duidt de Sunnah aan zoals Jozef die overstak , enzovoort . . Het antwoord : Nee , de visioenen verschillen in hun uitdrukking van persoon tot persoon , en van tijd tot tijd, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, door zijn visioenen toen hij de koeien zag die werden geslacht , door hun metgezellen op een zondag, moge God tevreden met hen zijn, en Jozef, vrede en zegeningen zij met hem, door de vette koeien in de vruchtbare jaren waarin ze overvloedig aanwezig zijn. Levensonderhoud en magere koeien, in jaren van droogte waarin het levensonderhoud en de regen afnemen . De verwijzing naar de kruising in dit visioen, en hoopt toe te voegen aan hun bewoordingen, en hoopt in het geval van de eigenaar en de tijd van Openbaring, en dit alles trekt hem aan het kruisen van de uitdrukking , de zon heeft bijvoorbeeld meerdere aspecten in termen van expressie en in deze verwijzing naar de kruising . Ten eerste werd er gezegd : ik zag de zon en de maan het grondwater binnendringen, zei sterven, en protesteerde, zeggende de Almachtige : { Als bliksem (7) en verduisterde maan (8) en verzamel de zon en de maan (9 ) De mens zegt dat dag waar te vluchten (10) ( opstanding : 10 – 7). Hij zei dat Habis bin Saad al- Tai de heersers waren van het tijdperk van de rechterlijke macht , o Commandant van de Gelovigen : ik zag de zon en de maan Aguettlan, en de sterren tussen de twee helften . Umar zei : met welke jij ook? Hij zei : met de maan tegen de zon . Omar zei : ik was met een vers Geprezen, ga, ik werk niet voor mij werk, niet alleen doden door het te dragen . . Het was zoals Omar, moge God tevreden met hem zijn, zei, dus hij werd gedood op de dag van Safeen ( 1` ) , en Jozef toen hij zijn visioenen over de zon en de maan zag met zijn ouders . De zon en de maan als je erover nadenkt , er was niemand in de zin in deze visioenen, en daarom laat het je diffuse dwaling zien tussen mensen – en vooral – het publiek van hen, wanneer ze bijvoorbeeld de doden zien , denken dat het zo is een metafoor voor de korte termijn, of indicator van de boodschap of zal niet worden geïmplementeerd, en wanneer ze in Dreams huilen, zeggen ze : Hij is vreugde, en dit is niet correct zoals het ons door eerder bewijs leek ….

…Is wat we zien in een droom van visioenen , dromen , of Alodgat , in kleur , of zwart-wit? Als een van jullie over deze vraag nadenkt en er een antwoord op zoekt, dan kan hij op zoek gaan naar een antwoord erop door : te proberen terug te halen wat hij eerder in de slaap heeft gezien … en sommigen slagen er misschien in het zich te herinneren . Anderen kunnen mislukken . Maar zeer zeker zal zeggen dat we niet weten of wat we zien in kleur of in zwart-wit . Ik zeg hier mijn eigen mening door onderzoek en vragen, dat het meeste van wat we zien in zwart en wit is, en er zijn weinig visioenen in kleur, en op dat moment heeft de kleur die in de droom kwam zijn sterke betekenis en er zijn er veel voorbeelden die bij me opkwamen, of het nu tijdens de presentatie van het droomprogramma was, of tijdens mijn uitdrukking in Op maandag of vrijdag, waarin er een verwijzing is naar kleuren in visioenen, maar wat in de Koran of Sunnah wordt gevonden, is gebaseerd op het, en er is bewijs voor het bestaan ​​van kleuren in een droom, wat Al-Tirmidhi vertelde in het boek Openbaring, hoofdstuk over wat er in het visioen van de profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, in de weegschaal En Waterman, op gezag van Aisha, die zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd gevraagd naar een krant, en Khadija zei tegen hem : Hij geloofde je en dat hij stierf voordat je verscheen, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ( ik toonde hem in een droom met witte kleren aan, zelfs als hij van de mensen van Hellfire was. Hij zou zich anders gekleed hebben .) De aanwezigheid van kleuren wordt ook aangegeven door de hadith van Abdullah bin Salam, die Al-Bukhari vertelde in zijn Sahih, en hem zelfs de titel gaf door te zeggen : De deur van het groen in de droom en de groene tuin , en de hadith werd erin gepresenteerd, en daarin : Abdullah bin Salam passeerde een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Omar, en ze zeiden : dit is een man van de mensen van het Paradijs, ik zei : geen verteller zei: ze zeiden dat en dat, hij zei : Halleluja ! Ze hadden niet mogen zeggen waar ze geen kennis van hadden, maar ik zag alsof er een pilaar in een groene weide was geplaatst en er een lendenen in was opgericht, en in zijn hoofd was er een lendenen, en op de bodem ervan was een schoner, en hij was de bediende, of de bediende, en dat werd hem verteld, dus ik ging uit elkaar totdat ik de pijl nam . Ze vertelde het aan de Boodschapper van God, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: [ Abdullah zal sterven terwijl hij de meest betrouwbare pijl neemt ]. Dit bewijs bewijst wat u zei, en God weet het het beste ….

…Wat is uw standpunt over degenen die u vragen naar de betekenis van sommige symbolen in dromen of dromen, alsof iemand vraagt ​​naar de betekenis van : vuur , bijvoorbeeld , of djinn , of fruit , of slangen enzovoort? Hebben deze dingen een specifieke betekenis? Dit gebeurt veel van bellers . Mijn antwoord is dat deze vraag niet klopt, en ik ben niet met iemand die dromen op deze manier interpreteert. Omdat visioenen ( blokken ) misschien niet verdeeld of gescheiden zijn tussen hun symbolen, en het visioen misschien een slecht symbool heeft, maar het kan van goede betekenis zijn gezien de factor van de tijd waarin het visioen werd gezien. Als vuur bijvoorbeeld, is het aangenaam in de winter en verwoest in de zomer . De betekenis van een slecht symbool kan ook worden afgeleid door andere symbolen die een goede betekenis hebben in het visioen . Zo zie je dat de vraag op deze manier verkeerd is, en een enkel symbool kan vele connotaties hebben die van persoon tot persoon verschillen op basis van geslacht, beroep, burgerlijke staat of woonplaats; woont hij bijvoorbeeld in de zee of in de woestijn, of in steden of dorpen … … enzovoort ….

…De definitie van visioenen en dromen in termen van de taal van visioenen is een meervoud van visioenen en kan worden uitgesproken zonder te neuriën op het werkelijke gewicht . Het is in de taal wat wordt gezien tijdens de slaap, afgeleid van het werkwoord zagen . Het is oorspronkelijk een bron zoals links . Toen ik een naam maakte toen de slaper het zich voorstelde, werd het verloop van namen en visies gemaakt met een afleiding om de tijd met het gezichtsvermogen waar te nemen . En voor degenen wier visioenen overvloedig aanwezig zijn : ( zie ). De droom van het annexeren van ha en rustgevende lam . Het is toegestaan ​​om je bij hen aan te sluiten, dus wordt er gezegd : Droom . Een droom is afgeleid van een droom en de betekenis ervan is een visioen in zijn slaap . Zei : de droom van iets dat hij in zijn slaap zag en de droom van een droom en de betekenis ervan van achteren in zijn visioen zou Balhi dromen, elke gespot in zijn droom, elke mening over zijn visioen vervloeken en combineren : dromen, vraag hier hoeveel keer ontving het woord dromen in de koran ontving dit woord tweemaal in de koran : 1 – het vers ( ze zeiden dromen en wat we interpreteren dromen Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – het vers ( maar ze dromen maar vervalsten het is een dichter Vlaotna-vers stuurde de ouden als ) [ profeten : 5] het eerste vers betreffende Jozef met koning . En de tweede in het verhaal van de Arabische polytheïsten die Mohammed bespotten, moge God hem zegenen en vrede schenken (1), moge God hem zegenen en hem vrede schenken . En ook de vraag woord kreeg een visioen in de Koran? Ontving het woord van Openbaring in de Koran ) vier keer zijn als volgt : A – vers : O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als jullie visioen voorbijgaat [ Yusuf : 43] 2 – het vers : En we maakten het visioen dat Orinacc alleen een verzoeking voor mensen en de boom vervloekt in de Koran en ze alleen maar vergroten Nkhuvhm wat een grote tirannie [ Isra : 60] 7 – vers : Openbaring heeft ook bekrachtigd Voorwaar Wij belonen weldoeners ( Saaffaat : 105 ). 4 – de Almachtige zeggen : De oprechtheid van God, Zijn Boodschapper, de visie van rechts ( open : 27 ). (1) Het eerste vers betreffende de koning met Jozef en het tweede vers dat door het visioen van de profeet moet worden aangewezen, tonen haar vrede zij met hem de nacht van de familie naar het heilige huis waar . Hij wilde afslachten, en de vierde was de kwestie van het zien van de Boodschapper toen hij dacht dat hij Mekka zou binnengaan en Umrah zou verrichten . ___________________________________ (1 ) Zie : Concordantie van woorden Koran • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beiroet – Libanon – Geen geschiedenisartikel ( Daghth ) p. 421 * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Hoe zit het met het zien van slangen en slangen , en heeft het een specifieke betekenis? Het is erg beangstigend om slangen te zien in het algemeen, en ze zijn de zevende van de mens, en de mens is zeven, dus vrees hem en vrees hen, en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, heeft ons toegestaan ​​ze te doden in de oplossing en het verboden in de hadith van vijf mensen die worden gedood in de oplossing en het verboden, en hij noemde ze in een van de overleveringen : de slang . Voor de schrijver van deze regels variëren de betekenissen van het zien van slangen, afhankelijk van de tijd van de visioenen. In de zomer of winter kan het zien ervan in de winter lichter zijn, maar het kan een indicatie zijn van een verbetering van de medische of pathologische toestand van de zoeker, en iedereen kent het verband tussen de slang en het medicijn, en het kan een indicatie van genezing door hekserij, en het verband tussen de slang en magie is duidelijk, en ik bedoel de magie van magiërs toen de touwen werden alsof ze leven waren, dus Mozes vernietigde hun magie met een echte slang, en laat het je dus weten, O kruising, dat het zien van de slang in het bijzonder in de winter kan duiden op genezing door magie ! En ik weet dat je misschien verrast bent door deze lezing, maar dit is de waarheid die ik bereikte na overweging, analyse en studie . Slangen in de winter kunnen een teken zijn van regen, en deze afleiding uit hun taalkundige betekenis, want ze leven en water, God heeft er alles uit gemaakt wat leeft en overpeins het woord levend ! Het zien van jonge slangen kan een prettige betekenis hebben voor een getrouwde vrouw, namelijk dat ze zwanger zal worden en dan zal baren, want het kleine leven is een metafoor voor het bestaan ​​van de ziel of het leven van een nieuw klein wezen, dat is deze kleine pasgeborene. die zullen worden geboren met de toestemming van God … Hier is een symbool als dit, het kan bang zijn voor de eigenaar, maar zoals u opmerkt, is de betekenis ervan heerlijk . Vooral lange slangen kunnen een symbool zijn van de darm en het comfort of de ziekte die erin gaande is, of het kan een symbool zijn van familieleden, en het kan de tijd van het zien zijn. Zomer of winter is de grootste rol bij het definiëren van de betekenis, of het nu goed of slecht is, omdat de slang in de zomer is en vaak een slechte betekenis heeft, en in de winter vaak een goede betekenis, en het blijft een kwestie van passende betekenis voor de visie, volgens de informatie van de eigenaar, op de kruising, en elk en zijn subtiliteit . Wat betreft het doden van een slang , het is Mahmoud in de zomer , en het kan duiden op de vervulling van een schuld , of het einde van de test- en overleggevechten , en het kan het einde betekenen van vijandschap met een familielid , en het kan zijn een indicatie van het wegwerken van verboden behandeling , of verboden gedrag , zowel verbaal of verbaal , en het kan de verdwijning een probleem met een van de kinderen , of van een van de kinderen , en het kan betekenen het einde van een gunstige behandeling . En vice versa in de winter, kan het doden van haar in de meeste gevallen een slechte betekenis hebben , zoals : het doorsnijden van een baarmoeder en een ruzie tussen familieleden , het afsnijden van een behandelprogramma , het onderbreken of afsnijden , geld of uitgaven verkwisten , de afhankelijke personen van een jongen verwaarlozen of echtgenote , en het blijft om te zeggen : dat elk visioen haar omstandigheden heeft , volgens de rest van de symbolen , en dus is het heel anders van het visioen dan een ander, afhankelijk van deze variabelen , en wat belangrijk is, deze schrijver om de regels niet te koppelen het zien van slangen , en de tekenen van alarmerende , zoals : in het oog springende of magie of ziekte , en andere ….

…Als hij het zag alsof de dode hem zei: ~Je zult op die en die tijd sterven~, dan is zijn uitspraak waar . Als hij zag alsof hij een dode volgde en niet met hem een ​​huis binnenging, of binnenkwam en toen vertrok, dan nadert hij de dood en ontsnapt dan ….

…Kan iemand zonder dromen leven? ! Om deze vraag te beantwoorden, moet ons een belangrijke kwestie duidelijk zijn. Wat is : Moeten we hier de visie bespreken die van God komt, of de droom die van Satan komt als een realiteit, niet als een metafoor, of een pijpdroom die van een persoon en zijn denken is ……. ? De waarheid is dat de onderzoeken die ik heb gezien en gevonden aangeven dat er medicijnen worden gebruikt om sommige gevallen te behandelen, zoals zenuwinzinkingen of depressie, en deze medicijnen helpen dromen te elimineren !!!!!! Inderdaad, sommige van deze gevallen werden geregistreerd tijdens het slapen zonder dromen gedurende een periode van zes maanden !! Maar er werd ontdekt dat toen deze procedure werd geannuleerd, de hersenen een compensatieproces uitvoerden. Op de eerste nacht waarin de hersenen terugkeren naar hun normale positie, dromen ze bijvoorbeeld van 250 minuten in plaats van 100 minuten, en uiteindelijk erkende de studie dat het niet in staat was de oorzaak van het fenomeen dromen te achterhalen . Maar de kwestie die deze westerse wetenschappers verbijsterde, kan eenvoudig worden opgelost als het onderwerp van de visie uit de biologische materiële mal wordt verwijderd. Omdat de visie van God is, gerelateerd aan de ziel, en niet gerelateerd aan het lichaam en de materie, en het buiten de grenzen van menselijk of laboratoriumgevoel en controle valt, en de nobele boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zegt in de overeengekomen hadith door Abu Qatada : [De rechtvaardige visie is van God en de droom is van Satan ]. Wat betreft dromen, ze zijn van Satan een realiteit en geen metafoor, en zijn vijandschap is permanent voor de mens, en hij heeft beloofd voor ons te zitten en ons van het rechte pad te weerhouden, en zijn oorlog is permanent, of het nu gaat om waken of dromen. , en deze aanval kan tijdens de slaap worden afgeweerd of verminderd door de wettige zaken te blijven volgen, de wetten van God te behouden en door je niet af te wenden van de herinnering aan Allah, en je zult de bevestiging daarvan vinden in de woorden van de Heer. Almachtige : [ en stel hem voor is een leven van ontbering en Nhacrh de dag van de opstanding blind, de Heer niet Hchertna blind zei, ik zag, hij ook ( heb je onze tekenen gekregen Vnciha zowel als vandaag gedenkwaardig ]! ( Plan 124 : 126)….

…Ziet en ziet de blinde zijn dromen? De toespraak over deze kwestie varieert; Degene die met zien geboren werd en vervolgens zijn gezichtsvermogen verloor tijdens een van zijn levensfasen, hij zal in een droom duidelijk alles zien wat hij eerder had gezien . Wat betreft de personen, of dingen, die hij herkent nadat hij zijn gezichtsvermogen heeft verloren, hij ziet ze niet. Zoals iemand die is geboren zonder te zien, maar soms hebben sommige mensen een sterke fantasie, waarmee hij een foto kan maken van degene die voor hem spreekt, of een foto van wat hem omringt; En dan ziet hij haar in een droom op dezelfde manier als hij in zijn verbeelding trok, en het valt hier op dat de mate van visie, kracht en zwakte varieert naargelang de mate van zijn verbeelding in werkelijkheid . Wat betreft de kleuren, hij zal alles zien wat hij in zijn geheugen kon bewaren, en als hij het kan bewaren en het vergeet, zal hij het niet kunnen zien, en het hangt af van de leeftijd van de persoon, het belang van die kleuren voor hem, de nauwkeurigheid van zijn waarnemingen, de gebeurtenissen die verband houden met die kleuren, de kracht van zijn geheugen, en het is allemaal voor degenen die restjes hadden van de geboorte en ze later verloren . Wat betreft een persoon geboren met volledig gezichtsvermogen, hij kan nooit zien tijdens een droom, en zijn visie hangt af van zijn gevoel en de geluiden om hem heen . En er zijn enkele gevallen waarin ze stemmen hoort in een droom waarvan ze niet weet wat ze zijn, haar leidend naar wat ze graag zou willen weten en de waarheid van God die zegt in het schrijven van de Edele : ( En wat is gelijk aan blinden en zieners (19)) ( Fatir : 19)….

Zien de mensen van de hemel of de mensen van de hel visioenen of dromen ze? Deze kwestie is een van de kwesties waar ik veel over ben gestopt, en na een lang onderzoek naar de kenmerken van de mensen van het paradijs en de mensen van de hel, zeg ik : het paradijs is de verblijfplaats van zegen en wat voor vriendelijkheid, God Almachtige zegt in de goddelijke hadith, overgeleverd door Bukhari in het Boek van het Paradijs en de beschrijving van zijn gelukzaligheid door Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn : [ Ik heb voor Mijn rechtvaardige dienaren voorbereid wat geen oog zag, geen oor hoorde en geen menselijk hart riskeert ]. Volgens wat ze noemde, zeggende: vrede zij met hem over hen, zoals ook vermeld in Bukhari, in dezelfde positie de eerste : […….. niet urineren, noch poepen, noch Imitkhton, noch Atvlon, Omchathm goud, musk genomineerd, en Mjamram Aloë En hun echtgenoten al-hoor al-ayn, hun moraal over de schepping van één man, naar het beeld van hun vader Adam, zestig el in de lucht ]. Deze gelukzaligheid is eeuwig, en het vuur is ook de verblijfplaats van eeuwige ellende. Al-Sahih heeft ook bewezen wat Al-Bukhari overleverde door Abu Saeed, die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : […. O mensen van het Paradijs ! Onsterfelijkheid, er is geen dood, o mensen van de hel ! Onsterfelijkheid is geen dood ]. Slapen is een van de kenmerken van tekortkomingen in het recht van de mensen van het Paradijs, en het kwam in de hadith via Abu Huraira met een ketting van overdracht : [ Slapen is de broer van de dood, en de mensen van het Paradijs slapen niet. ] Deze hadith werd gecorrigeerd door Al-Al-Albani, moge God hem genadig zijn, in Al-Silsilah Al-Sahihah, J / 1 p. : 74 H : 1087 Het is ook in tegenspraak met de eeuwige kwelling van de mensen van de hel, omdat ze willen dat God hen zou verlossen van hun kwelling, maar ze hebben niets dan verdriet, zoals de Almachtige over hen zei. [En waarschuw hen op de dag van liefdesverdriet, aangezien de zaak voorbij is terwijl ze nalatig zijn en ze niet geloven ] Maryam : 39….

…Als hij zijn kop ziet als de kop van een hond, begint hij hem met dwaasheid en gemeenheid te behandelen ….