…Als hij in zijn handen een kom ziet met te veel vet om te kunnen eten, geeft dat aan dat hij geld inzamelt en dat anderen het zullen opeten . Als hij ziet alsof hij dikke melk in zijn handen heeft en niet van goede smaak is, en hij haast zich om het te eten totdat hij ervan rust, dan geven zijn visioenen aan dat hij wil sterven aan de benauwdheid van zijn toestand ….

…Het brein is in een droom een ​​onzichtbare som geld bespaard . En wie ziet dat hij een groot brein heeft, is gezond . Als hij ziet dat hij geen hersens heeft, is hij onwetend . Als zijn of haar hersenen een deel van zijn botten opeten , zal hij eerder sterven of eten van het geld van die man . De hersenen kunnen religie, geloof in het hart en het werk van het geheim aangeven . Zie ook Brain ….

En wie ziet dat hij zijn slijm eet, eet van het geld van zijn zoon . En het slijm van anderen eten is het geld van de eigenaar van het slijm opeten ….

…Hij zag een dappere Indiaan alsof hij een zwaard had ingeslikt, en hij vertelde zijn visioen op een kruising, en hij zei : Je zult het geld van je vijand opeten . En als je zag alsof het zwaard je opslokte, leefde je angel ….

En wie luizen uit zijn vlees ziet komen, zijn kinderen zullen zijn geld opeten ….

…Zeldzaam, zei sjeik Nasrallah de adviseur van de industrie, en hij was een van de betrouwbaarste soennieten. Ik zag in een droom Ali bin Abi Talib, moge God zijn gezicht vereren. Ik zei tegen hem: ~Commandant van de Gelovigen, je opent Mekka~, en je zegt: ~Degene die het huis van Abi Sufyan is binnengegaan is veilig, dan zal het op je zoon Hussein worden voltooid op de dag van de tufsteen. Ibn al-Saifi hierover en ik zei nee, dus hij zei dat ik het van hem moest horen, dus werd ik wakker en rende naar het huis van Ibn al-Saifi, dus hij ging naar mij toe, en ik vertelde hem het visioen, en hij barstte in tranen uit en barstte in tranen uit, en zwoer bij God of het uit mijn mond kwam of een handschrift aan iemand, en als het georganiseerd was behalve op deze avond, dan zong hij me : ( Onze koning, dus de vergeving van ons was een teken van schaamte … toen je het bezat , werd het met bloed uitgegoten . () En je gaf toestemming om de gevangenen te doden, en zolang … we bij de gevangenen kwamen, dus vergeven en vergeven we ons . ((En je telt deze ongelijkheid tussen ons … en elk vat erin straalt uit. )…

…Voer je het gebod van de doden uit door middel van visioenen? Dit is een vraag die vaak wordt gesteld door bellers of bezoekers van de site, en misschien is het eenvoudigste om hier te zeggen; Ik zeg : de implementatie van de geboden door middel van visioenen is bewezen, gebaseerd op het verhaal van Thabit bin Qais bin Shammas, en het was een van de metgezellen’s keuze, moge God tevreden zijn met hen, en het is bewezen dat de Heilige Profeet , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij tegen hem : O Thabit, aanvaardt u niet om welwillend te leven en een martelaar te doden en de hemel binnen te gaan? . Malik, een van de vertellers van de hadith, zei : Thabit bin Qais werd op de Dag van Yamama vermoord als martelaar . En het verhaal van Thabit bin Qais genoemd door Ibn al-Qayyim in het Boek van de Geest, hij zei : Toen de dag van al-Yamamah de oorlog was tegen de afvalligen, ging Thabit op pad met Khalid bin Al-Walid om tegen Musaylimah te vechten, en toen ze elkaar ontmoetten en werden ontmaskerd, zeiden Thabit en Salim, de meester van Abu Hudhayfah : Dit is hoe we vochten met de Boodschapper van God. Toen groef iedereen een kuil en bleef staan ​​en doodde totdat ze werden gedood, en op Thabit die dag was een schild voor hem kostbaar, en een moslimman passeerde hem en nam haar mee, en terwijl een moslimman sliep terwijl hij naar hem toe kwam in zijn slaap – dat wil zeggen, een vaste – toen zei hij tegen hem : ik zal je een gebod geven, dus je moet niet zeggen dat dit een droom is die je verliest, ik ben toen ik werd vermoord, een moslimman passeerde me en nam mijn schild, en zijn huis was aan het uiteinde van de mensen, en op zijn schuilplaats een hengstpaard – dat is om te rennen van vreugde en activiteit – en hij was voldoende op het schild met een touw – dat wil zeggen, een aantal van stenenen boven het touw dat hij achterliet – dat op de rug van een dier was gelegd om te rijden – dus ik werd onsterfelijk Dus hij moest naar Deri worden gestuurd en het nemen, en als Medina voor de opvolger van de Boodschapper van God kwam , wat betekent Abu Bakr Al-Siddiq, en zeg dan tegen hem : ik heb zus en zo van religie, en die-en-die van mijn klas is oud . Dus de man werd onsterfelijk, dus hij vertelde het hem, en hij stuurde naar het schild, en hij bracht het en vond het zoals hij hun vertelde in het visioen onder het touw, en toen de Perzen als hij, en Aboe Bakr keurde het goed. rest van zijn testament . Ibn Abd al-Barr en andere Ouden, evenals Sheikh Muhammad bin Uthaymeen uit de hadiths, moge God hem genadig zijn, zeiden : Abu Bakr autoriseerde zijn wil voor het bestaan ​​van aanwijzingen die de oprechtheid ervan aangeven . Ibn Abd al- Barr zei : We kennen niemand wiens wil werd goedgekeurd na zijn dood, niet de vaste bin Qais, moge God hem genadig zijn . Zoals de nobele lezer opmerkt, kwamen Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr en de metgezellen met hem overeen om deze visie te implementeren en te implementeren wat erin stond . Maar Abu Bakr, de Heilige Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over hem : Mijn jaren en de soenna van de rechtgeleide kaliefen zouden op jullie moeten zijn . Enz. Hadith, en hij is een van de verdiensten, status en kennis van de metgezellen in het bijzonder en moslims in het algemeen, en zijn ijver hierin doet ons niet de uitvoering van de geboden van de doden erkennen door middel van visioenen van anderen, vooral die gerelateerd aan daden van aanbidding, en dit is een van de grootste deuren waardoor veel ketterijen en mythen ons zijn binnengedrongen. Inderdaad, de strijd die de dood van veel onschuldige mensen heeft veroorzaakt, en misschien enkele van de soefi’s, moge God hen hebben geleid, is in deze gevaarlijke helling gevallen door te beweren dat hun nobele profeet naar hen toe kwam en hem feitelijk toestond of hem zegende voor een daad. Uithoudingsvermogen, het is een afgewezen roman . Wat overblijft van deze kwestie blijft voor een van de doden om een ​​van de erfgenamen te komen vragen om iets dat niets met religie te maken heeft, maar eerder een kwestie van het openbare leven of belangen die ermee verband houden, of een orde die is ingesteld in de tekst van de sharia. Zoals Sunnah, liefdadigheid, Hajj, Umrah, verwantschapsbanden, nakoming van de schuld die hij verschuldigd is aan God of aan een mens, en andere dan deze beelden. Hier wordt naar gekeken, en na het presenteren van het visioen aan degenen die vertrouwd zijn met zijn kennis, moet deze overledene worden ontslagen en is er geen schaamte, zo God wil . En God weet het het beste ….

…Sommige tolken zeiden dat degene die zag dat hij aan het schaken was en niet wist hoe hij het moest spelen, het op drie manieren werd geïnterpreteerd als het vergeten van gebed en het verspillen van geld aan iets dat niet gepast en dissonant is met hem, omdat deze drie hem beletten. van het spelen in de sharia ….

En er werd gezegd dat degene die een buffel zag, als hij in de afwezigheid wachtte, hij voorrang moest hebben boven hem, omdat de eerste van zijn naam Ja was, en er werd een visioen gezegd ) de buffel, en zijn uitdrukking is als een koe ….

…Als het leeg is, of in de hand van een geest, of het is verzegeld op de oren, de ogen, de mond of het hart, duidt dit op de verachting van de Almachtige God voor wie hem iets daarvan is overkomen . En als hij in zijn hand een zegel zag dat met geld of opbrengst moest worden gestempeld, en hij was het mandaat waardig, zou hij het overnemen, of hij was arm, hij verdiende geld ….

…De Kaaba : misschien duidt het op gebed omdat het de qiblah is van de aanbidders, en het duidt de moskee en de moskee aan omdat het het huis van God is, en het duidt degene aan die hem volgt en wordt geleid door zijn leiding en terugkeert naar zijn gebiedt en spreekt anderen niet tegen, zoals de islam, de koran, de soenna, de koran, de sultan, de heerser, de geleerde, de vader, de meester, de echtgenoot, de moeder en de vrouw, en het kan wijzen op de hemel. Omdat het het huis van God is . Het paradijs is zijn thuis en hij kan het bereiken . En het kan aangeven wat moskeeën en moskeeën aangeven in termen van seizoenen, groepen, markten en revalidatie . Wie de Kaaba ziet, zijn huis zal worden gezocht door mensen en voor zijn deur druk vanwege een sultan die hem kan bereiken of een kennis die hij onderwijst, of een eervolle, hooggeplaatste, sultan of kluizenaar die trouwt . En als hij een slaaf was, dan bevrijdde zijn meester hem, omdat de Almachtige God zijn huis bevrijdde uit de handen van de machtigen . Maar als hij bij haar in de buurt is of een van zijn rituelen uitvoert, dan dient hij een sultan, een geleerde, een aanbidder, of zijn vader of zijn moeder, of een vrouw of een meester met raad, gerechtigheid, arbeid en vermoeidheid . En als hij zag dat hij bij haar binnenkwam, zou hij trouwen als hij vrijgezel was, en bekeerd tot de islam als hij een ongelovige was, en hij keerde terug tot gebed en gerechtigheid als hij het niet wist, en om zijn ouders te gehoorzamen als hij ongehoorzaam was . Anders gaat hij het huis van een sultan, een heerser of een jurist binnen voor een zaak die blijkt uit het verhogen van zijn slaap en zijn toestand in zijn waakzaamheid, tenzij hij bang is terwijl hij wakker is, want hij is veilig voor wie hij maar wil . En als hij ziek is, dan is dat zijn dood en zijn overwinning, vooral als hij in een droom met een stille baard naar haar toe werd gedragen zonder te spreken of ongeklede kleren aan te trekken, dan zal hij de wereld verlaten en gehoor geven aan de roep van de Almachtige God. en leiden, als God het wil, naar de hemel . Maar als hij haar in een land of plaats heeft gezien, als het visioen specifiek was voor degene die het zag, en hij zag geen groep mensen bij hem toen hij het zag, kijk dan naar zijn toestand, en of hij dat wel was. wachtend tot de vrouw haar huwelijk had gesloten en hij op haar moest wachten, toen kwam haar zaak dichterbij en was ze dicht bij haar komst, vooral als hij haar in haar buurt of in zijn buurt zag, en als hij het binnengaat terwijl hij bij hem is hem, werd het hem gegeven, en als hij het binnengaat, zal hij haar eerder snel in haar huis binnengaan, vanwege de nabijheid van de Kaaba tot het van erachter en de moeilijkheid van de afstand, en als hij het in dat hij was zich niet bewust van zijn religie of verzuimde te bidden, dan is het een waarschuwing en een waarschuwing tegen hem om te laten wat hij moet doen om het in zijn plaats te richten, en evenzo, als hij iemand is die verplicht is om de hadj en heeft hem over het hoofd gezien, hij heeft zijn geheugen in zichzelf verloren en heeft hem genoodzaakt ernaar te komen, en als dat allemaal en het visioen van het gewone volk verzamelde zich eromheen in een droom en hun lawaai in haar in dromen, dan komt ofwel een rechtvaardige heerser voor hen, of een heerser of een geleerde man of een mannelijke imam die naar de bedevaart van mensen komt of ver weg reist , of zijn huis verlaat na een ongeluk dat hem overkomt of een verplichting die hem verplicht of een dode persoon aan hem overlijdt, dan volgen mensen hem en lopen om hem heen om voor hem te bidden en hem te zegenen, enzovoort ….

En wie ziet alsof zijn vermelding in zijn maag is binnengedrongen, geeft aan dat hij zijn getuigenis verbergt . En wie ziet alsof hij zijn urethra accepteert, als hij geen zoon heeft, dan zal hij een zoon hebben, en als hij kinderen heeft die reizigers zijn, dan keren ze naar hem terug en hij accepteert ze . Een vrouw zag dat het haar op de plasbuis van haar zoon zat, dus ze knipte het op een kruising, dus zei hij tegen haar : Zijn leven is voorbij . Hij bleef tot hij stierf . Een ander zag alsof er tot het einde veel haar op zijn urethra zat, dus sneed hij zijn visioen bij een kruising en zei : Het duidt op je immoraliteit . En uw preoccupatie met corruptie . Een andere mening was alsof hij zijn plasbuis met voedsel had gevoed, dus werd hem gesuggereerd dat hij een zware dood stierf, omdat het voedsel naar de mond moest worden geleid, alsof hij geen gezicht of mond had ….

…Wat betreft aanraken, wie ziet dat hij iets aanraakt dat voor hem niet is toegestaan, dan begaat hij een onaangename zaak, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij iemand aanraakte, het zou testen en er werd gezegd dat degene die zag dat hij raakte iemand aan die hij liefhad, hij is tevreden en wie zag dat hij aanraakte en ejaculeerde, het is wat er gebeurde en wie zag dat hij aanraakte en de was moest doen, zijn visie is ongeldig, want wie Satan doet, is geld uit schatten, geel sperma wordt geboren uit veel ziekten, rood heeft een kort leven en zwarte mensen van zijn huis en sommigen van hen zeiden dat onreinheid geld en genade is, en sommigen zeiden dat janaabah en sperma dezelfde betekenis hebben en sperma is een andere en de uitdrukking ervan is vreugde en plezier. Het is de uitstoot van geld, en als hij zegt dat ik het sperma heb, dan is het geld en Jaafar al-Sadiq zei: “Het zien van onzuiverheid duidt op drie aspecten van een kind en het verwerven van geld en het verlaten ervan….

…De vallei in een droom duidt op een vermoeide reis, of een moeilijk persoon, en zijn visie kan duiden op goede daden en verbondenheid met God door goede uitgaven, en misschien geeft de vallei de bewoners aan of wat erin wordt verbouwd . En als de ziener de koning waardig was, dan was hij een koning en overwon hij zijn vijanden, en als hij rechtvaardig was, verschenen er veel waardigheden van hem, omdat de almachtige God zei : ( Toen hij bij haar kwam, riep ik ze uit de oever van de rechter vallei ). Misschien duidde dit op het neerdalen van regen . Misschien duidden de oplossingen in de vallei erop dat de boodschap aan de machtigen werd overgebracht, want de Almachtige God zei : ( Kwam de hadith van Mozes naar jou, toen zijn Heer hem riep dat de heilige vallei werd opgerold, ga dan naar Farao, dat hij overweldigd was? ). Misschien wees de vallei op de gevangenis omdat de bergen hem bevatten en hem binnengingen en verlaten . En wie ziet dat hij in een vlakke vallei zwemt tot hij een plaats bereikt die hij wil, dan gaat hij het werk van de sultan binnen en vervult zijn behoeften . En de vallei geeft de krijger van de weg aan . En wie een vallei graaft, een van zijn mensen sterft, en de vallei geeft aan dat hij zichzelf moet ontlasten, wie ziet dat hij in een vallei is gevallen en niet heeft geleden, hij zal voordeel halen uit een heerser of leiding van een heerser . En wie zag dat hij in een vallei leefde zonder te planten, dan moest hij de hadj verrichten . En wie zag dat hij in een vallei ronddoolde, zei poëzie ….

…In de winter is het fijner dan in de zomer . En wie zag dat hij kleding droeg, en dat was niet zijn gewoonte, het zou hem ontbreken . De bekleding is een hoofdman . Het is voor de koopman, de jurist en de imam als een ambacht, dat een veiligheid voor hem is tegen armoede en voor bescherming tegen ongeluk . En wie ziet dat hij vuile kleren draagt, heeft een verkeerde voorstelling van zaken gegeven over zijn levensonderhoud en geeft hem een ​​slecht gevoel . En wie een man in de zomer kleren ziet dragen, hij is mooi en arrogant, en hij maakt zich zorgen omdat de hitte in de zomer van hen is . De bekleding verschilt naargelang de juwelen, kleuren en rassen . Als een vrouw de kleding van een man op haar ziet, dan geldt dat voor haar in religie en in de wereld . Als het in de oorlogskleding was, was het zijn interpretatie van haar man of haar waarden . En als een man zou zien dat hij vrouwenkleding moest dragen, zou hij worden getroffen door intense angst, onderwerping en vernedering ….

…Brandhout is aan het roddelen in een droom . En wie twee of drie stokken hout ziet en ze in het vuur steekt om het aan te steken, er zullen grove woorden zijn die groeien en toenemen . En iedereen die een vuur in een bos aansteekt, is iemands jacht op een heerser, en misschien was het brandhout degene die het in een droom droeg met pijnlijke woorden en een belediging voor de eer van mensen . Als hij ziet dat hij brandhout heeft, duidt dat op levensonderhoud en de vervulling van behoeften, en de erfenis of het geld van de nutteloze schenking . Als het brandhout iets was dat gebroken en uitgespreid moest worden, was het een bron van vermoeidheid of kwaad, en als het uitgerust was, duidde het op nabijheid van de autoriteit en het gemak van moeilijkheden . En het hout kan duiden op saaiheid of gierigheid van het wezen, omdat er wordt gezegd : Zo en zo is Hatabah, als hij gierig of saai is . En de bundel brandhout is geld van verschillende soorten . Hij die een held was en met hem een ​​bundel hout zag, diende een groot man . En het verzamelen van hout voor de patiënt, medicijnen en onschuld . En elk hout dat in een droom aan zijn vrucht wordt toegeschreven, duidt op de corruptie van het geld van die vrucht . En wie hout aanbiedt aan het vuur, duidt op nabijheid tot zijn Heer, of het aanbieden van zijn kleintje aan een schoolmeester, of een rivaal aan een heerser, of een zieke aan een dokter, en of het hout met vuur wordt aangestoken vóór zijn offer , zal zijn kleintje slagen en zegevieren over zijn tegenstander . Als hij in een droom brandhout at, at hij verboden geld, of werd hij wakker met hout geslagen . En wie een schip heeft en in een droom ziet dat het is verbrand, of hij heeft brandhout verbrand dat duidt op het zinken van zijn schip . De stronk van het hout is het bewijs van volharding en passiviteit . En de stronk voor grillen, afstoten, lassen en soortgelijk aan hen is een bewijs van interesse en pensioen, als het wordt gewijzigd, en als dat niet het geval is, duidt het op het kromtrekken van de vrouw of de maker of de opschorting van de rente ….

…De uitdrukking op de gezichten van goedheid, goedheid, zegen, overwinning, genezing, betaling van schulden, facilitering van een moeilijke zaak, eliminatie van nood, helderheid, redding van degenen die verdrietig zijn en zegevieren over de vijanden, en een toename van het levensonderhoud voor de Almachtige zegt: ~ En uit welke zakat je komt, wil je het aangezicht van God. ~ Het vers, en er werd gezegd dat zakaat betaald moest worden voor geld en vee. Het is een voordeelwinst, zo werd gezegd, gebrek ….

En er werd gezegd dat wie een vrouw zag, hij haar nog nooit had gezien toen ze een shag was, er iets van hem verwijderd moest worden, en als het goed was, zou hij het daarna vinden ….

Een kraai is in een droom een ​​grote, enorme, geduldige man, of een gierige bewonderaar van zichzelf . En wie een raaf werd, kreeg verboden geld . En de gedoemde kraai . En wie een raaf met hem ziet praten, hij zal een immoreel kind krijgen, en Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, zei : In plaats daarvan stort hij een ernstig ongeluk en laat hem dan los . En de kraai duidt op de scheiding van dierbaren en vreemden . En wie zag dat hij kraaienvlees at, nam geld aan van dieven . En wie een raaf ziet die eraan krabt, hij zal in de extreme kou omkomen en zal pijn lijden . Hij die een raaf gaf, was tevreden . En de Bonte Kraai geeft de levensduur van de kraai aan . En wie een raaf op de Kaaba ziet vallen, het is een immorele man die met een eerbare vrouw trouwt . En wie ziet dat hem een ​​raaf is geboren, dan is hij zijn oogappel . En wie kraaien in zijn huis zag, zou tot het einde van zijn leven geld en geld verdienen . En de kraai is een verraderlijke krijger, en misschien een teken van gretigheid in het pension . En misschien wees hij op verborgen verborgen dingen in de aarde en begroef hij de doden, zei de Almachtige : ( Dus stuurde God een raaf die de aarde doorzocht om hem te laten zien hoe hij de kwelling van zijn broer moest verbergen ) , en misschien wees de raaf vervreemding en pessimisme aan met nieuws, zorgen en beledigingen . En de plantende kraai duidt de man aan die vermengd is met goed en kwaad . En de kraai is een leugenaar, wulps persoon . En wie een raaf in zijn huis ziet, daar is een immoreel persoon . En wie een gecamoufleerde kraai ziet, ziet iets waar hij zich in het wakkere leven over verwondert . En wie ergens een raaf ziet, sterft een vreemdeling . Zie ook de ekster ….

…Al-Kirmani zei dat wie zag dat hij zichzelf of anderen had toegewijd aan een graf of een put, hij in dat land moest bouwen of er wonen ….

…Surat Al-Inshirah, degene die het leest, zal worden geholpen door moeilijkheden . Al-Kirmani zei dat zijn zaken gemakkelijk waren en dat zijn borst open was, en er werd gezegd dat dankbaarheid wordt betoond aan de persoon van het visioen voor wat hij met hem deed . Jaafar al-Sadiq zei dat hij moest rusten nadat hij moe was geworden ….

En wie zag dat de sultan een kleed voor hem uitspreidde, dan zou hij in zijn levensonderhoud voorzien en het ophogen, en er werd gezegd dat als hij een van degenen was die in het sultanaat pasten, hij het moest hebben ….

…Varkensvlees : Een grote, rijke man, corrupt in religie, slecht gewin, smerig, vies, ongelovig of christelijk, koppig en smerig, en zijn vlees, vet, haar, buik en huid zijn verboden en verachtelijk geld, en mijn familie is een vruchtbaar man die een sinistere winst en religie heeft, en wie varkens hoedt, ik heb ook een voogd over een volk, en wie het bezit of bezit ervan op een plaats of de dichtstbijzijnde plaats heeft verboden geld te verduren, en zijn kinderen en melk zijn rampspoed in het geld van degenen die het drinken, of in zijn gedachten, en wie op een varken rijdt, slaat een sultan of triomfeert over een vijand, en wie ziet dat hij loopt zoals een varken loopt, krijgt eerder een oogje, en varkensvlees wordt gekookt en gegrild. Dringend haramgeld . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag het alsof ik in mijn bed van een varken lag, en toen zei hij : Hij stapte op een ongelovige vrouw . En er werd overgeleverd dat Khusra, Anu Sharwan, zag alsof hij aan het drinken was uit een gouden jam, en met een varken dat uit de jam dronk, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei tegen hem : Hij verwijderde de steen van je vrouwen en uw bijvrouwen van de eunuchen en de dienaren en kinderen, en hij verzamelde ze en bracht mij met u geblinddoekt mee. : zei fracties, en elk van hen : bitter Feltrqs, deed wat hij vroeg, en toen hij de Nuba-dans beëindigde om ze uit te voeren, zei ze tegen een van de concubines : O koning Oafha van dansen en naaktheid, ze zijn voortdurend timide, hij zei dat het zo moest zijn, toen hij werd uitgekleed en een man vond, zei de oversteek tegen hem : O koning, dit is de interpretatie van uw visioen. Wat betreft de jam, dit is geheimhouding, en wat uw wijn drinken betreft, u zult ervan genieten, en wat betreft het varken dat samen met u heeft gedronken, dit is een man ….

…Surat Al-Fatihah, degene die zag dat hij het las, geeft aan dat moeilijkheden zullen worden vergemakkelijkt en dat er goede dingen zullen gebeuren . En al-Kirmani zei: God accepteert zijn gehoorzaamheid en gelooft in wat hij vreest . En Jaafar al-Sadiq zei, moge de Almachtige God hem helpen om hem te gehoorzamen en erop gebrand te bidden en vergeving te zoeken, en voor hem het goede af te sluiten . En er werd gezegd dat eenieder die zag dat hij reciteert in de naam van God, de Medelevende, de Barmhartige, in het bijzonder, hij God om de zegen van zijn geld vraagt ​​en een verhoging van zijn levensonderhoud, en zijn smeekbeden kunnen worden beantwoord met zijn zegen. . En er werd gezegd dat eenieder die zag dat hij Al-Fatihah reciteerde, hij de hadj moest verrichten of smeekbeden zou doen, en hij zal worden beantwoord ….

…Zeldzaam zei Abu Al-Qasim bin Ala Al-Shaer die ik in een droom zag na de dood van de metgezel Abi Al-Qasim bin Abbad, zeggende: ~Waarom klaag je niet over de metgezel, alstublieft, en over je haar?~ Ik zei: ~Ik was vervloekt door de overvloed van zijn goede daden, en ik wist niet waarmee ik moest beginnen ~ van haar en ik was bang dat ik kleiner zou worden en hij dacht dat ik haar zou kunnen vervullen. Zong . Hij was vrijgevig en voldoende samen in Hafira, dus ik antwoordde hem : Laat elk van hen zich op hun gemak voelen bij zijn broer. Ze lagen levend en omhelsden elkaar, en ik antwoordde hem : Ze liggen in het graf voor een smerige deur, en hij zei : Als de Taureans van hun huis weggetrokken waren, antwoordde ik hem : Ze blijven tot de Dag des Oordeels…

…Aisha, moge de Almachtige God tevreden met haar zijn, zei dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Ik heb het je twee keer laten zien voordat ik met je trouwde. Ik zag hoe de koning je in een stuk zijde droeg, dus ik zei hem dat hij het moest blootleggen , en jij was het. Ik zei dat dit van God komt, hij geeft het door, en toen zag ik hoe hij je droeg in de diefstal van zijde, dus ik zei Stel bloot, openbaar, en als jij het bent, zei ik dat dit van God komt, het zal het passeren . In de betekenis ervan prezen sommigen van hen haar, moge de Almachtige God tevreden met haar zijn, uit een aantal verzen : Het is zeldzaam. Abu Huraira, moge God tevreden met hem zijn, zei: De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel, en als een vrouw de wassing verricht naast een paleis, toen zei ik tegen wie is dit paleis? Georkestreerd, Umar ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, huilde en zei toen: “Ben je jaloers, o Boodschapper van God ….

…Het komt zelden voor dat hij vertelde dat een koning een groep zag die hem binnenkwam met wat hij angstaanjagend was en hem wilde arresteren, dus werd hij wakker ( doodsbang en vertelde niemand zijn visioenen, en de koning van zijn tegenhanger was in een plaats, dus hij deed wat hij zag voor zichzelf, dus hij wist dat wat hij zag uit was gegaan in zijn tegenhanger, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising en wist hoe hij het moest doen, dus vertelde hij hem de zaak zoals ik zei ….

…Surat Al-Breaktar, degene die het leest, is nalatig om zich te bekeren, dus laat hij zich haasten en de Almachtige God vrezen . Al-Kirmani zei dat hij deze wereld en zijn gelukzaligheid verlangt, en er werd gezegd dat hij zich moest hoeden voor zijn buren, want zij zijn zijn vijanden die zich niet lelijk voor hem verbergen . En Jaafar al-Sadiq zei: ~Hij zal geëerd worden met de sultan en de oudsten .~…

Een zeldzame man vertelde me ook dat Sheikh Muhammad bin Sheikh Issa al-Rahawi, beroemd om de berg Bani Alim uit het land Aleppo, in een droom zag alsof Ibrahim al-Khalil, vrede zij met hem, hem veertig kamelen gaf, dus hij kwam naar Sheikh Shihab al-Din Ahmad bin al-Mohsen al-Maghribi, en hij was op dat moment in een dorp vanuit de hoek van de bar, daalde erin af en vertelde hem het visioen Toen vertelde hij hem dat de openbaringen veertig jaar vanaf die dag, zei de verteller, en hij bleef tot het einde van de veertig. Toen zei Sheikh Shihab al-Din tegen hem dat hij de Hajj moest verrichten, omdat het het einde van het jaar was dat overbleef van de rest van het visioen, dus de eerder genoemde Hajj Sheikh Muhammad, toen hij terugkeerde naar zijn dorp in de eerder genoemde uitsluiting, bleef hij gedurende drie dagen en stierf en werd begraven ter ere van zijn vader, noemde meneer Isa. Vervolgens bad Sheikh Shehab al-Din voor hem en stierf toen na hem, zei de verteller, en ik hoorde dat van de eerder genoemde Sheikh Shehab al-Din , en zijn verhaal is bekend in zijn land ….

…Braken : het bewijs voor berouw is aangenaam . Als hij niet in staat is en zijn smaak haat, dan heeft hij een hekel aan hem, en als hij braakt terwijl hij vast en zich eraan overgeeft, dan heeft hij een schuld die hij kan afbetalen en niet goedmaken, dan zondigt hij erin . Als hij melk drinkt en melk en honing overgeeft, dan is het berouw. Als hij parels inslikt en honing uitspuugt, leert hij de interpretatie van de Koran, en als hij melk overgeeft, wordt hij afvallig van de islam . Als hij voedsel overgeeft, geeft hij iemand iets . Als hij terugkeert in zijn overgeven, keert hij terug in zijn geschenk . Als hij alcohol dronk en niet dronken werd en niet moest overgeven, nam hij verboden geld en gaf het vervolgens terug . Als hij dronken wordt en overgeeft, is hij een gierige man die weinig uitgeeft aan zijn gezin, en hij heeft er spijt van dat hij het uitgeeft . Als hij zijn ingewanden uit hem ziet komen, duidt dit op de dood van zijn kinderen . En er werd gezegd dat als hij een hik en braken met een hik zag, dit zijn dood aangeeft . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij veel goedgekleurd bloed braakte, aangeeft dat hij een pasgeboren baby zal krijgen . Als het bloed in een kom stroomde, leefde de jongen . Als het op de grond drijft, zal de jongen snel sterven . Dit visioen van de armen heeft geld, en veel koning, en dit visioen is afkeurenswaardig voor iedereen die iemand wil misleiden, omdat zijn zaak wordt geopenbaard ….