…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…Wie ziet dat hij of zij of iemand anders een zaak aan hem of aan iemand anders heeft geopenbaard op de lippen van een bekende koning die er niet aan twijfelt, dan drukt hij het op zes manieren uit : hij wijst het toe wat goed wordt geïnformeerd door de zeggen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de betekenis daarvan aangeven, en de tweede delegeert een bevel aan hem of de aankomst van nieuws van de sultan via de taal Wasta, dan wordt het nieuws overwogen en wordt uitgedrukt wat er verschijnt van wat er tegen de kijker werd gezegd, en de derde is hoge en hoge status, waardigheid en Iqbal. Van God Almachtig en onfeilbaar ….

…Wat betreft het wassen, wie ziet dat hij de doden wast, dan bekeert een man van corrupte religie zich van zijn handen, en wie ziet dat hij gewassen is, dan staat hij één keer op en komt hij uit zijn zorgen, en wie een dode ziet en mensen vragen hem zich te wassen en ze vinden niet dat het aangeeft dat die dode zonden begaat en mensen wijzen hem op het goede, maar het heeft geen invloed op hem En wie ziet dat een dode iets wast dat niet mag worden gewassen, dan is hij dat wel een corrupte man die predikt over iets dat geen betekenis of voordeel heeft….

…Het visioen van beschrijvend gebouwd verlegen van de profeet – vrede zij met hem – om met 60 te trouwen – vertelde haar verhaal Mohammed bin Saad in (( klassen )) en Tabarani in (( groot )) , ofwel Ibn Sa’d vertelde in de genoemde invasie van Khyber van het aantal metgezellen – moge Allah tevreden zijn Op hun gezag – dat de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – Safiye koos op de dag van Khyber en dat hij in haar gezicht een spoor van groen dicht bij haar zag oog, dus hij zei : (( Wat is dit )) ? En ze zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom een ​​maan komen naar iemand die aan het verdrinken was totdat hij in mijn steen viel, en ik vertelde dat aan mijn man Kenana, en hij zei : Je wilt onder deze koning zijn die komt uit Medina, en hij sloeg mijn gezicht . Wat betreft Al-Tabarani, het werd overgeleverd op gezag van Ibn Omar – moge God tevreden met hem zijn – die zei : Safiyyah had groen in mijn ogen, dus de Profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – zei tegen haar ( ( Wat is dit voor groen met je ogen )) ? Ze zei : ik zei tegen mijn man dat ik zag toen de slaper een maan zag die in mijn schoot viel, dus hij sloeg me en zei : wil je een koning die aan het keffen is ?…

…De visie van Balkh Zafar op de vijanden en het horen van het goede nieuws en de visie van Herat gebrek aan werken met betrekking tot de winkel en het vergemakkelijken van de zaak bij anderen ….

…Hij die Noach ziet, zal zijn leven verlengen, maar hij stuit op schade en vermoeidheid van de vijanden, en de gevolgen van de zaak zullen gebeuren, en er werd gezegd dat hij die Noach zag vijanden en buren zou hebben die hem zouden benijden, en God Almachtig zou hem van hun kwaad redden, en God zou wraak op hen nemen ….

…En de visie van Constantinopel is de zwakte van de religie en het verkrijgen van een verboden levensonderhoud ….

…De visie van Prusa is veiligheid, veiligheid en waardigheid, en een visie van vreemde en geordende zaken van Sultan ….

…Het visioen van Qazvin vergezelt Akbar en Neil is gewenst, en het kan flitsend zijn geweest ….

…Het visioen van de Salt werpt de vijanden af ….

…En wie Izak ziet, krijgt goed nieuws voor hem, overwinning en buit voor de Almachtige, zeggende: “ En wij predikten tot Izak een profeet uit de rechtvaardigen. ‘ Er werd gezegd dat wie Isaac zag, zou zijn ontsnapt aan de ongehoorzaamheid van zijn afkomst ….

…Wat de merel betreft, het wordt door de aanbiddende monnik die het evangelie volgt, geïnterpreteerd als de betekenis van sommige dichters die zeggen : ( Alsof de merel een monnik was … reciterend uit de Bijbel in Prince )…

…De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Ik haat het visioen van schaamte en ik hou van het visioen van beperking . Wie ziet dat hij is geketend, dan is hij ook niet geloofde in God en Zijn genade, omdat God de Almachtige zei: ~ We hebben ketens in hun nek gemaakt , ~ en dit kan een indicatie zijn van een slecht einde ….

En wie Ilias ziet, hij zal het gemakkelijker voor hem vinden om moeilijke zaken te vinden, en er werd gezegd dat hij die Ilias ziet, aangeeft dat hij bidt tot de Almachtige God, en hij zal worden beantwoord ….

En wie een jongere ziet, heeft een goed leven en krijgt geld en kinderen voor hem, en er werd gezegd dat wie iets zag, het aangeeft dat hij een voogd was en voorrang had op grote zaken en dat hij de wil vervulde en zijn recht vervulde. omdat Seth een beschermer op aarde was ….

Wat buskruit betreft, het is geld dat wordt besteed aan bederf, veel of weinig, en beter gekookt dan rauw ….

En wie Elsa ziet, zijn moeilijke zaak zal worden vergemakkelijkt ….

Al-Makari wordt geïnterpreteerd als een man met een mening, management, voogdij en werk- en leefomstandigheden, en hij kan een leraar zijn geweest .)…

…Er werd gezegd dat de visie van de natte eten van de appel van het oog van de vers ~ En schud je te zeggen en dorpen in natura .~…

…Een visie van de meest recente maand, het voorkomen van witheid van het gezicht, in wat eraan te wijten is, veiligheid en levensonderhoud ….

…Koper draagt ​​de eigenaar van woorden en geruchten over ….

…De visie van Sabor verstoort het werk en bereikt een gezochte persoon niet ….

…Een visioen van Slees Hassan met de parochie ….

…En wie Hoda ziet, de vijand heeft heerschappij over hem terwijl hij over hen verschijnt, en er werd gezegd dat wie Hoda zag hij wint met goedheid en goedheid, en een volk zal door zijn handen van het kwaad worden gered ….

En de schat wordt in al zijn gezichten verslonden, en wie ziet dat hij een schat heeft gevonden, zal ziek worden, strijken of iets hebben dat hem pijn doet, zoals strijken ….

Roya Barki veiligheid en waardigheid, en de kooplieden hebben er weinig baat bij ….