Doek dat het doek in een droom splitst, duidt op echtscheiding . En istehlal zonder tweede gemeenschap van een andere echtgenoot ….

…Werkkleding Als een meisje droomt dat ze een persoon werkkleding heeft zien dragen, voorspelt dit dat haar minnaar haar met zijn gedrag zal bedriegen . Als ze een getrouwde vrouw is, zal ze zich bedrogen voelen door haar man en wantrouwend zijn tegenover zijn voortdurende afwezigheid ….

…En wie een oude vrouw ziet, het is een wereld die in beweging is gebracht, en wie ziet dat hij een oude man beoefent en het haar geeft, dit is de overweging van de wereld en zijn verworvenheid daaruit in de mate van die gunstige en onbekende oude man is sterker dan de bekende, en als het een goede vorm had zoals de mensen van de islam, dan was het een geoorloofde wereld, en als het een lichaam van hypocrisie was, was het een minimum dat verboden of hatelijk was in religie. het is zo, en het is een harige, harige, lelijke blik, er is geen religie of wereld, en wie een goede vrouw met haar ziet praten, haar uitlacht, met haar speelt of hem zijn huis binnengaat, dan is het is een vruchtbaar jaar, goed en genoegen, en als hij arm is, krijgt hij geld en levensonderhoud of een gevangene, God zegene hem en iedereen die een vrouw ziet die hem betwist en hem krijgt Inclusief extreme afkeer, de ondergang van een zegen, en wie het ziet een immorele of overspelige vrouw, als hij een rechtvaardige vrouw is, dan is hij een goed mens en een i n toenemende zegen, en als hij een van de mensen van corruptie is, dan is hij een gebrek aan schulden, pleegt incest en kwaad en wie ziet dat hij zijn vrouw is met iemand anders, zijn geld of waardigheid zal niet goed zijn in zijn religie . En een enorme wereld, en wie ziet dat zijn vrouw hem een ​​andere vrouw of een vrouw heeft gegeven, dan verlaat hij haar of maakt ruzie met haar, en wie ziet dat zijn vrouw het draagt, dan zullen rijkdom en goedheid naar hem toekomen, en als hij ziet dat hij een goede vrouw draagt, als hij ziek is, wordt hij wakker of gevangengezet, wordt hij vrijgelaten of maakt hij zich zorgen. Als het goed was Als ze naar een jongen komt, zelfs als ze niet zwanger is, dan is het een voordeel en goedheid en wie denkt dat zijn vrouw oud is geworden, er is niets goeds in hem, en als hij haar ziet toenemen in goedheid en schoonheid, dan is het een toename in zijn religie en werelds, en wie ziet dat zijn vrouw een daad van immoraliteit of haat begaat, dan is zij daar tegen en wie ziet dat zijn vrouw een asceet is, aanbidder, dan is hij goed en er is niets mis mee. En wie een vrouw ziet die haar nog nooit heeft gezien terwijl ze ongelukkig is, er moet iets uit worden verwijderd. Als het goed is, zal hij het daarna vinden en er werd gezegd dat hij zag dat voordat een vrouw iets wegging, en als hij gemeenschap met haar had, zit er niets goeds in. En wie een groep vrouwen op een plaats ziet terwijl ze naar hem kijken of een van hen hem roept, dan walgt hij van hem terwijl hij onschuldig is, en zijn doel kan hem later overkomen, en zijn vijand zal dat niet kunnen hem, en als hij veel vrouwen ziet die ruzie maken, dan zal het voorkomen van prachtige dingen in de wereld bij sommige mensen verwarring veroorzaken, en als hij ze daar tegen ziet, is zijn uitdrukking tegen hem en er wordt gezegd dat het zien van vrouwen in termen van het vonnis is goed, vooral als ze naar hem toe komen of een schot in het gezicht geven, en als de vrouw een jonge vrouw ziet, dan is ze sowieso haar vijand, ze ziet haar, en het heeft geen zin om de oude vrouw te zien, tenzij ze is versierd en blootgesteld…

…In de winter is het fijner dan in de zomer . En wie zag dat hij kleding droeg, en dat was niet zijn gewoonte, het zou hem ontbreken . De bekleding is een hoofdman . Het is voor de koopman, de jurist en de imam als een ambacht, dat een veiligheid voor hem is tegen armoede en voor bescherming tegen ongeluk . En wie ziet dat hij vuile kleren draagt, heeft een verkeerde voorstelling van zaken gegeven over zijn levensonderhoud en geeft hem een ​​slecht gevoel . En wie een man in de zomer kleren ziet dragen, hij is mooi en arrogant, en hij maakt zich zorgen omdat de hitte in de zomer van hen is . De bekleding verschilt naargelang de juwelen, kleuren en rassen . Als een vrouw de kleding van een man op haar ziet, dan geldt dat voor haar in religie en in de wereld . Als het in de oorlogskleding was, was het zijn interpretatie van haar man of haar waarden . En als een man zou zien dat hij vrouwenkleding moest dragen, zou hij worden getroffen door intense angst, onderwerping en vernedering ….

…Eve Als je van dit oude personage hebt gedroomd, duidt dit op je onwil om de geldigheid van dit oude verhaal te aanvaarden, en je kunt door dit vermoeden op tegenstand stuiten in werk- en sociale kringen . Als een meisje droomt dat ze het karakter van Eva belichaamt, waarschuwt dit haar om voorzichtig te zijn . Ze is misschien wijzer dan haar oude grootmoeder, maar Satan heeft nog steeds machtige agenten vermomd als een knappe man . Laat uw blik de onschuldige Eva niet missen, jongeman . Deze appelboom draagt ​​nog steeds fruit en u kunt in de verleiding komen zonder te weten dat u de rijkdom van zijn producten moet delen ….

…De visie van de onbekende sjeik en ouderen : geeft de grootvader van zijn eigenaar aan . Als hij ze of een van hen als zwak beschouwt, dan is hij de zwakte van zijn grootvader . En als hij of een van hen ze sterk ziet, dan is hij de kracht van zijn grootvader . Als hij een jonge man ziet alsof hij een oude man is geworden, dan wordt hij gekweld door kennis en manieren, en als hij ziet alsof hij een oude man volgt, zal hij een vruchtbaar goed nastreven . Als hij een oude Rustaq ziet, neem dan een onbeschofte vriend . En wie een Turkse sjeik ziet, neem een ​​vriend, en als hij een moslim is, is hij veilig voor zijn kwaad ….

…Een oude man Het zien van een oude man of een oude vrouw geeft aan dat de dromer door problemen, overstuur en nerveuze periodes zal gaan ….

…Sheikh is in een droom de grootvader en het geluk . En als een vrouw een oude man in een droom ziet, dan is hij werelds . Als een jonge man ziet dat hij een oude man is geworden, zal hij kennis en literatuur ontvangen . En de onbekende Sheikh duidt op glorie en prestige . En de joodse sjeik duidt een vijand aan die een persoon wil vernietigen . En de christelijke sjeik is een vijand wiens vijandigheid niet wordt verzocht . En de ongelovige Sheikh duidt een oude vijand van vijandschap aan . Als een sjeik ziet dat hij een jonge man is geworden, geeft hij zijn kracht en omvang van zijn levensonderhoud aan . En als een sjeik ziet dat zijn moeder hem heeft gebaard, als hij ziek is, geeft hij zijn dood aan, en als hij arm is, is de kans groter dat hij wordt geboren . En de rechtvaardige Sheikh duidt op glorie, eer, levensonderhoud, zegen en een lang leven . En Sheikh Al-Haram en dat zijn ze . Misschien duidde de visie van de sjeik op hulpeloosheid, mislukking, luiheid en zwakte ….

Kleding : een hoofdman, en er werd gezegd dat het een ambacht is waar de eigenaar in gelooft vanuit armoede . Vuil in kleding is een vergissing bij het leven en het nalaten van rijkdom . En het dragen van kleding in de zomer is schadelijk, en in de winter zijn ze goed ….

…Als hij zag dat hij kleding uittrok zodat de doden het zouden dragen, en de kleding kwam uit het bezit van de levenden, dan zou hij sterven, en als de kleding niet uit zijn bezit kwam en hij gaf het aan naaien of om het te maken, dat deerde hem niet . En alles wat de levenden zien dat hij aan de doden gaf, is niet geliefd, behalve in twee kwesties : een daarvan is dat als hij ziet alsof hij de dode watermeloen heeft gegeven, zijn zorgen zullen verdwijnen van waar het niet wordt geteld . De tweede is dat als hij zag dat hij zijn oom of tante na hun dood in zijn slaap gaf, hij verplicht is een boete en alimentatie te betalen ….

…Wol: Wie in een droom ziet dat hij wol draagt, geeft aan dat een grote som nobel geld waard is, omdat er geen soort kleding is die fijner is dan wol . En wie zag dat hij op wol sliep, hij had veel geld van de kant van zijn vrouw . En brandende wol, corruptie van religie en geld verdwenen . Als een geleerde zag dat hij wollen kleding droeg, zou ze een asceet worden en de mensen voor ascese roepen . En wie een hond ziet die wol draagt, een gemene man financiert met het geld van een eerlijke man . Als hij een leeuw ziet die wol draagt, berooft een bedrieglijke sultan mensen van hun geld . Wol in een droom is puur, tenzij het ruw is en niet geschikt voor zijn kleding, dan is het armoede en vernedering ….

…Het is verboden geld in een droom . Wie ziet dat hij wijn drinkt, zal worden gekweld door grote zonde en overvloedig levensonderhoud . En wie zag dat hij het dronk en geen twist had in de beker, hij zou onwettig geld hebben, en er werd gezegd : het is eerder toegestaan ​​geld . Als hij een deelnemer had, zou hij met hem discussiëren in woorden en ruzies . Als hij ziet dat hij een rivier van wijn heeft geslagen, dan zal hij door beproeving in zijn wereld worden gekweld, en als zijn inkomen evenveel in een fitnah valt als hij van hem heeft verkregen . En alcohol zien voor iemand die wil delen of trouwen is een goedkeuring vanwege de vermenging ervan . En wijn drinken om de gouverneur te isoleren . En het drinken van wijn vermengd met water duidt op geld, waarvan een deel is toegestaan ​​en een deel verboden . En er werd gezegd : geld in een bedrijf . En wie ziet dat hij wijn perst, zal de autoriteit dienen en er zullen grote dingen met zijn handen gebeuren . En wie ziet dat hij geroepen is voor een wijnbijeenkomst waar veel vrucht is, dan wordt hij geroepen tot de jihad en het martelaarschap daarin . En wijn in een droom duidt op opruiing en kwaad, vijandschap en haat . Misschien duidde het drinken van wijn op een remedie voor de ziekte, en misschien was de geest gek geworden of was hij afwezig . En als de ziener twistziek is, dan is hij zijn tegenstander met onwaarheid vanwege de brutaliteit die op zijn tong gebeurt . En als hij werkloos was, diende hij iemand anders, of hij was arm, of hij was alleenstaand, getrouwd of ziek die van zijn ziekte was genezen . Hoewel de snor onder de mensen in de rivier en het plezier aangegeven werden geslagen, en Nkthm Covenant voogd of ze bevechten en hun eden breken . Als de alcoholdrinker een wetenschapper is, neemt zijn kennis toe door de gedachte die aan iemand wordt gepresenteerd tijdens het drinken . En hij overwoog wat hij van de wijn dronk : als de wijn van druiven was, zou de ziener op een verkeerde tijd druiven kunnen hebben gegeten, of hij verviel in een smet omdat het woord ‘defect’ wordt gecorrigeerd door het woord ‘druif’, en misschien is zijn voorziening geoorloofd . En als er alcohol werd gekocht, of hij nam zijn sap over, dan is hij misschien in iets verkeerds gevallen dat een vloek op hem vereist . En wijn duidt op liegen en geklets in het spreken, het onthullen van het geheim en hoererij . En hoe het werd genoemd werd beschouwd : alcohol is een zonde, en misschien dat verwijst naar een overspelige vrouw, die de drug, en het drinken van het in een droom kan ongehoorzaamheid aan de ouders, of de verkoop van iets van het geneesmiddel, dat is de Slaven aan te geven . Misschien duidt het drinken ervan in een droom op religie en vooruitgang, wat de geest is . Misschien duidde haar drinken op de geest van geld of de jongen, en zou haar drinker verlichting kunnen vinden, zelfs als hij moe was . En zij is de oude vrouw, dus de ziener kan gedronken hebben met een oude vrouw, of hij trouwde ook met een vrouw . En het drinken van wijn duidt op de domheid en onwetendheid van de drinker . En als men een dode wijn ziet drinken, dan zal hij in het Hiernamaals gezegend worden, omdat alcohol een drank is van de mensen van het Paradijs, tenzij hij stierf terwijl hij erop stond, of hij was in zijn leven die het zou beschouwen toelaatbaar . En wijn duidt op goed voor iemand die wil trouwen, omdat er water mee wordt gemengd en ermee gemengd ….

…Uitdrukkingen en uitdrukkingen passen het woord ( uitdrukking ) toe op de interpretatie van de visie in het bijzonder . De uitdrukking is : de overgang van schijnbare visie naar het interieur . Dit is de mening van Ragheb . Er werd gezegd : de overweging van het ding wordt overwogen, een deel ervan krijgt zelfs enig begrip hiervan is overgeleverd door al- Azhari . De oorsprong van de expressie wordt afgeleid van : lessen , dat inhalen van de gebeurtenis tot gebeurtenis , en teams van vertalers tussen water en niet – water bypass, zei zij : het water een hoger zwemmen of een schip of ander zo- genaamd : transit . Ze zeiden : let op de les is het geval dat de kijker reikt om te weten wat niet de scènes zijn . Het zei : kruiste elke beperking, interpreteerde de visie . En : doorkruist door de overdrijving erin te benadrukken . In de download : ~ Als u overgaat naar het visioen van ~ (1), waarvan u bidt tot een einde, zult u zich haar geld herinneren . De kruising : de naam van een acteur van de handeling tot , zei : door de visie en kruiste alle woorden geïnterpreteerd . Abu Bakr was moge Allah tevreden zijn met hem van de meest vooraanstaande metgezellen, vermaarde interpretatie van visioenen en uitdrukkingen, en hoe is zijn leraar, de Boodschapper van Allah, de leraar van de natie , beschreven als een van de metgezellen, zoals in de ~ verovering ~ (2): ~ Een van de uitdrukkelijke mensenvisie nadat de Boodschapper van Allah op hem was ~ . Het is ook berucht om hun woorden, visioenen van imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri loyaliteit, geboren in 33 van de overledene in 110 van en schreven hem een boek ( uitdrukking van visie ) toe, een gedrukt en genoemd door Ibn al- Nadim in de index , dat is het boek dat tussen zijn mensen rolt namens : ( teamgesprek in de interpretatie van dromen ), en zie de vlaggenknop totaal (25 \ 7 ) vind een geschikte vertaling volgens een machtige Zrcelli en eindigde waarin de deel van de niet – geldigheid van de boeken van Ibn Sirin . Een andere wereld is : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, een van de soefi’s , en heeft vele publicaties, waaronder : ( parfumeren wezens in de uitdrukking van een droom ) bevat dingen en percepties en de namen van vrouwen en vrouwen kunnen niet slechts zelden als het optreden kan het is onmogelijk om iets van het hiernamaals te zien en dit en dat het de soefi’s waren. Het is waar dat er wordt gezegd dat het is vervuld en uitgebreid op dit gebied , en veel schrijvers hebben zijn werk geprezen, zoals professor Muhammad Qutb , toen Ik zeg : in dit deel zal ik het hebben over de methodologieën van de expressers en de noodzakelijke zaken die bij de oversteek moeten worden voorzien , en daarvoor wijs ik erop dat er veel moderne en oude expressers zijn , ik zoek dit niet in hun namen, maar ik zal het hebben over de aanpak die velen van hen volgen via mijn follow-up over dit onderwerp . . Ik zeg : Mabro-visioenen zijn onlangs onderverdeeld in drie secties : 1 – Sectie I : De eigenaren van deze sectie zijn niet alleen een beetje terughoudend voor de uitdrukking en sluiten de deur van het leren van expressie , en dat hem een vraag werd verteld over de uitdrukking en kwaliteit antwoordde : dat inzicht ras met een en voorkomt het leren , en de bestemming deze zaak die we hebben gehoord van een aantal oude Mchaikhana gewaardeerde God genade met degenen die zijn omgekomen , en zegen ons in de huidige tijd . B – Deel II : De Hola In tegenstelling tot het eerste deel , het uitbreiden van de expressie , en de retoriek van de kwestie van de visioenen in elke gemeente , Palmchaffhh, vervoer, en zelfs door te schrijven naar de eigenaar of anderen , en sommige van Hola vondst vertelt u uitgedaagd door middel van construeren en hoe de interpretatie van de visie verantwoordelijk voor hen . C – Sectie III : sectie tussen Hola en Hola kruist alleen Palmchaffhh , en vereist dat de eigenaar van het zicht vloeiend is en de overdracht slechts eng verhindert , en Hola , zoveel ongeremde uitdrukking : en je vertellen over hoe de interpretatie soms is . Misschien is de verwennerij in de expressie van visioenen , en open de deur op elk bord en een lezing iets ongeval in deze dagen , en hier ben ik niet tegen de expressie van visioenen als een wetenschap , maar tegen clementie in de expressie van visioenen , en een open de deur op het hele bord en lezingen over alles wat er in deze dagen is gebeurd en hier ben ik niet tegen de uitdrukking Visioenen als wetenschap, maar tegen toegeven aan expressie, niet onderzoeken, niet vragen naar de toestand van de visionair en vragen naar de visie, zijn bewoordingen en zijn tijd. Dit zijn dingen die nodig zijn voor de kruising om de optimale expressie mogelijk te maken , en daarom vind je onder de uitdrukkers die het horen van visioenen tolereren, die beweren dat de mate van correctheid in zijn uitdrukking door ze te lezen niet meer dan vijftig cent !! Ik zeg niet dat alleen Almtsahlain de schuldige is , maar dat zowel het eerste deel als de eigenaren fout zijn – naar mijn bescheiden mening – De term visioenen is niet alleen onderscheidingsvermogen , maar ook onderscheiding en leer en oefen de vaardigheid van het verwerven en ontwikkelen en beheersen , ze verschillen van persoon tot persoon ; Ja, het is onderscheidingsvermogen toen Jozef, zoon van Jacob, hen vrede en zegeningen van de Almachtige zei: ~ Ijetbik als uw Heer en leer u de interpretatie van gesprekken en de genade van u en heel Jakob, zoals voltooid door de ouder door Abraham en Isaak dat uw Heer is Alwetend, Alwijs ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas zei in zijn interpretatie ( en leer je de interpretatie van gesprekken ) elke uitdrukking van visie , en leer je zowel als te weten wat mensen hem interpreteren (3)). Ja , het is onderscheidingsvermogen wanneer Jacob , en wanneer Abraham en Daniël en Mohammed over hen spreken dat profeten en vrede , evenals metgezellen wanneer Abu Bakr, moge Allah tevreden zijn met hem en Omar ibn al- Khattab en Othman bin Affan en Ali ibn Abi Talib en Abdullah bin Abbas en Abdullah ibn Amr ibn al – Aas en Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, moge God tevreden zijn met hen allemaal , en anderen . Maar als anderen dat niet doen . . . , Niet al is het een firaasa , maar het bevat firaasa , inspiratie , en de aftrek van de Koran, Sunnah, taal , spreekwoorden , en andere dingen waarvan bekend is dat iedereen die geïnteresseerd is in deze techniek . Kwam in het recht om te praten over Abu Hurairah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei : Ik hoorde de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zeggen : ~ niet alleen de profetie over van de missionarissen ~ , ze zeiden : Welke missionarissen? Hij zei : ~The Righteous Vision ~ (4) en dit is de bewoording van Bukhari . Het gegeven van Imam Ahmad, vrede zij met hem, zei hij : ~ dromen worden gezien door de moslim of zien hem ~ (5). Betekenis : dat de openbaring onderbroken door zijn dood vrede zij met hem en blijft wat het hem leert wat alleen het visioen zal zijn dat door de gelovige wordt gezien , evenals inspiratie, het nieuws zoals het zal worden gelokaliseerd, niet de profeten vertelden ook de profeet vrede wees op hem op de leeftijd van het gezegde is in de Verenigde Naties geweest vóór u Mahdthon – elke visionair en er werd gezegd : heb gelijk en Bukhari zei : gelijk hebben op hun tong . Het was niet in mijn natie, waaronder een van de Omar bin al- Khattab waren ‘ overeengekomen’ (6). Hij vertelde veel van de heiligen dat Omowo afwezig was , werd ook deze inspiratie verteld , we kunnen ons afvragen, welke inspiratie en waarom zeggen we vandaag Ik zeg : Imam Ibn Hajar zei in Al-Fath : Het geheim was in de cyclus van inspiratie in zijn tijd, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en zijn overvloed na hem , de overheersing van openbaring aan hem, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die wakker was en wonderen van hem wilde laten zien , dus het was gepast dat hem in zijn tijd niets overkwam , en toen de openbaring werd onderbroken door zijn dood viel de inspiratie voor wie God heeft uitgekozen voor zekerheid van verwarring daarin … en door te ontkennen dat dit gebeurde ondanks zijn overvloed en zijn roem is arrogantie van degenen die het ontkennen . Ibn Hajar heeft in al-Fath het verschil tussen inspiratie en visie uiteengezet en vermeld dat inspiratie is : wat beweegt het hart naar een wetenschap dat hij wordt verzocht om naar te handelen zonder gevolgtrekking. Abizaid Dabbousi van de imams van de tap , zei dat het publiek dat het niet toegestaan is om te handelen alleen als het beschikt over alle argumenten in de deur is toegestaan , en zei woorden laatste Shinar . hij was de profeet vrede zij met hem soms snijden visioen metgezellen Viabbarha een het ofwel op zijn woorden , en dit komt door de kwestie van de opvoeding van hem, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , en wat hierover wordt verteld, is wat er werd gerapporteerd door Ibn Sh Wahab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa aan Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr , ik zag alsof ik jou voorging en ik Vsbaktk graad Bmrqotin en een half ~ en hemostaten : klasse . Abu Bakr zei : O Boodschapper van Allah , Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar . Deze hadith werd genoemd door al-Suyuti in de belangrijkste kenmerken en schreef het toe aan Ibn Saad, maar het is mursal (7). Dit is een firaasa van Abu Bakr . Ibn al- Qayyim zei in zijn boek ( landingsbanen ) (8): ~ De fysionomie was en blijft de status van huizen :~ Pas op voor aanbidding en jullie zijn wij ~(9), en dat alleen omdat het het licht van God is. in het hart van zijn dienaar maakt hem onderscheid tussen goed en kwaad en de huidige werklozen en oprecht en onwaar . de huidige werklozen en zeggen : de stroom is versierd en analyse, de werklozen tegen hem , zeiden : vrouwen verstoord alle lege sieraden zijn werkloos , en wat betekent dat hij onderscheid maakt tussen één ding en tegen hem, en deze fysionomie volgens de kracht van het geloof , het was een sterker geloof, het is er een van onderscheidingsvermogen . Ibn Masood moge Allah over hem hebben gezegd : Avars mensen drie : Aziz Yousef, waar hij zei tegen zijn vrouw : ( hij zei dat hij kocht van Egypte naar zijn vrouw akrami rustplaats kan Infna of onze zoon ) ( Yusuf : 21 ). de dochter van Shoaib toen ze zei : ~ Astijrh ~ ( verhalen : 36). Abu Bakr in Umar, moge Allah tevreden zijn als Astkhalafh . het waren veel metgezellen, God zegene hen Athlon hen , en de vriend moge Allah tevreden met hem zijn in de voorhoede ervan is het grootste onderscheidingsvermogen van de natie en na Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn , is het wat hij zei tegen iets : ik denk ook, maar hij zei ook , en genoeg in Frasth OK Te Rabbo in posities die bekend zijn – wat niet het gebied van ons gesprek is (10), en zoals ik ook zei : onderscheiding metgezellen geloven fysionomie , en uit van dit soort fysionomie van leven en licht, die Ahbhma God voor wie Hij wil van Zijn slaven , en zo hartelijk en verlicht leven, nauwelijks verkeerd kan Frasth , dit bevestigt het vers : ‘ Ik geloof dat het dood was Vohieddinah en liet hem Nora binnenlopen mensen zoals hij in de duisternis is niet buiten hen zo goed als Zain voor de ongelovigen wat ze aan het doen waren ~( Anaam : 122 ). Als de uitdrukking van de visioenen Balfrash er veel is wanneer voorouders niet betekent dat het afziet wanneer anderen , maar ik heb het verschil in termen van de weinigen en de menigte alleen , er kan in dit tijdperk van God hem fysionomie zijn , was Jah in het gesprek : ~ Vrees het inzicht van de gelovige, wordt hij gezien door het licht van God (11). Volgens om de goddelijke hadith overgeleverd via Aboe Hoerayrah zei Abu Hurayrah zei : de Boodschapper van Allah vrede zij met hem : dat God zei: : Het is ongebruikelijk voor mij en Leah was de Aznth-oorlog , en dichter bij mijn dienaar, iets wat ik graag doe dan door hem wordt aangenomen , en toch komt Abdi dichter bij Balnoavl totdat ik van hem hou , als ik van je hield, hoorde dat hij hoort , en zijn aanblik waarmee hij ziet , zijn hand waarmee hij slaat , en zijn voet waarmee hij loopt , en vroeg me naar Oattiynh , en terwijl ik mijn toevlucht zocht bij Oaivnh . Wat ik aarzelde over iets, ik ben een acteur aarzeling over dezelfde gelovige dood en ik haat Madsth ‘(12), en dat maakt hem profiteren van wat ze horen van wetenschap, wijsheid en prediking de goede ervaringen nuttig en maakt het ook ziet het licht van God in de hemelen en de aarde is vanuit de staat van staan, zijn geloof en zijn geloof . Hij zei Mark Mnari in zijn boek, als commentaar op de lezing die eraan voorafging : ~ vrees het inzicht van de gelovige .~ fysionomie : de afleidende lichamen van mensen en vormen , en kleuren en zijn woorden , over zijn moraal en deugden , en ondeugden , God heeft Tepe over oprechtheid, zeggende : ~ als de verzen van Mtosameen ~ ( steen : 75 ), en zei : ~ weet je Besimhm ( Baqarah : 277 ), wat de afgeleide is van het zeggen van de merrie zeven taal ooi , en riep op de zeven afstanden die hij prooi in bewaring , was fysionomie verduistering van Arif, bijvoorbeeld, de persoon beschouwen en de zaak identificeren , die bestaat uit twee typen : De eerste : een type dat bij iemand opkomt vanuit een geest waarvan hij de oorzaak niet kent – en het is een soort inspiratie, die de bijgewerkte eigenaar wordt genoemd, zoals in het nieuws : ~ Als er een modernist in deze natie, dan is het Omar. ”(13) Deze inspiratie kan in een staat van waken of dromen verkeren , dit is het eerste type. En de waarheid is dat het zo is : een gedachte die het hart aanvalt en erop stuitert als een sprong De leeuw is op zijn prooi, en deze firaasa is volgens de kracht van het geloof . Seco nd : industrieel opgeleid zijn , namelijk weten wat de kleuren, vormen en tussen temperamenten en ethiek , natuurlijke handelingen zijn , en weten dat het een constant begrip was , sterk in fysionomie (14). . . De conclusie Ik kom er na al deze gesprekken toe . . . Er is iemand die de visie kruist met inspiratie, er zijn er die de visie kruisen met inspiratie, en er zijn er die de visie kruisen met industrie en onderwijs, maar er moet hier op worden gewezen dat het beter is voor een persoon om niet over zichzelf te zeggen dat zijn uitdrukking komt onder de noemer fysionomie of inspiratie, want dit is de zuivering van de ziel, en de Almachtige God zegt : “ Do not jezelf te zuiveren. je weet dat wordt afgeweerd ” ( ster : 32 ). De term visioenen is niet alleen gebaseerd op fysionomie, maar is ook gebaseerd, en op de andere inspiratie, en vindingrijkheid in de op wetenschap gebaseerde uitdrukking op de kennis van de Koran en de Sunna en kennis over de oorsprong van deze kunst van interpretatie in de zin of de afleiding van de namen en een voorbeeld hiervan is overgeleverd in Sahieh Muslim van Anas ibn Malik. Hij zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ‘ Op een avond zag ik de slapers alsof ik in het garnizoen van Uqba ibn Rafi was, en we kwamen naar Rutab vanuit Rattab ibn Tabab – een man uit de mensen van Medina die hem dit soort goede natte dingen toeschreef – Hij zei: gebeden en vrede zij met hem : dus veranderde ik grootsheid voor ons in deze wereld en de consequentie voor ons in het hiernamaals, en dat onze vrolijkheid ‘(15) , die vervuld is en zijn voorzieningen heeft geregeld . Boodschapper vrede zij met hem de eerste hindernis : een gevolg, Rafie : anciënniteit en vrolijk : de stabiliteit van religie en de voltooiing van haar voorzieningen . Iets anders dan hermeneutiek Balostakkak : interpretatie die de spreekwoordelijke en gelijkenis trof : overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh van Abdullah ibn Umar dat de Profeet, vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag alsof het rebellenhoofd, een zwarte vrouw uit de stad – totdat de Bmhaah werd gezegd : Mhaah Van groot gewicht, dat is al – Juhfa – wat de namen zijn van plaatsen in de stad – dus ik zei dat de plaag van de stad erop was overgebracht. ”(16) Muhallab zei : Dit visie van het Department of Vision Expressive. Het werd geraakt door de idealen, en het gezicht van representatie dat is afgeleid van de naam van de ( zwarte ), twee woorden : slecht, en de ziekte indien geïnstalleerd twee woorden met elkaar aan de linkerkant woord aan u : zwart, Valrcol heilige vrede zij met hem exit, inclusief een verzameling van haar naam, en de uitbarsting van haar poëzie ook geïnterpreteerd, dat wat het kwaad opwekt uit de stad komt . Ze merkte hier op dat niet alle zwartheid fronste in een droom als de visioenen zoals ik je vertelde : je zou verschillende dingen moeten overwegen, waaronder de tijd van Openbaring, en de stad was in die tijd land geteisterd, zo bewezen Aisha, moge Allah tevreden zijn, zei : ~ We hebben van de stad een Oba-land God gemaakt ~ (17). De profeet riep heilige vrede zij met hem om God Abaha over te brengen op de knappe mensen zei : ~ Oh lief voor ons, de stad en beweeg beschermd door de knappe ~ (18), zodat je achter het visioen en de kleur van zwart kunt zien , dus uitgedrukt dat zijn ontleend aan soevereiniteit niet van slecht is , en dus wat hier belangrijk is, is de diversiteit van meningsuiting en de methoden ervan , en de diversiteit van de uitdrukking van de boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, voor visioenen en de boodschapper van God was met zijn metgezellen die het visioen zouden uiten en hun de reden zouden vertellen voor zijn uitdrukking als het vorige voorbeeld . . . Neem ook dit voorbeeld : op gezag van Abu Musa op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij : ik zag in een droom dat ik migreerde van Mekka naar een land met palmbomen, dus hij en ik ging naar het punt dat het Al-Yamamah of Hajar was. Dus als Medina aan het slaan is, en ik zag in mijn visioen dat ik een zwaard schudde, dan werd zijn borst afgesneden. Hij werd op zondag door de gelovigen gewond, waarna een ander hem door elkaar schudde, en hij keerde het beste terug dat er was. Het is dus wat God met hem meegebracht heeft van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus als ze een groep gelovigen op een zondag, en als goedheid is wat God met het na de beloning van eerlijkheid dat God na de ons heeft gebracht heeft gebracht dag van Badr ‘ . Dit is de tekst van een moslim (19) . Valmlahz hier dat de Profeet vrede zij met hem metgezellen het vertellen visie en hij het noemde, en deze opleiding ervan , en dat is ook overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad overgeleverd van Anas dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei hij: : ~ Ik zag tijdens het slapen kijken of ik Mirdif ram was Zbh mijn zwaard gebroken , heeft geplaatst ik dood de eigenaar van het bataljon , en een man van de mensen van mijn huis doodt ~ (20)., De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Talha bin Abi Talha eigenaar van de vlag van de ongelovigen , en doodde Hamza bin Abdul vraag moge Allah tevreden met hem zijn Al-. Nawawi zei in het uitleggen van de ware moslim zijn commentaar op de hadith van Ibn Abbas : dat de Boodschapper van Allah liet me tegen zijn metgezellen zeggen : ‘ Wie onder jullie een visioen ziet, l laat hem het vertellen, geef het aan hem door . . . ~ Enz. (21), zei de rechter :de betekenis van de term doen ze vaak ook, alsof hij zei : zou . In moderne inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, zeiden de wetenschappers : een laptop en vraag God hem te zegenen en hen de deugd te leren interpreteren en opnemen volgens wat de Almachtige God wil om het ongeziene te informeren, en het kwam in de authentieke hadith van Al- Bukhari. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Terwijl ik sliep, kwam ik met een beker melk, en ik dronk die zodat ik het water kon zien . ”(22) De hadith is al genoemd en het was de eerste van de boodschapper, moge Gods gebeden op hem zijn. Hij gaf de melk aan de kennis , en het is belangrijk voor ons hier wanneer we het hebben over de wettigheid van het onderwijzen van de visie en ernaar vragen wat er kwam uit de vertelling van Abu Bakr bin Salem dat Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij zei tegen hen : “ Geef het. ‘ Ze zeiden : O Boodschapper van God, dit is kennis die God je gaf , dus vervulde Hij je met genade , dus ik gaf de voorkeur aan een beloning en ik gaf het. Omar. Hij zei :’ Je was gewond. ‘ Hier , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van het nieuws van de metgezellen over het uitlenen van visioenen tot hun ondervraging ervan . Hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zoals Ibn Hajar zegt in Al-Fath : Hij was vloeiend in de uitdrukking van het visioen, en hij had een deelnemer in dat onder hen, omdat de veelheid van dit gezegde niet wordt uitgegeven aan hen die erin hebben getraind en vertrouwd met een vrouw . In een commentaar op de hadith zei hij : In de hadith, de legitimiteit van de geleerde om vragen te stellen en zijn metgezellen te testen in hun interpretatie . Hij zei op een andere plaats : de deugd van uitdrukking van visie , wat het inhoudt toegang tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van organismen (23). De oversteek ook moet worden vertrouwd gelijkenissen in de Koran en de betekenissen , en het overwegen kennisgeving en spreekwoorden en afleiding van de taal en hun betekenis en zijn een wereld van wat er gebeurt op de tongen van de mensen , en het moet de kruising niet alleen om veel te leren over de toestand van de ziener , is er geen gebrek om hem te vragen naar zijn werk of zijn baan , leeftijd , sociale status en alles. Wat hij nodig acht is wat blijkt uit de kennis van zijn probleem of zijn visie , en de kruising hier is als een dokter. Als de patiënt informatie over zijn ziekte achterhoudt, kan hij een fout maken bij de diagnose en hem een ​​verkeerd medicijn voorschrijven, en het is noodzakelijk om niet te haasten naar de vraagsteller en de verantwoordelijke, en het werd gerapporteerd door Ibn Sirin, moge God heb genade met hem, dat hij was. Als er een mechanisme is van een visiekwestie waarin hij vol van de dag bleef, vraagt ​​hij de eigenaar over zichzelf, zijn industrie en zijn mensen, en dit kan natuurlijk gebeuren met de bekwame oversteek en het is geen schande voor hem om zo’n tijd te blussen, en het lijdt geen twijfel dat het meeste van wat op gezag van Ibn Sirin is overgeleverd niet lang nodig heeft om het uit te drukken en erover na te denken. Maar ik noemde hem omdat de aanwezigheid hiervan van hem ondanks zijn schaarste en zijn vaardigheid in het uitdrukken een bewijs is van het belang van vertelling, en vertelling is nuttig om de woorden van de verteller te verifiëren en om zijn toestand te leren kennen in termen van gerechtigheid, waarachtigheid, gerechtigheid. , en de tijd van visie . . En andere dingen die nodig kunnen zijn bij de oversteek, en die niet verveeld of boos moeten zijn bij het kruisen van vragen – vooral – als je op geen enkele manier weet dat er zoveel vloeistof valt in deze leeftijd als gevolg van telefoontjes van mensen – mannen of vrouwen – ken ze niet de oversteek, het moet in twijfel trekken. Zijn vragen over hen kunnen door sommige van de vragenstellers worden afgewezen en geïnterpreteerd door inbreuk te maken op zijn privacy . Evenals de vraag van een belangrijke religie van de oversteek, en de bestuurder moet eerlijk zijn in het antwoord Vslah man of boosdoeners, met een sterke relatie, zei de kunst : om honing te eten voor een mosliminterpretatie zoetheid van de koran en de man in zijn hart, dat is de ongelovige zoetheid van de wereld en de Gnimetha, Valray in tegenstelling tot religie, geloofsbelijdenissen en landen moet – bij het overdragen van visie – vaardigheid overbrengen naar de oversteek, en hem vertellen over de eigenaar, man of vrouw, zijn sociale leeftijd . . . Enz., En alles wat hij ziet als de oversteek die nodig is om het overgebrachte visioen uit te drukken , werd door Ibn Hajar-interesse genoemd op de woorden van de Profeet vrede zij met hem : ~ Vanuit het visioen van Vliqsa Oabbarha hem ~ (24) zegt het vers : ~ Vliqsa ~ om haar verhaal te herinneren en volgt de breuken tot er niets meer van over is. Snijd het effect als je het volgt . De Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, werd gevraagd en gevraagd, en hij is de Boodschapper van God . Het kwam in de hadith : een man genaamd Muti’a ibn al-Aswad zag in zijn droom dat hij hem een ​​zakje dadels gaf , dus zei hij dat tegen de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en hij zei : ‘ Is een van uw dochters zwanger geweest? ‘ Zei hij. : Ja, met een vrouw van mijn zoon . Laith . . Ze is de moeder van Abdullah. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei : ~ Zij zal een jongen baren. ”En ze baarde een jongen , dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde hem Abdullah en Hanakah met een date en noemde hem zegen . . Deze hadith werd genoemd door al-Haythami in Majma ‘al-Zawaid (25) en toegeschreven aan al- Tabarani, en het was niet opgenomen in een van de negen boeken . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir en Zabadi – interpretatie van Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie door missionarissen , zie de opening (12 \ 375 ) – op – overgeleverd door 0 Ahmad in Musnad Abu Hurayrah – een verwijzing eerder . (5 )) Overgeleverd door Muslim in de deur van het gebedenboek is het verboden om de Koran te lezen in de buiging en neerknieling zoals in de nucleaire ( 4/196 ) – op -. (6 ) Overgeleverd door Bukhari in het Book of Virtues of the Companions deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de opening (7/42 ) – op -, en Muslim in het boek van de deugden van de metgezellen deur van de deugden van Umar ibn al- Khattab, zoals in de nucleaire ( 15/166 ) – vorige referentie -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Belangrijke eigenschappen – (2- / 115 ). (8 ) banen tussen de huizen pas op voor aanbidding en Thine wij om hulp aan Mohammed ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beiroet , i 2, in (1393 – 1973 ) te bereiken : Mohammed al – Feki . ( P. 115 ). (9 ) licht : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ) ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabeet – fysionomie gids voor de kennis van de ethiek van de mensen en hun natuur als waren zij een open boek – de prestatie van Mustafa Ashour – publiceerde de Koran r Library 21-22. (15 ) Verteld door Muslim in zijn Sahih in het Boek der Openbaringen, zoals in de nucleaire (15 / met 31 ) – op -. (16 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van meningsuiting als de deur dat ding uit Keh zag en hier woonde als laatste onderwerp ( 12/425 ) en in de deur : zwarte vrouwen ( 12/426 ) – op -. (17 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stadspoort van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad naakte verovering (99/4 ) – op – Muslim in het Boek van de Hadj en de deur van de stad het voordeel van de wortel in een residentiële stad om nucleaire leggen (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van de deugden van de stad , de deur van de haat tegen de Profeet vrede zij met hem dat de stad werd blootgelegd zoals bij de verovering – de vorige verwijzing . ( 4/99 ), zoals uitgelegd in de nucleaire ware moslim . Vorige referentie . In het boek Hajj en de deur van de stad bevoordeelde de wortel in een woonstad (150 \ 9 ). (19 ) Akkoord en uitspraak van Muslim Zie : Fath Bari , een boek over de deugden van profetie, spreken over tekenen (627 \ 6 ) – op -. En om nucleair moslim uit te leggen in het boek Openbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Verteld door Ahmad in de rest van de palm Almktherin in de palm van Anas bin Malik . (21 ) Overgeleverd door Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire (30 \ 15 ) – op -. (22 ) Terwijl ik sliep, kwam ik Bakdh-melk en dronk ervan tot ik irrigatie zie . . Aanbiedingen gelost p. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440437394 \ 12) 0 (24) biedt alumna, p. 65 . (25) Al -Haythami – vorige referentie – (7/184) ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Wat de borsten betreft, het zijn meisjes, dus wat er in hen gebeurde, werd aan hen toegeschreven. Wie zag dat er iets in hun plaats ontsproot, wees op een toename van het aantal dochters en een afname van het aantal dochters tegen hem, en als hij zag dat er melk in zijn borsten zat, dan is dat een toename van de schuld, en als hij alleenstaand is, is hij getrouwd of getrouwd, dan wordt hij rijk of een oude sjeik die arm is of een jonge vrouw die een lang leven heeft of een oude vrouw geeft haar dood aan, of een alleenstaande vrouw die trouwt of een heel jong kind, dan kan ze sterven, en als de vrouw ziet dat haar tepel is afgesneden, er zit niets goeds in, en haar dochter kan sterven, en als ze haar borst ziet geraakt worden door vuur, dan krijgt haar dochter schade van de koning en als ze ziet dat ze gehecht is aan haar borst, dan geeft ze haar geboorte aan uit overspel…

…Pantoffels duiden in een droom de bediende, geld en bescherming tegen ongeluk aan . En wie zag dat hij twee pantoffels droeg, reisde in de zee . Het dragen van smalle pantoffels duidt op angst, angst en een vraag naar schulden, en misschien duidt smalle pantoffels op beperkingen bij mannen . Ze zagen nog steeds dat het zijn zorgen en verdriet wegnam . Het dragen van pantoffels met pallets duidt op een toename van het prestige en de breedte van het levensonderhoud . En er werd gezegd : het visioen van de pantoffels tijdens de komst van de winter geeft goed aan, en in het beheer ervan, of in de zomer geeft het hun bezorgdheid aan . En wie zag dat zijn pantoffels in een put vielen of werden verbrand, zijn vrouw stierf . En de nieuwe pantoffels als het smal is, dan is het een religie die wordt geëist, en als het breed is, dan zijn zij het . De pantoffels zijn een niet-mahram-persoon die aan het vasten of reizen is, en als hij een khuff ziet en deze niet draagt, zal hij geld krijgen van de niet-Arabische mensen . Hij die eenvoudige pantoffels draagt, reist ver of dichtbij, of trouwt met een maagd . Als de pantoffels kapot waren, zou de vrouw een kledingstuk zijn . Als de slipper in een put valt of verloren gaat, laat hij hem los en als hij hem verkoopt, gaat hij dood . Als hij de sandalen van hem stal, kreeg hij twee tegenslagen, en als een wolf of een vos op zijn pantoffels sprong, waren ze immoreel en volgden ze zijn vrouw . Als hij loszittende pantoffels draagt, wordt hij door zijn vrouw meegenomen . Als hij pantoffels draagt ​​met een patch aan de onderkant, dan trouwt hij met een vrouw die een zoon heeft . En wie zijn oude pantoffels is kwijtgeraakt, de schuld wordt van hem verwijderd . En pantoffels passeren vee, dus elk ongeluk dat met pantoffels gebeurt, komt voor bij zijn vee . En wie één muiltje heeft, is de helft van zijn geld kwijt . En als hij het samen ging verstoppen, is al zijn geld op . En er werd gezegd : de oude khuff is een schuld en gevangenisstraf, en de slaaf is een vrouw, en als hij ziet dat hij een khuff heeft gevonden, geeft hij aan dat hij in zijn lichaam werkt voor het hiernamaals, of dat hij zijn verplichting en maakt het voor velen gemakkelijker . En de kameel was lichter in een droom, met kracht en reizen, en misschien duidde de traagheid van de kameel op zijn beurt bij volle maan of pijn, of de voorbereiding op zaken en een goede vooruitgang . Zie ook de schoenen, zie de zeppelin en zie de zool ….

…En de jonge man : in interpretatie de vijand van de man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand . Als het zwart is, dan is het een rijke vijand, en als het blond is, dan is het de vijand van een oude man . Als hij een Dilmun was, dan is hij een trouwe vijand . Als hij een Rustaq was, is hij een grove vijand . Als hij sterk is, dan is hij de intensiteit van zijn vijandschap, en als hij onbekend is, en als hij bekend is, dan is hij de zijne . Wie ziet dat een jonge man hem volgt, dan is hij een vijand die hij zal winnen . Als hij een ouderling ziet die toezicht op hem houdt, stelt hij hem in staat goed te doen . En als hij een jonge man is die toezicht op hem houdt, dan is hij een vijand die tot hem in staat is, omdat hij boven hem staat . En als hij een oude man zag alsof hij een jonge man was geworden, verschilde hij in de interpretatie van zijn visioen, en sommigen zeiden dat hij een hernieuwd genoegen had, en sommigen zeiden dat hij in zijn religie of zijn wereldse tekortkoming verscheen, en sommigen zei dat hij stervende was, en sommigen zeiden dat zijn visioenen zijn scherpzinnigheid aantonen, omdat het hart van de sjeik jong is van bezorgdheid en hoop . Als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, dan lijkt het hem dat hij een hatelijke vijand voor de mensen heeft . Als hij van hem houdt, lijkt hij hem een ​​geliefde vijand ….

…Al-Salmi zei dat als een oude vrouw ziet dat ze menstrueert, dit het einde van haar menstruatie aangeeft, en als het kind ziet dat ze menstrueert, het de verwijdering van haar maagdelijkheid aangeeft, en er werd gezegd een visioen van menstruatie. voor de oude vrouw en de jonge vrouw geïnterpreteerd door de dood, en misschien duidde het visioen van menstruatie voor de jongen op een huwelijk ….

…En wie ziet dat hij een bejaarde sjeik is en niet zo, dan is hij rechtvaardig in zijn religie en heeft hij waardigheid en een toename in zijn eer, en als hij een oude man is en hij ziet dat hij een jongen is geworden, dan hij streeft en is onwetend, en er is geen goed in hem. Evenzo heeft de vrouw die een oude vrouw in een droom ziet, een jonge vrouw teruggegeven, want zij is een wereld die hem accepteert. Hij is zacht en mooi geworden, dus hij kan snel sterven en wie denkt dat hij lang en breed is geworden, is een toename in het leven. En wie ziet dat hij is geworden in de vorm van een vrouw en haar versiering, of dat hij een vagina heeft zoals de vagina van een vrouw, dan is het vernedering, onderwerping en verachting, en als een vrouw ziet dat ze een man heeft zoals de man van een man of een baard, als ze een kind heeft dat zijn volk overwint en als ze zwanger is, komt ze met een jongen en als ze niet zwanger is, zal ze nooit een zoon baren Of misschien gaat het visioen naar haar toe echtgenoot, vader of broer, en er werd gezegd dat een van haar mahrams een eer heeft gekregen, en als een vrouw ziet dat ze een man is geworden wanneer ze gemeenschap heeft met vrouwen of met een vrouw trouwde, dan wordt ze gekweld door goed en eer en wordt toegeschreven en wie ziet dat hij een zonde heeft, een hoorn of een snavel zoals een ezel, een slang of een snavel, dan is dit alles goed en goed En wie ziet dat hij een veer of een vleugel heeft , dit is een hoofdschap en het overkomt mij. Als hij ziet dat hij vliegt, dan reist hij, en wie ziet dat hij moet worden e een dier wiens vlees niet wordt gegeten, dan wordt hij vernederd en rampspoed, en als hij een baan heeft, wordt hij ervan geïsoleerd en er werd gezegd dat eenieder die zag dat hij een kikker is geworden, met aanbidding werkt. Hij veranderde een spin, dan wordt hij een goede aanbidder die berouw heeft van vele zonden, en wie ziet dat hij van ijzer is geworden, dan zal hij zijn leven verlengen, en als hij ziet dat het van aardewerk of flacons is geworden, dan doet hij dat. niet blijven en wie ziet dat hij een brug of een boog heeft omgedraaid , dan zal hij een sultana of een bezitter van autoriteit of een geleerde slaan die mensen bereiken in hun zaken, en wie ziet dat hij een metaal van metaal is geworden, dan zal hij gebruikt een van de dingen die hem ten goede komen…

…Als u ervan droomt uw oude huis te bezoeken, zult u goed nieuws horen waar u zich over zult verheugen . Als u uw oude huis in puin ziet, wordt u gewaarschuwd voor ziekte of overlijden van een van uw familieleden . Voor een meisje is deze droom een ​​trieste droom . Je verliest een dierbare vriend . Als je naar huis gaat en alles comfortabel en plezierig vindt, betekent dit harmonie in het huidige gezinsleven en overtuigende resultaten op het werk ….

…Waterman : Een man wint geld door bedrog, dus wie ziet dat hij koopt uit een bron met water en water in zijn vat bevat, dan heeft hij geld uit bedrog . Als hij zag dat hij het in een andere container dan een container had geleegd, dan spendeerde hij dat water pas bij hem als het op was en de voordelen ervan verdwenen waren . Als hij het water zou geven in zijn boomgaard, zou hij een vrouw slaan, en hij zou haar slaan . Als de tuin vrucht draagt, zal hij een kind slaan zoals hij eruit ziet . Als hij een oude bron ziet en er kamelen, mensen of vee van drenkt, dan doet hij de beste en meest eervolle daden van het land naar zijn kracht en vond hij die erin, en hij is als een herder die water uit de put afvoert voor zijn kudde kamelen en gebrek . En wie ziet dat hij uit een oude bron valt en het dier water geeft, dan is hij een huichelarij van een religie of een wereld volgens zijn macht erover . En als hij ziet dat hij een speciaal verschil voor zichzelf maakt, dan verkrijgt hij in zijn werk een minimale interesse in verhouding tot zijn kracht vanwege de neiging van Waterman voor zijn wereld in het bijzonder . De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ik zag alsof ik in het hart van een zwart schaap was, toen nam Abu Bakr de emmer nadat hij een of twee zonden had weggenomen, en toen nam hij het weg was zwakheid, en God zou hem vergeven, daarna nam hij de emmer achter zich aan, Omar bin al-Khattab, en de schapen vermengd met eieren, dus de emmer werd onmogelijk. West in zijn hand, ik heb geen mannelijk genie Efrik O Ibn al- Khattab gezien . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Abbas kwam en zei : ik zag alsof ik een emmer in een put goot, en tweederde van de emmer was gevuld en een derde bleef over . Hij zei : Je bent zes maanden afwezig in je familie en je vrouw is zwanger en zal een jongen baren . Hij zei : wat is het bewijs? Hij zei : Omdat ik van de put een vrouw had gemaakt, en het goede nieuws dat in de put was Yusef, vrede zij met hem, dus ik wist dat hij een jongen was, en tweederde van de emmer was zes maanden, en de het resterende derde deel was drie maanden . Hij zei : Ze geloofde dat er in haar boek was vermeld dat ze zes maanden geleden zwanger was ….

…Het dragen van sokken, en er werd gezegd dat het in de zee reist, en het dragen ervan met wapens is het paradijs . En de nieuwe pantoffels zijn een redding van ongeluk en een bescherming tegen geld . En als hij geen wapen heeft, dan is hij erg angstig en sterk in zorgen . En er werd gezegd dat een smalle slipper een schuld is, een opsluiting en een beperking, en als het uitgebreid is, dan is het in termen van geld, en als het nieuw is, wordt het toegeschreven aan bescherming, dan is het beter voor zijn eigenaar, en als het karakter heeft, dan is het zwakker voor bescherming, en als het aan bezorgdheid wordt toegeschreven, dan is wat het verstandigst was verder dan opluchting. Slippers met kleding en kleding, het is een verhoging van het niveau en de capaciteit van het pensioen . En pantoffels in de manden van de winter zijn beter, en in de zomer zijn ze dat ook . Als hij khuffa ziet en het niet draagt, dan zal hij geld krijgen van de niet-Arabische mensen, en het verlies van de pantoffels die aan de bescherming worden toegeschreven, zal de versiering weg zijn . Als het werd toegeschreven aan zorgen en schulden, was het een opluchting voor hen, en het dragen van naïeve pantoffels duidt op een huwelijk met een maagd, als het onder zijn voet was gebroken, duidde hij op een maagdelijk huwelijk. Als hij verdwaald of afgesneden is, scheidt hij van zijn vrouw. Als hij de pantoffels verkoopt, gaat de vrouw dood. Als hij ziet dat hij stuitert met de lichtheid van een wolf of een vos, want hij is een immorele man die hem doodt in zijn vrouw, en wie een eenzame pantoffel draagt, wordt hij geslagen door een vrouw, en als er een plek is op de onderkant van de pantoffels, dan trouwt hij een vrouw met een zoon . Het dragen van rode pantoffels voor degenen die wilden reizen, wordt niet aanbevolen . Er werd gezegd dat hij die zag dat hij het puimsteen van hem had gestolen, door Haman werd geraakt ….

…Rozet Als u uw kleding met Rozet versiert, of u ziet dat anderen het in een droom versieren, geeft dit aan dat u tijd verspilt aan het valse plezier dat u vluchtig gelukkig maakt, maar het zal u niet snel verdriet en frustratie bezorgen . ~ Rozet is een decoratieve vorm die lijkt op een roos die op kleding wordt geplaatst .~…

…De rivier van wijn is het bewijs van dronkenschap van de liefde van God Almachtig en haat voor Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde op het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op beëindiging en celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . En de visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die in waakzaamheid staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is een indicatie van hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd , zoals huisvesting, overvloed, en soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . Wijn is het bewijs van dronkenschap door de liefde van God de Almachtige en haat tegen Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde voor het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op het ophouden en het celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . De visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die wakker staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is indicatief voor hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd, zoals huisvesting, het plezier van het leven, en de soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . En het visioen van Radwan, vrede zij met hem, de bewaarder van het paradijs, geeft de goedheid aan van de penningmeester van de koning en zijn boodschapper om de belofte na te komen, de behoeften te vervullen en de smeekbede te beantwoorden . En wie ziet dat hij het paradijs is binnengegaan en niet de vruchten ervan eet of uit de rivieren drinkt, dan zal hij niet profiteren van wat hij heeft opgedaan met kennis . Wie ziet dat hij uit de hemel werd verdreven, hij mist het verhaal van Adam, vrede zij met hem . En wie ziet dat hij door het paradijs dwaalt, dit duidt op zijn levensonderhoud en hoge status, en veiligheid tegen angst . En wie bang was en zag dat hij de hemel was binnengegaan, voelde zich gerustgesteld, en als hij zich zorgen maakte, zou hij van zijn leed worden verlost, en als hij alleenstaand was, trouwde hij ….

…En helderheid : een religie waarin er onenigheid is en geschilderd is een gebrek aan religie en leugens en fraude . En er werd gezegd dat Ibn Sirin altijd zei : Dinars zijn boeken die komen, of cheques die hij pakt . Als de vijf dinars de vijf dagelijkse gebeden zijn . Misschien was één enkele dinar een kind . En alle kleding van sieraden is prijzenswaardig voor vrouwen, en ze hebben versieringen en mooie dingen, en misschien geeft het aan waar vrouwen trots op zijn, en misschien duidt het op hun kinderen, waarvan het mannetje mannelijk is en het vrouwelijke vrouwelijk, en zo daarvan is voor mannen een schandelijke verwerpelijke, behalve wat ze hun kleding niet ontkennen ….

…Mensen samenbrengen met corruptie : Wie ziet dat hij een overspelige combineert en geen overspelige vrouw ziet, dan is hij een tere man die goederen aanbiedt en moeilijk voor hem is . Wat betreft de imitatie van een vrouw naar een man : als de vrouw ziet dat ze de kleding en het uiterlijk van mannen heeft, dan zal haar toestand verbeteren als dat de bestemming niet te boven gaat . Als de kleding het lot te boven gaat, verandert hun toestand met angst en verdriet . Als ze zag dat ze in een man was veranderd, was haar goedheid bij haar man ….

…Wat betreft de rode wijnen, ze zijn prijzenswaardig voor vrouwen, of ze nu op de kleding of het lichaam zitten, en voor mannen is er een hekel aan in termen van de straf, en het kan overgaan op mannen als het door opruiing met de kleding is bevlekt, tenzij ziet hij zichzelf in een moskee of iets dergelijks, dan is het lichter dan dat ….

…Terminal : een vrouw . Qatana : een wapen tegen de vijand . En regenachtig : goede lof en herinnering aan mensen en ruimheid in de wereld, omdat het een van de breedste kleding is, en er werd gezegd dat het een bijeenkomst is van eenheid en veiligheid in deze wereld en bescherming tegen ongeluk, en het alleen dragen zonder het hebben van iets anders van kleding, bewijs van armoede en verfraaiing daarbij voor mensen door rijkdom te tonen ….

…Wie denkt dat hij rijk is geworden boven zijn welbekende bestemming, hij blijft niet nalaten tevreden te zijn met zijn levensonderhoud, tevreden met wat God daarin voor hem heeft verordineerd . Evenals de tevredenheid is de rijkdom aan interpretatie . Als hij ziet dat hij arm is boven zijn bekende bestemming, dan is hij niet zwak in tevredenheid met wat hij van het levensonderhoud heeft verdeeld, zoals de verontwaardigde over zijn levensonderhoud, dan is hij als de armen, met zijn tevredenheid, hij bereikt de huizen van de rechtvaardige en eerbare in religie, vooral als dat met zijn armoede in zijn visioenen een bewijs is van gerechtigheid en vroomheid . Als hij, samen met zijn armoede, kleding ziet die hij heeft gemaakt, dan is de kwestie in de haat jegens hem ernstiger en sterker, en is het in een droom nauwelijks gepast om kleding te zien maken, zelfs als deze wordt gedragen en met tussenpozen ….

…Wat betreft eieren : als ze in een kom worden gezien, worden ze aangeduid door de dienstmaagden, omdat de Almachtige God zegt : ~ Alsof het eieren zijn gemaakt .~ Als hij ziet dat zijn kippen gelaagd zijn, baart hij een zoon . En gekookte eieren, die zich onderscheiden van de schil, zijn een aangenaam voedsel . Als hij het ziet alsof hij het rauw at, dan eet hij onwettig geld, of worden ze erdoor getroffen, of begaat hij een immorele daad . En het eten van eierschalen geeft aan dat hij een grafdelver is . Als hij ziet alsof er een ei uit zijn vrouw komt, en zij baarde een ongelovig kind, omdat de Almachtige God zei : ~En de doden zullen uit de levenden komen .~ Als hij ziet alsof hij een ei onder de kip legt en het barst van de kip, dan leeft hij voor hem als een dode materie en wordt er een gelovige zoon voor hem geboren, want de Almachtige God zegt : “ De levenden zullen uit de dood komen , ”En misschien krijgt het aantal van elke kip een zoon . En als hij eieren onder een haan legt, en hij haalt de kuikens eruit, dan brengt hij daar een leraar die de jongens lesgeeft . Als hij een ei breekt, laat hij een eerstgeborene rusten, en als hij het niet kan breken, kan hij dat niet doen . Als het ei toeslaat en zijn vrouw zwanger is, beveelt hij haar te vallen . Als iemand ziet dat iemand anders een ei breekt en aan hem teruggeeft, kiest zijn dochter een man . En wie zijn mouw trapt en er komt een ei uit, dan stapt hij in zijn ummah en er wordt een slavin uit geboren . Als hij veel eieren bij hem ziet, dan heeft hij veel geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En dit alles in rauwe eieren . En wie pure eieren ziet, hij is geschikt voor iets dat te ver is gegaan en moeilijk is, en door het te repareren, zal hij geld krijgen en voor hem leven als een dode zaak, en als hij het eet met zijn schaal, dan is hij een aaseter. . Als het boert, at hij het geld van een vrouw op en verspilde het . Als hij het eet, zal hij trouwen met een vrouw die geld heeft . De cranberry-eieren zijn een arme jongen . En de eieren van de papegaai zijn een vrome slavin, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ei had gekregen, een eerbare zoon had . Als het ei brak, zou de jongen sterven . En er werd gezegd : de eieren zijn voor de gedecoreerde doktoren en voor degenen wier pensioen een goed bewijs is . Wat betreft de rest van de mensen . De kleine eitjes geven de voordelen aan, want ze worden gegeten . En de vele eieren, het duidt op zorgen en zorgen, en wijst herhaaldelijk op verborgen dingen . Er werd gezegd dat de volwassenen blank waren, jongens . De kinderen zijn meisjes, en een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag het alsof ik eierschalen at, dus hij zei: ~Vrees God, je plundert de doden.~ Hij zag een alleenstaande man alsof hij veel eieren had gevonden, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, dus zei hij : Er is een vrouw voor het celibatair, en de getrouwde man heeft kinderen . Een man zag dat hij gekookte eieren aan het pellen was, dus vertelde hij een visioen op een kruising en zei : je krijgt geld van enkele loyalisten . En Mamlouk zag alsof hij een puur ei van zijn dienstmaagd had genomen, dus gooide hij het met zijn schaal, en gebruikte het geld ervan, en zijn dienstmaagd baarde een zoon, dus nam de Mamluk diegene die in Europa was geboren door de bestelling van de man van de vrouw, en hij werd een reden voor het pensioen van die eigendom ….

…Wie ziet alsof hij op zijn rug ligt, zijn bevel is sterk en zijn staat wordt aanvaard en de wereld komt onder zijn hand, omdat de aarde een sterke steun is, en omdat hij die op zijn rug ligt en zijn mond open is en komt uit de broden van hem, dan wordt zijn management verminderd, en zijn staat wordt verwijderd, en door de bestelling van anderen te winnen . Als hij ziet dat hij ter aarde ligt, dan is zijn geld verloren en zijn kracht zwak, en voelt hij niet dat de omstandigheden aan de gang zijn, en weet hij niet hoe de zaken zijn veranderd . Dit komt omdat als hij op deze manier sliep, hij zijn gezicht op de grond zou leggen en hij wist niet wat er achter hem was ….