En wie zag dat hij een tros druiven plukte, zou een som geld krijgen van een vrouw, en de druiven kregen een erfenis van geld van zijn vrouw, en wat een tros druiven betreft, duizend dirham ….

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…

…En wie ziet dat een hond op zijn schip springt, dan zal een vijand van een magiër zijn vrouw volgen ….

Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…

…En wie ziet dat hij een tand heeft laten groeien op een plaats waar hij niet zou mogen groeien, dan geeft het aan dat er iets is gebeurd dat niet Mahmoud is, en als hij ziet dat hij zijn tanden of een paar ervan heeft ingeslikt, dan eet hij wat wel is. geld is voor hem niet toegestaan, of het nu voor hem is of voor iemand anders ….

…Vuil : duidt op mensen, de aarde, en heeft de consistentie van het levensonderhoud van de schepping, en de Arabieren zeggen : een man zal worden afgestoft als hij rijk is . En misschien wel aangegeven door armoede, dood en het graf, want het is het bed van de doden . En de Arabieren zeggen : Een man wordt opgevoed als hij arm is . Hij zegt : ~ of behoeftig. De stoffige ~ het is het graven van de grond en gedolven grond, het was ziek of heeft een zieke, dat zijn graf, hoewel hij op reis was, groef hij zijn reis, en de grond verdiende hem en zijn geld en rente, omdat het slaan in de grond reist, het vers : ~ en anderen slaan ze op de grond .~ En als hij een vrouw is die wil trouwen, dan is het land zijn vrouw, het graven is ontbossing, de mannelijke houweel en het vuil is het geld van de vrouw of het bloed van haar excuus . En als hij een visser is, dan is zijn graven zijn verraad voor de jacht, en zijn grond is zijn winst en wat hem ten goede komt, anders is zijn graven vereist in zijn achtervolging en winst, bedrog of bedrog . Het basisprincipe van graven is dat wat voor een zevende van het schuim wordt gegraven om erin te vallen, dus daarvoor is bedrieglijk graven nodig . Wat betreft degene die zijn handen heeft verontreinigd met vuil, of zijn kleed met stof, of ermee op de grond, als hij rijk is, is zijn geld verloren en heeft hij vernedering en nood nodig, en als hij een schuld heeft of heeft een aanbetaling, hij geeft dat terug aan zijn familie en neemt het allemaal uit zijn hand, en heeft na hem nodig, zelfs als het ziek is, zijn hand verminderde de voordelen van deze wereld, ontdaan van zijn geld en verstrikt in het vuil . En het land met aarde raken, duidt op speculatie met winst, en het slaan met een riem of stok, duidt op een mooie reis, en sommigen van hen zeiden : wandelen in het zand, op zoek naar geld, en als hij het verzamelt of eet, verzamelt hij hij krijgt geld en geld, en als het land voor iemand anders is, dan is het geld voor iemand anders. Als hij iets van vuil bij zich heeft, zal hij evenveel voordeel hebben als hij gedragen heeft, en als hij zijn huis veegt en er vuil van ophaalt, dan bedriegt hij totdat hij geld van zijn vrouw neemt, en als hij het van zijn winkel, verzamelt hij geld uit zijn levensonderhoud . En wie ziet dat vuil wordt afgevoerd, het is geld dat hem overkomt, want vuil is van jou en geld, en als hij ziet dat hij stof op het dak van zijn huis heeft geveegd en het eruit heeft gehaald, dan is het het vertrek van het geld van zijn vrouw , en als de lucht vuil regent, dan is het goed dat het niet vaak gebeurt . En wie zijn huis instort en hem van het vuil en stof schrapt, hij schrapt geld uit zijn erfenis, en als hij vuil op zijn hoofd aanbrengt, zou hij geld slaan uit misvorming en zwakte . En wie ziet alsof iemand vuil in zijn ogen roert, dan geeft de Hettitische geld uit aan de Hettitische om hem iets aan te doen of van hem te krijgen wat de bedoeling is . Als hij ziet alsof de lucht veel vuil heeft geregend, dan wordt hij gekweld, en wie zijn winkel veegt en het vuil eruit haalt met een doek, draait zich om van plek naar plek ….

…The Whip : Sultan, en zijn onderbreking in het slaan van de Sultan gaat, en zijn overlopen het overlopen van de Sultan . En het slaan van een dier met een zweep geeft aan dat de eigenaar een kwestie aan het bidden is tot de Almachtige God . Als hij een man slaat met de zweep die niet onder controle is en de handen niet zijn uitgestrekt, spoort hij hem aan en adviseert hem . Als het hem pijn doet, accepteert hij de prediking . Als hij hem geen pijn doet, zal hij het niet leren . Als er bloed uit hem stroomt tijdens het slaan, is dat een bewijs van onrechtvaardigheid . Zo niet, dan is het een bewijs van de waarheid . Als de mishandelde persoon door zijn bloed sloeg, viel het op degene die met verboden geld werd geslagen . En de kromming van de zweep tijdens het slaan duidt op de vervorming van de materie waarin het is, of de dwaasheid die door hem wordt gebruikt in zijn bevel . En als hij door de zweep werd geraakt, duidt dit op de hulp van een niet-Arabische man die verbonden is met de sultan die zijn woorden accepteert . Als hij ziet als een zweep daalde op hem uit de hemel en op de mensen van zijn land, dan is God de Almachtige oefent onrechtvaardige gezag over hem of over hen met een zonde die zij hebben verworven, omdat de Almachtige God zegt : “ Daarna goot uw Heer een zweep van kwelling over hen . ~…

…Waterman : Een man wint geld door bedrog, dus wie ziet dat hij koopt uit een bron met water en water in zijn vat bevat, dan heeft hij geld uit bedrog . Als hij zag dat hij het in een andere container dan een container had geleegd, dan spendeerde hij dat water pas bij hem als het op was en de voordelen ervan verdwenen waren . Als hij het water zou geven in zijn boomgaard, zou hij een vrouw slaan, en hij zou haar slaan . Als de tuin vrucht draagt, zal hij een kind slaan zoals hij eruit ziet . Als hij een oude bron ziet en er kamelen, mensen of vee van drenkt, dan doet hij de beste en meest eervolle daden van het land naar zijn kracht en vond hij die erin, en hij is als een herder die water uit de put afvoert voor zijn kudde kamelen en gebrek . En wie ziet dat hij uit een oude bron valt en het dier water geeft, dan is hij een huichelarij van een religie of een wereld volgens zijn macht erover . En als hij ziet dat hij een speciaal verschil voor zichzelf maakt, dan verkrijgt hij in zijn werk een minimale interesse in verhouding tot zijn kracht vanwege de neiging van Waterman voor zijn wereld in het bijzonder . De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ik zag alsof ik in het hart van een zwart schaap was, toen nam Abu Bakr de emmer nadat hij een of twee zonden had weggenomen, en toen nam hij het weg was zwakheid, en God zou hem vergeven, daarna nam hij de emmer achter zich aan, Omar bin al-Khattab, en de schapen vermengd met eieren, dus de emmer werd onmogelijk. West in zijn hand, ik heb geen mannelijk genie Efrik O Ibn al- Khattab gezien . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Abbas kwam en zei : ik zag alsof ik een emmer in een put goot, en tweederde van de emmer was gevuld en een derde bleef over . Hij zei : Je bent zes maanden afwezig in je familie en je vrouw is zwanger en zal een jongen baren . Hij zei : wat is het bewijs? Hij zei : Omdat ik van de put een vrouw had gemaakt, en het goede nieuws dat in de put was Yusef, vrede zij met hem, dus ik wist dat hij een jongen was, en tweederde van de emmer was zes maanden, en de het resterende derde deel was drie maanden . Hij zei : Ze geloofde dat er in haar boek was vermeld dat ze zes maanden geleden zwanger was ….

…De zweep is in een droom een ​​teken van het vervullen van behoeften en het dwingen van de vijand . Als een zweep uit de lucht neerdaalde, duidde dit op haat en kwelling . De zweep is Sultan, en als de zweep breekt tijdens het slaan, zal de Sultan gaan, en als hij splitst, zal de Sultan verdubbelen . Als hij zag dat hij zijn ezel met zijn zweep sloeg, dan roept hij de Almachtige God aan in zijn levensonderhoud . Als hij een paard slaat dat hij heeft bereden, dan roept hij God om iets moeilijks voor hem . En als hij ziet dat hij een man slaat en pijn voelt, dan zal hij in opstand komen en berouw tonen, en als hij hem geen pijn doet, dan accepteert hij de prediking niet . Als er bloed van hem druppelt als hij wordt geslagen, dan is het onrechtvaardig, en als het niet stroomt, is het goed . Als hij werd geslagen, werd zijn huid door het slaan gespleten en zou zijn zonde dubbel worden . En als de zweep krom is tijdens het slaan, is de geest krom, of is de man die hem gebruikt haveloos . En wie ziet dat de sultan hem met zijn zweep sloeg, dan zijn het dirhams voor het aantal zwepen ….

…Kloppen : het beïnvloedt de beste gefreesd door de handen van de batsman, maar om te zien of hij hem met hout sloeg , geeft het aan dat het beter is voorbereid om hem niet te ontmoeten . En wie het ziet alsof een engel hem met hout slaat, hij zal het bedekken . En als hij hem op zijn rug slaat, zal hij zijn schuld afbetalen . Als hij hem sloeg op zijn handicap, zou hij met hem trouwen . En als hij hem met hout sloeg, zou wat hij haatte hem treffen . Er werd gezegd dat het slaan verandering betekent, en er werd gezegd dat het slaan wordt gepredikt . En wie zag dat hij een man met een klap op het hoofd sloeg en dat het zijn hoofd aantastte en zijn stempel op hem drukte, hij wil dat zijn baas weggaat . Als hij in het ooglid van zijn oog werd geraakt, wil hij zijn religie schenden . Als hij de oogleden van zijn ooglid trekt, roept dat hem tot ketterij . Als hij zijn schedel sloeg, dan heeft het veranderen van zijn verandering zijn einde bereikt en bereikt de aanvaller zijn doel . Als hij de oorlel van zijn oor sloeg of het brak en er kwam bloed uit, dan zal de dochter van de gehavende worden afgesneden . Er werd gezegd dat elk van zijn leden het familielid aangeeft dat dat lid vertolkt . Sommige commentatoren zeiden dat slaan smeken is, dus wie ziet dat hij een man slaat, moet tegen hem bidden . Als hij hem slaat terwijl hij vastzit, spreekt hij slechte woorden en prijst hij hem omdat hij lelijk is ….

…Als je het goed in een droom ziet, duidt het op een goede toestand in deze wereld, goede tijdingen en geluk . En als je hem als zwart ziet, dan geeft hij aan degene die een zwangere vrouw heeft goede tijding van een vrouw te kennen , want de Almachtige God zegt : ( En als een van hen goed nieuws brengt aan de vrouw, zal zijn gezicht zwart blijven en zal hij is walgelijk ). En het gelige gezicht duidt op vernedering en afgunst, en zijn gele gezicht kan hypocriet zijn . En er werd gezegd : Zijn fluitje duidt op aanbidding, want de Almachtige God zegt : ( Hun gezichten zijn zichtbaar door de sporen van neerknieling ). Het is de gelige gezichten . En wie onder de Ethiopiërs en negers zag dat zijn gezicht blank was, wijst op zijn hypocrisie . En als hij zag dat het vlees van zijn wangen weg was, zou hij het de mensen vragen en hij zou alleen van de zaak leven . En in de h’adieth : ( De zaak blijft bij een van jullie totdat hij God ontmoet, en er wordt geen vlees in zijn gezicht verstrooid .) Als hij duisternis of kromtrekken in zijn gezicht ziet, geeft hij de corruptie van zijn religie of het gebrek aan van zijn status . En als hij zijn gezicht blauw ziet, dan is hij een misdadiger, want de Almachtige God zegt : (En de misdadigers op die dag zullen volgepropt zitten met blauw ). En als hij zijn gezicht zwart ziet, duidt dat op een groot aantal leugens, of een ketterij die hij in zijn religie heeft veroorzaakt . Als zijn gezicht groot is, geeft dit zijn gestalte aan . Misschien duidt het gelige gezicht op liefde en liefde . Als een vrouw ziet dat ze haar gezicht zwart heeft gemaakt met roet, dan is het de dood van haar man, en als ze ziet dat ze parfum draagt, dan is dat goed voor haar en haar man . De vloeiendheid van het gezicht, zijn glimlach en zijn witheid zijn het bewijs van de goede toestand van de eigenaar, of hij nu dood of levend is . En wie ziet dat hij twee gezichten heeft in een droom, duidt op een slecht einde, want hij zegt: vrede zij met hem : ( God kijkt niet naar de twee gezichten ). En wie zag dat hij gezichten had, gaf aan dat hij zich had afgekeerd van de islam, omdat de Almachtige God zei : (En de engelen slaan hun gezicht ). Misschien duidt de zwartheid van het gezicht op angst . En een gebarsten gezicht duidt op een gebrek aan bescheidenheid . Samaajah in het gezicht is een defect en het defect is Samajah ….

…Hij werd van de weg afgesneden : geld of bagage ging naar hem toe, hij raakte gewond door een persoon die hem dierbaar was . En als hij een dief zag die zijn huis binnenkwam en een deel van zijn geld sloeg en ermee ging, dan zou daar iemand sterven . Als hij nergens mee akkoord gaat, houdt hij toezicht op de dood, en dan zal hij worden gered . En wie zag dat hij een gevangene was, werden door hen getroffen . En wie ziet dat hij zwak is in zijn lichaam, zal hem slaan . En wie zag dat hij verdrietig was, was tevreden . En wie zag dat hij een onbekende zware last had, zouden hem slaan ….

…Hijjah, die in een droom een ​​vrije, goede vrouw of een welbespraakte man is . Er werd gezegd : patrijsvleesdressing . En wie ziet dat hij een mannelijke steen heeft geraakt, hij zal een jong, gezegend kind slaan, wiens vergeetachtigheid zal toenemen, en zijn oog zal hem herkennen . Als hij zag dat hij een vrouwelijke patrijs sloeg, zou hij een mooie vrouw slaan. Als hij een zwangere vrouw had, zou zij een vrouwtje baren . En wie ziet dat hij een patrijs heeft geslacht, zal een dienstmeisje aannemen . En wie ziet dat hij een patrijs scheurt, zal woorden tot een vrouw spreken ….

…En wie ziet dat hij een wilde koe heeft geslacht en het vlees ervan heeft gegeten, dan zal hij geld van een mooie vrouw slaan, en wie ziet dat hij een hinde heeft geslacht, dan wordt aangenomen dat hij een dienstmeisje is, en wie ziet dat hij de koning van een gazelle of een hinde, dan slaat hij een jongen of een dienstmeisje, en wie denkt dat hij een gazelle of een hinde heeft gegooid om te jagen en hem sloeg, dan zal hij de buit slaan en als hij hem niet slaat Voor wat hij wil daarvan en wie ziet dat hij een hert heeft gedood of door zijn hand is gestorven, dan zal hij door hen worden gekweld en verdriet van de kant van de vrouwen….

…Al-Kirmani zei: ~Op de cimbaal slaan betekent de goederen van de wereld en erop slaan is een test van de wereld .~…

…Smakken, slaan in een droom duidt op bestraffing en belediging door verachtelijke tederheid . En wie ziet dat hij een persoon voor de grap slaat, dan krijgt hij de eer voor hem . Als een koning een vijand tussen hen in slaat, dan wint de geslagen persoon, omdat hij een beledigd persoon is . Zie ook slaan ….

…Het zwaard slaan : het slaan van een eer ter wille van God . En toen hij het beroemde zwaard in de hand zag van een man die beroemd was om zijn werk . En de speer werd met woorden gestoken . Evenals met een zwaard, een stok en een kolom . Als hij op een van deze dingen wijst en niet steekt, dan neemt hij een woord en spreekt het niet uit . En strijd als het omwille van God was en hij was het doelwit en degene die gewond raakte door de pijl . Omdat hij zijn behoefte verkrijgt vanuit de nabijheid van God Almachtig . En als ze in deze wereld is, bereikt hij haar eer . Een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag twee rijen mensen elke rij gooien, een van hen gooide de andere rij, dus een van de twee rijen gooide en ze werden geraakt, en de andere twee werden gegooid zodat ze niet zouden gooien. geraakt worden. Hij zei : Dit zijn twee groepen tussen hen in, en de rechtvaardigen werken met waarheid, en de zondaars spreken onwaarheid ….

…De stok slaan : Dus spreken is een leugen, en dat geldt ook voor het horen . En wie zag dat hij in zijn huis op de luit sloeg, werd getroffen door een ramp, en er werd gezegd dat het slaan van de luit zijn hoofd was, en voordat hij werd geraakt door een verdriet . Als hij zag alsof hij zijn pees sloeg, zou hij zijn zorgen achter zich laten . Er werd gezegd dat zijn armoede duidt op een eerbare koning die zijn bezit en trots verstoorde . Telkens wanneer hij aan zijn koning denkt, worden zijn ingewanden omgedraaid, en het obscure is een preek, en de immorele persoon bederft hem met iets dat op zijn ingewanden valt . Het is een beklemmende onrechtvaardigheid, een overtreding van een volk dat hun darmen doorsnijdt . En wie ziet dat hij de deur van de imam slaat vanuit de cabarets iets van de fluit en dans zoals de luit, de tanboor en het cimbaal, hij zal het mandaat en gezag verkrijgen als hij daarvoor gekwalificeerd is, anders zal hij woorden initiëren ….

…Vijgen zijn geld in een droom en veel bevruchting voor degenen die hem slaan . De vijgenboom is een rijke man die veel geld heeft, gunstig voor wie de vijanden van de islam onderdak bieden, omdat slangen deze boom beschutten en er is niets in de vruchten dat ermee overeenkomt . En wie ziet dat hij ervan eet, zal zijn nageslacht vermenigvuldigen . Er werd gezegd : vijgen zijn voedsel uit Irak, en een geldbedrag wordt door de eigenaar zonder vermoeidheid bemest, en de impact ervan blijkt erop . En eet er een beetje van om zonder problemen in het levensonderhoud te voorzien . En er werd gezegd : de vijgenvrucht en zijn bladeren zijn verdriet en spijt, dus wie het ook heeft gegeten, zal erop slaan met iets dat erop is gekomen of ertoe is gekomen . En er werd gezegd : vijgen worden verklaard door de rechtvaardigen, de keuze van mensen, voedsel en gemak, volledig plezier en genade . En de zwarte vijg op zijn goede tijd . En witte vijg is beter dan zwart . Als iemand vijgen op een ander moment dan zijn tijd ziet, duidt dit op afgunst die wordt blootgesteld aan de visionair . En misschien wees hij de vijgen aan de rechterkant aan, dus als iemand vijgen op een ander moment dan zijn tijd zag, duidt dit op jaloezie die zou worden blootgesteld aan de ziener . En misschien wees hij de vijgen aan de rechterkant aan, als de vijgen zwart waren, dan lag de rechterkant vals, en misschien wees hij op angst en verdriet en ging hij van de hogere voorraad naar de lagere plaats . Het kan worden aangegeven door wroeging zoals aangegeven door wroeging voor het eten van vijgen ….

…Wie een zwaard in zijn hand ziet waarmee hij niet wil vechten, dan slaat het een sultan, een zoon of een broer toe. Zoveel als het slaan, als hij ziet dat hij werd geslagen en er geen bloed uit hem kwam, dan zijn zijn woorden juist en goed, en als er bloed uit hem kwam en de gehavende en de gehavende hem niet bevlekte, dan is het zo verboden geld dat hem overkomt van zijn eigenaar, en als hij ziet dat door hem te slaan dat een hand of dij of een man of een wond is, dan is het een toespraak die breekt tussen de gehavende en tussen een zoon of een broer of iemand anders die aan hem wordt toegeschreven in de interpretatie, en als hij de nek van een persoon sloeg of dat het hoofd van hem is, dan treft het object van de proefpersoon een goede en een grote bevrijding van de doener, en wie ziet dat hij een zwaard in zijn hand, dan slaat hij een kind en wie ziet dat zijn zwaard is gebroken of van hem is gevallen of Hij is van hem weggerukt, met hem geslagen, van hem gestolen, geschonken, uitgeleend of verkocht, omdat het gebeurt met zijn macht als net als dat ongeluk…

…En het zwaard met andere wapens is een sultan, en vechten met het zwaard is een strijd om een ​​volk . En slaan met het zwaard zal de tong uitstrekken, en de handen als ze autoriteit hebben die op een zwaard lijkt . En het zwaard is alleen zonder enig wapen, want het is een jongen . Als hij een zwaard in zijn hand zag dat hij boven zijn hoofd had geheven en dat hij had genaaid, en hij was niet van plan ermee te slaan, dan zou hij een beroemde autoriteit hebben verworven waarin hij een reputatie had . Ibn Sirin, die het dichtst bij het zwaard staat, zei dat als hij het gezag zou hebben, de sultan, anders is hij een mannelijke jongen ….

…Wie ziet dat hij een onbekende boomgaard binnengaat tijdens de dagen dat de bladeren van de bomen vallen en hem ook ziet, dan zal hij worden gekweld door tegenslagen en verdriet, en als hij ziet dat hij een vruchtbare tuin is binnengegaan, oogst hij er iets van , dan zal hij geld, goed en een geoorloofd bestaan ​​verkrijgen zonder een stent, en wie voor hem een ​​grote tuin ziet met stromend water en een vrouw die hem bij zichzelf uitnodigt en van de vruchten ervan eet Of hij drinkt melk en honing uit de rivieren of zoiets zo, want hij is gezegend met martelaarschap, zo God het wil, en de tuin kan een vrouw zijn. Wie ziet dat hij een tuin heeft die eet van de vrucht van zijn boom, hij zal geld of een rijke vrouw slaan en wie ziet dat hij zijn boomgaard water geeft en vruchten voortbrengt, dan zal hij een zoon van zijn vrouw of slavin slaan….

…De snavel : verwijst naar de eigenaar en zijn mond, zijn knecht en zijn dienaar die niet rechtop staat behalve door te slaan, en zijn ezel die alleen loopt door te slaan ….

…En wie Jozef ziet, vrede zij met hem, hij zal onrecht, gevangenschap en vervreemding van zijn familieleden ondergaan, en hij wordt beschaamd, dan zal hij bij een koning komen en de vijanden onderwerpen zich aan hem . Er is in de uitdrukking gezegd dat de broeder een vijand is, en dit is een bewijs van de overvloed aan naastenliefde voor de eigenaar, want de Almachtige zei : ~En geef ons aalmoezen .~ Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof Yusef, vrede zij met hem, hem een ​​van zijn slaven had gegeven, en hij merkte dat hij expressief was geworden . Er werd overgeleverd dat Ibrahim bin Abdullah al-Karmani zag alsof Yusef, vrede zij met hem, tot hem sprak, dus hij vertelde hem me te leren wat God je had geleerd, dus drapeerde hij zijn eigen shirt, dus werd hij wakker en hij was een van de uitdrukkers . Op gezag van Ibn Sirin zei ze : ik zag in een droom alsof ik de moskee was binnengegaan, dus ik was met drie sjeiks, en een jonge man had een goed gezicht naast hen, dus ik zei tegen de jonge man : Wie bent u, moge God u genadig zijn? Hij zei : ik ben Youssef. Ik zei : zijn dit sjeikdoms? Hij zei : Mijn vaders Abraham, Isaak en Jacob, dus ik zei dat hij me leerde wat God jou had geleerd. Hij zei het, hij opende zijn mond en zei : kijk wat je ziet, dus ik zei dat ik je tong zie, toen opende hij zijn mond en zei : kijk wat je ziet, dus ik zei tegen je wangen, toen opende hij zijn mond en zei : Kijk wat je ziet, ik zei dat ik je hart zie. Toen zei hij: ~Wees niet bang~, en wat ze me vertelde werd een visioen, behalve alsof ik ernaar keek in mijn hand ….

…Het komt zelden voor dat hij vertelt dat een man een begraafplaats binnenkwam en tegen zichzelf sprak, en hij zei: als hij er een paar aan mij openbaarde en ik hem vroeg hoe hij zijn Heer ontmoette, zei hij, en ik sliep in mijn droom , Zag ik een man zeggen: “Laat u niet misleiden door de constructie van graven van bovenaf, want de mensen hebben hun wangen in het vuil gesleten. Sommigen van hen wachten op Gods beloning en zijn paradijs, en sommigen van hen hebben spijt van zijn straf. ~ Pas dus op voor onoplettendheid ….

…De wang in een droom is een teken van goedheid, vruchtbaarheid en vreugde, kwaad en zorgen, gezondheid en ziekte . De wangen zijn het werk van de man, en de roodheid van de wang en zijn vetheid zijn een bewijs van prestige en onschuld van ziekte, geluk en acceptatie . Zie ook de wang ….

…Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih vertelde ons in Mekka, hij zei dat Ibrahim bin Muhammad ons vertelde, hij zei: Abu Bakr bin Abi al-Dunya vertelde ons, hij zei : Mohammed zei dat Malik bin Dhigham me vertelde, hij zei: Ik hoorde Bakr bin Muadh zeggen over Anbasah al-Khawas, dat een man uit de eerste kist de graven binnenging, hij passeerde een schedel die uit sommige graven te zien was, en hij werd erg verdrietig en begroef hem, daarna sloeg hij rechtsaf en linksaf , en hij zag niemand en zag alleen een graf . Hij zei, en hij sprak in zichzelf en zei : Als hij er een paar aan mij onthulde, zou ik hem vragen wat ik zie . Hij zei, toen kwam hij in zijn slaap, en er werd tegen hem gezegd : Laat je niet misleiden door de bouw van graven erboven, want de mensen hebben hun wangen in het vuil laten slijten, en onder degenen die gelukkig zijn, wachten op de beloning. van God, en onder degenen die bedroefd zijn, zal hij van zijn straf worden genezen, dus pas op dat u niet vergeet wat u hebt gezien . Toen werkte de man ijverig tot hij stierf ….