Paardenkar Als je droomt dat je op een paardenkar rijdt, dan is het pech en vast werk dat al je tijd zal kosten als je het levensonderhoud van je gezin wilt behouden . Als je een paardenkar ziet, betekent dit slecht nieuws van familieleden of vrienden . Als je droomt van het besturen van een paardenkoets, zul je veel succes hebben in zakelijke en andere ambities . Als de twee geliefden samen in een paardenkoets rijden, zullen ze loyaal zijn ondanks de machinaties van de goddelozen . Als je een lichte paardenkar met één paard bestuurt, moet je een aangename rit annuleren om ongewenste bezoekers op te vangen . De ziekte zal ook jou bedreigen ….

…En wie ziet dat hij zijn paard heeft verkocht, geeft aan dat zijn trots en eer zijn afgenomen en dat hij gescheiden is van zijn familie ….

…En wie ziet dat de zonde van zijn paard lang is en zijn haar in overvloed, hij zal de toename van de knechten en de knechten in die mate interpreteren ….

…En wie een paard ziet dat erop trapt en erop loopt, en als hij in een positie verkeert, zal ervan worden verwijderd, zelfs als hij geen vernedering en afkeer ontvangt ….

…En wie zag dat hij op een paard reed met een wapen in zijn hand terwijl hij het op mensen droeg, dan is hij een man die mensen vraagt ​​en erop aandringt om het geschenk ….

…Wie op een paard rijdt en rent totdat het stof is opgewekt, dan verheft hij zichzelf, neemt het slechte op zich en duikt in de leugen, reikt er te veel in en wekt opruiing, omdat de activiteit in de interpretatie verward is en stof is opruiing ….

…Al-Kirmani zei dat het berijden van een doof rood paard met grotere kracht wordt geïnterpreteerd, en als het een kamer is, betekent dit een vrouw van rijkdom, amusement en vreugde ….

…En wie zijn paard ziet stelen, het duidt op de vernietiging van zijn gezin ….

…En wie ziet dat een aap op zijn paard rijdt, interpreteert de corruptie van een Jood met zijn vrouw ….

…En wie ziet dat een paard tegen hem praat, zal zich verbazen over zijn bevel ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…

…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

…En wie ziet dat hij een plaatsvervanger is voor een man die een merrie kent, dan zal hij de hulp van die man zoeken voor wat hij vraagt ​​of bereikt, en er werd gezegd dat hij wordt gezien als een plaatsvervanger voor een man, dan is het zo. geïnterpreteerd dat die man een afhankelijkheid, een partner of een opvolger van een afstand is, en als de man onbekend is, dan is hij een vijand ….

…En wie ziet dat hij zich op een silo bevindt of op een plaats die niet gepast is voor de Perzen om eroverheen te klimmen, dan zal hij een gehate sultan slaan of onmogelijk in religie, of hij begaat een zonde zo groot als de lelijkheid van de plaats ….

…Daniel zei dat Arabische paarden met eer, eer en staat worden geïnterpreteerd ….

…En wie ziet dat hij op een merrie met twee vleugels rijdt, zal een groot bezit krijgen als het van zijn familie is, anders is het een verlangen en soevereiniteit ….

…Het meest bekende dier voor zijn mannetjes is een mannetje als wolven, totdat het wordt gezegd door wolven, vossen totdat hij slaperigheid zegt, en geiten totdat hij waterig zegt, apen totdat hij stro zegt, en paarden totdat hij zegt te gooien en dergelijke . En wat beroemd is om zijn vrouwtjes, zijn vrouwen, totdat het wordt genoemd, zoals een patrijs totdat Jacob het zegt, en de muis totdat hij rat zegt, de kat totdat hij zegt dat de leeftijd buitensporig is, en de kevers totdat hij de haagbeuk zegt . Dit en dergelijke ….

…Hij vertelde dat Ali bin Isa al-Wazir in zijn slaap had gezien voordat hij naar de bediening kwam, alsof hij op een goedgeklede merrie reed, en in de schaduw van de zon tijdens de winterdagen, en zijn tanden waren verstrooid, dus hij was doodsbang, dus vertelde hij zijn visioenen aan degenen die overstaken, en er werd tegen hem gezegd: Wat betreft uw paardrijden, eer, staat, autoriteit en voogdij, en wat betreft goede kleding, u bent een goede religie, mooi en nette lof. Wat betreft de schaduw van de zon, deze gaat ruwweg over op de koning en om in zijn schaduw te leven, en de voogdij is ofwel een bediening, een sluier, of een door mensen gemaakte en een levende, en wat betreft het verstrooien van tanden, het wordt uitgelegd met een lange levensduur ….

…En wie ziet dat de doden zijn opgestaan ​​uit hun graven en zijn teruggekeerd naar hun rol, dan zal degene die in de gevangenis zit de planten laten vrijgeven, of God zal de planten doen herleven na hun dood op die plaats ….

…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…

…En wie ziet dat hij op een veulen rijdt zonder harnas of zadel, hij zal met een jongen trouwen, anders rijden ze hem met een zadel ….

…Al-Akaf : een buitenlandse vrouw, oneerlijk of verantwoordelijk, die de meid vervangt door haar echtgenoot . En het rijden van een man die eronder lijdt, duidt op zijn berouw van werkloosheid, na een lange tijd genoot hij ervan ….

…Zei Salmi staal menselijke hardheid en kracht wat hij het ook zag van Zain of Shin zal twee worden en de rugkracht van de mens, terug Wajahat en zijn meester en zijn vernietiging, en zijn broer en zijn armoede en ouderdom en ongeluk en rijden, het is voelde dat het dragen van een zware last op zijn rug zonden begaat en de zonden van het vers ~ zij dragen hun lasten op de rug ~….

Een jonge man is de vijand van een man in een droom, en als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand, en als hij bruin is, dan is hij een rijke vijand, en als hij blond is, dan is hij de vijand van een oude man . Als hij een Dilman was, dan is hij een trouwe vijand, en als hij een Dilmah was, dan is hij een grove vijand . Als hij ziet dat hij een jonge man volgt, dan zal hij zijn vijand overwinnen, en als een jonge man hem volgt, dan zal zijn vijand hem winnen . En als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, zal hij hem een ​​hatelijke vijand van de mensen laten zien . En als hij een jonge man ziet die toezicht op hem houdt, is hij een vijand die de controle over hem heeft verworven . En wie een oude man was en zag dat hij een jonge man was geworden, hij zou een groot tekort krijgen . De volwassen jongeman is een vijand, en hij is sluw en bedrog, of een gehate vijand, en zijn visie duidt op beweging, kracht en de overheersing van onwetendheid, en misschien duidt hij op genade en dankbaarheid jegens de Almachtige God ….

…Torrent : zijn binnenkomst in de stad duidt op een epidemie, als de mensen er een van zijn, of de kleur is de kleur van bloed of bruin . En het kan erop wijzen dat hij in veiligheid of gezelschap een militair leger binnenging, als hij geen rijkdom had en de mensen niet bang voor hem waren, dus als hij een aantal van hun huizen sloopte en hun geld en vee doorgaf, dan is het een vijand die jaloers op hen is of een macht die tegen hen probeert, in die mate dat de visie en het bewijs van waakzaamheid toenemen . Sommigen van hen zeiden dat de aanval van de vijand een hevige aanval is, en de vijandelijke aanval is een stortvloed . Als de stroom de opslagplaatsen bestijgt, dan is het een vloed of soldaten van een onrechtvaardige heerser die aanvielen, en de stroom is een gedomineerde vijand, en als hij ziet dat de goten zonder regen stromen, dan is dat bloed dat in die stroom wordt vergoten. stad of plaats . Als hij ziet dat het uit de regen is gestroomd en zijn water heeft uitgegoten, dan zijn deze zorgen duidelijk bij de mensen van die plaats, en is de vruchtbaarheid van een staat gelijk aan die van de goten, en als de goten niet zijn opgetrokken, dan is hij beneden dat . Als de goot op een persoon is gericht, zal hij worden gekweld . Als het woeste pad naar de rivier leidt, dan is de koning een vijand van hem en zoekt hij hulp bij een man die aan zijn kwaad ontsnapt . En wie denkt dat hij de stroom van zijn huis heeft gedronken, zal een vijand behandelen en voorkomen dat hij zijn familie of zijn dood schaadt . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag de verrassingen stromen zonder regen, en ik zag mensen hem afpakken, dus Ibn Sirin zei : Neem niet van hem . De mannen zeiden : ik heb het niet gedaan en ik heb niets van hem afgenomen , dus hij zei : je hebt het goed gedaan, en het duurde maar een korte tijd tot het proces tegen Ibn Al-Muhallab ….

…Wat het oog betreft : de schuld en het inzicht van de man waarmee hij leiding en misleiding kan zien . Als hij veel ogen in zijn lichaam ziet, duidt hij op een toename van zijn goedheid en religie . Als hij ziet dat zijn maag opengespleten is en hij ogen in zijn maag ziet, dan is hij een ketter, want de Almachtige God zei : ~ God heeft geen man gemaakt uit twee harten in zijn buik .~ Als hij zijn ogen ziet als de ogen van een andere vreemde, onbekende persoon, geeft zijn visie aan dat zijn ogen verdwenen zijn en zal iemand anders hem de weg wijzen . Als de man bekend is, zal de dromer met zijn dochter trouwen, en ze zal het goed met hem doen . Als hij zag dat zijn ogen verdwenen waren, stierven zijn kinderen, en wie zag dat hij blinde ogen was terwijl hij vervreemd was, gaf de omvang van zijn ballingschap tot aan zijn dood aan . Als hij zag alsof zijn ogen van ijzer waren, zou hij erg bezorgd zijn dat dit zou leiden tot de vernietiging van zijn dekmantel . Als hij ziet dat hij zijn ogen heeft geopend voor een man, zal hij zijn zaak onderzoeken en hem helpen . En als hij ziet alsof hij hem slecht heeft gezien, dan haat hij hem, en als hij ziet alsof hij hoort met het oog en kijkt met het oor, dan drijft hij zijn familie en dochter tot zonden . En wie op zijn handpalm een ​​oog van een mens of een oog van een dier ziet, hij krijgt geld in natura . En wie ziet alsof hij in een oog heeft gekeken en het leuk vindt en het toejuicht, dan doet hij iets dat zijn religie schaadt . En blauw oog religie . Awalblauwe ketterij en al-Shahla die religie schendt . En groen is een religie die in tegenspraak is met religies . Als hij een oog of ogen in zijn hart ziet, dan is hij even goed in religie als licht . Als hij zag dat hij hoererij in de ogen bedreef, zou hij naar vrouwen kijken . Als hij ziet dat zijn ogen bruin zijn, dan kijkt hij achterdochtig naar de vrouw van zijn vriend, de scherpte van het gezichtsvermogen is goed voor alle mensen, en wie kinderen heeft en dit visioen ziet, geeft aan dat ze ziek zijn, want kinderen zijn als de ogen zijn geliefd . Al-Hajjaj bin Yusef zag alsof zijn ogen in zijn schoot waren gevallen, dus rouwden zijn broer Muhammad en zijn zoon Muhammad om hem . Sommige joden zagen een slavin in de lucht of een slavin, dus vertelde hij zijn visioenen over Barhami, en hij zei: ~Het zal geld uit de handel halen .~ Als een maker het ziet, zal hij geld hebben van zijn fabricage . En de wimpers : in interpretatie en bescherming voor religie . Omdat het sterker is voor de ogen dan de wenkbrauwen . Er werd gezegd dat gerechtigheid en corruptie te danken zijn aan het kind en aan geld . Als hij ziet alsof de randen van zijn ogen veel goeds zijn, dan is zijn religie onschendbaar . Als hij ziet alsof hij in de schaduw van de randen van zijn ogen zit, als hij een religie en kennisdrager is, dan leeft hij onder de schaduw van zijn religie . Als hij de eigenaar is van een wereld, dan neemt hij het geld van mensen en verbergt zich, en als hij ziet alsof hij geen franje in zijn ogen heeft, dan verkwist hij de sharia van religie . Als iemand het heeft geplukt, adviseert zijn vijand hem in zijn religie . Als hij ziet alsof zijn haar wit is, duidt dit op een ziekte die hem treft via het hoofd, de ogen, de oren of de kies . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een baard vasthield en leende hem totdat ik hem had uitgeroeid . Hij zei : Je eet de erfenis van je oom, en hij heeft geen andere erfgenaam dan jij. Als je er iets van eet, erf je in de mate daarvan . En wie zag dat zijn baard wit was, glanzend, hij zou trots worden op het gezicht, de naam en de herinnering aan het land, want Abrahams baard, vrede zij met hem, was wit . Als hij ziet dat ze een krans is, dan slaat hij op gezicht en waardigheid . Als hij ziet dat het donkerder en beter is dan in waakzaamheid, en zwart in waakzaamheid, dan treft het prestige, trots, waardigheid en schoonheid . Als hij ziet dat hij grijs is en er is nog iets zwarts, dan is hij waardig . Als er niets over is van zijn zwartheid, dan zal het ontbreken en ernaartoe gaan . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard wit is, en dat ik hem bleek zodat het pigment er niet aan vastzit, en de man was jong met een zwarte baard, dus hij zei : Wit is een gebrek aan uw eigendom en u wilt het dekken, en hij wist ervan . Hij zei : bekrachtigd ….

…Als het vereist is van eyeliner, vitriool of iets dat bruin van kleur is, duidt dit op verdriet en schade, en als het vitriool wit is, geeft dit het voordeel aan ….