…Een beer die in een droom ziet, duidt op een persoon met beperkingen en strijd . Misschien duidde zijn visioen op sluwheid en bedrog, of op zware vrouwen, of op gevangenschap en opsluiting . En de beer in een droom is een dwaze vijand en een andere dief die vals speelt bij het argumenteren . En wie een beer berijdt, verkrijgt een verachtelijke voogdij als hij het waard is, anders zal hij het krijgen en het vrezen en dan zal hij worden gered, en het duidt op een vrouw en een reis en er werd gezegd : de beer is een overspelige vrouw , dus hij die erop rijdt, moet oppassen voor hoererij ….

…De beer : de stoere man in zijn toestand, de boosaardige in zijn moed, de verraderlijke, de zoeker naar het kwaad in zijn vakmanschap, de onderzoeker in zichzelf, en er werd gezegd dat hij de vijand is van een dwaze dief, in tegenspraak met de verwijfde , oplichter van pelgrims en karavanen, die hun voorraden stelen, en hij wordt verminkt . Wie op een beer rijdt, krijgt een mandaat, anders zal angst hem binnendringen, en dat zullen ze doen, dan zal hij worden gered . En er werd gezegd dat het een vrouw aanduidt, zodat de beer een vrouw was en een metamorfose ….

…Wat betreft de beer, het wordt geïnterpreteerd zoals het werd gezegd, een vijand van een dwaze hypocriet zonder mening . Als hij ziet dat hij op een beer reed, dan geeft dat aan dat een voordeel van het gezag van de beer en zijn vlees en huid het geld van een vijand is, en zijn melk is angst en verschrikking ….

…De beer is de beer die de beer vangt en disciplineert en hem leert dansen en nabootsen . Hem in een droom te zien, duidt op een gedisciplineerd persoon voor onwetende werkgevers of de rechtvaardigen ….

Beer De beer symboliseert een ongemakkelijke wedstrijd bij elk soort onderneming . Het doden van een beer luidt het loslaten van eerdere dilemma’s in . Wat betreft het meisje dat droomt van een teddybeer, ze zal een onverzadigbare wedstrijd of een ramp hebben ….

…En wie ziet dat hij op een beer rijdt of hem doodt, hij zal zegevieren over zijn vijand, en er werd gezegd dat de beer een persoon interpreteert die in alle zaken anders is en interpreteert als een interpretatie van sommige monsters ….

En wie denkt dat hij op een tijger heeft gereden of deze heeft verdreven of de tijger heeft verslagen of de tijger heeft verslagen of hem van de tijger heeft geslagen of iets dergelijks, dan is de interpretatie daarvan zoals de interpretatie van de leeuw, evenals degene die denkt dat hij op een beer heeft gereden of hem heeft verdreven of gemengd, dan is de interpretatie ervan als de interpretatie van de rest van de leeuwen

…Een beer is in een droomdiefstal of bespioneert nieuws over de intentie van een mens of dier in een droom ….

…Al-Kirmani zei : Het visioen van de beer is pessimistisch, en het verwijst naar een man van lage afkomst zonder staat, die gek is en ook een vrouwelijk hoofd heeft ….

En Ibn Sirin kwam en een man zei : ik zag alsof een dier tegen me had gesproken . Hij zei tegen hem : je bent dood . De Almachtige zei : ~ En toen het woord op hen viel, brachten we ze naar buiten met een tocht vanaf de grond om met ze te spreken .~ Dus de man stierf vanaf die dag ….

Earlings : vijand van bazen ….

…Een oorbeer duidt in een droom op een vijand van de bazen ….

…Als je in een droom uitgaat, geeft een landbeer aan dat de zoeker nieuws voor koningen bespioneert . Misschien duidde haar verschijning in de wereld op de bevordering van deugd en het verbieden van ondeugd, de overwinning van de monotheïsten en de vernietiging van de hypocrieten ….

…De huizen van de planeten, Al-Bateen, zijn buik, Al-Thuraya is rijkdom, Al-Dabaran is een eerbetoon, Al-Haqqa is een fortuin, Al-Hanaa is Hanaa en een vloek, de Jemenitische arm is Jemen en Al -Shami is een vloek. Het hart is een staatsgreep, en de cholan wordt getoond, en de vloeken zijn genade en genade . Saad Al-Dhabeh is een vijand en Saad slikte een spel in, en Saad Al-Saud Saud en Saad Al-Khabaya is een expositie . En wie een van de planeten heeft gezien, zij zijn het bewijs van het runnen van huizen, zoals de dochters van een doodskist, de kleine beer, de grote beer, de vliegende arend, de Tweeling, de aar, het lam en anderen ….

…Visioenen van enkele van de metgezellen : Misschien wel een van de meest prominente visioenen van het visioen van de grote metgezel Abdullah bin Zaid Al- Ansari en de legitimiteit van gebed en detail van dit visioen in het volgende verslag : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid van zijn vader zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, ze mogen trompetteren en bevalen Bnaqos die hij uithakte , Varta Abdullah bin Zaid zei in een droom : Ik zag een man die hem droeg Thawbaan Akhaddran een bel , ik zei tegen hem : O Abdullah verkoopt bel? Hij zei : wat doe je ermee? Ik zei : Roep hem op tot gebed . Hij zei : moet ik je niet beter laten zien dan dat? Ik zei : wat is het? Hij zei : zegt : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Ik getuig dat er geen god is dan God . Ik getuig dat Mohammed de boodschapper van God is. Ik getuig dat Mohammed de boodschapper van God is . Kom om te bidden . Kom om te bidden . Leef van de boer . God is groot , God is groot , er is geen god dan God . Hij zei : ging Abdullah bin Zaid uit totdat hij bij de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) kwam en hem vertelde wat hij zag »Hij zei : O Boodschapper van Allah, ik zag een man die Thawbaan Okhaddran een bel droeg . . . Vertel hem het nieuws . De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: “ Je vriend zag zijn visioenen , dus ging hij met Bilal naar de moskee en wierp het naar hem toe en riep Bilal , want hij . Hij liet een stem van jou horen. ”(1) Wat wordt bedoeld met een stem van jou is : sterker en beter in staat dan jij om te stemmen , en de panda is nadat de stemming voorbij is , en ik geef er de voorkeur aan . Om terug te gaan naar het verhaal . . Zei Abdullah bin Zaid, dus ik ging met Bilal naar de moskee en liet me het naar hem gooien terwijl hij erom riep . Hij zei : hoorde Omar ibn al- Khattab klinken , ging naar buiten, hij zei : O Boodschapper van Allah, en Allah ik heb gezien zoals degene die hij zag . Het geheim van deze metgezel veel van wat hij daarin zei : Ahmed God De glorie en de glorie Prijs de software zo veel als het mij kwam door al – Bashir van God Vokrm hem Ik heb blijde tijdingen in de nachten en voor hen nog drie maakte me uit beleefdheid kwam ( b – 2 ) evenals voorbeelden visioenen metgezellen wat kwam van Abdullah ibn Umar, moge Allah tevreden met hem zijn : de man in het leven van de Profeet vrede zij met hem als hij een visioen zag Oqsa de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zei : ik was een jongen, een jonge Azba – en eenzaam van had geen paar wordt gezegd Hem : celibatair en vrijgezellen vrijdag – zei hij . . Ik sliep in de moskee op het moment dat de Boodschapper van Allah hem kent en ik zag in slaap ka n koningen Okhaddana Ze gingen me naar het vuur , als het land Kti goed is en als je twee horens Kqrna goed hebt en de betekenis hiervan : eeuwen de putaspecten die voortbouwen op de stenen die op de galg zijn geplaatst waaraan de haspel is bevestigd , en meestal heeft elke put twee horens , en we gaan terug naar de hadith. Ibn Umar zei : En als het twee horens heeft zoals de twee van de put, en als er mensen in zijn die ik ken, dan heb ik gezegd : ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur , ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur , Ik zoek mijn toevlucht bij God tegen het vuur . Hij zei : Toen ontmoette een koning hen, dus hij zei tegen mij : Je hebt niet geteisterd zodat er geen angst voor je is of kwaad . Haar verhaal over Hafsa . Vqstha de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zei de Profeet, vrede zij met hem : Ja Man Abdullah als hij de nacht bad . Salem zei : Abdullah sliep ‘s nachts niet, behalve een beetje ( afgesproken , en het woord voor vrede ). In de roman Bukhari : zei : ik zei tegen mezelf : als je goed bent om te zien wat ik zo zag , toen hij ‘s nachts in elkaar hurkte, zei ik : Oh God, als je Varney goed kunt zien . . . Overeengekomen gesprek en woord van de stoom . (2) Deze korte voorbeelden van enkele van de visioenen van de Boodschapper van Allah en de beste van de schepping achter hem aan en ze zijn metgezellen E en in het openbaar na deze korte presentatie , wenden wij ons tot de secties van de visies die we over in het zal praten volgende deel van dit boek . _______________________________________________________ (1 ) Overgeleverd door Ibn Majah in zijn Sunan in het Mobile Book , en het woord , de deur van het begin van Mobile – op – en Tirmidhi vertelden in het boek van de gebedsdeur wat er kwam om Mobile – op Abu Dawood te starten in de gebedenboekdeur : How Mobile – Vorige referentie – en het werd door Ahmad opgenomen in het begin van de Musnad al-Madani, moge God tevreden met hen zijn, de hadith van Abdullah bin Zaid, moge God tevreden met hem zijn, en het was opgenomen door al-Darami in het Book of Prayer, hoofdstuk over het begin van de oproep tot gebed – vorige referentie -. (2) Zie Fath Al-Bari (12/418) – vorige referentie – en Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – vorige referentie ** Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi…

…En wie luizen ziet die eruit komen en een beer op de grond, dan zal hij in overvloed van vee afwijken en zijn inkomen maximaliseren ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie er luizen als een beer op ziet, dan is het een man die mensen ondersteunt die van zijn eten eten .~…

…Al-Salmi zei dat de beer een tas is, een winkel, een huis met geld, een winkel, een stoel, een rustplaats en een bestemming ….

…Het geluid van de processietrommel is vals nieuws . En de trom van de koning werd gescheurd door de dood van zijn ervaring . Er werd gezegd dat de processietrommel een man was, in ieder geval God geprezen . En de trommel die slingert, duidt op arrogantie en arrogantie . De beer is rijk en gierig . En wie de teddyberen en de cimbalen op zijn deur zag slaan, hij zou het mandaat van de Perzen krijgen . En de trompet van de eeuw is een dienaar aan het roer ….

…Geslachtsgemeenschap : Vdalt over de prestatie waarvan de mens verlangt , of is het of hoop op religie of minimum, zoals reizen en Ahart en toegang tot de sultan, en passagiersschepen, en vroeg eigenzinnig, omdat de sensatie van intimiteit en het voordeel van vermoeidheid en interventie . Als hij gemeenschap had met zijn vrouw, kreeg hij van haar wat hij wilde, of zij kreeg dat van hem . Met betrekking tot het verboden huwelijk, als hij gemeenschap met hen had, gebeden na de menstruatie en geschenken aan de moeder, vooral na een ontslagvergoeding, voor zijn terugkeer naar de plaats vanwaar hij de alimentatie en het verlangen verliet na de blokkering, tenzij hij stapte met hen in tijdens de maanden van de hadj, of er is bewijs in zijn visioen, daarna stapte hij in niemandsland en bereikte het . En als het zijn genoegen was, en zijn sperma zijn geld is dat hij uitgeeft op die goede plek die een student niet heeft, en als hij bij hem terugkeert, zal hij hem vragen ernaar terug te keren . Wie iets van een sperma in zijn hand heeft of het in zijn kleren ziet, krijgt geld van een kind of iemand anders . Wat betreft het huwelijk van bekende dieren en vee, dit is een bewijs van welwillendheid jegens degenen die het niet zien, of op de verkeerde manier uitgeven, als het onbekend is, is het de overwinning van degene die door dat dier wordt aangeduid, of een minnaar of een vijand, en wat hem niet is toegestaan, komt daarin . Als het dier degene was die met hem trouwde, dan was hij de verslagene, de verslagene, tenzij hij niet verlaten was, en hij was niet van de beer of de zeven en het was niet geliefd om het met hem te vergelijken, want hij zou het goede van zijn vijand winnen of op wie hij niet hoopte . Dit kan duiden op de omgang van de verboden meisjes en mannen, als er niettemin een getuige is die dit versterkt . Wat anale geslachtsgemeenschap betreft, hij vraagt ​​om een ​​moeilijke zaak zonder zijn gezicht, en misschien zal het niet voor hem worden gedaan, en zijn geld en kosten gaan erin verloren, en zijn werk verdwijnt met hem, omdat de anus geen sperma voltooit en er is geen baat bij omdat het terugkeert uit de vagina ….

…En wie ziet dat een dier of een vogel uit zijn neus kwam, geeft aan dat hij een beer had die is bevallen ….

…Een sarmoujah is een vrouw, beer of positie in een droom ….

…De namen van paarden zijn de paarden, waarvan er één het paard, de merrie, het paard en het veulen is, en onder hen zijn de kaddisj, de kooi en de steen . Wie een paard met hem in een droom ziet, geeft de breedte van zijn levensonderhoud aan, en zijn overwinning op zijn vijanden . Als hij zag dat hij op een paard reed en hij geschikt was om op een paard te rijden, ontving hij eer en geld, en misschien raakte hij bevriend met een man als paard, en misschien reisde hij en die reis is afgeleid van de Perzen . Als een paard beschermd was tegen zijn vijand, en als het een bruidsschat was, werd er een mooie jongen gegeven, en als hij een barzone was, leefde hij noch rijk noch arm, en als hij een steen was, trouwde hij, als hij een alleenstaande vrouw was met geld en nakomelingen, en het origineel is eerbaar voor niet-raszuivere . Misschien wezen de Perzen op de verblijfplaats van de bouw . En de meteoren worden verheerlijkt en triomferen over de vijanden omdat ze tot de paarden van de engelen behoren, en het belangrijkste zijn zorgen, en de blonde, gesluierde is kennis, vroomheid en religie, en wie op een dode rijdt, mag wijn drinken omdat het is een van hun namen . En wie een boot berijdt naar iemand anders die zijn status of het werk van zijn jaar heeft bereikt, zeker als hij een bekende boot is en geschikt is voor zijn berijder . En de steen is zijn vrouw. Of breng aan op de maat van de tweede verbinding . En als hij stierf toen hij naar beneden kwam, hij haar vervreemdde, liep of verwelkt in het geval dat hij met bloed op de grond kwam, dan pleegde hij overspel met haar . De steen staat voor de knoop van geld en opbrengsten, en de afgebroken steen is een religieuze vrouw die rijk is aan reputatie en herinnering . En de ontmoetingsvrouw staat bekend om haar schoonheid en geld . En de blonde met vreugde en activiteit . En de meteoor heeft een schuld, en wie ziet dat hij erop reed zonder zadel of teugel, hij trouwt met een vrouw zonder onfeilbaarheid, en de Amerikaanse zeearenden van het paradijs en de merrie van autoriteit . De blondine is een oorlog, en wie een gezadeld paard zonder ruiters ziet, het zijn vrouwen die samenkomen voor een begrafenis of een bruiloft . Een Perziër in een droom is een man of een kind van een ridder, een koopman of een arbeider die een ridder heeft in zijn werk en handel . En de merrie is een partner, dus wie ziet dat hij een paard heeft dat in zijn huis stierf, is de vernietiging van de man . Als hij ziet dat hij een berijder is op een merrie die een moedjahid lokt, en langzaam op hem loopt in kleding die geschikt is om te rijden, dan treft hij eer, macht, autoriteit en ridderlijkheid onder de mensen, en de vijanden bereiken hem niet slecht, en als hij een handelaar is, dan is hij een betrouwbare en heeft hij een comfortabel leven . Als hij Adham is, dan is hij het grootste van het lot en de eer, want hij is geld, autoriteit en rentmeesterschap . Als het dood is, dan is het meer in vermaak en vervoering, en meer in vechten en bloedvergieten . En wie ziet dat hij zijn paard heeft verkocht, dan verlaat hij zijn baan naar eigen keuze . En wie ziet dat hij zijn paard slacht en zijn vlees niet wil eten, bederft zijn levensonderhoud door autoriteit . En wie ziet dat een onbekende merrie een land of huis binnenkomt dat zijn eigenaar niet kent, dan komt een eerlijke man die plaats binnen, die evenveel gevaar in mensen heeft als het gevaar van de merrie . En wie ziet dat de onbekende merrie zijn positie verlaat, laat een oude man achter met de dood of op reis . En wie die cavalerie in de ronde ziet rondrennen en ook een land of een kamp binnengaat, het zal regen en stortregens zijn die die plaats treffen . En wie ziet dat hij een metgezel is van een bekende man, dan zal hij die man bereiken voor wat er van een religieuze of wereldse kwestie wordt verlangd, of die man zal een volgeling, partner of opvolger na hem hebben . Als hij een onbekende is, dan is hij toch een vijand . En wie ziet dat een paard vertrapt of erop gelopen heeft, dan is hij geïsoleerd van zijn autoriteit of zijn werk, of hij krijgt iets verkeerds en vernederd, en mensen bijten hem met hun tong . En wie op een kruiwagen rijdt, of het bezat, of het kocht, en een alleenstaande vrouw was, trouwde met een eerbare, gezegende vrouw, als ze een bruidsschat had, dan zou een zoon van haar worden geslagen . Als de man getrouwd is, of iemand die niet wacht om te trouwen, dan slaat hij een dorp of een landgoed aan, wat hem in zijn levensonderhoud ten goede zal komen . En wie ziet dat zijn wiel dood, gestolen of verloren is, dan is die gebeurtenis met zijn vrouw . En wie ziet dat zijn zegen het resultaat is, zal in zijn levensonderhoud voorzien en meer geld verdienen . En wie ziet dat hij de melk van de wasbeer drinkt, de sultan zal het dichter bij zichzelf brengen en het goede van hem krijgen . En wie het haar van zijn paard veel ziet, zijn rijkdom en zijn kinderen zullen toenemen, en als hij een heerser is, zal zijn leger toenemen . Een eunuch duidt een bediende aan . En de beer zonder keten is een overspelige vrouw, want ze liep zoals ze wilde . En het postpaard staat dicht bij degenen die erop reden in een droom . Zwakte van de merrie kan duiden op een zwak prestige ….

…As-Sahab : duidt de islam aan die het leven en de verlossing van mensen is, en het is de reden voor de genade van de Almachtige God voor het dragen van het water waarin het leven van de schepping zich bevindt, en misschien duidt dit op kennis, jurisprudentie, wijsheid en uitleg, omdat het bevat de zachte wijsheid als het met een korreltje water door de lucht stroomt, en als er water uit wordt geperst . Misschien duidde het op soldaten en kameraden, voor het dragen van water dat duidt op schepping uit water . Misschien duidde het op de komende kamelen die ontsproot met water, zoals voedsel en linnen, toen er werd gezegd dat ze naar wolken wijzen, omdat de Almachtige God zei : ~ Kijken ze niet naar de kamelen, hoe ze zijn gemaakt ~. Misschien wees ze op schepen die in water varen in een ander land dan op het land of in de lucht, met een stromende wind met winden, en ze kan verwijzen naar een vrouw die zwanger is, omdat ze allebei water dragen en het in hun maag brengen, tenzij haar Heer haar toestaat het eruit en gooi het, en misschien duidt ze de regen zelf aan, omdat het van haar en vanwege haar is, en misschien duidde het op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen, en of ze daar zwart waren of met hen was het bewijs van marteling, toen er bliksemschichten en stenen erin zaten, samen met wat er was neergedaald door de mensen van de duisternis toen ze dachten dat ze regenden en hen tot pijniging brachten, en op dezelfde manier als de mensen van de hel, wie wolken in zijn huis Of daalde als moslim op zijn schoot als hij een ongelovige was, en hij verkreeg kennis en een uitspraak als hij een gelovige was, of hij droeg zijn vrouw als hij dat wilde, of bood zijn kameel en zijn schip aan als hij daar iets van had . Als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, of hij ziet haar als een slavin, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of reist of hadj als hij dat hoopt, of anders kondigt hij kennis en wijsheid aan als hij zoekt, anders hij wordt geleid door een soldaat of een compagnie, of hij komt in gezelschap als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders voedde de sultan hem op met een eerbaar dier als hij een van degenen was die zijn toevlucht bij hem zochten en te voet was, of anders zou hij hem als boodschapper naar Naguib sturen . En als hij opeenvolgende wolken naast hem ziet komen, en de mensen daarom wachten op zijn wateren, en het is vanuit de wolken aan de hemel die geen tekenen van kwelling bevatten, presenteer dan dat aspect wat mensen verwachten en wat ze verwachten van het goed dat wordt aangeboden, of het gezelschap dat komt, of soldaten die terugkeren, of konvooien die binnenkomen . En als hij zag dat het op de grond viel, of het was neergedaald op huizen, in hectares, of op bomen en planten, dan is het stortregens, sprinkhanen, een kat of een vogel . En als er enig teken van bezorgdheid en haat in zit, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen, dan is het een inval die hen verandert en hen op hun plaats slaat, of een karavaan die de dood van de meesten van hen die stierven in hun misdrijf, of een fond en een abces opgelegd door de sultan aan hen, of sprinkhanen en een beer die hun planten schaadt En hun coëxistentie, of doctrines en ketterijen verspreiden zich over hun toppen en kondigen ze aan op hun hoofden, en sommigen van hen zeiden dat de wolken een barmhartige koning of een meedogende kracht zijn, dus wie wolken mengt, mengt zich met mannen onder hen, en wie wolken eet, profiteert van een man met toegestaan ​​geld of wijsheid . En als zijn combinatie wijsheid kreeg van een man als hij, dan kreeg zijn koning wijsheid en een koning, en als hij zag dat zijn wapen van marteling was, dan is hij een man in nood . Als hij ziet dat hij een huis op wolken bouwt, zal hij met wijsheid en verheffing een eerbare, wettige wereld bereiken . Als hij een paleis op wolken bouwt, vermijdt hij zonden met een wijsheid die hen ten goede komt en verkrijgt hij goede dingen die hij weet . Als hij wolken in zijn hand ziet regenen, verwerft hij wijsheid en laat hij wijsheid op zijn hand glijden . Als hij zag dat hij wolken liet regenen op mensen, zou hij geld krijgen en mensen kregen er geld van . En de wolken als er geen regen in is, en als hij een van degenen is die aan de staat worden toegeschreven, dan doet hij door God geen recht en doet hij geen recht, en als hij wordt toegeschreven aan handel, doet hij dat niet. vervullen wat volgt of wat wordt gegarandeerd . Als hij wordt toegeschreven aan een wetenschapper, staat hij sceptisch tegenover zijn werk . Als hij een vakman is, dan is hij een wijze meester in de industrie en hebben de mensen hem nodig . En wolken zijn sultans die een hand over mensen hebben, en mensen hebben geen hand over hen . En als een wolk met donder en bliksem opkomt, is het de verschijning van een majestueuze heerser die de waarheid bedreigt . En wie wolken uit de lucht ziet neerdalen en een algemene regen regent, dan dringt de imam die plaats binnen als een schone imam in hen, of de wolken nu wit of zwart zijn, en wat de rode wolken op andere momenten betreft, het is leed, opruiing of ziekte . Sommigen van hen zeiden: ~Degene die wolken zag die van de aarde naar de hemel rezen terwijl ik een land bleef, dan duidt het op goedheid en zegen, en als de visionair een reis wil, is het voor hem gedaan en keert hij veilig terug, en als hij is niet verborgen, hij reikt naar wat het kwade zoekt, en sommigen van hen zeiden dat de wolken die opstijgen van de aarde ‘Naar de hemel duidt het op reizen en het geeft aan wie terugkeerde van zijn reis . En een donkere wolk duidt op somberheid, en zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet ….

…Donder : Het kan een aanwijzing zijn voor het feest van de sultan, hem bedreigen en bedreigen, en daaruit wordt gezegd dat het dondert en schijnt . Misschien gaf hij goede beloften en korte bevelen aan, omdat hij de koning van de wolken beveelt om op te staan ​​en vrijgevig te zijn naar wie ze ook werden gestuurd . Donder duidt ook op de trommels van kruipen en wedergeboorte, wolken op soldaten, bliksem op pijlpunten en kleurrijke gepubliceerde items en vlaggen, regen op bloedvergieten en bliksemschichten over de dood . Wie de donder in de lucht ziet, het zijn bevelen die van de sultan komen, en als hij dat vanuit zijn goedheid in de regen ziet en de mensen hem nodig hebben, duidt dit op de regen of de beloften van de goede sultan, en hij kan naar de twee gezichten wijzen en de twee dingen prediken, zelfs als de persoon met het visioen iemand is die door de regen zal worden geschaad, zoals de reiziger, de minderjarigen en het wassen en bouwen en oogsten, en degene die hun gang gaat, Ofwel regen doet hem pijn en doet het en bederft wat hij heeft gedaan, en ze hebben het geautoriseerd voor het ochtendgloren, zodat ze waarschuwen om het geschenk te nemen en zich voor te bereiden op de regen, en ofwel de bevelen van de sultan, ofwel een misdrijf daarvoor is schadelijk . En als de regen op dat moment net zo schadelijk was als zomerregen ? En als hij donder met bliksem ziet, dan wordt de betekenis van de belofte bevestigd in wat hij aangeeft . En als de zon daarbij prominent aanwezig was en er was geen regen, dan kwamen trommels en voorwerpen die uit de sultan kwamen om het te openen naar hem toe, en het goede nieuws werd aan hem gepresenteerd, of om het contract van enkele van zijn heersers te leiden, of om hem op pad te sturen of het te ontvangen van enkele van zijn pooiers . En als er regen, duisternis en bliksemschichten zijn, dan komen ofwel plagen uit de lucht, zoals hagel, wind, sprinkhanen en beer, of pest en dood, of strijd of oorlog als het land een land van oorlog is, of mensen verwachten dat van een vijand . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder regen van angst. Als hij donder ziet, dan zal hij een schuld afbetalen, en als hij ziek is, is hij onschuldig, en als hij gevangen zit, zal hij worden vrijgelaten . Wat betreft de donder, bliksem en regen, het is een eer voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner . Thunder was de eigenaar van een grote politiemacht . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder bliksem duidt op moord, bedrog, leugens en leugens, omdat het donder verwacht na bliksem . Er werd gezegd dat het geluid van de donder duidt op ruzie en controverse . Bliksem : duidt op angst voor de heerser, zijn dreiging en zijn belofte, het mes van de messen en het slaan van de zwepen, en misschien de autoriteit die daartegen wordt aangegeven, de goede belofte, het gelach, het plezier, het verlangen en de hebzucht van verlangen en hoop, vanwege wat hij heeft van kwelling, kwelling en steen, genade en regen, want volgens wat de mensen van het nieuws beschrijven, de koning van de wolken aan wie haar zweep is toevertrouwd, en zijn stem dondert eroverheen met de woorden van de Almachtige : ~De bliksem toont je met angst en hebzucht .~ Het werd gezegd uit angst voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner, de boer, vanwege de regen die bij hem zou zijn . Elke keer dat de bliksem het aangeeft, is het snel en urgent vanwege de snelheid waarmee het vertrekt en het gebrek aan transmissie . Wie bliksem ziet zonder mensen, of ziet dat de lichten hem raken of zijn ogen grijpen, of zijn huis binnendringen, als hij op reis is, zal hij in vakantie zijn, hetzij door regen of op bevel van een heerser, en als hij een boer wiens land is opgedroogd en de dorst heeft om het te planten, zal hij prediken tot kuisheid en barmhartigheid, en als zijn meester, vader of autoriteit verontwaardigd op hem is. , En lachte hem uit . En dichters vergeleken lachen met bliksem en huilen met regen, want lachen onder de Arabieren is de vertoning van verborgen dingen en het verschijnen van verhullingen, dus worden ze pollen genoemd als ze aan het ooglid genezen als gelach, en als er regen mee valt. , het geeft de lelijkheid aan van wat hem verschijnt dan waar hij om huilt, dan is het ofwel bliksem . Treurende woorden, of een zweep die hem roept, en de regen zal zijn bloed zijn of een zwaard dat zijn ziel wegneemt . En als hij ziek is, glanst zijn gezichtsvermogen en tranen in zijn ogen, en zijn familie huilde en zei dat zijn volharding en het versnellen van zijn dood snel waren, en wie ziet dat hij de bliksem heeft opgegeten of erop heeft geslagen, dan dringt een persoon aan hem om iets rechtvaardigs en goeds te doen . En bliksem wijst op angst met voordeel . En er werd gezegd dat bliksem het voordeel van een verre plaats aangeeft . En wie bliksem zag, verbrandde zijn kleren, zijn vrouw zou sterven als ze ziek was ….

…Als hij ziet dat hij ijzeren spijkers inslikt : of een tand, een doorn of een steen, of hij droogt het met zijn ruwheid en toelaatbaarheid in zijn keel, behalve voor eten en drinken, dan zal hij evenveel woede lijden als moeilijk is. en ruw in zijn keel, en hij heeft zoveel geduld met hem als hij het kan verdragen . En als wat hij inslikte van de essentie van eten of drinken zo ruw in zijn keel was, dan is zijn interpretatie dat zijn leven, levensonderhoud en verdiensten hem zo moeilijk maken . Evenzo, als de vraag evenzeer bitterheid, zoutgehalte en zuurheid, of hitte en kou is, zodat hij ervan afziet zijn keel toe te staan, dan is dat vanwege een tekort in zijn leven en in zijn levensonderhoud, en als hij inziet dat hij niet een zoete melk, of iets zoets, dan is het goed leven, leven, verlagen en laten, behalve dat het iets verwerpelijks is in de hermeneutiek, zoals vijgen, zwarte beer en gele watermeloen, en gehate granen in hermeneutiek, peulvruchten, hums en sahnaa , dus de interpretatie daarvan is een zorg en er zit niets goeds in ….

…Een teddybeer in een droom is een rijke koopman, naar wie mensen kijken omdat ze dinars bezitten en houden . De beer in een droom is een gierig rijk volk ….

…Het is in een droom de leeftijd van een persoon en zijn pilaar in zijn leven . Als hij ziet dat zijn been van ijzer is, zal zijn leven lang zijn . Als hij ze uit kolven ziet, komt zijn leven dichterbij . En als hij zag dat hij een been optilde en een been uitstrekte, dan werden zijn benen naar elkaar toe gedraaid, dan is zijn leven dichterbij gekomen, of dicht bij hem is een enorm moeilijke zaak . Als hij het been van een vrouw zag en haar daarna kende, zou hij met haar trouwen of met een ander trouwen . Als een vrouw haar benen blootlegt, is haar religie goed en zal ze beter zijn dan ze was . En wie veel haar op de benen van zijn benen ziet, Dion berijdt erop, sterft in de gevangenis . En wie ziet dat hij krom is, zal een overspeler worden . Het been is iemands geld en zijn levensonderhoud . Dus wie ziet dat zijn been van ijzer is, zijn geld blijft met zijn lange leven, en als zijn been van hout is, dan is hij zwak in het zoeken van zijn levensonderhoud en het zoeken naar zijn levensonderhoud, en als hij zijn lemen been ziet, kan hij zal spoedig sterven, of zijn geld gaat weg . En als hij een zoon, een dier of een koning had, ging een deel daarvan namens hem . En als hij zijn been ziet afnemen, is dat een tekort aan geld waarvan hij afhankelijk moet zijn, en dat kan zijn leeftijd zijn . En wie één been achtervolgt, is de helft van zijn geld kwijt . En wie ziet dat de benen van zijn benen zijn afgehakt, al zijn geld is weg, en geeft misschien zijn dood aan, tenzij er bewijs is in het visioen dat goedheid aangeeft, dan promoot hij zichzelf met een beer die hij berijdt, of een rit op een schip aangeven, of een goed dat hij doet, of een vriend die hem bereikt . En het been is vanaf de schacht te drijven, net zoals de voet vanaf de voet wordt aangeboden, de hiel is vanaf de hiel en de hiel is vanaf de hielen . En wie in een droom een ​​goed, dik been ziet, dit geeft de goedheid aan van waar hij naartoe rijdt of rijdt . Het haar op het been van de vrouw nam toe in vernedering en misleiding, en dit kan duiden op de opkomst van geheimen en begeleiding na misleiding, en misschien duidt het been op ernst . Als hij ziet dat twee benen gewikkeld zijn, duidt dat op angst en ellende . En het onthullen van het been is het bewijs dat we gebed en vernedering verlaten na heerlijkheid ….

…Mes goed : duidt de stortplaats, de opslagruimte en de tas aan vanwege de maagdelijkheid erin die op geld duidt, dus wie het veegt en weggooit wat het bevat aan maagdelijkheid, verkoopt wat hij heeft aan slechte goederen, of stuurt zijn geld op reis of behandelt het is een ongeluk als dat zijn zaak is als hij erin wordt gedragen In de potten, en als hij in het kanaal goot of er niets in vond, ging zijn geld weg en was het onder zijn armoede, en als hij arm was, waren zijn zorgen en het gebrek aan verdriet was verdwenen, de droefheid van de armoede, om het weg te vegen toen het vol was in zijn waakzaamheid, en het kan de schuld aangeven, en als hij een schuldenaar is, betaalt hij zijn schuld af omdat het een onkruid is . Wat betreft degene die erin pelt met melk of honing, hij brengt een beer mee die verboden is als hij onbekend is, en als hij in zijn huis is, doet hij dat met zijn gezin ….

…Sprinkhanen zijn in een droom een ​​kwelling en de soldaten van God Almachtig . En wie ziet dat de sprinkhanen op een plaats vallen of in de lucht vliegen, en er is schade van hem, dan heeft hij het ongeluk gerekruteerd dat ze daar zullen neerdalen . En de beer van hem is een soldaat met een slechte moraal, lelijk gedrag en erger dan sprinkhanen . En er werd gezegd : De sprinkhanen hebben het land gestript, en als ze zien dat er iets van hen is gevallen, dan zijn ze de kwelling van de Almachtige God . En als hij het op een eetplaats zag, zorgde hij voor levensonderhoud . Als het in een kom of pan wordt gegoten, zijn het dinars of dirhams . En elke plaats waar sprinkhanen verschijnen en hem geen kwaad doen, want het onthulde bezorgdheid, opkomst en plezier . En als gouden sprinkhanen op hem regenen, dan zal God de Almachtige hem compenseren als hij geld ontvangt, en als hij bedroefd is, zal God hem vergeven . Er werd gezegd : sprinkhanen zijn een bakker die mensen bedriegt met eten . En er werd gezegd : sprinkhanen zijn een opruiing of een vijand . En sprinkhanen in dorpen en boerderijen duiden op nood, werkloosheid en vernietiging, omdat ze op de plant vallen en het bederven, en wat andere mensen betreft, het duidt op de instemming van de geesten met hen . En wie ziet dat hij de sprinkhanen neemt en ze in een kruik doet, hij zal de dirham slaan en hij leidt ze naar een vrouw . En sprinkhanen zijn soldaten, en hun gewone mensen zijn menigten die met elkaar kabbelen, en het kan wijzen op regen als het op de daken valt, en als het erg talrijk is, of het is in tegenstelling tot de sprinkhanen, en het is tussen mensen, of tussen de aarde en de lucht, dan is het een kwelling, tenzij de mensen het verzamelen en eten, en het is er niet voor Het is waardeloos en kan geen kwaad, want het is het levensonderhoud dat hun zal worden gegeven, en er zal in overvloed aanwezig zijn in hen . En er werd gezegd : sprinkhanen duiden op koppigheid met de vijand, en op forten kruipen en geld plunderen . Misschien wezen sprinkhanen op een halal levensonderhoud . Wie ziet dat hij sprinkhanen eet, zal een beetje beter lijden dan de soldaten . En wie jonge sprinkhanen zag, het zijn gewone mensen en hun bewakers, en het kan regen en kamelen zijn . En er werd gezegd : wie zag dat hij veel sprinkhanen nam, zou veel zeggen in de vrouwenpreek ….